• ShortsNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 19:10
Voor wat betreft baserapen, het bewust uitschakelen van infantry en voertuigen in of vlak voor de deur van hun uncappable base, wanneer je het doet als de tegenstander ook nog andere flags heeft, en het dus puur doet vanwege de easy kills, vind ik een slechte zaak.

Het betekent namelijk dat jij als baseraper net zo goed voor de objective had kunnen gaan (iets wat in battlefield centraal staat) maar in plaats daarvan bewust kiest om je tegenstanders, voordat zij de kans krijgen om zich te verdedigen uit te schakelen. Op zich is dit laatste niet erg, je hoort immers iemand gewoon in zijn rug te kunnen schieten, maar de combinatie van deze twee elementen (kansloze verdediging + niet spelen voor het doel) maakt dit simpelweg disruptive gameplay.

Nu hoor je mij niet zeggen dat je van mij alleen maar AGGR mag spelen en voor de rest niks. Een vlag verdedigen hoor immers net zo goed bij het spel. Hetzelfde geldt voor het snipen richting een belangrijke doorgaande route voor infanterie. Beiden zijn immers ter ondersteuning van de objectives. Een uncappable base is echter nooit een objective. Daarvoor is het immers een uncap. Als je als team alle vlaggen hebt veroverd en vervolgens doorpusht vind ik het ook begrijpelijk, maar anders is het gewoon ronduit ergerlijk.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Als we zo gaan kijken... De Tweede Wereld Oorlog kan je dan met oud en nieuw vergelijken! Een atoombom is dan illegaal vuurwerk en een V2 raket is een dikke vuurpijl uit zo'n pakket! Dus vind het maar scheef! (Hetzelfde met FMJ en Dum-dum wat mensen hier zeggen)

Verwijderd

GeeEs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:50:
[...]

. Het liefst zou ik ook willen dat ik de vergelijkingen die ik maak niet had kunnen maken en dat oorlog alleen in games als BF3 hadden bestaan.. maar helaas :(
Maar waarschijnlijk hadden we zonder echte oorlogen waarschijnlijk geen games als BF3 en ook geen Halo oid, aangezien deze games ook op echte oorlogen zijn gebaseerd. Waarschijnlijk zouden we het dan moeten doen met racegames :'(

Maar even on-topic :+ ..

Is het normaal dat je gekicked word voor gebruik van de M230 Buck (shotgun). Word gewoon net zo vrolijk eruit gekicked als ik daarmee iemand omleg dan met de wat meer infamous variant 8)7

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:09
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:00:
[...]

Maar waarschijnlijk hadden we zonder echte oorlogen waarschijnlijk geen games als BF3 en ook geen Halo oid, aangezien deze games ook op echte oorlogen zijn gebaseerd. Waarschijnlijk zouden we het dan moeten doen met racegames :'(
hehehe geweldig! _/-\o_ Mooie aflsuiter/overgang van de discussie!
Maar even on-topic :+ ..

Is het normaal dat je gekicked word voor gebruik van de M230 Buck (shotgun). Word gewoon net zo vrolijk eruit gekicked als ik daarmee iemand omleg dan met de wat meer infamous variant 8)7
Had de server getekend in Genève? Zo ja.. terecht dat je gekickt werd.. ;)
maw.. hangt beetje van serverrules af...

• priemt
  • Niet online
Minaaj schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:29:
Hoe kan je 500+ Nemesis Ribbons hebben op 7k kills? heb zelf er 30/40 met bijna 10000.
Dat betekend dat je in a round iemand 5keer doodmaakt, en als je maar 300rounds heb gespeeld is er toch wel iets vreemd aan de hand.
TDM met weinig mensen en veel tickets...
binnenkort eens testen :D

• racemichel
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
tsss iemand toevallig een idee hoe je contact kunt krijgen met een server admin die je WEL mag?

wordt echt constant gekicked van : 24/7 Metro! NO RPG/M320/Shotgun! 1000 Tickets|by .:EGA:.

geen idee wie het doet maar volgens mij een hatend mannetje daar ofzo met iets teveel powers. (speel zelf gewoon sniper dus doe niks dat verboden is)

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

racemichel schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:05:
tsss iemand toevallig een idee hoe je contact kunt krijgen met een server admin die je WEL mag?

wordt echt constant gekicked van : 24/7 Metro! NO RPG/M320/Shotgun! 1000 Tickets|by .:EGA:.

geen idee wie het doet maar volgens mij een hatend mannetje daar ofzo met iets teveel powers. (speel zelf gewoon sniper dus doe niks dat verboden is)
ok srry maar dit moet

WTF doe je op z'n noob server, ga op een GoT server zitten.
roboreaper schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:07:
[...]

ok srry maar dit moet

WTF doe je op z'n noob server, ga op een GoT server zitten.
Ja, want daar spelen alleen de echte pro's.....
Dat gezeik de hele tijd over noob dit, noob dat, als hij daar wil spelen doet ie dat toch lekker? Heeft hij jouw goedkeuring niet voor nodig.
Ach, laat ook maar...

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 21:10
er zou zoiets als een server blacklist moeten zijn.
dan kan je irritante admins en/of regeltjes mijden.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Wat de een irritant vind is voor de ander juist weer een verademing ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:57
Elbaceever schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:49:
Er stond hier een tijdje geleden een fast SQDM server, maar vind hem niet meer terug.
Iemand die deze nog weet staan? Is enkel maar voor die weapon unlock.

Vind het eerlijk gezegd wel triestig dat je geforcet wordt om game modes te spelen die je niet boeien. Gelukkig vallen ze nog redelijk mee.
http://battlelog.battlefi...t-SQDM-www-ckzonline-com/

2 kill win SQDM server

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37
Nog een tip, ik speelde op een 5 ticket server maar als je op karkand only speelt en bij de LAV spawnt win je altijd ^^

• Webjunkie
Tsurany schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:10:
Wat de een irritant vind is voor de ander juist weer een verademing ;)
dat is zo, maar die hebben een favorite knop.

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
Ben niet mee, wat heeft dit als voordeel (speel nog maar een weekje alles bijelkaar 2h13)
Je moet voor een assignment van Back to Karkand 5 potjes SQDM winnen. Sommige mensen zijn te slecht om te winnen dus gaan op zulke servers spelen waar het in feite een kwestie van geluk is wie er wint. Na een potje of 20 zal je vast wel 5 keer gewonnen hebben en kan je weer wat anders gaan doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Michielodc
Hoe zit die nemesis ribon in elkaar? Iemand moet jou killen en jij hem dan terug en dat dan twee keer als ik het goed heb toch? Heb 4000 kills en maar 3 ribbons. Ligt er ook zeker aan dat ik alleen maar 64man doe.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Michielodc schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:18:
Hoe zit die nemesis ribon in elkaar? Iemand moet jou killen en jij hem dan terug en dat dan twee keer als ik het goed heb toch? Heb 4000 kills en maar 3 ribbons. Ligt er ook zeker aan dat ik alleen maar 64man doe.
Als je iemand meerdere keren killed zonder dat hij jou killed ben jij zijn nemesis. Meer weet ik niet.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Robbertjan94
Ik heb het net ook maar opgezocht omdat ik er pas 5 heb...

Maar hoe minder hoe beter eigenlijk. Je krijgt de ribbon als:

Iemand je 5 keer killt en jij hem daarna 2 keer

• rickyy
Robbertjan94 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:25:
[...]

Ik hem die ribbon 57x }:O

Onzin, als je vaak met dezelfde mensen speelt is zo'n ribbon onvermijdelijk. Ik speel vaak met GoT leden dus dan is het al snel zo dat ze jou 5 keer hebben neergeschoten als je avonden achter elkaar tegen ze speelt.
Weinig nemesis ribbons betekent niks meer dan dat je constant van server wisselt en niet tegen een vaste groep speelt.

• GeeEs
Nee.. Nemesis ribbon is 2 verschillende vijanden 5x killen ZONDER dat je door die vijanden gekilled wordt binnen die 5 kills.. OF 1x iemand 5x killen en daarna nog 1x.. vervolgens krijg je -als je niet wordt gekilled door die betreffende vijand- elke 2 kills een nemesis ribbon.. vergelijkbaar met combat efficiency riibbon voor killstreaks.

Als je zelf 5x gekilled wordt door een vijand krijgt hij een nemsis ribbon.. niet jij. Als je zijn "streak" stopt krijg je wel een nemesis bonus... die wordt hoger al naar gelang de streak duurde.. ook vergelijkbaar met killstreak stoppen.

maw.. nemesis ribbon haal je het snelst door 1 vijand 7x te killen = 1e ribbon, bij de 9e kill is het 2e ribbon de 11 kill 3e.. etc.. etc... het enige waar je voor moet zorgen is dat je niet door die specifieke vijand wordt gekilled. Je mag wel doodgaan door andere vijanden.

NB.. het zou ook kunnen dat je na de 6e kill al die ribbon krijgt.. pin me er niet op vast... en dan vervolgens de 8e, 10e, etc..
[...]

Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk.. waar heb je dat vandaan?? Heb het idee dat me dit namelijk al vaker is overkomen, lijkt me niet dat je daar een ribbon voor gaat krijgen.

[ Voor 73% gewijzigd door GeeEs op 04-01-2012 15:38 ]

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 16:06

mvz

muziek verslaafde

geen idee, maar ik speel veel metro en heb een truckload aan nemesis ribbons.. combat efficiency al net zo erg..

makes sense in een 12v12 omgeving knal je best wel vaak dezelfde lui neer als je beetje op dreef bent, en als mensen ook constant in dezelfde 'trap' of ambush lopen, van gaat het hard..

op 64player caspian of firestorm maps heb ik die ribbons een stuk minder iig, maar daar farm je vrij snel sniper rifle ribbons >:)

[ Voor 6% gewijzigd door mvz op 04-01-2012 15:35 ]

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• Michielodc
Daarom dus, dacht al... Bij 64man met 300 tickets kill je natuurlijk bijna nooit 5x zonder dood te gaan en dat dan nogmaals bij iemand anders. Heb namelijk wel 150+ combat efficiency ribbons.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-11 13:52
roboreaper schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:09:

ja ehh moet je toch echt zelf weten. en niks van die kindjes( < 16) aantrekken. komen toch van cod af.
Nee, die opmerking getuigd van volwassenheid.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

GeeEs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:28:

Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk.. waar heb je dat vandaan?? Heb het idee dat me dit namelijk al vaker is overkomen, lijkt me niet dat je daar een ribbon voor gaat krijgen.
Dat is ook wat ik zo snel op internet vind. Ik dacht eerst precies wat jij zei maar volgens diverse sites klopt dat niet. Volgens mij zitten die sites dan fout, is ook tegenstrijdig met Bad Company 2 nu ik er over na denk.

• GeeEs
Tsurany schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:42:
[...]

Dat is ook wat ik zo snel op internet vind. Ik dacht eerst precies wat jij zei maar volgens diverse sites klopt dat niet. Volgens mij zitten die sites dan fout, is ook tegenstrijdig met Bad Company 2 nu ik er over na denk.
Ik weet vrijwel 100% zeker dat dit niet klopt, want het zou wel gek zijn een ribbon in het spel te stoppen die je niet "zou willen" halen...

Ik heb een aantal nemesis ribbons (waarvan de eerste gestatspad met een maat, want wij kwamen er ook niet uit hoe en wat) en ik weet vrijwel 100% zeker dat mijn verhaal klopt. Ook als ik metro speel kan ik voorspellen wanneer ik hem krijg, en dat strookt exact met mijn verhaal.

2 vijanden 5x of 1 vijand 5x + 2 extra is elke keer een Nemsis ribbon... Echter.. de nemesis stat (battlelog) heb ik mijn vinger nog niet op weten te leggen hoe die telt... sta op 11, maar dat strookt weer niet met mn Ribbons... ?!?

Wat ook kan (maar ik heb daarna nog ribbons gehaald meen ik) dat het intussen anders is sinds een patch... maar een Ribbon die je niet zou willen halen lijkt me raar...

[ Voor 7% gewijzigd door GeeEs op 04-01-2012 15:47 ]

Verwijderd

Mijn hoogste nemesis-streak is 6, 11 nemesis kills en 3 ribbons. Volgens mij krijg je bij de 6e kill al een ribbon (want je krijgt voor de tweede keer een nemesis bonus). Het zou ook logisch zijn als je bij de 8e kill weer een ribbon krijgt, want dan heb je weer twee keer de bonus gehad.

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Tsurany schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:15:
Je moet voor een assignment van Back to Karkand 5 potjes SQDM winnen. Sommige mensen zijn te slecht om te winnen dus gaan op zulke servers spelen waar het in feite een kwestie van geluk is wie er wint. Na een potje of 20 zal je vast wel 5 keer gewonnen hebben en kan je weer wat anders gaan doen.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ... durf te wedden dat ruim de helft van de mensen hier op zoek is gegaan naar een 2kill SQDM server... of al 20 keer om zeep zijn geholpen bij poging nummer 21 om met zijn repair tool iemand te torchen... of al 30 RPG's hebben geslikt bij pogingen iemand met de skid loader omver te rijden ... ha, ha,ha... man wat is dat ding traag...

Overigens allemaal welkome aanvullingen op reguliere potjes op de GOT servers!!!

YouTube: GoT BF3 The Movie

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Heey, ik zou graag b3 willen kopen. Alleen ik weet niet of mijn pc hem aankan en ik wil niet steeds met een'stotterende gameplay' spelen. Als je begrijpt wat ik bedoel?
i3 3,2 ghz 5750 2gb ram. En die back to karkland voucher van 15 euro is dat het geld waard? Of zou je die voucher achterwege kunnen laten? Ik weet niet of ik b3 wel moet gaan kopen. Probeer maar ns te overtuigen.....

• rickyy
afca123 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:37:
Heey, ik zou graag b3 willen kopen. Alleen ik weet niet of mijn pc hem aankan en ik wil niet steeds met een'stotterende gameplay' spelen. Als je begrijpt wat ik bedoel?
i3 3,2 ghz 5750 2gb ram. En die back to karkland voucher van 15 euro is dat het geld waard? Of zou je die voucher achterwege kunnen laten? Ik weet niet of ik b3 wel moet gaan kopen. Probeer maar ns te overtuigen.....
Wij jou overtuigen? Is dit een troll of?

Lees wat reviews. Koop 2gb extra ram en je kan BF3 goed spelen.

B2K is 15 euro zeker waard.

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

rickyy schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:40:
[...]

Wij jou overtuigen? Is dit een troll of?

Lees wat reviews. Koop 2gb extra ram en je kan BF3 goed spelen.

B2K is 15 euro zeker waard.
Haha, fijn dat je er zo serieus op in gaat. Maar als je twijfelt is een reactie van iemand anders erg fijn in de zin van. Hoe iemand anders over het 'spel' denkt. Ik hou van meer van teamplay en op de ps3 is cod niet echt een teamplaygame. Daarom een overstap op b3. Ik heb bbc2 ook altijd met veel plezier gespeeld.

• Michielodc
Of je lees ff wat meer in dit topic... staat genoeg in. Bij BF3 staat teamplay boven alles en moet je goed samenwerken. Bij CoD is met meer voor jezelf. Wat verwacht je eigenlijk van een spel waar je 32v32 kunt doen? Dat je even zonder teamplay kunt winnen?

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Wat mij destijds overtuigd heeft (ook voormalig COD speler... |:( ) is het bekijken van footage op Youtube van (toen nog de beta van) BF3. Er staan zoveel fimpljes over multiplayer gameplay op Youtube... je kunt zelfs zoeken op BF3 met verschillende hardware /resoluties etc. Volgens mij gaat het aan je hardware niet liggen... de prijs is wat lagere resoluties en wellicht wat lagere framerates, maar daar gaat een ander topic over.... gewoon kopen, je krijg er geen spijt van...

YouTube: GoT BF3 The Movie

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Lol@ discussie over echte oorlog en het gebruik van de M320/RPG..... ik denk dat het grootste gedeelte van de voorstanders van M320/RPG's op een server spelen met Friendly Fire uit, iets wat in een "echte" oorlog wel mooi zou zijn :)
Ik ben zeker niet tegen het gebruik van dit soort wapens, maar kan me heel goed voorstellen dat admins hem op sommige maps zoals Metro bannen, het is daar gewoon heel on-realistisch om met dergelijke wapens te spelen, op een FF on server zou je meer teamkills dan gewone kills maken.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
Extra ram inderdaad en dan kan je op low wel knallen.

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
Bij mij zorgde BF3 ervoor dat ik een nieuwe videokaart ging kopen en een nieuw scherm :P Dus wees gewaarschuwd. Had een 4850 is iets slechter dan de 5750 geloof ik, maar op lagere resolutie en medium low was het wel te spelen. Maar wilde het toch mooier allemaal en heb er helemaal geen spijt van :D

Edit: Ow ja, ook nieuwe ram gehaald door BF3 en mijn HDD in Raid gezet en mijn cpu overclocked...hahaha als ik nu terug kijk heb ik wel veel voor dit spel over zeg... Maar het was het allemaal waard.

[ Voor 11% gewijzigd door shenr op 04-01-2012 17:05 ]

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:06
afca123 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:44:
[...]

Haha, fijn dat je er zo serieus op in gaat. Maar als je twijfelt is een reactie van iemand anders erg fijn in de zin van. Hoe iemand anders over het 'spel' denkt. Ik hou van meer van teamplay en op de ps3 is cod niet echt een teamplaygame. Daarom een overstap op b3. Ik heb bbc2 ook altijd met veel plezier gespeeld.
Hier iemand die vrij recent is overgestapt van MW3 naar BF3. Ik hou nog steeds van wat dichtere maps. Ook die heb je in BF3 en die zijn in BF3 een stuk vetter. Squads, etc. maken het gewoon een vetter spel, vind ik.

Verwijderd

@Zer0: moeten eigenlijk eens voor de gein een high ticket Urban maps server draaien op hardcore, of met Friendly Fire on. Carnage :-)

Ik bedoel, ik ga ook gewoon ergens liggen en geef full auto fire support. Maar op hardcore of met FF on zou dat me behoorlijk wat team kills opleveren.

Hardcore lijkt me wel mooi op Metro trouwens. Dan heb je medpacks wel nodig.

• GeeEs
Zer0 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:54:
Lol@ discussie over echte oorlog en het gebruik van de M320/RPG..... ik denk dat het grootste gedeelte van de voorstanders van M320/RPG's op een server spelen met Friendly Fire uit, iets wat in een "echte" oorlog wel mooi zou zijn :)
Ik ben zeker niet tegen het gebruik van dit soort wapens, maar kan me heel goed voorstellen dat admins hem op sommige maps zoals Metro bannen, het is daar gewoon heel on-realistisch om met dergelijke wapens te spelen, op een FF on server zou je meer teamkills dan gewone kills maken.
Helemaal mee eens.. FF uit is inderdaad "te" makkelijk. Metro wordt totaal anders met FF aan... Alhoewel je met de M320 als het goed is natuurlijk niet dwars door jou mannen heen hoeft te knallen. In een echte oorlog valen er ook regelmatig slachtoffers door friendly fire overigens...

Wat me bij Metro wel übervet lijkt als er veel ge-M320't en genade wordt.. dat het gebouw echt instort en dat er nieuwe paden ontstaan of iets dergelijks... Nu barsten er alleen wat tegeltjes enzo... da's erg onrealistisch inderdaad ;)

Een beetje squad let op elkaar... Als ik al teamkills maak is het vaker omdat één van mn mannen door mijn vuurlijn loopt en niet dat ik express het vuur richting mijn mannen open... Een enkele keer gebeurt het wel eens op een schot op afstand of als je een vijandelijke tank uitschakelt waar toevallig één van je manschappen te dichtbijstaat... kan er niet wakker van liggen eerlijk gezegd.

[ Voor 9% gewijzigd door GeeEs op 04-01-2012 17:19 ]

• mvz

mvz

muziek verslaafde

sjonge jonge, net op een sniperonly server... op bazaar, met de qbu-88 was mn score @ end of round 20-0..

map changed naar karkand, pak mn m98b, stond 17-2, de 2de hoogste score was 11-5..
loopt er eerst iemand als een idioot '!ss kitt' te typen, neem aan screenshots.. zegt die admin '20-0 ist grund genug'

daarna, 'banned : suspicion of cheating' :'( :'( :'( :'( :'(

ga wel weer op mn eigen server spelen, FML

@hieronder, overkomelijk tot op zekere hoogte, niet als het overal voorkomt, en je je vaak in moet houden om gewoon niet op te vallen...

de gemiddelde speler, roept na 2 keer gekilled te zijn door je, al cheater in de chatbox.. zo erg is het gewoon echt.

en admins kiezen vaak de kant van de huilers, omdat je graag je playerbase groot houd.
op mijn server encouragen we goede players juist om los te gaan :)

zo zou het overal moeten zijn..

[ Voor 34% gewijzigd door mvz op 04-01-2012 17:29 ]

• GeeEs
Wat zou jij doen op je eigen server als je 20x gekilled bent door iemand met 0 deaths ?

Maar ik geef je wel gelijk.. het is erg lullig, maar ook weer wel overkomelijk met de zee aan servers toch?

Ik ga nu ff op GoTBF3.nl #2 - 64p Conquest - Back to Karkand - 175% tickets knallen....

[ Voor 19% gewijzigd door GeeEs op 04-01-2012 17:30 ]

• Webjunkie
GeeEs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 17:25:
Wat zou jij doen op je eigen server als je 20x gekilled bent door iemand met 0 deaths ?
oefenen?

• mvz

mvz

muziek verslaafde

inderdaad, if at first you don't succeed, try try try again

• GeeEs
Fair enough... mja... het is een veel gehoorde klacht als ik het zo lees, denk dat je er weinig aan kan doen... ?!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
YouTube: bf3 2012 01 04

Vanmorgen 3x gepakt door een mortar noob,tot ik er zat van werd.........

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• Robbertjan94
Oja ik heb nog een tip.

Als je met je mav in het gebied komt waar de timer vanaf 10 gaat lopen en je gaat bv tot 3 en je gaat er dan uit en je gaat er weer in begint de timer weer opnieuw

Zo heb ik aardig wat kills gemaakt op metro met mijn mav xD

Verwijderd

kan een game server jou hacken????

of is ineens mijn andere toetsenbord op hol geslagen??

ik heb zelfs een backup van 6 dagen terug gepakt maar het toetsenbord deed nog steeds totaal gek.
ik kon geen woorden meer typen of bv E ging hij tussen de mappen schuiven.
op T ging hij zoeken enz enz . :? :? :?
dat bord heeft wel knoppen waar je van alles kan toewijzen maar..........ik werk er al een paar maanden mee en had nooit problemen mee??
zelfs dit bord deed het zelfde , maar nu nadat ik die andere losgekoppelt heb en deze ingeplugt heb en daarna opgestart met dit bord kan ik weer normaal typen.

Verwijderd

Argh, waarom blijven mensen bij de eerste rolltrap (vanuit de US kant gezien) bij metro altijd beneden staan. Als je naar boven loopt heb je zo 3-4 kills en als je weer doodgaat glij je weer netjes naar beneden.

• rickyy
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:02:
Argh, waarom blijven mensen bij de eerste rolltrap (vanuit de US kant gezien) bij metro altijd beneden staan. Als je naar boven loopt heb je zo 3-4 kills en als je weer doodgaat glij je weer netjes naar beneden.
Doorbreken met US is ook helemaal niet moeilijk. Als je met ongeveer 8 man naar boven stormt, 4 pakken rechts en stormen granaten en M320's daar en de rest pak links en schiet alles overhoop totdat het voorste gedeelte geklaard is, duik je allemaal de rechter gang in en zo dring je door.

Dit doet echter niemand. Meestal ga ik met 2 of 3 mensen naar boven, wat al genoeg is om het hele rechter deel klaar te maken.

Willen we ook niet, want zo haal je de meeste punten binnen.

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:36
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:00:
kan een game server jou hacken????

of is ineens mijn andere toetsenbord op hol geslagen??

ik heb zelfs een backup van 6 dagen terug gepakt maar het toetsenbord deed nog steeds totaal gek.
ik kon geen woorden meer typen of bv E ging hij tussen de mappen schuiven.
op T ging hij zoeken enz enz . :? :? :?
dat bord heeft wel knoppen waar je van alles kan toewijzen maar..........ik werk er al een paar maanden mee en had nooit problemen mee??
zelfs dit bord deed het zelfde , maar nu nadat ik die andere losgekoppelt heb en deze ingeplugt heb en daarna opgestart met dit bord kan ik weer normaal typen.
Eh, nee schijnt een vage bug te zijn, wat ik weleens heb is dat ik ineens de 'console' heb, terwijl ik absoluut niet op de ` heb gedrukt, hij wil dan meestal ook niet meer weg.

Ook regelmatig dat je met de muis niet meer de menu's kunt besturen, maar wel met het keyboard.

• Rub3s
  • Laatst online: 12:21

Rub3s

+3 , omdat het kan

beta-ark schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:56:

Tip: pak zelf een mortar apparaat :*)

Natuurlijk niet gaan campen met dat ding, maar zodra je ziet als er iemand aan het mortarren is: meteen een mortiergranaat teruggooien. Altijd 1 shot, 1 kill.

Ik doe het altijd zo, en dat is altijd een gratis kill :)

• Terranova
  • Laatst online: 09-11 15:36
Zooo ik walg van mezelf net, net even 2 rondjes gaan snipen en omdat ik er mee zuig dus ook campend :( Wel even een voor mij hele nette 300m headshot gegeven op Fixion :p Maar nu heb ik de soflam en geen idee hoe dat werkt

• Zer0
  • Niet online

Zer0

beta-ark schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:56:

mmm... zou ook jou een noob kunnen noemen omdat je deze twee ook met één mortiergranaat dood had kunnen maken zonder zelf dood te gaan :P

• rickyy
HamburgerHenk schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:03:
Zooo ik walg van mezelf net, net even 2 rondjes gaan snipen en omdat ik er mee zuig dus ook campend :( Wel even een voor mij hele nette 300m headshot gegeven op Fixion :p Maar nu heb ik de soflam en geen idee hoe dat werkt
In samenwerking met andere heel handig. Hoop dat je engels kan anders vraag je het maar:

• Terranova
Thanks, dat zal wel helpen. Nu kan ik soflammend naar de MAV gaan :P

• Michielodc
Doe ik damavand peak(64man) en krijg ik tank in het begin. Mijn team ownt ze hard en ik sta 39-0. Killt de admin mij voor cheating/hacking... Het was een potje met 1300 tickets en had dat al bij 1100-800 ofzo, knalt hij 5min later de server eruit ofzo. Nu zijn mijn stats weg ofzo :S

Verwijderd

mvz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 17:21:
sjonge jonge, net op een sniperonly server... op bazaar, met de qbu-88 was mn score @ end of round 20-0..

map changed naar karkand, pak mn m98b, stond 17-2, de 2de hoogste score was 11-5..
loopt er eerst iemand als een idioot '!ss kitt' te typen, neem aan screenshots.. zegt die admin '20-0 ist grund genug'

daarna, 'banned : suspicion of cheating' :'( :'( :'( :'( :'(

ga wel weer op mn eigen server spelen, FML
/me heeft het spel twee dagen en kijkt ook al rond naar prijzen voor een eigen server in verband met irritante admins...
"No rockets on Infantry" is de regel. Mwah OK, tot je ontdekt dat het een vehicle kaar t is en je gekickt wordt omdat de tank die je beschiet ineens ontruimd wordt en één van de inzittenden je raket kopt.
Mijn allereerste ervaring met de Engineer class: 1 shot, 1 kick.
en admins kiezen vaak de kant van de huilers, omdat je graag je playerbase groot houd.
Vergeet niet dat veel admins ook denken dat ze alles weten, en tja als je verliest ban je de vijand gewoon want dan heb je rust en kun je weer winnen. Dat is al minstens tien jaar niet anders, waarom zou het in BF3 ineens over zijn.
Voor mijn part heb ik in BF3 nog geen cheater gezien, volgens mij, dus het zal niet zo erg zijn als sommige huilerds beweren met de cheaters :+
En je toetsenbord is kapot want als je het einde van een zin inluidt komt er "ofzo" te staan... gebruik een punt, dat is makkelijker lezen ofzo ofzo ofzo

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 20:36 ]

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:41

Metro2002

Memento mori

Ik zal wel heel lomp zijn maar ik lijk toch echt altijd mis te schieten met mijn machinegeweer en zelfs met mijn sniperrifle. Ik probeer de vijand altijd precies in het midden van de croshair te krijgen maar het lijkt soms (zeker met de sniperrifle) wel of ik ze helemaal niet raak. Ook valt me op dat ik soms echt 100 kogels door een vijand moet jagen (en ik schiet écht raak! :P ) terwijl ik met 3 kogels het loodje leg. Doe ik wat fout of zijn er tips om mijn hitrate omhoog te krijgen?

• rickyy
Metro2002 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:41:
Ik zal wel heel lomp zijn maar ik lijk toch echt altijd mis te schieten met mijn machinegeweer en zelfs met mijn sniperrifle. Ik probeer de vijand altijd precies in het midden van de croshair te krijgen maar het lijkt soms (zeker met de sniperrifle) wel of ik ze helemaal niet raak. Ook valt me op dat ik soms echt 100 kogels door een vijand moet jagen (en ik schiet écht raak! :P ) terwijl ik met 3 kogels het loodje leg. Doe ik wat fout of zijn er tips om mijn hitrate omhoog te krijgen?
Je houdt rekening met bullet drop?

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

rickyy schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:46:
[...]

Je houdt rekening met bullet drop?
ik heb de term voorbij zien komen maar wat houdt het in de praktijk in?

• r03n_d
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:35
Ik weet niet of jullie wel eens in een pistol only server zitten. Daar mag je dus allleen met je pistool en mes mensen killen. Als je een ander wapen gebruikt word je meteen gekicked (gelukkig). Alleen zijn er ook mensen die dan gaan zeuren dat de G18 geen pistool is, en dat je een noob bent als je die gebruikt (je moet minstens level 30 hebben om die te unlocken). De G18 is gewoon een automatisch pistool zegmaar. Oke, ik wordt er ook altijd door neergemaaid, maar komop zeg, mensen kunnen niks hebben als ze niet kunnen winnen :/

MT Venus 5.12KWh V153 - HW P1 - PV 2660Wp

• r03n_d
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:35
Metro2002 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:49:
[...]

ik heb de term voorbij zien komen maar wat houdt het in de praktijk in?
Hoe groter de afstand, hoe meer een kogel 'naar beneden zal vallen'. Dit is in het echt ook. Komt door de zwaartekracht. Je kan het eens uitproberen door met een sniper op een gebouw te schieten dat ver weg staat. Je zal zien dat de kogel altijd lager inslaat dan waar je op hebt gemikt dmv je scope.

MT Venus 5.12KWh V153 - HW P1 - PV 2660Wp

Verwijderd

Ligt het trouwens aan mij, of heeft de gemiddelde speler het tactisch inzicht van een pinda? Zelfs op iets simpels als Metro hebben ze simpelweg niet door dat mensen langs hun lopen :X . Over hun aim nog maar niet gesproken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 21:00 ]

• Terranova
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:56:
Ligt het trouwens aan mij, of heeft de gemiddelde speler het tactisch inzicht van een pinda? Zelfs op iets simpels als Metro hebben ze simpelweg niet door dat mensen langs hun lopen :X . Over hun aim nog maar niet gesproken.
Dat zie ik ook vaak, maar ik heb het ook wel eens hoor, dan ben ik zo gefocused om naar 1 punt te lopen/mikken dat ik de rest mis

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:06
r03n_d schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:52:
[...]

Hoe groter de afstand, hoe meer een kogel 'naar beneden zal vallen'. Dit is in het echt ook. Komt door de zwaartekracht. Je kan het eens uitproberen door met een sniper op een gebouw te schieten dat ver weg staat. Je zal zien dat de kogel altijd lager inslaat dan waar je op hebt gemikt dmv je scope.
mooi he in het echt :) en dan zeggen sommige in game dat snippers en mortar crews, campers zijn...
nee joh die rennen in het echt ook om de minuut van hot naar her. :)

net nog wazig filmpje gezien van gast in een plane, hem in een stall (schrijf je dat zo) trekt.
uitstapt, zijn rpg pakt en achter volgend vliegtuig naar stukjes schiet......
en weer in stapt... realistisch... 8)7 maar ja blijft vermakelijk

[ Voor 17% gewijzigd door leosand op 04-01-2012 21:12 ]

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Yay! M'n internet werkt zo traag dat die battlelog plugin niet eens meer laadt!
Leve smallband :(

[ Voor 15% gewijzigd door Fantasma op 04-01-2012 21:16 ]

Dat ervaar ik ook dagelijks, gecombineerd met de conlcusie dat je dan wel MOET cheaten als je ze keer op keer afmaakt. Er zit volgens mij gewoon zo'n verschil in hoe mensen het spel benaderen. Wat mij betreft is het gewoon geavanceerd schaken: van te voren al visualiseren wanneer hoeveel mensen waar kunnen zijn in de map, hoe goed zullen ze zijn als je ze daar tegenkomt (vaak maar 1 a 2 echt goede spelers in een team dus je kan inschatten hoe die lopen en je ze het eerst kan pakken), hoe zullen ze logischerwijs lopen, waar liggen de standaard campers etc. Vervolgens kleine tactische beweging en je kan ze ronde na ronde verrassen.

De beacon gebruikt ook praktisch niemand aanvallend, ook niet als je binnen enkele seconden ze keer op keer van achter benaderd. Maarja, dat scheidt het kaf van het koren zeg maar. De beste spelers winnen het ook echt niet omdat ze zoveel beter zijn qua aiming, maar gewoon qua ruimtelijk inzicht en tactisch vermogen. Dat is iets van alle tijden en alle shooters :)

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Moet ook toegeven dat ik nogal een run and gun persoon ben , gewoon vol erin raggen met een tank of buggy en hopen dat je later dood bent dan de vijand :+

Alhoewel ik ook érg graag sniper ben maar dan moet het wel een beetje realistisch zijn, 3 kogels zijn imho niet nodig, 1 zou genoeg moeten zijn. Als ik 1 kogel in mijn donder krijg ga ik ook echt wel liggen hoor :P

Maar soms zijn vijanden ook gewoon erg slecht te zien en loop je er ongeveer straal langs en spot je ze pas als het te laat is.

Qua tactisch inzicht.. ik kijk meestal waar het druk is en dan pak ik de andere vlaggen waar op dat moment niemand staat. Het is makkelijker een vlag behouden dan afpakken :P

[ Voor 14% gewijzigd door Metro2002 op 04-01-2012 21:53 ]

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Dit is dagelijkse kost.
Dan spawn ik achter een teammaat, die rent vrolijk verder en ziet vijanden compleet over het hoofd.
Ik ga ook het meest dood als ik bij een teammaat spawn, die gasten hebben een awareness van een blinde.

• mvz

mvz

muziek verslaafde

precies,. awareness van blinden, en kapsones waar je u tegen zegt ;)

dr zou een keybind in moeten zitten voor handgebaren, zodat je je vuist omhoog kan doen als je een enemy ziet ;p

ipv stil te gaan staan en 'wait, enemy at three oclock' te typen... ( tijdens het typen rent iedereen door en gaat dood ;p )

[ Voor 63% gewijzigd door mvz op 04-01-2012 22:16 ]

• NoFearCreations
  • Laatst online: 13:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Als ze in je zichtveld zitten spot je ze toch gewoon, dan kan gelijk iedereen ze zien.
Wordt helaas nog steeds te weinig gedaan, spotten.

---RAWE CEEK!!!---

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

NoFearCreations schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 23:08:
Als ze in je zichtveld zitten spot je ze toch gewoon, dan kan gelijk iedereen ze zien.
Als ik kijk naar het aantal voertuigen dat enkel met de bestuurder wegrijdt of -vaart, betwijfel ik dat dergelijke personen überhaupt ooit op de map kijken. Spotten heeft dus meestal weinig effect.

[ Voor 49% gewijzigd door CodeCaster op 04-01-2012 23:16 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
En jij wel? vraag me af hoeveel daadwerkelijk doen wat ze hier zeggen.

Verwijderd

Het ergste dat ik ooit heb gedaan qua spotten was toen zo ongeveer het hele vijandelijke team van F naar E liep op Sharqi. Ik stond ergens op de straten en was gewoon zo verbaasd dat ik niet eens gespot heb. Wat had ik toen veel over gehad voor een M249 met bipod, maar ik was toen net m'n Scar aan het opbouwen dus toen ik eenmaal begon te schieten hadden ze me gelijk door en was ik zo dood als een pier.
Normaal gesproken spot ik wel, ook in close-combat. Dan is de vijand al dood voordat m'n soldaat klaar is met z'n zin, maar voor het geval ik verlies is het wel zo handig. In heli's spam ik ook meestal wel 'q', dan weet je zelf tenminste ook waar de vijand zit.

• leosand
S.J_84 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 23:16:
eum ik eigenlijk altijd voor ik schiet q
496 ribbons voor surveillance :)

pfff krijg maar niet die squad wipe ribbon... haal steeds 1 team en dan potje over..

[ Voor 14% gewijzigd door leosand op 04-01-2012 23:29 ]

• Zer0
  • Niet online

Zer0

leosand schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 23:25:
[...]

eum ik eigenlijk altijd voor ik schiet q
496 ribbons voor surveillance :)

pfff krijg maar niet die squad wipe ribbon... haal steeds 1 team en dan potje over..
Die ribbons krijg je voor motion sensor assists (MAV etc), niet voor spotten met Q.en je gewone sight

• leosand
Zer0 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 23:33:
[...]

Die ribbons krijg je voor motion sensor assists (MAV etc), niet voor spotten met Q.
eum ja? met mav spot je toch? is toch handig voor je team maten?
en was als extra voorbeeld

Verwijderd

Wat een klote admin zeg , ik zat bijna aan 10.000 points roeide ZIJN mannnen uit met de tank , eerst bevroor hij elke keer mijn tank :? en kon alleen maar zelfmoord doen om weer te kunnen spelen. :(
Zag dat na 15 minuten steeds meer van mijn kant verdwenen was .
Toen gooide hij me eraf om dat ik cheate ......UUUUHHH ik cheate :( , verdomme zat in de tank mn best te doen.

Zijn kant//mannen bakte er gewoon NIETS van

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 23:50 ]

• leosand
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 23:49:
Wat een klote admin zeg , ik zat bijna aan 10.000 points roeide ZIJN mannnen uit met de tank , eerst bevroor hij elke keer mijn tank :? en kon alleen maar zelfmoord doen om weer te kunnen spelen. :(
Zag dat na 15 minuten steeds meer van mijn kant verdwenen was .
Toen gooide hij me eraf om dat ik cheate ......UUUUHHH ik cheate :( , verdomme zat in de tank mn best te doen.

Zijn kant//mannen bakte er gewoon NIETS van
ah ja das gewoon echt shit gebeurt laatste tijd wel vaker
kan alleen maar aanraden ga naar got servers is stuk beter....als je maar niet scheld

• Solictice
  • Laatst online: 06-11 11:42
S.J_84 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 23:16:
als ik een flag cap bijvoorbeeld zit ik ruim de helft van de tijd op me minimap te kijken, zeker in CQB maps als Grand Bazaar/Seine waar ik meestal als Aggressive recon speel. Tugs of MAV neer, en wachten tot je een rood stipje ziet staan.

Meer mensen zouden op hun map moeten gaan kijken en echt tactisch gaan spelen. Net zoals wanneer je een server joined en er 3 squads 4/4 zijn en vervolgens ruim 12 mensen niet in een squad.. Helaas hebben ze niet een optie om mensen te inviten jou squad te joinen gemaakt, zoals in BF2. Dat was wel een uitkomst opzich. Kon je de falers uit je squad kicken en mensen die zich daadwerkelijk nuttig maakten lekker inviten. :)

Wat dat betreft mag er nog behoorlijk wat worden gepatched qua Squad Management, maar ook qua Orders enzo.

Verwijderd

Is het als server admin mogelijk om te zorgen dat je minimaal de rank van colonel moet zijn om te kunnen joinen?
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 00:50:
Is het als server admin mogelijk om te zorgen dat je minimaal de rank van colonel moet zijn om te kunnen joinen?
Ja, Procon gebruiken met de Insane Limits plugin, dan kan je mensen met te lage rank van de server kicken zodra ze joinen. Je kan ze echter wel pas verwijderen nadat ze gejoined zijn, niet vooraf al tegenhouden dat ze joinen.

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 00:51:
[...]

Ja, Procon gebruiken met de Insane Limits plugin, dan kan je mensen met te lage rank van de server kicken zodra ze joinen. Je kan ze echter wel pas verwijderen nadat ze gejoined zijn, niet vooraf al tegenhouden dat ze joinen.
Okay, ga ik eens kijken of ik wat van die servers kan vinden. Wordt een beetje moe van low levels die een tank wegsnaaien en gelijk kapotrijden.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ik word nog vele malen moeier van high levels die precies hetzelfde doen. Dat soort dingen kun je toch vaak niet echt herkennen aan hun level? Natuurlijk is het voor de mensen die samenspel wel snappen makkelijker om een hoog level te bereiken, maar er zijn meer dan genoeg no-lifers op de wereld.

• rickyy
Solictice schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 00:40:
[...]

als ik een flag cap bijvoorbeeld zit ik ruim de helft van de tijd op me minimap te kijken, zeker in CQB maps als Grand Bazaar/Seine waar ik meestal als Aggressive recon speel. Tugs of MAV neer, en wachten tot je een rood stipje ziet staan.

Meer mensen zouden op hun map moeten gaan kijken en echt tactisch gaan spelen. Net zoals wanneer je een server joined en er 3 squads 4/4 zijn en vervolgens ruim 12 mensen niet in een squad.. Helaas hebben ze niet een optie om mensen te inviten jou squad te joinen gemaakt, zoals in BF2. Dat was wel een uitkomst opzich. Kon je de falers uit je squad kicken en mensen die zich daadwerkelijk nuttig maakten lekker inviten. :)

Wat dat betreft mag er nog behoorlijk wat worden gepatched qua Squad Management, maar ook qua Orders enzo.
Ik had gister nog in een 64 speler map dat alle squads vol zaten en ik wel moest lonewolfen. Duurde zeker een kwartier voordat ik in een squad kon.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Solictice schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 00:40:

zat vandaag voor het eerst sinds lang ook nog eens in een squad :D
ging eigelijk redelijk vlotjes! Was squad leader maar mensen deden toch wat ik vroeg :o (en ik deed gwn m'n best want squadleader is niet m'n sterkste kant ;) )

ga ik voortaan terug wat meer doen.

• rickyy
Fantasma schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 01:03:
[...]

zat vandaag voor het eerst sinds lang ook nog eens in een squad :D
ging eigelijk redelijk vlotjes! Was squad leader maar mensen deden toch wat ik vroeg :o (en ik deed gwn m'n best want squadleader is niet m'n sterkste kant ;) )

ga ik voortaan terug wat meer doen.
Op een vlag/mcom richten en op Q drukken is moeilijk? }:O

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

rickyy schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 01:05:
[...]

Op een vlag/mcom richten en op Q drukken is moeilijk? }:O
Haha soms? :D, maar bedoelde hele tijd die attack/defend commands "verpesten" omdat er toevallig een vijand aan een andere kant loop en dan klik je op Q om te spotten maar dan zegt die "attack this objective" terwijl ik dat helemaal niet wou :D
(Dit allemaal dan als je een puntje aan het cappen bent en daar gaan je punten :( )

[ Voor 14% gewijzigd door Fantasma op 05-01-2012 01:09 ]

• rickyy
Fantasma schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 01:07:
[...]

Haha soms? :D, maar bedoelde hele tijd die attack/defend commands "verpesten" omdat er toevallig een vijand aan een andere kant loop en dan klik je op Q om te spotten maar dan zegt die "attack this objective" terwijl ik dat helemaal niet wou :D
(Dit allemaal dan als je een puntje aan het cappen bent en daar gaan je punten :( )
Dat is vervelend idd. Daarom was het systeem in Battlefield 2 vijf miljoen keer beter.

Edit:

Kijk dit: http://battlelog.battlefi...ga771_51/stats/275034081/

En dan http://battlelog.battlefi...how/14645945/1/351804938/

Of zijn score is net gereset of er klopt iets niet met BF3/Battlelog. Wel 100% accuracy maar geen kills? En zijn rank is grijs.

[ Voor 22% gewijzigd door rickyy op 05-01-2012 02:18 ]

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-08 10:57
Het eerste wat ik doe als ik op een server binnenkom is het joinen van een squad. Meestal heeft dit helaas niet tot gevolg dat er wordt samengewerkt, waardoor ik alsnog de lone wolf ga uithangen. Zolang iedereen maar voor zichzelf speelt kan ik dan prima scoren en heb ook wel plezier in het spel. Soms komt er ineens een squad binnen die wél samenwerkt. Dan zie je ook dat één squad het verdere verloop kan bepalen.

• vinom
  • Laatst online: 19:17
Iemand de KH2002 al eens aan de tand gevoeld? Ik gebruikte hem zelf toenstraks in een potje TDM i.c.m Red Dot, foregrip en supressor. Heerlijke combo en nog vrij accuraat ook. (Mijn score was 40-9 voor de stat whores :P)

• rickyy
vinom schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 03:10:
Iemand de KH2002 al eens aan de tand gevoeld? Ik gebruikte hem zelf toenstraks in een potje TDM i.c.m Red Dot, foregrip en supressor. Heerlijke combo en nog vrij accuraat ook. (Mijn score was 40-9 voor de stat whores :P)
Paar keer mee geschoten. Alleen bij css was dit het slechtste wapen dus vandaar dat ik een onderbuik gevoel bij dat wapen heb. :z

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11 17:01
KH2002 in CSS? Dat is nieuw voor mij.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Verwijderd

rickyy schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 01:22:
[...]

Dat is vervelend idd. Daarom was het systeem in Battlefield 2 vijf miljoen keer beter.

Edit:

Kijk dit: http://battlelog.battlefi...ga771_51/stats/275034081/

En dan http://battlelog.battlefi...how/14645945/1/351804938/

Of zijn score is net gereset of er klopt iets niet met BF3/Battlelog. Wel 100% accuracy maar geen kills? En zijn rank is grijs.
Als je 1 kogel schiet en raakt dan heb je gewoon 100% accuracy hoor.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:20

codex

Geen OpenAI agent :)

vinom schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 03:10:
Op de korte afstand vind ik het wel een lekker wapen, maar op de lange afstand geef ik de voorkeur aan de AN94. Veel spread bij de KH2002.

• GoodspeeD
Wat is Metro toch een heerlijke map. Wat een geweld. Heb er gewoon slecht van geslapen. :D

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

NoFearCreations schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 23:08:
Hoe spot je? Gewoon kijken? Of moet dat met een bepaalde toets. Vind de handleiding die ik gedownload heb wel héél beknopt en dat soort dingen staat er niet in.

Ik vind die map juist wel handig om bv vijandelijke tanks ed op te zoeken maar als de helft van de vijanden er niet op staat is het waardeloos.

• GoodspeeD
Metro2002 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:21:
[...]

Hoe spot je? Gewoon kijken? Of moet dat met een bepaalde toets. Vind de handleiding die ik gedownload heb wel héél beknopt en dat soort dingen staat er niet in.

Ik vind die map juist wel handig om bv vijandelijke tanks ed op te zoeken maar als de helft van de vijanden er niet op staat is het waardeloos.
Met Q. Dus richten op poppetje en Q drukken. Daarna pas schieten. Of tegelijkertijd. :)

Helpt echt. Als ik neergeschoten word, heb ik tenminste vaak nog wel het genot van een spot assist. :)

[ Voor 17% gewijzigd door GoodspeeD op 05-01-2012 09:24 ]

• squiqy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-10 03:55
je kijkt in de richting waar je iets vijandelijks ziet en drukt dan op Q (default key)

dan shout jouw soldier iets en alle teamleden horen dat er een wijandelijk soldaat in de buurt is gespot

ik kijk meestal gelijk op mijn map waar ie dan zit en het heeft me zeker een paar gesaved
alleen jammer dat er weinig wordt gespot want als je erover nadenkt is het eigenlijk best wel overpowerd (mits iedereen het doet)

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Adanteh schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 00:59:
Ik word nog vele malen moeier van high levels die precies hetzelfde doen. Dat soort dingen kun je toch vaak niet echt herkennen aan hun level? Natuurlijk is het voor de mensen die samenspel wel snappen makkelijker om een hoog level te bereiken, maar er zijn meer dan genoeg no-lifers op de wereld.
Ja daar kan je echt gek van worden! Ik heb het vooral met een chopper als ik piloot ben, ze hebben nooit maar dan ook nooit flares, chopper tegen chopper is dubbele flares gewoon een enorm voordeel! Zelf als zit ik gunner lijkt het wel alsof de piloot niet eens flares heeft met als gevolg dat je na een halve minuut word neergeschoten.

Als ik in een heli stap join ik bij voorbaat dan ook niet in een squad alleen maar om te voorkomen dat iemand erin spawnt, pas als ik weet dat je in ieder geval iets unlocked heb laat ik je er wel in. Geen goede chopper in de lucht kan funest zijn.

Zelf al zit ik in me eentje erin, vooral voor tanks is dat leuk, ff snel seat switch, launch TV Missile en krijg een disable vlieg erop af en maak het af met een zooitje rockets. Dit werkt veel beter dan bv 2 runs op een tank, met meer dan 1 run heeft hij de mogelijkheid om jou goed te raken in je draai.
Pagina: 1 ... 37 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.