3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
The devil is in the details.
Kid Jansen in "[TFT] Dell UltraSharp Serie - Deel 18"
En dat is al een jaar geledenKid Jansen schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:28:
Wat betreft opvolgers is deze post van mij nog steeds van toepassing:
Kid Jansen in "[TFT] Dell UltraSharp Serie - Deel 18"
Merkte het inderdaad ook al op. Als ik hem nu weer voor 520 zie, schaf ik hem direct aanHahn schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:59:
Ik verwacht het dit jaar niet in ieder geval. Maar eigenlijk ben je net een beetje laat, want een week geleden kon je 'm nog voor ~€520 vinden, nu staat 'ie overal voor minimaal €593

[ Voor 37% gewijzigd door Don3k op 01-05-2012 13:35 ]
The devil is in the details.
Mijn fout, ik slaap nog halfHahn schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:35:
17 maart 2012 is al een jaar geleden? Wat gaat de tijd toch hard
[ Voor 10% gewijzigd door Don3k op 01-05-2012 13:40 ]
Wat is de meest high end gaming monitor op dit moment?
Ik zie iedereen over de dell schermen doorgaan, maar deze hebben toch nog best veel respone ms tegenover de concurrentie?
+ ze hebben geen 120hz.
Met alle andere specs lijken ze wel beter te zijn.
Maar volgens mij is het de pricewatch: BenQ XL2420T
en als gaming monitor ook beter dan de dell's? en allround?Olaf van der Spek schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:08:
Wrong Topic
Maar volgens mij is het de pricewatch: BenQ XL2420T
is 120 hz merkbaar voor cs1.6? sc2? bf3?
is bij de dell's ghosting geen probleem ivm 8 ms?
Moest inderdaad ook de stroom er uit trekken. Reboot leverde niks op, dus maar de stroom uit de monitor gehaald en er meteen weer in, toen deed hij het weer.EvaluationCopy schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:57:
De mijne hangt ook zo, eens in de maand of iets. Moet er echt even de stroom afhalen dan. Gebeurt alleen als mijn vrouw haar Windows-account uitlogt.
Ik hoop dat iemand mij hier nog mee kan helpen?WingsOfFury schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:51:
Overigens werkt het bij mij nog steeds niet lekker. Kan iemand mij vertellen welke aansluitingen de voorkeur hebben boven anderen. Ik heb:
- SL DVI
- DL DVI
- HDMI
- 2x mDP
Momenteel mijn tv op de HDMI, ivm geluid en (uiteraard) gebrekkige aansluitingen op de tv. De U2711 op de DL DVI en de U2410 op een mDP.
Heeft het zin of is het minder belastend voor de videokaart om de U2711 ook op mDP aan te sluiten? Of de U2711 op mDP en dan de U2410 weer naar SL DVI halen ofzo?
Of maakt dit allemaal niks uit?
Soms verliest mijn tv zijn geluid al na een uur, soms na 4 uur. Vandaag ook meegemaakt dat WoW op mijn U2711 geen geluid meer had, terwijl een film op mijn tv het nog wel had. In principe zou dit onmogelijk moeten zijn, er komt maar 1 audio signaal uit de pc...toch?

Nou heb ik hem via displayport aangesloten op m'n GTX680, heb ik nu dan ook de mogelijkheid tot 10bit kleur?
Maar waarom zou je het willen? Om echt iets te hebben aan 10-bit kleurdiepte moet alles van begin tot eind 10-bit kleurdiepte ondersteunen, wat vrijwel niet te doen is:
bronbestand > applicatie > OS > videokaartdriver > videokaart > interface > elektronica scherm > paneel
De dikgedrukte onderdelen zijn hierbij de bottlenecks.
Applicatie - er zijn bijna geen applicaties die 10-bit kleurdiepte ondersteunen. Van de software die ook door consumenten gebruikt wordt is Adobe Photoshop (sinds CS4) de enige die ik ken die het ondersteunt.
Videokaartdriver - hardwarematig kunnen de videokaarten het al eeuwen. Maar de standaard GeForce / Radeon drivers voor Windows ondersteunen het niet. Dan moet je een Quadro of FirePro kopen.
Paneel - er zijn vrijwel geen panelen die echt 10-bit aan kunnen. De U2410 en U2711 gebruiken daar Frame Rate Control voor, maar dat werkt alleen met statische content en het halveert je effectieve framerate.
Doe er je voordeel mee.

Paar Euro goedkoper dan de normale prijs in andere winkels. Niet echt een impuls-aankoop waard dus imhomhoogendam schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:31:
Doe er je voordeel mee.
Nickname does not reflect reality
Voor mij was het in ieder geval een stuk goedkoper bij Misco dan bij een winkel uit de buurt.
Ik wilde deze al aanschaffen en was dus een mooie kans.
Heb een U2711 besteld om af en toe thuis te kunnen werken maar helaas heeft mijn laptop alleen HDMI en VGA uit. Nadeel is dus dat de resolutie (in geval van HDMI) maar 1920x1080 zal zijn.
Is het beeld dan nog enigzins OK te noemen of zal ik er toch nog een dockingstation met Display Port bij kopen? Overigens gaat ook mijn prive laptop eraan en die heeft gewoon dual DVI.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Gelijk maar dockingstation besteld; heb ik 2x DVI / Displayport.EvaluationCopy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:26:
Ik begrijp dat je hem al besteld hebt? Ik zou zeggen: wacht even af tot hij er is en vergelijk dan de 1080p via HDMI maar met de dual DVI van je laptop op 1440p, dan zie je het snel genoeg
edit: Ik ben blij dat ik er een dockingstation bij heb gedaan; beeld is veel beter dan met HDMI (scherm staat nu dus op m'n bureau).
[ Voor 14% gewijzigd door Uberprutser op 23-05-2012 18:05 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Hmm. Ik heb het ook eens nagekeken, en ik heb 2 schermen tegelijk gekocht, en 1 later gekocht. Allen U2312HM. De éne geeft 700 aan (refurbished van Dell na melding van backlight bleeding), de andere 411 en de 3e 513. Beide schermen staan altijd tegelijk aan.Kid Jansen schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:10:
Dat kan best wel hoor, ik heb mijn U2711 nu 675 dagen en in totaal 4758 branduren, dat komt neer op 7 uur en 3 minuten per dag.
Strange!
Verwijderd
Ik ben van plan om 2 U2312HM's te kopen. Deze komen te staan bij mijn nog te bouwen pc (zie DAA
Ik koop waarschijnlijk een Sapphire HD7850 2GB GDDR5 en een Asrock H77 Pro4/MVP.
Hoe zit het met de aansluitingen? Kan ik met de bijgeleverde kabeltjes alles perfect aansluiten op m'n grafische kaart? Het gaat om een extended desktop opstelling, geen eyefinity. Of moet ik nog een paar losse kabeltjes bijkopen?
Verder wil ik in de toekomst wellicht een 3e scherm toevoegen (Zo'n zelfde of eventueel een grotere Dell), is dit mogelijk zonder kwaliteitverlies van de schermen met deze grafische kaart en dit moederbord qua aansluitingen?
Het kan zeker. Alleen als je games gaat spelen op 3x een monitor van 1920x1200 zal je videokaart het niet gaan trekken. Dan zal je ook een 2e 7850 moeten kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 18:16:
Hi guys!
Ik ben van plan om 2 U2312HM's te kopen. Deze komen te staan bij mijn nog te bouwen pc (zie DAA).
Ik koop waarschijnlijk een Sapphire HD7850 2GB GDDR5 en een Asrock H77 Pro4/MVP.
Hoe zit het met de aansluitingen? Kan ik met de bijgeleverde kabeltjes alles perfect aansluiten op m'n grafische kaart? Het gaat om een extended desktop opstelling, geen eyefinity. Of moet ik nog een paar losse kabeltjes bijkopen?
Verder wil ik in de toekomst wellicht een 3e scherm toevoegen (Zo'n zelfde of eventueel een grotere Dell), is dit mogelijk zonder kwaliteitverlies van de schermen met deze grafische kaart en dit moederbord qua aansluitingen?
De kabeltjes weet ik niet zeker. Een sapphire 7850 heeft 1x DVI, 1x HDMI en 2x mini DP. Ik weet niet precies welke kabels bij de monitor en de gfx kaart zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door UntamedNL op 27-05-2012 13:04 ]
Uit mijn hoofd zit er standaard een DVI kabel bij en een VGA. Het mooist is dus als je 2x miniDP - DP kabel koopt.Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 18:16:
De DVI kabels werken toch perfect?GioStyle schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:09:
Uit mijn hoofd zit er standaard een DVI kabel bij en een VGA. Het mooist is dus als je 2x miniDP - DP kabel koopt.
Verwijderd
Ik ben van plan om op 1 monitor te gamen waarschijnlijk. De andere 2 ernaast dan eventueel met wat andere programma's (evt een filmpje).UntamedNL schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:02:
Het kan zeker. Alleen als je games gaat spelen op 3x een monitor van 1920x1200 zal je videokaart het niet gaan trekken. Dan zal je ook een 2e 7850 moeten kopen.
De kabeltjes weet ik niet zeker. Een sapphire 7850 heeft 1x DVI, 1x HDMI en 2x mini DP. Ik weet niet precies welke kabels bij de monitor en de gfx kaart zitten.
@all thanks voor de reacties.
Ik ga ze waarschijnlijk deze week kopen zonder extra kabeltjes in 1e instantie. Die kan ik altijd later nog ergens halen mocht het nodig zijn. Ik laat wel weten hoe het gaat
edit: quote

Mijn laptop nu is een Vaio Z13, met een 1600x900-display. Meer gegevens over het display zijn hier te vinden: http://www.notebookcheck....book.46531.0.html#c597012
Ik heb in Gamutvision de gamuts vergeleken, en mijn Vaio komt dan net iets 'kleurrijker' uit dan de Dell, maar het ligt dicht bij elkaar.
Suggesties? Zou vandaag nog voor 22u willen bestellen bij Coolblue
Ik heb hem besteld
[ Voor 12% gewijzigd door AmbroosV op 30-05-2012 21:35 ]
Verwijderd
Meer dan €289 (Coolblue) wou ik nu ook niet direct uitgeven.
Het verschil is niet zo groot, woon in België hé. Als daar dan nog verzendkosten bijkomen komt het bijna gelijk uit. En ik ben een grote fan van de service van Coolblue, terwijl iedereen z'n Xperia S moest laten repareren heb ik twee keer onmiddelijk een nieuwe gekregen. Ik vermijd liefst zo veel mogelijk problemen
(HDMI -> DVI-kabel heb ik wel op eBay gekocht, daarvoor betaal ik geen €20, uit principe dan
[ Voor 8% gewijzigd door AmbroosV op 30-05-2012 22:07 ]
Het enige waar ik op dit moment last van heb is enorme storing, vooral in grijze en bewegende vlakken. Meer met mijn nVidia-kaart dan met de Intel-kaart (zelfde output op laptop). Ik veronderstel dat dit puur aan de VGA-aansluiting ligt, mijn HDMI->DVI-kabel komt wat later.
Ik vind het te traag, maar de U2711 moet bij mij dan ook concurreren met een Samunsg 2233RZ.Robin198 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 23:33:
Heeft iemand hier ervaring met snelle online games zoals shooters op de u2711? Is dat een beetje te doen of echt merkbaar te traag..
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Jij zou dus voor gaming eerder de Samsung S27A850D aanraden? Daar zit ik ook naar te kijken maar lees veel over backlight bleeding op dat model.Kanarie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 23:46:
[...]
Ik vind het te traag, maar de U2711 moet bij mij dan ook concurreren met een Samunsg 2233RZ.
Verwijderd
Super schermpje alleen had die van mij wat last van backlight bleeding rechtsonder, ik ben dus met het scherm teruggegaan naar de winkel waar ik hem had gekocht (Norrod) en mocht hem zonder problemen omruilen voor een ander exemplaar.
Dit heb ik dus gedaan, maar wat schetst mijn verbazing.. deze heeft het ook!!
Heb ik gewoon extreme pech met dit scherm of hebben ze het allemaal?
Kan me haast niet voorstellen dat ik die pech heb aangezien het op dit scherm echt exact hetzelfde is als op de vorige (niet extreem meer of minder).
Vind dat toch wel vreemd. Het scherm is bij heel donkere/zwarte beelden gewoon lichter rechtsonderin.
Dat hoort toch niet zo?
Heb het geprobeerd op de foto te krijgen al is dat nog best lastig.
Op de meeste fotos lijkt het namelijk veel erger dan dat het in werkelijkheid is.
Deze komt nog het meest in de buurt:
En dat lijkt niet zo erg, maar vind het met een donker spel als bijv Diablo III best storend. Ook tijdens het kijken van films is het erg irritant vind ik.
[ Voor 17% gewijzigd door RFdeGroot op 03-06-2012 22:11 ]
Hopelijk gaat dat lukken aangezien ik pas over 2 weken in de gelegenheid ben weer langs de winkel te gaan.
Het lijkt op dit scherm namelijk nog wel een tikje erger te zijn... Best balen, verder is het zo'n mooi scherm namelijk.
Ik had precies hetzelfde met de U2412M, kon het ook niet uitstaan. Had het scherm uiteindelijk terug gestuurd.RFdeGroot schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:09:
hmm ok... toch vind ik het vreemd. Ik ben daarin soms ook wel een beetje een pietluttig hoor.. Maar toch..
Op de meeste fotos lijkt het namelijk veel erger dan dat het in werkelijkheid is.
snip
En dat lijkt niet zo erg, maar vind het met een donker spel als bijv Diablo III best storend. Ook tijdens het kijken van films is het erg irritant vind ik.
Het schijnt vrij normaal te zijn, maar ik denk dat mijn scherm het toen wel erg had.
(als het goed is staan mijn foto's ervan ook nog ergens in deze thread)
[ Voor 4% gewijzigd door Meessen op 03-06-2012 23:05 ]
Jup, heb ik ook last van. Dit is geen backlight bleeding, maar IPS Glow.RFdeGroot schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:09:
hmm ok... toch vind ik het vreemd. Ik ben daarin soms ook wel een beetje een pietluttig hoor.. Maar toch..
[afbeelding]
Ik kan het weten, want heb 3 van deze schermen staan. 1tje heeft nu een extreme bleeding bovenin, met de kleur GROEN, en aan de onderkant geel. Net alsof je op de rand van je beeldscherm drukt, dan krijg je dat ook.
Denk dat ze het scherm te dicht hebben geknepen in de behuizing o.i.d.
Heb nu contact met Dell, en moet voor de 2e keer een foto opsturen, want men denkt dat het een achtergrond kleur is, of de flits van m'n telefoon.

Verwijderd
Ik ben sinds gisteren in het bezit van de U2711. Reden van aankoop is de resolutie en kleurechtheid. Mijn PC (Windows 7) wordt behalve voor de standaard toepassingen zoals internet, e-mail en tekstverwerking ook gebruikt voor foto- en videobewerking en het maken van audiovisuele series (combi van foto, film en geluid).
Na het aansluiten bleken de letters op de hoogste resolutie "brokkelig" te zijn. Foto's en video zijn prima, maar de tekst is onleesbaar. Ik heb de Cleartype optie gebruikt en dit heeft op de HD-resolutie geholpen, maar niet op de hoogste resolutie. De driver voor het scherm klopt ook. Na een avond lezen op internet, lijkt mijn grafische kaart de oorzaak te zijn: hij schiet te kort lijkt het.
Mijn kaart is de ATI xfx Radeon HD 4870 1 GB. Deze kaart heeft enkel twee DVI aansluitingen. Belangrijk om te melden is dat er naast mijn U2711 nog een Samsung 24" op HD-resolutie staat.
Is mijn conclusie terecht dat mijn kaart te kort schiet? Zo ja, wat is een goede kaart voor mijn huidige configuratie?
1: Gebruik je je monitor gewoon in landscape?
2: Op welke resolutie en frequentie gebruik je je monitor (de hoogst mogelijke)?
3: Je hebt dual-link DVI nodig. Je grafische kaart heeft dit op allebei de poorten (en is dus okay), maar je moet ook de juiste kabel gebruiken. Kijk eens naar de aansluitingen op je kabel, moet aan beide kanten een van de twee onderste aansluitingen zijn (die met DL ervoor): http://www.playtool.com/pages/dvicompat/sldldvi.jpg
Als de drie bovenstaande puntjes kloppen kan je je Cleartype nog "tunen" met de Cleartype Tuner. Om die te openen gewoon eventjes Cleartype typen in het startmenu, is de eerste optie
[ Voor 16% gewijzigd door AmbroosV op 06-06-2012 16:16 ]
Verwijderd
Bedankt voor de reactie.AmbroosV schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:11:
Paar vraagjes:
1: Gebruik je je monitor gewoon in landscape?
2: Op welke resolutie en frequentie gebruik je je monitor (de hoogst mogelijke)?
3: Je hebt dual-link DVI nodig. Je grafische kaart heeft dit op allebei de poorten (en is dus okay), maar je moet ook de juiste kabel gebruiken. Kijk eens naar de aansluitingen op je kabel, moet aan beide kanten een van de twee onderste aansluitingen zijn (die met DL ervoor): http://www.playtool.com/pages/dvicompat/sldldvi.jpg
Als de drie bovenstaande puntjes kloppen kan je je Cleartype nog "tunen" met de Cleartype Tuner. Om die te openen gewoon eventjes Cleartype typen in het startmenu, is de eerste optie
1. landscape ja, beide monitoren
2. ik heb de hoogst mogelijke resolutie ingesteld via mijn bureaublad (2560x1440), frequentie weet ik niet. Kan ik die ook instellen? Als ik via het schermmenu opvraag wat de resolutie is dan zie ik: 1280x1440@60Hz. Er gaat dus iets mis tussen W7 en het scherm (kabel?) Het scherm instellen via het bureaublad op 1920x1080 levert hetzelfde resultaat op: 1280x1440@60Hz.
3. ik gebruik de kabel die bij de monitor geleverd is: DVI-D, dus niet de kabel die jij adviseert. Mogelijk is dit de oorzaak dat ik de hoogste resolutie niet haal?
Denk jij dat het probleem niet zozeer in mijn kaart maar in de kabel zit? Ik hoop morgen op tijd weg te kunnen vanaf het werk zodat ik nog om een kabel kan.
DVI (single-link) gaat maar tot een 2100x1300, daar kan je dus geen 2560x1440 op draaien. Je videokaart gaat waarschijnlijk vanzelf op een lagere resolutie over, of er gaan een hoop gegevens verloren.
Je print best eventjes deze afbeelding af:

Als je een kabel koopt, zorg er dan zeker voor dat er aan beide kanten op de aansluiting minstens alle pinnetjes zitten die bij DVI-D dual-link staan. DVI-I dual-link mag natuurlijk ook, je ziet maar wat je kan vinden. Normaal zou het probleem bij het gebruik van de juiste kabel dan opgelost moeten zijn!
Succes ermee!
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
HDMI is ook maar gewoon single-link DVI met een paar audiokanaaltjes en wat datakanalen. HDMI kan perfect 4k weergeven, maar alleen maar op 24p (24Hz). Voor films is dat genoeg, maar op je PC wil je daar absoluut niet mee werken.rockhopper schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:58:
Mooi plaatje. Al dat gedoe met die DVI kabels, ergens zou het fijn zijn als hdmi ook wat hoger zou gaan, dat snapt iedereen tenminste. Maar ja als we straks naar 4k resolutie gaan zal er wel weer een nieuwe kabelstandaard komen....
DisplayPort kan 4k op 60Hz draaien en is dus eigenlijk een oplossing, maar mist hier en daar wel nog wat functionaliteit van HDMI. In principe zou het fijn zijn moest iedere GPU en notebook de switch maken naar DisplayPort, eventueel aangevuld met dual-link DVI-poorten. DisplayPort kan ook gewoon single-link DVI en HDMI doen, dus daar is een kleine passieve adapter in de doos (of een kabel die hetzelfde doet) al een oplossing.
Het is allemaal een beetje een rommeltje op dit moment.
Bij mij zat gewoon de goede kabel in de doos? Ik heb geen problemen met de dvi kabel die bij mijn Dell U2711 geleverd werd.AmbroosV schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:54:
De kabel is dan inderdaad het probleem! Dat is al goed nieuws in ieder geval, al vind ik het wel vreemd dat Dell geen dual-link-kabel in de doos stopt.
Ah? Kan je eens checken of de kabel die je gebruikt alle plugs heeft voor dual-link DVI?The Fox NL schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:28:
[...]
Bij mij zat gewoon de goede kabel in de doos? Ik heb geen problemen met de dvi kabel die bij mijn Dell U2711 geleverd werd.
Verwijderd
Door de opmerking dat de kabel er bij hoort te zitten, ben ik even de doos ingedoken op zolder en daar zat de juiste kabel inderdaad in

De kabel die ik gebruikte is van mijn vorige monitor en die ziet er hetzelfde uit als de kabel van de nieuwe monitor (zwarte kabel met witte stekkers). Voor deze hardware analfabaat is er dus geen lampje gaan branden dat de ene DVI-kabel niet de andere DVI-kabel is en dus heb ik de Dell kabel in de doos laten liggen. En dan te bedenken dat een collega (nota bene een IT'er) mij om een nieuwe grafische kaart had willen sturen
Nogmaals sorry, al is het voor mij erg leerzaam geweest. Bedankt voor de ondersteuning!
Nog een vraag: ik lees dat de monitor ongeveer een uur nodig heeft om helemaal opgewarmd te zijn. Ik kan met kalibratie dan ook beter een uur wachten?
Verwijderd
Oh, dan had ik het goed aangevoeld dus. Ik kan mij eerlijk gezegd niets van een handleiding herinneren, maar het beestje is reeds jaren geleden uitgepakt.CaptJackSparrow schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:41:
Waar heb je dat gelezen? Daar zou nl. wel een iets over kunnen staan in de handleiding van de Spider...
Edit:
Ik heb nu 2* 19" maar kan er maar 1 aansluiten maar ben van plan complete nieuwe pc te halen. Deze 2 schermen die ik heb zijn standaard goedkope schermpjes (wel tft) dus al is het wat mindere kwaliteit dan de duurdere is het ook geen probleem.
Ik ben op zoek naar 2 nieuwe schermen vanaf 19 inch. vandaar deze vraag.
[ Voor 67% gewijzigd door jochem4207 op 07-06-2012 15:56 ]
Als je geen speakers en/of audio-out verwacht veronderstel ik de U2312HM (via een HDMI->DVI-stukje).jochem4207 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:47:
Wat is op dit moment het "budget" scherm van dell met verstelbare voet en hdmi?
Via HDMI werkt het en heb net mijn Displayport kabel uitgepakt en erin geprikt en dan werkt het niet.
Heb negers in de nacht en via het Nvidia ctrl panel mag ik niet meer selecteren dan mijn Native laptop res (1600-900)
Niet dat ik dan wel beeld krijg maar ergens ziet hij het apparaat dus wel.
Eronder staat de melding "some resolutions are not possible because of defective or low capacity cable" toch is het ding gecertificeerd voor de native resolutie (WQXGA)
Ook mijn graka kan dit (GT 555M) want dit had ik uiteraard van te voren gechecked.
Is er iets wat ik over het hoofd zie?
Net even opnieuw naar de specs gekeken, nu staat er dit bij.
Dual-link DVI Support
Able to drive industry’s largest and highest resolution flat-panel displays up to 2560x1600 and with support for High-bandwidth Digital Content Protection (HDCP).
Ik ga ervan uit dat ik dus eenDVI-D kabel moet gebruiken icm Display port?
Lijkt me een rare gang van zaken daar is de "nieuwe" Displayport toch voor uitgevonden.
Was/wordt DVI niet uitgefaseerd.
Ik snap er nu geen hol meer van.
Edit nummer 4;
http://en.community.dell....15/20073571.aspx#20073571
I have the U2711 (2560x1440) connected via its Displayport and its working perfectly. HDMI is limited to 1080p.
Zover was ik dus al toen ik postte.... zucht.. dus terug naar kapotte/brakke kabel of onboard DP kaduuk of Monitor niet ok.
Schiet goed op zo
edit: plaatje toegevoegd.
Edit 5:
Mini DP -> DVI-d adapter gehaald en dat resulteert in dit.
Wordt er inmiddels redelijk pissig over dat dit niet "gewoon" werkt.
[ Voor 41% gewijzigd door Bad Brains op 07-06-2012 20:58 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Als ik zo wat lees op internet is dit 'normaal' bij LED-monitors. Bleh. Iemand tips/advies?
Je ziet het ook wanneer je met je hand voor je scherm snel beweegt. Bij hoge brightness is het helemaal vlotjes, maar rond 50% begin je zo'n stroboscoop-effect te zien.
[ Voor 22% gewijzigd door AmbroosV op 08-06-2012 23:42 ]
Ik heb dit zelf ook als ik mijn tweede scherm via hdmi aansluit, maar ook alleen dan. Misschien een alternatief proberen of scherm wisselen (dat deed bij mij de truuk)AmbroosV schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:40:
Ik heb sinds vandaag mijn U2412M aangesloten via een HDMI -> DVI-kabel, en sinds nu merk ik (op lage brightness) dat de backlight-LEDs flikkeren, en het is zichtbaar :< Hoe lager de brightness hoe duidelijker.
Als ik zo wat lees op internet is dit 'normaal' bij LED-monitors. Bleh. Iemand tips/advies?
Je ziet het ook wanneer je met je hand voor je scherm snel beweegt. Bij hoge brightness is het helemaal vlotjes, maar rond 50% begin je zo'n stroboscoop-effect te zien.
Je hebt negers in de nacht???Bad Brains schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:06:
Heb net een U2711 binnen en probeer deze aan te sluiten op mijn Dell XPS17 x702?
Via HDMI werkt het en heb net mijn Displayport kabel uitgepakt en erin geprikt en dan werkt het niet.
Heb negers in de nacht en via het Nvidia ctrl panel mag ik niet meer selecteren dan mijn Native laptop res (1600-900)
Nou het werkt, alleen in combinatie met een Mini Displayport -> Dual DVI.
Da's ook nog eens een dure grap.
Heb nu nog wat dagen om na te denken of ik deze kabelzooi allemaal wel de moeite waard vind.
Scherm is wel erg prettig aan de ogen, en ik heb hem nog maar half half gekalibreerd.
Iemand een suggestie i.v.m. softwarematige calibratie? Evt een goeie website of iets, ben een complete noob als het gaat om kalibreren dus des te dommer uitgelegd des te beter.
[ Voor 85% gewijzigd door Bad Brains op 09-06-2012 16:34 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Daar zou ik geen genoegen mee nemen als ik jou was, want mini-DP naar DP zou gewoon moeten werken. Er zit weinig anders op dan mbv een ander apparaat (laptop van bekende oid) en/of een andere DP-kabel uitproberen waar het probleem zit. Als het aan de kabel ligt, heb je recht op een nieuwe.Bad Brains schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:16:
Ijsberen in de sneeuw, en zie hierboven.
Nou het werkt, alleen in combinatie met een Mini Displayport -> Dual DVI.
Da's ook nog eens een dure grap.
Of Dell bellen om te vragen welke testen je het beste uit kunt voeren.
U2711 is een superscherm!Heb nu nog wat dagen om na te denken of ik deze kabelzooi allemaal wel de moeite waard vind.
Scherm is wel erg prettig aan de ogen, en ik heb hem nog maar half half gekalibreerd.
Iemand een suggestie i.v.m. softwarematige calibratie? Evt een goeie website of iets, ben een complete noob als het gaat om kalibreren dus des te dommer uitgelegd des te beter.
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Ben ik met je eens, en ik ga Dell er wel over bellen/mailen.Louise525 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:00:
[...]
Daar zou ik geen genoegen mee nemen als ik jou was, want mini-DP naar DP zou gewoon moeten werken. Er zit weinig anders op dan mbv een ander apparaat (laptop van bekende oid) en/of een andere DP-kabel uitproberen waar het probleem zit. Als het aan de kabel ligt, heb je recht op een nieuwe.
Of Dell bellen om te vragen welke testen je het beste uit kunt voeren.
[...]
U2711 is een superscherm!
Mijn USB 3 doet het ook nog niet dus het daughterboard moet vervangen worden.
Wellicht kan de tech een andere kabel meenemen.
Andere mensen met een mDP op hun laptop ken ik helaas niet, maar volgens een paar mensen op forums zou het inderdaad direct moeten werken.
En ja het is een geil schermpje, zeker als je een HanssG 28" bent gewent omdat er gewoon ff geen centen waren.
Off topic: hoe bedoel je dat je USB 3 het nog niet doet? Dit moet zowel hardwarematig als softwarematig in orde zijn. Heb je wel de juiste drivers geinstalleerd?Bad Brains schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:31:
[...]
Ben ik met je eens, en ik ga Dell er wel over bellen/mailen.
Ik heb mijn U2711 ook op deze manier op mijn Dell XPS 15 aangesloten, dus verloopje van mini-DP naar DP en dan de originele Dell-DP-kabel. Dat is op mijn laptop de enige manier om de maximale resolutie te halen.Wellicht kan de tech een andere kabel meenemen.
Andere mensen met een mDP op hun laptop ken ik helaas niet, maar volgens een paar mensen op forums zou het inderdaad direct moeten werken.
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Heb je het nou over je laptop waarop USB niet wil werken, of over de U2711, want de monitor heeft 'slechts' USB 2.0. Hoewel langzamer dan 3.0 moet deze het natuurlijk wel gewoon doenBad Brains schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:31:
[...]
Wellicht kan de tech een andere kabel meenemen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Heb net een U2711 binnen en probeer deze aan te sluiten op mijn Dell XPS17 x702?
Via HDMI werkt het en heb net mijn Displayport kabel uitgepakt en erin geprikt en dan werkt het niet.[/quote]
Ik heb 'n Dell XPS 17 met een Dell U2412M en identiek dezelfde kabel besteld! Dit omdat de grafische kaart van de laptop niet belast wordt via de mDP terwijl dat via de HDMI uitgang wel is.
Soit, kort samengevat: sinds die kabel: NIKS dan last! Monitor werkte perfect met een HDMI > DVI kabel, maar het constante gezoem van de koeling werkte me tegen. Daarom de mDP > DP besteld en ingeplugd. Geen idee wat er toen gebeurt is, maar mijn laptop was zijn Wifi kaart kwijt. Op geen enkele manier terug te krijgen, dus Windows opnieuw geinstalleerd. Dat ging een week goed, tot vandaag. Gisteren sluit ik mijn laptop af zonder problemen, vandaag geen beeld meer. Geen van de beide schermen wou nog beeld geven als de mDP kabel ingeplugd zat. Zonder de kabel kreeg ik op de laptop nog beeld. Mijn HDMI > DVI kabel er terug in en alles werkt weer.
Een kaduuke mDP > DP kabel of een probleem met mijn mDP poort? Heeft iets meer dan een week goed gewerkt...
[ Voor 0% gewijzigd door Rafael op 11-06-2012 11:35 . Reden: Eigen topic voor gestart: thx CaptJackSparrow ]
Is een bekend euvel bij de XPS17, heb alleen nooit de moeite genomen om het bij Dell te melden.Louise525 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 00:17:
Off topic: hoe bedoel je dat je USB 3 het nog niet doet? Dit moet zowel hardwarematig als softwarematig in orde zijn. Heb je wel de juiste drivers geinstalleerd?
Dit zijn "gewone" kabels neem ik aan, niet van die dure rommel die ik heb moeten kopen.Ik heb mijn U2711 ook op deze manier op mijn Dell XPS 15 aangesloten, dus verloopje van mini-DP naar DP en dan de originele Dell-DP-kabel. Dat is op mijn laptop de enige manier om de maximale resolutie te halen.
Overigens kwam mijn Monitor zonder een DP kabel (Komplett), maar lijkt me dat een kabel een kabel is net als bij HDMI.
Zou er toch maar werk van maken als ik jou was, want USB 3.0 is qua snelheid echt een verademing ten opzichte van USB 2.0.Bad Brains schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:24:
[...]
Is een bekend euvel bij de XPS17, heb alleen nooit de moeite genomen om het bij Dell te melden.
[...]
Heb je een kabel van € 99 gekocht?Dit zijn "gewone" kabels neem ik aan, niet van die dure rommel die ik heb moeten kopen.
Overigens kwam mijn Monitor zonder een DP kabel (Komplett), maar lijkt me dat een kabel een kabel is net als bij HDMI.
De DP-kabel had gewoon in de Dell-doos moeten zitten, maar zo'n kabel is nog goed te betalen. Voor mijn verloopstukje heb ik € 14,90 incl. verzendkosten betaald.
idd, deze was 95,- als je mijn relaas hebt gelezen zul je zien dat ik alles heb geprobeerd maar niets werkte.Louise525 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:40:
Heb je een kabel van € 99 gekocht?
De DP-kabel had gewoon in de Dell-doos moeten zitten, maar zo'n kabel is nog goed te betalen. Voor mijn verloopstukje heb ik € 14,90 incl. verzendkosten betaald.
mDP -> DP
mDP -> DVI-D female -> DVI (bijgeleverde kabel)
En nu dus die dure kabel, wat er exact in dat doosje van die kabel zit god mag het weten maar het werkt nu wel.
Zonder bewijzen dat er een goedkope kabel is die wel werkt heb je maar je portemewallet te trekken ben ik bang. Uiteraard gaan er wel wat e-mails uit naar zowel Dell als Komplett, maar vooralsnog is het me zeker waard.
Wil ik liever die 95,- niet betalen, tja.. tuurlijk.
Dat is niet alleen een kabel, maar een convertor. De DP output van je computer werkt dus blijkbaar, misschien is de DP input van je monitor wel kaduuk.Bad Brains schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:51:
idd, deze was 95,- als je mijn relaas hebt gelezen zul je zien dat ik alles heb geprobeerd maar niets werkte.
mDP -> DP
mDP -> DVI-D female -> DVI (bijgeleverde kabel)
De doos kwam met de Dell verzegeling aan de achterkant intact (Dell branded plakband) echter de voorkant was gewoon blanco tape.Olaf van der Spek schreef op zondag 10 juni 2012 @ 19:15:
[...]
Dat is niet alleen een kabel, maar een convertor. De DP output van je computer werkt dus blijkbaar, misschien is de DP input van je monitor wel kaduuk.
Uiteraard heb ik er foto's van gemaakt voordat ik hem opende, daar bleek dat de VGA kabel nog aangesloten zat dus wellicht heb je een punt en is deze geretourneerd als defect.
Hebben ze er daar een VGA aansluiting aangehangen en gedacht, "joh hij werkt wel" en weer ingepakt.
Zal morgen met Komplett mailen/bellen, ik ben er ook van overtuigd dat dit moet gaan werken met een simpel mDP -> DP kabel.
Maar zonder bewijs van een XPS17 en een U2711 eigenaar is dit nog gewoon gissen.
Dat de mDP -> DVI female niet werkte is denk ik omdat deze geen Dual DVI output heeft.
Er staat ook 23" als grootste monitor bij.
[ Voor 10% gewijzigd door Bad Brains op 10-06-2012 19:25 ]
Volgens de verkoper kan dit met het serienummer, maar op de site van Dell staat dan weer dat een scherm van 23" geen servicetag heeft (zoals ook in dit topic is vermeld). Vandaar mijn twijfel.
Volgens mij zat bij mij de VGA-kabel ook in de monitor toen ik de doos openmaakte, daar zou ik niet teveel achter zoeken.Bad Brains schreef op zondag 10 juni 2012 @ 19:23:
[...]
De doos kwam met de Dell verzegeling aan de achterkant intact (Dell branded plakband) echter de voorkant was gewoon blanco tape.
Uiteraard heb ik er foto's van gemaakt voordat ik hem opende, daar bleek dat de VGA kabel nog aangesloten zat dus wellicht heb je een punt en is deze geretourneerd als defect.
Hebben ze er daar een VGA aansluiting aangehangen en gedacht, "joh hij werkt wel" en weer ingepakt.
Zal morgen met Komplett mailen/bellen, ik ben er ook van overtuigd dat dit moet gaan werken met een simpel mDP -> DP kabel.
Op de doos staat ook de productiemaand vermeld, dus dat is een aanwijzing of het uberhaupt mogelijk is dat het een geretourneerde monitor is.
Ik ben zelf overigens bezig aan mijn 2e U2711; de eerste had last van trillende strepen. Dus ook al is een monitor nieuw, er kan best een defect een zitten. Als de garantie-afwikkeling (omruil) goed verloopt, is dat hinderlijk maar niet onoverkomelijk.
Uiteindelijk in de winkel besloten het scherm nogmaals te ruilen alleen dit keer met wat bijbetaling tegen de U2412M.
En bij dit scherm lijkt het een stuk beter!! Eindelijk een goed scherm.
Zowieso valt me op dat dit scherm toch een andere (betere) kleurweergave op de standaard instellingen heeft als de 23 inch versie.
Wit is met de standaard instellingen gewoon wit en niet zo gelig als met de 2312HM, verder zijn die extra pixels in de hoogte toch wel lekker achteraf...
Al met al lijkt die 2412M in mijn ogen toch een beter scherm dan de 2312HM.
Dus zeer tevreden met mijn aankoop nu!
En even een lofbetuiging richting Norrod voor de super service dat ik mijn scherm tot 2 keer toe in een periode van 3 weken zonder een enkel probleem mocht omruilen voor een ander.
Nog even een vraagje aan andere U2412M bezitters:
Heeft het nog zin het scherm via displayport aan te sluiten? Ik heb hem momenteel met de bijgeleverde DVI kabel aangesloten en twijfel of het nut heeft een displayport kabel te halen.
[ Voor 11% gewijzigd door RFdeGroot op 17-06-2012 00:37 ]

Na een week of 2 gebruik te hebben gemaakt van mn 2412m scherm krijg ik opeens dit.
hij is met een mini dp - dp verbonden met mn macbook maar als ik em met vga aan een andere laptop hang doet hij hetzelfde...
als ik bv op windows+p druk zie je em zwart worden en dan weer terug naar die gekleurde streepjes
(ze bewegen ook trouwens)
einde verhaal scherm?
Daar lijkt het wel op. Lijkt me welk geen probleem voor Dell om je gewoon direct een nieuw scherm te geven, je hebt pick-up & return-garantie.Megalomania schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:50:
einde verhaal scherm?
Ik trek voor mijn per jaar tientallen Dell's open per jaar (eigenlijk alles t/m U2410), da's standaard dat de VGA kabel er in zit. Geen idee waarom ze dat doen, is ook al jaren zo. Bij mij eigen U2711 ben ik het geK genoeg vergeten maar ik vermoed van wel anders had ik het wel onthoudenLouise525 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 00:53:
[...]
Volgens mij zat bij mij de VGA-kabel ook in de monitor toen ik de doos openmaakte, daar zou ik niet teveel achter zoeken.
Op de doos staat ook de productiemaand vermeld, dus dat is een aanwijzing of het uberhaupt mogelijk is dat het een geretourneerde monitor is.
Ik ben zelf overigens bezig aan mijn 2e U2711; de eerste had last van trillende strepen. Dus ook al is een monitor nieuw, er kan best een defect een zitten. Als de garantie-afwikkeling (omruil) goed verloopt, is dat hinderlijk maar niet onoverkomelijk.
Zie ook http://www.misco.nl/produ...Code=951360&affiliate=150
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Ja, mij lijkt van wel. Contact opnemen met de zaak waar je de monitor hebt gekocht, maar lijkt mij typisch een garantie-gevalletje. Mischien moet je foto's opsturen van het probleem. Omdat het probleem pas later is ontstaan en bij meerdere graka's optreedt lijkt mij dat er weinig ruimte voor twijfel is.Megalomania schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:50:
[afbeelding]
Na een week of 2 gebruik te hebben gemaakt van mn 2412m scherm krijg ik opeens dit.
hij is met een mini dp - dp verbonden met mn macbook maar als ik em met vga aan een andere laptop hang doet hij hetzelfde...
als ik bv op windows+p druk zie je em zwart worden en dan weer terug naar die gekleurde streepjes
(ze bewegen ook trouwens)
einde verhaal scherm?
Nee, is geen typefout. Deze monitor is wel nog steeds een heel pak duurder de U2711 (die ik zelf heb).DrDDay schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:46:
Zag vandaag een flinke prijsdaling in de PW voor de 3011, of is dat een teipvout?
Zie ook http://www.misco.nl/produ...Code=951360&affiliate=150
Dell komt vandaag een nieuwe brengen. Die 'nieuwe' is natuurlijk een gerefurbished scherm. Ik vroeg de best man van de helpdesk bij de afsluiting van het gesprek of mijn garantie dan wel gelijk blijft aan mijn huidige; 'nee' was het antwoord omdat ik geen order nummer bij de hand had (zat om mn werk). Wel kon hij me een 'case nummer' geven waaraan ik dan later kon refereren. Zonder doorvragen had ik dat nummer nooit gehad dus wel een goeie tip voor de toekomst.Louise525 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:46:
[...]
Ja, mij lijkt van wel. Contact opnemen met de zaak waar je de monitor hebt gekocht, maar lijkt mij typisch een garantie-gevalletje. Mischien moet je foto's opsturen van het probleem. Omdat het probleem pas later is ontstaan en bij meerdere graka's optreedt lijkt mij dat er weinig ruimte voor twijfel is.
Ik vroeg ook hoe het werkte met dode pixels. Hij zei dat als je het pakket aanneemt dat je akkoord gaat met de ruil. Hij zei dat ik het scherm gewoon moest testen terwijl de courier staat te wachten; benieuwd of hij dat doet!
Heeft verder nog iemand tips wat te checken? ik heb pixel tester van alphaomega software erop staan. (mac)
2560x1440 wordt alleen niet door de monitor aangegeven als bruikbare resolutie, dus met de standaard windows resolutiekiezer lijkt het alsof je niet hoger kan dan 1920x1080. Maar met het NVIDIA control panel (hoe dat bj ATI zit weet ik niet) kun jee ook met customize resolutie toevoegen. Als je hier gewoon 2560x1440@60Hz invult werkt het als een zonnetje.
Ik ben erg tevreden, ik kan nu toch mijn monitor op mijn laptop aansluiten. Ook blijkt dus dat je prima 7.1Gigabit door een kabeltje van €5 kunt sturen.
Weinig kans dat de pakketbezorger blijft wachten, lijkt me. Je kunt hooguit kijken of de doos aan de buitenkant beschadigd is voordat je je handtekening voor ontvangst zet.Megalomania schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:11:
[...]
Dell komt vandaag een nieuwe brengen. Die 'nieuwe' is natuurlijk een gerefurbished scherm. Ik vroeg de best man van de helpdesk bij de afsluiting van het gesprek of mijn garantie dan wel gelijk blijft aan mijn huidige; 'nee' was het antwoord omdat ik geen order nummer bij de hand had (zat om mn werk). Wel kon hij me een 'case nummer' geven waaraan ik dan later kon refereren. Zonder doorvragen had ik dat nummer nooit gehad dus wel een goeie tip voor de toekomst.
Ik vroeg ook hoe het werkte met dode pixels. Hij zei dat als je het pakket aanneemt dat je akkoord gaat met de ruil. Hij zei dat ik het scherm gewoon moest testen terwijl de courier staat te wachten; benieuwd of hij dat doet!
Heeft verder nog iemand tips wat te checken? ik heb pixel tester van alphaomega software erop staan. (mac)
Ik vind het helemaal een vreemd verhaal van deze Dell-helpdeskmedewerker. Toen ik mijn vervangende U2711 kreeg, had ik ook een casenummer maar daar heb je niets meer aan zodra de case wordt afgesloten. Bij mij was de pakketbezorger van UPS en die levert de doos af en gaat meteen weg.
Ok dat is fijn te horen, ik werk hier met een Dell laptop de Studio 1558 van 2010 met een Graka van ATI, de HD5470 met alleen een VGA en een HDMI output. Nu heb ik de 24"Dell U2412M aangesloten via VGA om zo toch de 1920x1200 resolutie te halen. Ik had ook onderzoek gepleegd en via HDMI zou het inderdaad niet hoger kunnen als 1080P. Klaarblijkelijk kan dat dus wel!pientertje schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:16:
Even een ervaring. Ik heb een laptop met alleen VGA en HDMI, en ik wilde deze aansluiten op mijn u2711. Gaat niet zou je denken, want HDMI kan toch niet hoger dan 1920x1080. Wel dus.
2560x1440 wordt alleen niet door de monitor aangegeven als bruikbare resolutie, dus met de standaard windows resolutiekiezer lijkt het alsof je niet hoger kan dan 1920x1080. Maar met het NVIDIA control panel (hoe dat bj ATI zit weet ik niet) kun jee ook met customize resolutie toevoegen. Als je hier gewoon 2560x1440@60Hz invult werkt het als een zonnetje.
Heeft iemand dezelfde soort configuratie als mij en via HDMI naar DVI de resolutie op 1920x1200?
Alvast bedankt!
Vaio Z met nVidia GT330M, U2412M, HDMI naar DVI-kabel, en kan perfect 1920x1200 doen, inclusief HDCP. Kaart herkent zelfs dat de monitor DVI is en doet geen poging om bijvoorbeeld geluid te sturen of TV-modus (met overscan) in te schakelen. Ik kan wel niet garanderen dat de ATI-kaart het zo netjes doet, maar 1920x1200 over HDMI->DVI is geen probleem!Desmoerick schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:28:
[...]
Ok dat is fijn te horen, ik werk hier met een Dell laptop de Studio 1558 van 2010 met een Graka van ATI, de HD5470 met alleen een VGA en een HDMI output. Nu heb ik de 24"Dell U2412M aangesloten via VGA om zo toch de 1920x1200 resolutie te halen. Ik had ook onderzoek gepleegd en via HDMI zou het inderdaad niet hoger kunnen als 1080P. Klaarblijkelijk kan dat dus wel!
Heeft iemand dezelfde soort configuratie als mij en via HDMI naar DVI de resolutie op 1920x1200?
Alvast bedankt!
Dit topic is gesloten.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wil opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan, kan hij een DM sturen naar Kid Jansen.