Ik heb nergens last van Mike! Maar dat komt natuurlijk door mijn geweldige Tweakers.net Abonnement waardoor ik reclameloos op Tweakers.net kan navigeren! Het is geweldig!
Doe jezelf een lol en neem nú een abonnement op Tweakers.net, het zal je leven voor altijd veranderen
En het is nu maar €15*!
* Dit aanbod geldt tot vanavond 00:00, waarna morgen weer precies hetzelfde aanbod zal gelden.
Doe jezelf een lol en neem nú een abonnement op Tweakers.net, het zal je leven voor altijd veranderen

* Dit aanbod geldt tot vanavond 00:00, waarna morgen weer precies hetzelfde aanbod zal gelden.
The devil is in the details.
Met ^^
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Het is natuurlijk onzin dat je een abo zou moeten nemen om de site naar behoren te kunnen gebruiken en dat kan dan ook niet de bedoeling zijn. 

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik heb jaren een abonnement gehad. Vond het veel geld voor weinig meerwaarde 

Confirmed hier in de laatste versie van FF op Vista.
[Voor 9% gewijzigd door Floppus op 18-12-2011 20:16]
Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)
Ook bij laatste dev chrome.
Ik zal dit morgen even melden; het is inderdaad niet de bedoeling dat deze banner al uitklapt nog voordat je ueberhaupt met je muis op de banner staat.
Gelukkig voor de topicstarter staat er ook nog een inhoudsopgave onderin
Gelukkig voor de topicstarter staat er ook nog een inhoudsopgave onderin

[Voor 20% gewijzigd door crisp op 18-12-2011 20:28]
Intentionally left blank
Dan nog het volgende probleem door deze reclame.
Wil je iets in het menu Over tweakers.net selecteren, dan komt de advertentie voor het menu te staan.
IE9 op windows 7
Wil je iets in het menu Over tweakers.net selecteren, dan komt de advertentie voor het menu te staan.
IE9 op windows 7
[Voor 4% gewijzigd door DarkShadow16 op 19-12-2011 13:43]
Hij klapt toch weer in als je er met je muis vanaf gaat? In ingeklapte toestand valt het menu er gewoon overheen bij mij. Verder is dit ook wel een heel schaars scenarioDarkShadow16 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:42:
Dan nog het volgende probleem door deze reclame.
IE9 op windows 7
[afbeelding]

Intentionally left blank
probeer maar eens iets in het menu te selecteren dan.
Als je in het menu dat in eerste instantie over de ingeklapte advertentie valt, iets wil selecteren wat in het advertentie gedeelte staat dan klapt ineens de advertentie uit en is het dus onmogelijk om iets uit dat menu te selecteren.
Als je in het menu dat in eerste instantie over de ingeklapte advertentie valt, iets wil selecteren wat in het advertentie gedeelte staat dan klapt ineens de advertentie uit en is het dus onmogelijk om iets uit dat menu te selecteren.
Ah, zo had ik het nog niet geprobeerdDarkShadow16 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:53:
probeer maar eens iets in het menu te selecteren dan.

Intentionally left blank
Pagina: 1