NMe schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:34:
[...]
Ik durf te zeggen dat het percentage nog lager is dan die 5% maar ik noemde even een veilig aantal.

Los daarvan ga ik niet over banners dus mij hoef je niet te overtuigen. Ik kan alleen zeggen dat we wel uitvoerig getest hebben en daar deze browserbug tussendoor geglipt is.
Behalve dat de advertentie Opera onnodig traaaag maakt is hij ook nog eens onnodig één van de aller vervelendste ads ooit. Onnodig irritant, onnodig knallend van kleurstelling en onnodig idioot groot.
Ja, een abonnement nemen is inderdaad een optie en ik begrijp heel goed dat een vorm van advertenties nodig is om de website en aanverwante zaken te kunnen blijven bekostigen. Maar ik denk dat Tweakers.net er nu toch een beetje in is doorgeschoten wat advertentiebeleid betreft en ik denk dat er aardig wat hetzelfde denken als ik nu.
Ik gebruik al jaren Opera, ook voor Tweakers.net, en ik heb nog nooit enig probleem gehad met het renderen van de site, het lopen van flash of java en heb om toch Tweakers.net te steunen zonder een abbo te nemen regelmatig op ads geklikt. Soms uit nieuwsgierigheid, soms vanwege de opbrengsten voor Tweakers.net.
Als de advertentie nu zou verdwijnen na een mogelijkheid tot dicht klikken of zelfs door het volgen van de link zou ik zeggen vooruit, maar de website blijft pijn doen aan de ogen, de advertentie blijft maar irritant aanwezig en dat allemaal nog naast het ongemak van dat het nu ook zo ontzettend stroef draait.
Ik vind het jammer van Tweakers.net, en vind het vooral jammer dat zo'n community zó afhankelijk blijkt te zijn van commercie.
... Je hébt soms van die dagen ...