Die mening deel ik ook, maar ik vind de prijs asociaal gewoon : De Nikon 24-70 is beter dan de huidige Canon en kost 1400 € nieuw !!Hamed schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:10:
En heel veel primes zijn niet scherp genoeg vind ik. Er zijn maar een paar die zeer scherp zijn en die zijn qua prijs beetje te duur ( 100MM Zeis, 135L, 24II, 85L). Ik bedoel kijk maar naar de 70-200 II. Er zijn maar paar primes die net zo scherp zijn als de 70-200 II. Op 2.8 gewoon lekker scherp, zo zal de nieuwe 24-70 ook zijn denk ik. Daarom heb ik ook wel geld voor over.
Fatsoenlijke crop lenzen zijn niet goedkoop... alleen voor Canon zelf tijdens de produktie. In de winkel word je net zo hard opgelicht als bij de FF lenzen. Dat ome Canon je iets anders wil laten denken... ach ja... mogen ze proberen hé!Als je goedkope lenzen had willen kopen, dan had je net zo goed bij een Crop sensor moeten blijven. Met alle respect voor mensen die een Crop camera hebben. Ik bedoel het echt niet verkeerdHeb ook een Crop camera dus
Altijd handig
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||