Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
MRELynx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:06:
@Crescendo:

Ik denk dat de fout zit dat je het als POP3 configureert. Gezien de hostnamen van je mail servers, zit je in een exchange omgeving (aangezien owa ook werkt) hebt en dat POP3 niet eens geactiveerd is. In een exchange omgeving kun je gewoon je gebruikersnaam invullen en de autodiscover functie van je domein/exchange doet de rest (mits in dns geconfigureerd uiteraard) POP3 is zo ouderwets.

Dus in je mail wizard selecteer je gewoon Exchange, vult je gebruikersnaam in en dan wel als: gebruikersnaam@domainnaam.nl, de user principal name dus en NIET domain\gebruikersnaam. Nadat je je wachtwoord hebt ingevuld zal de wizard automatisch de servernamen op gaan zoeken en alles afconfigureren. Is dat niet het geval, dan kun je alsnog handmatig de servernamen er in zetten. Voor meer info gewoon contact opnemen met je ict afdeling.
Bedankt voor je uitleg, echter wat bedoel je met user principal name. Alleen mijn schoolnaam dus, NHTV? En .edu dan weglaten?

EDIT: Na invullen, gebruikersnaam@nhtv.nl, en mijn wachtwoord, krijg ik 'Uw gegevens kunnen niet worden gevonden, mogelijk hebt u een typfout gemaakt', waarna ik mijn Gebruikersnaam krijg en een vakje met Domein. Waarbij ik geen flauw idee heb wat in te vullen.

EDIT: Moest het handmatig invullen, dus volledige servernaam ingevuld met https en dergelijke. Vervolgens vond hij hem niet, dus mijn volledige gebruikersnaam + school + edu.nl ingevuld, en hij vond wel iets. Tenminste krijg geen foutmelding nu. Nu maar hopen dat hij werkt. Alvast bedankt voor je hulp!

EDIT: Bedankt man, het werkt! Heb net even een mailtje gestuurd naar mijn school-mail en krijg hem hier binnen, echt heel erg bedankt! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Crescendo op 06-03-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Niemand nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog niks, maar heb inmiddels begrepen dat het in Signapore om Rom update version 11500 gaat....

zie de forum reacties: http://m.wpcentral.com/si...-12070-battery-fix-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Pak een biertje
Zet een film op
Ga naar bed
Gaat slapen
Sta vroeg op
Ga naar je werk
Kom thuis
controleer 1x op Zune
<back to start>

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het heeft niet veel zin om te vragen of iemand al de update binnen heeft. Ik verwacht dat het dan vrij vlot daarna wordt gepost :)

Misschien is het zelfs wel handig om een apart topic te openen voor deze update, dan blijft dit topic voor het toestel zelf en kunnen de voor/nadelen van de update elders worden besproken.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stop eens met onzin de wereld in te helpen,

Hoe weet je dat dat mensen uit Singapore zijn?
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:02:
[...]

Hier nog niks, maar heb inmiddels begrepen dat het in Signapore om Rom update version 11500 gaat....

zie de forum reacties: http://m.wpcentral.com/si...-12070-battery-fix-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

janvanduschoten schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:19:
Misschien is het zelfs wel handig om een apart topic te openen voor deze update, dan blijft dit topic voor het toestel zelf en kunnen de voor/nadelen van de update elders worden besproken.
ok

Nokia Lumia 800 1600.2487.8107.12070 update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:26:
Stop eens met onzin de wereld in te helpen,

Hoe weet je dat dat mensen uit Singapore zijn?

[...]
dat lijkt me logish, zie de kop van het artikel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
janvanduschoten schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:19:
Het heeft niet veel zin om te vragen of iemand al de update binnen heeft. Ik verwacht dat het dan vrij vlot daarna wordt gepost :)

Mwah, dan kan je voor elke update straks een topic gaan maken. Lijkt me niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

rajboen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:46:
[...]

Mwah, dan kan je voor elke update straks een topic gaan maken. Lijkt me niet echt handig.
Lijkt me wel. Als er een belangrijke update is dan mag daar best een apart topic voor worden aangemaakt. Alles over de update is dan op 1 plek te vinden en zo hoef je niet door toesteltopics te zoeken wat die update nu eigenlijk inhoud en wat precies de wijzigingen zijn. Mocht je er over willen discussieren, doe dit dan in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile, niet in het toesteltopic. Nu graag weer ontopic.

Discussiëren over de update kan in Nokia Lumia 800 1600.2487.8107.12070 update.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
janvanduschoten schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:55:
[...]
Lijkt me wel. Als er een belangrijke update is dan mag daar best een apart topic voor worden aangemaakt. Alles over de update is dan op 1 plek te vinden en zo hoef je niet door toesteltopics te zoeken wat die update nu eigenlijk inhoud en wat precies de wijzigingen zijn. Mocht je er over willen discussieren, doe dit dan in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile, niet in het toesteltopic. Nu graag weer ontopic.
Helder en done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08 21:51
Een paar dagen terug had ik mijn lumia gekocht en ging deze updaten naar versie 8107.79, alleen kon ik daarna, nadat de telefoon op stand-by ging het scherm niet meer bedienen. Nu heb ik het gisteren weer geprobeerd, maar weer hetzelfde resultaat. Mijn telefoon laat een t-mobile logo zien bij opstarten en is een blauwe 800. Iemand meer ervaring hier mee gehad, ligt het aan de software, mijn telefoon of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invitiom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10-2023
Seroo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:29:
Een paar dagen terug had ik mijn lumia gekocht en ging deze updaten naar versie 8107.79, alleen kon ik daarna, nadat de telefoon op stand-by ging het scherm niet meer bedienen. Nu heb ik het gisteren weer geprobeerd, maar weer hetzelfde resultaat. Mijn telefoon laat een t-mobile logo zien bij opstarten en is een blauwe 800. Iemand meer ervaring hier mee gehad, ligt het aan de software, mijn telefoon of iets anders?
Al een hard reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08 21:51
Invitiom schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:15:
[...]
Al een hard reset geprobeerd?
Een hard reset na de update? Nee, dat niet. Blijft de update dan behouden? Toch wel gek ook als dat zou moeten, dan zou ik al mijn instellingen weer kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:03

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Ja, en lijkt mij niet. Absurd om een systeemupdate van de Lumia in een apart topic te gooien. Er is ook al een apart accu topic! En een accessoire topic.
Met alle respect, ik denk dat moderators zich eens wat meer moeten realiseren dat Tweakers.net en hun eigen functie, hoewel vrijwillig, bestaan dankzij de bezoekers, niet ondanks. De wijze waarop ze heer en meester spelen, en hun taalgebruik, doet mij soms vermoeden dat ze dat wel eens vergeten. Maar dit terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een nieuwe Nokia lumia 800 gekocht en ben er erg blij mee.
1e wat opvalt is: wat werkt het allemaal lekker snel en makkelijk. Opstarten, apps en Navigatie werken echt snel en prettig.

Moet nog uitvinden hoe ik mijn muziek en mijn smsjes van mijn Iphone kan overzetten. Als dat al mogelijk is.
Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Laatst online: 11-08 08:56
Vandaag nogal een aparte ervaring meegemaakt:

Ik ben uit het niets ineens al mijn contacten kwijt. Er staan nog 4 willekeurige contacten in mijn personenlijst en de rest is verdwenen(?).

Niemand heeft aan mijn telefoon gezeten en heb hem gewoon de hele dag op zak gehad.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
beschuit schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:41:
[...]

Ja, en lijkt mij niet. Absurd om een systeemupdate van de Lumia in een apart topic te gooien. Er is ook al een apart accu topic! En een accessoire topic.
Met alle respect, ik denk dat moderators zich eens wat meer moeten realiseren dat Tweakers.net en hun eigen functie, hoewel vrijwillig, bestaan dankzij de bezoekers, niet ondanks. De wijze waarop ze heer en meester spelen, en hun taalgebruik, doet mij soms vermoeden dat ze dat wel eens vergeten. Maar dit terzijde.
En ook hier hebben we een aparte topic voor ;)
+1

[ Voor 0% gewijzigd door unknowndb op 07-03-2012 20:08 . Reden: +1 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Laatst online: 11-09 13:21
Ik kwam op XDA een interessant topic tegen...
Omschrijving hoe je de (beschadigde) polycarbonaat body van je Lumia vervangt
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:24:
net een nieuwe Nokia lumia 800 gekocht en ben er erg blij mee.
1e wat opvalt is: wat werkt het allemaal lekker snel en makkelijk. Opstarten, apps en Navigatie werken echt snel en prettig.

Moet nog uitvinden hoe ik mijn muziek en mijn smsjes van mijn Iphone kan overzetten. Als dat al mogelijk is.
Iemand ervaring mee?
Even aan je PC/Mac hangen en in de dialoog kiezen om Zune te installeren. Je kunt ook direct naar http://www.Zune.net gaan en daar de software downloaden. Je zou Zune kunnen zien als iTunes, maar dan voor Windows Phone.
Chippu schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:01:
Vandaag nogal een aparte ervaring meegemaakt:

Ik ben uit het niets ineens al mijn contacten kwijt. Er staan nog 4 willekeurige contacten in mijn personenlijst en de rest is verdwenen(?).

Niemand heeft aan mijn telefoon gezeten en heb hem gewoon de hele dag op zak gehad.

Iemand enig idee?
Check je Google/Live account eens of daar ongeautoriseerde activiteit is geweest?
Of dat je accounts nog wel goed gekoppeld zijn op je telefoon...?
beschuit schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:41:
[...]

offtopic:
Serieus? Na 10 jaar hier rond te lopen zou je beter moeten weten. Post je het overigens bewust in het verkeerde topic? Dit was en is gelukkig nog steeds de manier hoe het hier gaat. En zo gek is het niet; op XDA lopen zelfs twee drie threads over die ene update...

Dat jij dit niet prettig vind, prima, maar als je naar de historie van dit topic kijkt is dit de beste manier.
Persoonlijk hoef ik me niet te ergeren aan personen die net als bij elke vorige update klagen dat een update niet wereldwijd wordt uitgerold. Of de personen die op elke post over een batterij hetzelfde verhaal ophangen dat Nokia k*t is... Nu komen hier tenminste de zaken in die wèl interessant zijn...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Laatst online: 11-08 08:56
Kan zo gauw geen niet-geautoriseerde activiteiten ontdekken. Zit me nu echt even af te vragen wat er gebeurd kan zijn. Ik heb de telefoon vandaag ge-reboot, maar dat is eigenlijk alles. Voor de reboot had ik alles nog, maar geen of mijn contacten daarna eigenlijk al meteen weg waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:24
Chippu schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:25:
Kan zo gauw geen niet-geautoriseerde activiteiten ontdekken. Zit me nu echt even af te vragen wat er gebeurd kan zijn. Ik heb de telefoon vandaag ge-reboot, maar dat is eigenlijk alles. Voor de reboot had ik alles nog, maar geen of mijn contacten daarna eigenlijk al meteen weg waren.
Misschien in de opties van je People hub filteren van contacten aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 18:37
Nou ik heb vanochtend mijn Lumia 800 (Vodafone Branded) besteld via een verlenging. Ik ben bnwd wanneer ik deze kan verwachten? Zal denk ik volgende week wel zijn...

Misschien dat ik hem dan laat unbranden bij een NSP? Maar als aan branded toestel, er verder geen nadelen aan vast zitten dan laat ik het maar zo.... :)

Ik heb de afg weken veel aan dit forum gehad! En helemaal met de update stond mijn besluit vast die Lumia 800 moet ik hebben. Nu heb ik altijd al Nokia's gehad maar dit is toch even andere koek... :P

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Topictitel iets aangepast om doel van het topic duidelijker aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, even een vraagje. Mijn collega en ik hebben allebei een lumia 800, maar mijn collega heeft een wit driehoekje boven in zijn scherm (in het zelfde rijtje als het batterij icoontje etc) kan iemand mij vertellen wat dit betekent? Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:31:
Mijn collega en ik hebben allebei een lumia 800, maar mijn collega heeft een wit driehoekje boven in zijn scherm (in het zelfde rijtje als het batterij icoontje etc) kan iemand mij vertellen wat dit betekent? Bedankt! :)
Het wit driehoekje geeft aan dat je in "roaming" werkt... normaal zie je dat dus enkel als je in het buitenland zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Laatst online: 11-09 13:21
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:31:
Hallo allemaal, even een vraagje. Mijn collega en ik hebben allebei een lumia 800, maar mijn collega heeft een wit driehoekje boven in zijn scherm (in het zelfde rijtje als het batterij icoontje etc) kan iemand mij vertellen wat dit betekent? Bedankt! :)
Dat kun je op de meeste smartphones hebben. Het betekend dat je niet op je eigen netwerk zit.
Dit zie je dus vaker in het buitenland. Als je dit in Nederland hebt heeft je collega waarschijnlijk een virtuele provider, zoals bijvoorbeeld Sizz, Hollandse Nieuwe, Simpel etc... Die maken gebruik van Vodafone, KPN of T-Mobile netwerken, je telefoon herkend dit (onterecht) als roaming.

Ah, spuit 11, sneller leren tikken... :P

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank jullie voor het snelle antwoord! hij heeft tele 2 als provider, dus dit maakt een hoop duidelijk! Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:54:
Dank jullie voor het snelle antwoord! hij heeft tele 2 als provider, dus dit maakt een hoop duidelijk! Bedankt! :)
Moet die wel even opletten als die naar het buitenland gaat. Niet dat die straks in Duitsland lekker zit te internetten en een rekening van +50E krijgt ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:21

Sebazzz

3dp

Ik moet wel zeggen dat die Nokia Lumia wel lang meegaat als je er geen simkaart erin heb zitten.
Caelorum schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:59:
[...]

Moet die wel even opletten als die naar het buitenland gaat. Niet dat die straks in Duitsland lekker zit te internetten en een rekening van +50E krijgt ofzo :P
Ik heb een klasgenoot gehad die een rekening van 4000 euro kreeg voor internetten terwijl hij in Bosnië zat.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:03
Sebazzz schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:44:

Ik heb een klasgenoot gehad die een rekening van 4000 euro kreeg voor internetten terwijl hij in Bosnië zat.
Kan tegenwoordig niet meer, de provider is verplicht je op de hoogte te stellen dat je een bepaalde limiet bereikt hebt. Uit mijn hoofd iets in de richting van €50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Dat witte driehoekje had ik vrijdag in Londen ook. Maar mijn mobiel netwerk stond uit, maar dit driehoekje betekent dus enkel, al pak je 3g dan ga je over een ander mobiel netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Laatst online: 24-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:54:
Same here, ik heb het met Telfort, gebruikt KPN netwerk. Had alleen de hoop dat het zou verdwijnen nu KPN Telfort helemaal heeft overgenomen...

Heb het ook gevraagd aan Telfort maar het is niet uit te schakelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Rowdy.nl schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:43:
[...]

Als je dit in Nederland hebt heeft je collega waarschijnlijk een virtuele provider, zoals bijvoorbeeld Sizz, Hollandse Nieuwe, Simpel etc... Die maken gebruik van Vodafone, KPN of T-Mobile netwerken, je telefoon herkend dit (onterecht) als roaming.
Raar... nu ja, weet niet hoe het in Belgie zit... heb het even gepost op http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=82&t=32796

Ik zou het alvast niet fijn vinden... roaming staat nu uit voor data. Mensen die in een grensstreek wonen kunnen op deze manier wel leuke kosten krijgen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:19

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

nieuws: Windows Phone Tango ondersteunt geen 'multitasking'

Hmmm.. zou dit betekenen dat Tango niet voor de Lumia uit zal gaan komen? (wat de kans vergroot dat er wel een upgrade naar windows 8 in zal zitten...)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
DeNachtwacht schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:37:

Hmmm.. zou dit betekenen dat Tango niet voor de Lumia uit zal gaan komen? (wat de kans vergroot dat er wel een upgrade naar windows 8 in zal zitten...)
Windows Phone 8, niet Windows 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

DeNachtwacht schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:37:

Tango werkt ook op 512MB geheugen telefoons, echter hebben die niet de beschreven beperkingen.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik had gisteren wel even een heel bijzondere actie van mijn Lumia 800. Ik wilde iemand bellen, toestel liep helemaal vast (wel eens eerder voorgekomen), toestel reboot niet, is gewoon uit. Ik druk uiteraard de powerknop in, toestel boot, maar geeft de welbekende batterij met het rode streepje weer. Dit terwijl hij echt nog niet leeg was. Ook dit had ik al eerder gezien. Ik start het toestel echter nog een keer op en tadaaaaa weer normaal naar het lockscreen en batterij indicator ook weer op drie kwart.

Ik hoop dat die firmware update snel in onze regio vrijgegeven gaat worden, want op deze onzin zit ik niet te wachten!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:41
Folkifoon schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:48:
[...]

Same here, ik heb het met Telfort, gebruikt KPN netwerk. Had alleen de hoop dat het zou verdwijnen nu KPN Telfort helemaal heeft overgenomen...

Heb het ook gevraagd aan Telfort maar het is niet uit te schakelen :(
Ah, dus daar is dat driehoekje voor! :D
Viel me al op dat ik dat driehoekje ook zag op mijn Omnia 7 (werktelefoon, Telfort) en niet op mijn Lumia 800 (privé, T-Mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net binnen alleen is mn oude simkaart te groot dus kan er nog niks mee, zucht.. met de lunch maar even langs de kpn winkel :) verder ziet het er echt super slick uit, ik dacht dat er geen soepeler os was dan ios maar windows phone bewijst het tegendeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt bij mijn Nokia lumia 800 is dat ik minder bereik heb dan bij mijn iphone 3g. Terwijl juist de Nokia bekend staat om zijn goed bereik. Mijn Nokia heeft maar 3 streepjes en mijn Iphone 4 streepjes. Ik snap wel dat Nokia en apple het bereik waarschijnlijk anders weergeven Maar toch. Of heeft een update het bereik verminderd? om de vele batterij issues te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:40:
Wat mij opvalt bij mijn Nokia lumia 800 is dat ik minder bereik heb dan bij mijn iphone 3g. Terwijl juist de Nokia bekend staat om zijn goed bereik. Mijn Nokia heeft maar 3 streepjes en mijn Iphone 4 streepjes. Ik snap wel dat Nokia en apple het bereik waarschijnlijk anders weergeven Maar toch. Of heeft een update het bereik verminderd? om de vele batterij issues te verhelpen?
tis maar wat voor waardes ze geven aan de strepen. die 3 strepen van de nokia kan zomaar meer ontvangst betekenen dan de 4 streepjes van de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt toch een software probleem. Ik heb net een backup geinstalleerd OS 7.10.7740.16 en Firmware 1600.2479.7740.11451. En nu heb ik 5 streepjes ontvangst (Tmobile). Ik hou het wel bij de oude software!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Hmz, mijn accu viel toch even tegen vanochtend. Gisteravond telefoon volledig opgeladen, 's nachts in vliegtuigmodus gehad en vanochtend nog maar 53% over hebben :/
Heb trouwens nog niet de update geïnstalleerd.

We houden het in de gaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, simkaart laten knippen omdat hij te groot was (rare manier trouwens) maar werkt nu perfect, tot nu toe het beste en soepelste toestel wat ik heb gehad! alleen beetje vreemd dat je voor alles 342423423 accounts moet aanmaken (nokia, live account etc) =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan je trouwens alle suggesties en automatisch gedoe onder het typen uitzetten? vreselijk irritant. bij toetsenbord opties niet gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:38
Instellingen --> toetsenbord --> typinstellingen. Bovanaan staat toetsenbord, met (bij mij) engels, Nederlands en daaronder tik om te wijzigen. Als je daarop tikt kun je alles instellen wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:05:
Zo, simkaart laten knippen omdat hij te groot was (rare manier trouwens) maar werkt nu perfect, tot nu toe het beste en soepelste toestel wat ik heb gehad! alleen beetje vreemd dat je voor alles 342423423 accounts moet aanmaken (nokia, live account etc) =/
Hebben ze jouw simkaart geknipt ja? Ik kon mijn oude simkaart gewoon inleveren en kreeg een micro simkaart terug.

Je bent trouwens niet verplicht om overal accounts voor aan te maken. Live account heb je wel nodig om apps te kunnen downloaden, maar Nokia account is niet verplicht en die stap kun je dan ook gewoon overslaan. Ik heb verder ook geen Nokia account. Zou ook niet weten wat ik ermee zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Laatst online: 25-08 14:31
InZane schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:56:
[...]
Hebben ze jouw simkaart geknipt ja? Ik kon mijn oude simkaart gewoon inleveren en kreeg een micro simkaart terug.
Ik belde Ben of ze een micro SIM konden sturen;
Jahoor binnen 10 dagen heb je hem, administratie kosten €10,00

Toch maar niet gedaan.

Ik loop naar een Nokia Service Center;
KNIP
2,50 voor de moeite
En meteen gebruiken

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu een week bezitter van de witte lumia.. zeer fijn toestel.. batterijduur ga ik verder niet op in dat is al een bekend probleem. verder vind ik alles in orde op 1 ding na.. dat is de manier waarop contacten gesynct en gekoppeld worden.. ik had alles ingesteld en alle contacten stonden erin zoals ze erin moeten staan.. vandaag open ik de people hub en er zijn nog maarr 5 contacten over van de 50 ofzo... ik heb al in de instellingen gekeken maar kan geen oplossing vinden. ik heb al opnieuw gesynct, contact lijst gefiltert en sim import gedaan geen resultaat... weet iemand hoe ik mijn contacten terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InZane schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:56:
[...]

Je bent trouwens niet verplicht om overal accounts voor aan te maken. Live account heb je wel nodig om apps te kunnen downloaden, maar Nokia account is niet verplicht en die stap kun je dan ook gewoon overslaan. Ik heb verder ook geen Nokia account. Zou ook niet weten wat ik ermee zou moeten.
Ja kon ook, maar ik had geen ID bij me en zo ongeduldig als ik ben geen zin om te wachten dus stelde hij het voor om te knippen (op eigen risico) :) gelukkig ging het goed =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poststamp schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:34:
Instellingen --> toetsenbord --> typinstellingen. Bovanaan staat toetsenbord, met (bij mij) engels, Nederlands en daaronder tik om te wijzigen. Als je daarop tikt kun je alles instellen wat je wilt.
ah, thnx :)
LessRam schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:29:
[...]

Ik belde Ben of ze een micro SIM konden sturen;
Jahoor binnen 10 dagen heb je hem, administratie kosten €10,00

Toch maar niet gedaan.

Ik loop naar een Nokia Service Center;
KNIP
2,50 voor de moeite
En meteen gebruiken
dat moet gratis zijn.....raar dat je ervoor hebt moeten betalen! ik heb net een aangevraagd en wordt meteen verzonden voor €0 (kpn) maar ik heb mijn oude simkaart ook laten knippen vandaag, ook voor €0

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb het toestel nu ook besteld met een verlening van Vodafone (was een topaanbieding (Bel/SMS 200 met FUP (geen 1 Gb datalimiet) verlengd maar naar zakelijk toe waardoor ik ook na de bundel maar 12 cent betaal)) maar mijn vraag is gaat een Exchange account van Office 365 even lekker erop als met een Iphone? En kan ik dan ook mijn mappen etc zien? Is het toestel naar jullie mening beter dan een Iphone 4S? Ik ben wel benieuwd als ik het toestel binnen krijg.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Bij the Phone House vragen ze €5 voor het knippen, de smiechten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen om van mijn HTC Sensation over te stappen naar de Lumia 800. Ben het gedoe met de Sensation wel erg zat inmiddels en als Android op een dual core nog steeds niet soepel loopt... :P Dan wordt het tijd voor iets anders.

Grootste nadeel dat ik kan bedenken is de stap terug in resolutie, maar ik denk dat dat verwaarloosbaar is gezien het kleinere scherm van de Lumia. Verder maak ik alleen gebruik van 'standaard' apps als WhatsApp, google Maps, Gmail, etc. dus ik denk niet dat ik veel verlies door de overstap naar een ander OS te maken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:19

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

itsalex schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:39:
Ik heb het toestel nu ook besteld met een verlening van Vodafone (was een topaanbieding (Bel/SMS 200 met FUP (geen 1 Gb datalimiet) verlengd maar naar zakelijk toe waardoor ik ook na de bundel maar 12 cent betaal)) maar mijn vraag is gaat een Exchange account van Office 365 even lekker erop als met een Iphone? En kan ik dan ook mijn mappen etc zien? Is het toestel naar jullie mening beter dan een Iphone 4S? Ik ben wel benieuwd als ik het toestel binnen krijg.
Als ik beide toestellen vergelijk (ik heb de Lumia nu 2 maandjes) vind ik WP in de basis op bijna alle punten beter dan iOS, met in het achterhoofd dat je voor het geld van een Lumia nog niet eens een iPhone 4 kan aanschaffen.

Nadelen tov 4s:
-accuduur (hopelijk werkt de aankomende firmware update écht)
-toch veel apps nog niet beschikbaar
-iPhone heeft stuk betere videocamera.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:52:
Ik zit te twijfelen om van mijn HTC Sensation over te stappen naar de Lumia 800. Ben het gedoe met de Sensation wel erg zat inmiddels en als Android op een dual core nog steeds niet soepel loopt... :P Dan wordt het tijd voor iets anders.

Grootste nadeel dat ik kan bedenken is de stap terug in resolutie, maar ik denk dat dat verwaarloosbaar is gezien het kleinere scherm van de Lumia. Verder maak ik alleen gebruik van 'standaard' apps als WhatsApp, google Maps, Gmail, etc. dus ik denk niet dat ik veel verlies door de overstap naar een ander OS te maken.
ja en nee, het scherm van de Lumnia 800 is goed zat, mits je veel websites bezoekt die een witte interface hebben, het scherm is niet zo supergoed in het weergeven van wit, en je ziet dan de pentile layout heel goed, de interface is (daarom?) ook vrijwel helemaal zwart, met witte elementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Laatst online: 24-06-2024
PaT schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:08:
Ik heb zojuist de firmware update ook geïnstalleerd. Discharge nu zo rond de 75 mAh met werkelijk ALLES aan (wifi, blutooth, uitermate beroerde 3G ontvangst) qua connectiviteit. Morgen zal ik eens echt gaan kijken hoe goed deze update is.
Speaker klinkt ook aanzienlijk beter. Er zit nu zowaar iets van laag in!

Updaten is overigens een fluitje van een cent met deze tutorial

* PaT wordt steeds een beetje blijer met zijn eerste Nokia
Hoort dat niet in het update topic ;)

Nokia Lumia 800 1600.2487.8107.12070 update

Bedankt, die had ik nog niet gezien

[ Voor 2% gewijzigd door PaT op 09-03-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:45
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:44:
Bell Company heeft het gratis voor me gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coenox schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:26:
[...]

Bell Company heeft het gratis voor me gedaan.
gratis????
had ik dat eerder geweten. Ik heb net mijn simkaart omgewisseld voor een micro bij tmobile voor 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

Mijn Lumia was enige dagen vreselijk instabiel en is op een gegeven moment volledig gecrasht. Batterij moeten laten leeglopen, daarna ging de telefoon weer aan. Via Windows Phone connector voor Mac een back-up gemaakt en daarna "Herstel" gekozen. Alles ging prima, behalve dat al mijn foto's van het toestel verdwenen zijn. Op zich geen ramp, behalve dat er nu ineens wel 4gb aan "Overige inhoud" op het toestel staat; ongeveer de ruimte die de foto's in beslag namen.

Iemand een idee hoe ik óf de foto's terug krijg óf de data kan terugkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 00:07:
[...]

gratis????
had ik dat eerder geweten. Ik heb net mijn simkaart omgewisseld voor een micro bij tmobile voor 10 euro.
Yep. En ik had het toestel daar niet vandaan. Gewoon binnengelopen, knip, en klaar. Overigens schijnt een officiële microsim wel betrouwbaarder te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:52:
[...]

Als ik beide toestellen vergelijk (ik heb de Lumia nu 2 maandjes) vind ik WP in de basis op bijna alle punten beter dan iOS, met in het achterhoofd dat je voor het geld van een Lumia nog niet eens een iPhone 4 kan aanschaffen.

Nadelen tov 4s:
Het gaat mij echt om de Office365 dat ik al mijn mappen zie en kan lezen en niet zoals met de N97, X6 dat het allemaal ruk is. Je kan er geen barst mee en er zit ook geen push op en het toestel is zo traag als een tractor die een helling op moet van 13%.

ik vond altijd tot de Iphone 4 dat mijn oude N82 veel mooiere foto's bleef maken. Scherp, helder etc maar idd de Iphone 4S is beter.

Het is toch niet weer een toestel wat ik 1 week ga gebruiken en tegen allerlei nadelen loop dat ik hem weer in de kast gooi omdat er geen apps of oplossingen voor bepaalde dingen zijn mag ik hopen? want ik was na de X6 en N97 een beetje klaar met Nokia geworden.

Offtopic: Ik heb vroeger al op mijn oude HP mob ook Windows CE gehad maar wat was dat ruk. Ik werk nu 13 jaar met Windows CE maar het blijft mij verbazen hoe ruk het is terwijl in de beginperiode van 1999 op mijn Compaq laptopje met 10 inch het voortreffelijk liep (was echt mijn trots met zijn 8-10 uur werken op de batterij en toch Word, Excel etc en binnen 1 sec opstarten).

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
DeNachtwacht schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:52:
[...]

Nadelen tov 4s:
Ik heb ook de Lumia (privé) en een iPhone 4s (van mijn baas) en maar 1 simkaart. Ik moet kiezen. Op dit moment is dat gemakkelijk. De software die ik voor mijn zakelijke mail en agenda nodig heb, draait alleen op de iPhone. Maar voor WP7 komt dit eraan. Het feit dat ik nu nog niet weet wat mijn hoofdtoestel wordt zegt iets over de prestatie van Nokia. De Lumia is toch midrange in vergelijking met de 4s, maar kan de concurrentie aan. Ik vind de Lumia veel prettiger vasthouden en ik ben minder bang voor schade. Ik mis ook FM radio op de iPhone. Belangrijkste nadeel van de Lumia vind ik toch de kleine lettertjes overal in het OS. Mijn ogen worden wat ouder. Heb nog geen leesbril nodig, maar het zit er aan te komen. Het iOS houdt hier veel beter rekening mee. Onder sommige omstagheden vind ik de lettertjes op de Lumia echt te klein. En om nu nog een Lumia 900 aan te schaffen, terwijl ik een 800 en een iPhone heb liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De videocamera is minder goed als die van de 4S (ook een stuk duurder) 1080p vs 720p, maar dan ben je echt heel kritisch bezig. En die van de Lumia 800 is weer beter als die van de 4.
Afgelopen wintersport gefilmed en zelfs uit de hand al skiiend van ander skiiers en snowboarders en bij terugkomst was men verbaasd dat een Lumia 800 zo mooi kan filmen. Zelfs op 40" kwaliteit Samsung LED was onderandere de sneeuw mooi scherp te zien. Men was verbaasd dat je zo mooi met een telefoon kan filmen. De DV videocamera gaat de volgende keer dan ook niet meer mee op wintersport.

Office365 heb ik zakelijk 2 weken in test en moet zeggen dat dat heel mooi met Office365 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coenox schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:30:
[...]
Onder sommige omstagheden vind ik de lettertjes op de Lumia echt te klein. En om nu nog een Lumia 900 aan te schaffen, terwijl ik een 800 en een iPhone heb liggen....
Daarentegen zijn de tiles een stuk groter. Vind ik weer ideaal zoals bijvoorbeeld in de auto in de autohouder wanneer de Lumia verder van me afstaat. In de hand zie ik geen probleem gezien je dan een telefoon wat dichter bij je ogen kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:40:
Nu moest ik lachen. Je weet dat de iphone de streepjes faked? En wat heb je nou? een 3 of 4.
Persoonlijk kijk ik niet eens naar de streepjes = ik heb in praktijk altijd goed bereik (KPN)
Zou wel de allerlaatste reden zijn om een firmware terug gaan. Sorry hoor, maar dit is gewoon grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:06:
[...]

Persoonlijk kijk ik niet eens naar de streepjes = ik heb in praktijk altijd goed bereik (KPN)
Zolang je gesprekken geen drop-outs hebben of volledig wegvallen zullen het aantal streepjes mij een dikke zorg zijn. Wil je dus echt testen hoe het met de ontvangst zit, zoek een moeilijk gebied op en kijk dan of er verschil in beide zit... maar zeker niet op basis van nietszeggende streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:03:
[...]

......In de hand zie ik geen probleem gezien je dan een telefoon wat dichter bij je ogen kan houden.
Hmm, ik denk dat je een stuk jonger bent dan ik (ik ben 47). Als je ouder wordt heb je moeite met focussen. Als je het toestel dan dichter bij je ogen houdt krijg je het niet meer scherp. Werkt dus niet. De iPhone heeft een mogelijkheid om alles te vergroten door met drie vingers op het scherm te tikken. Maar iets groter font in WP7 zou het als iets comfortabeler maken. Een witte achtergrond helpt ook al, omdat ik dan meer contrast heb. Kortom het lukt allemaal wel, maar iets grotere letter zou voor mijn prettiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

natasdiamon schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:00:
[...]

ja en nee, het scherm van de Lumnia 800 is goed zat, mits je veel websites bezoekt die een witte interface hebben, het scherm is niet zo supergoed in het weergeven van wit, en je ziet dan de pentile layout heel goed, de interface is (daarom?) ook vrijwel helemaal zwart, met witte elementen.
Dat las ik inderdaad :), maar ik denk niet dat het echt een dealbreaker voor mij zou zijn. Af en toe in de trein een beetje surfen, en daar blijft het wel bij. Batterijduur is dan weer wel belangrijk, de Sensation gaat zelfs met grotere accu nog maar nét een dag mee met normaal gebruik. De standaardbatterij gaat hooguit tot halverwege de middag mee. Helaas schijnt de Lumia daar dus ook problemen mee te hebben :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DouweGNL schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 00:53:
Mijn Lumia was enige dagen vreselijk instabiel en is op een gegeven moment volledig gecrasht. Batterij moeten laten leeglopen, daarna ging de telefoon weer aan. Via Windows Phone connector voor Mac een back-up gemaakt en daarna "Herstel" gekozen. Alles ging prima, behalve dat al mijn foto's van het toestel verdwenen zijn. Op zich geen ramp, behalve dat er nu ineens wel 4gb aan "Overige inhoud" op het toestel staat; ongeveer de ruimte die de foto's in beslag namen.

Iemand een idee hoe ik óf de foto's terug krijg óf de data kan terugkrijgen?
ik heb volgens mij op dit moment precies dezelfde probleem.. mijn lumia lijkt nu ook volledig gecrasht/freezed ..
ik kon net nog op de homescreen op en neer scrolle maar niet een applicatie binnenkomen.. volume knoppen reageren niet de terug/home/search ook niet .. ook de power button reageert niet dus kan niet opnieuw opstarten of op lock zetten.. en nu hangt die helemaal en doet helemaal niks meer ...hy is gefreezed.. ik kijk nu tegen de scherm aan dat staat op de ''alle applicaties'' page als je naar rechts gaat vanaf homescreen...

ERg vervelend en toch niet verwacht van zon premium toestel van nokia...

ik denk dat ik nu ook maar de batterij moet laten leeglopen .. dat gaat zeker lang duren omdat ik zojuist de telefoon volledig heb opgeladen zzz..

iemand anders die dit mee heeft gemaakt? en eventueel tips heeft? of aanbevelingen? want ik ben ten einde raad |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:44:
Voor een euro of wat heb je bij Deal Extreme dezelfde simkaartknipper en kan je tot in den treure knippen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coenox schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:36:
[...]

Hmm, ik denk dat je een stuk jonger bent dan ik (ik ben 47). Als je ...
Wel jonger, maar minder dan 7 jaar ;)
Een Lumia 900 zou dus ideaal voor je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r2504 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:10:
Zolang je gesprekken geen drop-outs hebben of volledig wegvallen zullen het aantal streepjes mij een dikke zorg zijn. Wil je dus echt testen hoe het met de ontvangst zit, zoek een moeilijk gebied op en kijk dan of er verschil in beide zit... maar zeker niet op basis van nietszeggende streepjes.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:06:
Nu moest ik lachen. Je weet dat de iphone de streepjes faked? En wat heb je nou? een 3 of 4.
Zou wel de allerlaatste reden zijn om een firmware terug gaan. Sorry hoor, maar dit is gewoon grappig :)
Ik weet ook wel dat die steepjes niet heel veel zegen. Maar omdat de Nokia Lumia 800 voortdurend negatief in het nieuws is vanwege slechte batterij prestaties verdenk ik ze ervan dat ze allemaal trukjes hebben bedacht om de batterij toch nog maar iets te verbeteren. Waaronder minder sterk signaal en dus een betere batterijduur.

Bij de Iphone hebben ze de antennesterkte ook met verschillende updates aangepast. (en niet alleen de streepjes op het scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:41:
Ik weet ook wel dat die steepjes niet heel veel zegen. Maar omdat de Nokia Lumia 800 voortdurend negatief in het nieuws is vanwege slechte batterij prestaties verdenk ik ze ervan dat ze allemaal trukjes hebben bedacht om de batterij toch nog maar iets te verbeteren. Waaronder minder sterk signaal en dus een betere batterijduur.
Dan nog zou ik uitschakelen van 3G direct inruilen voor een 'minder sterk signaal', als dat per saldo je batterij 2x langer kan mee laten gaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
peerke63nl schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:17:
[...]

Voor een euro of wat heb je bij Deal Extreme dezelfde simkaartknipper en kan je tot in den treure knippen... :)
Alleen moet je dan een maand wachten voordat je hem eindelijk kan knippen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

spNk schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 18:40:
Alleen moet je dan een maand wachten voordat je hem eindelijk kan knippen... :p
Ik heb voor €5 een knipper bij amazon.co.uk gekocht. Werkt prima, is er binnen een week.
Als je in Groningen woont mag je hem ook wel lenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:32:
[...]

Wel jonger, maar minder dan 7 jaar ;)
Een Lumia 900 zou dus ideaal voor je zijn.
Misschien wel. Maar om nu al weer een ander toestel te kopen. Ik red me wel, en dan misschien voor mijn 50ste verjaardag de opvolger van de 900... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Pff lekker... Een lange verticale kras over het scherm. Door een stuk plastic van een autohouder. Zeker weten dat het Gorilla Glass is? Bij mijn Motorola Milestone kreeg ik zelfs met sleutels en een schaar, en dat ook nog expres ook, geen krassen in het scherm.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:02

AvK

Ready Set Go

Sebazzz schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:17:
Pff lekker... Een lange verticale kras over het scherm. Door een stuk plastic van een autohouder. Zeker weten dat het Gorilla Glass is? Bij mijn Motorola Milestone kreeg ik zelfs met sleutels en een schaar, en dat ook nog expres ook, geen krassen in het scherm.
Zal niet een echte kras zijn maar gewoon een streep plastic. Even poetsen met wat zilverpoets, turtlewax oid en het is weg.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

itsalex schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:39:
Zal prima gaan. Heb zelf Office365 zakelijk kunnen testen en werkt gewoon prima. Prive heb ik een hosted exchange en dan kun je ook gewoon alle mappen zien. Ik heb zelf ook nog een Iphone (1e generatie) en moet zeggen dat Windows Phone veel lekkerder werkt dan IOS. Maar dat is puur persoonlijk.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

AvK schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 23:02:
[...]

Zal niet een echte kras zijn maar gewoon een streep plastic. Even poetsen met wat zilverpoets, turtlewax oid en het is weg.
Een streep plastic? Dat lijkt mij wel erg onwaarschijnlijk, je voelt het als je met je nagel eroverheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Ja dat klopt. Maar dat komt omdat die streep plastic er boven op ligt. Ga eens poetsen en meldt hier het resultaat.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Ik heb ook wat van die kleine streepjes, maar ik voel ze niet al ga ik over het scherm heen. Dit is vermoedelijk gebeurt toen hij een keer van halve meter op een tapijtvloer viel. Wat voor soort spul kan ik erop smeren dan om die kleine streepjes weg te krijgen, zo'n zachte microfeber doek werkt wel tegen de vette vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Als je nu een nieuwe simkaart aanvraagt bij t-mobile (ik ben een nieuwe klant). Krijg je dan een microsim? Of gewoon een normale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij mijn vorige HD2 de krasjes wel 's met commandant of tandpasta weg gepoetst, ging prima.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

D-TECH schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:07:
Als je nu een nieuwe simkaart aanvraagt bij t-mobile (ik ben een nieuwe klant). Krijg je dan een microsim? Of gewoon een normale?
Ik liep (als T-Mobile-klant) vorige week een van hun winkels binnen (Rotterdam Centrum), vertelde dat ik binnenkort bij hen wegging en bij mijn nieuwe provider een Lumia kreeg. En dat ik graag een microsim wilde ter ovebrugging (nummerbehoud duurt lang). Ik kreeeg per direct een nieuwe sim mee: een creditcard waar de sim kan worden uitgestoken. Daarin zat dan weer een microsim, die je ook weer kon uitsteken,. En ik kreeg hem mee zonder kosten. Service hoor!

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er gebeurd met de schaar? Om je sim te knippen heb je geen speciaal ding nodig. Rustig knippen en het gaat prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:15
Bij de Lumia komt dan nogal nauw. Ik heb in eerste instantie ook mijn SIMkaart geknipt en heb volgens mij best wel een stabiele hand en kan redelijk netjes knippen. Maar toch werkte dit niet en heb ik uiteindelijk een gratis Tmobile microSIM moeten ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, maar wat ik wel weet, ik heb geen stabiele hand..kan slecht knippen en toch is het gelukt. Het is echt niet zo moeilijk :)

Oh well,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

AvK schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:33:
Ja dat klopt. Maar dat komt omdat die streep plastic er boven op ligt. Ga eens poetsen en meldt hier het resultaat.
Dan wil ik wel zeker weten dat ik met zilverpoets niet mijn scherm verder om zeep kan helpen. Kan het veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
ArnoudBM schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:41:
[...]

Ik liep (als T-Mobile-klant) vorige week een van hun winkels binnen (Rotterdam Centrum), vertelde dat ik binnenkort bij hen wegging en bij mijn nieuwe provider een Lumia kreeg. En dat ik graag een microsim wilde ter ovebrugging (nummerbehoud duurt lang). Ik kreeeg per direct een nieuwe sim mee: een creditcard waar de sim kan worden uitgestoken. Daarin zat dan weer een microsim, die je ook weer kon uitsteken,. En ik kreeg hem mee zonder kosten. Service hoor!
Klopt! Heeft mijn vrouw ook gekregen toen ze van haar Galaxy Ace overstapte naar de Lumia 710. De Lumia had ze ergens anders besteld en moest nog bezorgd worden, maar ze kon in de T-Mobile shop zo haar simkaart omruilen voor zo'n exemplaar die jij ook beschrijft. Zo kon ze toch nog even haar Ace gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Vandaag mijn Lumia 800 ontvangen met Vodafone branding, deze heb ik er gelijk afgehaald.

Ik heb er nog niet veel tijd gehad om met mijn Lumia te spelen maar waar kan ik het Logboek vinden waarin staat hoeveel ik gebeld heb, data heb verbruikt en smsjes heb verstuurd?

Daarnaast kon ik ook zo gauw niet vinden waar ik de telefoon op stil/buiten/vergadering/normaal kan instellen?

Het zal vast wel kunnen maar ik heb erg geen tijd voor gehad om snel het boekje door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:09
Cruzer schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:22:
[...]
Ik heb er nog niet veel tijd gehad om met mijn Lumia te spelen maar waar kan ik het Logboek vinden waarin staat hoeveel ik gebeld heb, data heb verbruikt en smsjes heb verstuurd?

Daarnaast kon ik ook zo gauw niet vinden waar ik de telefoon op stil/buiten/vergadering/normaal kan instellen?
[...]
Data: niet, SMS: niet, totaal gebeld: niet. Die laatste zou misschien kunnen als Nokia die heeft toegevoegd. Zit iig niet standaard in WP7.
Ook is er geen support voor profielen, de telefoon kan op trillen of niet en je kan het volume aanpassen. Meer zit er momenteel niet in WP7, dus profielen zouden nogal zinloos zijn :P

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 12-03-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Sebazzz schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:11:
[...]

Dan wil ik wel zeker weten dat ik met zilverpoets niet mijn scherm verder om zeep kan helpen. Kan het veilig?
Natuurlijk kan dat. Als je twijfelt kan je ook een speciale polish kopen bij je foonboer. Maar dat is duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Cruzer schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:22:
enige optie is (voor zover ik weet) ff volume knop aanraken en dan op het belletje rechtsboven klikken, dat staat hij op trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
aha zal ik ff checken? En het beltoon-volume dan? Kun je dat ook instellen? Dus als in de kroeg ben dat het beltoon volume harder staat dan dat ik thuis ben?

Ik heb namelijk altijd nokia's gehad en kon je zoals je weet snel de profielen wijzigen. Miscchien is er wel een app beschikbaar dan zal ik wel daar ff kijken. Wat ook fijn was een app van Nokia die paste automatisch je profiel aan, volgens mij heet dat Nokia Situations? Maar dat vreet wel je accu...

Verder moet ik wel even wennen dan mijn hotmail contacten door mijn vaste telefenoon contacten staan en ook dubbel? Maar ik zag dat je dat wel kan aanpassen dat je gewoon 1 contact hebt.

Maar ik moet e.e.a goed doorlezen het is mijn eerste echte smart phone. Hiervoor had ik een Nokia C5-00.

Maar ik ben wel blij dat het debranden en ook de nieuwe Singapore versie er goed op staat. Kan het overigens ook zijn dat je accu pas tot zijn recht komt na een aantal keren laden/ontladen? Ik heb een discharge rond de 75mA? Ik had hem rond 06.00 van de lader en nu staat die op 69%. Heb wat apps geinstalleerd en whatsapp staat in mijn homescreen. Ik heb er nog niet meegebeld. Volgens mij stond wel WIFI zoeken aan, en BT staan aan.

Ik las ook dat je Diagonostics app moet verwijderen, dat scheelt ook enorm in je accu verbruik? Of is dat een niet correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Wat ik hier altijd lees is dat het volume instel gebeuren een stuk beperkter is in windows phone dan in de oude nokia telefoon software, daar zul je dus maar aan moeten wennen ;)

idd, al die contactpersonen moet je koppelen aan elkaar, is even wat werk.

Batterij heeft ook altijd wat inwerktijd nodig, ik heb hem de eerste tijd altijd goed vol en goed leeg laten lopen. Niet tussen door bijladen (als het ff kon) en Nokia zelf zegt dat de Diag-app een batterij slurper is, eraf dus maar. (staat er toch ook zo weer op mocht je hem nodig hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Afleverrapporten krijg ik gelijk in mijn Inbox, kun je dit niet instellen dat deze automatisch naar een map afleverrapporten gaan? (zoals dit altijd bij Nokia was). Volgens mij kun je denk ik sowieso geen mappen aanbrengen in Berichten?

Ik vind het toch wel apart dat je geen oproepsamenvatting kan krijgen (dus hoe lang je gesprek was nadat je hebt opgehangen) En ik mis toch ook wel dat belregister. Heb graag een overzicht van al mijn verstuurde/ontvangen smsje en inkomen en uitgaande gesprekken + duur en het data verbruik.

Ik heb wel de Vodafone App ged/l maar heb toch liever dat mijn toestel dit bijhoudt.

Ander vraagje, Bluetooth, hoe kun je daar instellen dat je Bluetooth naam wil veranderen en dat je je bluetooth verbinding kan verbergen? Zodat deze niet zichtbaar is?

Pagina: 1 ... 14 ... 43 Laatste

Let op:
~~~[html]Batterij problemen zijn in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1489250">dit topic</a> besproken. Daar is het meeste nu wel over gezegd, dus hebben we dat topic gesloten. Accessoires mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1478296">dit topic</a> besproken worden.

Discussie en ervaringen over de 1600.2487.8107.12070 update mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494255">dit topic</a> besproken worden.~~~[/html]