Avertenties bij video's?? Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 719 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282252

Topicstarter
Beste Tweakers,
kunnen jullie die advertenties bij video's uitzetten? Of... in het betere geval een advertentie tonen waarin ik wel ben geïnteresseerd (kunnen jullie aan mijn profiel zien... toch??)

Vreselijk irritant als je iets over het onderwerp wilt zien en ik interesseer mij totaal niet in spelletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het is niet anders dan elders op internet en/of televisie, lijkt me. Adverteerder betaalt voor x clicks/shows; daar moet je het mee doen. Alle advertenties in een grote pool en random wordt er eentje getoond op moment x bij artikel/video y.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 18:54
Advertenties zijn inderdaad een grote bron van inkomst bij Tweakers.net. Indien je geen advertenties wilt zien kan je altijd even in de aboshop kijken? https://secure.tweakers.net/aboshop/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 12:10

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Anoniem: 282252 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:02:
Beste Tweakers,
kunnen jullie die advertenties bij video's uitzetten? Of... in het betere geval een advertentie tonen waarin ik wel ben geïnteresseerd (kunnen jullie aan mijn profiel zien... toch??)

Vreselijk irritant als je iets over het onderwerp wilt zien en ik interesseer mij totaal niet in spelletjes
Aan die vorm van profiling doen we niet. Volgens mij doet Facebook dat nog niet eens ;) En nee, de advertenties kunnen niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 18:08

Stoney3K

Flatsehats!

Wilbert de Vries schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:49:
[...]

Aan die vorm van profiling doen we niet. Volgens mij doet Facebook dat nog niet eens ;) En nee, de advertenties kunnen niet uit :P
Nu zou ik dat zelf bij video-advertenties juist liever wél hebben. Je maakt toch zelf je profiel (en je competenties/interesses) hier openbaar, dat wordt toch niet stilzwijgend verzameld?

Met name op YouTube valt het op dat er random met reclame wordt gestrooid en ik bijvoorbeeld reclame voor Hunkemöller of Ariël voor mijn neus krijg, waar ik als man nu eenmaal niet echt een doelgroep voor ben.

Het enige wat ze dan opwekken is irritatie, niet dat ik het product ga kopen.

Zouden ze nu reclame maken voor allerlei tech-gerelateerd spul of andere zaken die in mijn profiel passen, dan heb ik er tenminste nog wat aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Stoney3K op 10-01-2012 09:48 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:20
De advertenties zijn vooral erg irritant bij korte filmpjes. Zojuist het filmpje in dit bericht bekeken. Het filmpje zelf duurt 40 seconden en de advertentie ervoor 17.

Bij langere films vind ik het niet erg, maar het moet wel in verhouding staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:20

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
My-life schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:06:
De advertenties zijn vooral erg irritant bij korte filmpjes. Zojuist het filmpje in dit bericht bekeken. Het filmpje zelf duurt 40 seconden en de advertentie ervoor 17.

Je kan de advertentie altijd na 10 seconden wegclicken

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Dat is heel makkelijk op te lossen.
https://secure.tweakers.net/aboshop/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

My-life schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:06:

Ik krijg geen reclame hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Kees schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:07:
[...]

Je kan de advertentie altijd na 10 seconden wegclicken
Dat heb ik inderdaad gemerkt.
Zojuist een advertentie gekregen voor een filmpje van 18 seconde...

Overigens had ik het geluid van de player aanstaan, maar dit word genegeerd door de advertentie die op vol volume door de speakers kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 12:10

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Het is ons ook opgevallen dat er advertenties worden getoond voor video's die kort zijn. Hoe onwenselijk ook, is dit iets dat we nu technisch niet kunnen voorkomen. We gaan kijken of we dat wel kunnen realiseren, maar dat zal niet op korte termijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-06 13:43
Even een move van GR -> LD :)

Bij een filmpje van 40 secondes hoort imho ook geen reclame van 17 secondes. Ik zal eens kijken wat we daar aan kunnen doen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.