Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zouden jullie het me aanraden om nu nog een Galaxy Nexus te kopen? Ik kom van een HTC Desire HD. De Galaxy Nexus is nu zo'n 250-300 euro op Marktplaats/Tweakers V&A. Zouden jullie hem aanraden of eerder een Galaxy S2 oid adviseren?

(Ik ga hem sowieso rooten en ben ook van ROM's thuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 22:09
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:33:
Zouden jullie het me aanraden om nu nog een Galaxy Nexus te kopen? Ik kom van een HTC Desire HD. De Galaxy Nexus is nu zo'n 250-300 euro op Marktplaats/Tweakers V&A. Zouden jullie hem aanraden of eerder een Galaxy S2 oid adviseren?
Ik vind het persoonlijk een wat hoge prijs voor een dergelijk toestel. Hij is inmiddels toch al niet de jongste meer en ik heb hem zelf ongeveer een jaar geleden nieuw gekocht voor 360. Ik denk dat 200 euro een redelijke prijs is ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01 21:25
De Galaxy Nexus is al bijna anderhalf jaar oud, ondanks dat je nog voor een lange tijd ondersteuning kunt verwachten is het verstandiger om voor een recentere telefoon te gaan;) Sony legt de gebruiker vaak ook maar weinig restricties op wat betreft het unlocken van de bootloader e.d. Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding van de meeste sony telefoons ook prima. Kijk eens naar de Xperia L bijvoorbeeld, die komt komende zomer uit. nieuws: Sony presenteert Xperia-telefoon met doorzichtige 'notificatiebalk'

Heb ook even in de V&A gekeken, misschien overwegen om een One X te halen voor rond de €275,- lijkt me een veel betere optie dan een galaxy nexus;)

[ Voor 10% gewijzigd door Mithson op 21-03-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij nieuw onder de € 300 was dan wel, zeg maar € 289, al krijg je voor € 380 in de Duitse Media Markt een Nexus 4, dan zou ik toch eerdere die Nexus 4 kopen als je naar de Duitse Media Markt kan gaan.

Volgens mij kosten die toestellen als Samsung Galaxy S2, HTC Sensation etc tweedehands nog maar zo'n € 150 a € 175 meer zou ik er niet aan uitgeven.

Ik ben zelf van een HTC Desire HD naar een HTC Evo 3D gegaan omdat die nieuw € 289 koste, maar toen was er nog geen Nexus 4 en koste een HTC One X het dubbele en het was gewoon een goedkope upgrade.

Nu ben ik van de HTC Evo 3D naar Huawei Honor 2 2GB gegaan welke me ongeveer € 235 koste en ik de HTC Sensation van me vriendin verkocht voor ongeveer € 160, dus dan heb ik een relatieve goedkope upgrade.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:56
Ik heb er pasgeleden een voor €200 gekocht. Ik moest downgraden vanwege financien. Maar ik moet zeggen dat het een goede aankoop is. Je bent voorlopig altijd verzekerd van de nieuwe updates. Verder werkt hij goed, is niet te zwaar en je kunt de batterij nog verwisselen.

Ik zou dus zeggen, ga met een gerust hart voor de Galaxy Nexus. Zorg wel dat je niet meer dan €200 betaalt. Het is immers niet meer het nieuwste beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
Je kan ook kijken of je ergens een refurbished Galaxy Nexus kan krijgen.
Ik heb er een maand of wat geleden eentje op de kop getikt voor 300 euro inclusief 2 jaar volledige garantie.

Ik ben er helemaal tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip

Hiervoor hebben we V&A, niet in een topic

[ Voor 80% gewijzigd door janvanduschoten op 15-10-2013 15:42 ]

Pagina: 1