Die 143 nightly lust wel wat prik. Al 30% kwijt in 3 uur
Vanochtend maar eens een benchmark gedraaid met Quadrant. Ik weet dat dit geen goede benchmark app is maar was toch benieuwd naar de verschillen tussen scores bij verschillende instellingen.
Eerst maar eens gewoon gedraaid (AOKP 34, Franco 1.43, 1200mhz en governor op interactive) en een score van 3150 behaald, terwijl Quadrant aangeeft dat een ‘normale’ GN ongeveer 2000 zou halen. Met standaard instellingen op een custom ROM dus blijkbaar 50% performance winst. Apart.
Vervolgens het aantal mhz op 1400 gezet en nogmaals gedraaid. Waar ik een hoger score zou verwachten kwam ik nu uit op 1800, terwjil de GN 200mhz sneller heeft gedraaid. Erg vreemd.
Derde test weer op 1200mhz maar in plaats van interactive governor op performance. Ook hier een hogere score verwacht, echter kwam ik nu op 2900 uit.
Vreemde conclusie is dus dat (indien Qudrant betrouwbaar zou zijn) de performance van de GN af neemt wanneer je het aantal mhz van de CPU verhoogt en de governor op performance zet. Misschien zijn de scores compleet random en gaat dit verhaal niet op, maar ik vind het toch wel opmerkelijk.
[
Voor 90% gewijzigd door
Aghanim op 27-04-2012 12:12
]