Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren men yakjuxw versie omgezet naar een yakju.
Werkt perfect,nu keek ik of imei nummer etc niet anders is imei nummer klopt maar ik zie dat het serienummer niet overeenkomt met want in de telefoon staat achter de batterij?
Nu weet ik niet of dat al zo was.zou iemand dat voor mij kunnen bevestigen?
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:39

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:06:
Ik heb gisteren men yakjuxw versie omgezet naar een yakju.
Werkt perfect,nu keek ik of imei nummer etc niet anders is maar ik zie dat het serienummer niet overeenkomt met want in de telefoon staat achter de batterij?
Nu weet ik niet of dat al zo was.zou iemand dat voor mij kunnen bevestigen?
Bedankt
Bij mij komt het nummer wel overeen met mijn IMEI. Ik denk dat je IMEI dus inderdaad is aangepast.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imei komt wel overeen met de sticker alleen het serial nummer niet.
Bij jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 21:38
Bogey Dope schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:15:
Voor de mensen waarbij de Google bakcup functie niet werkte met het flashen van de nieuwste AOKP. Er schijnt een fout te zitten in de gapps van 22-04. De gapps van 29-04 hebben dit probleem verholpen.
Hier te vinden: http://goo.im/gapps/gapps-ics-20120429-signed.zip
MD5: 7c524e1e078164f681e0aa6753180b2c
thanks! en ik maar kloten met bmgr transport enz. enz.
werkt idd weer zoals t moet

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Aokp en franco kernel draaien hier als een zonnetje, veel sneller dan de stock firmware, waar ik enigszins van ontgoocheld was omdat die echt wel veel haperde... iemand ook al gemerkt dat je met de laatste aokp wel altijd een echo hoort wanneer je een feedback geluid krijgt (bv drukken op een toets). Twee a drie seconden later hoor je dan zachtjes nog eens het geluid. Niet dat het zo storend is, maar als iemand een oplossing heeft...

[ Voor 3% gewijzigd door Frigolamptje op 02-05-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Draai ook sinds vandaag de Milestone 5 en Gapps van 29-04. Heb geen fact. reset of dalvik cache wipe gedaan, draait prima hier, maar dat deed aokp 32 eigenlijk ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Ik krijg met AOKP M5 en Franco M3 een quadrant score van 3229.
Processor staat wel op op max 1,33ghz ipv 1,2ghz

Heb de indruk dat het allemaal nog vlotter werkt ivm B34.

Zeker als ik van de lockscreen shortcut direct naar de "phone" app ga. Veel sneller als in B34
Zeker een super combinatie.

Ook echt wel goed qua batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Nick87 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:50:
Ik krijg met AOKP M5 en Franco M3 een quadrant score van 3229.
Processor staat wel op op max 1,33ghz ipv 1,2ghz

Heb de indruk dat het allemaal nog vlotter werkt ivm B34.

Zeker als ik van de lockscreen shortcut direct naar de "phone" app ga. Veel sneller als in B34
Zeker een super combinatie.

Ook echt wel goed qua batterij.
Ik twijfel om deze te flashen. Heeft het echt veel voordelen t.o.v. de stock 4.0.4 versie? Ik kan hier op mijn werk helaas niet op XDA :( Zitten er nog veel bugs in deze milestone editie?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wellicht kan iemand me helpen met mijn ontzettende drain. Sinds ik Franco 1.43 en AOKP M5 draai is mijn toestel in een paar uur leeg. Heb 2x opnieuw geflashed en ook Franco naar M3 geupdate maar helaas hetzelfde probleem.

Vanochtend opgestaan en naar het werk gegaan. Enkel een beetje op internet gebrowsed en rest van de dag idle. Na 11 uur heb ik nog 17% met een schermtijd van 43 minuten.

Om flash problemen uit te sluiten dus 3x geflasht, zonder resultaat. BetterBatteryStats geeft aan dat ik (als ik het goed interpreteer) enkel 2 partitial wakelocks heb:
- Mail Service: 11 minutes, Count 295, 1,7% komt denk door Exchange
- AudioOut_1: 4 minutes,Count 60, 0,7%

Nu lijkt me dat beide wakelocks niet mijn batterij (zo snel?) kunnen drainen. Waar ik normaal gemiddeld 1,5% per uur in standby had, lukt het me nu rustig om 5-8% per uur te halen :+

Als ik naar CPU Spy kijk zie ik wel iets vreemds. Ik heb zelfs geen seconde tijd gespendeerd in Deep Sleep. Daarom dacht ik: wakelock (voor het eerst in mijn GN carriere), maar bovenstaande wakelocks lijken me niet de boosdoener, of snap ik te weinig van BetterBatteryStats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:44
De wakelocks zijn inderdaad (zo te zien) niet de boosdoener. Je kan nog is kijken of er bij alarm wat staat (dit is niet je alarm van je clock). Wat ik wel eens heb gehad is dat de com.google.android.apps.maps m'n telefoon elke keer wakker maakte en ik heb het gehad dat het de netwerk tijd niet goed kon vinden, dus dan blijft het maar zoeken.

Echter, omdat je helemaal geen deepsleep hebt lijkt me dit ook niet het probleem. Ik gebruik Franco's kernel niet, dus kan je ook niet vertellen of ik er wel/geen last van heb, maar je kan is een andere kernel proberen.
Of hij dan wel in deepsleep gaat is heel makkelijk te bezien, namelijk je telefoon opstarten, scherm uit en na een minuut is kijken in CPU Spy of hij wel in deepsleep gaat. Is dit het geval: kernel issue. gaat het alsnog niet slapen, dan is er iets wat de telefoon wakker houdt.
Ik had vannacht dat de facebook app m'n telefoon compleet had leeggetrokken, ondanks dat ik dat niet eens gebruik. Je zou is bij je accu status kunnen kijken of daar wat vreemds te zien is.

[ Voor 3% gewijzigd door DrNizeGuy op 02-05-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Die facebook app is sowieso verschrikkelijk, draint bijna altijd je telefoon, gebruik voorlopig friendcaster. Verder heb ik dezelfde setup (aokp en franco) en de mijne gaat mooi in deep sleep en is in het algemeen batterij vriendelijk, dus daar ligt het niet aan. Mss een andere cpu governor proberen? En zie je in je android batterijstats geen programma staan die veel verbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Heb mijn internetbrowser Dolphin verwijderd omdat deze 50% batterij had gebruikt, ook al kan dat wel met mijn internetgebruik enngovernor van interactive naar on demand gewijzigd en het lijkt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Is er ook ergens een overzicht van de verschillende governors en wat deze doen? Ik gebruik zelf 'lazy' en dat bevalt prima, maar het zou leuk zijn om te weten wat precies de verschillen danwel voor- en nadelen zijn van de verschillende governors.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
Aghanim schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:43:
Heb mijn internetbrowser Dolphin verwijderd omdat deze 50% batterij had gebruikt, ook al kan dat wel met mijn internetgebruik enngovernor van interactive naar on demand gewijzigd en het lijkt opgelost.
50% voor 1 app kan nooit goed zijn, dan moet ie ook met het scherm uit actief zijn geweest, bij full time browsen zou je op zijn minst een hoger percentage voor je scherm moeten zien.
Je kan ook nog kijken of het verwijderen van de app data / cache van dolphin (of een reinstall) het probleem oplost. Soms gaat het weleens mis na een backup en restore of spontaan. hoeft niet perse aan de app te liggen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Governors uitleg

Moet wel zeggen dat ik niet zo duidelijk alle verschillen op merk, draai zelf altijd interactive.

50% is inderdaad te veel voor een app. Wel erg vreemd dat het bij Dolphin Browser gebeurt. Deze gebruik ik al een half jaar zonder problemen en heb deze app niet onlangs geupdate. Ik restore nooit iets, doe altijd handmatig instellen na een wipe.

[ Voor 7% gewijzigd door Aghanim op 03-05-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:04
@ XEnergy: Stond er ook niets bij kernel wakelocks in BBS? Daar gaat het vaak mis. Ook even kijken bij opties > more > raw alarms en laat even weten welke er bovenaan staan.

Ik heb zelf 1x lazy als governor geprobeerd.. was niet goed :/ Elke unlock van mn telefoon deed hem haperen, alsof hij weer ff op moest starten. Nu interactive en draait als een zonnetje :) Ruim 2 uur screentime en 32 uur in bedrijf en hij was leeg, maar kan alleen maar beter worden want ik heb nog een paar onnodige syncs eruit geknikkerd :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:42

yok

Maardiweb schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:18:
@ XEnergy: Stond er ook niets bij kernel wakelocks in BBS? Daar gaat het vaak mis. Ook even kijken bij opties > more > raw alarms en laat even weten welke er bovenaan staan.

Ik heb zelf 1x lazy als governor geprobeerd.. was niet goed :/ Elke unlock van mn telefoon deed hem haperen, alsof hij weer ff op moest starten. Nu interactive en draait als een zonnetje :) Ruim 2 uur screentime en 32 uur in bedrijf en hij was leeg, maar kan alleen maar beter worden want ik heb nog een paar onnodige syncs eruit geknikkerd :)
Interactive is vooral goed als je vaak telefoon uit/aan doet. Blijf ondemand heerlijk vinden. Goede screen-on time en heel responsive, maar merk dat interactive iets sneller werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik heb nu naar volle tevredenheid de Milestone 5 draaien van AOKP. Sommige tweaks zijn echt handig, vooral het aanpassen van de statusbar en menubar vind ik erg tof. Ook de snelheid bevalt mij prima, je voelt duidelijk dat het wat sneller is dan de stock versie.

Nu draai ik de default kernel die bij de rom geïnstalleerd werd. Nu lijkt het dat er meer kernels zijn dan roms op XDA. Heeft het zin om een andere kernel te flashen? Of moet ik het lekker zo laten als alles prima draait. Ik snap ongeveer wel wat de kernel doet, maar heeft het voordelen? Ik ben niet van plan op de CPU hoger te klokken of iets dergelijks. Ik zie door de kernels het bos niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
BillSpaarbank schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 07:45:
Ik heb nu naar volle tevredenheid de Milestone 5 draaien van AOKP. Sommige tweaks zijn echt handig, vooral het aanpassen van de statusbar en menubar vind ik erg tof. Ook de snelheid bevalt mij prima, je voelt duidelijk dat het wat sneller is dan de stock versie.

Nu draai ik de default kernel die bij de rom geïnstalleerd werd. Nu lijkt het dat er meer kernels zijn dan roms op XDA. Heeft het zin om een andere kernel te flashen? Of moet ik het lekker zo laten als alles prima draait. Ik snap ongeveer wel wat de kernel doet, maar heeft het voordelen? Ik ben niet van plan op de CPU hoger te klokken of iets dergelijks. Ik zie door de kernels het bos niet meer :+
Ik heb de Franco kernel draaien met AOKP.
Enigste voordeel dat ik merkte is dat de batterij het nog iets langer uithoudt als normaal. Voor de rest loopt AOKP zeer vlot met de Franco kernel maar heb de standaard kernel niet lang genoeg getest om een vergelijking te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Dank. :)

Heb gister halverwege de dag de governor verandert naar hotplug en 's-avonds de kernel geupgrade naar de laatste Franco nightly (154). Zit nu voor 22u 37m op de accu met 3u 5m screen-on tijd en nog 28% lading over. :o

Het kan dus idd nog al wat uit maken met de juiste settings.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLipEdd
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06-2022

SLipEdd

hoi

Vandaag komt mijn Nexus binnen, vers van de pers :P Ik zie alleen de Nexus niet bij de supported devices staan op CM? Of komt dat het niet officiële builds zijn?

[ Voor 15% gewijzigd door SLipEdd op 04-05-2012 13:41 ]

edwindijkstra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
SLipEdd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:40:
Vandaag komt mijn Nexus binnen, vers van de pers :P Ik zie alleen de Nexus niet bij de supported devices staan op CM? Of komt dat het niet officiële builds zijn?
van CM9 zijn nog geen officiele releases, alleen nightlies, vandaar dat de nexus nog niet officieel supported is (alleen GB devices).

Hier zijn gewoon de echte CM builds voor de GSM GN te vinden (echter geen RC of stable):
http://get.cm/?device=maguro&type=nightly

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Ik heb sinds vandaag ook maar even Milestone 5 erop gezet, alleen nu kan mijn gmail niet meer syncen? Iemand een idee? Gmail staat er ook niet tussen om te synchroniseren

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Gapps nogmaals flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLipEdd
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06-2022

SLipEdd

hoi

Vandaag een Galaxy Note per post gekregen i.p.v. een Nexus :p opzich geen slechte deal, zit 100 euro verschil tussen de 2 haha. toch maar maandag even bellen voor omruilen

edwindijkstra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Al gedaan, ook al een oudere variant gepakt, maar ook dit werkt niet.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
afterburn schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:04:
[...]

Dank. :)

Heb gister halverwege de dag de governor verandert naar hotplug en 's-avonds de kernel geupgrade naar de laatste Franco nightly (154). Zit nu voor 22u 37m op de accu met 3u 5m screen-on tijd en nog 28% lading over. :o

Het kan dus idd nog al wat uit maken met de juiste settings.
Als ik de uitleg lees lijkt me dat interactive de beste mix is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

partyondude schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:35:
[...]

Als ik de uitleg lees lijkt me dat interactive de beste mix is?
Hangt er vanaf wat je wilt. Interactive neigt meer naar performance, dus zal iets meer accu verbruiken. On-Demand schaalt naar load, dus is beter voor batterij. Hotplug == On-Demand + uitschakelen van cores en andere energy savers, en past het beste bij wat ik wil.

Keus genoeg voor iedereen. :)

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Slaapje schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:32:
[...]

Al gedaan, ook al een oudere variant gepakt, maar ook dit werkt niet.
Heb je wel de versie van 29/4 gepakt? 22/4 versie is bugged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ja ik had de 29 gepakt. Nu nog een oudere en ff opnieuw de Rom erop, werkt weer als een zonnetje

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Iemand enig idee hoe ik mijn bestaand ROM kan backuppen, of anders ergens een stock yakjuxw kan downloaden?
Ik heb yakjuxw maar wil wel terug kunnen naar een (liefst kale) yakjuxw voor ik m omtover naar yakju.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
bigfoot1942 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:40:
Iemand enig idee hoe ik mijn bestaand ROM kan backuppen, of anders ergens een stock yakjuxw kan downloaden?
Ik heb yakjuxw maar wil wel terug kunnen naar een (liefst kale) yakjuxw voor ik m omtover naar yakju.
Waarom zou je eerst terug willen naar een stock yakjuxw? Ik zou mijn ROM backuppen met titanium backup oid, de backup naar mijn PC verplaatsen en daarna flashen dmv het stappenplan in de OP hier: [Google Galaxy Nexus] - Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
Maardiweb schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:45:
[...]

Waarom zou je eerst terug willen naar een stock yakjuxw? Ik zou mijn ROM backuppen met titanium backup oid, de backup naar mijn PC verplaatsen en daarna flashen dmv het stappenplan in de OP hier: [Google Galaxy Nexus] - Ervaringen & Discussie
Ik wil niet eerst terug naar een yakjuxw, maar mocht ik garantie willen claimen als dat ooit nodig mocht zijn dan wil ik m terugsturen met een stock yakjuxw en niet een stock yakju, dan kunnen ze daar ook niet moeilijk over gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Met welke android versie heb je je telefoon gekregen? Een simple google opdracht leverde dit XDA topic op, waarin yakjuxw van 4.0.1 staat. Ik denk zelf overigens niet dat het uit kan maken voor garantie of jij er yakjuxw op hebt staan of yakju. We zien dat van dezelfde winkels verschillende builds komen en de winkel stuurt de telefoons meestal toch door naar een reparatiecentrum. Lijkt me voor hun geen verschil of er yakjuxw of yakju op staat eigenlijk?

edit: Je kan trouwens ook een NANDROID maken van je huidige configuratie. Lastig is alleen dat je daar root voor nodig hebt, en daar moet je weer voor unlocken en daar ben je al je data mee kwijt :+

Misschien kan je via de Toolkit van Mskip een backup maken? Volgens mij is dat vrijwel hetzelfde als een NANDROID, maar dan slaat hij deze op op je PC :)

[ Voor 25% gewijzigd door Maardiweb op 05-05-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
iemand een idee waar ik een rooted stock 4.0.4 kan vinden? ZAt al ff op XDA, maar zag hem niet. De update is er nu, maar kan hem op mijn rooted telefoon natuurlijk niet installeren, dus zit nu nog op 4.0.2

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
ah, thanks. Was naar de 2e pagina gezakt zie ik. Maar eens even upgraden :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ik heb nog steeds heel erg veel last van kernel wakelocks. Telefoon is nu 7u in bedrijf en al ruim 1,51,5u wakker gehouden door wakelocks als mipi link en powermanagement service. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of ben ik nog steeds de enige? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de beste rom voor de nexus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:02:
wat is de beste rom voor de nexus?
Wat zoek je in een rom? Beste is namelijk best wel persoonlijk...
Voor mij voldoet aokp aan al mijn wensen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb geen idee wil graag zien hoeveel me accu is en wil graag de home knop van kleur kan veranderen

zo iets YouTube: Galaxy Nexus Eclipse Rom 4.0.4 ICS w Inverted Apps Install Review

maar heb nog nooit een rom gebruikt

vind ook wel leuk om wat dingen aan te passen
en misschien de klok van de htc of s2

maar wil wel dat die bijna zelf kan zijn als 4.0.4

bestaat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ik zou zeggen, probeer eens wat uit en begin bij AOKP, daarvoor bestaan ook al een boel themes en inverted apps werken daar ook op. Check rootzwiki voor meer info:
http://rootzwiki.com/forum/424-aokp/
(let op, de code naam voor de gsm galaxy nexus is maguro)

die klokken zijn natuurlijk gewoon widgets (al dan niet onderdeel van een hele skin). Die in veel gevallen gewoon in de market te vinden zijn (misschien in een beetje aangepast vorm)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de klok van htc en de s2 zijn helaas geen widgets

is er geen AOKP met de HTC sens klok

welke rom gebruik jij prulleman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Iedereen gebruikt aokp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:05:

de HTC klok is een widget die onderdeel is van de sense skin. er zijn vele alternatieven te vinden als je zoekt op sense clock.

En nee, dit soort dingen zul je zelf moeten downloaden/toevoegen. Hoewel ik op xda volgens mij een beta van een sense rom voor de nexus heb gezien

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik heb gister toch weer de stockrom geflassed. Ik had het probleem dat als ik in gebieden kwam met slechte 3g-dekking, dat hij daarna bij volle 3g dekking niet meer de verbindingen herstelde. Toch maar even wachten op een volgende versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Is je radio wel compatible?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik denk het wel. Ik draaide voor AOKP de laatste 4.0.4 stock versie (IMM76I). Daarna Milestone 5 geflashed met de bijgeleverde kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:05:

Fancy Widgets heeft bijv. wel een HTC Sense achtige klok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

BillSpaarbank schreef op maandag 07 mei 2012 @ 07:46:
[...]

Ik heb gister toch weer de stockrom geflassed. Ik had het probleem dat als ik in gebieden kwam met slechte 3g-dekking, dat hij daarna bij volle 3g dekking niet meer de verbindingen herstelde. Toch maar even wachten op een volgende versie :)
Hier soortgelijk probleem met AOKP (M5, radio: XXLA2). 3G valt soms weg of herstelt zich niet als je wifi verbreekt. Ook Vliegmodus in/uit schakelen gaat dan moeizaam.
Vraag me af of dit komt door AOKP of door de radio. Heb ze namelijk tegelijk geupdate.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ik denk eerlijk gezegd dat het aan de radio ligt. XXLA2 heb ik ook op de stock 4.04 ROM. Bereik is redelijk, maar switchen van WiFi naar 3G of van 2G naar 3G of HSDPA is echt bedroevend...
Heb regelmatig het driehoekje in beeld staan. Restart is dan het enige dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
Ik gebruik de officiele Cyanogenmod nightlies, werkt erg goed, en ik update hem 1 x in de maand ofzo(gebruik wel de .franco kernel erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik heb heel af en toe ook last van een verdwenen netwerk. Inderdaad werkt Airplane modus dan ook moeizaam en is een herstart de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Hmm, ben ik dus niet de enige die dat heeft, blij toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Jep, vandaag toevallig ook dat gehad. Airplane modus duurde ff maar heeft daarna wel de verbinding hersteld. Denk een AOKP bugje want ik heb het met stock 4.0.4 nooit gehad tot zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Ik heb het nog niet gehad met M5, XXLA2 en Glados 1.31 kernel

Wel zie ik gemiddeld bij instellingen>accu> mobiel standby meestal een paar % "tijd zonder signaal" Nu 3% op 8 uur (heb inderdaad soms even geen bereik in de trein, maar 3% komt op 15 minuten....)

wat zien jullie daar?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Prulleman schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:45:
Ik heb het nog niet gehad met M5, XXLA2 en Glados 1.31 kernel

Wel zie ik gemiddeld bij instellingen>accu> mobiel standby meestal een paar % "tijd zonder signaal" Nu 3% op 8 uur (heb inderdaad soms even geen bereik in de trein, maar 3% komt op 15 minuten....)

wat zien jullie daar?
Hier 0%.

Maar ik denk dat je daar niks aan ziet. Aangezien alleen 3G niet meer terug komt bij mij. Ik blijf wel gewoon bereikbaar (SMS en bellen).

Heb gister de laatste faux kernel (faux wordt ook meegeleverd met AOKP M5) geinstalleerd, maar dat maakt niks uit: zo juist buiten WIFI bereik en 3G kwam niet automatisch terug, via Vliegmode (wat lang duurt) toch terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:29
XXLA2 met AOKP M5 geeft vreemde signaal problemen, XXKK6 werkt zonder problemen.
Ik draai hier Franco r157, M5 en XXKK6 zonder enig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een manier dat je je save games kan opslaan voor dat je root en alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
No offence, maar het is hier geen helpdesk. Toon initiatief door eerst zelf te zoeken ipv al je vragen hier te droppen. Op mij kom je over als iemand met weinig kennis op dit gebied. Geen probleem maar besef je wel.dat je GN stuk is als je dit verpest. Daarom mijn advies om je eerst te verdiepen in de materie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:53:
is er ook een manier dat je je save games kan opslaan voor dat je root en alles
Met Titanium Backup kan je je app + data (van die app) backuppen en dan later terugzetten. In deze data zitten meestal de save games in.
Aghanim schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:28:
No offence, maar het is hier geen helpdesk. Toon initiatief door eerst zelf te zoeken ipv al je vragen hier te droppen. Op mij kom je over als iemand met weinig kennis op dit gebied. Geen probleem maar besef je wel.dat je GN stuk is als je dit verpest. Daarom mijn advies om je eerst te verdiepen in de materie.
Volgens mij moet je al veel fout doen om je nexus te bricken en als deze gebrickt zou raken is het niet moeilijk deze te unbricken. Maar desalniettemin verdiep je je best eerst in de root/rom materie voor je eraan begint, bespaart een hoop moeite als het ooit mocht foutlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Voor titanium backup heb je ook root nodig toch?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:28:
heb ik ook maar werkte eerst niet

dacht dat jullie misschien iets wisten van een paret ruimte op je telefoon net als ssd ofzo
over roms weet ik inderdaad nog niet veel en daarom vroeg ik iemand om zijn mening over de roms als ik er iets op zet dat die vast loopt ofzo

dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
AndRo555 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:32:
Volgens mij moet je al veel fout doen om je nexus te bricken en als deze gebrickt zou raken is het niet moeilijk deze te unbricken. Maar desalniettemin verdiep je je best eerst in de root/rom materie voor je eraan begint, bespaart een hoop moeite als het ooit mocht foutlopen.
In principe wel, maar afgelopen week was er ook een Android-Tovenaar die eerst root had gedaan op zijn Aldi toestel en vervolgens een andere .bat had uitgevoerd en zijn hele toestel compleet gewiped had. Bootloader startte ook niet meer :F

Ik zeg niet dat het gebeurt, maar mensen zonder kennis willen nogal eens snel .bat files uitvoeren, ongeacht of het voor de GN ICS of een GB hack voor de Desire is.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:17:
[...]

heb ik ook maar werkte eerst niet

dacht dat jullie misschien iets wisten van een paret ruimte op je telefoon net als ssd ofzo
over roms weet ik inderdaad nog niet veel en daarom vroeg ik iemand om zijn mening over de roms als ik er iets op zet dat die vast loopt ofzo

dus
Kijk eens in de TS (Topicstart), daar staat in principe alles wat je nodig hebt inclusief videomateriaal.

[ Voor 24% gewijzigd door Aghanim op 08-05-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Laatst online: 09:59
En AOKP build 35 is uit!

Ik hoop dat de 3G reconnect issues opgelost zijn in deze build, ik zie er echter niets over in de changelog. Maar even flashen dan...

[ Voor 12% gewijzigd door Radiodurans op 09-05-2012 20:35 ]

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Radiodurans schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:33:
En AOKP build 35 is uit!

Ik hoop dat de 3G reconnect issues opgelost zijn in deze build, ik zie er echter niets over in de changelog. Maar even flashen dan...
Ik vraag me nog steeds af wat de oorzaak is, radio, ROM of kernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
RADIO niet: XXLA2 deed het prima op stock 4.0.4. Kernel niet: Zowel Faux als Imoyeson kernel geven zelfde probleem. Het is dus óf AOKP M5 óf een combinatie van XXLA2 en M5. Denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Dan wacht ik jouw ervaringen wel even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Radiodurans schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:06:
RADIO niet: XXLA2 deed het prima op stock 4.0.4. Kernel niet: Zowel Faux als Imoyeson kernel geven zelfde probleem. Het is dus óf AOKP M5 óf een combinatie van XXLA2 en M5. Denk ik :)
Zelfde ervaring hier. Met XXLA2 had ik er last van, 2 dagen geleden teruggegaan naar XXKL1. Zelfde probleem:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/3452azo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
Helaas, vandaag al 2x het reconnect-probleem gehad: 1x bij het uitkomen van de metro en 1x nadat ik door een betonnen gangenstelsel had gelopen. Dit dus met AOKP b35, XXLA2 en Imoyeson leanKernel 3.5.0. Toch maar verder zoeken naar het probleem dan.

/edit
Ik heb KPN via Hi.

[ Voor 5% gewijzigd door Radiodurans op 10-05-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
is het misschien ook nog provider afhankelijk, ik heb het namelijk (voor zover ik weet) nog niet gehad met:
- M5
- XXLA2
- Glados 1.31
- Vodafone (zakelijk, als dat nog uitmaakt, is in ieder geval een andere APN)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ik heb ook KPN en ben totzover 1x echt mijn internet kwijtgeraakt en kon dat pas weer aan zetten na een minuutje of wat in de vliegtuigmodus. Wel heb ik soms het idee dat mijn telefoon tijdens diepe slaap de connectie kwijtraakt omdat ik niet altijd mn whatsappjes meteen binnenkrijg en ook wordfeud (jep, doe het nog steeds ;-)) soms direct na ontwaken een connection error geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 13:44
Help! Ik heb via de GNex Toolkit geprobeerd om een custom rom (AOKP build 35) op mijn Nexus te zetten. Echt eenvoudig is het niet, maar stap voor stap alles uitgezocht en ik dacht op de goede weg te zijn. Nu zit ik met een telefoon die blijft hangen bij het opstartscherm (de roze unicorn) en verder doet het toestel niets. Ik heb de laatste Gapps en de franco kernel geinstalleerd, maar dit helpt allemaal niet. Wat kan ik doen?

PS. moet ik wellicht nog een andere radio installeren? Ik zie door de bomen het bos niet meer...

[ Voor 10% gewijzigd door art-core op 10-05-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Mss in recovery nog eens factory wipe doen? Anders gewoon opnieuw flashen (veronderstel dat je in recovery/fastboot kan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 13:44
Frigolamptje schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:33:
Mss in recovery nog eens factory wipe doen? Anders gewoon opnieuw flashen (veronderstel dat je in recovery/fastboot kan?)
Factory wipe heeft gewerkt!! Thx :D en heb ik weer wat geleerd.

[ Voor 18% gewijzigd door art-core op 10-05-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Even een snel vraagje,

Ik heb door middel van de Gnex toolkit 6.1 mijn galaxy nexus geroot en de bootloader unlocked.

Op zich wil ik wel gewoon bij een standaard rom blijven. Het probleem is nu; ik heb een yakjuxw build. Kan ik hier gewoon een Jakju overheen flashen of moet ik daar nog een bepaalde handeling voor doen?

(wil wel standaard blijven, maar dan met root, en het liefst de versie door google direct wordt ge-update)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ja, die had ik al gevonden, ik had gehoopt dat ik stiekem al via die gnex tool het een beetje korter kon maken, ik kijk wel of ik er zin in heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Denko schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:29:
Ja, die had ik al gevonden, ik had gehoopt dat ik stiekem al via die gnex tool het een beetje korter kon maken, ik kijk wel of ik er zin in heb :p
Kan ook. Kijk maar even in de OP hier: [Google Galaxy Nexus] - Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
Radiodurans schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:58:
Helaas, vandaag al 2x het reconnect-probleem gehad: 1x bij het uitkomen van de metro en 1x nadat ik door een betonnen gangenstelsel had gelopen. Dit dus met AOKP b35, XXLA2 en Imoyeson leanKernel 3.5.0. Toch maar verder zoeken naar het probleem dan.

/edit
Ik heb KPN via Hi.
Ik heb ook altijd 'problemen' gehad met AOKP met mijn internet connectie, sinds ik cyanogenmod nightlies draai(draai nog wel de versie van 18 april, tijd voor een update dus!) heb ik nergens meer last van. Heb toch altijd het gevoel dat Cyanogenmod veel beter nagecheckt is of alle codes wel zonder fouten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:12
art-core schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:28:
Help! Ik heb via de GNex Toolkit geprobeerd om een custom rom (AOKP build 35) op mijn Nexus te zetten. Echt eenvoudig is het niet, maar stap voor stap alles uitgezocht en ik dacht op de goede weg te zijn. Nu zit ik met een telefoon die blijft hangen bij het opstartscherm (de roze unicorn) en verder doet het toestel niets. Ik heb de laatste Gapps en de franco kernel geinstalleerd, maar dit helpt allemaal niet. Wat kan ik doen?

PS. moet ik wellicht nog een andere radio installeren? Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Ik had precies hetzelfde probleem, factory wipe heeft geholpen. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, dat is bizar zeg, ik had dat al 1x gedaan, en toen pakte hij hem niet, deed nu alles hetzelfde (volgens mij) en deze keer liep hij wel door. 4.0.4. met Jakju build staat er nu op. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Denko schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:03:
[...]

Zo, dat is bizar zeg, ik had dat al 1x gedaan, en toen pakte hij hem niet, deed nu alles hetzelfde (volgens mij) en deze keer liep hij wel door. 4.0.4. met Jakju build staat er nu op. Bedankt
You're welcome ;)

Ik heb de laatste tijd nog wel eens dat mijn klokken vastlopen. In de meeste gevallen is dan de klok in mijn notificatiebar ergens blijven hangen, en is de klok op mijn homescreen nog wel up to date. Één keer gehad dat beiden een verkeerde tijd aangaven, na een reboot weer alles normaal. Hebben meerdere mensen hier wel eens last van? Niet heel hinderlijk, maar wel vaag 8)7
Draai AOKP met leankernel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Maardiweb schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:35:
[...]

You're welcome ;)

Ik heb de laatste tijd nog wel eens dat mijn klokken vastlopen. In de meeste gevallen is dan de klok in mijn notificatiebar ergens blijven hangen, en is de klok op mijn homescreen nog wel up to date. Één keer gehad dat beiden een verkeerde tijd aangaven, na een reboot weer alles normaal. Hebben meerdere mensen hier wel eens last van? Niet heel hinderlijk, maar wel vaag 8)7
Draai AOKP met leankernel
uit de changelog/release notes van M5:
attempted to fix freezing clock yet again
Weet niet welke versie je draait, maar dit schijnt een hardnekkige bug te zijn in AOKP

heb er zelf alleen een tijdje terug last van gehad, maar dat had ook met vodafone te maken kunnen hebben, die waren aan het kloten met hun server/netwerk tijd

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb nog steeds last van data drops (wel bereik, geen 2G/3G) met AOKP M5. Heb diverse radio's geprobeerd, ook verschillende kernels. Helaas helpt het niet. Ik vrees dat het probleem in de ROM zit en hoop dat ze het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
AOKP b36 is uit!

Changelog:

fixed MTP not being enabled by default (yet once more)
added Galaxy Tab 2 7" (espressowifi)
moved tablet clock to the far right of the statusbar
updated tuna kernel to faux 17m
added Transformer Prime (tf201)
updated Nova Launcher to 1.1.2
fixed potential weather service FC
updated p4 devices
added more padding to statusbar buttons
updated Mms emoji code from CM
added delayed ring feature to Phone
fixed a bug when hiding sender information, photo would still show
default ICS wallpapers have returned
added SwagPapers (AOKP Wallpapers)
updated theme engine from CM
wifi icon cut off has been fixed on tablets
fixed volume slider showing incorrect volume in a voice call (making it look like it wasn't full)
added USB Tether toggle to devices that support it

Voor zover ik zie niet heel veel speciaals dus. Zijn een aantal dingen die ik wel toegevoegd zou willen zien. Eens kijken waar ik die kan aanvragen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Maardiweb op 15-05-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Vandaag na een aantal 5en en 6en AOKP geflashed. Top.

Mis één ding: het Nederlandse woordenboek in het standaard ICS toetsenbord (die ik het fijnste toetsenbord vind). Ik zag hier een oplossing voorbij komen met een toetsenbord uit een oudere rom, maar de link werkte niet meer. Iemand een oplossing hiervoor?

edit:

Hier de oplossing. Push de LatinIME naar /system/app:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1467690

edit2:

Wel nog steeds last van dit probleem:

http://rootzwiki.com/topi...ermittent-keyboard-issue/

Iemand enig idee? Het is hoogst irritant, gebeurt constant in whatsapp.

[ Voor 34% gewijzigd door jampot1989 op 16-05-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Heb de Apex rom vorige week geflashed van aokp en vind deze een stuk sneller eerlijk gezegd.

Zeker een keertje proberen, leuke combinatie van features van andere roms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Laatst online: 04:29
De nieuwe LiquidSmooth is uit, ik kan deze zeer aanbevelen. Het is echt super soepel en veel functies uit verschillende bronnen en enkele eigen verbeteringen. Ik draai hem icm Franco's 162.

Liquid ICS v1.4 (GalaxyNexus GSM)
http://goo.im/devs/teamliquid/gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
StarC schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:11:
De nieuwe LiquidSmooth is uit, ik kan deze zeer aanbevelen. Het is echt super soepel en veel functies uit verschillende bronnen en enkele eigen verbeteringen. Ik draai hem icm Franco's 162.

Liquid ICS v1.4 (GalaxyNexus GSM)
http://goo.im/devs/teamliquid/gsm
Zie op de screenshots dat de rom gethemed is. Is de standaard ics look en pictogrammen ook beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
Frigolamptje schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:59:
[...]

Zie op de screenshots dat de rom gethemed is. Is de standaard ics look en pictogrammen ook beschikbaar?
Op de screenshot zie je de icons van liquid control, de ingebouwde app om de ROM verder naar je hand te zetten. De overige icons zijn gewoon stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Niet online
Is er al iemand die hem full screen heeft werken zoals je ziet op deze: YouTube: Galaxy Nexus fullscreen mode (of misschien beter nog deze: YouTube: ONE CLICK Galaxy Nexus Full Screen Mod (( ANY ROM ))) video? Dat ziet er namelijk erg interessant uit!

[ Voor 25% gewijzigd door Appel105 op 21-05-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Hmm dat ziet er wel gelikt uit. Echter niets voor mij want ik zit te vaak aan de rand van het scherm te kloten. Toen ik ICS browser+ gebruikte krijg ik ook te pas en te on pas zo'n halve ring te zien zonder dat ik er om gevraagd had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Hmm mijn toestel valt steeds uit tijdens het bekijken van youtube filmpjes via de browser. Nog iemand last van? AOKP 36 icm franco kernel (meerdere versies geprobeerd). Merk het nog maar sinds gisteren, kan zijn dat ik voordien geen filmpjes bekeken heb...

Edit: ik ben even naar CM9. Telefoon is niet meer stabiel te krijgen met AOKP 36, ondanks diverse kernels. Had nu plots zelfs de connection drops, terwijl ik daar nooit eerder last van had.

[ Voor 27% gewijzigd door Frigolamptje op 23-05-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ben nog steeds zeer tevreden met AOKP, maar helaas nog steeds last van data drops. Vooral na gebruik van wifi geen 3G meer. Ook in de laatste build (b37) schijnt het niet opgelost te zijn. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
jelmervos schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:55:
Ben nog steeds zeer tevreden met AOKP, maar helaas nog steeds last van data drops. Vooral na gebruik van wifi geen 3G meer. Ook in de laatste build (b37) schijnt het niet opgelost te zijn. Jammer.
Jep daar lijkt het inderdaad aan te liggen, na wifi terugschakelen naar 3g lukt meestal niet. Heb zelf het idee dat het alleen gebeurt als je met wifi verbonden bent en uit het wifi-bereik wegloopt. Als ik op wifi zit, wifi uit zet en daarna wegga is er niets aan het handje.

Misschien liquidsmooth maar weer eens gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Data drops heb ik nooit iets van gemerkt :P of gewoon niet is opgevallen haha
Heb wifi altijd 90% van de tijd gewoon aanstaan ook al zit ik niet op wifi (slecht voor de batterij)

Maar je phone heeft toch gewoon tijd nodig om over te schakelen naar 3g netwerk :? ook al duurt dit niet eens 10 seconde..

Heb afgelope week nog de tablet ROM geprobeerd maar blijf toch altijd terug komen op AOKP

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 11-09 20:31
Ik heb helaas ook last van de datadrops, ik draai ook AOKP M5.

Het heeft volgens mij ook met het overschakelen te maken. Op het werk ben ik verbonden met wireless. Zodra ik naar huis ga krijg ik geen 3G / GSM data verbinding meer (ook niet na een half uur). Totdat ik airplane mode toggle (inschakelen / uitschakelen). En meestal daarna heb ik weer een data verbinding.

Tot nog toe helaas nog geen oplossing gevonden. Wel threads op meerdere fora waar meer mensen er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

murphylee schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:51:
Maar je phone heeft toch gewoon tijd nodig om over te schakelen naar 3g netwerk :? ook al duurt dit niet eens 10 seconde..
Het is iets ernstiger: net even wezen wandelen, dus uit WIFI bereik gelopen. Na een half uur wandelen had ik nog steeds geen 3G. Wel gewoon bellen/sms-en. Airplain mode werkt idd, al duurt het lang om hem daar in te krijgen. Het lijkt alsof de radio even moet crashen om het op te lossen. Er komt bij het weer uitschakelen van Airplain mode ook even een kruisje bij het bereik te staan (dus helemaal geen bereik meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
Ik zal het zo eens testen met liquidsmooth 1.4 als ik straks weg ga.
Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste