ik ga mezelf op (nog) een 5970 tracteren, nadat ik me 5870 verving met een 6970 voelde ik me genaaid omdat de kaart amper meer en definitely stroperige min fps had in BFBC2 (speel alleen die serie) was ook in 2 weken weer weg, en heb er 2 5870s voor teruggehaald
Mijn huidige 5970 verbaasde me wel telkens opnieuw, en ik ben toch wel gecharmeerd van die X2s ook heb ik een 4870x2 gehad die had ook geen issues (bf serie dan..)
Dus hoewel iedereen lovend was over de HD6X vond ik het niet echt ATi waardig, en te duur voor wat je kreeg, tov de destijds roeleerde HD5X00 serie. Verwacht ook dat de 7970 amper meer zal doen dan de 5970, behalve zijn vram en dus Eyefinity voordelen.. Dx11 is toch wat geheugen hongerig en ik twijfel nog, maar dan zijn ze over een jaartje wat beter in de bang for bucks charts..
Eyefinity heb ik geprobeerd, was wel leuk maar 30" met bijbehorende reso is toch ook wel erg vet, en daar heb je de fps nu eenmaal nodig.. (geen argument om de hd7970 te laten liggen, in tegendeel, maar wel heb je voor dat geld 2 5970s en die verslaan een hd8970 nog

)
mooi dat er toch zulke verschillende meningen zijn, of het is typisch dat we NLers zijn en op de centen zitten en zulke overwegingen maken maar dat is ook waarvoor een fabrikant bang is, en niet te hoog kan inzetten..
had liever gezien dat Nvidia ook releaste konden ze tenminste op prijs concureren
[
Voor 12% gewijzigd door
SAiN ONeZ op 21-12-2011 23:59
]