Dus nu stel je dat je toen niet om AA gaf en niet om een min FPS van 60 gaf en alleen het duurste wilde. Nu wel om AA/min FPS van 60 geeft, maar niet het duurste wil, want dat deed je maar niet meer.
Laat ik mijn verhaal even verhelderen.
Des tijds kocht je een kaart die niet de performance haalde die je eigenlijk als minimum stelt, toch betaalde je er (te) veel voor. Nu is er een kaart die dat ook niet doet en dus is ie slecht, waardeloos etc en zou niemand hem moeten kopen (en dat bericht herhaal je iedere dag... een paar keer).
Dat ie niet doet wat je verwacht had (of hoopte) zal geheel afhankelijk zijn van iemand zijn eigen verwachtingen. Dit is wat ik ervan had verwacht en voor Eyefinity is ie geweldig. Echter wacht ik wel even een paar maandjes, maar dat hoef ik toch ook niet dagelijks met andere te delen? Schijnbaar zijn de kaarten niet aan te slepen, dus ze zijn goed zat voor genoeg mensen (te veel, ze zijn immers meer gewild dan dat er te koop zijn in aantal).
[rant]
Als het een slap-in-the-face is voor een aantal mensen op dit forum die duidelijk AMD-only zijn, en dit regelmatig laten zien in nVidia topics, dan zou ik je graag willen verzoeken niet zelf aan dergelijke acties deel te nemen. Het maakt namelijk de algemene indruk die andere mensen hebben over toekomstige posts van dergelijke personen nogal somber.
Dan doel ik dus op dit soort posts:
Format-C in "[Algemeen] nVidia Nieuwdiscussie Topic - Deel 54"
Format-C in "[Algemeen] nVidia Nieuwdiscussie Topic - Deel 54"
We zijn er als TSers onderzoek naar het doen, maar een dergelijke topic zal er nog niet inzitten voorlopig (

).
Dit is overigens zeker niet alleen voor jou bedoelt (eigenlijk minimaal, maar nu kan ik nog zeuren

), en het geldt dus ook zeker voor de situatie wanneer 't andersom gebeurd (voor de mensen die in 't nVidia topic op die manier posten).
[/rant]
[
Voor 114% gewijzigd door
Paprika op 09-01-2012 19:16
]