"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
http://twitter.com/MediamarktZM
Laat maar ookCLB schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:04:
[...]
Iemand anders... Haha jongen jongen..
Je hebt 'm 5 januari gekocht, maar het is nu de 25e, maar 20 dagen, geen 14..
Wil je mijn tv uit december 2010 ook meenemen om nog BTW te gaan claimen
[ Voor 18% gewijzigd door cubuz op 26-01-2012 13:12 ]
Sorry, maar zulke verhalen geloof ik niet. Ik denk dat je wat details 'vergeten' bent in je post.lanerios schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:05:
Donnie, boeit ze niet. Heb al eerder een klacht gestuurd over Zoetermeer. Muizen liepen ze over te klooien en er werd na een tijdje me verzocht om de winkel te verlaten als ik niks ging kopen (na vragen of Toetsenbord geruild kon worden als hij niet beviel (stond niet opgesteld)). Geweigerd, en opeens werd me vermeld dat de beveiliging erbij gehaald zou worden als ik niet weg zou gaan. (Dit was al enkele maanden geleden en de ticket staat nog steeds open op MM site)
...less is more
Kom er net vandaan, en zelfs geld kunnen terug krijgen van een oude aankoop :-)funk-e schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:15:
[...]
Sorry, maar zulke verhalen geloof ik niet. Ik denk dat je wat details 'vergeten' bent in je post.
De Imac was toen ook nog op voorraad. Netjes betaald uiteraard.
Op dit moment (halve dag verder) staat dit model (de duurste versie) er niet meer op??? Zouden ze alleen uit voorraad leveren?
Iemand hier toevallig ervaringen mee?
Echt? Vraag maar aan de metalheads in zoetermeer, alto's, goths en metalheads zijn verboden geweest in de MM 6 maanden lang. pas nadat ze toch het idee hadden dat dat niet mocht hebben ze het ingetrokken. En ja, ik heb dat zelf meegemaakt, en ja, er stond beneden beveiliging die ons vertelde dat wij gewoon niet welkom waren.funk-e schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:15:
[...]
Sorry, maar zulke verhalen geloof ik niet. Ik denk dat je wat details 'vergeten' bent in je post.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zo, jij hebt ff geluk.CLB schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:04:
[...]
Ik heb in Rijswijk een iPad 32GB WiFi meegekregen voor 399,00 - BTW![]()
Bij de Kruidvat is de 16GB 399,- dus ik naar de MediaMarkt om een 399,- bon te laten maken.
Gezegd dat ik 'm 16GB'er wilde meenemen (Kruidvat was namelijk alleen online) dus werknemer pakt 32GB versie, scant 'm en gaat een bon opmaken voor 399,- Vervolgens naar de kassa, scant 399,- dus maakte een opmerking 'gaat er nog BTW af, is toch een tablet'. Cassiere riep er iemand bij van de infobalie, blabla 'ja is een tablet, dus afrekenen en de BTW gelijk terughalen bij de infobalie' Okee wat jullie willen, maar 399 betaald en gelijk weer 63,71 teruggekregen... Drukte, foutjes en hoppa dat scheelt een bak: http://tweakers.mobi/pricewatch/279537
Bij MM Groningen waren ze vrij strikt en streng (iig fotoafdeling). Ik zei nog even terloops dat de prijs in de webshop een 6-tal eurotjes lager lag dan hun prijs. Maar dat werd gelijk afgedaan met de mededeling dat ze daar een pand hadden + verkopers en dat de webshop een apart onderdeel was. Helaas..
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Volgens mij hebben ze daar niet deze actie, ondanks dat het dezelfde holding is.Bever! schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:51:
Veel mensen gaan nar bcc als iets bij mm niet te krijgen is, maar bij de Saturn heb je betere kans denk ik? Zelfde holding enzo?
Verwijderd
Als je eerlijk was geweest dan had je ze op de fout gewezen. Ik had dat gedaan want de persoon die fout gemaakt heeft word er zeker weten op afgerekend en wellicht moet hij of zij het misgelopen bedrag van haar salaris betalen in ergste geval.CLB schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:04:
[...]
Ik heb in Rijswijk een iPad 32GB WiFi meegekregen voor 399,00 - BTW![]()
Bij de Kruidvat is de 16GB 399,- dus ik naar de MediaMarkt om een 399,- bon te laten maken.
Gezegd dat ik 'm 16GB'er wilde meenemen (Kruidvat was namelijk alleen online) dus werknemer pakt 32GB versie, scant 'm en gaat een bon opmaken voor 399,- Vervolgens naar de kassa, scant 399,- dus maakte een opmerking 'gaat er nog BTW af, is toch een tablet'. Cassiere riep er iemand bij van de infobalie, blabla 'ja is een tablet, dus afrekenen en de BTW gelijk terughalen bij de infobalie' Okee wat jullie willen, maar 399 betaald en gelijk weer 63,71 teruggekregen... Drukte, foutjes en hoppa dat scheelt een bak: http://tweakers.mobi/pricewatch/279537
Verhaal bleek verzonnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 15:19 ]
Verder ga ik maar eens langs in Utrecht of ik nog een 50" plasma kan scoren voor een leuk bedrag.
To dare is to do
Als Donnie's post er niets toe doet, doet CLB's post er net zo hard niet toe.
[ Voor 14% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 26-01-2012 14:44 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Ik vind dat ook een vorm van diefstal als je weet dat ze een fout gemaakt hebben maar ze er niet op wijst. Als het niet in zijn voordeel was geweest had ie wel zijn mond waarschijnlijk open gedaan.Slaapje schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:38:
Heel leuk dat jij dat wel zou doen, maar CLB dus duidelijk niet (en ik had het ook zeker niet verteld..). Dit voegt dus echt niets toe.
Verder ga ik maar eens langs in Utrecht of ik nog een 50" plasma kan scoren voor een leuk bedrag.
De wereld zou sowieso een betere plek zijn als niet zo egoïstisch zouden zijn. Overigens kans bestaat dat CLB een e-mail van MM krijgt, want die lezen zeker weten mee hier.
Verhaal bleek verzonnen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 15:18 ]
De jongen had ook de grip meegerekend. De man die later het hele gebeuren verder regelde zei ook dat het eigenlijk niet goed was, maar dat hij het toch zo liet. Denk dat het best wel mee zal vallen met terug betalen van eigen loon etc. Heb ze wel hartelijk bedankt daarvoor overigens.
En wat zou daar dan in staan? "Wilt u zo vriendelijk zijn om terug naar de winkel te komen en bij te betalen?"Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:43:
[...]
Overigens kans bestaat dat CLB een e-mail van MM krijgt, want die lezen zeker weten mee hier.
De Media Markt gaat echt niet klanten mailen om foutjes. Ik vind het ook dat 'ie eerlijk had moeten zijn, want inderdaad als het andersom was geweest, dan was er moord en brand geschreeuwd, maar de MM gaat hier achteraf echt geen probleem van maken.
En wat betreft salarissen, als het een foutje is (en dus per ongeluk is gebeurd), dan gaat niemand z'n salaris daar onder lijden, je krijgt hooguit een waarschuwing om beter op te letten.
The devil is in the details.
*proest*Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:43:
[...]
De wereld zou sowieso een betere plek zijn als niet zo egoïstisch zouden zijn. Overigens kans bestaat dat CLB een e-mail van MM krijgt, want die lezen zeker weten mee hier.
In welke droomwereld leef jij? De MM heeft werkelijk geen enkele juridische basis om CLB op wat voor manier aan te schrijven.
Oh, enne, enige idee hoeveel extra omzet de MM deze dagen draait? Dit is voor hen een soort kerst periode. Gaat echt om gigantische bedragen. Dus een klein foutje op een iPad kan ze echt niet boeien hoor. Zolang het maar niet structureel gebeurt.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Maar laten we terug ontopic gaan, want het is CLB zijn geweten.
Verhaal bleek verzonnen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 15:19 ]
Ten eerste koop ik nooit een iPad
Ten tweede koop ik nooit een 2 als de 3 eraan komt
Ten derde zijn iPads uitgesloten in elke MediaMarkt
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Dan mijn excuses, maar meen toch echt te hebben gelezen dat je een iPad 32 GB gekocht had en dat het eigenlijk een 16GB voor die prijs had moeten zijn.CLB schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:05:
Leuk ook dat je een verhaaltje verzint, het post en er gelijk mensen over vallen.. Ik doelde erop dat volgens mij het gros van de Tweakers.net verhalen verzinnen over hun mooiste, beste, grootste kortingsverhaal te vertellen. Of het nu 80 posts over een Asus laptop gaat of 40 over een Samsung tv, telefoon iedereen klaagt over elkaars gedrag, vind dat niet goed, dat niet waar, dat is onzin... Laat iedereen zn producten scoren en genieten van deze actie?
Ten eerste koop ik nooit een iPad
Ten tweede koop ik nooit een 2 als de 3 eraan komt
Ten derde zijn iPads uitgesloten in elke MediaMarkt
En overdrijven is ook een kunst he. Dus het verhaal van je was verzonnen? Niet echt?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 15:11 ]
Verwijderd
i7 2670QM
8GB RAM
nvidia geforce GT540M 1GB
640GB HDD
Ik zeg nette deal! Prima service altijd bij BCC Alkmaar en dan ook nog goedkoper uit.
Zoals ik zei ja, verzonnen, om te kijken wat het uit zou lokken.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:07:
Dus het verhaal van je was verzonnen? Niet echt?
Ik zou het trouwens ook niet zeggen nee, maar dat is een andere discussie.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
MM Rotterdam Centrum heeft er tig liggen. Met kitlens voor 529.TradeMarkNL schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:17:
Fuck, ik wist dat ik het ging vergeten...Iemand ergens een Sony NEX-5N gespot toevallig? Ga zo uit m'n werk meteen ff langs om te kijken!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hebben ze goed gefixed dan aangezien ze lastig te vinden zijn over het algemeen. In Limburg waren ze in ieder geval nergens op voorraad de afgelopen maand.Boobybandit schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:19:
[...]
MM Rotterdam Centrum heeft er tig liggen. Met kitlens voor 529.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
wat valt hier nu onder?
Netwerkbekabeling?
Switches?
external HDD?
dit aangezien ik vanavond de bekabeling en switches thuis compleet ga vervangen.
Nu kan de 17-55 de deur uit, aangezien de 24-105 de kitlens gaat worden voor de 5D en 70-200II standaard op op de 7D.
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
Hmm, ik zag er minstens 10 liggenPhusebox schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:22:
[...]
Hebben ze goed gefixed dan aangezien ze lastig te vinden zijn over het algemeen. In Limburg waren ze in ieder geval nergens op voorraad de afgelopen maand.
Om eerlijk te zijn weet ik niet of de kitlens erbij zit, of dat het enkel de bodies waren. Ze stonden namelijk gestapeld met daarboven een bordje Nex5n, body only, btw prijs 529. In het schap stond echter de camera met kitlens voor 529 geprijst, en dat leek me waarschijnlijker. Was vd week namelijk in Rotterdam Alexandrium en daar kwam ik met de huidige prijs excl btw zelfs op 500 uit...
Heb helaas niet goed gekeken aangezien ik mijn 5N een maand geleden heb gescoord
Zou zeggen, probeer ff te bellen, was vandaag nog niet zo druk, of gewoon ff langs gaan op goed geluk
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Vallen alle drie onder accessoires...lanerios schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:24:
pc acc. vallen volgens mij niet onder die actie
wat valt hier nu onder?
Netwerkbekabeling?
Switches?
external HDD?
dit aangezien ik vanavond de bekabeling en switches thuis compleet ga vervangen.
Je kunt het beter omdraaien, de volgende zaken zijn hardware:
Tablets
E-readers
Desktops
Laptops
Monitoren
Printers
De rest van de computer spullen zijn allemaal accesoires
Das ruk, nou ja, maakt niet zoveel uit. Misschien maar leuke monitor meepakken dan. 27" ofzonooberke schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:29:
[...]
Vallen alle drie onder accessoires...
Je kunt het beter omdraaien, de volgende zaken zijn hardware:
Tablets
E-readers
Desktops
Laptops
Monitoren
Printers
De rest van de computer spullen zijn allemaal accesoires
Verwijderd
Ik vond BCC ook wat fijnere had ik zo het idee, de winkel heeft ook een hele andere uitstraling, maar komt vooral omdat rood van MM zo druk over komt .
Dat zou ik ook zeggen als ik bij de BCC werkte jaVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:37:
Die van BCC zei trouwens dat MM twee weken voor deze actie nog flink wat prijzen verhoogt hadden. Ze hebben daar bij BCC ja zo'n team voor die de prijzen in de gaten houdt van de concurrentie.
Ik vond BCC ook wat fijnere had ik zo het idee, de winkel heeft ook een hele andere uitstraling, maar komt vooral omdat rood van MM zo druk over komt .
Vanaf 14 dagen voor dit soort acties mag er niet omhoog geprijsd worden
Verwijderd
Wij van WC-eend...nooberke schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:39:
[...]
Dat zou ik ook zeggen als ik bij de BCC werkte ja![]()
Vanaf 14 dagen voor dit soort acties mag er niet omhoog geprijsd worden
Wat maakt het uit of de prijzen omhoog zijn gegaan, het gaat om wat je er uiteindelijk aan overhoudt. Die som kunnen we allemaal maken en het is ieder zijn eigen beslissing om dan tot aankoop over te gaan of niet.
Ik bedoel, er zijn genoeg winkels die beweren goedkoop te zijn terwijl we allemaal weten dat ze dat helemaal niet zijn. Loop voor de gein eens de IT's in voor tv's, je schrikt werkelijk wat ze daar durven te vragen
Je moet echt een paar filialen langsgaan. Gisteren ook bij MM Alexandrium Canon SX 230 gespot voor 199 euro. Dat is momenteel de laagste pricewatch prijs. Vandaag zal ie dan 170 zijn, toch lekker 30 euro goedkoper! En zo waren daar nog wel meer scherpe prijzen.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:42:
Nou veel prijzen vond ik in MM Heerlen niet echt laag. Maar zijn natuurlijk wel producten waar het echt wel loont om nu te kopen.
Verwijderd
BCC vind ik ook een hele fijne winkel. Veel fijner dan bijvoorbeeld de mediamarkt. Tuurlijk zal het ook wel filiaal afhankelijk zijn, maar ik heb altijd het gevoel dat ik bij de BCC met open armen ontvangen word.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:37:
Die van BCC zei trouwens dat MM twee weken voor deze actie nog flink wat prijzen verhoogt hadden. Ze hebben daar bij BCC ja zo'n team voor die de prijzen in de gaten houdt van de concurrentie.
Verwijderd
Het is natuurlijk tactische gedaan lijkt me, op sommige producten lijkt me de winst nu echt laag, maar op andere producten maken ze natuurlijk winst, zoals MM heerlen die een Asus K53SV-SX380v aanbied voor € 779 met btw.Boobybandit schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:43:
[...]
Je moet echt een paar filialen langsgaan. Gisteren ook bij MM Alexandrium Canon SX 230 gespot voor 199 euro. Dat is momenteel de laagste pricewatch prijs. Vandaag zal ie dan 170 zijn, toch lekker 30 euro goedkoper! En zo waren daar nog wel meer scherpe prijzen.
Terwijl je in webshop een nieuwere model vind dat nog goedkoper is ook ( Om maar als voorbeeld te geven ).
Als het goed is worden 2 tot 4 weken voor de actie alle prijzen vast gelegd (apart van de prijzen in de actie flyer). Dit om ervoor te zorgen dat niet iedereen gaat klagen over snelle verhogingen. Voor sommige producten zal de prijs in de tijd ervoor iets hoger uitvallen, voor andere producten iets lager.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:37:
En alle grote electronica retailers hebben zo'n team
TnI 4 Life
Verwijderd
Absoluut niet allemaal. Zo weet ik dat de Scheer en Foppen dat niet heeft..Str1ngS schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:50:
[...]
Als het goed is worden 2 tot 4 weken voor de actie alle prijzen vast gelegd (apart van de prijzen in de actie flyer). Dit om ervoor te zorgen dat niet iedereen gaat klagen over snelle verhogingen. Voor sommige producten zal de prijs in de tijd ervoor iets hoger uitvallen, voor andere producten iets lager.
En alle grote electronica retailers hebben zo'n team
[sarcasm]Die zijn niet groot, misschien in aantal, maar kheb nog geen S&F gezien met meer dan 10m2 vloer oppervlak :P[/sarcasm]Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:52:
[...]
Absoluut niet allemaal. Zo weet ik dat de Scheer en Foppen dat niet heeft..
TnI 4 Life
Gaat een beetje moeilijk want de IT's is niet meer.Rossi46 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:43:
[...]
Loop voor de gein eens de IT's in voor tv's, je schrikt werkelijk wat ze daar durven te vragen
Verwijderd
Groot kan je verschillend opvatten. Ik dacht dat je hoeveelheid vestigingen bedoelde..Str1ngS schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:54:
[...]
[sarcasm]Die zijn niet groot, misschien in aantal, maar kheb nog geen S&F gezien met meer dan 10m2 vloer oppervlak :P[/sarcasm]
Die hebben allang een herstart gemaakt en zijn dus al een tijd gewoon weer in business.LuPo schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:55:
[...]
Gaat een beetje moeilijk want de IT's is niet meer.
Verwijderd
Maar dan nog zou de It's bij hem wel weg gegaan kunnen zijn. Zo ook in Alkmaar..Rossi46 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:01:
[...]
Die hebben allang een herstart gemaakt en zijn dus al een tijd gewoon weer in business.
Edit; en over de topicwaarschuwing, als ik 630 euro invul (een prijs inclusief BTW) en ik deel dat door 119 (119%, normale prijs plus BTW) en ik vermenigvuldig dat getal met 100 (100% prijs zonder BTW) kom ik terug op de exacte prijs excl BTW van 19%, wat de website in de waarschuwing ook aangeeft? Snap ik nu iets niet? Waar komt die 15,97% vandaan?
Edit2; oh verrek, 630 delen door 100%, keer 15,97% = x, 630-x is hetzelfde bedrag als boven. Er is dus geen fout hier? 15,97% is alleen voor mensen van belang die niet kunnen rekenen
Edit3; ninja Brad Pitt
[ Voor 61% gewijzigd door MoiZie op 26-01-2012 16:09 ]
Product kost 100 euro. Dat is 84 euro plus 16 euro btw. Die 16 euro is 19% van 84, maar ook 16% van 100.MoiZie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:04:
Edit; en over de topicwaarschuwing, als ik 630 euro invul (een prijs inclusief BTW) en ik deel dat door 119 (119%, normale prijs plus BTW) en ik vermenigvuldig dat getal met 100 (100% prijs zonder BTW) kom ik terug op de exacte prijs excl BTW van 19%, wat de website in de waarschuwing ook aangeeft? Snap ik nu iets niet? Waar komt die 15,97% vandaan?
Nickname does not reflect reality
MM hoopt gewoon dat je nog van die dingen aanschaft, daar moeten ze het (voornamelijk) van hebben.
Vb: Ze vroegen 20e voor 8gig SD kaartje. Online 2 stuks besteld van 16gig voor 16e per stuk (gratis bezorgd).
True. Maar dat is normaal ook al zo. Dat soort spullen moet je eigenlijk nooit in de MM kopenmaxkranendijk schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:09:
Een slimme consument koopt zijn TV / Camera / Notebook nu bij dit soort acties. En alle extra's zoals kabels, geheugen etc koop je extern.
MM hoopt gewoon dat je nog van die dingen aanschaft, daar moeten ze het (voornamelijk) van hebben.
Vb: Ze vroegen 20e voor 8gig SD kaartje. Online 2 stuks besteld van 16gig voor 16e per stuk (gratis bezorgd).
Heel scherp van je.maxkranendijk schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:09:
Een slimme consument koopt zijn TV / Camera / Notebook nu bij dit soort acties. En alle extra's zoals kabels, geheugen etc koop je extern.
Ze vroegen dan ook niet voor niets aan mij of ik nog een zonnekap of UV-filter voor m'n objectieven (lenzen) wilde hebben. Accessoires = winst.
Aan de andere kant. Als andere consumenten dat niet zouden doen zouden dit soort acties niet haalbaar zijn.Rossi46 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:10:
[...]
True. Maar dat is normaal ook al zo. Dat soort spullen moet je eigenlijk nooit in de MM kopen
BTW ben benieuwd of dit mijn laatste aankoop was in een 'fysieke' winkel.
OFF-TOPIC: Waar heb je jouw SD kaartje gehaald?maxkranendijk schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:09:
Iets als http://tweakers.net/price...65fUtI55M7L-Dyl62MJfUrpAw werkt niet?Aarge schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:13:
OFF-TOPIC: Waar heb je jouw SD kaartje gehaald?
BTW?! Weg ermee, geen BTW's!!maxkranendijk schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:12:
[...]
BTW ben benieuwd of dit mijn laatste aankoop was in een 'fysieke' winkel.
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
http://www.digitalsonline...BTC-C10/sd16gbtc-c10.htmlAarge schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:13:
[...]
OFF-TOPIC: Waar heb je jouw SD kaartje gehaald?
(op de 1 of andere manier kon ik gratis verzending kiezen, kon nergens uitvinden waarom i.p.v. 2e ofzo)
559 EUR.Dyna20 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:42:
Weet iemand toevallig wat de prijs is van de Samsung UE40D5000 in Rotterdam Centrum of Beijerlandse laan? 2 jaar geleden had ik ook een tv gekocht met zo'n aktie en scheelde het 40 euro bij de verschillende vestigingen.
Dus 479 na aktie.
Ze doen wel mee met de BTW actie ook: http://www.scheerenfoppen.nl/site/snf/folder.php op enkele producten dan.Str1ngS schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:54:
[...]
[sarcasm]Die zijn niet groot, misschien in aantal, maar kheb nog geen S&F gezien met meer dan 10m2 vloer oppervlak :P[/sarcasm]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Dat is dan wel een mooi voorbeeld van een prijsverhoging want kort geleden kostte die in R'dam Centrum nog 514.
Mijn vader wil hem waarschijnlijk in Leeuwarden halen, echter weten we niet hoeveel hij daar na BTW aftrek kost.
De webshop ligt qua prijzen vaak te hoog dus die is ook niet goed te vertrouwen.
Alvast bedankt!
Dennis
Verwijderd
Slimme consument checkt eerst de tweakers pricewatch en ook de BCC. Niet alles is goedkoper tijdens deze acties namelijk, toch altijd even waard om na te kijken.maxkranendijk schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:09:
Zo zijn sommige bij BCC toch goedkoper uit omdat BCC prijs lager lag en daar ook 16% af gaat.
En zeg dan ook even duidelijk bij wat het is (tv, camera, etc.) Dan kan ik makkelijk naar de juiste afdeling wandelen.
[ Voor 29% gewijzigd door Rossi46 op 26-01-2012 16:31 ]
Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88
Vet, zo'n vitrine wil ik ook wel hebben, voor m'n horloges of zo. Meestal zijn die echter behoorlijk duurQuan Vu schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:30:
Als je een foto kan maken van de prijskaart van de canon objectieven vitrine, dan zou ik dat heel erg waarderen.
Ik zal mn best doen. Ik las ergens dat foto's maken in de MM niet mag, maar daar heb ik zelf nog nooit problemen mee ondervonden.Quan Vu schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:30:
Als je een foto kan maken van de prijskaart van de canon objectieven vitrine, dan zou ik dat heel erg waarderen.
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Verwijderd
+1 Wat houd ik toch van sociale tweakers..Brad Pitt schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:31:
[...]
Vet, zo'n vitrine wil ik ook wel hebben, voor m'n horloges of zo. Meestal zijn die echter behoorlijk duur
Even met merk enzo graag erbij, weet niet alles uit m'n hoofdvegtem schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:31:
ALs je voor mij zou willen kijken wat de d700 zou moeten kosten, zou ik je erkentelijk zijn.
nikon.Rossi46 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:32:
[...]
Even met merk enzo graag erbij, weet niet alles uit m'n hoofd
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Wat ik het belachelijke vind van deze actie is dat elke afdeling, elk filliaal, elke telefoniste iets anders aangeeft. Waarom niet 1 lijn? Dan heb je deze onduidelijkheid ook niet... De camera-afdeling berekende het bijvoorbeeld wat de prijs bij hun was na aftrek van de BTW actie. Was die lager als bij anderen (meestal het geval)? Deden ze er niks meer aan... Terwijl andere afdelingen de originele prijzen vergelijken en dan nog eens de BTW eraf trekken. Dus toch de moeite denk ik af en toe meerdere werknemers te vragen of meerdere fillialen langs te gaan...
Ik ben in ieder geval blij met mijn spulletjes
Het zou ook mooi zijn als je deze kan checken : pricewatch: Sigma 17-70mm f2.8-4 DC Macro OS HSM (Canon) (mochten ze hem hebben).
Dennis
[ Voor 6% gewijzigd door Denniszx op 26-01-2012 16:35 ]
Niet alle mediamarkten hebben hem, en ik heb net gbeeld, maar telefonisch wilde a'dam noord het niet vertellen
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Verwijderd
Ja daar werd op aan gesproken. Zeker bang dat we die foto's naar Kassa of Radar mailen als we prijsverhogingen tegen komen.Rossi46 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:31:
[...]
Ik zal mn best doen. Ik las ergens dat foto's maken in de MM niet mag, maar daar heb ik zelf nog nooit problemen mee ondervonden.
Ik dacht MM zo'n beleid heeft dat ze niet met prijzen van webshops mee gaan, want dat was alles nog goedkoper, want pricewatch prijs is vaak lager.mini1986 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:32:
Ben nog wat vergeten met jullie te delen, gisteren toch echt even moeten lachen in MM Eindhoven. Het ging over de Babyfoon... ZIj hadden hem voor 119,00 en op vergelijk/kieskeurig en alles stond hij voor lager. De mevrouw van de afdeling wou in eerste instantie wel meegaan, maar dan moest er nog 5 % bijgeteld worden (vraag me niet waarvoor, ze wist het zelf ook niet echt) en de verzendkosten bijgeteld worden om de prijs te berekenen waarmee zij mee willen gaan. Nog nooit zoiets vreemds gehoord. Wel gek toen ze de afdelings-chef erbij haalde dat die gewoon de prijs van Internetshop/bobshop hanteerde zonder de rare fratsen van mevrouw die me eerder had geholpen
Wat ik het belachelijke vind van deze actie is dat elke afdeling, elk filliaal, elke telefoniste iets anders aangeeft. Waarom niet 1 lijn? Dan heb je deze onduidelijkheid ook niet... De camera-afdeling berekende het bijvoorbeeld wat de prijs bij hun was na aftrek van de BTW actie. Was die lager als bij anderen (meestal het geval)? Deden ze er niks meer aan... Terwijl andere afdelingen de originele prijzen vergelijken en dan nog eens de BTW eraf trekken. Dus toch de moeite denk ik af en toe meerdere werknemers te vragen of meerdere fillialen langs te gaan...
Ik ben in ieder geval blij met mijn spulletjes
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 16:37 ]
Verwijderd
Heb er zelf ook al een hoor van rond de kerst, toen 650 betaald met de 16 en 18-55 mm lenzen.Boobybandit schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:27:
[...]
Hmm, ik zag er minstens 10 liggen![]()
Om eerlijk te zijn weet ik niet of de kitlens erbij zit, of dat het enkel de bodies waren. Ze stonden namelijk gestapeld met daarboven een bordje Nex5n, body only, btw prijs 529. In het schap stond echter de camera met kitlens voor 529 geprijst, en dat leek me waarschijnlijker. Was vd week namelijk in Rotterdam Alexandrium en daar kwam ik met de huidige prijs excl btw zelfs op 500 uit...
Heb helaas niet goed gekeken aangezien ik mijn 5N een maand geleden heb gescoordNu achteraf had ik voor 120 euro meer een pancake lens erbij kunnen hebben
Zou zeggen, probeer ff te bellen, was vandaag nog niet zo druk, of gewoon ff langs gaan op goed geluk
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
569 euro body only. De kit is 529, raar maar waar. Van de objectief prijslijst maak ik straks even een fotoDennis.H schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:33:
@Rossi46 Niet dat ik vlakbij Rotterdam woon maar ik zou best willen weten hoeveel de Canon 600D body kost eventueel met 18-55IS II.
Het zou ook mooi zijn als je deze kan checken : [URL="p://tweakers.net/pricewatch/254749/sigma-17-70mm-f28-4-dc-macro-os-hsm-%28canon%29.html"]pricewatch: Sigma 17-70mm f2.8-4 DC Macro OS HSM (Canon)[/URL] (mochten ze hem hebben).
Dennis
Pas op, de beveiliging let op je vanuit hun kantoortje.Rossi46 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:18:
[...]
569 euro body only. De kit is 529, raar maar waar. Van de objectief prijslijst maak ik straks even een foto
923,52Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:38:
Rossi, Zou je voor mij willen checken wat de prijs is van de Samsung plasma tv ps51d6900 ? thx
Daar heeft het totaal niet mee te maken. Sowieso mogen prijsverhogingen gewoon.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:35:
[...]
Ja daar werd op aan gesproken. Zeker bang dat we die foto's naar Kassa of Radar mailen als we prijsverhogingen tegen komen.
Het gaat er meer om dat de Media Markt niet wil dat je met je foto naar de concurrent gaat, om het daar voor dezelfde prijs mee te nemen, waardoor de MM omzet misloopt. En dat lijkt me helemaal niet zo'n rare gedachte.
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 26-01-2012 17:25 ]
Hier al heel lang niet op voorraad en ook niet aan te komen. Hij kon dan ook geen prijs geven.vegtem schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:33:
Natuurlijk: Nikon d700 body only.
Niet alle mediamarkten hebben hem, en ik heb net gbeeld, maar telefonisch wilde a'dam noord het niet vertellen
Volgens mij heeft mediamarkt geen sigma objectieven...Dennis.H schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:33:
@Rossi46 Niet dat ik vlakbij Rotterdam woon maar ik zou best willen weten hoeveel de Canon 600D body kost eventueel met 18-55IS II.
Het zou ook mooi zijn als je deze kan checken : pricewatch: Sigma 17-70mm f2.8-4 DC Macro OS HSM (Canon) (mochten ze hem hebben).
Dennis
In mm eindhoven was de 7D+15-85 iig rond de 1560 euro incl korting. Losse body heb ik niet gezien.
Speedlite 430 EX II was 192 euro, dus die heb ik toch even online besteld (184 euro).
In Rotterdam 529,40. Ook een stuk of 6 in de winkel, voorraad weet ik niet.TradeMarkNL schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:31:
Awesome. Net m'n NEX-5N opgehaald bij de MM in Den Haag. Met kitlens voor 520. En had nog een kadobon van 100. Dus geen slechte deal. Ze hebben er nu nog 6
In Rotterdam Centrum nu 352,93Swatfireglide schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:34:
Heeft iemand toevallig een (zwarte) Canon S100 gespot bij mediamarkt? Zo ja welke mediamarkt en voor welke prijs?
Iemand?MoiZie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:04:
Ik wil graag een videocamera kopen, maar het model dat ik wil, is niet online te vinden in de Mediamarkt en uberhaupt nog amper te krijgen op de markt (nieuw model). Kan ik hem bestellen onder de BTW actie?
1427,73PixellBox schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:40:
@ Rossie, enig idee wat daar de ps59d6900 kost?
Verwijderd
Deze uitzending van kassa bedoelde ik, ik weet niet of er ook nog eens behandeld is in uitzending van Radar, maar dit is wat ik via Google vond. Dus ik denk dat MM ook bang is dat ze weer bij Kassa of Radar een thema worden.Hahn schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:24:
[...]
Daar heeft het totaal niet mee te maken. Sowieso mogen prijsverhogingen gewoon.
Het gaat er meer om dat de Media Markt niet wil dat je met je foto naar de concurrent gaat, om het daar voor dezelfde prijs mee te nemen, waardoor de MM omzet misloopt. En dat lijkt me helemaal niet zo'n rare gedachte.
Maar MM kan toch niet voorkomen dat consumenten naar de concurentie gaan, de BCC kopieert ze toch mooi en vele van ons kopen niet bij MM maar bij BCC omdat blijkbaar goedkoper is en dat terwijl ze de actie kopiëren.
http://kassa.vara.nl/tv/a...-de-19-btw-actie/speel/1/
Als je naar fysieke MM gaat, het daar niet staat(voorraad is bij de webshop anders), loop je naar zo'n vent in rode shirt, doe alsof je een nietswetende, domme huisman bent en vraag naar de camera die jij zoekt. Als zij hem in het systeem hebben staan, kun je hem vast bestellen.
Yup, maar waarom zou je je dan voor moeten doen als nietswetende, domme huisman (er vanuit gaande dat je dat niet bent)exelletor schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:53:
[...]
Als je naar fysieke MM gaat, het daar niet staat(voorraad is bij de webshop anders), loop je naar zo'n vent in rode shirt, doe alsof je een nietswetende, domme huisman bent en vraag naar de camera die jij zoekt. Als zij hem in het systeem hebben staan, kun je hem vast bestellen.
Verwijderd
En dat ik foto's schieten was zag ie natuurlijk ook dat ik goed het vergelijken was ha.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 18:03 ]
Verwijderd
Ja, inderdaad. Sowieso ga ik altijd liever naar de BCC ipv de mediamarkt. De mediamarkt is meestal ontzettend duur, alleen hebben ze met aanbiedingen wel leuke dingen. Maar ach, veel "huis tuin en keuken mensen" denken dat de MM werkelijk zo goedkoop is, dus daar zullen ze de grootste omzet ook wel van hebben. Niet van mij in ieder geval, haha.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:01:
Die verkoper heeft toch wel door dat je niet een domme huisman bent, die verkoper in Heerlen had er bij mij namelijk niet veel zin in, toen ie al zij van Asus K53 zijn oude modellen zij ik al, nou sommige zijn nog vrij recent.
En dat ik foto's schieten was zag ie natuurlijk ook dat ik goed het vergelijken was ha.
Dit topic is gesloten.
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.