Toon posts:

blokkade doorWoW reclame Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-03 08:43

Slapstick

Me, myself or I

Topicstarter
Hoe ik ook probeer op deze pagina ik krijg het maar niet voor elkaar om op de inhoudsopgave te klikken. Komt elke keer een pop up van een WoW reclame :-(

Edit:

Spelfoutje in de titel :P

[Voor 7% gewijzigd door Slapstick op 18-12-2011 20:05]

:TweakBlog:

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:12
Ik heb nergens last van Mike! Maar dat komt natuurlijk door mijn geweldige Tweakers.net Abonnement waardoor ik reclameloos op Tweakers.net kan navigeren! Het is geweldig!

Doe jezelf een lol en neem nú een abonnement op Tweakers.net, het zal je leven voor altijd veranderen *D En het is nu maar €15*!

* Dit aanbod geldt tot vanavond 00:00, waarna morgen weer precies hetzelfde aanbod zal gelden.

The devil is in the details.

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:47

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Met ^^

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-03 13:05

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is natuurlijk onzin dat je een abo zou moeten nemen om de site naar behoren te kunnen gebruiken en dat kan dan ook niet de bedoeling zijn. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:12
Want ik was ook heel erg serieus, uhu.

The devil is in the details.

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-03 08:43

Slapstick

Me, myself or I

Topicstarter
Ik heb jaren een abonnement gehad. Vond het veel geld voor weinig meerwaarde ;)

:TweakBlog:

• Floppus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:11

Floppus

Customer Experience matters

Confirmed hier in de laatste versie van FF op Vista.

[Voor 9% gewijzigd door Floppus op 18-12-2011 20:16]

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 23:03

painkill

Pain(k)(ill)

Ook bij laatste dev chrome.

Mijn SNES verzameling!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27

crisp

Devver

Pixelated

Ik zal dit morgen even melden; het is inderdaad niet de bedoeling dat deze banner al uitklapt nog voordat je ueberhaupt met je muis op de banner staat.

Gelukkig voor de topicstarter staat er ook nog een inhoudsopgave onderin ;)

[Voor 20% gewijzigd door crisp op 18-12-2011 20:28]

Intentionally left blank

Anoniem: 32279

Anders pak je deze link voor nu:

reviews: Hands-on: Binary Domain

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Issue is doorgegeven en als het goed is nu ook gefixed :)

Intentionally left blank

Anoniem: 32279

Hier werkt het nu goed (met IE 7 op het werk)

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-01 17:08
Dan nog het volgende probleem door deze reclame.
Wil je iets in het menu Over tweakers.net selecteren, dan komt de advertentie voor het menu te staan.
IE9 op windows 7

[Voor 4% gewijzigd door DarkShadow16 op 19-12-2011 13:43]

90710

Gewoon flash uitschakelen is al een heel goede oplossing.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

DarkShadow16 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:42:
Dan nog het volgende probleem door deze reclame.
Wil je iets in het menu Over tweakers.net selecteren, dan komt de advertentie voor het menu te staan.
IE9 op windows 7

[afbeelding]
Hij klapt toch weer in als je er met je muis vanaf gaat? In ingeklapte toestand valt het menu er gewoon overheen bij mij. Verder is dit ook wel een heel schaars scenario ;)

Intentionally left blank

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-01 17:08
probeer maar eens iets in het menu te selecteren dan.
Als je in het menu dat in eerste instantie over de ingeklapte advertentie valt, iets wil selecteren wat in het advertentie gedeelte staat dan klapt ineens de advertentie uit en is het dus onmogelijk om iets uit dat menu te selecteren.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

DarkShadow16 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:53:
probeer maar eens iets in het menu te selecteren dan.
Als je in het menu dat in eerste instantie over de ingeklapte advertentie valt, iets wil selecteren wat in het advertentie gedeelte staat dan klapt ineens de advertentie uit en is het dus onmogelijk om iets uit dat menu te selecteren.
Ah, zo had ik het nog niet geprobeerd :P Gelukkig is er geen enkel menu dat er volledig achtervalt bij de standaard instellingen (met tracker links) maar het is wel iets om in het vervolg op te letten :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee