Nee want ik had dit echt gecontrolleerd. Dit en het feit dat 10 films ongeveer hetzelfde provleem hadden. Spotweb icm couchpotato werkt gewoon niet goed samen door die harde search op imdb idSemperFidelis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:35:
Heb je niet gewoon de verkeerde Project X toegevoegd aan CP?
Ik had dat namelijk ook, ik zag in SABnbzd nog dat het om de Helen Hunt versie ging (1987)
IMDB: Project X (1987)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:45
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Ik volg dit topic al een tijdje, maar j1nxed komt mij niet bekent voor en zoekende in dit topic en op google vindt ik er ook niks van terug (met google vindt ik alleen dit topic). Dus de hamvraag => Wat is j1nxed?
http://newznab.j1nx.nl/Mystic Spirit schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:23:
[...]
Ik volg dit topic al een tijdje, maar j1nxed komt mij niet bekent voor en zoekende in dit topic en op google vindt ik er ook niks van terug (met google vindt ik alleen dit topic). Dus de hamvraag => Wat is j1nxed?
Gratis newznab server van J1nx (member van tweakers)
2 vraagjes:
1) Is er een manier om CouchPotato een check uit te laten voeren zodra er een nieuwe film wordt toegevoegd in de lijst?
2) Bestaat er een los programma wat een directory kan scannen en voor alle films ondertitels in gespecificeerde talen kan toevoegen? Ik heb deze als het goed is maar 1 maal nodig, maar het zou 100 ondertitels opzoeken schelen.
1) Is er een manier om CouchPotato een check uit te laten voeren zodra er een nieuwe film wordt toegevoegd in de lijst?
2) Bestaat er een los programma wat een directory kan scannen en voor alle films ondertitels in gespecificeerde talen kan toevoegen? Ik heb deze als het goed is maar 1 maal nodig, maar het zou 100 ondertitels opzoeken schelen.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
1: Welke lijst? Als bedoelt toevoegen aan de 'wanted' lijst in couchpotato, dan zoekt hij binnen een halve minuut bij mij.
2: Subliminal, zoek maar even in dit topic.
2: Subliminal, zoek maar even in dit topic.
I-King, bedankt voor de reactie. Ik heb Subliminal geinstalleerd (OS X, git gebruikt om Subliminal, Enzyme en guesset te downloaden, daarna compiled met sudo python setup.py install, dat ging goed afaik)
Kan iemand me vertellen wat ik fout doe? Ik snap niet waarom we in 2012 nog met command line interfaces werken, maar dat even terzijde.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| MacPro:subliminal coptician$ sudo subliminal -l nl /Volumes/Movies Traceback (most recent call last): File "/usr/local/bin/subliminal", line 5, in <module> pkg_resources.run_script('subliminal==0.5.1', 'subliminal') File "/System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.7/Extras/lib/python/pkg_resources.py", line 489, in run_script self.require(requires)[0].run_script(script_name, ns) File "/System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.7/Extras/lib/python/pkg_resources.py", line 1214, in run_script exec script_code in namespace, namespace File "/Library/Python/2.7/site-packages/subliminal-0.5.1-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 79, in <module> File "/Library/Python/2.7/site-packages/subliminal-0.5.1-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 64, in main File "build/bdist.macosx-10.7-intel/egg/subliminal/async.py", line 133, in download_subtitles File "build/bdist.macosx-10.7-intel/egg/subliminal/async.py", line 119, in list_subtitles File "build/bdist.macosx-10.7-intel/egg/subliminal/core.py", line 54, in create_list_tasks File "build/bdist.macosx-10.7-intel/egg/subliminal/videos.py", line 210, in scan File "build/bdist.macosx-10.7-intel/egg/subliminal/videos.py", line 210, in scan File "build/bdist.macosx-10.7-intel/egg/subliminal/videos.py", line 218, in scan File "build/bdist.macosx-10.7-intel/egg/subliminal/videos.py", line 131, in scan AttributeError: 'module' object has no attribute 'core' |
Kan iemand me vertellen wat ik fout doe? Ik snap niet waarom we in 2012 nog met command line interfaces werken, maar dat even terzijde.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
De IMDB id is juist het enige wat wel altijd hetzelfde is. De naam kan originele title, in het duits, whatever. Het jaartal kan +1 of -1 jaar zijn afhankelijk van release datum en land. De titel kan afgekort zijn tot alleen de beginletters. etc etc.We Are Borg schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:37:
[...]
Nee want ik had dit echt gecontrolleerd. Dit en het feit dat 10 films ongeveer hetzelfde provleem hadden. Spotweb icm couchpotato werkt gewoon niet goed samen door die harde search op imdb id
Dat spotweb gewoon kut resultaten (want dat zijn het) terug geeft kan ik ook niets aan doen. Er zitten genoeg checks, release scoring en nog meer in om uit een lijst van films de beste release te downloaden.
Ik zou zeggen, drop spotweb en voeg een aantal andere providers toe, of geef deze bugs door aan spotweb zodat ze het kunnen fixen
Ik krijg momenteel steeds deze error:
Wat kan er aan de hand zijn? Iets met NZBSRus?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| 08:02:11 ERROR [ app.lib.cron.yarr] Something went wrong with searchAll: 'NoneType' object is not iterable TypeError: cannot concatenate 'str' and 'NoneType' objects if 'imdb.com/title/' + imdbId in string: File "/home/xbmc/.couchpotato/app/lib/provider/yarr/base.py", line 204, in checkIMDB if self.checkIMDB([item.content], movie.imdb): File "/home/xbmc/.couchpotato/app/lib/provider/yarr/base.py", line 159, in isCorrectMovie if self.isCorrectMovie(new, movie, type): File "/home/xbmc/.couchpotato/app/lib/provider/yarr/sources/nzbsrus.py", line 124, in find 08:02:11 ERROR [ider.yarr.sources.nzbsrus] Failed to parse XML response from NZBsRUS.com: Traceback (most recent call last): 08:02:11 INFO [ider.yarr.sources.nzbsrus] Searching: https://www.nzbsrus.com/rssfeed.php?i=154568&h=1e0f283c38b243e4ec379bae1500666b&sub=11&cat= 08:02:11 ERROR [rovider.yarr.sources.x264] Failed to open http://85.214.105.230/x264/requests.php?release=PICTURE+THIS+snowboarding+720p&status=FILLED&age=1300&sort=ID. 08:02:01 INFO [rovider.yarr.sources.x264] Searching: http://85.214.105.230/x264/requests.php?release=PICTURE+THIS+snowboarding+720p&status=FILLED&age=1300&sort=ID 08:02:00 INFO [rovider.yarr.sources.nzbs] Searching: https://nzbs.org/rss.php?action=search&q=PICTURE+THIS+snowboarding+&i=48939&catid=4&h=54e157f20a101998136bb8e12b0f4065 08:02:00 INFO [ app.lib.cron.eta] No IMDBid available for ETA searching 08:02:00 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: Rise.of.the.Planet.of.the.Apes.2011.1080p.BluRay.x264.DTS-WiKi, undetermined naming. Looking for 'Badlands (1973)' |
Wat kan er aan de hand zijn? Iets met NZBSRus?
Ziet eruit of er geen resultaten komen uit de XML response van NZBsRUS. Vervolgens wordt dan gecheckt of er een imdbId in zat. Die wordt niet gevonden (is een NoneType) en dus kan hij geen film opzoeken.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Ik heb sinds kort ook Subliminal geïnstalleerd. Alleen heb ik niet het idee dat er wat gebeurt. Hoe kan ik een log o.i.d. bekijken of het werkt (Synology)? Heb namelijk weinig verstand van command lines...
To dare is to do
- We Are Borg
Dank voor je reactieRuudBurger schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:17:
[...]
De IMDB id is juist het enige wat wel altijd hetzelfde is. De naam kan originele title, in het duits, whatever. Het jaartal kan +1 of -1 jaar zijn afhankelijk van release datum en land. De titel kan afgekort zijn tot alleen de beginletters. etc etc.
Dat spotweb gewoon kut resultaten (want dat zijn het) terug geeft kan ik ook niets aan doen. Er zitten genoeg checks, release scoring en nog meer in om uit een lijst van films de beste release te downloaden.
Ik zou zeggen, drop spotweb en voeg een aantal andere providers toe, of geef deze bugs door aan spotweb zodat ze het kunnen fixen
Is het geen optie om te kunnen matchen op spot titel ipv IMDB ID voor spotweb? Het titel van een spot is volgens mij 99% goed
Amen! http://newznab.j1nx.nl/ rulez!RuudBurger schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:17:
[...]
De IMDB id is juist het enige wat wel altijd hetzelfde is. De naam kan originele title, in het duits, whatever. Het jaartal kan +1 of -1 jaar zijn afhankelijk van release datum en land. De titel kan afgekort zijn tot alleen de beginletters. etc etc.
Aha! Nou, NZBSRus gedisabled, en het werkt weer. Maar is NZBSRus dus broken of hoe moet ik dit zien?Anthirian schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:43:
Ziet eruit of er geen resultaten komen uit de XML response van NZBsRUS. Vervolgens wordt dan gecheckt of er een imdbId in zat. Die wordt niet gevonden (is een NoneType) en dus kan hij geen film opzoeken.
Bevat deze niet dezelfde "vervuiling" vanwege de import/koppeling met Spotweb?
spoor12b
Ja ...coendeurloo schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:17:
[...]
Aha! Nou, NZBSRus gedisabled, en het werkt weer. Maar is NZBSRus dus broken of hoe moet ik dit zien?
... en ja.spoor12b schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:30:
[...]
de newznab server van J1nx heeft toch niks met Spotweb te maken? Of vergis ik me nu?spoor12b schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:30:
[...]
Heeft er idd ook niks mee te maken. J1nx is puur een nzb service die je in CP kan invoegen op de plek van Newsnab.
Jullie vergeten dat J1nx bij het scrapen van zijn newznab service ook data uit spotweb meeneemt. Die komen dus ook in de resultaten te staan als Sick Beard of Couch Potato naar een item zoekt.
- We Are Borg
Aha, dan is wat mij betreft J1nx ook geen optie: dezelfde problemen dus.
Ik heb het idee van matchen op spotweb title als feature request net ingediend via de couchpotato site
Ik heb het idee van matchen op spotweb title als feature request net ingediend via de couchpotato site
Hmm, even afwachten dusDear you,
You posted in the CouchPotato help.
I am working on a new version of CouchPotato, 'v2', which is going to be awesome and amazing.
But because of this I don't have time to help and support the older version.
v2 is coming soon, just hang in there
[ Voor 80% gewijzigd door We Are Borg op 06-04-2012 12:53 ]
Verwijderd
Ik heb net headphones geïnstalleerd op mijn qnap. Maar deze vindt geen informatie voor eender welke artiest.
Ik krijg deze foutmelding :
WARNING Attempt to retrieve artist information from MusicBrainz failed for artistid: b2d122f9-eadb-4930-a196-8f221eeb0c66 ().
Ik heb Muscbrainz Mirror al veranderd naar tbueter.com maar zonder resultaat. Wel zijn mijn poorten tot 8000 geblokkeerd door Telenet, misschien heeft dit er iets mee te maken.
Weet iemand hier een oplossing voor?
WARNING Attempt to retrieve artist information from MusicBrainz failed for artistid: b2d122f9-eadb-4930-a196-8f221eeb0c66 ().
Ik heb Muscbrainz Mirror al veranderd naar tbueter.com maar zonder resultaat. Wel zijn mijn poorten tot 8000 geblokkeerd door Telenet, misschien heeft dit er iets mee te maken.
Heb net CP, Sickbeard en Sabnzb nogmaals geinstalleerd op mijn htpc. (win7 met xbmc)
Alles ook netjes in gesteld volgens de handleidingen op internet. Maar loop tegen 2 dingen aan.
Sickbeard.exe netjes in de map opstarten geplaatst, maar elke kaar zodra windows opstart krijg ik de foutmelding dat de library (phyton) niet gevonden kan worden.
Tweede punt, zowel CP als Sickbeard sturen niks door naar sabnzb. Kan in beide programma netjes een film of serie zoeken en deze word ook netjes vonden. Maar meer gebeurt er niet. Waar kan dit aan liggen?
Alles ook netjes in gesteld volgens de handleidingen op internet. Maar loop tegen 2 dingen aan.
Sickbeard.exe netjes in de map opstarten geplaatst, maar elke kaar zodra windows opstart krijg ik de foutmelding dat de library (phyton) niet gevonden kan worden.
Tweede punt, zowel CP als Sickbeard sturen niks door naar sabnzb. Kan in beide programma netjes een film of serie zoeken en deze word ook netjes vonden. Maar meer gebeurt er niet. Waar kan dit aan liggen?
Beetje oude reactie maar was de enige die specifiek over het probleem ging wat ik heb. Ik gebruik ook j1nx als mijn newsnab provider. Maar krijg telkens de volgende melding:j1nx schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:13:
[...]
Klik even op de link, dan zie je dat je op het verkeerde been staat.
http://85.214.105.230/x26...s=FILLED&age=1300&sort=ID
code:
1
2
| 14:50:48 ERROR [rovider.yarr.sources.x264] Failed to open http://85.214.105.230/x264/requests.php?release=The+Hunger+Games+1080p&status=FILLED&age=1300&sort=ID. 14:50:38 INFO [rovider.yarr.sources.x264] Searching: http://85.214.105.230/x264/requests.php?release=The+Hunger+Games+1080p&status=FILLED&age=1300&sort=ID |
Nu weet ik dat The Hunger Games nog maar net uit is en dus misschien nog niet beschikbaar is. Maar ik krijg dezelfde melding met films uit 2008.
Weet je zeker dat al je poorten tot 8000 geblokkeerd worden? Ik heb zelf ook telenet, en ik heb mijn Headphones instance toch echt op poort 5000 draaien, waar ik gewoon remote naar kan connecteren...Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:06:
Ik heb net headphones geïnstalleerd op mijn qnap. Maar deze vindt geen informatie voor eender welke artiest.
Verwijderd
Oei nee je hebt gelijk, Telenet blokkeert maar tot poort 1024Abductee schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:05:
[...]
Weet je zeker dat al je poorten tot 8000 geblokkeerd worden? Ik heb zelf ook telenet, en ik heb mijn Headphones instance toch echt op poort 5000 draaien, waar ik gewoon remote naar kan connecteren...
Ik kan wel remote connecteren naar headphones maar hij vindt geen album info.
in openelec gebruik ik al tijden couchpotato maar krijg sinds kort dit:
18:18:00 INFO [er.yarr.sources.nzbmatrix] Searching: https://rss.nzbmatrix.com...earchin=weblink&english=0
18:18:10 ERROR [ app.lib.provider.rss] Something went wrong in urlopen: [Errno 10] No child processes
hij gaat netjes zoeken maar vind niets. verschillende bronnen al geprobeerd maar krijg het niet werkend.
iemand een idee?
18:18:00 INFO [er.yarr.sources.nzbmatrix] Searching: https://rss.nzbmatrix.com...earchin=weblink&english=0
18:18:10 ERROR [ app.lib.provider.rss] Something went wrong in urlopen: [Errno 10] No child processes
hij gaat netjes zoeken maar vind niets. verschillende bronnen al geprobeerd maar krijg het niet werkend.
iemand een idee?
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Heb couchpotato gewoon opnieuw geinstalleerd en bij providers alles behalve newsnab (jinx) disabled. Die foutmelding boven heeft volgens mij iets te maken met mysterybin. Ik kan dat ip adres (http://85.214.105.230) in ieder geval al een tijd lang niet meer bereiken. Zou graag weten als ik er helemaal naast zit:)ebborazor schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:03:
[...]
Beetje oude reactie maar was de enige die specifiek over het probleem ging wat ik heb. Ik gebruik ook j1nx als mijn newsnab provider. Maar krijg telkens de volgende melding:
http://85.214.105.230/x26...s=FILLED&age=1300&sort=ID
code:
1 2 14:50:48 ERROR [rovider.yarr.sources.x264] Failed to open http://85.214.105.230/x264/requests.php?release=The+Hunger+Games+1080p&status=FILLED&age=1300&sort=ID. 14:50:38 INFO [rovider.yarr.sources.x264] Searching: http://85.214.105.230/x264/requests.php?release=The+Hunger+Games+1080p&status=FILLED&age=1300&sort=ID
Nu weet ik dat The Hunger Games nog maar net uit is en dus misschien nog niet beschikbaar is. Maar ik krijg dezelfde melding met films uit 2008.
[ Voor 5% gewijzigd door ebborazor op 06-04-2012 19:40 ]
Ik heb alle bronnen al diabeet maar haalt niets uit.
Her install ookal gedaan. En schijnt een fix gepusht te worden. Hopelijk is die openelecbuild snel te downloaden.
Her install ookal gedaan. En schijnt een fix gepusht te worden. Hopelijk is die openelecbuild snel te downloaden.
1) De Sickbeard.exe moet je niet overkopieren, maar een snelkoppeling ervan juist in je map opstarten zetten.G.Scholtens schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:38:
Dat zou het probleem moeten oplossen.
2) Dat is iets te weinig informatie. Mogelijk heb je ze niet volledig ingesteld. Check je log o.a. Misschien staat daar wat nuttigs.
[ Voor 10% gewijzigd door serhat op 07-04-2012 01:07 ]
1. Dus ipv een snelkopelling op bijv. je desktop. Zet je hem dan in de opstart map? Hiermee verhelp je dus ook die foutmeldingen van Phyton?serhat schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 01:04:
[...]
1) De Sickbeard.exe moet je niet overkopieren, maar een snelkoppeling ervan juist in je map opstarten zetten.
Dat zou het probleem moeten oplossen.
2) Dat is iets te weinig informatie. Mogelijk heb je ze niet volledig ingesteld. Check je log o.a. Misschien staat daar wat nuttigs.
2. Wacht nog even posten, aangezien mijn systeem niet lekker loopt door hitte problemen. Zodra ik nieuwe cpu koeler heb. Ga ik systeem helemaal opnieuw installeren.
Echter kan ik nergens een goeie handleiding vinden voor CP en Sickbeard icm sabnzb. Alleen voor linux of windows met nas ondersteuning. Niet voor puur windows 7 en xbmc
1. Yup. Dan snapt Windows wel dat hij via de snelkoppeling de echte exe moet starten. En in de map van de normale Sickbeard.exe staan dus ook python en alle andere benodigdheden. Hetzelfde voor CouchPotato/Sabnzbd+.G.Scholtens schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:02:
[...]
1. Dus ipv een snelkopelling op bijv. je desktop. Zet je hem dan in de opstart map? Hiermee verhelp je dus ook die foutmeldingen van Phyton?
2. Wacht nog even posten, aangezien mijn systeem niet lekker loopt door hitte problemen. Zodra ik nieuwe cpu koeler heb. Ga ik systeem helemaal opnieuw installeren.
Echter kan ik nergens een goeie handleiding vinden voor CP en Sickbeard icm sabnzb. Alleen voor linux of windows met nas ondersteuning. Niet voor puur windows 7 en xbmc
2. Ik heb zelf geen tutorial gebruikt dacht ik, maar deze ziet er schappelijk uit voor Sickbeard: http://www.totalhtpc.com/...nd-configuring-sickbeard/ . Met of geen NAS maakt uiteindelijk weinig uit. Of je de bestanden op een netwerkschijf zet of op een lokale schijf zien de applicaties normaliter geen verschil in.
Succes!
kan ik ergens v2 al downloaden voor windows? een kant en klare versie ipv via github?
Wat is dat toch met TVDB, ik krijg nou al maanden deze fout meldingen bij SickBeard:
Die folder heb ik al meerdere malen leeggemaakt; maar dat helpt dus ook niet.
Kan het aan mijn instellingen liggen, of hebben meerderen hier ook last van of...?
code:
1
2
| 2012-04-06 03:33:09.257184 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - There was an error with the XML retrieved from thetvdb.com: syntax error: line 1, column 49 First try emptying the cache folder at.. /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/cache/tvdb If this does not resolve the issue, please try again later. 2012-04-07 03:33:30.015621 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: There was an error with the XML retrieved from thetvdb.com: syntax error: line 1, column 49 First try emptying the cache folder at.. /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/cache/tvdb If this does not resolve the issue, please try again later. |
Die folder heb ik al meerdere malen leeggemaakt; maar dat helpt dus ook niet.
Kan het aan mijn instellingen liggen, of hebben meerderen hier ook last van of...?
[ Voor 4% gewijzigd door Piet91 op 07-04-2012 15:50 ]
Dit gedeelte snapte ik wel qua instelling. Maar staat nergens hoe sickbeard de info waar kan doorgeven aan sabnzbd?serhat schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:53:
2. Ik heb zelf geen tutorial gebruikt dacht ik, maar deze ziet er schappelijk uit voor Sickbeard: http://www.totalhtpc.com/...nd-configuring-sickbeard/ . Met of geen NAS maakt uiteindelijk weinig uit. Of je de bestanden op een netwerkschijf zet of op een lokale schijf zien de applicaties normaliter geen verschil in.
Succes!
De standaard useragent in Headphones wordt bijna overal geblokkeerd. Headphones is namelijk zo'n zwaar programma dat veel sites teveel verkeer van het programma krijgen en het dus blokkeren.Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:06:
Of je nou linux gebruikt of windows maakt geen verschil.G.Scholtens schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:02:
De howto uit de topicstart kan je gewoon volgen. Mocht je vastlopen dan is het handig te vertellen bij welke stap je dan vastloopt.
Ik krijg subliminal niet aan de praat, ik heb het al een aantal keer opnieuw geinstalleerd volgens de handleiding van Brickman. Ik krijg nu volgende foutmelding bij het opvragen van een eenvoudige ondertitel. Wie o wie kan mij helpen?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| DriesServer> /opt/local/bin/subliminal -l en The.Big.Bang.Theory.S05E18.HDTV.x26 4-LOL.mp4 Traceback (most recent call last): File "/opt/local/bin/subliminal", line 5, in <module> pkg_resources.run_script('subliminal==0.5.1', 'subliminal') File "/opt/lib/python2.7/site-packages/pkg_resources.py", line 489, in run_script self.require(requires)[0].run_script(script_name, ns) File "/opt/lib/python2.7/site-packages/pkg_resources.py", line 1214, in run_script exec script_code in namespace, namespace File "/opt/local/lib/python2.7/site-packages/subliminal-0.5.1-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 79, in <module> File "/opt/local/lib/python2.7/site-packages/subliminal-0.5.1-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 52, in main OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/root/.config/subliminal' |
Op die pagina onder "Search Settings Tab" zie je hoe Sickbeard het netjes aan Sab doorgeeft.G.Scholtens schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:43:
[...]
Dit gedeelte snapte ik wel qua instelling. Maar staat nergens hoe sickbeard de info waar kan doorgeven aan sabnzbd?
Op die pagina onder "Configuring SAB for Sick Beard" staat beknopt je hoe Sab met een script (ergens anders staat het vast uitgebreider maar het is een goed begin) aan Sickbeard een signaal terug geeft zodat Sickbeard het als gedownload kan markeren en optioneel kan verplaatsen/hernoemen etc als je daar gebruik van wil maken.
Zie ook reactie van van job. Als je hier toch weer tegenaan loopt, laat even hoe/wie/wat/waar precies zodat we gerichter kunnen helpen.
A nooby question over CP; na een herstart van me Mac Mini krijg ik een error bij het herstarten van CP.
"python: can't open file 'couchpotato.py' [Errno 2] No such file or directory"
Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
BVD!
Never mind, CP doet het weer!
"python: can't open file 'couchpotato.py' [Errno 2] No such file or directory"
Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
BVD!
Never mind, CP doet het weer!
[ Voor 6% gewijzigd door Dino_V op 08-04-2012 01:30 ]
Misschien heeft iemand hier nog wat aan: moviegrabber.
http://forums.sabnzbd.org/viewtopic.php?t=8569
een soort couchpotato maar dan meer IMDB georiënteerd.
en misschien voor de startpost:
http://totalhtpc.com/TheCompleteUsenetGuide.pdf
een hele uitgebreide handleiding.
http://forums.sabnzbd.org/viewtopic.php?t=8569
een soort couchpotato maar dan meer IMDB georiënteerd.
en misschien voor de startpost:
http://totalhtpc.com/TheCompleteUsenetGuide.pdf
een hele uitgebreide handleiding.
Wat gebruiken mensen hier als alternatief? MusicBrainz werkt hier simpelweg niet goed, zelfs met maar 4 artists in HeadPhones krijg ik allemaal failed errors in de log.Anthirian schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:49:
[...]
De standaard useragent in Headphones wordt bijna overal geblokkeerd. Headphones is namelijk zo'n zwaar programma dat veel sites teveel verkeer van het programma krijgen en het dus blokkeren.
Dus ik vroeg me af, zijn er alternatieve servers? Ik draai thuis geen linux servers, en om nou een extra VM te laten draaien voor alleen een MusicBrainz server vind ik ook wat teveel van het goede.
Is er iemand hier die de zebulon packages op z'n DS212(+) heeft geïnstalleerd?
Ik ondervind namelijk problemen. Vannacht tot 6x toe een 'improper shutdown'. Aangezien ik enkel SABnzbd, Sickbeard en Couchpotato heb draaien wil ik uitsluiten dat het daar aan ligt.
Ik ondervind namelijk problemen. Vannacht tot 6x toe een 'improper shutdown'. Aangezien ik enkel SABnzbd, Sickbeard en Couchpotato heb draaien wil ik uitsluiten dat het daar aan ligt.
Oke, uiteindelijk heb ik m'n MusicBrainz server draaiend. Mocht iemand er gebruik van willen maken voor z'n HeadPhones data, stuur even een DM. Ik wil het adres liever niet hier onmiddellijk posten, omdat de server nogal zwaar is.
Mocht er interesse zijn, dan kan ik hem altijd nog posten.
Mocht er interesse zijn, dan kan ik hem altijd nog posten.
Ik heb Sickbeard/Sabnzbd geinstaleerd op mijn DS212J. Echter merk ik dat de afleveringen die hij download vaak in 4:3 formaat zijn en zwarte balken geven op mijn TV. Ik heb de quality settings al aangepast maar dan nog krijg ik een 4:3 film maar dan wel super scherp (HD DVD). Enig idee wat ik hieraan kan doen?
Zal eerder de instellingen van je speler of je TV zijn, want de laatste keer dat ik een 4:3 aflevering gezien heb is denk ik 3 jaar geleden...mordamus schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 07:43:
Ik heb Sickbeard/Sabnzbd geinstaleerd op mijn DS212J. Echter merk ik dat de afleveringen die hij download vaak in 4:3 formaat zijn en zwarte balken geven op mijn TV. Ik heb de quality settings al aangepast maar dan nog krijg ik een 4:3 film maar dan wel super scherp (HD DVD). Enig idee wat ik hieraan kan doen?
Welke quality instellingen heb je dan bij SickBeard staan en noem eens een serie die je als 4:3 binnen krijgt. Liefst ook met release naam / group erbij.
Mijn quality settings zijn als volgt:Mirx_NL schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:05:
[...]
Zal eerder de instellingen van je speler of je TV zijn, want de laatste keer dat ik een 4:3 aflevering gezien heb is denk ik 3 jaar geleden...
Welke quality instellingen heb je dan bij SickBeard staan en noem eens een serie die je als 4:3 binnen krijgt. Liefst ook met release naam / group erbij.
- SD DVD
- 720p HDTV
- 720p WEB-DL
Kan iemand mij vertellen hoe je Couchpotato films laat downloaden met Nederlandse ondertiteling?
Met preffered words download hij alleen de verkeerde versies.
Met required words vind hij er geen een, terwijl een zoek opdracht via binsearch aardig wat resultaten met die woorden opbrengt.
Met required words vind hij er geen een, terwijl een zoek opdracht via binsearch aardig wat resultaten met die woorden opbrengt.
Niet, gewoon na de tijd downloaden. Je kan Periscope/Sublimial gebruiken als scraper, en daarnaast kan xbmc of MediaPortal het zelf ook nog eens.Freakster86 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:15:
Kan iemand mij vertellen hoe je Couchpotato films laat downloaden met Nederlandse ondertiteling?
Dat is de meest gebruikelijke methode.
Wat bedoel je met "gewoon na de tijd downloaden" ?Armageddon_2k schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:59:
[...]
Niet, gewoon na de tijd downloaden. Je kan Periscope/Sublimial gebruiken als scraper, en daarnaast kan xbmc of MediaPortal het zelf ook nog eens.
Dat is de meest gebruikelijke methode.
Ik had al wat gelezen over sublimial/periscope, maar nog niet genoeg
Ik las (aardig wat pagina's terug) dat Ruudburger zei dat je vanaf V2.0 meerdere required words in kon vullen, maar dat een post niet aan alle woorden hoefde te voldoen. Dus NL, Nederlands, Ondertiteld als required en dat een post met enkel NL erin gedownload werd. Dit werkt dus blijkbaar niet?
Als Preffered moet je bijvoorbeeld de Group naam invullen.Freakster86 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:04:
[...]
Wat bedoel je met "gewoon na de tijd downloaden" ?
Ik had al wat gelezen over sublimial/periscope, maar nog niet genoeg![]()
Ik las (aardig wat pagina's terug) dat Ruudburger zei dat je vanaf V2.0 meerdere required words in kon vullen, maar dat een post niet aan alle woorden hoefde te voldoen. Dus NL, Nederlands, Ondertiteld als required en dat een post met enkel NL erin gedownload werd. Dit werkt dus blijkbaar niet?
Ik heb bijvoorbeeld: "Bluray, DTS, x264, SHiTSoNy, Knorloading, CyTSuNee"
Hiervan weet ik zeker dat er nederlandse ondertitels bij zitten en soms zelfs nederlandse audio naast de engelse.
BP on the move!!!
Versie 2 moet dat idd gaan ondersteunen. Voor Windows is er echter nog geen kant en klare versie te downloaden. Dus de vraag is even op welke platform de vraagsteller CP gebruikt.Freakster86 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:04:
En anders is dit een optie: Suggestie van Mystic Spirit
Heb er zelf vlug naar gekeken, maar ben er niet mee aan de gang gegaan.
[ Voor 15% gewijzigd door DeTjuk op 10-04-2012 11:59 ]
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Ik denk dat ik iets heel geks wil met CouchPotato.
Ik wil per film die ik toevoeg aan kunnen geven dat het 720p/1080p moet zijn. dat lukt nog wel, al vind ik het niet heel netjes dat het alleen maar om sizes gaat. Maar goed. Een andere optie die ik zou willen gebruiken is om aan te geven dat hij specifiek een 3D versie moet downloaden van een film. Gezien vaak eerst 2D versies uitkomen en 3D stukken later.
Ik zou dus eigenlijk per quality profile required/preferred words willen gebruiken. Is dit in de huidige CouchPotato mogelijk? Desnoods met een soort van preprocessing script die ik zelf schrijf die CouchPotato aanroept om te kijken of de release door de beugel kan.
De quality's vind ik eigenlijk ook wel een beetje vaag. 1080p is het hoogste? BD25/BD50 staan er niet tussen. Al zou je dat er zelf van kunnen maken met zoals als
label -> grootte
1080P -> BDR50
720p -> BDR25
DVD-R -> 1080p
DVD-Rip -> 720p
Ik wil per film die ik toevoeg aan kunnen geven dat het 720p/1080p moet zijn. dat lukt nog wel, al vind ik het niet heel netjes dat het alleen maar om sizes gaat. Maar goed. Een andere optie die ik zou willen gebruiken is om aan te geven dat hij specifiek een 3D versie moet downloaden van een film. Gezien vaak eerst 2D versies uitkomen en 3D stukken later.
Ik zou dus eigenlijk per quality profile required/preferred words willen gebruiken. Is dit in de huidige CouchPotato mogelijk? Desnoods met een soort van preprocessing script die ik zelf schrijf die CouchPotato aanroept om te kijken of de release door de beugel kan.
De quality's vind ik eigenlijk ook wel een beetje vaag. 1080p is het hoogste? BD25/BD50 staan er niet tussen. Al zou je dat er zelf van kunnen maken met zoals als
label -> grootte
1080P -> BDR50
720p -> BDR25
DVD-R -> 1080p
DVD-Rip -> 720p
Net geprobeerd, maar dan zie ik gelijk dat er heel veel DTS-HDChina e.d. bij zitten. Geen enkele nzb met iets van NL o.i.d. erin. Ligt het dan aan de searchproviders die ik gebruik? Gelimiteerde retentie en dat Couch die andere bestanden (met NL) niet vind?Bas Post schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:46:
[...]
Als Preffered moet je bijvoorbeeld de Group naam invullen.
Ik heb bijvoorbeeld: "Bluray, DTS, x264, SHiTSoNy, Knorloading, CyTSuNee"
Hiervan weet ik zeker dat er nederlandse ondertitels bij zitten en soms zelfs nederlandse audio naast de engelse.
Ik ben veel te onervaren om met source files te gaan klotenDeTjuk schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:53:
[...]
Versie 2 moet dat idd gaan ondersteunen. Voor Windows is er echter nog geen kant en klare versie te downloaden. Dus de vraag is even op welke platform de vraagsteller CP gebruikt.
En anders is dit een optie: Suggestie van Mystic Spirit
Heb er zelf vlug naar gekeken, maar ben er niet mee aan de gang gegaan.
Ik moest er natuurlijk wel bijzeggen, dat ik alleen nzbmatrix gebruik met een Eweka account met retentie 1300 dagen. De subs zitten vaak in de mkv container.Freakster86 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:07:
[...]
Net geprobeerd, maar dan zie ik gelijk dat er heel veel DTS-HDChina e.d. bij zitten. Geen enkele nzb met iets van NL o.i.d. erin. Ligt het dan aan de searchproviders die ik gebruik? Gelimiteerde retentie en dat Couch die andere bestanden (met NL) niet vind?
[...]
Ik ben veel te onervaren om met source files te gaan klotenIk moet de versie voor Synology hebben. Windows zou ook wel handig zijn natuurlijk
Enig idee hoever de ontwikkeling van V2.0 is?
BP on the move!!!
Run Coutchpotato from source on WHSFreakster86 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:07:
Ik ben veel te onervaren om met source files te gaan klotenIk moet de versie voor Synology hebben. Windows zou ook wel handig zijn natuurlijk
Enig idee hoever de ontwikkeling van V2.0 is?
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Iemand enig idee wanneer J1nx.nl het weer gaat doen? Kwam er gisteren achter dat er een serie nog niet was gedownload.. en vanmorgen mis ik ook alle series die ik volg. Even kijken op de site (want Sickbeard lijkt het gewoon te doen).. en daar zie ik de series ook niet staan, laatste updates volgens mij 1.7 dagen geleden.
Op Spotplanet staan ze allemaal al wel, maar ben inmiddels zo lui geworden dat ik ze niet eens meer handmatig wil downloaden en in het juiste mapje wil stoppen.
Op Spotplanet staan ze allemaal al wel, maar ben inmiddels zo lui geworden dat ik ze niet eens meer handmatig wil downloaden en in het juiste mapje wil stoppen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
De eigen provider van sickbeard doet het gewoon. Misschien moet je die ook aanzettenSt@m schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:02:
Iemand enig idee wanneer J1nx.nl het weer gaat doen? Kwam er gisteren achter dat er een serie nog niet was gedownload.. en vanmorgen mis ik ook alle series die ik volg. Even kijken op de site (want Sickbeard lijkt het gewoon te doen).. en daar zie ik de series ook niet staan, laatste updates volgens mij 1.7 dagen geleden.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Lol, ik wist niet eens dat SB eigen providers heeft..Brickman schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:18:
[...]
De eigen provider van sickbeard doet het gewoon. Misschien moet je die ook aanzetten.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
De download die je noemt is 100% zeker een 16:9 source. Als je dus balken links en rechts krijgt, dan staat een van je componenten op 4:3 ingesteld en verkloot die de originele aspect ratiio.mordamus schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:05:
[...]
SABnzbd has downloaded "Castle.2009.S04E20.720p.HDTV.X264-DIMENSION"
Controleer dus je TV, speler, mediacenter, versterker, etc. of een van onderdelen verkeerd ingesteld staat.
Verwijderd
Ik heb hem hier al tijden draaien (212j) en daar geen problemen mee. Heb wel 1 keer in de week dat sabnzbd opeens afgesloten is, maar daar zie ik niks over in de log staan en het komt maar 1 keer per week maximaal voor, dus ben te lui om dat uit te zoeken. Maar nooit een improper shutdown van mijn hele nas, dat klinkt alsof er iets defect is aan een harde schrijf of brak geheugen ofzo.Freakster86 schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:38:
Is er iemand hier die de zebulon packages op z'n DS212(+) heeft geïnstalleerd?
Waarschijnlijk een noob vraag, maar ik heb Headphones op mijn Synology draaien, ik heb hem geinstalleerd via de superzebulon package, maar ik kan het volgende bestand niet vinden op mijn synology: lib/musicbrainz2/webservice.py iemand tips waar ik moet zoeken?j1nx schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:29:
Iemand op het XBMC heeft zijn Musicbrainz server open gezet voor de buiten wereld. (Nogmaal, ik heb hem ook draaiende naast newznab, maar uitgezet aangezien ik de load even niet wil dragen)
open de file
code:
1 lib/musicbrainz2/webservice.py
Zoek dan naar het volgende stukje;
code:
1 2 3 def __init__(self, host='musicbrainz.org', port=80, pathPrefix='/ws', username=None, password=None, realm='musicbrainz.org', opener=None):
Verander;
host naar: tbueter.com
posrt naar: 3000
realm naar: tbueter.com
En we zijn weer in business!
Probeer eens even:Danielson schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:08:
[...]
Waarschijnlijk een noob vraag, maar ik heb Headphones op mijn Synology draaien, ik heb hem geinstalleerd via de superzebulon package, maar ik kan het volgende bestand niet vinden op mijn synology: lib/musicbrainz2/webservice.py iemand tips waar ik moet zoeken?
find / -mount -name webservice.py
(-mount is dat hij niet gemounte devices gaat negeren, zoals je HD/netwerkschijf met Films etc. Probeer pas zonder als hij niks vind met de -mount.)
De tbueter.com server is niet meer beschikbaar, dus het heeft geen zin om die te gaan gebruiken.Danielson schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:08:
[...]
Waarschijnlijk een noob vraag, maar ik heb Headphones op mijn Synology draaien, ik heb hem geinstalleerd via de superzebulon package, maar ik kan het volgende bestand niet vinden op mijn synology: lib/musicbrainz2/webservice.py iemand tips waar ik moet zoeken?
Als je mij een DM stuurt, geef ik je mijn server adres en kun je de mijne gebruiken.
Ik krijg de laatste tijd veel fouten terug in Sabnzbd dat NZB's via de API van NZBmatrix niet geldig zijn, iemand dit nog of een oplossing hiervoor?
Als je de SuperZebulon package hebt geinstalleerd kan je de volgens mij bij je settings een Muzicbrainz Mirror opgeven...Danielson schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:08:
[...]

ik ben zelf ook op zoek naar een mirror van een MusicBrainz server, dus mocht er iemand zijn die er nog een beschikbaar heeft...
Daar heeft iemand anders in het topic ook al een opmerking over gemaakt; ik heb er zelf ook last van.HyperBart schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:29:
Ik krijg de laatste tijd veel fouten terug in Sabnzbd dat NZB's via de API van NZBmatrix niet geldig zijn, iemand dit nog of een oplossing hiervoor?
Schijnt iets te zijn wat aan de kant van NZBMatrix moet worden opgelost.
Ik heb tijdelijk NZBmatrix uitgezet, eens kijken of hij iets vindt via Sickbeard Index op langere termijn zonder problemen...
Heb de laatste tijd ook errors blijkbaar in Subliminal:
AssertionError
ERROR: subliminal.worker Exception raised in worker Thread-3
Traceback (most recent call last):
File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/subliminal.py", line 275, in run
result = plugin.list(task.filepath, task.languages)
File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/plugins/BierDopje.py", line 76, in list
guess = guessit.guess_file_info(filepath, 'autodetect')
File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/guessit/__init__.py", line 57, in guess_file_info
m = IterativeMatcher(filename, filetype = filetype)
File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/guessit/matcher.py", line 420, in __init__
pathpart[gidx] = guess_groups(explicit_group, result, filetype = filetype)
File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/guessit/matcher.py", line 197, in guess_groups
assert(current[0] == ' ' and current[-1] == ' ')
AssertionError
ERROR: subliminal.worker Exception raised in worker Thread-1
File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/subliminal.py", line 275, in run
File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/plugins/BierDopje.py", line 76, in list
File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/guessit/__init__.py", line 57, in guess_file_info
File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/guessit/matcher.py", line 420, in __init__
File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/guessit/matcher.py", line 197, in guess_groups
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
No subtitles found
Heb de laatste tijd ook errors blijkbaar in Subliminal:
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
AssertionError
No subtitles found
niets geks aan, kan vrij eenvoudig. Is een standaard optie.serhat schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:03:
Ik denk dat ik iets heel geks wil met CouchPotato.
Ik wil per film die ik toevoeg aan kunnen geven dat het 720p/1080p moet zijn
Nope, gaat je niet lukken.Een andere optie die ik zou willen gebruiken is om aan te geven dat hij specifiek een 3D versie moet downloaden van een film. Gezien vaak eerst 2D versies uitkomen en 3D stukken later.
Ik zou dus eigenlijk per quality profile required/preferred words willen gebruiken. Is dit in de huidige CouchPotato mogelijk?
Niets vaags aan. Enkel of dubbellaags heeft zeker niet altijd iets van doen met de resolutie. Een dubbel layer bluray is pas nodig bij een erg lange film of een hoge bitrate. Bijna alle 1080p films passen prima op een bd25 schijf. En een dvd-r en dvd-rip in 1080/720 ga je natuurlijk nooit vinden. Een dvd-r is altijd SD. dvd-rip is de dvd omgezet naar mp4/avi (en ook SD).De quality's vind ik eigenlijk ook wel een beetje vaag. 1080p is het hoogste? BD25/BD50 staan er niet tussen. Al zou je dat er zelf van kunnen maken met zoals als.
label -> grootte
1080P -> BDR50
720p -> BDR25
DVD-R -> 1080p
DVD-Rip -> 720p
Wil je perse alleen maar bluray mts bestanden binnen halen dan zou je 'x264' bij ignore kunnen invullen.
Vergeet dan ook niet om de maximum file sizes aan te passen voor 1080p en 720p.
edit: ohja, let op dat een br-rip geen HD resolutie betreft, maar een bluray omgezet naar SD resolutie.
[ Voor 13% gewijzigd door job op 11-04-2012 18:35 ]
Een 3D film downloaden doe ik handmatig; ik zoek een 3D-film op de site; sla de nzb-bestand op in de uitleesmap; in sab zeg ik even dat het onder de categorie 'Movies' valt en dan gaat de rest automatisch, inclusief ondertiteling e.d.; als ware wordt Couchpotato dan alsnog aan het werk gezet.
[ Voor 46% gewijzigd door Piet91 op 11-04-2012 19:13 ]
Ik kon geen gratis publieke MusicBrainz mirror vinden, dus ik heb er zelf maar 1 opgezet. Weet niet hoe lang ik hem in de lucht houdt, zelf gebruik ik HeadPhones amper aangezien ik geen betaalde NZBMatrix of NewBin account heb, maar als je er gebruik van wilt maken zolang hij up is, is dat prima.Murphendize schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:53:
[...]
ik ben zelf ook op zoek naar een mirror van een MusicBrainz server, dus mocht er iemand zijn die er nog een beschikbaar heeft...
Goede oplossing. Maar dan moet je inderdaad zelf weer aan de slag.Piet91 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:57:
Een 3D film downloaden doe ik handmatig; ik zoek een 3D-film op de site; sla de nzb-bestand op in de uitleesmap; in sab zeg ik even dat het onder de categorie 'Film' valt en dan gaat de rest automatisch, inclusief ondertiteling e.d.; als ware wordt Couchpotato dan alsnog aan het werk gezet.
Niet of nauwelijks meer moeite dan via Couchpotato:job schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:09:
[...]
Goede oplossing. Maar dan moet je inderdaad zelf weer aan de slag.
Couchpotato:
- Naar webpagina van Couchpotato
- Filmtitel + kwaliteit invoeren
- (Hier zou je eventueel nog moeten invoeren dat je 3D wil, als Couchpotato dat zou kunnen)
- Afwachten tot ie gesnatched/gedownload/uitgepakt is.
Handmatig
- Naar willekeurige index site
- Filmtitel (+ "3D" of "SBS" o.i.d. invoeren)
- Downloaden in uit te lezen map en in "Movies" categorie plaatsen.
- Afwachten tot ie gedownload/uitgepakt is.
Oké, 1 stap meer maar zoveel 3D films haal ik toch niet binnen.
[ Voor 6% gewijzigd door Piet91 op 11-04-2012 19:19 ]
Met behulp van couchpotato wil ik een paar films downloaden. Redelijk logisch. Nu vind hij een boel films wel maar een aantal ook niet. Ik gebruik NZB Matrix en als ik bijvoorbeeld de film 27 dresses wil downloaden uit 2008 dan vind hij die niet. Ik denk dat het aan de quality settings ligt maar ik zie niet hoe ik het moet veranderen om het te laten werken.
Ik heb nu een eigen quality profiel aangemaakt. Met 720p - 1080p - BR-rip - DVD-r etc. Die heb ik geselecteerd bij Default quality. De groottes van de bestanden zijn ook zo dat er eigenlijk altijd wel iets gevonden moet worden vanaf 700MB tot 10 GB
Nu kan hij de film 27 dresses niet vinden terwijl als ik op NZB Matrix kijk er wel een film is die 720p is en binnen de verwachtte grootte valt.
Ik vraag me af waar dit nu aan ligt. Is het zo omdat ik de film toegevoegd heb toen ik de custom profile nog niet had toegepast of ligt dit ergens anders aan?
Ik heb nu een eigen quality profiel aangemaakt. Met 720p - 1080p - BR-rip - DVD-r etc. Die heb ik geselecteerd bij Default quality. De groottes van de bestanden zijn ook zo dat er eigenlijk altijd wel iets gevonden moet worden vanaf 700MB tot 10 GB
Nu kan hij de film 27 dresses niet vinden terwijl als ik op NZB Matrix kijk er wel een film is die 720p is en binnen de verwachtte grootte valt.
Ik vraag me af waar dit nu aan ligt. Is het zo omdat ik de film toegevoegd heb toen ik de custom profile nog niet had toegepast of ligt dit ergens anders aan?
Er is geen knop om het opnieuw te zoeken zeker? Dus allemaal verwijderen en weer opnieuw toevoegen. Of is het voldoende om ze allemaal te verwijderen en dan op refresh te drukken want als het goed is doorzoekt hij mijn watchlist op IMDB dus dan voegt hij ze weer opnieuw toe.I-King schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:57:
Ja, het profiel wordt opgeslagen per film. Dus dan zou je dat opnieuw moeten doen.
Nee oke. Het zijn toch alleen 'labeltjes' in dit geval? Dus 1080p als optie in couchpotatie is niet echt 1080p. Het is stiekem alles wat tussen die 2 groottes staat wat is ingesteld. Dus als je een 720p hebt van een hele lange film zou dat in de filesize ranges van 1080p kunnen vallen binnen couchpotato, waardoor hij het toch download terwijl je 1080p hebt gekozen?job schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:31:
Niets vaags aan. Enkel of dubbellaags heeft zeker niet altijd iets van doen met de resolutie. Een dubbel layer bluray is pas nodig bij een erg lange film of een hoge bitrate. Bijna alle 1080p films passen prima op een bd25 schijf. En een dvd-r en dvd-rip in 1080/720 ga je natuurlijk nooit vinden. Een dvd-r is altijd SD. dvd-rip is de dvd omgezet naar mp4/avi (en ook SD).
Wil je perse alleen maar bluray mts bestanden binnen halen dan zou je 'x264' bij ignore kunnen invullen.
Vergeet dan ook niet om de maximum file sizes aan te passen voor 1080p en 720p.
edit: ohja, let op dat een br-rip geen HD resolutie betreft, maar een bluray omgezet naar SD resolutie.
Of worden er onder water ook wat extra checks gedaan dat het dan ook echt 1080p is? Dat is mij niet echt duidelijk. Zo voelt het bijna niet als ik naar de UI kijk.
Blijkbaar als je de film verwijderd in de wanted list verwijderd hij de film niet uit de couchpotato database. Weet iemand hoe je dat kunt doen? Anders voegt hij de film namelijk ook niet opnieuw toe uit de watchlist van IMDB.walletje-w schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:01:
[...]
Er is geen knop om het opnieuw te zoeken zeker? Dus allemaal verwijderen en weer opnieuw toevoegen. Of is het voldoende om ze allemaal te verwijderen en dan op refresh te drukken want als het goed is doorzoekt hij mijn watchlist op IMDB dus dan voegt hij ze weer opnieuw toe.
Goedemiddag,
Ik ben nu inmiddels al weken bezig met het oplossen van mijn auto process SickBeard/SABnzbd probleem , ik zie inmiddels door de bomen het bos niet meer.
In het kort mijn probleem:
SABnzbd en Sickbeard geconfigureerd beide werken naar behoren, als er een nieuwe download beschikbaar komt op NZB Matrix wordt deze gedownload en komt deze uiteindelijk in mijn /volume1/data/downloads/complete folder.
Sickbeard staat geconfigureerd deze folder te monitoren, maar in de logs zie ik heel de tijd het volgende:
Apr-12 14:52:05 ERROR POSTPROCESSER :: Automatic post-processing attempted but dir /volume1/data/downloads/complete is relative (and probably not what you really want to process)
Met mijn download wordt dus niets gedaan, en blijven staan in de complete folder.
Als ik deze verplaats naar bijv. een temp folder, en vervolgens een manual post-processing commando geef, worden de downloads keurig verplaatst naar de juiste mappen.
Nu ben ik vandaag verder gaan troubleshooten, en ben ik met telnet ingelogd op mijn Synology. Mijn Unix kennis is niet echt groot, maar ik heb een aantal commando's gegeven en volgens mij lijkt het erop dat de rechten niet goed zijn op de complete en incomplete mappen. Als ik met ROOT inlog dan kom ik er namelijk wel in, maar als ik met ADMIN inlog niet.
DiskStation> ls /volume1/data/downloads/complete
ls: /volume1/data/downloads/complete: Permission denied
Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben? Of heeft iemand anders nog andere ideeën? Vind het zo jammer want voor de rest werkt alles prima, behalve de mooiste functie auto processing.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gr,
Danny
Ik ben nu inmiddels al weken bezig met het oplossen van mijn auto process SickBeard/SABnzbd probleem , ik zie inmiddels door de bomen het bos niet meer.
In het kort mijn probleem:
SABnzbd en Sickbeard geconfigureerd beide werken naar behoren, als er een nieuwe download beschikbaar komt op NZB Matrix wordt deze gedownload en komt deze uiteindelijk in mijn /volume1/data/downloads/complete folder.
Sickbeard staat geconfigureerd deze folder te monitoren, maar in de logs zie ik heel de tijd het volgende:
Apr-12 14:52:05 ERROR POSTPROCESSER :: Automatic post-processing attempted but dir /volume1/data/downloads/complete is relative (and probably not what you really want to process)
Met mijn download wordt dus niets gedaan, en blijven staan in de complete folder.
Als ik deze verplaats naar bijv. een temp folder, en vervolgens een manual post-processing commando geef, worden de downloads keurig verplaatst naar de juiste mappen.
Nu ben ik vandaag verder gaan troubleshooten, en ben ik met telnet ingelogd op mijn Synology. Mijn Unix kennis is niet echt groot, maar ik heb een aantal commando's gegeven en volgens mij lijkt het erop dat de rechten niet goed zijn op de complete en incomplete mappen. Als ik met ROOT inlog dan kom ik er namelijk wel in, maar als ik met ADMIN inlog niet.
DiskStation> ls /volume1/data/downloads/complete
ls: /volume1/data/downloads/complete: Permission denied
Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben? Of heeft iemand anders nog andere ideeën? Vind het zo jammer want voor de rest werkt alles prima, behalve de mooiste functie auto processing.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gr,
Danny
Hoi Danny,dx5314 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:11:
Goedemiddag,
Ik weet eigenlijk niet wat de synology kan, maar ik neem aan (uitgaande van de volgende post http://forums.sabnzbd.org/viewtopic.php?t=7320) dat je ook gebruik kan maken van de SabToSickbeard script die met Sickbeard geleverd wordt. Dit vind ik persoonlijk ook beter werken dan de normale auto-processing.
Deze geeft vanuit Sab een signaal als een episode is uitgepakt waardoor Sickbeard dan pas begint te processen. Dit zorgt ervoor dat hij dan ook niet onnodig een map hoeft te monitoren en de effecten zijn 'direct'. Ik heb het gevoel dat wat jij gebruikt meer een soort van 'last resort' is, als het dus niet anders kan.
Heb je daar naar gekeken? Reden waarom ik het zeg is dat deze (ik heb er gisteren nog mee lopen spelen) betere foutmeldingen lijkt te geven.
Serhat, ik heb nog nooit naar dat SabToSickbeard script gekeken, probeer wel al een tijdje uit te vogelen of dit nu iets van een "oudere" versie is of dat dit nog steeds van toepassing is. Ik kreeg namelijk het idee, na het lezen van diverse handleidingen dat dit tegenwoordig niet meer nodig is. Maar als jij zegt dat dit beter lijkt te werken, dan is het zeker iets om naar te kijken!
EDIT:
Ik kijk nu op de volgende locatie,
DiskStation> ls /usr/local/var/sabnzbd
admin config.ini.bak sabnzbd-8080.pid
config.ini logs script
Dan zie ik daar de map script, ik neem aan dat het SabToSickbeard script hierin zit?
Als ik die folder probeer te openen, krijg ik opnieuw:
DiskStation> ls /usr/local/var/sabnzbd/script
ls: can't open '/usr/local/var/sabnzbd/script': Permission denied
Doe ik nou iets fout?
EDIT:
Ik kijk nu op de volgende locatie,
DiskStation> ls /usr/local/var/sabnzbd
admin config.ini.bak sabnzbd-8080.pid
config.ini logs script
Dan zie ik daar de map script, ik neem aan dat het SabToSickbeard script hierin zit?
Als ik die folder probeer te openen, krijg ik opnieuw:
DiskStation> ls /usr/local/var/sabnzbd/script
ls: can't open '/usr/local/var/sabnzbd/script': Permission denied
Doe ik nou iets fout?
[ Voor 38% gewijzigd door Protax op 12-04-2012 16:23 ]
SabToSickbeard script?
Mijn series worden van Sickbeard naar Sab gestuurd. Die download de serie en pakt de serie vervolgens uit in de map ../../Media/Series/naamserie/seizoen/aflevering/bestand
Gebeurd vol automatisch, hoef ik niks aan te doen. Wat is het voordeel van dit script dan? onnodig monitoren/ effecten zijn direct ?? Wat bedoel je daarmee Serhat?
Mijn series worden van Sickbeard naar Sab gestuurd. Die download de serie en pakt de serie vervolgens uit in de map ../../Media/Series/naamserie/seizoen/aflevering/bestand
Gebeurd vol automatisch, hoef ik niks aan te doen. Wat is het voordeel van dit script dan? onnodig monitoren/ effecten zijn direct ?? Wat bedoel je daarmee Serhat?
Freakster, zie een paar posts terug. Dat krijg ik dus niet aan de gang, misschien heb jij een idee?Freakster86 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:30:
SabToSickbeard script?
Ik zie het nu ja. Maak anders even een screenshot van je instellingen bij sab. Mappen/categoriën/sorteren.
DM me anders maar
DM me anders maar
Is het niet handig om eens een samenvattend post te maken met alle instellingen om alles goed te krijgen qua mappen/categorieën/sorteren. Het is even een klusje maar het kan erg verhelderend wezen volgens mij.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Men raakt in de war door de nabewerking. Nabewerking via SAB, Sick, Couch? Metadata?
Dit is hoe ik het i.i.g. heb staan:

Bij SickBeard heb ik dan het volgende staan:
- Config/Search Settings/NZB Search aangevinkt en SABnzbd category = TV
- Onder Post processing enkel metadata aangevinkt. Nabewerking van Sickbeard zelf is overbodig.
Bij Couchpotato doe je het zelfde maar verwijs je naar categorie MOVIES.
Op mobile-harddisk.com staan goede tutorials die op zich bijna alles behandelen.
Dit is hoe ik het i.i.g. heb staan:

Bij SickBeard heb ik dan het volgende staan:
- Config/Search Settings/NZB Search aangevinkt en SABnzbd category = TV
- Onder Post processing enkel metadata aangevinkt. Nabewerking van Sickbeard zelf is overbodig.
Bij Couchpotato doe je het zelfde maar verwijs je naar categorie MOVIES.
Op mobile-harddisk.com staan goede tutorials die op zich bijna alles behandelen.
Jouw manier werkt inderdaad ook.. jij laat Sab het allemaal afhandelen. Al werkt dit wel, is het eigenlijk niet de bedoeling, maar zolang het toereikend is voor je, vooral zo houden.Freakster86 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:30:
SabToSickbeard script?
Sickbeard is echt voor tv-series gemaakt, daarom heeft het ook net wat betere/uitgebreidere renaming/sorting opties. Als je een serie d.m.v. SabToSickbeard laat afhandelen, laat Sab Sickbeard weten (mits het bijvoorbeeld een bepaald categorie hebt, zoals TV) dat het gedownload is en klaar staat. Hierop kan Sickbeard zelf sorten, wat uitgebreidere opties heeft t.o.v. sab, en download hij direct de poster/tv informatie erbij. Dit hoeft dan XBMC of welk ander software dan ook niet meer zelf te doen. Ook verandert hij direct in Sickbeard bij die ene episode de flag van 'snatched' naar 'downloaded'.
Nogmaals, het is zeker niet nodig.. zoals jij het doet werkt ook zolang je niet te ingewikkelde dingen doet qua sortering.
@ Serhat
Metadata staat bij Sickbeard aangevinkt. Deze dingen worden door SickBeard automatisch in de juist map gezet nadat SAB klaar is met downloaden/uitpakken/verplaatsen, althans zover ik kan zien. Heb het nog niet getest via mijn WD TV Live.
Verder zie ik niet de uitgebreidere opties bij SickBeard staan. Je kunt S01E01 etc. aanmaken. Dat kan ook in SAB. Zie ik misschien wat over het hoofd?
-edit-
In Sickbeard komt er ook achter de gedownloade serie "downloaded" te staan. Dus ik zie de noodzaak van dat script niet..
Metadata staat bij Sickbeard aangevinkt. Deze dingen worden door SickBeard automatisch in de juist map gezet nadat SAB klaar is met downloaden/uitpakken/verplaatsen, althans zover ik kan zien. Heb het nog niet getest via mijn WD TV Live.
Verder zie ik niet de uitgebreidere opties bij SickBeard staan. Je kunt S01E01 etc. aanmaken. Dat kan ook in SAB. Zie ik misschien wat over het hoofd?
-edit-
In Sickbeard komt er ook achter de gedownloade serie "downloaded" te staan. Dus ik zie de noodzaak van dat script niet..
[ Voor 14% gewijzigd door Freakster86 op 12-04-2012 21:11 ]
Bij mij lijkt Sick Beard lijkt geen nieuwe afleveringen voor Games of Thrones te vinden. De laatste die hij automatisch gedownload heeft is S02E01, de overige afleveringen staan niet het het lijstje voor seizoen 2 in Sick Beard.
Waar haalt Sick Beard deze lijst vandaan? wordt dat gebaseerd op de airdates zoals vermeld op thetvdb.com?
op thetvdb.com staan alle afleveringen voor seizoen 2 al vermeld, hoe voeg ik deze afleveringen toe aan m'n Sick Beard lijst?
----------edit---------------
Hahh gevonden: tabblad Manage, show aanvinken in de kolom update en op submit klikken.
Waar haalt Sick Beard deze lijst vandaan? wordt dat gebaseerd op de airdates zoals vermeld op thetvdb.com?
op thetvdb.com staan alle afleveringen voor seizoen 2 al vermeld, hoe voeg ik deze afleveringen toe aan m'n Sick Beard lijst?
----------edit---------------
Hahh gevonden: tabblad Manage, show aanvinken in de kolom update en op submit klikken.
[ Voor 11% gewijzigd door T-8one op 12-04-2012 21:11 ]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Je hebt dan 'Scan and post-process any files in your TV Download Dir? NOTE: Do not use if you use sabToSickbeard w/ SABnzbd+! " aanstaan. Zoals je hier ook leest moet je of dit of het script gebruiken.Freakster86 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:39:
-edit-
Wat jij gebruikt is dus dat hij de tv-serie map om de zoveel tijd scant op changes en dat hij nieuwe bestanden verwerkt. Uiteindelijk is het idee hetzelfde, verschil zit hem in dat met het script hij direct na het uitpakken van de serie sickbeard aanroept. Dat bedoelde is dus ook met 'direct' een paar posts terug.
Het verschil zit hem ook in dat hij je hele tv-serie map mag doorspitten zoals jij het nu hebt. Als je een hele grote tv-serie map hebt is hij wel eventjes bezig. Met het script scant hij eigenlijk altijd nieuwe bestanden, wat efficienter is.
Al moet ik natuurlijk wel toegeven, dat je waarschijnlijk wel een hele grote tv-serie map moet hebben wil je merken dat het echt trager is denk ik.
[ Voor 20% gewijzigd door serhat op 12-04-2012 21:31 ]
Verwijderd
Ik wil graag SB en CP gaan gebruiken icm met Sabnzb en heb hier wat vragen over. ik lees op veel plekken dat het word gebruikt om via een NAS alles automatisch binnen te halen maar het kan toch ook gewoon op mijn notebook. Die staat namelijk ook bijna heel 24/7 aan. als 2e klopt het dat ik een VIP acc moet nemen bij bijvoorbeeld NZBmatrix om SB en CP naar NZB's te laten zoeken. In het lijstje staat oa ook sick beard index. is dit een aanrader of moet ik toch gewoon een VIP acc nemen bij NZBmatrix.
hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen
groeten
hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen
groeten
Je kan het inderdaad oop gewoon op je laptop draaien dat is geen enkel probleem. Ik draai het zelf op mijn NAS en heb nog nooit een VIP / premium account gehad bij een NZB service. Het kan zijn dat je op die plekken iets sneller meer terug vindt, maar ik heb het nog nooit nodig gehad.
ik ben vandaag ook begonnen met het gebruik van CouchPotato en Sabnzb, ik draai dit op een laptop met daarop Ubuntu (kijken of een HTPC aan de praat kan krijgen
)
Ik heb Sabnzb ingesteld en als ik handmatig een NZB opent download hij deze ook netjes, ik heb CouchPotato ook geconfigureerd en gebruik de server van J1nx.
Ik heb twee films op de wanted lijst gezet, dit gaat helemaal goed, hoelang duurt het ongeveer voordat ik hem in Sabnzb kan verwachten?
Stukje van mijn CouchPotato ziet er zo uit:
Ik heb Sabnzb ingesteld en als ik handmatig een NZB opent download hij deze ook netjes, ik heb CouchPotato ook geconfigureerd en gebruik de server van J1nx.
Ik heb twee films op de wanted lijst gezet, dit gaat helemaal goed, hoelang duurt het ongeveer voordat ik hem in Sabnzb kan verwachten?
Stukje van mijn CouchPotato ziet er zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| 2:22:18 INFO [ app.lib.cron.yarr] Finished search. 22:22:18 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: Dolans.Cadillac.2009.STV.1080p.BluRay.x264-CLASSiC, undetermined naming. Looking for 'The Thin Red Line (1998)' 22:22:18 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: Bangkok.Dangerous.1999.1080p.BluRay.x264-LCHD, undetermined naming. Looking for 'The Thin Red Line (1998)' 22:22:18 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: Death.Proof.2007.1080p.BluRay.DTS.x264-CtrlHD, undetermined naming. Looking for 'The Thin Red Line (1998)' 22:22:18 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: War.of.the.Arrows.2011.1080p.BluRay.DD5.1.x264-EbP, undetermined naming. Looking for 'The Thin Red Line (1998)' 22:22:18 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: Miracle.In.Milan.1951.1080p.BluRay.x264-MOOVEE, undetermined naming. Looking for 'The Thin Red Line (1998)' 22:22:18 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: The.Story.of.The.Last.Chrysanthenum.1939.1080p.BluRay.x264-SONiDO, undetermined naming. Looking for 'The Thin Red Line (1998)' |
VIP account is toch nodig als je oudere posts wil downloaden? House seizoen 1 bijvoorbeeld?Mystic Spirit schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:07:
Je kan het inderdaad oop gewoon op je laptop draaien dat is geen enkel probleem. Ik draai het zelf op mijn NAS en heb nog nooit een VIP / premium account gehad bij een NZB service. Het kan zijn dat je op die plekken iets sneller meer terug vindt, maar ik heb het nog nooit nodig gehad.
Wat er nu gebeurt is een beetje vreemd, ik zoek op de site van J1nx naar een film en vind hem daar in de juiste kwaliteit, maar als ik in de logs van CouchPotato kijk dan lijkt het net alsof hij steeds tussen 20 dezelfde namen zoekt. Als ik zo'n film uit het log op de wanted lijst zet dan word de NZB netjes doorgestuurd naar SabNzb dus die koppeling werkt.
Iemand een idee wat hier fout gaat?
Iemand een idee wat hier fout gaat?
-nvm-
[ Voor 103% gewijzigd door serhat op 12-04-2012 23:02 ]
maar in de log staan wel allemaal oude films, maar het is ook steeds het zelfde rijtje films 
Dit is een stukje log:
Dit is een stukje log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| 22:57:30 INFO [ app.lib.cron.yarr] Finished search. 22:57:30 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: Dolans.Cadillac.2009.STV.1080p.BluRay.x264-CLASSiC, undetermined naming. Looking for 'The Thin Red Line (1998)' 22:57:30 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: Bangkok.Dangerous.1999.1080p.BluRay.x264-LCHD, undetermined naming. Looking for 'The Thin Red Line (1998)' 22:57:30 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: Death.Proof.2007.1080p.BluRay.DTS.x264-CtrlHD, undetermined naming. Looking for 'The Thin Red Line (1998)' 22:57:30 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: War.of.the.Arrows.2011.1080p.BluRay.DD5.1.x264-EbP, undetermined naming. Looking for 'The Thin Red Line (1998)' 22:57:29 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: Miracle.In.Milan.1951.1080p.BluRay.x264-MOOVEE, undetermined naming. Looking for 'The Thin Red Line (1998)' 22:57:29 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: The.Story.of.The.Last.Chrysanthenum.1939.1080p.BluRay.x264-SONiDO, undetermined naming. Looking for 'The Thin Red Line (1998)' 22:57:29 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: Transformers.2007.1080p.HDDVD.x264-hV, undetermined naming. Looking for 'The Thin Red Line (1998)' |
Couch zoekt ook prima de oudere films hoor. Zolang het maar te vinden js op usenet. Geen probleem. Ik download wel eens films uit de jaren 90 bijvoorbeeld.
[ Voor 23% gewijzigd door ChuckyDevil op 12-04-2012 23:14 ]
Hoe hebben jullie bij Couchpotato ingesteld dat hij films met Nederlandse ondertiteling download?
Ik heb dingen als Knorloading, QoQ etc. bij preferred words staan, maar hij download enkel films zonder! Nederlandse ondertiteling. Erg frustrerend.
Ik heb dingen als Knorloading, QoQ etc. bij preferred words staan, maar hij download enkel films zonder! Nederlandse ondertiteling. Erg frustrerend.
ondertiteling kan je het gemakkelijkste via XMBC zelf binnenhalen, die heeft daar een add on voor
klopt! Ik had net mijn commentaar weggehaald. My bad.ChuckyDevil schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:04:
Couch zoekt ook prima de oudere films hoor. Zolang het maar te vinden js op jsenet. Geen probleem.
[ Voor 49% gewijzigd door serhat op 12-04-2012 23:09 ]
hoelang duurt het bij jullie voordat Couchpotato een film vind? Een paar minuten, een uur, een dag een week ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!