Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Ik draai ParanoidAndroid 2.51 momenteel met Franco kernel 295. Heb de telefoon nu net twee dagen dus de accu is nog niet getrained, maar zat al op 20 uur gebruik met ~3 uur screen time op mijn 1750 accu.

Trinity a67 gaf bij mij vastlopers helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan ik in MIUI het maken van screenshots uitzetten? Ik heb een mooi hoesje om mijn telefoon zitten, maar die druk soms wat knopjes in. Het gevolg is dat er automatisch tientallen screenshots per dag worden gemaakt. Uiteraard heb ik gezocht, maar ik kan het niet vinden. Het moet iets met de power- en de volume-knop zijn.

Overigens gaat het niet om de menu-knop en de volume-down knop. Als ik mijn toestel iets beweeg dan vibreert hij even en is er weer een screenshot gemaakt.

[ Voor 19% gewijzigd door pven op 26-10-2012 09:08 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
Wie heeft er nog meer de Rabo app op 4.1.2? Zowel bij de Paranoid rom als bij Minco 5, kan ik niet registreren. De app klapt er dan gewoon uit. Op JellyBelly (4.1.1) heb ik geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Ik heb m op CNA 3.8 (4.1.2) en hier werkt ie gewoon goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Hier op AOKP 4.1.2 en zojuist nog 'n bedrag overgemaakt via de Rabo-app, dus ook geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 08:04
Wut? 4u screentime? Daar ben ik nog nooit in de buurt gekomen :o

wat is je geheim behalve rom en kernel?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Maardiweb schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:55:
Wut? 4u screentime? Daar ben ik nog nooit in de buurt gekomen :o

wat is je geheim behalve rom en kernel?
Geen Facebook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 20:23

J-P

Syntax erro....

Jberg87 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:52:
Voor de mensen die niet weten welke ROMs het meest geflasht worden en welke features elke ROM heeft:

https://docs.google.com/s...VXBpdHNteW5zTXpRVmc#gid=0

Zelf zit ik op CNA 3.6.6 met Minco's laatste stable kernel
_/-\o_

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
ZFLaSH schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:02:
Wie heeft er nog meer de Rabo app op 4.1.2? Zowel bij de Paranoid rom als bij Minco 5, kan ik niet registreren. De app klapt er dan gewoon uit. Op JellyBelly (4.1.1) heb ik geen problemen.
Ik heb hetzelfde probleem op mijn Nexus 7, maar niet op mijn Gnex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Irminsul schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:59:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem op mijn Nexus 7, maar niet op mijn Gnex.
Zelfde bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Ik weet niet zeker of ik het hier moet posten maar ik heb daarnet de Camera/Gallery van 4.2 geinstalleerd op men Nexus en dat werkte prima (tot het moment dat de Gallery steeds crashte :P). Ook het 4.2 toetsenbord werkte best leuk, maar het is nog niet in het Nederlands beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Heb nu een tijdje CM10 nightly met de default kernel draaien. Werkt op zich prima, maar steeds na ongeveer 30 uur uptime wordt het openen van apps/instellingen traag. Ook vensters openen binnen apps (zoals een WhatsApp gesprek) is echt traag. Eenmaal geopend gaat scrollen e.d. wel normaal. Na een reboot is alles weer snel.

Iemand een idee hoe dit kan?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:11
helpt het om apps te killen (geheugen vrij te maken). Dan heeft de rom wellicht een probleempje met geheugen beheer.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Prulleman schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:27:
helpt het om apps te killen (geheugen vrij te maken). Dan heeft de rom wellicht een probleempje met geheugen beheer.
Ik zal dit morgen (als ie vast weer traag wordt) eens proberen. Ik zag de vorige keer geen apps staan die veel geheugen gebruikten. Ook was er nog meer dan 100MB geheugen vrij. Maar het lijkt mij ook een probleem met geheugen mis-/gebruik.

[ Voor 7% gewijzigd door jelmervos op 04-11-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Geen idee of er meer hier last van hebben, maar de laatste milestone ROM van AOKP zorgt bij mij echt voor een ontzettend trage telefoon. Ik heb er de laatste nightly kernel (r298 512) op die ook nog eens voor een enorme battery drain zorgt, kortom, een waardeloze combinatie :P

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:21
Mja, heb hetzelfde probleem met Cyanogenmod M2 i.c.m. Franco's r298. Zowel traagheid als drain, er is ergens iets goed mis met de recente ROMs en/of kernels...

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:56

Phntm

Tlingelingeling

Radiodurans schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:24:
Mja, heb hetzelfde probleem met Cyanogenmod M2 i.c.m. Franco's r298. Zowel traagheid als drain, er is ergens iets goed mis met de recente ROMs en/of kernels...
Ik doe hier zeker als 1 van de weinige met een Paranoid Android 2.54 ROM met eigen kernel mee he?
Holo Launcher erop want trebushit is een enorme drama en ik leef gewoon 2 dagen zonder op te laden met de standaard batterij.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZtQZ6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Phntm schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:50:
[...]

Ik doe hier zeker als 1 van de weinige met een Paranoid Android 2.54 ROM met eigen kernel mee he?
Holo Launcher erop want trebushit is een enorme drama en ik leef gewoon 2 dagen zonder op te laden met de standaard batterij.

[afbeelding]
:o welke eigen kernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:56

Phntm

Tlingelingeling

Die wordt meegeleverd met de Paranoid Android rom bedoelde ik, ik begrijp dat dat verwarrend klonk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik gebruik sinds een tijdje naar volle tevredenheid MIUI. Enige nadeel is dat er een bugreports-directory wordt gemaakt die 1GB groot is. Deze heb ik laatst verwijderd, maar hij komt net zo snel weer terug. Is deze directory echt noodzakelijk? Zo niet: kan ik dit uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
4.2 is beschikbaar op XDA! Nu nog een met CWM / root/ busybox. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

wessel99 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:56:
4.2 is beschikbaar op XDA! Nu nog een met CWM / root/ busybox. Ben benieuwd!
Die zijn er ook al, maar allemaal als complete ROM. iemand al een rooted OTA gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Heb sinds gisteren CNA draaiend in combinatie met de trinity kernel. Draait wat sneller en soepeler dan AOKP tot zover, maar heb wel vaak een FC van system-UI, voornamelijk als ik de multitask button gebruik. Had ik bij AOKP ook wel eens, maar niet zo vaak als met CNA. Nu heb ik het toch wel een paar keer per dag. Iemand die dit herkent?

Ben ook wel benieuwd wanneer de eerste grote ROM maker met een 4.2 rom uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

zAo schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:51:
[...]

Die zijn er ook al, maar allemaal als complete ROM. iemand al een rooted OTA gevonden?
Aangezien niemand hier antwoord op lijkt te hebben: hoe updaten jullie van een rooted 4.1.2 naar 4.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Maardiweb schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:03:
Heb sinds gisteren CNA draaiend in combinatie met de trinity kernel. Draait wat sneller en soepeler dan AOKP tot zover, maar heb wel vaak een FC van system-UI, voornamelijk als ik de multitask button gebruik. Had ik bij AOKP ook wel eens, maar niet zo vaak als met CNA. Nu heb ik het toch wel een paar keer per dag. Iemand die dit herkent?

Ben ook wel benieuwd wanneer de eerste grote ROM maker met een 4.2 rom uitkomt :)
Yup, hier ook dezelfde combo. Ik draai CNA al wat langer en heb sinds 2 weken ongeveer deze bug, maar ik neem het voor lief omdat ik weet dat binnenkort 4.2 voor de deur staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik ga wel even terug naar een factory 4.1.2 ROM. Ben AOKP behoorlijk zat, telefoon is traag, toetsenbord werkt vaak niet (swype) en zo zijn er nog wel meer redenen. Zijn er andere custom ROM's aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

partyondude schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:29:
Ik ga wel even terug naar een factory 4.1.2 ROM. Ben AOKP behoorlijk zat, telefoon is traag, toetsenbord werkt vaak niet (swype) en zo zijn er nog wel meer redenen. Zijn er andere custom ROM's aan te raden?
Ik draai een tijdje CM10 (nightly), werkt allemaal prima. Alleen wordt hij na 2 dagen gebruik toch wel trager. Voelt aan als geheugen probleem, maar zie dat niet terug in een task manager. Na een reboot is alles weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
partyondude schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:29:
CNA! Het werkt echt prima op de system-ui bug na, zitten veel features in en wordt frequent geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Wat een hel om je telefoon terug te zetten naar stock, loop een partij te prutsen zeg, verschrikkelijk. Ga de onofficiële AOKP 4.2 wel ff testen :)

Vreemd, telefoon geeft na installatie nog steeds 4.1.2 aan :/

[ Voor 18% gewijzigd door partyondude op 17-11-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Terugzetten naar stock zou ik gewoon met een factory image doen via de toolkit. Moet je wel goed backuppen en dat ff naar je PC kopieren want hij haalt je hele SD leeg, wel fijn dat je dan een schone telefoon weer hebt :)

Ik wacht met smart op een 4.2 custom rom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ach, dat was ik toch al vergeten, heb via de GN toolkit de factory 4.1.2 teruggezet, alles kwijt :P Rare was alleen dat ik geen update naar 4.2 kreeg en die zou er toch echt moeten zijn lijkt me.

Het flashen van de takju 4.2 (yakju is er dus nog niet) krijg ik gewoon niet voor elkaar, heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:43
partyondude schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 16:31:
Ach, dat was ik toch al vergeten, heb via de GN toolkit de factory 4.1.2 teruggezet, alles kwijt :P Rare was alleen dat ik geen update naar 4.2 kreeg en die zou er toch echt moeten zijn lijkt me.

Het flashen van de takju 4.2 (yakju is er dus nog niet) krijg ik gewoon niet voor elkaar, heel irritant.
Die fout heb ik ook gemaakt. Flashen van ROMS gaat altijd goed natuurlijk zonder data verlies, maar een factory image flashen reset echt je HELE telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
tobitronics schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:35:
[...]

CNA! Het werkt echt prima op de system-ui bug na, zitten veel features in en wordt frequent geupdate.
Ben wel benieuwd hoe jij zoveel schermtijd kan halen op je precies dezelfde rom+kernel combinatie als ik. Ik heb vandaag 14u standbytijd, 1,5u schermtijd en nog 16% over nu. Niets beter dan AOKP dus. Vraag me echt af hoe jij zoveel meer uit je telefoon kan halen dan ik :o

Vandaag dan wel nauwelijks op wifi, exchange op 15 min sync. Whatsapp op push en verder gewoon wat browsen en beetje kleine games spelen nu en dan. verder niets bijzonders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 21:15
stijnos1991 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 16:54:
[...]

Die fout heb ik ook gemaakt. Flashen van ROMS gaat altijd goed natuurlijk zonder data verlies, maar een factory image flashen reset echt je HELE telefoon.
Als je handmatig je factory image flashed kan je via fastboot de -w parameter weglaten. Dan wordt je data niet verwijderd... Ik weet niet of die optie zit in de toolkit. Ik heb die nog nooit gebruikt.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nu dus CyanogenMod op mijn GNex zetten en mijn bootloader is al unlocked toen ik van yakyuxw naar yakyu ben gegaan. Kan ik nu toch rooten enz. zonder mijn gegevens te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
je kan beter eerst rooten en een backup maken. bij het switchen tussen verschillende roms weet je nooit zeker of al je data compatible is.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op zondag 18 november 2012 @ 12:56:
je kan beter eerst rooten en een backup maken. bij het switchen tussen verschillende roms weet je nooit zeker of al je data compatible is.
Kan ik voor het rooten de volgende guide gebruiken op 4.2?
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=26328017&postcount=123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Gewoon de Galaxy Nexus toolkit gebruiken, dat is toch veel makkelijker? Te vinden binnen XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op zondag 18 november 2012 @ 13:26:
Gewoon de Galaxy Nexus toolkit gebruiken, dat is toch veel makkelijker? Te vinden binnen XDA
Werkt nog niet op 4.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Oja, sorry, das had ik kunnen weten.

Ik heb het gisteren viafastboot geprobeerd, maar mijn pc vindt de telefoon niet en op een gegeven moment was ik er nogal klaar mee, toch wat zonde van de tijd.

Kortom, ik weet het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op zondag 18 november 2012 @ 13:50:
Oja, sorry, das had ik kunnen weten.

Ik heb het gisteren viafastboot geprobeerd, maar mijn pc vindt de telefoon niet en op een gegeven moment was ik er nogal klaar mee, toch wat zonde van de tijd.

Kortom, ik weet het niet :)
Ik heb het gedaan via de link die ik heb geplaatst en het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Iemand de gouden tip? Heb lopen klooien en iets teveel geflashed en nu een bootloop (althans het ROM logo blijft bewegen, zie geen volledige reboot naar het Google logo). Geen probleem zou je denken, behalve dat mijn volumeknoppen niet werken. Ik kan dus niet via volume down + power knop in recovery komen.

Probeer het nu via ADB te doen (adb reboot recovery of adb devices) maar krijg enkel: device not found. Dit, terwijl er op internet veel info te vinden is waaruit blijkt dat ADB zou moeten werken tijdens het booten/in bootloop. Aan de ADB drivers ligt het niet, die gebruik ik al maanden op deze laptop.

Zodra ik mijn GN (tijdens bootloop) aan mijn laptop koppel wordt deze wel als device toegevoegd in Windows.

Kan ik nog iets proberen via fastboot of heb ik echt een probleem als ik geen connectie krijg?

[ Voor 13% gewijzigd door Aghanim op 18-11-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:34:
Iemand de gouden tip? Heb lopen klooien en iets teveel geflashed en nu een bootloop (althans het ROM logo blijft bewegen, zie geen volledige reboot naar het Google logo). Geen probleem zou je denken, behalve dat mijn volumeknoppen niet werken. Ik kan dus niet via volume down + power knop in recovery komen.

Probeer het nu via ADB te doen (adb reboot recovery of adb devices) maar krijg enkel: device not found. Dit, terwijl er op internet veel info te vinden is waaruit blijkt dat ADB zou moeten werken tijdens het booten/in bootloop. Aan de ADB drivers ligt het niet, die gebruik ik al maanden op deze laptop.

Zodra ik mijn GN (tijdens bootloop) aan mijn laptop koppel wordt deze wel als device toegevoegd in Windows.

Kan ik nog iets proberen via fastboot of heb ik echt een probleem als ik geen connectie krijg?
Zet hem in fastboot mode en gebruik de volgende guide:
http://forum.xda-develope...?p=26328017&postcount=123

Als je bijv. 4.2.1 yakyu wil, moet je gewoon die versie even selecteren op de downloadpagina die daar genoemd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Wellicht heb ik het niet helemaal scherp, maar hoe kom ik in fastboot?
- volume knoppen werken niet
- zit in boot loop
- adb commandos werken niet (fastboot blijft hangen op 'waiting for device')

Mis ik een optie?

Wat ik wel vreemd vind is dat de device manager in Windows wel mijn Galaxy Nexus herkent zodra ik deze aansluit maar dat ADB dat niet doet.

Kan ik nog iets met een terminal doen op mijn (Windows) pc?

[ Voor 8% gewijzigd door Aghanim op 18-11-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ging ervan uit dat je volumeknoppen het niet deden, zodra je de telefoon opstarte en dat het dus een software probleem was. Je kan dus ook helemaal niet in fastboot opstarten? Dan is er volgens mij niet vele mogelijk als ook ABD niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Nee om de een of andere reden wordt mijn GN niet herkend door ADB dus ik kan ook niet in fastboot. Blijft wel vreemd dat Windows wel herkent dat ik een GN aansluit wanneer de telefoon in de bootloop zit.

Volumeknoppen zou ik kunnen (laten) solderen. Is denk ik de enige oplossing als ik het zo zie. Is ook lastig om te zoeken op internet omdat bijna alle topics naar niet goed geinstalleerde ADB drivers linken, terwijl dat bij mij niet het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zondag 18 november 2012 @ 22:24:
Nee om de een of andere reden wordt mijn GN niet herkend door ADB dus ik kan ook niet in fastboot. Blijft wel vreemd dat Windows wel herkent dat ik een GN aansluit wanneer de telefoon in de bootloop zit.

Volumeknoppen zou ik kunnen (laten) solderen. Is denk ik de enige oplossing als ik het zo zie. Is ook lastig om te zoeken op internet omdat bijna alle topics naar niet goed geinstalleerde ADB drivers linken, terwijl dat bij mij niet het probleem is.
In Windows vind ik alle drivers maar kut. Ik had deze ook geinstalleerd iets minder dan een maand geleden en nu wilde ik gaan updaten naar 4.2 en ineens werkte fastboot niet meer. Dus ben ik op mijn Ubuntu gegaan en als je daar een fastboot commando intypt geeft hij meteen de juiste terminal-code om deze te installeren. Maar ik denk dat het inderdaad een hardwareprobleem zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Dat vermoed ik ook. Dan wordt het een soldeerbout bestellen en maar eens kijken hoe goed ik in solderen ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Na verder onderzoek vermoed ik dat USB debugging uit stond en dat daardoor ADB nu niet werkt. Omdat ik een nieuwe ROM had geflasht en direct rebootte om een mod te flashen heb ik hier ook niet op gelet. Zou iemand kunnen controleren/bevestigen of USB debugging op Paranoid Android standaard aan/uit staat?

Indien het uit staat wordt het voor mij volgens mij erg lastig dit te activeren zonder ADB en volume keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerst als ik via Clockwork een ROM wilde flashen, dat ik eerst naar de map 0 moest en dat ik daar pas de ROM's zag die ik er via de computer op heb gezet. Maar nu heb ik ook dat ik in de hoofdmap ook mappen zie staan, die normaal in de map 0 stonden, hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ben je weer teruggegaan van 4.2 naar 4.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maardiweb schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:53:
Ben je weer teruggegaan van 4.2 naar 4.1?
Soort van 4.2 > 4.1.2 ROM > 4.2 > 4.2 ROM
In een file explorer kan ik deze niet vinden in een Clockwork kan ik deze mappen, zoals pictures enz. niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thQS
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-01-2018
Hey,

heeft er iemand een idee of er plannen zijn om Bluetooth 4.0 te activeren wanneer de 4.2 roms uitkomen voor de galaxy nexus? De hardware is voorhanden en ik vermoed dat 4.2 ook BT4.0 zal ondersteunen daar de LG Nexus 4 ook voorzien is van BT4.0

Groetjes
T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08-2023

Ti2

Domme vraag: heb net takju 4.2 geflashed en voordat ik verder ga, wil ik eerst mn data in /data/media zetten. Als ik mn Nexus op de PC aansluit zie ik Internal Storage, maar geen /data/media folder (noch een /data/media/0 folder).

Waar vind ik die folder(s) - wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ti2 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 22:47:
Domme vraag: heb net takju 4.2 geflashed en voordat ik verder ga, wil ik eerst mn data in /data/media zetten. Als ik mn Nexus op de PC aansluit zie ik Internal Storage, maar geen /data/media folder (noch een /data/media/0 folder).

Waar vind ik die folder(s) - wat doe ik verkeerd?
Hiervoor moet je geroot hebben en een root file manager gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08-2023

Ti2

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 22:50:
[...]

Hiervoor moet je geroot hebben en een root file manager gebruiken.
Zoiets vermoedde ik al, ja. Maar in dit topic, waarin beschreven staat hoe je van de /0/0 structuur afraakt, staat dat je na de flash van stock images eerst die mappen weg moet halen voordat je iets anders doet... er staat ook "via de pc" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:03

Trouble

Everything is awesome

Ik wilde mijn Nexus gaan rooten, maar kon geen menu-item vinden dat Developer Options heette (om USB-debugging aan te zetten). Dat is dus verstopt sinds Android 4.2 :') Hier vond ik uiteindelijk de oplossing:

Naar About Phone > Build Number 7x aanklikken (ja echt) en dan ben je developer.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde gisteren mijn nexus updaten, had een redelijke stock rom van 4.2 er op gezet.
Er is dus iets mis gegaan tijdens het updaten, en weet niet meer precies wat ik gedaan heb -.-
Nu bleef hij op het splash screen hangen.

Ik kon nog wel in clockworkmod, en heb een system reset gedaan en alles gewiped.
Toen wilde ik mijn nandroid backup doen, maar hij kon helemaal niks vinden.
Ik had er nog een oude .zip van een rom. Ik dacht dat ik die kon installeren, maar er staan maar 3 bestanden bij de te installeren zips.
Normaal stonden er veel meer.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Met ADB commando's kun je zeer waarschijnlijk je telefoon benaderen en een rom pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:32:
Met ADB commando's kun je zeer waarschijnlijk je telefoon benaderen en een rom pushen.
Klopt, het duurde ff voordat het me lukte; want op mijn laptop deed ie het op de een of andere manier niet. Heb hem toch weer aan de praat gekregen dus ben erg blij! Thanks voor je reply.

Ik heb nog wel een vraagje, op de een of andere manier is nu al mijn oude spullen van mijn sdcard verplaatst naar sdcard/0. HIerdoor kon ik eerst ook mijn nandroid backup niet doen, en nu kan ik hierdoor mijn titanium backup niet doen. Ik zie wel gewoon al mijn fotos enzo maar ik zou graag willen dat alls weer gewoon naar sdcard gaat en niet naar sdcard/0.
Weet iemand hoe ik dat kan fixen? Zou ik de inhoud van sdcard/0 gewoon moeten plakken in sdcard/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:03

Trouble

Everything is awesome

Ik heb vandaag mijn Nexus geroot, maar sindsdien zijn de karakters bij het invoeren van het ontgrendelwachtwoord echt huge :{
Bij Weergave staat de Lettergrootte op Normaal (en op Klein zetten helpt ook niet). Zie ik ergens een setting over het hoofd :? Ik heb een aantal apps weer geinstalleerd, maar bij bijvoorbeeld Nova-launcher kan ik ook niets vinden.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:31:
[...]

Klopt, het duurde ff voordat het me lukte; want op mijn laptop deed ie het op de een of andere manier niet. Heb hem toch weer aan de praat gekregen dus ben erg blij! Thanks voor je reply.

Ik heb nog wel een vraagje, op de een of andere manier is nu al mijn oude spullen van mijn sdcard verplaatst naar sdcard/0. HIerdoor kon ik eerst ook mijn nandroid backup niet doen, en nu kan ik hierdoor mijn titanium backup niet doen. Ik zie wel gewoon al mijn fotos enzo maar ik zou graag willen dat alls weer gewoon naar sdcard gaat en niet naar sdcard/0.
Weet iemand hoe ik dat kan fixen? Zou ik de inhoud van sdcard/0 gewoon moeten plakken in sdcard/ ?
Ik had dat ook op een gegeven moment, dit komt volgens mij door de laatse update van Clockworkmod recovery.
Geen idee waarom dat nodig was maar het is een zootje geworden zo en vermoed dat er wel meer mensen in de problemen zijn gekomen daardoor, je kon inderdaad niet zomaar backups restoren enz omdat hij in de verkeerde map ging kijken die leeg was natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:25
De Galaxy Nexus van mijn vriendin heeft echt een groot probleem en ik ben ten einde raad. Hij is geroot en er staat een custom rom (Android Revolution op).

Beginnen bij het begin, we kregen hem aan en de telefoon werkte goed, al viel het bereik soms eens weg. Nu ze ging toch overstappen naar Mobile Vikings, maar eens bij MV was het probleem nog niet opgelost. Dus ik denk ik root dat ding (via de toolkit) en flash er een andere rom op. Geen resultaat. Ondertussen ook al een nieuwe SIM-kaart erin gestoken maar het signaal blijft wegvallen en komt zelfs voor ettelijke uren niet terug, zelfs niet na een reboot. Soms dan weer wel, het is echt random. Soms zelfs tijdens het spelen van een spel. Nu heb ik ook de laatste nieuwe radio erop gezet maar hij blijft zijn signaal verliezen...

Iemand nog een idee? Ik ben radeloos en mijn vriendin verliest alle vertrouwen in het toestel :p

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Is je radio/baseband versie compatible met je Android/rom versie en je regio?

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 04-12-2012 23:01 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
Ja, in eerste instantie wel. Ik had de radio geflashed dewelke de ROM pagina aanraadde. Het probleem was er nog. Nu heb ik de nieuwste ROM erop gezet. Het leek even beter te zijn, maar nu terug niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
Unrealiac schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:57:
De Galaxy Nexus van mijn vriendin heeft echt een groot probleem en ik ben ten einde raad. Hij is geroot en er staat een custom rom (Android Revolution op).

Beginnen bij het begin, we kregen hem aan en de telefoon werkte goed, al viel het bereik soms eens weg. Nu ze ging toch overstappen naar Mobile Vikings, maar eens bij MV was het probleem nog niet opgelost. Dus ik denk ik root dat ding (via de toolkit) en flash er een andere rom op. Geen resultaat. Ondertussen ook al een nieuwe SIM-kaart erin gestoken maar het signaal blijft wegvallen en komt zelfs voor ettelijke uren niet terug, zelfs niet na een reboot. Soms dan weer wel, het is echt random. Soms zelfs tijdens het spelen van een spel. Nu heb ik ook de laatste nieuwe radio erop gezet maar hij blijft zijn signaal verliezen...

Iemand nog een idee? Ik ben radeloos en mijn vriendin verliest alle vertrouwen in het toestel :p
Als ik dit zo lees krijg ik de indruk dat je te maken hebt met hardware problemen, toch als je al verschillende radio's & ROM combo's hebt geprobeerd + stock.

Aan de provider kan het niet echt liggen lijkt me maar als je zeker wilt zijn kan je eens de SIM kaart in een ander toestel stoppen en kijken wat dat geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
Vriendin heeft net de SIM kaart in haar oude gsm gestoken en ze kreeg dus heel wat berichten binnen en had dus goed bereik. Daarna terug in de Nexus en ze had ook terug haar bereik... Het is om zot te worden.

Als ik de Galaxy Nexus wil binnendoen voor RMA. Moet hij dan terug helemaal stock rom zijn? Root eraf, terug zoals hij uit de winkel komt?
Zoja, hoe doe ik dat het makkelijkste, zonder problemen. Gaat dat ook met die toolkit?

[ Voor 35% gewijzigd door Unrealiac op 04-12-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Ja, toolkit of Factory image van google via fastboot

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Is je toestel open geweest? Zo ja, controleer dan eens aan de rechterzijde (als je het toestel van achter bekijkt) of de antennekabel nog 100% in tact is. Die was bij mij deels gescheurd (eigen schuld) waardoor mijn bereik ook wegviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
Ik zal het vrijdag eens bekijken, dan pas zie ik haar. Ik zet de nieuwste factory Image er dan vervolgens eens op en als het probleem blijft bestaan, dan RMA. Ik lees op internet dat het toestel wel veel verbindingsproblemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Ik draai sinds de release van 4.2 gewoon de stock rom maar omdat ik het gevoel heb dat de batterijduur met een custom rom en kernel beter zal zijn dus ga ik maar eens aan de slag met Paranoid :)

Dit moet gewoon goed zijn, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt er vanaf voor welke kernel en ROM je kiest he. Als je een ROM installeert die je clock standaard op 2Ghz gaat zetten zal je batterijduur er niet echt op verbeteren he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Een verhoging van de CPU-klok heeft (gebaseerd op wat ik heb gelezen) geen of amper effect op de batterijduur, al is 2GHZ natuurlijk wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit wel degelijk een effect heeft op je batterijduur. Het hangt er inderdaad vanaf hoe je je clock veranderd. Met de clock 50Mhz hoger te zetten zal je inderdaad niet veel verschil gaan merken, maar als je hem een halve Ghz hoger zet zal dit toch wel wat verschil geven.

Je hebt bepaalde Roms die je clock onnodig hoog gaan instellen en er dus voor zorgen dat je batterij het nog geen 10 uur uithoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
heb PA 2.99/6 even gedraaid, maar vond het niet zo'n fijne rom (kom van AOKP).
Draai nu deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1821673
behoorlijk basic, maar wel een paar voor mij essentiele mods (volume skip).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Wat vond je er niet fijn aan dan? :)

+ @Rubinski, "Je hebt bepaalde Roms die je clock onnodig hoog gaan instellen en er dus voor zorgen dat je batterij het nog geen 10 uur uithoudt." Ik denk dat het aantal ROMS die dat doen wel op 1 hand te tellen zijn. Maw, het komt erg weinig, bijna nooit voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:52
filenox schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:42:
Een verhoging van de CPU-klok heeft (gebaseerd op wat ik heb gelezen) geen of amper effect op de batterijduur, al is 2GHZ natuurlijk wat overdreven.
CPU clock verhogen heeft amper effect op de batterij, maar de bijhorende voltage verhoging wel. 100MHz extra merk je amper op de batterij omdat er maar een paar millivolt bijkomt, als je echter 1.8GHz gaat draaien op 1.5v dan voel je de telefoon ook veel warmer worden en warmte=verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Om dan nog even verder te gaan op de stelling van Rubinski: het zou me verbazen moesten er veel ROMS zijn die het voltage verhogen (en zo met als gevolg daarvan voor een slechte batterijduur zorgen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
filenox schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:19:
Om dan nog even verder te gaan op de stelling van Rubinski: het zou me verbazen moesten er veel ROMS zijn die het voltage verhogen (en zo met als gevolg daarvan voor een slechte batterijduur zorgen) :)
Voltages en clocksnelheden zijn kernelspace, dus daar heeft de rom weinig mee te maken. Bijna alle kernels(/roms) zijn standaard ingesteld op 1.2GHz (stock), en de bijbehorende voltages worden meestal door smartflex (van TI) geregeld, dus de kans dat een bepaalde rom (en meegeleverde kernel) om die reden slechtere batterij zou hebben is minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Bwa, sommige ROMS komen standaard met hun eigen kernel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
Elke rom komt met een kernel, het was misschien wat vreemd verwoord maar je snapt wel wat ik bedoel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Woops :) Maar ik snap je inderaad :) Ik heb net PA geflashed en ja hoor, daar gaat de autocorrect weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Zie ik het goed dat er nog steeds geen stable MIUI met Android 4.2 uit is? Of zoek ik niet goed? :? MIUI vind ik nog steeds een erg goede ROM, maar wmb moeten ze wel op gaan schieten met Android 4.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ik heb PA ook even geprobeerd maar vond het niets. Heb geen behoefte aan de tablet interface die ze aanbieden en ik wilde eigenlijk gewoon een ROM die gebaseerd is op 4.2 maar wel fijne mods aanbiedt. Ik draai nu dezelfde als Prulleman en ben daar echt prima tevreden over. Enige wat ik écht mis is het aanpassen van de hoogte van je navigatiebalk, die zet ik standaard op de helft van wat hij normaal gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Werkt autocorrect en swipe daar wel naar behoren? Of werkt dat (om 1 of andere reden) enkel op stock & CM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Ja werkt prima, en pa had teveel bugs en grote overbodige dingen, zoals die Hybrid tablet mode

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:05:
Zie ik het goed dat er nog steeds geen stable MIUI met Android 4.2 uit is? Of zoek ik niet goed? :? MIUI vind ik nog steeds een erg goede ROM, maar wmb moeten ze wel op gaan schieten met Android 4.2.
Bij Miui duurt het altijd wel een tijdje tegen er een ROM is op de laatste versie. Wat vind je zo goed aan 4.2 dat je echt niet kan missen?

@filenox: installeer gewoon het nieuwe Android toetsenbord als app? Zo heb ik het ook gedaan en ik heb wel autocorrect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:54:
[...]

Bij Miui duurt het altijd wel een tijdje tegen er een ROM is op de laatste versie. Wat vind je zo goed aan 4.2 dat je echt niet kan missen?
Bij veel internet gaat je accu blijkbaar wat langer mee, dan kan ik hopelijk net het einde van de dag wel halen (dat lukt nu meestal net niet). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:54:
[...]
@filenox: installeer gewoon het nieuwe Android toetsenbord als app? Zo heb ik het ook gedaan en ik heb wel autocorrect :)
Nope, ik heb PA alweer verwijderd, het hele tablet interface verhaaltje werkte in mijn mening niet erg goed - op een telefoon. Ik draai nu de ROM die Prulleman me aanrade, stock met wat extra opties, werkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 21:25

Laguna

Connaisseur

Mijn bootloader is nu toch ook eindelijk unlocked en gelijk even de stock recovery vervangen door CWM. Echter ik vraag me nu iets af. Ik had ooit problemen met mijn Desire waarbij het touch screen plots defect was gegaan en ik heb toen alvorens het toestel op te sturen een Nandroid back-up kunnen maken middels CWM waarbij de back-up op de externe SD kaart werd opgeslagen.
Echter de Nexus heeft geen SD kaart, dus stel je kan alleen nog in recovery mode komen, hoe krijg je dan die Nandroid back-up op je pc?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Laguna schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:30:
Mijn bootloader is nu toch ook eindelijk unlocked en gelijk even de stock recovery vervangen door CWM. Echter ik vraag me nu iets af. Ik had ooit problemen met mijn Desire waarbij het touch screen plots defect was gegaan en ik heb toen alvorens het toestel op te sturen een Nandroid back-up kunnen maken middels CWM waarbij de back-up op de externe SD kaart werd opgeslagen.
Echter de Nexus heeft geen SD kaart, dus stel je kan alleen nog in recovery mode komen, hoe krijg je dan die Nandroid back-up op je pc?
Als je in recovery bent werkt ADB gewoon, dus kun je de map pushen naar je pc via usb kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 21:25

Laguna

Connaisseur

tobitronics schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:41:
[...]

Als je in recovery bent werkt ADB gewoon, dus kun je de map pushen naar je pc via usb kabel.
Je spreekt uit eigen ervaring? Ik heb nog nergens gelezen dat dat namelijk lukt en tevens hier geen guide voor kunnen vinden. Verder heb ik zelf alleen de Toolkit geïnstalleerd staan.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Laguna schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:07:
[...]

Je spreekt uit eigen ervaring? Ik heb nog nergens gelezen dat dat namelijk lukt en tevens hier geen guide voor kunnen vinden. Verder heb ik zelf alleen de Toolkit geïnstalleerd staan.
Jazeker, je moet ADB installeren (google) en dan gewoon het commando adb push gebruiken (google als je er niet familiar mee bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
de rom die ik hierboven heb genoemd is gister geupdate:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1821673

ik kreeg netjes een OTA melding, maar dit hield helaas in dat er gewoon een volledige zip van 300 MB werd binnengehaald :X, bij de optie install werd er gereboot naar recovery, maar (in TWRP) niks gestart. handmatig starten van flash werkte overigens gewoon prima, dus het is niet slechter dan een normale custom rom flash, maar ik had meer van de "OTA" verwacht :)

update zonder data wipe is prima verlopen, de nav bar is nu minimaal instelbaar (menu button always show, acties definieren, extra (zoek) button, helaas geen long press voor alle knoppen, long press back > kill is wel terug in ontwikkelaars opties).
Lockscreen targets nu ook toegevoegd! en misschien kon het bij R7 ook al, maar je kan de qiuck setting tiles aanpassen door lang op settings te drukken in het qs panel.

Ook de installer is aangepast, hier kan je nu in recovery aangeven welke additionele apps en opties je wilt

al met al een nette update, draai nu even de bijgeleverde kernel, heb het idee dat ie zeker zo smooth is als franco!!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb 'lang' geleden de MIUI-ROM op mijn telefoon gezet. Mij staat bij dat na het wipen (enzo) de Titanium-backup gewoon op de telefoon bleef staan Is dit normaal gedrag? Ik ben naar andere ROMs aan het kijken en vraag me af of ik nu wel/niet de backup op mijn laptop moet zetten (dat kost nogal wat tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mannen (en wellicht vrouwen),

Mijn GN kan niet meer gesoldeerd worden en is dus definitief stuk. Omdat ik via het werk voor 300 euro een nieuwe iPhone5 kon kopen heb ik dat gedaan.

Ik wens jullie veel flashplezier, voor mij is er geen geflash meer bij nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Prulleman schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:26:
en misschien kon het bij R7 ook al, maar je kan de qiuck setting tiles aanpassen door lang op settings te drukken in het qs panel.
Dat kon in R7 al ja :) Al had ik het zonder xda nooit ontdekt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
pven schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:13:
Ik heb 'lang' geleden de MIUI-ROM op mijn telefoon gezet. Mij staat bij dat na het wipen (enzo) de Titanium-backup gewoon op de telefoon bleef staan Is dit normaal gedrag? Ik ben naar andere ROMs aan het kijken en vraag me af of ik nu wel/niet de backup op mijn laptop moet zetten (dat kost nogal wat tijd).
Als je een factory reset uitvoert (vanuit CWM), dan zal het "sdcard" deel van je interne opslag ongemoeid blijven, alleen je /data wordt dan gereset, dat betekent dat je all je apps en settings kwijt bent, maar niet je media, whatsapp back-up, en andere zaken die apps op je "sdcard" zetten.

Er zijn verschillende manieren om je hele toestel te wipen, maar wellicht 1 van de makkelijkste is via fastboot:
code:
1
fastboot oem lock
(of unlock, of beide)

Strava

• filenox
Prulleman schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:26:
ik kreeg netjes een OTA melding, maar dit hield helaas in dat er gewoon een volledige zip van 300 MB werd binnengehaald :X, bij de optie install werd er gereboot naar recovery, maar (in TWRP) niks gestart. handmatig starten van flash werkte overigens gewoon prima, dus het is niet slechter dan een normale custom rom flash, maar ik had meer van de "OTA" verwacht :)

Ook de installer is aangepast, hier kan je nu in recovery aangeven welke additionele apps en opties je wilt
Hier ging het updaten ook niet helemaal vlekkeloos, downloaden ging (290MB), rebooten ook maar in CWM wou hij niet verder. Vervolgens heb ik dan maar het zipje handmatig geselecteert en dan ging het wel. Leuk gedaan trouwens, dat grafische in CWM :)
Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste