Je kan een ook een NANDROID maken met de toolkit he? Mocht je GN ooit kapot gaan kan je ook met de toolkit gewoon een factory image terugzetten en de boel weer op slot gooien en geen haan die er naar kraaitLaguna schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:07:
[...]
Je spreekt uit eigen ervaring? Ik heb nog nergens gelezen dat dat namelijk lukt en tevens hier geen guide voor kunnen vinden. Verder heb ik zelf alleen de Toolkit geïnstalleerd staan.
Aghanim schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:16:
Mannen (en wellicht vrouwen),
Mijn GN kan niet meer gesoldeerd worden en is dus definitief stuk. Omdat ik via het werk voor 300 euro een nieuwe iPhone5 kon kopen heb ik dat gedaan.
Ik wens jullie veel flashplezier, voor mij is er geen geflash meer bij nu

Soepel dat je een OTA melding krijgt! Ik heb hem nog niet alleenfilenox schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:59:
[...]
Hier ging het updaten ook niet helemaal vlekkeloos, downloaden ging (290MB), rebooten ook maar in CWM wou hij niet verder. Vervolgens heb ik dan maar het zipje handmatig geselecteert en dan ging het wel. Leuk gedaan trouwens, dat grafische in CWM
BTW: Iedereen die nog geen WhatsApp+ gebruikt: DOEN! Die app wordt echt dagelijks beter
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1624514
If you want to be the best, you need to work with the best :)