Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:05
Het schijnt dat miui. Us wat eigen software toevoegt, terwijl miuiandroid. Com alleen xml's vertaald en onnodige, China only apps verwijderd. Ik gebruik altijd hun versie.

Het was een paar weken terug nog heel traag. Ik zit daarom nu niet daarop. Wacht de release van vandaag af om te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
faizoel schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:17:
Het schijnt dat miui. Us wat eigen software toevoegt, terwijl miuiandroid. Com alleen xml's vertaald en onnodige, China only apps verwijderd. Ik gebruik altijd hun versie.
Mooi, dat is inderdaad ook wat ik zoek. Dan zit ik dus goed bij miuiandroid.
Volgens mij was die van vorige week de eerste 'officiele' versie. Maar ik lees bij de release notes van deze week dat er een wipe nodig is voor de nieuwe dialer interface.
Dus dan zou ik als ik jou was ook wachten tot die van vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Net de nieuwe miui geflashed, jammer genoeg elke keer fc van de play market.
Even kijken of het op te lossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:13
Waarom zou je een witte skin willen.. Dag batterij ;w

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Misschien zit ik er wel helemaal naast, maar is het niet zo dat je enkel batterij bespaart op het moment dat de LED echt uit kan, aka volledig zwarte pixels? Want die zijn er in de stock ICS ook niet. Meerderheid is alsnog subtiele gradients.
Laat ik het anders zeggen, ik merk tot nu toe bij normaal gebruik weinig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digger36
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-04-2023
CM9 met Franco.kernel rxxx (alleen te downloaden in de thread van XDA omdat het volgens Francisco een "Niet Officiële Nightly" is):

5;15 uur van de lader
2:30 uur screen on
CPU: 728-1228 Mhz en ondemand governor
GPU 512 Mhz
En de telefoon is enorm snappy.

Ik ben blij :9

Screenshots: zie XDA http://forum.xda-develope...=24537586&postcount=11510

[ Voor 63% gewijzigd door Digger36 op 07-04-2012 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:45

J-P

Syntax erro....

Magnetic_Man schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:09:
Misschien zit ik er wel helemaal naast, maar is het niet zo dat je enkel batterij bespaart op het moment dat de LED echt uit kan, aka volledig zwarte pixels? Want die zijn er in de stock ICS ook niet. Meerderheid is alsnog subtiele gradients.
Laat ik het anders zeggen, ik merk tot nu toe bij normaal gebruik weinig verschil.
Hoe minder licht wordt uitgestraald hoe minder energie het kst bij oled.

Edit
Build 30 AOKP is uit!

[ Voor 3% gewijzigd door J-P op 07-04-2012 12:13 ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:48
Edit
Build 30 AOKP is uit!
Yep, die wilde ik dus zojuist gaan flashen! Probleem is, ik kan mijn telefoon niet meer decrypten met een factory reset. :(

Ik heb dus full device encryption, dit kun je normaliter alleen opheffen door een data wipe/factory reset te doen vanuit het settings menu. Dit gaat eigenlijk altijd goed maar vandaag dus niet, na de reboot is alles nog als het oude! Ook in ClockWorkMod lukt een data wipe/factory reset niet. Ik krijg dan de volgende errors:

Error mounting /data!
Skipping format...

Error mounting /sdcard/.android_secure!
Skipping format...

Blijkbaar kunnen de encrypted folders niet meer worden gemount 8)7

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

(draai AOKP M4 en leankernel 2.8.0)

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idrive
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07 19:41
Bogey Dope schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:07:
Kan je middels Titanium Backup de insitellingen van al je apps ook backuppen en terug zetten als je van ROM veranderd waarbij je eigenlijk moet wipen?

En zo ja, welke optie gebruiken jullie dan binnen Titanium Backup? (Backup apps en systeemdata van alle gebruikers?)
ja dat kan het makkelijkste is de optie gebruiken om uit je nandroid backup je apps te herstellen incl. data .
moet je uiteraard eerst een nandroid backup maken vlak voordat je gaat flashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik ben sinds ongeveer een week overgestapt op ARHD3.0 rom en die beloofde me betere batterijduur. Ik merk er nog niet heel veel van. ik keek net even bij de accu en daar staat dat mobiel stand-by best veel batterij gebruikt. Enig idee of dit is op te lossen? Ik ben sinds kort op android overgestapt na altijd iOS te hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:57

yok

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:58:
Hey,

Ik ben sinds ongeveer een week overgestapt op ARHD3.0 rom en die beloofde me betere batterijduur. Ik merk er nog niet heel veel van. ik keek net even bij de accu en daar staat dat mobiel stand-by best veel batterij gebruikt. Enig idee of dit is op te lossen? Ik ben sinds kort op android overgestapt na altijd iOS te hebben gehad.
download betterbatterystats and check wat je wakelocks zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

idrive schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:01:
[...]

ja dat kan het makkelijkste is de optie gebruiken om uit je nandroid backup je apps te herstellen incl. data .
moet je uiteraard eerst een nandroid backup maken vlak voordat je gaat flashen!
Je bent echt net te laat met die tip. Een uurtje geleden heb ik alle appdata hersteld middels een batch. Maar jouw optie klinkt wel een stuk handiger.
Maar waar staat die optie ergens? Ik kan m in Titanium Backup nergens vinden.

In build 30 kan je nu trouwens de Navigatie toetsen geheel naar keuze aanpassen, echt super!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Bij mij had ik nog een aantal fc's in Romcontrol. Voor namelijk bij het aan passen van de navigatie toetsen!
Rom control handmatig stoppen en de opgeslagen gegevens wissen was de oplossing.
Voor de rest draait build 30 als een zonnetje =)

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 09:54
Ik draai heel tevreden de laatste versie van MIUI afkomstig van miuiandroid.com. Enige probleem wat ik heb is dat de Market veel Apps alleen wil downloaden als ik een WiFi verbinding heb. De market zegt in een pop-up dat ik deze instelling kan wijzigen, maar ik kan deze optie niet vinden. De instellingen van de market zeggen hier niets over. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Radiodurans schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:43:
[...]

Yep, die wilde ik dus zojuist gaan flashen! Probleem is, ik kan mijn telefoon niet meer decrypten met een factory reset. :(

Ik heb dus full device encryption, dit kun je normaliter alleen opheffen door een data wipe/factory reset te doen vanuit het settings menu. Dit gaat eigenlijk altijd goed maar vandaag dus niet, na de reboot is alles nog als het oude! Ook in ClockWorkMod lukt een data wipe/factory reset niet. Ik krijg dan de volgende errors:

Error mounting /data!
Skipping format...

Error mounting /sdcard/.android_secure!
Skipping format...

Blijkbaar kunnen de encrypted folders niet meer worden gemount 8)7

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

(draai AOKP M4 en leankernel 2.8.0)
Hmm dit wordt dan echt een nieuwe factory image flashen, maar dan ben je wel al je data kwijt dus zorg dat je deze goed backupped! (Titanium backup en daarna opslaan op je PC)

Dan gebruik je de Galaxy Nexus Toolkit van Mskip en flash je eerst een nieuwe factory image van 4.0.4. Die kan je hier vinden (Maguro versie > Build IMM76D)

Die kan je flashen via de toolkit. Die geeft als het goed is genoeg instructies hoe dat werkt :) Succes!
stijnos1991 schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:29:
Ik draai heel tevreden de laatste versie van MIUI afkomstig van miuiandroid.com. Enige probleem wat ik heb is dat de Market veel Apps alleen wil downloaden als ik een WiFi verbinding heb. De market zegt in een pop-up dat ik deze instelling kan wijzigen, maar ik kan deze optie niet vinden. De instellingen van de market zeggen hier niets over. Iemand een idee?
Check even bij je datainstellingen of je niet achtergrondgegevens beperken hebt aangevinkt of dat bijvoorbeeld alleen bij de market hebt gedaan.
En check ook Market > Instellingen> Alleen bijwerken bij WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
stijnos1991 schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:29:
Die was ik inderdaad ook al tegen gekomen. Nog in geen andere Rom gezien, en ook ik kan de instelling niet vinden :p zal vast ergens onder data gebruik zitten...

Edit: gevonden! Onder de "downloads" app naar settings, en daar de instelling "data download prompt" uitzetten. Onlogische plek..

[ Voor 9% gewijzigd door Magnetic_Man op 08-04-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Nice find. Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
AOKP30 met Franco M2 is echt ziek snel hierzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ik wacht denk ik maar even op een milestone. Zit nu op stock, maar ik mis bepaalde AOKP opties wel echt nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Haha, die bootanimatie van AOKP is echt gay :) werkt verder wel lekker. Ook miuiandroid geprobeerd, maar was niet echt onder de indruk.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/e5l0nd.png

ARHD3.0 met nieuwste james bond kernel! Ben wel blij met deze battery stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:48
[message=,noline]Maardiweb schreef:[/message]
Hmm dit wordt dan echt een nieuwe factory image flashen, maar dan ben je wel al je data kwijt dus zorg dat je deze goed backupped! (Titanium backup en daarna opslaan op je PC)

(etc.)
Opnieuw stock 4.0.4 flashen met de GNex Toolkit was inderdaad ook mijn laatste optie :)
Ik wacht denk ik maar even op een milestone. Zit nu op stock, maar ik mis bepaalde AOKP opties wel echt nu :(
Ze werken hard richting een AOKP milestone toe, ondertussen draai ik ook maar even stock. Dan waarderen we straks de features van AOKP weer beter! :9

[ Voor 5% gewijzigd door Radiodurans op 09-04-2012 19:06 ]

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 18:58:
[afbeelding]

ARHD3.0 met nieuwste james bond kernel! Ben wel blij met deze battery stats.
Hoeveel schermtijd heb je? Dat scheelt namelijk nogal wat batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. En je hebt zeker geen syncs aanstaan oid? niet normaal deze batterytime

EDIT: AOKP b31 is uit! http://forum.aokp.co/page/news

[ Voor 21% gewijzigd door Maardiweb op 09-04-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

Aghanim schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:09:
[...]

Hoeveel schermtijd heb je? Dat scheelt namelijk nogal wat batterij :)
Als je bij AOKP + m2 kernel 1% per uur aan in neemt (standby) dan zal zijn schemertijd ongeveer tegen de 18 minuten aan liggen :) (misschien nog wel minder)
Gebruik zelf ongeveer 27,5% per uur, zit je op ongeveer 3,65 uur mits je alleen internet, whatsapp, email op push...en geen overdreven zware games gaat spelen zoals angry birds of World of Goo (wat in mijn ogen de beste game is op dit moment voor de android)

=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ondanks dat ik niet van screenshots houd wilde ik deze toch even delen. Gisteren een 'dirty' flash gedaan (geen wipe) naar B30 + Franco Kernel.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/47487061/B30.png

Toch nog aardig wat over maar ga zo slapen dus oplader.

[ Voor 12% gewijzigd door Aghanim op 09-04-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Holy shit. 5u screentime?? >:) >:) Ik heb op een dag nooit meer dan 2u omdat ik daar geen tijd voor heb hahah. Had jij ook extended battery? En heb je nog UV settings toegepast? Ik ben nog nooit in de buuuuurt geweest van zulke stats. Komt denk ik vooral door wakelocks maar ik heb echt geen idee hoe ik ze kan verhelpen. Alarm_rtc, nfc en mipi_link maken em wakker en houden em wakker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Maardiweb schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:11:
Holy shit. 5u screentime?? >:) >:) Ik heb op een dag nooit meer dan 2u omdat ik daar geen tijd voor heb hahah. Had jij ook extended battery? En heb je nog UV settings toegepast? Ik ben nog nooit in de buuuuurt geweest van zulke stats. Komt denk ik vooral door wakelocks maar ik heb echt geen idee hoe ik ze kan verhelpen. Alarm_rtc, nfc en mipi_link maken em wakker en houden em wakker :(
Ik denk brightness op het laagste en zoveel mogelijk zwarte graphics.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maardiweb schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:04:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. En je hebt zeker geen syncs aanstaan oid? niet normaal deze batterytime

EDIT: AOKP b31 is uit! http://forum.aokp.co/page/news
Ik had rond de 90 minuten screentime op dat tijdstip. Syncen stond wel aan. en alleen wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Continu op wifi gezeten, brightness op auto (volgens mij was het de hele tijd zo laag mogelijk) en inverted een aantal documenten gelezen. Relatief weinig CPU usage dus, maar nog steeds een zeer behoorlijke schermtijd.

Heb alle settings op standaard laten staan. UV etc. is leuk, maar sinds ik dat niet meer doe is mijn batterijverbruik niet slechter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Kijk hier word ik nu chagrijnig van..
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/15246100/Screenshot_2012-04-10-14-57-19.png
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/15246100/Screenshot_2012-04-10-14-56-57.png

Snap niet hoe het kan dat mn telefoon zo vaak snachts wakker is geworden en ook wakker is gebleven. Geen whatsapp, geen sms helemaal niets!

[ Voor 3% gewijzigd door Maardiweb op 11-04-2012 12:15 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digger36
  • Laatst online: 09-04-2023
Maardiweb schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:02:
Kijk hier wordt ik nu chagrijnig van..

Snap niet hoe het kan dat mn telefoon zo vaak snachts wakker is geworden en ook wakker is gebleven. Geen whatsapp, geen sms helemaal niets!
Via Google:

about the alarm_rtc wakelock;
install terminal emulator from market and type these commands:

- su ( followed by ENTER )
- dumpsys alarm ( followed by ENTER )

it will dump some info on your screen
scroll upwards a bit and search for 'Alarm Stats'
here you can find the processes that keep your phone from deep sleep

for instance...the process com.google.android.gsf (gtalk) has been running 584ms and woke up my phone 33 times --> look at screenshot

when you see a lot of wake ups you know you've got a problem :)

http://forum.xda-develope.../index.php/t-1558292.html

Wellicht kun je daar wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
yep dat had ik ook gevonden, maar word echt totaal niet wijzer uit die dumpfile :P
Bovendien geeft BBS aan dat alarm_rtc mijn telefoon nooit wakker maakt, dus kennelijk doet deze alleen wat als mijn telefoon door iets anders wakker wordt?

Heb nu AOKP b31 + james bond kernel geflashed. Gaat als een speer en tot zover lijkt de batterij erg goed te gaan :) Draai al 9 u sinds de flash en heb nog slechts 25% batterij verloren op 30 min screentime. Flashen was allemaal op de batterij, dus dit schept verwachtingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:10
Kan iemand mij vertellen of je je rom opnieuw moet installeren als je een nieuwe radio flasht? Ik hen de laatste tijd vaak geen signaal, heel vaak. Soms wel >50% van de tijd geen signaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55
Niet nodig, maar je radio moet werk compatible zijn.
Verder is signaal verlies een bug in 4.0.4

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:10
Ik draai nog op 4.0.3 en ik had mijn mobiel vannacht is aan gelaten, en tot mijn verbazing was mijn accu half leeg, 100% van de tijd geen signaal en mobiel standby gebruikte 80% :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Logisch, aangezien hij continu naar signaal gaat zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Wow ik heb opeens geen last meer van mipi link en alarm_rtc. Althans, ik kijk niet elke dag op BBS maar heb het idee dat beiden voor een groot deel worden veroorzaakt door push messages van foursquare. Sinds ik die heb uitgezet zijn deze wakelocks niet meer aanwezig namelijk! :)

Nu wel powermanagementservice die een wakelock verzorgt, maar dat is pas sinds een aantal uur (batterij <25%) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Van het weekend heb ik MIUI geprobeerd (het hele weekend), maar die launcher is echt verschrikkelijk traag. Daarnaast zijn apps ook wat trager, vooral het scrollen is niet zo vloeiend.

Vanochtend toch maar weer AOKP erop gezet (b32), wat een verademing...

Toch mis ik wel de ringtones, themes en de "toggles" van MIUI.
Wat ik ook wel cool vond van MIUI is dat ze een melding geven als je iets download dat groter is dan X MB, zonder dat wifi aan is. Ik heb voor mij de limiet op 5MB gezet en ik merkte dat ik toch vaak genoeg wifi niet aan had staan.

Ach ja, nu maar weer een paar dagen kijken wat fijner is aan AOKP ten opzichte van MIUI.

Trouwens nog mensen die Cyanogenmod proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
wat vind je zoveel beter aan de MIUI toggles? ICS heeft toch ook "schuifjes"?
Verder zie ik geen reden om wifi uit te zetten als ik buiten de deur ben... dan hoef je er ook niet over na te denken om deze weer aan te zetten als je weer thuis (of op een andere bekende plek) bent. Ik heb niet het idee dat dit veel accu scheelt

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

faizoel schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:12:
Van het weekend heb ik MIUI geprobeerd (het hele weekend), maar die launcher is echt verschrikkelijk traag. Daarnaast zijn apps ook wat trager, vooral het scrollen is niet zo vloeiend.

Vanochtend toch maar weer AOKP erop gezet (b32), wat een verademing...

Toch mis ik wel de ringtones, themes en de "toggles" van MIUI.
Wat ik ook wel cool vond van MIUI is dat ze een melding geven als je iets download dat groter is dan X MB, zonder dat wifi aan is. Ik heb voor mij de limiet op 5MB gezet en ik merkte dat ik toch vaak genoeg wifi niet aan had staan.

Ach ja, nu maar weer een paar dagen kijken wat fijner is aan AOKP ten opzichte van MIUI.

Trouwens nog mensen die Cyanogenmod proberen?
CM9 is tot nu toe mijn keuze voor de afgelopen weken. Heel snel, heel basic. Ik hoef al die opties van AOKP niet. Draait met de nieuwe Franco als een zonnetje, met name de auto brightness die je zelf kunt instellen is erg fijn. Draait wel sneller dan AOKP, maar merk weinig verschil met BAMFS of Liquidsmooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
(AOKP heeft ook custom brightness, maar zit niet in rom control, maar bij "weergave")

Is er ergens een officiele lijst met alle features van CM9? Ik heb er al een paar keer naar gezocht, maar heb niks actueels kunnen vinden..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Prulleman schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:20:
wat vind je zoveel beter aan de MIUI toggles? ICS heeft toch ook "schuifjes"?
Verder zie ik geen reden om wifi uit te zetten als ik buiten de deur ben... dan hoef je er ook niet over na te denken om deze weer aan te zetten als je weer thuis (of op een andere bekende plek) bent. Ik heb niet het idee dat dit veel accu scheelt
in MIUI zijn de toggles schermvullend en heb je een optie op naar notifications te gaan. Dat mis ik in MIUI, oogt toch weer wat rustiger voor mij.

Daarnaast leek het er voor mij op dat mijn bbatterij wel veel langer meeging, maar dat heb ik niet echt gemeten. Bij mij op werk kan ik geen gebruik maken van wifi en krijg wel een melding dat er een wifi netwerk gevonden is. Dat vind ik zelf ook niet zo fijn. Dus als ik zo een melding zie zet ik wifi uit.
yok schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:31:
[...]
CM9 is tot nu toe mijn keuze voor de afgelopen weken. Heel snel, heel basic. Ik hoef al die opties van AOKP niet. Draait met de nieuwe Franco als een zonnetje, met name de auto brightness die je zelf kunt instellen is erg fijn. Draait wel sneller dan AOKP, maar merk weinig verschil met BAMFS of Liquidsmooth.
Vanavond dan toch maar CM 9 proberen. Waar halen jullie de nightlys vandaan? Bij cyanogenmod zelf worden ze nog niet dagelijks ververst.

Ik heb wel verschillende topics gezien op XDA, maar ben gewoon benieuwd waar jullie ze vandaag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

faizoel schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:45:

Vanavond dan toch maar CM 9 proberen. Waar halen jullie de nightlys vandaan? Bij cyanogenmod zelf worden ze nog niet dagelijks ververst.

Ik heb wel verschillende topics gezien op XDA, maar ben gewoon benieuwd waar jullie ze vandaag halen.
Hier: http://get.cm/?device=maguro
CM9 is nog heel basic, dus als je AOKP gewend bent zal het waarschijnlijk wel tegenvallen. Ik gebruik echter alleen wat toggles, dus mis niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Dat is dezelfde de cyanogenmod pagina... Jammer genoeg geen echte daily's.

Ik zag
http://fitsnugly.euroskank.com/skankwich/?id=maguro
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1515662
waar wat cherry picked features in zitten. Ik denk dat ik die maar ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Hoe kan ik de nieuwe MP3 speler die in de Google 4.04 factory image ziet, in m'n AOKP 32/Gapps krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

partyondude schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:26:
Hoe kan ik de nieuwe MP3 speler die in de Google 4.04 factory image ziet, in m'n AOKP 32/Gapps krijgen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1350164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:38
faizoel schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:05:
Dat is dezelfde de cyanogenmod pagina... Jammer genoeg geen echte daily's.

Ik zag
http://fitsnugly.euroskank.com/skankwich/?id=maguro
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1515662
waar wat cherry picked features in zitten. Ik denk dat ik die maar ga proberen.
Als je op de site van cyanenmod had gekeken zag je dat ze vandaag nieuwe servers hebben aangesloten om de dagelijkse nightlies weer op gang te krijgen.

In de loop van de week word hij pas volledig in gebruik gemaakt zodat er in principe elke dag weer een nightlie is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Vandaag iets raars meegemaakt. Had mijn GN in het jasje van mijn pak zitten en pakte na 3 uur idle de telefoon. Direct toen ik hem aanraakte voelde ik dat hij enorm warm was. Dit kwam niet van mezelf maar echt vanuit de GN. Toen ik het scherm aan wilde zetten reageerde hij niet. Gelukkig werkte een batterypull en heb ik nu geen problemen meer, maar dit was echt een moment waarop ik dacht: nu is mijn GN stuk.

Heb er niet echt een lekker gevoel bij. Zit op AOKP30 en Franco M2 zonder enige instelling te wijzigen, dus daar ligt het niet aan. Wat ik zelf raar vind is dat ik relatief veel reboots / vastlopers heb met de GN, terwijl ik dit op mijn zwaar undervolte Desire HD echt nooit had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
incomer schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:54:
[...]

Als je op de site van cyanenmod had gekeken zag je dat ze vandaag nieuwe servers hebben aangesloten om de dagelijkse nightlies weer op gang te krijgen.

In de loop van de week word hij pas volledig in gebruik gemaakt zodat er in principe elke dag weer een nightlie is..
Volgens mij heeft Steve daar gisteren om 8:46 een tweet over uitgestuurd, dus nadat ik mijn post had gedaan...
Ik zie nu ook dat de nightly's 2 dagen achter elkaar gemaakt zijn.
Even kijken of ik daar vanavond mee kan spelen.

Die Fitsnuggly build was toch iets minder vlot dan AOKP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 16:48
Ik heb sinds gister de galaxy nexus binnen.
En draai op dit moment AOKP B33 met de laatste 007 kernel.

En ik moet zeggen tot nu toe is alles super smooth en de batterij duur lijkt ook prima in orde.
Maar ik heb natuurlijk weinig vergelijkingsmateriaal.
Welke Roms/kernels vinden jullie momenteel het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ga toch cyanogenmod eens proberen want die heeft een ingebouwde lightflow en die app trekt je batterij dus leeg. Welke versie raden jullie aan? 007 kernel gebruik ik ook en vind ik wel relaxed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Maardiweb schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:35:
Ga toch cyanogenmod eens proberen want die heeft een ingebouwde lightflow en die app trekt je batterij dus leeg. Welke versie raden jullie aan? 007 kernel gebruik ik ook en vind ik wel relaxed!
CM met led-notificatie werkt errug fijn. Franco's 141 vind ik de beste kernel tot nu toe icm Lazy governor en hotplug uit. Krijgt plotseling gemakkelijk 4 uur schermtijd, erg vreemd aangezien ik vrijwel altijd maar net de 3 uur haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ok nice. En jij hebt gewoon een nightly? Er zijn zoveel versies dat ik geen idee heb wat ik moet proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
De officiele nightly's kan je hier vinden. De laatste is weer van gisteren.

Voor zover ik weet zijn alle andere nightlys compiled door anderen en kiezen ze zelf wat features uit om mee te compilen. Ik kan het mis hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Ben het nu echt zat, dat gedoe met Google. Je koopt een Nexus omdat je bleeding edge wilt zijn met Android, maar dan moet Google wel updates pushen. Ik kreeg mijn 4.0.2 pas 2 weken voordat ze begonnen met de uitrol van 4.0.4 en die is voor mij ook wachten tot sint juttemis. :)

Dus dit weekend toch maar weer eens begonnen met roms. Kun je tenminste zelf bepalen hoe, wat en wanneer. Draai nu op AOKP b33 met Franco 141 en het lijkt wel of ik een nieuwe telefoon heb. Heb de Nexus nog nooit zo snel zien werken. Wilde eigenlijk wachten op AOKP M5, maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan.

Batterijduur is zo/zo. Tijdens gebruik trekt ie hem vrij vlot leeg (lees: weinig verschil met standaard), maar stand-by tijd is extreem verlengd. Moet me denk ik eens een beetje inlezen over verschillende instellingen en governors.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

afterburn schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:33:
Ben het nu echt zat, dat gedoe met Google. Je koopt een Nexus omdat je bleeding edge wilt zijn met Android, maar dan moet Google wel updates pushen. Ik kreeg mijn 4.0.2 pas 2 weken voordat ze begonnen met de uitrol van 4.0.4 en die is voor mij ook wachten tot sint juttemis. :)

Dus dit weekend toch maar weer eens begonnen met roms. Kun je tenminste zelf bepalen hoe, wat en wanneer. Draai nu op AOKP b33 met Franco 141 en het lijkt wel of ik een nieuwe telefoon heb. Heb de Nexus nog nooit zo snel zien werken. Wilde eigenlijk wachten op AOKP M5, maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan.

Batterijduur is zo/zo. Tijdens gebruik trekt ie hem vrij vlot leeg (lees: weinig verschil met standaard), maar stand-by tijd is extreem verlengd. Moet me denk ik eens een beetje inlezen over verschillende instellingen en governors.
als je de brightness aanpast in AOKP (kan ook in o.a. CM9) en de waardes verlaagt, gaat je batterij een stuk langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ga nu CM9 flashen, maar heb ik daar eigenlijk nog gapps voor nodig? En zoja, kan ik gewoon gapps van AOKP gebruiken of heb ik andere nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Volgens mij is CM altijd zonder Gapps, of je die van aokp kan gebruiken weet ik niet.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Slaapje schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:02:
Volgens mij is CM altijd zonder Gapps, of je die van aokp kan gebruiken weet ik niet.
CM9 moet je flashen MET gapps. Hier kun je de goede gapps downloaden (die van gisteren 22-04)

[ Voor 17% gewijzigd door yok op 23-04-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Ja dat bedoelde ik dus ook :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Ja, Gapps kan je gewoon gebruiken. Ik spreek uit ervaring. Na AOKP of Cyanogen moet je de Gapps flashen

Ik haal mijn Gapps altijd hier En die gebruik ik ook voor AOKP. En ook voor andere roms als er soms iets mis lijkt te zijn met de Gapps.

Edit: Misschien handig om te weten voor de toekomst: Check wel of de gapps zijn gemaakt voor je android versie... dus geen gingerbread Gapps flashen op ICS en ik denk dus straks ook geen ICS Gapps flashen op Jelly Bean, maar dat is nog even afwachten.

Edit2: Ik zie hier nieuwere gapps staan...

[ Voor 35% gewijzigd door BooYooToo op 23-04-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
hmm heb nu met iets oudere gapps geflashed.. is dat een probleem denken jullie? Heb die van 17 maart gebruikt

Verder lijkt CM9 wel prima. Ff wennen aan de opties van trebuchet (nova is chiller) en CM9 is inderdaad nog een beetje uitgekleed. mn softkeys zijn nu weer zo inmens groot dus het is echt wennen. Ben benieuwd of mijn batterijduur er ook van vooruit gaat, omdat ik nu geen lightflow meer hoef te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Maardiweb schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:26:
hmm heb nu met iets oudere gapps geflashed.. is dat een probleem denken jullie? Heb die van 17 maart gebruikt

Verder lijkt CM9 wel prima. Ff wennen aan de opties van trebuchet (nova is chiller) en CM9 is inderdaad nog een beetje uitgekleed. mn softkeys zijn nu weer zo inmens groot dus het is echt wennen. Ben benieuwd of mijn batterijduur er ook van vooruit gaat, omdat ik nu geen lightflow meer hoef te gebruiken!
even een wipe cache/dalvik doen en dan de nieuwe gapps installeren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
afterburn schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:33:
Dus dit weekend toch maar weer eens begonnen met roms. Kun je tenminste zelf bepalen hoe, wat en wanneer. Draai nu op AOKP b33 met Franco 141 en het lijkt wel of ik een nieuwe telefoon heb.
Welcome to the dark side :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Volgens mij maakt het tegenwoordig niet uit welke Gapps je gebruikt. Ze worden toch geupdate vanuit de market...

Maar als je een hele oude (Gingerbread) versie gebruikt kan je wel problemen krijgen, dat zaken niet goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Op mijn nexus aan het wachten. Heel wat ervaring met android en custom roms, weet dat ik nu ook wel weer overstag zal gaan dus heb alvast eens rondgekeken wat ik het beste flash. Ik wil vooral de ics look and feel behouden, eventueel wat extra functionaliteit en optimalisatie qua snelheid enzo. Ik dacht dat de combinatie AOKP en franco kernel hier het beste aan voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Geen idee of het beste is, maar het is wel een supersnelle combinatie.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Ik merk vandaag dat mijn data verbinding steeds wegvalt, kan dit te maken hebben met mijn radio versie?
En welke radio versies gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Ik vond het geen fijn idee om met een telefoon rond te lopen die mogelijk niet bereikbaar is, dus ik heb voor de zekerheid maar een ROM geflasht gebaseerd op IMM76I. Ik mis wel meteen de customizations van AOKP, maar hopelijk is het een kwestie van tijd voordat zij hun ROM uitbrengen met de IMM76I base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik heb totaal geen last van connection drops met AOKP. Net AOKP 34, Franco 1.43, nieuwe Gapps en Red theme in 1x geflasht. Nu al 4 minuten aan het booten....dit gaat niet goed :)

[ Voor 53% gewijzigd door Aghanim op 25-04-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Aghanim schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:13:
Ik heb totaal geen last van connection drops met AOKP. Net AOKP 34, Franco 1.43, nieuwe Gapps en Red theme in 1x geflasht. Nu al 4 minuten aan het booten....dit gaat niet goed :)
Let maar eens op het aantal streepjes als je je telefoon unlockt. Die zal bijna altijd op 0 staan, als je je telefoon meer dan 5 minuten niet hebt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik zou dat moeten controleren voor je, maar weet 95% zeker dat dit niet het geval is bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Laatst online: 21:11
Ik heb ook geen last van signal drop op AOKP B33 en franco r141. Wel staat mijn min freq op 729Mhz.
Nu heb ik sinds vandaag last dat mijn telefoon trager en trager wordt en een pak minder scoort in antutu, als ik dan reboot haal is die weer snel en haal ik 6000+ punten (tegenover 4000)
Waarschijnlijk ligt dit aan een of ander app, maar die heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Heeft 1 van jullie wel eens de gapps.zip opnieuw gecompiled? Ik wil niet alle applicaties hebben en vraag me af of je de zip kunt uitpakken met winzip, de apk's kunt verwijderen en vervolgens opnieuw een zip kunt maken met winzip of dat het op een andere manier moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Weet iemand of je zomaar een nieuwe kernel kan flashen? Zou graag de laatste franco flashen op m'n aokp rom. Nu heb ik de standaard kernel die daar bij zit.

Of kan ik beter wipen en de kernel direct na de rom flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Aghanim schreef op donderdag 26 april 2012 @ 07:58:
Heeft 1 van jullie wel eens de gapps.zip opnieuw gecompiled? Ik wil niet alle applicaties hebben en vraag me af of je de zip kunt uitpakken met winzip, de apk's kunt verwijderen en vervolgens opnieuw een zip kunt maken met winzip of dat het op een andere manier moet?
Ik denk dat je dit gewoon moet kunnen doen, maar dan moet je wel "Zip fil signature verification" (in je recovery) uitzetten volgens mij.

Zo heet die optie in TWRP, ik weet niet uit mijn hoofd hoe die heet in ClockworkMod.
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd! Dus misschien werkt het niet!

Anders zou je die zip moeten signen. Dat heb ik zelf ook nog nooit gedaan, wel een paar jaar terug voor uitgezocht hoe dat moest en dat was toen voor mij persoonlijk best lastig... Weet niet of het nu simpeler kan.

Edit: Het lijkt erop dat je hier instructies kan vinden voor signen...

[ Voor 7% gewijzigd door BooYooToo op 26-04-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Zover ik weet kun je gewoon de zip openen in bijvoorbeeld winrar, en dan de applicaties welke je niet wilt installeren er uit verwijderen. Hierna sluit je winrar en fash je de zip.
Op die manier hoef je hem niet opnieuw te compilen of signen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Nick87 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:14:
Weet iemand of je zomaar een nieuwe kernel kan flashen? Zou graag de laatste franco flashen op m'n aokp rom. Nu heb ik de standaard kernel die daar bij zit.

Of kan ik beter wipen en de kernel direct na de rom flashen?
Nee hoor dit kan zomaar. Wel handig om even je dalvik cache te wissen (in CWM > Advanced)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Waar ik met AOKP34 tegen aan loop is het feit dat normaal na een flash Google altijd mijn apps ging restoren. Nu gebeurt dat niet meer. Heb 2x de Gapps geflasht maar krijg het niet voor elkaar. Normaal begint het altijd met een setup scherm, maar dat komt nu niet meer. Wel heb ik mijn Gmail account toegevoegd en zijn telefoonnummers netjes vanuit Gmail in mijn telefoon gesynchroniseerd. Waarom de apps ineens niet meer automatisch worden gesyncd is mij een raadsel. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:50
Zeker de nieuwe gapps geflashed. probeer is die van 17 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Klopt, Gapps van 22-04. Heb ondertussen alles al handmatig gedownload. Irritant dat de nieuwe Facebook app met die rommel komt (camera + messaging). Misschien maar eens Friendcaster proberen. Net ook colorcontrol maar eens geprobeerd. Na veel klooien met het script besloten de Franco Updater app te kopen. Blijkt mijn nieuwe creditcard nog niet geactiveerd. Gelukkig was er een .apk beschikbaar dus kon deze installeren. Ga nog wel de officiële app kopen om Franco wat geld te geven. Zelf zie ik niet direct veel kleurverschil met de aangeraden settings. Misschien slechte ogen :)

[ Voor 50% gewijzigd door Aghanim op 26-04-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

Dat is volgens mij een bug in AOKP 34, althans dat had ik ergens gelezen.
Neem aan dat jullie ook op rootzwiki kijken waar ze speciale device topics hebben. Daar komt het iig naar boven

En de mensen die drops hebben in hun verbinding... Dit heeft toch niets t maken door de ROM die ze draaien :?
Is gewoon kernel /radio gerelateerd.. Of zit ik hier nu verkeerd.
Milestone 3 is al een paar dagen beschikbaar (nightly 143)
met de volgende punten die zijn verbeterd of ingevoegd :
* Merged 4.0.4 kernel patches from Google (IMM76D and IMM76I) * Data dropouts is fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
murphylee schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:57:
Dat is volgens mij een bug in AOKP 34, althans dat had ik ergens gelezen.
Neem aan dat jullie ook op rootzwiki kijken waar ze speciale device topics hebben. Daar komt het iig naar boven

En de mensen die drops hebben in hun verbinding... Dit heeft toch niets t maken door de ROM die ze draaien :?
Is gewoon kernel /radio gerelateerd.. Of zit ik hier nu verkeerd.
Milestone 3 is al een paar dagen beschikbaar (nightly 143)
met de volgende punten die zijn verbeterd of ingevoegd :
* Merged 4.0.4 kernel patches from Google (IMM76D and IMM76I) * Data dropouts is fixed
Voglens mij heeft het wel degelijk te maken met de rom.
Ik draaide eerst AOKP b33 en had daarmee veel connection drops.
Nu ben ik overgestap naar de trickster IMM76 based rom en daarmee heb ik totaal geen last van connection drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Die 143 nightly lust wel wat prik. Al 30% kwijt in 3 uur :)

Vanochtend maar eens een benchmark gedraaid met Quadrant. Ik weet dat dit geen goede benchmark app is maar was toch benieuwd naar de verschillen tussen scores bij verschillende instellingen.
Eerst maar eens gewoon gedraaid (AOKP 34, Franco 1.43, 1200mhz en governor op interactive) en een score van 3150 behaald, terwijl Quadrant aangeeft dat een ‘normale’ GN ongeveer 2000 zou halen. Met standaard instellingen op een custom ROM dus blijkbaar 50% performance winst. Apart.

Vervolgens het aantal mhz op 1400 gezet en nogmaals gedraaid. Waar ik een hoger score zou verwachten kwam ik nu uit op 1800, terwjil de GN 200mhz sneller heeft gedraaid. Erg vreemd.

Derde test weer op 1200mhz maar in plaats van interactive governor op performance. Ook hier een hogere score verwacht, echter kwam ik nu op 2900 uit.

Vreemde conclusie is dus dat (indien Qudrant betrouwbaar zou zijn) de performance van de GN af neemt wanneer je het aantal mhz van de CPU verhoogt en de governor op performance zet. Misschien zijn de scores compleet random en gaat dit verhaal niet op, maar ik vind het toch wel opmerkelijk.

[ Voor 90% gewijzigd door Aghanim op 27-04-2012 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Aghanim schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:55:
Die 143 nightly lust wel wat prik. Al 30% kwijt in 3 uur :)
Dan denk ik dat je een programma wat je accu leeg trekt. Kernels zijn zelden verantwoordelijk voor battery drain.

AOKP b33 + Franco M3: op dit moment ruim 1 dag en 9.5 uur op de accu, met inmiddels 2.5 uur screen on tijd en nog 18% lading.

Je benchmark resultaten zijn niet zo verbazingwekkend:

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-pjr-MhTHEkA/T5rLVBQ8H9I/AAAAAAAAAcE/Yqg9Olj237k/s512/Screenshot_2012-04-27-18-33-52.png

Alle scores zijn vrijwel gelijk aan de standaard Nexus, alleen de I/O score is dramatisch beter als standaard. Dit zal alles te maken hebben met de rom en kernel optimalisaties.

[ Voor 31% gewijzigd door afterburn op 27-04-2012 18:40 ]

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Een app die mijn battery draint lijkt me stug, aangezien ik gisterenavond gereboot heb voordat ik geen slapen en 's ochtends een bijna lege batterij had. Vervolgens enkel opgeladen en daarna 30% drain in een paar uur terwijl ik in een meeting zat en mijn GN niet gebruikt heb. Ik heb enorm veel verschillende kernels geflasht en de een is meer battery friendly dan de ander. In het Franco topic klagen meer mensen over een behoorlijke drain met 1.43 . Dat het bij hen ook altijd een app is geloof ik niet.

Tevens is mijn app gebruik redelijk identiek aan andere roms en kernels. Ik gebruik namelijk haast nooit apps. Op de Milestone 2 van Franco en AOKP 30 haalde ik 5.15 uur schermtijd. Nu was mijn batterij dood na 9 uur standby en 58min schermtijd. Dus of AOKP 34 is slecht of 1.43 zorgt voor een drain.

Wat ik met mijn benchmarks wilde aantonen is niet dat mijn GN beter scoort dan de normale, ik had niet anders verwacht met een custom rom en kernel. Wat ik wilde aangeven is dat wanneer je tweaks toepast die je score zouden moeten verbeteren de score juist tegen valt.

[ Voor 16% gewijzigd door Aghanim op 27-04-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 11-09 20:31
nevermind 8)7

[ Voor 94% gewijzigd door NoReseth op 28-04-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

AOKP M5 is released.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 11-09 20:31
Ik ben eigenlijk al enorm tevreden met mijn rooted stock nexus. Enige wat ik nog zou willen is dat het ringtone and notification volume unlinked worden. Weet iemand of er modules zijn die je op een rooted stock kan flashen, of is het enkel mogelijk in custom roms ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Net geflasht, maar helaas krijg ik elke keer problemen met 't flashen van de gapps. Play store en Gmail, etc werken niet :/

- Backup gemaakt via MyBackupPro en in CWM.
- Wipe data/factory reset
- Wipe Cache Partition
- Reboot
- Flash M5
- Flash Gapps
- Reboot

En dan werkt 't niet zoals 't zou moeten. Doe ik iets fout? Ik kan ook geen Google account toevoegen om te synchroniseren. Ik heb dus nog geen apps/data gerecovered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Nu nog een keer Gapps flashen moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Aokp M5 geflasht, maar geen bereik meer. De bekende 4.04 bug? Restore gedaan van B31 en werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:50
Lijkt me niet. Wel eerst gewiped?
Radio zou niet uit moeten maken, maar de laatste is XXLA2, heb hier volle bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Laatst online: 21:11
pjlgt schreef op zondag 29 april 2012 @ 18:07:
Aokp M5 geflasht, maar geen bereik meer. De bekende 4.04 bug? Restore gedaan van B31 en werkt weer.
AOKP M5 icm met franco r121 (nog met IMM76D kernel sources) gaf bij mij ook soms geen signaal. Nu draai ik M5 en r151 (met IMM76I kernel sources) en ik heb nog geen problemen ontdekt.
Beide met XXLA2 radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Wipe gedaan zoals het hoort. Net nog eens geprobeerd en eveneens gelijk Franco R151 erop. Zelfde resultaat.

Nadroid terug gezet en een aantal berichten in mijn voicemailbox aangezien ik niet bereikbaar was. Erg vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Nergens last van hier. Gewoon M5 geflashed plus Franco M3 nu net. Eens zien hij deze combinatie gaat uitpakken :)

Misschien kan je nog proberen om M5 nog een keer te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Allemaal gewiped of dirty flash? Heb 2 dagen terug gewiped voor B34 en Franco 1.43 en niet zo'n zin om weer te gaan wipen. Wel heb ik een mega drain nu dus ik moet sowieso updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Ik ben zelf geüpgrade van aopk b33 en Franco m5 met alleen een cache en dalvik wipe, en alles draait perfect. Was alleen even de gapps vergeten en kwam er daarna achter dat gmail ontbrak. Gecorrigeerd en alles draait weer perfect met een kleine 80 apps geïnstalleerd.

Denk dat ik em voorlopig maar weer even met rust laat. Draait nu snel met goede batterij en het blijft wel m'n telefoon, dus ik wil er ook niet elke dag mee rommelen.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Voor de mensen waarbij de Google bakcup functie niet werkte met het flashen van de nieuwste AOKP. Er schijnt een fout te zitten in de gapps van 22-04. De gapps van 29-04 hebben dit probleem verholpen.
Hier te vinden: http://goo.im/gapps/gapps-ics-20120429-signed.zip
MD5: 7c524e1e078164f681e0aa6753180b2c

Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste