Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
martynvs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:34:
[...]

Is het echt veel anders dan V1? Wat zijn de belangrijke nieuwe features? Kan je een screenshot posten?
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2z3rr5t.png
Het wanted scherm

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2nq63c.png
Settings

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/24bp65e.png
Film toevoegen (scrabled text komt door de screenshots)

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/122c65w.png
De manage tab

Alstu :)

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om CouchPotato de films allemaal in 1 map te laten moven? i.p.v dan nog weer een subfolder er in aan te maken? Vanwege mijn aTV Flash (black) op ATV2 setup beneden wil ik direct naar de video file i.p.v eerst via een submap.

[ Voor 35% gewijzigd door Senaxx op 09-01-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Senaxx schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:51:
[...]

[afbeelding]
Het wanted scherm

[afbeelding]
Settings

[afbeelding]
Film toevoegen (scrabled text komt door de screenshots)

[afbeelding]
De manage tab

Alstu :)

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om CouchPotato de films allemaal in 1 map te laten moven? i.p.v dan nog weer een subfolder er in aan te maken? Vanwege mijn aTV Flash (black) op ATV2 setup beneden wil ik direct naar de video file i.p.v eerst via een submap.
Dankje! :) Ziet er strak uit. Ben benieuwd wanneer hij uit beta komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:20
martynvs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:10:
[...]

Dankje! :) Ziet er strak uit. Ben benieuwd wanneer hij uit beta komt.
Ik ook ja, aangezien ik niet geschikt ben om te testen (wil hem meteen als main CP gaan gebruiken aangezien CP v1 vreemd doet..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
Joster schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:59:
[...]

Ik ook ja, aangezien ik niet geschikt ben om te testen (wil hem meteen als main CP gaan gebruiken aangezien CP v1 vreemd doet..).
Nou ik moet zeggen dat hij hier bij mij goed draait hoor. Even een testje uitgevoerd met een film, maar die downloade meteen goed. Je kan hem er altijd even naast draaien natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Brickman
Ik heb een poging gewaagt door de code te snuffellen opzoek naar het *.en.srt probleem maar wordt er niet veel wijzer van.

Verder als move_associated_files en fn.insrt kwam ik niet.
Zou het zo lastig zijn zelf snel een regel aan te passen dat hij gewoon alles pakt?

Iemand meer ervaring met SickBeard code en een idee heeft waar het te moeten zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
gewoon als extra script runnen na sickbeard, dan is het probleem ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Voor de syno gebruikers, DSM 4.0 zit er aan te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mar2zz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:17:
gewoon als extra script runnen na sickbeard, dan is het probleem ook weg.
Dat zou betekenen dat ik de optie Keep Original files moet aan laten aangezien er anders niks te verplaatsen valt na processing van SB, die verwijderd alles nu namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Je hebt het over Subliminal neem ik aan? Dan laat je dat toch gewoon extern runnen op je de map waar al je complete series in staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:45
Joster schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:25:
Hulde aan Synology.
Er komen weer veel mooie dingen bij. Kan niet wachten tot hij weer uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:43:
Je hebt het over Subliminal neem ik aan? Dan laat je dat toch gewoon extern runnen op je de map waar al je complete series in staan?
Ja klopt dat doet het nu ook, eens in de zoveel uur.
Maar voor de series die je direct download leek het me wel een aardige feature.

SABnzbd -> Subliminal -> SickBeard.

Maar zolang het probleem wat Brickman opmerkte niet verholpen is, het alleen verplaatsen van <episodename>.srt's files en NIET <episodename>*.en.srt heeft Subliminal als tussenstap niet veel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Oh zo, nee dat klopt.

Aan de andere kant is het niet zo'n groot probleem aangezien bij nieuwe afleveringen (echt nieuwe, van series die je dus volgt) de ondertitels er toch nog niet zijn.

Bij andere series die je met terugwerkende kracht gaat volgen heb je dan even niet meteen de ondertiteling. Dan zou je dat script dus even tussentijds aan moeten slingeren zodat je alsnog meteen kunt beginnen met kijken (als je dat al wil direct nadat je het binnen gehaald hebt..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:43
Joster schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:25:
Wowwwieee nicee! Ik hoop dat mijn Syno nog supported is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Senaxx schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:12:
[...]

Nou ik moet zeggen dat hij hier bij mij goed draait hoor. Even een testje uitgevoerd met een film, maar die downloade meteen goed. Je kan hem er altijd even naast draaien natuurlijk.
Ik heb eventjes gauw wat getest. Zo voegde ik The Dark Knight Rises toe, die komende zomer in de bios is, maar op een of andere manier vond hij een muziekdvd van de Foo Fighters. Ik houd daar wel van, dus heb hem gewoon laten downloaden, maar dat is eigenlijk niet zoals het moest. Ik denk dus dat je hem nog niet als volwaardig vervanger kunt zien voor er wat meer bugs geplet zijn.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

Sudden schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:58:
[...]

Ik heb eventjes gauw wat getest. Zo voegde ik The Dark Knight Rises toe, die komende zomer in de bios is, maar op een of andere manier vond hij een muziekdvd van de Foo Fighters. Ik houd daar wel van, dus heb hem gewoon laten downloaden, maar dat is eigenlijk niet zoals het moest. Ik denk dus dat je hem nog niet als volwaardig vervanger kunt zien voor er wat meer bugs geplet zijn.
Was het maar een feature ipv een bug !

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:26

Sherlock

No Shit

Senaxx schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:24:
[...]
Ik zal je aanraden SABnzbd eens op een andere poort te zetten. 8080 is meestal een webserver poort, en soms ook van je router. Waarschijnlijk als je hem op 8001 oid zet zal het wel werken.
Helaas, ik heb nu poort 1979 en 8001 geprobeerd*, maar hij blijft 'hangen'. Poort 8081 voor Sickbeard doet het nog steeds prima.

*poortnummer gewijzigd, opgeslagen en SABnzbd opnieuw opgestart.

Waar kan dat aan liggen?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiler69
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-12-2020
2 Vraagjes:

Op een gentoo box heb ik subliminal geïnstalleerd en elke keer wanneer ik subliminal aanroep, krijg ik de volgende error:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/bin/subliminal", line 5, in <module>
    pkg_resources.run_script('subliminal==0.5', 'subliminal')
  File "/usr/lib64/python2.7/site-packages/pkg_resources.py", line 500, in run_script
    self.require(requires)[0].run_script(script_name, ns)
  File "/usr/lib64/python2.7/site-packages/pkg_resources.py", line 1236, in run_script
    execfile(script_filename, namespace, namespace)
  File "/usr/lib64/python2.7/site-packages/subliminal-0.5-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 76, in <module>
    main()
  File "/usr/lib64/python2.7/site-packages/subliminal-0.5-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 47, in main
    parser.add_argument('--version', action='version', version=subliminal.infos.__version__)
AttributeError: 'module' object has no attribute 'infos'

Wat kan dit zijn.

2 Weken heb ik sickbeard van midgetspy geïnstalleerd en het werkte perfect, nzb werd naar sabnzbd verstuurd en het werd netjes naar een map verplaats. Top!!!

Nou heb ik in deze topic gelezen rintje een sickbeard versie gemaakt heeft met ondertitel ondersteuning. Ik heb het geïnstalleerd, config.ini en sickbeard.db van oude versie naar nieuwe versie gekopieerd en de script map instellingen van sabnzbd gewijzigd naar de nieuwe autoProcessTv map. Nu zendt SB de nzb gewoon naar sabnzbd, hij downloadt het netjes, maar hij wordt niet verplaatst naar de goede map en e wordt geen ondertiteling gedownload.

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Is er de afgelopen tijd eigenlijk vooruitgang geboekt met Python2.7 voor Synology zodat Subliminal goed functioneert onder Sickbeard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
smiler69 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:46:
2 Vraagjes:

Op een gentoo box heb ik subliminal geïnstalleerd en elke keer wanneer ik subliminal aanroep, krijg ik de volgende error:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/bin/subliminal", line 5, in <module>
    pkg_resources.run_script('subliminal==0.5', 'subliminal')
  File "/usr/lib64/python2.7/site-packages/pkg_resources.py", line 500, in run_script
    self.require(requires)[0].run_script(script_name, ns)
  File "/usr/lib64/python2.7/site-packages/pkg_resources.py", line 1236, in run_script
    execfile(script_filename, namespace, namespace)
  File "/usr/lib64/python2.7/site-packages/subliminal-0.5-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 76, in <module>
    main()
  File "/usr/lib64/python2.7/site-packages/subliminal-0.5-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 47, in main
    parser.add_argument('--version', action='version', version=subliminal.infos.__version__)
AttributeError: 'module' object has no attribute 'infos'

Wat kan dit zijn.

2 Weken heb ik sickbeard van midgetspy geïnstalleerd en het werkte perfect, nzb werd naar sabnzbd verstuurd en het werd netjes naar een map verplaats. Top!!!

Nou heb ik in deze topic gelezen rintje een sickbeard versie gemaakt heeft met ondertitel ondersteuning. Ik heb het geïnstalleerd, config.ini en sickbeard.db van oude versie naar nieuwe versie gekopieerd en de script map instellingen van sabnzbd gewijzigd naar de nieuwe autoProcessTv map. Nu zendt SB de nzb gewoon naar sabnzbd, hij downloadt het netjes, maar hij wordt niet verplaatst naar de goede map en e wordt geen ondertiteling gedownload.

Wat doe ik fout?
Gebruikt het volgende om Subliminal binnen te hengelen:
git clone -b master https://github.com/Diaoul/subliminal.git /volume1/@appstore/subliminal

Default is de development branch, zo heeft Diaoul het ingesteld.
CarpeVentum schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:11:
Is er de afgelopen tijd eigenlijk vooruitgang geboekt met Python2.7 voor Synology zodat Subliminal goed functioneert onder Sickbeard?
Op m'n DS410 werkt de Python2.7 van de ipkg prima met Subliminal. Alleen is er nog geen cheetah etc. voor beschikbaar. Diaoul heeft wel een paar packages beschikbaar gesteld.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiler69
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-12-2020
Brickman schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:17:
[...]

Gebruikt het volgende om Subliminal binnen te hengelen:
git clone -b master https://github.com/Diaoul/subliminal.git /volume1/@appstore/subliminal

Default is de development branch, zo heeft Diaoul het ingesteld.

[...]
Dank u, ik had inderdaad de dev branche gecloned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Oh my, ik kletste net even met Popeye van xbmc org en de nzbs.org plugin en die komt me daar met een mooi idee...

sickbeard .strm files laten aanmaken van nzb's zodat je pc alleen de 1e rar van een serie hoeft te downen en dan kan ie on the fly gaan spelen... zo kun je 1000'en serie afleveringen per terabyte kwijt. Dan kun je freak1 zijn verzameling op 40TB proberen voorbij te streven voor een eurootje of 70 per 1000 afleveringen...

BTW, wat is python een ontzettend mooie taal. Ik ben bezig met een app en heb daarvoor de drie python-apps tot op de core afgebroken en overgezet naar mijn eigen stiel. En nu stapje voor stapje code terughalen uit die apps maar dan aangepast naar mijn situatie en dan draaien. Kan zo mooi cherrypicken voor mooie code en langzamerhand komt er een appje te voorschijn. 't cherrypyservertje draait al, op poort 5299 (=sms LAZY ;). Nu nog content erop maar goed, 't begin is er... babysteps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
schumi2004 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:31:
[...]

Dat zou betekenen dat ik de optie Keep Original files moet aan laten aangezien er anders niks te verplaatsen valt na processing van SB, die verwijderd alles nu namelijk.
Het extrascript van sickbeard wordt dan uitgevoerd in de map waar de shows heen zijn geplaatst, dus er hoeft niks verplaatst te worden.
bij sabnzbd is $1 je downloadfolder en bij sickbeard is $1 je tvshowfolder.

Ik heb overigens een klein ideetje erover, wellicht gaat het postprocessen te snel, dat sickbeard al begint met processen voordat de srt-file goed is aangemeld op de schijf (ik weet niet of dat kan). Als je een korte sleep inbouwt in je postprocessscript, tussen het subliminal en autoProcessTV commando in, dan gaat het misschien wel goed? zou je dat eens kunnen testen?

sleep 5 moet je er dan ergens tussen frotten, dan gaat ie even 5 seconden tukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gizmo-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 10:33
CarpeVentum schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:11:
Ze zijn hard bezig met het pakket.
Ik heb er een van Diauol gekregen:
http://syno.diaoul.fr/SPKs/Python
Mijn losse subliminal werkt er al wel op.
Hoe het verder staat weet ik niet
meer info hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
-Gizmo- schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:05:
[...]

Ze zijn hard bezig met het pakket.
Ik heb er een van Diauol gekregen:
http://syno.diaoul.fr/SPKs/Python
Mijn losse subliminal werkt er al wel op.
Hoe het verder staat weet ik niet
meer info hier
Thanks! Klopt het dat het pakket niet gerund kan worden in Diskstation? Ik dacht dat ik de goede cpu architectuur had.

Hoe kan ik controleren of het functioneert? Dan ga ik zo kijken of ik nog dingen aan moet passen zodat alles echt goed werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gizmo-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 10:33
CarpeVentum schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:53:
[...]

Thanks! Klopt het dat het pakket niet gerund kan worden in Diskstation? Ik dacht dat ik de goede cpu architectuur had.

Hoe kan ik controleren of het functioneert? Dan ga ik zo kijken of ik nog dingen aan moet passen zodat alles echt goed werkt :)

Je kan het net als 2.6 niet runnen dit klopt.
Ik heb gebruik gemaakt van de HowTo's van Brickman. Ik heb daarbij NIET het ipkg packet gebruikt om de setup uit te voeren, maar /usr/local/python27/bin/python.
In dit pakket zit ook al de setuptools en pip, redelijk compleet dus.
Als je de HowTo volgt komt de exe in "/volume1/@appstore/subliminal/build/scripts-2.7/subliminal" te staan.
Uiteraard is dit pakket nog experimenteel etc, etc.
Hij werkte bij mij, dus ik ging er van uit dat het functioneerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op dit moment heb ik nog een PC waar alles lokaal draait. Alles is in mijn geval: XBMC Dharma en Couchpotato via torrents. Binnenkort komt hiervoor een Synology NAS, waar dan de MySQL database van XBMC op komt.

Dat Maraschino ziet er fantastisch uit en wil ik zeker gaan toepassen, maar voordat ik mezelf blij maak met een dode mus: begrijp ik het goed dat XBMC niet hoeft te draaien op dezelfde machine als waar Maraschino draait?

Alsin: Maraschino heeft genoeg aan de MySQL database op de NAS en als ik die Marschino 'webpagina' dan open via de PC waar XBMC op staat, dan kan ik een episode aanklikken en wordt XBMC gestart?

Mijn XBMC staat normaliter gewoon uit, tenzij ik een film / serie wil kijken.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
:9~

[ Voor 41% gewijzigd door Joster op 10-01-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
PromWarMachine schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:16:
Op dit moment heb ik nog een PC waar alles lokaal draait. Alles is in mijn geval: XBMC Dharma en Couchpotato via torrents. Binnenkort komt hiervoor een Synology NAS, waar dan de MySQL database van XBMC op komt.

Dat Maraschino ziet er fantastisch uit en wil ik zeker gaan toepassen, maar voordat ik mezelf blij maak met een dode mus: begrijp ik het goed dat XBMC niet hoeft te draaien op dezelfde machine als waar Maraschino draait?

Alsin: Maraschino heeft genoeg aan de MySQL database op de NAS en als ik die Marschino 'webpagina' dan open via de PC waar XBMC op staat, dan kan ik een episode aanklikken en wordt XBMC gestart?

Mijn XBMC staat normaliter gewoon uit, tenzij ik een film / serie wil kijken.
Ik heb het op dezelfde manier draaien. Je kan het IP van xbmc aangeven (slechts 1). Dat hoeft dfus niet localhost te zijn. Wel moet je xbmc box aanstaan om in maraschino library info te laten zien. Maraschino is (nog) neit in staat om info direct uit de mysql db te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

lowfi schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:27:
[...]

Ik heb het op dezelfde manier draaien. Je kan het IP van xbmc aangeven (slechts 1). Dat hoeft dfus niet localhost te zijn. Wel moet je xbmc box aanstaan om in maraschino library info te laten zien. Maraschino is (nog) neit in staat om info direct uit de mysql db te trekken.
Dat is wel erg jammer eigenlijk. Hoe doen anderen dat? Kan me niet voorstellen dat mensen permanent XBMC aan laten, alleen om deze prachtige Maraschino frontend te laten werken.

Kun je XBMC ook direct op Synology laten draaien? Daar zou ik hem wel permanent aan kunnen houden. Ze hebben immers toch dezelfde library via MySQL.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
PromWarMachine schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:38:
[...]

Dat is wel erg jammer eigenlijk. Hoe doen anderen dat? Kan me niet voorstellen dat mensen permanent XBMC aan laten, alleen om deze prachtige Maraschino frontend te laten werken.
Dat draai je er gewoon bij? :P XBMC staat hier samen met sab/cp/sb/etc 24/7 aan, mede omdat het ook een mail/cloudserver voor mezelf is... ;)
Kun je XBMC ook direct op Synology laten draaien? Daar zou ik hem wel permanent aan kunnen houden. Ze hebben immers toch dezelfde library via MySQL.
Lijkt me niet eigenlijk... porten is volgens mij best een werkje, en om dat nou alleen te doen zodat progs als maraschino de api kunnen gebruiken... Is het dan niet gewoon tijd voor een energiezuinig pc-ding ipv een nas? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zelfs de meest energiezuinige PC slurpt nog behoorlijk meer energie dan een NAS. Ik heb beide, en de XBMC PC (Asrock Ion) staat echt niet de hele dag aan, max een paar uurtjes per dag om films te kijken.

Hoe moeilijk kan het zijn om de MySQL van XBMC direct uit te lezen, dat zou eigenlijk wel een super-oplossing zijn. Ik denk dat steeds meer mensen kiezen voor een gecentraliseerde MySQL-database, dus dat zou best een interessante feature kunnen zijn.

XBMC gaat overigens never nooit draaien op een Synology NAS, al was het maar om de simpele reden dat een NAS geen HDMI-uitgang of videokaart heeft :+

[ Voor 14% gewijzigd door mrwolf op 10-01-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Id3ntityX
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-09 20:23
bassio schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:37:
[...]

De serie kan wel toegevoegd worden, maar er wordt niks binnen gehaald. Zou het kunnen zijn dat het gewoon niet meer beschikbaar is? Ik heb o.a. NZBMatrix als provider maar hij blijft maar op wanted staan.
Het komt soms voor dat ze niet gepakt worden, handmatig zoeken werkt dan vaak wel. Life vind ik handmatig ook wel, het zijn wel vrij oude posts maar voor een goede usenetprovider geen probleem. Het oud zijn van de posts zou mogelijk ook het probleem kunnen zijn? Mocht je er niet uitkomen stuur dan maar een DM, ik blijf liever ruim van de grenzen van de forumpolicy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03
bassio schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:37:
[...]

De serie kan wel toegevoegd worden, maar er wordt niks binnen gehaald. Zou het kunnen zijn dat het gewoon niet meer beschikbaar is? Ik heb o.a. NZBMatrix als provider maar hij blijft maar op wanted staan.
Heb je de rententie in SB goed ingevuld? Welke retentie heeft je download provider overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Id3ntityX
job schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:20:
[...]

Heb je de rententie in SB goed ingevuld? Welke retentie heeft je download provider overigens?
Ik heb het hier ook getest, 1240 dagen retentie met 4 search providers. Soms wordt het gewoon niet gepakt, ik had het zelfde probleem met de oude dr. who.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Dat zou inderdaad ook kunnen. De log kan ongetwijfeld uitsluitsel geven, maar die post hij niet.

edit: Hier geeft Sick Beard rechts bovenaan dat hij voor life (2008) geen episodes kan vinden. Life (2009) vind Sick Beard wel, maar dat is een compleet andere serie :)

Oftewel, hij lijkt niet geindexeerd te zijn. Dus dan wordt het zelf zoeken.

[ Voor 64% gewijzigd door job op 10-01-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Id3ntityX schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:28:
[...]

Ik heb het hier ook getest, 1240 dagen retentie met 4 search providers. Soms wordt het gewoon niet gepakt, ik had het zelfde probleem met de oude dr. who.
Dat je provider 1240 dagen retentie heeft, betekend niet dat de indexer dan ook die retentie heeft. Wat is de retentie bijvoorbeeld van nzbmatrix? Misschien flushen ze wel? nzb.su is bijvoorbeeld nog niet eens zo lang in de lucht, en mijn server staat bijvoorbeeld ingesteld op een flush van 2 jaar (lijkt me toch voldoende, zeker aangezien alles toch steeds maar geherupload word)

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Id3ntityX
j1nx schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:40:
[...]

Dat je provider 1240 dagen retentie heeft, betekend niet dat de indexer dan ook die retentie heeft. Wat is de retentie bijvoorbeeld van nzbmatrix? Misschien flushen ze wel? nzb.su is bijvoorbeeld nog niet eens zo lang in de lucht, en mijn server staat bijvoorbeeld ingesteld op een flush van 2 jaar (lijkt me toch voldoende, zeker aangezien alles toch steeds maar geherupload word)
Aah, goed punt j1nx! Zelf niet aan even aan gedacht.

[ Voor 82% gewijzigd door Id3ntityX op 10-01-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
mrwolf schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:55:
Zelfs de meest energiezuinige PC slurpt nog behoorlijk meer energie dan een NAS. Ik heb beide, en de XBMC PC (Asrock Ion) staat echt niet de hele dag aan, max een paar uurtjes per dag om films te kijken.

Hoe moeilijk kan het zijn om de MySQL van XBMC direct uit te lezen, dat zou eigenlijk wel een super-oplossing zijn. Ik denk dat steeds meer mensen kiezen voor een gecentraliseerde MySQL-database, dus dat zou best een interessante feature kunnen zijn.

XBMC gaat overigens never nooit draaien op een Synology NAS, al was het maar om de simpele reden dat een NAS geen HDMI-uitgang of videokaart heeft :+
Ik heb het al geopperd in het maraschino topic op xbmc.org. Aangezien de main devver (??) zelf binnenkort ook aan de slag gaat met een centrale mysql database verwacht ik dat in de toekomst wel ondersteuning komt om direct uit de mysql db info te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Ik heb de hibernation een beetje bijgehouden van mijn HDD's. Volgens mij haalt sickbeard de schijven te veel uit hibernation. Toch heb ik het logbestand op de externe usb stick staan. Dit werkt correct want ik zie het logbestand op de stick zelf. Zijn er nog andere instellingen die ik over het hoofd zie? Op de nas (ds211J) staat eigenlijk enkel SABNZBd, couchpotato & sickbeard als extra services. Alledrie schrijven ze hun logbestanden op de stick.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
heb je soms blackhole monitoring of downloadfolder monitoring aan staan? komt in alledrie de programma's voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Mar2zz schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:15:
heb je soms blackhole monitoring of downloadfolder monitoring aan staan? komt in alledrie de programma's voor.
Bij sabnzbd is de watchfolder location leeg (als dit is wat je bedoelt). Bij de andere twee ben ik niet zeker waar ik dit kan checken

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Dat bedoel ik. Zit bij de andere ook bij de downloadinstellingen/postprocessen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Mar2zz schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:20:
Dat bedoel ik. Zit bij de andere ook bij de downloadinstellingen/postprocessen
"Scan and Process" is ingeschakeld in sickbeard. Maar dit is toch ook nodig als ik wil dat de series in de correcte folder worden geplaatst?
Ook renaming met download en destinationfolder staat geconfigureerd in couchpotato. Hier ook dezelfde reden.
Is de enige oplossing dan de Search Frequency drastisch te verhogen?

Hier een voorbeeld van wat sickbeard elk uur deed:
Jan-10 11:56:49 INFO SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: No needed episodes found on the RSS feeds
Jan-10 11:56:45 INFO SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Clearing nzb.su cache and updating with new information
Jan-10 11:56:41 INFO SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Clearing Sick Beard Index cache and updating with new information
Jan-10 11:56:38 INFO SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Clearing Womble's Index cache and updating with new information
Jan-10 11:56:37 INFO SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Searching all providers for any needed episodes
Jan-10 11:56:37 INFO SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Beginning search for new episodes on RSS
Jan-10 11:56:37 INFO SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Changing all old missing episodes to status WANTED

[ Voor 43% gewijzigd door tboheeren op 10-01-2012 20:25 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Voor sickbeard kun je het postprocessingscript als alternatief gebruiken. Voor Couch weet ik geen oplossing.

CouchPotato zou ook zo een postprocessor als sickbeard moeten krijgen. als het niet in v2 zit dan ga ik me er tegenaan bemoeien / maken. Dan komt het alleen in actie als sab daadwerkelijk wat te bieden heeft, dat scheelt resources, stroom, gedoe etc.

[ Voor 54% gewijzigd door Mar2zz op 10-01-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Zoals meerderen met mij al verwacht hadden is het weer mis met Headphones. Ook deze useragent heeft MusicBrainz geblokkeerd. Een tijdje terug las ik een ideetje van j1nx om een shadow-database te gaan draaien. Is dat nog iets geworden? Het is namelijk best lastig als niemand aan headphones knutselt met wat fixes hiervoor. Dan moet je elke keer weer een nieuwe useragent aanmaken.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Mar2zz schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:34:
Voor sickbeard kun je het postprocessingscript als alternatief gebruiken. Voor Couch weet ik geen oplossing.

CouchPotato zou ook zo een postprocessor als sickbeard moeten krijgen. als het niet in v2 zit dan ga ik me er tegenaan bemoeien / maken. Dan komt het alleen in actie als sab daadwerkelijk wat te bieden heeft, dat scheelt resources, stroom, gedoe etc.
Kan je me even verder helpen waar en hoe ik dit posprocess script gebruik voor sick?
Ik heb namelijk voor sb & cp de zebulon packages gebruikt

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
In de map waar sickbeard is geinstalleerd (zie 1e pagina config van sickbeard) staat een map autoProcessTV. Hierin zitten drie bestanden. Kopieer deze drie naar de map van sabnzbd waar je je postprocess scripts bewaart (die kun je instellen in sabnzbd bij Algemeen/mappen).
hernoem autoProcessTV.cfg.sample naar autoProcessTV.cfg en vul met een teksteditor daar je servergegevens in.

In Sickbeard geef je een categorie mee aan de downloads en in sabnzbd koppel je bij categorien dat script aan. Nu gaat sickbeard sab voeren met nzb's, en sab geeft voltooide downloads terug waarmee sickbeard dan direct aan de slag gaat.

Mocht het hiermee niet lukken, de meest uitvoerige howto is altijd hier te vinden: http://www.ainer.org/. Deze zijn geschreven voor Ubuntu(derivates) maar qua config goed om te zetten naar Syno's, Qnaps en others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 16:38
heeft iemand met sabnzb couchpotato en sickbeard zijn ds wel slapend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

Is er een mogelijkheid om de poort van SABNZB 'vast' te zetten? Elke keer als ik SAB start dan heeft deze een ander poortnummer waardoor Couch en Sick SAB niet vinden.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
In config > general kan je het poortnummer instellen.
Maar wat jij hebt (telkens een ander poortnummer) is geen normaal gedrag van sab.
joppe113 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:17:
heeft iemand met sabnzb couchpotato en sickbeard zijn ds wel slapend gekregen?
HD in slaapstand bedoel je?
Jup, door te doen wat zo velen al verteld hebben: Door de logfiles van sabnzbd en sickbeard op een usb stick te laten wegschrijven.

[ Voor 61% gewijzigd door job op 11-01-2012 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Mar2zz schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:34:

Laten we het hopen zeg. Dan ben ik meteen van mijn post processing geklooi wat ik heb in CPv1 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
job schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 00:18:
In config > general kan je het poortnummer instellen.
Maar wat jij hebt (telkens een ander poortnummer) is geen normaal gedrag van sab.

[...]

HD in slaapstand bedoel je?
Jup, door te doen wat zo velen al verteld hebben: Door de logfiles van sabnzbd en sickbeard op een usb stick te laten wegschrijven.
En voor de log map van CouchPotato een symlink naar je usbstick.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Sherlock schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:05:
[...]

Helaas, ik heb nu poort 1979 en 8001 geprobeerd*, maar hij blijft 'hangen'. Poort 8081 voor Sickbeard doet het nog steeds prima.

*poortnummer gewijzigd, opgeslagen en SABnzbd opnieuw opgestart.

Waar kan dat aan liggen?
OK, het lag dus aan de hostname, die stond bij mij op 'localhost' ipv 0.0.0.0...

Nu wil ik SAB, SB en CP als service gaan draaien, volgende uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brickman schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:12:
[...]

En voor de log map van CouchPotato een symlink naar je usbstick.
Op deze manier toch ?

cd /usr/local/var/couchpotato/logs
ln -s /volumeUSB1/usbshare/logs/couchpotato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 16:38
Bij mijn server gaan de schijven nu prima slapen. Ik had alle logs e.d. op een usb stick maar toen werkte de hibernation nog niet. Gister een sickbeard en couch opnieuw opgestart en nu snurkt hij er over!
<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit toevallig een beetje mijn logs door te spitten en zag er ineens een sabnzbd.error.log staan met de volgende inhoud.

code:
1
2
3
4
/usr/local/sabnzbd/share/SABnzbd/sabnzbd/utils/ssmtplib.py:116: DeprecationWarning: socket.ssl() is deprecated.  Use ssl.wrap_socket() instead.
  sslobj = socket.ssl(self.sock, self.keyfile, self.certfile)
/usr/local/sabnzbd/share/SABnzbd/sabnzbd/utils/ssmtplib.py:116: DeprecationWarning: socket.ssl() is deprecated.  Use ssl.wrap_socket() instead.
  sslobj = socket.ssl(self.sock, self.keyfile, self.certfile)

Iemand deze error al eens eerder gezien?

En een tweede vraag. Ik heb subliminal draaien van m.b.v. brickman's tutorial voor synology en vroeg me af hoe ik mijn gehele disk kan laten scannen voor subs, of het wijs is is een tweede.

[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 11-01-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Sherlock schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:22:
[...]

Ik heb deze bestanden gekopieerd en Sickbeard opnieuw geinstalleerd, daarna werkte het weer :)

Kan iemand me helpen om SABnzbd vanaf mijn (Android) telefoon te benaderen? Sickbeard en Couchpotato kan ik benaderen via de browser en dan 192.168.1.10:8081 of 192.168.1.10:5051, maar 192.168.1.10:8080 werkt niet. IP-adres is vast, en SABnzbd draait op poort 8080.

Ik heb op mijn router gekeken en zie nergens iets over poort 8080.
Probeer anders eens MediaDog. Werkt super alleen kun je niets aan Sabnzb toevoegen.
http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=105712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Sudden schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:42:
Zoals meerderen met mij al verwacht hadden is het weer mis met Headphones. Ook deze useragent heeft MusicBrainz geblokkeerd. Een tijdje terug las ik een ideetje van j1nx om een shadow-database te gaan draaien. Is dat nog iets geworden? Het is namelijk best lastig als niemand aan headphones knutselt met wat fixes hiervoor. Dan moet je elke keer weer een nieuwe useragent aanmaken.
Nog niet mee verder gegaan omdat;
  • Ik eerst mijn eigen netwerk/machines even moest aanpakken (centrale database)
  • Ik denk niet het geheugen in de server heb zitten om er NOG een service naast te draaien. We rammen met zijn alle ~20.000 keer tegen de Newznab API, dis al zijn geheugen al nodig heeft om die MySQL goed te laten draaien (het is al op het randje)
  • Ik er nog niet uit was of het dan beter is om de URL in de SB files aan te pakken, of de DNS bij de mensen lokaal aan te pakken. (ik denk het eerste, anders weet Apache niet naar welke virtual host hij moet)
Ik zal kijken of ik het deze week nog eens nader kan onderzoeken, maar als het ten kosten gaat van de useability van newznab, dan zet ik hem weer uit totdat er meer RAM bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
MikeOO schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:17:
[...]

Probeer anders eens MediaDog. Werkt super alleen kun je niets aan Sabnzb toevoegen.
Die gebruik ik al een tijdje,ben er erg tevreden over (hier de link naar de market: Android Market: MediaDog - Apps op Android Market). Daarnaast gebruik ik Android Market: NZB Mobile Pro - Apps op Android Market, daarmee kan je wel zaken aan SABnzbd toevoegen. Je kan op NZBmatrix of Newzbin zoeken waarna je via een klik een NZB toevoegt, daarnaast kan je rechtreeks een URL met een NZB aan SABnzbd toevoegen.

Prima apps! _O_

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

MikeOO schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:17:
[...]
Thanks, maar de vraag (intussen antwoord gevonden) was juist naar aanleiding van Mediadog, omdat het niet werkte. Het bleek dat ik sowieso niet 'extern' kon verbinden, en dat het niet met MediaDog te maken had.
Sherlock schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:52:
[...]
OK, het lag dus aan de hostname, die stond bij mij op 'localhost' ipv 0.0.0.0...

Nu wil ik SAB, SB en CP als service gaan draaien, volgende uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:11
Weet iemand misschien de oorzaak waarom ik bij sickbeard soms naar verloop van tijd meerdere serie folders krijg voor dezelfde serie?

Bijvoorbeeld:

serie-naam
serienaam
serie naam

of

serienaam
Serienaam

Die laatste is leuk want dan kan je de map niet meer onder Windows benaderen.

Overig laat ik SAB het postprocessen doen.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
spoor12b schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:50:
Weet iemand misschien de oorzaak waarom ik bij sickbeard soms naar verloop van tijd meerdere serie folders krijg voor dezelfde serie?

Bijvoorbeeld:

serie-naam
serienaam
serie naam

of

serienaam
Serienaam

Die laatste is leuk want dan kan je de map niet meer onder Windows benaderen.

Geef eens een paar concrete voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
Die moet ik opzoeken want mijn NAS staat uit. Het gebeurde iig met Beavis and Butthead

Volgens mij:

Beavis and Butthead
Beavis and Butt-head

Op TVDB staan daar ook meerdere varianten van.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Sherlock schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:32:
[...]

Thanks, maar de vraag (intussen antwoord gevonden) was juist naar aanleiding van Mediadog, omdat het niet werkte. Het bleek dat ik sowieso niet 'extern' kon verbinden, en dat het niet met MediaDog te maken had.

[...]
Als de juiste poorten toch open staan op je router, kan het zijn dat je provider de poort blokkeert.
Ikzelf (Belgie, Telenet) kan bijvoorbeeld niets doen met de poorten 80, 8080, 22, en nog enkelen

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

tboheeren schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:37:
[...]
Als de juiste poorten toch open staan op je router, kan het zijn dat je provider de poort blokkeert.
Ikzelf (Belgie, Telenet) kan bijvoorbeeld niets doen met de poorten 80, 8080, 22, en nog enkelen
Ik hoop niet dat mijn provider op mijn interne netwerk poorten kan blokkeren ;)

edit @ hieronder, dat snap ik, maar ik wist niet hoe het anders te verwoorden.

[ Voor 9% gewijzigd door Sherlock op 11-01-2012 17:01 . Reden: hieronder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Op basis hiervan:
Het bleek dat ik sowieso niet 'extern' kon verbinden
stelde ik mijn oplossing voor van de provider...

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hmm, jammer dat NL series binnenhalen nog niet werkt. Ik heb dat stappenplan gedaan (en newznab.py weer aangepast nadat ik sickbeard herstart heb). Hij vind de series, afleveringen en op nzb.su en nzbs.org staan de series ook. Mappen worden ook aangemaakt. Sick Beard haalt ze alleen niet binnen.
Bummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
spoor12b schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:50:
Ik zou de oorzaak dus in de postprocessing van sab zoeken.
Hoe maakt sab de foldernaam aan? Is dat toevallig adv de bestandsnaam?

[ Voor 22% gewijzigd door job op 11-01-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
spoor12b schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:30:
Die moet ik opzoeken want mijn NAS staat uit. Het gebeurde iig met Beavis and Butthead

Volgens mij:

Beavis and Butthead
Beavis and Butt-head

Op TVDB staan daar ook meerdere varianten van.
Op TVDB staat er maar 1 variant, ik wacht wel even op een concreet voorbeeld, en uiteraard de log van SB bij het postprocessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lowfi schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:42:
[...]

Abduction heb ik 24 dec aan mijn collectie toegevoegd (via trakt utilities XBMC) maar deze staat nog altijd in de watchlist.
Duurde even voor het antwoord omdat ik eerlijk gezegd het min of meer vergeten was maar de 2 films die ik toegevoegd had zijn door CP gedownload.

Dus het werkt.

Je hebt toch wel Grab movies from watchlist aangevinkt in CP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
ik krijg deze fout in cp: Error parsing RSS. no element found: line 1, column 0... weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

ruud burger geeft aan dat het aan spotweb ligt. maar ik weet niet wat het zou moeten zijn. ik kan xml's aanroepen, cp lijkt goed te werken. waar gaat het fout in mn rss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
schumi2004 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:08:
[...]

Op deze manier toch ?

cd /usr/local/var/couchpotato/logs
ln -s /volumeUSB1/usbshare/logs/couchpotato
Zelf heb ik de postprocces van SB aangepast, stond iets van elke 10 min, heb ik veranderd naar 1x per dag. Bij mij gaat de NAS dus lekker slapen als er niks te doen is.

[ Voor 8% gewijzigd door gielie op 12-01-2012 11:50 ]

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Brickman (of iemand anders)

Het installeren van CP v2 op mijn NAS kan denk ik gewoon m.b.v. jouw tutorial neem ik aan?

Kort door de bocht, om hem er naast te draaien CouchPotato folder names vervangen door CouchPotatoV2 of gewoon CouchPotatoServer (ook in init script) en de juiste repo gebruiken natuurlijk?

Draai alles nu op een Ubuntu systeempje en moet zeggen dat het me niet tegen valt en voornemens van plan ben CPv2 als main movie manager te gaan gebruiken (ook al wordt dit afgeraden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
uhh.... Help!

Logs & Errors

2012-01-12 13:02:16.517336 CHECKVERSION :: Unable to contact github, can't check for update
2012-01-12 13:02:16.581118 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading J1NX URL: (, URLError(gaierror(-3, 'Temporary failure in name resolution'),), ) - [Errno -3] Temporary failure in name resolution
2012-01-12 13:02:56.569302 CHECKVERSION :: Exception generated in thread CHECKVERSION: socket error
2012-01-12 13:02:56.920971 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading NZBMatrix URL: (, URLError(gaierror(-3, 'Temporary failure in name resolution'),), ) - [Errno -3] Temporary failure in name resolution
2012-01-12 13:03:37.037226 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Womble's Index URL: (, URLError(gaierror(-3, 'Temporary failure in name resolution'),), ) - [Errno -3] Temporary failure in name resolution
2012-01-12 13:04:09.745228 CP Server Thread-5 :: Unable to contact github, can't check for update
2012-01-12 13:04:17.208070 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading nzb.su URL: (, URLError(gaierror(-3, 'Temporary failure in name resolution'),), ) - [Errno -3] Temporary failure in name resolution

Heb al reboot gedaan maar blijf de zelfde fout houden. Of ligt het probleem bij aan de anderekant van mijn internet lijn.

Laat maar, zag dat CP ook diverse rare error's gaf heb hierna mijn DSM gereboot en alle problemen verdwenen als sneeuw voor de zon.

[ Voor 5% gewijzigd door 0Burner0 op 12-01-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
schumi2004 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:24:
@Brickman (of iemand anders)

Het installeren van CP v2 op mijn NAS kan denk ik gewoon m.b.v. jouw tutorial neem ik aan?

Kort door de bocht, om hem er naast te draaien CouchPotato folder names vervangen door CouchPotatoV2 of gewoon CouchPotatoServer (ook in init script) en de juiste repo gebruiken natuurlijk?

Draai alles nu op een Ubuntu systeempje en moet zeggen dat het me niet tegen valt en voornemens van plan ben CPv2 als main movie manager te gaan gebruiken (ook al wordt dit afgeraden).
Heb er een voor CP v2 gemaakt:
http://dl.dropbox.com/u/5...nstall%20CouchPotato2.txt

Heb CP2 nog niet werkend gekregen met apache Proxy :(.

[ Voor 5% gewijzigd door Brickman op 12-01-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brickman schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:02:
[...]

Heb er een voor CP v2 gemaakt:
http://dl.dropbox.com/u/5...nstall%20CouchPotato2.txt

Heb CP2 nog niet werkend gekregen met apache Proxy :(.
Vanavond eens proberen, thanks.

Beetje offtopic maar jij bent nogal handig met Synology en de nodige commando's. Je weet toevallig niet hoe ik een verdwenen user (sickbeard) weer in de DSM userlist terug kan krijgen? (via commandline is hij ernog wel, aangemaakt door Zebulon's package)
Heb het vermoeden als ik hem nu toe voeg er conflicten ontstaan met de al aanwezige user. Is ook meer voor de netheid eerlijk gezegd.

Al gevonden denk http://synoblog.superzebu...rd-3-0-spk/#comment-10957

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 12-01-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
mrwolf schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:15:
[...]

Op TVDB staat er maar 1 variant, ik wacht wel even op een concreet voorbeeld, en uiteraard de log van SB bij het postprocessen.
Vreemd want ik zie op deze pagina wel een aantal "versies" staan?

http://thetvdb.com/index....istseries&function=Search

Ik kan mijn NAS nu remote benaderen dus hier zijn de foldernames:

drwxrwxrwx 2 sabnzbd users 4096 Dec 30 08:37 Beavis and Butt Head
drwxrwxrwx 2 sabnzbd users 4096 Jan 6 13:51 Beavis and Butt-Head
drwxrwxrwx 2 sabnzbd users 4096 Jan 6 13:29 Beavis and Butthead

edit:

Ik heb nog even het eventuele postprocessing deel opgezicht:

In mijn SAB scripts folder staat slechts één scriptje dat een chown 777 draait. Sickbeard geeft aan SAB door dat het om de categorie series gaat en die sla ik in een map op (met series* binnen SAB). Dus geen bijzondere postprocessing zaken voor zover ik kan zien.

bedankt.

[ Voor 23% gewijzigd door spoor12b op 12-01-2012 15:05 ]

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Is er een manier om ervoor te zorgen dat sickbeard geen password protected files meer download?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Snippertje schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:45:
Is er een manier om ervoor te zorgen dat sickbeard geen password protected files meer download?
Hier heb ik ook interesse in (ook voor couchpotato). Ik vermoed echter dat dit volledig afhangt van de searchprovider (nzbmatrix, nzb.su...).

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snippertje schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:45:
Dat is lang geleden dat ik een dergelijke vraag voorbij zie komen. Is een andere source misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

schumi2004 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:54:
[...]

Dat is lang geleden dat ik een dergelijke vraag voorbij zie komen. Is een andere source misschien een idee?
Het is nu pas 1x voorgekomen (van de 100 downloads), dus vermoed dat wel meevalt. Gebruik nu sickbeard index en nzb.su. Mocht het erger worden ga ik dat maar doen, onderzoek leert inderdaad dat dat het enige is dat je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:46

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ik heb bij Couchpotato de volgende films als test ingevoerd, 2 uur geleden.
De refreshtime staat op 1 uur, maar hij vind niets...

De films die ik toegevoegd heb zijn:

--Blade
--Blade 2
--Rio
--Valkyrie

Ook heb ik mijn keys van NZBrUS en NZBMatrix ingegeven...

Ligt het aan mijn ongeduld, of het programma?

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rikdegraaff schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:18:
Ik heb bij Couchpotato de volgende films als test ingevoerd, 2 uur geleden.
De refreshtime staat op 1 uur, maar hij vind niets...

De films die ik toegevoegd heb zijn:

--Blade
--Blade 2
--Rio
--Valkyrie

Ook heb ik mijn keys van NZBrUS en NZBMatrix ingegeven...

Ligt het aan mijn ongeduld, of het programma?
Staat er ook iets in de log?
Retentietijden verschillen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Nee er staat niets vreemds in de log.
Mijn retentie staat op die, die mijn server mij verteld heeft...

Heb nu ook maar account Newzbin toegevoegd...

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rikdegraaff schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:22:
Nee er staat niets vreemds in de log.
Mijn retentie staat op die, die mijn server mij verteld heeft...

Heb nu ook maar account Newzbin toegevoegd...
Je kunt hem ook geforceerd laten zoeken, per film of hele wanted list.

Ik zou per film doen en je log file even leeg gooien eerst, dan geforceerd zoeken op 1 film en kijken wat er in log verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
en de films zijn los wel te vinden in de kwaliteit die CP zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

r3v0ss schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:24:
en de films zijn los wel te vinden in de kwaliteit die CP zoekt?
Ja, bijvoorbeeld Rio heb ik net gevonden op Newzbin....in de DVD-R kwaliteit.

EDIT: Heb nu alle logs gecleard en alleen Rio toegevoegd, forced check, maar niets... ;(
EDIT2: Ik heb wel staan bij Subtitles "en, nl".
Zou dat het kunnen zijn?

[ Voor 24% gewijzigd door PeaceFreak op 12-01-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
pven schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:36:
[...]

Die gebruik ik al een tijdje,ben er erg tevreden over (hier de link naar de market: Android Market: MediaDog - Apps op Android Market). Daarnaast gebruik ik Android Market: NZB Mobile Pro - Apps op Android Market, daarmee kan je wel zaken aan SABnzbd toevoegen. Je kan op NZBmatrix of Newzbin zoeken waarna je via een klik een NZB toevoegt, daarnaast kan je rechtreeks een URL met een NZB aan SABnzbd toevoegen.

Prima apps! _O_
Je kunt MediaDog beter via forum downloaden daar bied de maker hem gratis aan. Via Marktet moet je ervoor betalen terwijl het dezelfde versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
spoor12b schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:28:
[...]

Vreemd want ik zie op deze pagina wel een aantal "versies" staan?

http://thetvdb.com/index....istseries&function=Search

Ik kan mijn NAS nu remote benaderen dus hier zijn de foldernames:

drwxrwxrwx 2 sabnzbd users 4096 Dec 30 08:37 Beavis and Butt Head
drwxrwxrwx 2 sabnzbd users 4096 Jan 6 13:51 Beavis and Butt-Head
drwxrwxrwx 2 sabnzbd users 4096 Jan 6 13:29 Beavis and Butthead

edit:

Ik heb nog even het eventuele postprocessing deel opgezicht:

In mijn SAB scripts folder staat slechts één scriptje dat een chown 777 draait. Sickbeard geeft aan SAB door dat het om de categorie series gaat en die sla ik in een map op (met series* binnen SAB). Dus geen bijzondere postprocessing zaken voor zover ik kan zien.

bedankt.
Wat vreemd. De show id van jouw zoekresultaten is wel gelijk, dus het lijkt erop dat TVDB een soort alias of alternatieve spelling gebruikt voor exact dezelfde show. Als SB gaat postprocessen, dan zoekt hij op show id, en pakt de eerste de beste match. Het lijkt mij dat er dus bij een zoekopdracht op show id soms een andere variant naar boven komt, en hij deze dus gebruikt. Heel irritant.

Je zou een ticket voor SB kunnen aanmaken, waarbij er dus een dubbelcheck gedaan wordt of er al een directory bestaat voor een alternatieve spelling van een show id, en dat deze dan gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
Prima, als dit inderdaad geen bekend probleem of configuratie fout is dan ga ik het aanmelden bij SB.

bedankt.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Nu vindt hij ze wel, maar ze komen niet in SABnzbd+ terecht...
Er staat bij CP wél dat ze naar SABnzbd+ zijn verzonden... 8)7

EDIT: Volgens mij doet hij doet het nu wel.!
EDIT2: Laat maar, ik moet allerlei betaalde accounts hebben...
Dus voor mij Game Over ;) Ik doe het toch maar lekker met de hand! :)

[ Voor 42% gewijzigd door PeaceFreak op 12-01-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Een vriend van mij heeft het werkend gekregen om de IMDB watchlist te koppelen aan Couchpotato, maar die optie staat er bij mij niet bij (bij extras).

Ik heb even gekeken of ik de laatste versie heb, windows build r35, volgens de site lijkt dat zo te zijn (r36 in de changelog is nog niet gereleased schijnbaar).

Komt het misschien omdat hij een linux build heeft waar het wel al in zit of zie ik gewoon iets gigantisch over het hoofd/doe ik iets fout?

(zoeken binnen dit topic op watchlist levert niks op, behalve dan wat posts over trakt).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 15:17
rikdegraaff schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:40:

Je hebt helemaal geen betaalde accounts nodig op CP en SAB te laten werken. Afgezien van je usenet account. Maar ik heb Ziggo en heb daar dus verder ook niets voor nodig(in theorie).

Heb je een usenet provider? Zo ja, dan kunnen wij je best helpen om alles werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ja ik heb Sunnyusenet.
Maar gewoon downloaden lukt, alleen niet via CP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

rikdegraaff schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:40:

Gratis is ook gewoon mogelijk, alleen betaald is beter heb ik gemerkt. Heb nu een betaalde account op NZBmatrix en hij vindt alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
rikdegraaff schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:23:
Ja ik heb Sunnyusenet.
Maar gewoon downloaden lukt, alleen niet via CP...
Je gaf in de post erboven aan dat hij dus wel een nzb pakt vanuit CP en CP probeert deze naar SAB te sturen maar hier komt hij dus niet in te staan.

Heb je in CP ingesteld waar en hoe hij naar SAB moet, doormiddel van een API?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ja ik heb de api van SABnzbd ingevoerd in CP.
Maar als hij ze naar SAB stuurt krijg ik in SAB de melding "Je hebt geen betaald account bij newzbin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
rikdegraaff schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:27:
Ja ik heb de api van SABnzbd ingevoerd in CP.
Maar als hij ze naar SAB stuurt krijg ik in SAB de melding "Je hebt geen betaald account bij newzbin
Ja dat klopt, voor deze provider en anderen heb je betaalde accounts nodig om ze goed te laten werken.

Maar je kunt door middel van Newznab gebruik maken van CP. Registreer op bijvoorbeeld NZB.su voor een account met gratis mogelijkheden. Deze is welliswaar beperkt, maar je kunt er toch 20 nzb's per dag vandaan halen en een x aantal API hits laten maken.

Nu zijn er nog meer van die Newznab providers, hier moet je in het topic misschien maar even naar zoeken, of googlen.

Een NZBMatrix account kost je 1malig een tientje o.i.d. dit werkt wel heel goed moet ik zeggen.

Als je die Newznab insteld gaat hij het doen.

[ Voor 5% gewijzigd door funkeey op 12-01-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oke ik ga even zoeken naar info over Newznab.
In ieder geval bedankt!

EDIT: Heb me aangemeld bij NZB.su.
Wat films toegevoegd.
Nu nog ff wachten ;)

EDIT2: Yess hij werkt.
Bedankt allemaal! _/-\o_

[ Voor 51% gewijzigd door PeaceFreak op 12-01-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
Hm, al een tijdje niet meer actief geweest hier, en lees nu dat de ondertiteling op sickbeard zou moeten werken? Toch maar eens proberen dan :)
Pagina: 1 ... 8 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!