Verwijderd
http://www.nokia.com/glob...rope/availability/?page=2
Voor de 800 staan de meeste anders nog op waiting for approval. Ik hoop dat ik hem nog binnen krijg voor volgende week de vakantie begintVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:27:
Volgens de Nokia site is de update voor de meeste modellen in NL "available"
http://www.nokia.com/glob...rope/availability/?page=2
youtube.com/@hisrep
Verwijderd
Ik krijg de app te zien. Alleen staat er dat mijn Lumia nog niet geschikt is.
http://www.wpcentral.com/...able-lumia-windows-phones
Verwijderd
Klopt. Ik keek naar alle (710 en 800) modellen.DeNachtwacht schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:39:
[...]
Voor de 800 staan de meeste anders nog op waiting for approval. Ik hoop dat ik hem nog binnen krijg voor volgende week de vakantie begint
Beide Lumia 800's met verschillende modelnummers hier in huis, hebben wel al de status "available".
Nu nog een melding van Zune.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 20:53 ]
When the pink is snookered, Go for the brown
Volg gwn deze stappe,http://www.youtube.com/watch?v=bO0ZnoKXyqY
Na hoeveel sec je de verbinding moet verbreke verschilt , je moet gwn paar x proberen

[ Voor 12% gewijzigd door Pashtun op 27-06-2012 22:40 ]
Verwijderd
Mijn Lumia is nu aan 't updaten.
Wat ik merk wat helpt om sneller de update melding te krijgen, is om alle verbindingen op de Lumia uit te zetten. Dus je Lumia kan dan alleen over de usb kabel (verbonden aan je laptop/pc) verbinding maken met het internet.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 23:15 ]
Jalaluddin schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:30:
krijg de update binne doormiddel van een nodo
Volg gwn deze stappe,http://www.youtube.com/watch?v=bO0ZnoKXyqY
Na hoeveel sec je de verbinding moet verbreke verschilt , je moet gwn paar x proberen
[afbeelding]
Ben blij dat ik niet moet wachten.
Verwijderd
Om mijn leven makkelijker te maken gebruik ik onderstaand batch bestandje.
Aktie1:
Open Notepad
Copieer in het bestand
ipconfig /release
pause
ipconfig /renew
pause
Sla 'm op met een willekeurige naam maar wel eindigend met de extentie .bat.
Aktie2:
Start Zune met je Lumia zonder Wifi en Data connectie op je Lumia.
Klik op "update" in Zune. Na een paar seconden dubbelklik je op bovenstaand gemaakte .bat bestand.
Na de notificatie dat er een update is, druk je op enter om het bestand bestand verder te laten lopen. Nu heb je weer internet verbinding en kan de update gedownload worden.
Idem voor de 2de update.
Verwijderd
op dit moment ligt die aan zune.
ben benieuwd wat het meebrengt.
Verwijderd
http://www.nokia.com/glob...e-update-for-nokia-lumia/Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:59:
ben benieuwd wat het meebrengt.
Werkt bij ook, het rare is dat na de update nog steeds nergens internetsharing o.i.d. te vinden is...gauchov6 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:05:
Ook bezig met de update, de disconnect truc werkt prima. Na 4 seconden nic disablen en jawel, "Update beschikbaar"!
Verwijderd
Je moet nog een 2de updateWietsee. schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:05:
[...]
Werkt bij ook, het rare is dat na de update nog steeds nergens internetsharing o.i.d. te vinden is...
Dus doe dezelfde actie nog een keer en je ziet weer een notificatie voor een update.
Verwijderd
Wel je Lumia in Airplane mode gezet ? (of alleen WiFi en Data uit).r2504 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:11:
Volgens de Nokia website is de update voor m'n toestel "Available"... maar de phone update zegt niets, en in Zune krijg ik ook de melding dat ik up-to-date ben (en de disconnect truuk lijkt niet te werken deze keer).
Zonder deze stap werkt de update truc niet.
Bij de 2de Lumia hier in huis op haar laptop loopt de update nu ook.
Thanks, we zijn bezig met de 2e rondeVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:06:
[...]
Je moet nog een 2de update![]()
Dus doe dezelfde actie nog een keer en je ziet weer een notificatie voor een update.
Was het inderdaad vergeten... wireless en 3G stonden nog aan... nu is het gelukt na de 3e poging.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:15:
[...]
Wel je Lumia in Airplane mode gezet ? (of alleen WiFi en Data uit).
Verwijderd
Mooi!r2504 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:26:
[...]
Was het inderdaad vergeten... wireless en 3G stonden nog aan... nu is het gelukt na de 3e poging.
Is dat normaal ?
Geen idee, had ik ook!r2504 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:44:
Mmm... bij de tweede update kreeg ik dezelfde tekst ?
Is dat normaal ?
Correctie, vlak na diezelfde tekst.. (update gewoon geïnstalleerd) volgde automatisch bij mij de "Nokia- Update".
[ Voor 21% gewijzigd door T.Rijkers op 28-06-2012 00:50 ]
Hier ook, in totaal drie keer een update cyclus doorlopen nu. Nog heel even geduld...T.Rijkers schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:49:
[...]
Geen idee, had ik ook!
Correctie, vlak na diezelfde tekst.. volgde automatisch bij mij de "Nokia- Update".
Had ik ook maar er waren nu maar 9 stappen ipv 10 stappen. Na de 9 stappen kwam er pas de nokia update opnieuw en deze is nu bezig met te installeren.r2504 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:44:
Is dat normaal ?
@Wietsee: Ben nu ook in de 3de cycle en deze is van Nokia zelf
[ Voor 9% gewijzigd door Death1ord op 28-06-2012 00:52 ]
Gewoon weer een paar keer proberen, lukt vanzelf een keer!r2504 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:44:
Is dat normaal ?
Twee Windows updates gehad, nu een Nokia update. Dat zal de firmware update zijn, met tethering hopelijk...
Info uit de setting:
Uw mobiele dataverbinding wordt via WiFi met hoogstens 5 gasten gedeeld. Dit wordt automatisch uitgeschakeld na een paar minuten zonder activiteit.
[ Voor 52% gewijzigd door T.Rijkers op 28-06-2012 01:05 ]
Ik ben al 38 minuten bezig en zit daar ook nog maar... nu reboot hij net.eeNer schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 01:02:
Het is mij ook eindelijk gelukt met de disconnect truuk.. nu bezig aan tweede ronde. Stap 7 van 9.
Het duurt niet zo heel lang. Tesamen een 30-tal minuutjes, hangt er vanaf hoe snel je weg bent met de disconnect truukr2504 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:59:
Pfff... nog een derde... zal een korte nacht worden dan.

Draai nu met firmware versie 1750.0805.8773.12220 en OS 7.10.8773.98
Morgen eens kijken of de truc ook werkt op de oude Omnia 7...
[ Voor 20% gewijzigd door mkrmr op 28-06-2012 01:07 ]
Bij had ie even een vervormd plaatje op de lumia. Er zit nu weer beweging inr2504 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 01:05:
[...]
Ik ben al 38 minuten bezig en zit daar ook nog maar... nu reboot hij net.
Totale tijd... 00:26 tot 1:18... da's toch zo'n 52 minuten in totaal.
Morgen om 6u30 gaat de wekker... zal zware dag worden
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:32:
vreemd heb alle updates binnen en geïnstalleerd maar de camera update zit er niet bij, wie heeft dit ook en wat er aan te doen?
hjs schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:35:
Camera update is er nog niet voor mij
http://windowsphone.com/s...8b-424f-ab09-cba832770981
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Terwijl Zune aan het zoeken is naar updates je internetverbinding verbreken. Dit zorgt ervoor dat Zune niet kan zien of jouw toestel al dan niet de update al mag hebben. Meestal lukt het niet in één keer maar het gaat toch vrij vlot. Vergeet je Lumia niet op vliegtuigmodus te zetten ook.looyenss schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:09:
Ik heb nog geen update. kan iemand mij die disconnect truck uitleggen
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Daarna op update klikken in zune en dan snel je PC internet verbinding verbreken.
Nothing to see here
Verwijderd
niet te snel je kabeltje losttrekken.itsme schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:18:
Telefoon op vliegtuigmodus, die heeft dan geen internet.
Daarna op update klikken in zune en dan snel je PC internet verbinding verbreken.
Het is een beetje een kwestie van (gelukkige) timing.
Het lijkt erop alsof de zune software wel al verbinding met de update server moet hebben maar dan nog niet gemerkt moet hebben dat jou telefoon nog niet aan de beurt is.
Vaak heb je meerder pogingen nodig
Verwijderd
Het is mij gelukt, ik heb een knopje op mijn laptop om internet uit te zetten, op die manier werkte het. Na ongeveer 4 seconden verbrak ik de verbinding.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:30:
[...]
niet te snel je kabeltje losttrekken.
Het is een beetje een kwestie van (gelukkige) timing.
Het lijkt erop alsof de zune software wel al verbinding met de update server moet hebben maar dan nog niet gemerkt moet hebben dat jou telefoon nog niet aan de beurt is.
Vaak heb je meerder pogingen nodig
Maar begrijp ik nou uit het bovenstaande posts dat er 2 updates moeten zijn? dus dat ik deze truc nog een keer moet herhalen? Dat is mij niet helemaal duidelijk nog.
Ja, je moet dit 2x doen want de 3de update zal gewoon gebeuren na de 2de zonder dat je dit truukje moet toepassen.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:36:
[...]
Het is mij gelukt, ik heb een knopje op mijn laptop om internet uit te zetten, op die manier werkte het. Na ongeveer 4 seconden verbrak ik de verbinding.
Maar begrijp ik nou uit het bovenstaande posts dat er 2 updates moeten zijn? dus dat ik deze truc nog een keer moet herhalen? Dat is mij niet helemaal duidelijk nog.
Vreemd, bij mij zijn de twee updates wel gelukt, alleen de 3e, de nokia-firmware, wil maar niet komen. Ik heb overigens ook mijn productcode opgezocht (059k574), maar die kan ik niet op deze site terugvinden...misterdoom schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:04:
[...]
Ja, je moet dit 2x doen want de 3de update zal gewoon gebeuren na de 2de zonder dat je dit truukje moet toepassen.
Het rare is dat ik het bericht van de voice mail pas enkele minuten later krijg.
Even een power off gedaan en blijkt nu in orde te zijn.r2504 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:39:
HEEELLLLPPPPPP.... mijn telefoon belt niet meer (zie ook niets op het scherm) en ik kom gewoon op voicemail ??????
Was even paniek.
[ Voor 3% gewijzigd door r2504 op 28-06-2012 11:07 ]
Als Zune de updates zoekt internet op de pc uitzetten na een aantal seconden (bij mij 4 of 5 seconden). Als je timing goed is zegt Zune dat er een nieuwe update is en daarna zet je internet weer aan en vervolgens klik je op updaten.Simonhoubracken schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:14:
Voor dat trukje met de internet verbinding verbreken, moet je ze daarna terug aanzetten of niet? anders kan hij die update toch niet downloaden?
Het is even proberen, ik heb de seconden geteld voordat er stond dat er geen update was, vervolgens heb ik nog een keer zoeken gedaan en vlak voordat die weer zou komen met 'er is geen update' de verbinding met internet verbroken.
Just living life - Gaming - 3D editing - I like all things crypto - NFT enthusiast - Bitcoin accumulator
Verwijderd
ziet iemand camera extra's al in de marketplace?
Ik heb camera extra's al een tijdje maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een Amerikaans hotmail account gebruik en dus toegang heb tot de Amerikaanse Marketplace.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:13:
het ringtone geluid probleem is ook verleden tijd, als je je ringtone op zacht hebt staan, gaat hij ook gewoon vanaf het begin zacht rinkelen. dus niet eerst een keer op maximaal
Heb het trouwens al even getest en werkt erg goed allemaal, net zoals in de reclame.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
http://www.wpcentral.com/...able-lumia-windows-phonesVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:13:
het ringtone geluid probleem is ook verleden tijd, als je je ringtone op zacht hebt staan, gaat hij ook gewoon vanaf het begin zacht rinkelen. dus niet eerst een keer op maximaal
Scan de QR code en je ziet hem op je telefoon staan, maar met de melding erbij dat deze app niet voor jouw telefoon geschikt is.
Verwijderd
"afspelen naar" app, dus de rechter QR code werkt welMRELynx schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:20:
[...]
Scan de QR code en je ziet hem op je telefoon staan, maar met de melding erbij dat deze app niet voor jouw telefoon geschikt is.
Ik denk dat het makkelijk te zien is door te kijken hoe het marketplace icoontje eruit ziet. Als er een 'n' op het tasje staat is heeft hij wel de Nokia-update gehad, als er nog steeds een windows-vlaggetje op staat heeft hij hem niet gehad.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:15:
Een vriend van mij heeft ook vandaag geupdate, maar hij weet niet zeker of hij de Nokia update ook heeft gehad, is er een manier om dat te checken? Wat zijn de extra's van de Nokia update precies?
Check out my photography on Instagram
Verwijderd
Dankje, hij heeft idd nog het oude icoontje en ook nog niet internet sharing zag ik netWoembah schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:21:
[...]
Ik denk dat het makkelijk te zien is door te kijken hoe het marketplace icoontje eruit ziet. Als er een 'n' op het tasje staat is heeft hij wel de Nokia-update gehad, als er nog steeds een windows-vlaggetje op staat heeft hij hem niet gehad.
Het duurde bij mij trouwens een tijdje nadat ik had geupdate voordat het marketplace icoontje veranderde. Internet sharing zou d'r trouwens wel direct in moeten zitten...Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:32:
[...]
Dankje, hij heeft idd nog het oude icoontje en ook nog niet internet sharing zag ik net
Verwijderd
Hmm volgens http://www.wp7.nl/15707/w...pdate-noki-lumia-710-800/ zit internet sharing juist alleen in de nokia-updateTrestry schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:45:
[...]
Het duurde bij mij trouwens een tijdje nadat ik had geupdate voordat het marketplace icoontje veranderde. Internet sharing zou d'r trouwens wel direct in moeten zitten...
Maar kan ik ook bestanden ontvangen via bluetooth, bijvoorbeeld een fotootje van een andere GSM?
Zou dat moeten kunnen? ... want mij lukt het niet.
Staat wel aan en zichtbaar en wordt ook gevonden maar overdracht geeft aan... kan geen verbinding maken.
[ Voor 6% gewijzigd door theohelmus op 28-06-2012 17:36 ]
Verwijderd
Nee, kan niet. Vanwege de verzoeken is Nokia wel bezig met BT File Transfer functionaliteit in Windows Phone in te bouwen. Niets bekend wanneer dit verwacht wordt.peerke63nl schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:26:
Maar kan ik ook bestanden ontvangen via bluetooth, bijvoorbeeld een fotootje van een andere GSM?
Volgens mij is de reden daarvoor dat Microsoft een gefaseerde uitrol doet (net als bij de vorige update). Nokia zegt dat 'ie beschikbaar is, want zij hebben de update getest, goedgekeurd en aan Microsoft doorgegeven dat de update kan doorgaan. Vervolgens is het Microsoft die de eigenlijke uitrol doet en dat doen ze niet voor iedereen tegelijk. Welk criterium ze hanteren weet ik niet, maar ze hebben tot eind juli uitgetrokken om "Tango" uit te rollen.r2504 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:24:
De logica is ook voor mij ver zoek... ondanks dat m'n code op de Nokia website de status "Available" had kreeg ik geen automatische update en heb ik de disconnect truuk moeten toepassen. Geen idee dus waarom sommigen hem spontaan krijgen en anderen niet.
Zoals het nu is is het gewoon verwarrend.
Misschien had je die gebruikersnaam niet moeten nemen.badluckboy schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:28:
bij mij werkt de internetkabel uittreek truuk echt niet. ik zet mijn tel op vliegtuigmodus en probeer het op die manier en nog steeds niks. ik heb intervallen van 2 tot 5 seconden geprobeerd nog steeds niets.
Thksss .)Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:24:
[...]
Nee, kan niet. Vanwege de verzoeken is Nokia wel bezig met BT File Transfer functionaliteit in Windows Phone in te bouwen. Niets bekend wanneer dit verwacht wordt.
Verwijderd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1306415
Gewoon met cabsender, instructies even doorlezen en zo gepiept, als je op 8107 zit eerst de twee updates 8112 + language packs (0409=us, 0913=dutch) dan de twee updates voor 8773 en de language packs en daarna de nokia firmware. Links voor al die cabs staan in hetzelfde topic, tweede post.
Via cabsender niet voor zover ik weet. Als je met die Nokia Care Suite gaat zitten klooien ben je wel alles kwijt, want dan doe je eigenlijk geen update maar een recovery.r2504 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:10:
Ben je dan niet al je apps/instellingen kwijt ?
Verwijderd
Nee, geen enkel dataverlies, de cabsender methode is feitelijk dezelfde als een zune update, met het verschil dat je zo de cabs gewoon kunt downloaden, zonder dat disconnect gehannes van zune.r2504 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:10:
Ben je dan niet al je apps/instellingen kwijt ?
We hebben liever dat er een nieuw topic voor gemaakt wordt. Zo blijft het voor iedereen duidelijk. Dus wie daar zin in heeft, ga je gang!Cruzer schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:02:
Moet de topic titel inmiddels niet aangepast worden?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Al bekend wanneer dit nu wel gaat werken? Ik heb de laatste updates...MRELynx schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:20:
[...]
bij windows 7.8 pas. staat ook in dit topicCruzer schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:55:
[...]
Al bekend wanneer dit nu wel gaat werken? Ik heb de laatste updates...
Info, email & accounts bijvoorbeeld doen het niet meer...
om nou voor elk updateje een topic aan te maken.
kan begrijpen dat het WP7 forum wat leegjes is op GoT, maar dat lossen ze we niet op
Hier trouwens een tevreden Lumia 800 gebruiker met Tango update
Bron? Voor zover ik weet heb je alleen Tango nodig. De reden dat we de app nog niet kunnen downloaden, is omdat hij vooralsnog alleen in de US, China en India beschikbaar is. In juli komt er een wereldwijde release
Ter info; bij mij werd het market icoontje pas veranderd nadat ik de market een keertje opendeWoembah schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:21:
[...]
Ik denk dat het makkelijk te zien is door te kijken hoe het marketplace icoontje eruit ziet. Als er een 'n' op het tasje staat is heeft hij wel de Nokia-update gehad, als er nog steeds een windows-vlaggetje op staat heeft hij hem niet gehad.
[ Voor 12% gewijzigd door PaT op 02-07-2012 11:07 ]
Dit topic is gesloten.