Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:49
ido schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 00:53:
was dit een reactie op mijn bericht of op iemand anders z'n bericht? als het voor mij was: wat zou ik moeten veranderen? ik heb alle opties bij sabnzbd en sickbeard nagekeken, maar kom nergens iets tegen over uitpakken in foldername
Op jouw post inderdaad.
Lees de topicstart door, lees de handleidingen door. Gooi de term postprocessing in de zoekfunctie en kijk wat anderen er over zeggen.
En maak vervolgens de keuze of je de postprocessing door sab of door sickbeard laat doen.

Met met sabtosickbeard script kan je zelf veel zaken instellen, maar dan moet je je wel verdiepen in het script.
Laat je het door sickbeard doen dan zet deze standaard alle afleveringen van 1 seizoen in 1 map. Wil je dat niet dan kan je dat vrij eenvoudig aanpassen (veld leegmaken). Speel eens met de settings en kijk wat er gebeurt.

[ Voor 29% gewijzigd door job op 16-03-2012 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Hmm ik zie inderdaad dat sabnzb uitpakt naar de uiteindelijke mappen. Maar hoe gebruik ik dan een script in plaats van de standaard post processing van SB?

Pfff wat een ellende, echt niks werkt meer, bestand handmatig gedownload en in de goede map gezet, terwijl SB uit stond. Stopt het nog steeds ergens middenin met afspelen. WTF is going on?

En het is niet het bestand want blijkbaar werkt niks meer van de afgelopen twee weken :s

[ Voor 50% gewijzigd door Phusebox op 16-03-2012 08:16 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Anthirian schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 00:35:
[...]

Dat heb ik juist wel. Ik heb voor alles aparte categorieën die stuk voor stuk in aparte mappen worden gezet: films in ..\Unsorted\Movies, series in ..\Unsorted\TV etc. SAB pakt in die mappen uit, CP leest de Unsorted Movies-map en zet ze in ..\Movies. Het probleem is dat SAB de Unsorted-mappen gebruikt voor het uitpakken in plaats van de Incomplete-map te gebruiken voor alles en pas als alles klaar is de bestanden in de Unsorted-map te zetten.
Volgens mij zou hij het geheel pas moeten verplaatsen als het daadwerkelijk compleet geprocessed is, maar het kan zijn dat dat in één van de nieuwere releases niet meer het geval is. Zelf maak ik gebruik van postprocessing scripts. Dan wordt er door de scripts netjes een seintje gegeven als het geheel klaar is om geprocessed te worden. Dat werkt natuurlijk sowieso beter dan de scan optie en scheelt ook oonodig opspinnen etc. van je HDD.
Phusebox schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:15:
Hmm ik zie inderdaad dat sabnzb uitpakt naar de uiteindelijke mappen. Maar hoe gebruik ik dan een script in plaats van de standaard post processing van SB?

Pfff wat een ellende, echt niks werkt meer, bestand handmatig gedownload en in de goede map gezet, terwijl SB uit stond. Stopt het nog steeds ergens middenin met afspelen. WTF is going on?

En het is niet het bestand want blijkbaar werkt niks meer van de afgelopen twee weken :s
De instructies voor de scripts kun je eigenlijk al afleiden uit de instellingen bij bijvoorbeeld SB. Daar wordt ook netjes een standaard scriptje meegeleverd. Je moet hem alleen even "activeren" de mapjes aanpassen en bekent maken bij SAB. Ik wil best mijn instellingen delen als daar behoefte aan is, maar dat moet ik dan even doen als ik weer thuis ben.

[ Voor 31% gewijzigd door Mystic Spirit op 16-03-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:49
Phusebox schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:15:

Stel in Sickbeard de bibliotheekmap in en geef op dat hij de categorie tv moet meegeven.
Stel in Sabnzbd in dat hij niet moet post-processen, stel de script directory in waar het sabtosickbeardscript staat, en stel bij categorien in dat hij tv met behulp van sabtosickbeardscript verwerkt moet worden.
Nog even het autoprocessTV.py.sample aanpassen en .sample verwijderen en je bent er...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:26

Anthirian

In Trance We Trust

Mystic Spirit schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:15:
[...]

Volgens mij zou hij het geheel pas moeten verplaatsen als het daadwerkelijk compleet geprocessed is, maar het kan zijn dat dat in één van de nieuwere releases niet meer het geval is. Zelf maak ik gebruik van postprocessing scripts. Dan wordt er door de scripts netjes een seintje gegeven als het geheel klaar is om geprocessed te worden. Dat werkt natuurlijk sowieso beter dan de scan optie en scheelt ook oonodig opspinnen etc. van je HDD.
Dat heeft inderdaad ook mijn voorkeur, vandaar dat ik dat heb ingesteld bij SB. CP echter is een ander verhaal. Voor zover ik weet kan die niet worden aangeslingerd via een script, of weet jij iets dat ik niet weet?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

@Anthirian Ik weet zo uit mijn hoofd eigenlijk niet wat ik met CP heb gedaan. Moet ik ook thuis even checken. Iets teveel pakketjes draaien met verschillende instellingen, dus moet ik toch even controleren. Laat ik vanavond wel even weten.

Even gechecked. Ik heb inderdaad geen script voor sab to cp, maar heb ook geen van de genoemde problemen.
instellingen die ik heb zijn:
sab temp is ...../incomplete
sab completed is ...../complete
Scan dir voor CP is ...../complete/_couch

[ Voor 34% gewijzigd door Mystic Spirit op 16-03-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
-foutje-

[ Voor 98% gewijzigd door Phusebox op 16-03-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mirx_NL schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:21:
[...]

Stel in Sickbeard de bibliotheekmap in en geef op dat hij de categorie tv moet meegeven.
Stel in Sabnzbd in dat hij niet moet post-processen, stel de script directory in waar het sabtosickbeardscript staat, en stel bij categorien in dat hij tv met behulp van sabtosickbeardscript verwerkt moet worden.
Nog even het autoprocessTV.py.sample aanpassen en .sample verwijderen en je bent er...
Ok thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 01:08:
[...]

Op jouw post inderdaad.
Lees de topicstart door, lees de handleidingen door. Gooi de term postprocessing in de zoekfunctie en kijk wat anderen er over zeggen.
En maak vervolgens de keuze of je de postprocessing door sab of door sickbeard laat doen.

Met met sabtosickbeard script kan je zelf veel zaken instellen, maar dan moet je je wel verdiepen in het script.
Laat je het door sickbeard doen dan zet deze standaard alle afleveringen van 1 seizoen in 1 map. Wil je dat niet dan kan je dat vrij eenvoudig aanpassen (veld leegmaken). Speel eens met de settings en kijk wat er gebeurt.
Dat valt best wel mee hoor verdiepen in het script, eigenlijk is er geen hol aan :P
Je stelt voor de categorie in SABnzbd als script in sabToSickbeard en vervolgens stel je in SickBeard in hoe je het geprocessed wil hebben, maar dat is meer smaak. Laat je alles default werkt het meteen. Maar daar mag je zelf even naar opzoek net zoals de scripts maar die ben je waarschijnlijk al in je install dir tegen gekomen.

Er zijn een paar dingen waar je rekening mee houden moet, doe niet dubelle processing, dus Sab en SB tegelijk. Het is het 1 of het ander. Stel ook geen watch folder in in SB de uitleg hiervoor staat erbij.

edit:
Ik was net van plan mijn films opnieuw van subs te voorzien maar dan de EN subs maar bij het draaien van het script krijg ik de volgende foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
=============================================================
2012-03-16 21:58: Find -l en subtitles for /volume2/movies

WARNING: enzyme.mkv File has no index
Traceback (most recent call last):
  File "/opt/local/bin/subliminal", line 5, in <module>
    pkg_resources.run_script('subliminal==0.5', 'subliminal')
  File "/opt/lib/python2.7/site-packages/pkg_resources.py", line 489, in run_script
    self.require(requires)[0].run_script(script_name, ns)
  File "/opt/lib/python2.7/site-packages/pkg_resources.py", line 1214, in run_script
    exec script_code in namespace, namespace
  File "/opt/local/lib/python2.7/site-packages/subliminal-0.5-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 79, in <module>

File "/opt/local/lib/python2.7/site-packages/subliminal-0.5-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 64, in main

File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/async.py", line 136, in download_subtitles
  File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/core.py", line 104, in create_download_tasks
  File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/tasks.py", line 61, in __repr__
UnicodeEncodeError: 'ascii' codec can't encode characters in position 52-54: ordinal not in range(128)

2012-03-16 22:19: Subtitle search ended
=============================================================

Wie weet er wat er aan de hand is, draai de development build van subliminal?

edit2:
Vreemd, heb verbose enabled en nu loopt het wel door maar van de 140 films vind hij er maar 2!!!!!
Al met al ben ik nu totaal niet tevreden over de resultaten van subliminal en dat terwijl ik verwacht had met EN subs toch meer hits te krijgen.
Leuk zo'n tool maar zoals ik er nu tegen aan kijk kun je het beter met handje doen. (of via XBMC subs addon)

edit3:
ff autosub installed volgens deze tut http://www.mdevries.org/synology_autosub.html en moet zeggen dat het top werkt voor series, nu nog een alternatief voor movies.

Klein vraagje. Had verwacht door op language flag te klikken dat subs gedownload werden maar dat is niet zo (denk). Is hier geen button voor ?

[ Voor 46% gewijzigd door schumi2004 op 17-03-2012 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Mystic Spirit schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:02:
@Anthirian Ik weet zo uit mijn hoofd eigenlijk niet wat ik met CP heb gedaan. Moet ik ook thuis even checken. Iets teveel pakketjes draaien met verschillende instellingen, dus moet ik toch even controleren. Laat ik vanavond wel even weten.

Even gechecked. Ik heb inderdaad geen script voor sab to cp, maar heb ook geen van de genoemde problemen.
instellingen die ik heb zijn:
sab temp is ...../incomplete
sab completed is ...../complete
Scan dir voor CP is ...../complete/_couch
O dus jij hebt een echte map voor completed downloads? Ik heb het vergelijkbaar ingesteld, maar dan heb ik ..\Downloads als complete en ..\Downloads\Incomplete als temp. Zou dat het probleem zijn, dat ze niet in elkaar mogen staan? Ik heb wel gewoon ..\Downloads\Unsorted\Movies als scanned folder staan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Anthirian schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 01:43:
[...]

O dus jij hebt een echte map voor completed downloads? Ik heb het vergelijkbaar ingesteld, maar dan heb ik ..\Downloads als complete en ..\Downloads\Incomplete als temp. Zou dat het probleem zijn, dat ze niet in elkaar mogen staan? Ik heb wel gewoon ..\Downloads\Unsorted\Movies als scanned folder staan namelijk.
Je zou verwachten dat dat geen probleem moet zijn, maar je zou eens kunnen proberen. Dat kan natuurlijk geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
zo, net alles verwijderd en sab, en sickbeard opnieuw geinstalleerd en ingesteld. alles werkt nu helemaal prima! bedankt voor de tips met het postprocess script!
volgende vraag: ik wil spartacus vengeance met sickbeard downloaden, maar die staat er niet bij? hoe kan ik deze alsnog toevoegen? is er een bestand waar ik het een tvdb id kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ido schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:00:
zo, net alles verwijderd en sab, en sickbeard opnieuw geinstalleerd en ingesteld. alles werkt nu helemaal prima! bedankt voor de tips met het postprocess script!
volgende vraag: ik wil spartacus vengeance met sickbeard downloaden, maar die staat er niet bij? hoe kan ik deze alsnog toevoegen? is er een bestand waar ik het een tvdb id kan instellen?
Volgens mij gaat dat gewoon prima echter voeg ik hem toe met alleen spartacus.

http://thetvdb.com/?strin...istseries&function=Search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
schumi2004 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:06:
[...]

Volgens mij gaat dat gewoon prima echter voeg ik hem toe met alleen spartacus.

http://thetvdb.com/?strin...istseries&function=Search
8)7 ik dacht dat blood & sand een 2e deel was en vengeance het 3e deel. maar inderdaad, ik voeg net gewoon spartcus toe, en lijkt op de goede !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Beste Tweakers,

De laatste tijd kan ik geen grote nzb's downloaden met Sabnzbd. Een 15GB nzb is maar 416 KB. Hij downloaded in 1 minute 17 seconds at an average of 5 KB/s
20256 articles were missing. Doet er wel langer over dan 1:17 minuut. Ik heb geen idee wat er aan de hand is met Sabnzbd, kleinere nzb download die wel. Weet iemand waar het aan ligt. Draai W7 op 64bits. Als er meer info nodig is dan hoor ik het wel. ;) Hopelijk weet iemand een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 07:37
FerdinandeZ schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:11:
Beste Tweakers,

De laatste tijd kan ik geen grote nzb's downloaden met Sabnzbd. Een 15GB nzb is maar 416 KB. Hij downloaded in 1 minute 17 seconds at an average of 5 KB/s
20256 articles were missing. Doet er wel langer over dan 1:17 minuut. Ik heb geen idee wat er aan de hand is met Sabnzbd, kleinere nzb download die wel. Weet iemand waar het aan ligt. Draai W7 op 64bits. Als er meer info nodig is dan hoor ik het wel. ;) Hopelijk weet iemand een oplossing.
Het kan zijn dat de post niet compleet is of te oud om te downloaden via je account.
Zoek de nzb file eens handmatig op met een binsearch of andere zoekmachine en kijk eens of je hem compleet ziet en wat de leeftijd is.

Installeer grabit als test en download de nzb daar eens mee. Bewaar NZB bestand ook op je pc voor later.
Dan kun je zien of het daarmee wel goed gaat en weet je of het aan Sab ligt of aan iets anders.
Lukt het downloaden dan wel dan weet je dat de NZB goed is. Plaats dit NZB bestand in de nzb folder van SAB. Sab moet deze dan oppakken en de download start na een paar minuten.

Als het goed gaat dan is er dus een verkeerd nzb gepakt. Het kan zijn dat het programma waarmee je de nzb zoekt (spotweb, couchpatato ..... ) een zoekmachine gebruikt die een probleem geeft. Check de instellingen voor het zoeken naar nzb bestanden (provider) en probeer het nog eens. Check ook de logfiles in het programma eens.

Gaat het niet goed dan Sab eens controleren of er niet iets verkeerd staat of check de log eens op foutmeldingen.

Mocht het niet lukken dan wat vragen
Gebruik je een Payserver ?
Op welke mannier zoek je naar een nzb en hoe komt deze in Sab. Denk aan Spotweb of iets anders.
Dan weten wij op welke mannier je aan je nzb komt en wat er mogelijk fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:00
Weet iemand waarom ik mijn Sickbeard logfiles niet naar mijn usbstick (ivm hibernation) kan verplaatsen? Sickbeard geeft namelijk een permissions error maar volgens mij staan deze correct:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/ftgaqs.png

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Draai nu Auto-Sub een poosje maar mis toch wat funtionaliteiten.

Als eerst vind hij veel meer subs dan subliminal dus dat is goed.
Ik wil persoonlijk voor elke serie/episode 2 subs, EN en NL maar als er 1 van de 2 niet beschikbaar is blijft hij in queue staan om gedownload te worden.
Verder ben je gebonden aan Bierdopje, opzich niet erg maar op andere sites zijn bijvoorbeeld wel engelse subs te vinden maar daar geraak je niet aan met Auto-Sub.

Verder werkt het best ok.

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 19-03-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acehighhugo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 20:41
Ik heb een probleempje met Sabnzbd en krijg het niet opgelost.

Ik draai Sabnzbd op Openelec (dus op een apart XMBC-systeem). Dat systeem (een Zotax Zbox) liep vanmiddag vast, en ik moest de stekker eruit trekken.

Sinds ik dat heb gedaan krijg ik geen snelheid meer in Sab. 0,0KB/s. Een herstart van het systeem werkt niet. Ik kan verder wel overal in (krijg dus wel verbinding). Ook Sab herstarten werkt niet.

Waar kan dit aan liggen en hoe krijg ik het opgelost? Thanks voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

acehighhugo schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:01:
Ik heb een probleempje met Sabnzbd en krijg het niet opgelost.

Ik draai Sabnzbd op Openelec (dus op een apart XMBC-systeem). Dat systeem (een Zotax Zbox) liep vanmiddag vast, en ik moest de stekker eruit trekken.

Sinds ik dat heb gedaan krijg ik geen snelheid meer in Sab. 0,0KB/s. Een herstart van het systeem werkt niet. Ik kan verder wel overal in (krijg dus wel verbinding). Ook Sab herstarten werkt niet.

Waar kan dit aan liggen en hoe krijg ik het opgelost? Thanks voor de hulp!
Staat sabnzbd niet per ongeluk op pauze?

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb toch gemende gevoelens bij het gebruik van Auto-sub, ik heb het gevoel dat ik iets mis.
subliminal develop versie is al helemaal ruk voor wat betreft films (series gaat best OK).
Straks even een downgrade doen naar de stable versie en beide even naast elkaar draaien en zien waar ik me het prettigst bij voel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acehighhugo
j1nx schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:19:
[...]

Staat sabnzbd niet per ongeluk op pauze?
Nee, ook niet. Hij geeft gewoon geen snelheid :/

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 00:00
schumi2004 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:02:
Draai nu Auto-Sub een poosje maar mis toch wat funtionaliteiten.

Als eerst vind hij veel meer subs dan subliminal dus dat is goed.
Ik wil persoonlijk voor elke serie/episode 2 subs, EN en NL maar als er 1 van de 2 niet beschikbaar is blijft hij in queue staan om gedownload te worden.
Verder ben je gebonden aan Bierdopje, opzich niet erg maar op andere sites zijn bijvoorbeeld wel engelse subs te vinden maar daar geraak je niet aan met Auto-Sub.

Verder werkt het best ok.
Moet zeggen dat Auto-sub best goed werkt. De webinterface is grappig, maar gebruik ik verder niet echt (er staan bij mij ook zoveel series/episodes in waarvan niet alle (bijv NL) subs gevonden zullen worden dat het overzicht voor mij weinig waarde heeft). Maar anders dan dat vind ie tot nu toe alles wat ik kijk.

Misschien is het enige wat ik mis een notificatie als een nieuw toegevoegde serie niet gevonden kan worden op bierdopje (vanwege net iets andere naam ofzo), zodat ik hier een manual mapping voor kan instellen. Nu merk ik dat pas als er een tijdje geen subs gedownload worden en/of ik in de logs ga spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

acehighhugo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:42:
[...]

Nee, ook niet. Hij geeft gewoon geen snelheid :/

Iemand?
Dat probleem heb ik ook ja, alles komt tergend traag binnen, zeg maar rustig dat ie een week nodig heeft om iets binnen te trekken. Misschien dat het aan mijn nieuws-provider ligt ofzo? (Ziggo op news.home.nl) 9 van de 10 keren dat ik kijk staat er 0/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:55:
Nu merk ik dat pas als er een tijdje geen subs gedownload worden en/of ik in de logs ga spitten.
Dat zou wel handig zijn zo'n melding. Nu zoek ik op error in de log file en kom er ook wel uit.

Maar verder werkt het echt goed, Heb dit weekeinde meer dan 500 afleveringen opnieuw laten downloaden met sickbeard aangezien ik alles in 5.1 geluid wil hebben (ben volledig over op 5.1 in het hele huis). En alle subs komen weer prima binnen, heb er geen omkijken naar.

Voor mij hoeft er eigenlijk niks nieuws meer in, weet ook niet of ik nog ga updaten, ben er zo heel tevreden over.

Nog een linkje met installatiehandleiding van auto-sub voor de synology nas, al heb ik het compleet anders gedaan (let wel op, lees ook de commentaren als je dsm 4.0 gebruikt ivm een aanpassing):

http://www.mdevries.org/synology_autosub.html

Zijn er mensen die deze handleiding gevolgd hebben? Zo ja, hoe bevalt het?

En er komt een package aan van auto-sub en hopelijk ook nog een move functie voor de files, dan zou het echt 110% af zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:01:
[...]

Dat zou wel handig zijn zo'n melding. Nu zoek ik op error in de log file en kom er ook wel uit.

Maar verder werkt het echt goed, Heb dit weekeinde meer dan 500 afleveringen opnieuw laten downloaden met sickbeard aangezien ik alles in 5.1 geluid wil hebben (ben volledig over op 5.1 in het hele huis). En alle subs komen weer prima binnen, heb er geen omkijken naar.

Voor mij hoeft er eigenlijk niks nieuws meer in, weet ook niet of ik nog ga updaten, ben er zo heel tevreden over.

Nog een linkje met installatiehandleiding van auto-sub voor de synology nas, al heb ik het compleet anders gedaan (let wel op, lees ook de commentaren als je dsm 4.0 gebruikt ivm een aanpassing):

http://www.mdevries.org/synology_autosub.html

Zijn er mensen die deze handleiding gevolgd hebben? Zo ja, hoe bevalt het?

En er komt een package aan van auto-sub en hopelijk ook nog een move functie voor de files, dan zou het echt 110% af zijn.
Ik heb die gebruikt ja, werkt goed.

Wat me alleen niet aanstaat in auto-sub is dat er series zijn die niet compleet af zijn. ik wil dus subs hebben in zowel EN als NL en soms heb je gewoon aflevering of een heel seizoen in het midden waar geen subs voor zijn. Dan blijft je queue vol staan omdat EN er bv niet is.
Dat vond ik wat minder zeker als je weet dat hij op andere source (bv opensubtitles) wel beschikbaar is. Nu moest ik ze allemaal in skip list gaan zetten. maar verder werkt het best OK.

Ik draai nu weer subliminal 0.4 en die doet het toch een stuk beter wat betreft subs voor films, bij de dev versie vond ie op de 180 films er maar 2, met stable heb ik het bijna weer compleet. Vreemd eerlijk gezegd. Voor series hou ik het even in de gaten welke me beste bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:30:
Dat vond ik wat minder zeker als je weet dat hij op andere source (bv opensubtitles) wel beschikbaar is. Nu moest ik ze allemaal in skip list gaan zetten. maar verder werkt het best OK.
Houd de updates even in de gaten, momenteel wordt dit namelijk ingebouwd (meerdere bronnen, dus niet alleen van www.bierdopje.com).

Er komt ook een mogelijkheid om eerst eng te downloaden en dan nl te laten overschrijven (voor mij weer handig).

Op www.bierdopje.com in het forum developer worden de updates kenbaar gemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 00:00
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:57:
[...]
Er komt ook een mogelijkheid om eerst eng te downloaden en dan nl te laten overschrijven (voor mij weer handig).
Ja die had ik aangevraagd, maar door de eens naar de postprocessing te kijken heb ik het daar nu zelf simpel toe kunnen voegen (mijn oude HDX mediaplayers ondersteunen het <file>.<lang>.SRT formaat niet), waarna ook nog een emailtje gestuurd wordt.

ExamplePostProcess.py
(na import smtplib)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
import logging
import logging.handlers
import shutil

LOGLEVEL=logging.DEBUG
LOGSIZE=1000000
LOGNUM=1

logfile="AutoSubService.log"

log = logging.getLogger("thelogger")
log.setLevel(LOGLEVEL)
log_script = logging.handlers.RotatingFileHandler(logfile, 'a', LOGSIZE, LOGNUM)
log_script_formatter=logging.Formatter('%(asctime)s %(levelname)s  %(message)s')
log_script.setFormatter(log_script_formatter)
log_script.setLevel(LOGLEVEL)
log.addHandler(log_script)

de 'what' regel aanpassen:
code:
1
what = "copyToSRT"

(na #MAIN FUNCTION toevoegen)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
if what == "copyToSRT":
    log.info ("Postprocess: Copying downloaded sub to SRT")
    log.debug ("Postprocess: sys.argv[1]=%s" % sys.argv[1])
    log.debug ("Postprocess: sys.argv[2]%s" % sys.argv[2])
    sourcesrt = sys.argv[1]
    splitname = sourcesrt.split(".")
    lang=splitname[len(splitname)-2]
    if (lang == 'nl' or lang == 'en'):
        log.debug ("Postprocess: found language prefix %s" % lang)
        del splitname[len(splitname)-2]
        destsrt=".".join(splitname)
        log.info ("Postprocess: Copying %s sub to %s" % (lang, destsrt) )
        try:
            shutil.copy2 (sourcesrt, destsrt)
        except:
            log.error("Postprocess :Error copying file")
        var = sys.argv[1]
        var = var.split('/')
        send_mail(var[-1])

Misschien niet helemaal netjes, maar doet precies wat ik wil. de EN sub is altijd als eerste beschikbaar en wordt dan naar de .SRT gekopieerd. En op het moment dat de NL versie beschikbaar is wordt deze naar .SRT gekopieerd.
Werkt met deze config settings :
subeng=en
subnl=nl
fallbacktoeng=true (default)
downloadeng=false (default)

[ Voor 7% gewijzigd door sverzijl op 20-03-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acehighhugo
Ik kom online het probleem vaker tegen. Ik kan mijn usenet-gegevens invoeren in Sab, maar als ik dan op 'Test Server' druk geeft hij 'Invalid server address' aan.

Op internet geven ze de tip om de server te pingen vanaf je systeem. Hoe doe ik dit in godsnaam vanaf OpenELEC? Daar zit alleen maar XBMC op. Hoe kan ik dan een ping sturen naar de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
acehighhugo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:05:
Ik kom online het probleem vaker tegen. Ik kan mijn usenet-gegevens invoeren in Sab, maar als ik dan op 'Test Server' druk geeft hij 'Invalid server address' aan.

Op internet geven ze de tip om de server te pingen vanaf je systeem. Hoe doe ik dit in godsnaam vanaf OpenELEC? Daar zit alleen maar XBMC op. Hoe kan ik dan een ping sturen naar de server?
SSH sessie op zetten.

http://openelec.tv/forum/...e-for-ssh-within-openelec
http://openelec.tv/forum/...s/21117-ssh-not-available

[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 20-03-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acehighhugo
Thanks.

Nou, weer iets nieuws. Een ping sturen werkte niet (nergens naar, dat ding maakte geen verbinding naar buitenaf), dus op advies van een vriend een upgrade van OpenElec gedaan. Nu is het pas ECHT gek aan het worden..

..Want nu krijg ik helemaal geen verbinding meer met Sab en Sickbeard. Maar: wel met Couch Potato :/

Ook kan ik er niet meer in ssh'en. Vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Laatst online: 17:55

bdu

Voor mij zou echt ideaal zijn, een Sickbeard achtige interface waar de beschikbare en gedownloade sersies en bijbehorende afleveringen worden getoond, met daarachter aangegeven of er voor de aflevering reeds een subtitle beschikbaar is (lokaal dus).
Als deze nog niet beschikbaar is een vlag of knop met 'download'. Als ik daarop druk gaat de applicatie zoeken naar de 'op het web' beschikbare subtitles en download deze.

Als dan niet in verschillende talen, aangegeven met een vlag.

[edit] nu weet ik dat er een sickbeard variant met subtitles beschikbaar is, ik kan alleen nergens vinden wat deze precies doet en of deze aansluit bij wat ik ongeveer zou willen?

[ Voor 15% gewijzigd door bdu op 20-03-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
dat bestaat min of meer in de vorm van auto-sub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Laatst online: 17:55

bdu

lowfi schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:18:
dat bestaat min of meer in de vorm van auto-sub
Dit heb ik net geïnstalleerd maar lijkt niet in de buurt te komen. Interface is (nog) te onoverzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Er wordt nog aan gesleuteld. Functioneel is het iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
acehighhugo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:12:
[...]

Thanks.

Nou, weer iets nieuws. Een ping sturen werkte niet (nergens naar, dat ding maakte geen verbinding naar buitenaf), dus op advies van een vriend een upgrade van OpenElec gedaan. Nu is het pas ECHT gek aan het worden..

..Want nu krijg ik helemaal geen verbinding meer met Sab en Sickbeard. Maar: wel met Couch Potato :/

Ook kan ik er niet meer in ssh'en. Vreemd!
de 2e link ook gelezen?

Want ik neem aan dat je pre-eden draait nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acehighhugo
schumi2004 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:31:
[...]

de 2e link ook gelezen?

Want ik neem aan dat je pre-eden draait nu?
Even het hele verhaal (want flinke update):

Ik draai XBMC (OpenELEC v10)) op een Zotac Zbox. Ik heb de Sabnzbd-suite gedownload en alles werkte prima. Opeens hield Sab ermee op (als in: hij maakte geen verbinding meer). Telkens als ik op 'test server' drukte (in Config -> Servers) gaf hij 'Invalid server address' aan. Een her-install werkte niet,

Ik probeerde toen op mijn OSX desktop met SSL te verbinden met openelec. Dat lukte uiteindelijk, maar toen ik probeerde mijn usenet te pingen werkte het niet. Ook: sites al google.com kon ik niet pingen. Het is dus een DNS probleem.

Dus ging ik in XBMC naar programs -> openelec en zette ik de DNS op 8.8.8.8 en 8.8.4.4. Niets. Toen heb ik mijn router teruggebracht naar de fabrieksinstellingen maar ook geen succes.

Ook heb ik alle plugins in XBMC die ik zelf geinstalleerd had op 'disable' gezet. Niets.

Verder heb ik gedaan:

- Openelec geupgrade naar v11 (zowel de 32 als de 64 bits-versie)
- Verschillende ports achterop mijn router geprobeerd
- Een andere usenet-server geprobeerd

Ik heb compleet geen flauw idee wat ik nu zou moeten doen. Een clean install van Openelec is zo'n beetje het laatste wat ik kan proberen. Dat hele DNS-gedoe zegt me ook vrij weinig.

Ik moet er nog even bijzeggen: ik ben een totale noob. Ik moet alles googlen wat ik doe..

Wie weet hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Sinds twee maanden ben ik de gelukkige eigenaar van een DS411, die echt top werkt!

Op de DS411 gebruik ik een combinatie van SABnzbd en Sickbeard, maar hier lijkt iets niet goed te gaan. De series die ik download (niet allemaal) verschijnen in mijn downloadmap, maar niet in de juiste mapjes in mijn series folder. Daarnaast merk ik ook dat als sommige afleveringen zijn uitgepakt er in de foldernaam unknown komt te staan.

Weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan verhelpen? En hebben jullie misschien ook tips welke searchprovider te gebruiker (ik heb nu een account afgesloten bij NZBMATRIX, maar die is volgens mij niet best)?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:36
dx5314 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:52:
Sinds twee maanden ben ik de gelukkige eigenaar van een DS411, die echt top werkt!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Staat alles in je postprocess goed? Deze handeld de verplaatsing van je bestanden af. Ik gebruik zelf de SB search engine werkt bij mij altijd goed, zelf heb ik ook spotweb draaien waarin SB kan zoeken, maar dat is weer een ander verhaal.

ALs ik je een tip mag geven, ga eens op zoek naar Nzbget, deze draait een stuk beter (lees sneller) dan sabnzbd, ik ben er zelf zeer blij mee.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:43

zeroday

There is no alternative!

gielie schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:03:
[...]

Staat alles in je postprocess goed? Deze handeld de verplaatsing van je bestanden af. Ik gebruik zelf de SB search engine werkt bij mij altijd goed, zelf heb ik ook spotweb draaien waarin SB kan zoeken, maar dat is weer een ander verhaal.

ALs ik je een tip mag geven, ga eens op zoek naar Nzbget, deze draait een stuk beter (lees sneller) dan sabnzbd, ik ben er zelf zeer blij mee.
Enige probleem bij nzbget is dat het gehele postprocessing verhaal komt te vervallen. Er is wel iets wat er kan gebeuren, maar dat is dermate weinig dat je er weinig mee kan.

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
gielie schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:03:
[...]

Ik ben nu alweer een stapje verder, sabnzbd heb ik zojuist ingesteld zodat er een catergorie TV is, er is nu een aflevering gedownload en deze is in het mapje TV gekomen in mijn downloadfolder. Maar nu loop ik weer tegen iets anders aan. Ik kom nu vanuit mijn Windows verkenner niet meer in me download folders:

Z:\Downloads\Complete\TV\Break Out Kings blablabla verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is. blabla

Via de webconsole van de Synology kan ik de folder wel bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
zeroday schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:59:
[...]

Enige probleem bij nzbget is dat het gehele postprocessing verhaal komt te vervallen. Er is wel iets wat er kan gebeuren, maar dat is dermate weinig dat je er weinig mee kan.
Nee hoor, met nzbget kan je (volgens mij) alles post processen wat je met sab ook kan, zelfs nzbgettosickbeard, je moet alleen iets meer knutselen

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
dx5314 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:09:
[...]

Ik ben nu alweer een stapje verder, sabnzbd heb ik zojuist ingesteld zodat er een catergorie TV is, er is nu een aflevering gedownload en deze is in het mapje TV gekomen in mijn downloadfolder. Maar nu loop ik weer tegen iets anders aan. Ik kom nu vanuit mijn Windows verkenner niet meer in me download folders:

Z:\Downloads\Complete\TV\Break Out Kings blablabla verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is. blabla

Via de webconsole van de Synology kan ik de folder wel bekijken.
dit zal met rechten te maken hebben, kijk eens via de webconsole wie de eigenaar is en wie er allemaal toegang hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:56
Iemand anders ook het probleem dat sickbeard (met de commits van vandaag) ineens om een username/password vraagt bij de webinterface ook al heb je deze niet ingevuld in de config?

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warbringer schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:55:
Iemand anders ook het probleem dat sickbeard (met de commits van vandaag) ineens om een username/password vraagt bij de webinterface ook al heb je deze niet ingevuld in de config?
Ik niet, maar ik had ook geen commits vandaag, gisteren wel een stuk of 7 (gisteravond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Warbringer schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:55:
Ik heb hem net geupdate met 5 commits. Hier geen problemen met wachtwoorden o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 20:02
Gisteren geupdate met 5 committs, maar nu wil Sickbeard niet meer opstarten... :(

Kan ik ergens bij de instellingen zodat ik hem kan deinstalleren en weer terugzetten naar de oude versie?

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Voronwë schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:18:
Gisteren geupdate met 5 committs, maar nu wil Sickbeard niet meer opstarten... :(

Kan ik ergens bij de instellingen zodat ik hem kan deinstalleren en weer terugzetten naar de oude versie?
Dat heb ik soms ook na een update. Even de NAS herstarten lost het bij mij altijd weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 20:02
Dat hielp dus niet bij mij...
Ik heb hem verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Was dus jammer genoeg al mijn instellingen wel kwijt.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voronwë schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:40:
Dat hielp dus niet bij mij...
Ik heb hem verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Was dus jammer genoeg al mijn instellingen wel kwijt.
Backup moeten maken van je config.ini ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:47:
[...]

Backup moeten maken van je config.ini ;)
staat daar ook in welke series je wilt laten bijhouden of zit dat in een andere config file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

dat zit in je sickbeard.db

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:21:
[...]

staat daar ook in welke series je wilt laten bijhouden of zit dat in een andere config file?
Sickbeard kan ook je bestaande directory scannen met "Add existing shows" (of zoiets). Zo doe ik het als er wat fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:47:
[...]

Sickbeard kan ook je bestaande directory scannen met "Add existing shows" (of zoiets). Zo doe ik het als er wat fout gaat.
Ah, dat is wel handig. Dat scheelt heel wat werk gezien het aantal series dat ik erin heb. Nu heb ik geen problemen ,maar toch wel handig om eens wat backups te maken e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMonkey
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-01 00:13
Even een accountje gemaakt om de aandacht te vestigen op LazyLibrarian:
git://github.com/Mar2zz/LazyLibrarian.git
HeadPhones voor boeken. Is nog vrij nieuw met een aantal problemen (zoals een aantal auteurs waarvan hij de boeken niet wilt inladen), maar lijkt al redelijk goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

DaMonkey schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:03:

[...]

HeadPhones voor boeken. Is nog vrij nieuw met een aantal problemen (zoals een aantal auteurs waarvan hij de boeken niet wilt inladen), maar lijkt al redelijk goed te werken.
Als je nu goede feedback alhier geeft, dan komt hij misschien terug om je een handje te geven ;)

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Goedemiddag,

Ik ben gisteren aan de gang gegaan met Sickbeard, en op zich ziet er nu prima uit.
Enige wat mis lijkt te gaan is het processen van de files, het volgende gebeurd:

- SABNZBD plaatst de downloads in mijn download folder in het mapje complete --> TV
- In het mapje staan de verschillende series bijv. Fringe --> Season 4 --> Fringe - S04E07 - 720p WEB DL DD5 1 H264-EbP.mkv
- Bestanden blijven hier staan, ik kan ze nu alleen handmatig verplaatsen.

Wat wel werkt is als ik de bestanden in een andere folder plaats en via Sickbeard een manual post-processing start.
Het lijkt dus net of de rechten niet goed staan op de folder of iets dergelijks, ik heb alleen geen idee waar ik naar moet kijken.
Iemand anders ideeën?

Gr,
Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dx5314 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:38:
- In het mapje staan de verschillende series bijv. Fringe --> Season 4 --> Fringe - S04E07 - 720p WEB DL DD5 1 H264-EbP.mkv
Bij mij worden de afleveringen los geplaatst in de map download. Ik vermoed dat je postprocessing in sabnzbd hebt aanstaan waardoor het misgaat. Ik meen dat sickbeard maar 1 folder kan uitlezen en niet een folder met daarin meerdere andere folders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:48:
[...]

Bij mij worden de afleveringen los geplaatst in de map download. Ik vermoed dat je postprocessing in sabnzbd hebt aanstaan waardoor het misgaat. Ik meen dat sickbeard maar 1 folder kan uitlezen en niet een folder met daarin meerdere andere folders.
Dus jij hebt TV sorteren uit staan in SABnzbd? Mijn Sickbeard leest die downloads/tv map uit, dus blijkbaar ga het dan mis dat hij de onderliggende folders niet uit kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMonkey
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-01 00:13
j1nx schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:16:
[...]

Als je nu goede feedback alhier geeft, dan komt hij misschien terug om je een handje te geven ;)
Oh ik kom zeker terug, kom al jaren op het forum, maar heb nog nooit iets nuttig te posten gehad.
Vermits deze tekst in de eerste post:
Waar veel mensen nog naar op zoek zijn is natuurlijk de CouchPotato/Sickbeard voor Ebooks. Deze is tot nu toe nog niet gespot, maar duikt wellicht zomaar ergens ineens op.
dacht ik dat het wel eens nuttig kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dx5314 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:17:
[...]

Dus jij hebt TV sorteren uit staan in SABnzbd? Mijn Sickbeard leest die downloads/tv map uit, dus blijkbaar ga het dan mis dat hij de onderliggende folders niet uit kan lezen.
Let op dat je geen dubbelle processing doet, dus geen SABnzbd sorting en SickBeard processing tegelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WheeleE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16

WheeleE

Dinges

Na eerst Sickbeard op mijn Synology aan de praat te hebben gekregen met SABnzbd, ook op de Synology, ben ik nu bezig met Subliminal, voor ondertitels.
Sickbeard en SABnzbd zijn d.m.v. spk's geïnstalleerd en werken prima. Zoeken, downloaden, hernoemen en verplaatsen, alles doet het.

Nu ik Subliminal aan het proberen ben, met Brickman's handleiding, loop ik echter vast. Zodra ik het postprocess-script subli_findtv_sab.sh instel in SABnzbd wordt de ondertitel wel gezocht en gevonden, maar pikt Sickbeard het niet meer op voor hernoemen en verplaatsen. Laat ik het script weg, dan loopt alles gewoon door, maar heb ik geen ondertitel.
De cronjobs die in de handleiding worden genoemd heb ik in de crontab staan, maar die lijken ook niet echt iets te doen.

Zie ik iets over het hoofd, of is deze combinatie van pakketjes niet mogelijk? Ik moet er wel bij zeggen dat commandline-installatie van Subliminal nieuw voor mij was, dus controleren van de werking van de scripts vind ik nogal lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WheeleE schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 19:54:
Na eerst Sickbeard op mijn Synology aan de praat te hebben gekregen met SABnzbd, ook op de Synology, ben ik nu bezig met Subliminal, voor ondertitels.
Sickbeard en SABnzbd zijn d.m.v. spk's geïnstalleerd en werken prima. Zoeken, downloaden, hernoemen en verplaatsen, alles doet het.

Nu ik Subliminal aan het proberen ben, met Brickman's handleiding, loop ik echter vast. Zodra ik het postprocess-script subli_findtv_sab.sh instel in SABnzbd wordt de ondertitel wel gezocht en gevonden, maar pikt Sickbeard het niet meer op voor hernoemen en verplaatsen. Laat ik het script weg, dan loopt alles gewoon door, maar heb ik geen ondertitel.
De cronjobs die in de handleiding worden genoemd heb ik in de crontab staan, maar die lijken ook niet echt iets te doen.

Zie ik iets over het hoofd, of is deze combinatie van pakketjes niet mogelijk? Ik moet er wel bij zeggen dat commandline-installatie van Subliminal nieuw voor mij was, dus controleren van de werking van de scripts vind ik nogal lastig.
Ik had ook zoiets en kreeg van Brickman een aangepast scriptje (sabPostTV.sh)

Achteraf gezien had het niet veel toegevoegde waarde aangezien er niet altijd zo kort na release al subs zijn, zeker niet voor NL. Ik heb het dus weer op de oude manier gedaan en laat subliminal elke 6 uur scannen net zoals SB en CP dat doen.

Een ander idee is om de cronjobs zo aan te passen dat subliminal zeg 30 min voor de gangbare tijden dat jij gaat kijken subs gaat zoeken. Bv als jij altijd na 8 uur savonds pas gaat kijken dan kun je subliminal net zo goed om half 8 even laten checken op nieuwe subs ipv elke 6 uur.

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 22-03-2012 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WheeleE
  • Laatst online: 21:16

WheeleE

Dinges

schumi2004 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:02:
[...]

Ik had ook zoiets en kreeg van Brickman een aangepast scriptje (sabPostTV.sh)

Achteraf gezien had het niet veel toegevoegde waarde aangezien er niet altijd zo kort na release al subs zijn, zeker niet voor NL. Ik heb het dus weer op de oude manier gedaan en laat subliminal elke 6 uur scannen net zoals SB en CP dat doen.

Een ander idee is om de cronjobs zo aan te passen dat subliminal zeg 30 min voor de gangbare tijden dat jij gaat kijken subs gaat zoeken. Bv als jij altijd na 8 uur savonds pas gaat kijken dan kun je subliminal net zo goed om half 8 even laten checken op nieuwe subs ipv elke 6 uur.
Ah, ja dat is eigenlijk wel een goed punt. Postprocessing uit, en de cronjobs wat gunstiger plannen dus.
Ik hoop/neem aan dat subliminal dan zelf kan uitvinden waar de videobestanden zijn en van welke release/kwaliteit ze zijn? Ze zijn natuurlijk door Sickbeard hernoemd en verplaatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WheeleE schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:23:
[...]

Ah, ja dat is eigenlijk wel een goed punt. Postprocessing uit, en de cronjobs wat gunstiger plannen dus.
Ik hoop/neem aan dat subliminal dan zelf kan uitvinden waar de videobestanden zijn en van welke release/kwaliteit ze zijn? Ze zijn natuurlijk door Sickbeard hernoemd en verplaatst...
Ik behoud de files altijd met originele benaming. Opensubtiles weet ik van dat die op hash waarde werken dus dan maakt het niet uit. Bierdopje kijkt weer naar de naam, als er dan niks bruikbaars in zit wordt het lastig(er) Bruikbaars is dus kwaliteit, group enz.

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 22-03-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online

[...]

en hier nog een voor comics: https://github.com/four-o-four/omniverse
en een multi-download-geef-maar -op-wat-je-zoekt tool: http://sourceforge.net/projects/nzbgetter/
niet getest, maar mischien dat iemand dit zoekt... :)

[ Voor 9% gewijzigd door efan op 22-03-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
schumi2004 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:25:
[...]

Let op dat je geen dubbelle processing doet, dus geen SABnzbd sorting en SickBeard processing tegelijk ;)
Krijg het op één of andere manier maar niet aan de gang.
Ik heb nu in SABnzbd TV sorteren uit gezet, het resultaat hiervan is dat me downloads nu direct in me download (complete) map komen, en niet meer in de submap TV.
Sickbeard monitort nu de volgende map:

/volume1/DATA/Downloads/complete

Gisteravond is er een aflevering automatisch gedownload, en deze blijft nu in de complete map staan.
Overigens als ik me downloads in een andere temp map gooi, en deze manueel process dan werkt Sickbeard wel goed.
Ik snap er daadwerkelijk niets meer van! Iemand nog tips?

[ Voor 7% gewijzigd door Protax op 23-03-2012 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO

[...]

Als je de zoekfunctie gebruikt in dit topic dan krijg je 2 pagina's over LazyLibrarian van o.a de maker zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
ido schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:46:
[...]

en hier nog een voor comics: https://github.com/four-o-four/omniverse
en een multi-download-geef-maar -op-wat-je-zoekt tool: http://sourceforge.net/projects/nzbgetter/
niet getest, maar mischien dat iemand dit zoekt... :)
nzbgetter werkt super bedankt voor de tip. Altijd handig om als extra te hebben als je iets zoekt.
Installatie op Synolgy is heerlijk eenvoudig.

1. Bestand downloaden en uitpakken.
2. Nzbgetter naar je /web folder kopieren.
3. Ga naar http://<ip-adres nas>/nzbgetter
4. Instellingen goed zetten
5. Klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Headphones heeft trouwens sinds kort een nieuwe (extra) skin, eentje die een stuk mooier is. Hij werkt alleen nog niet zo snel als de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
het zou zo mooi zijn als iemand daar dan packages van maakt... ik hoop op superzebulon...

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Zegt iemand deze melding iets?

Mar-23 17:15:15 ERROR POSTPROCESSER :: Automatic post-processing attempted but dir /volume1/DATA/Downloads/complete is relative (and probably not what you really want to process)

Is dit misschien de reden dat mijn downloads niet automatisch naar de juiste folder verplaatst worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dx5314 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:33:
Is dit misschien de reden dat mijn downloads niet automatisch naar de juiste folder verplaatst worden?
ja, waarschijnlijk postprocessing aanstaan op die folder in je download programma? Althans dan krijg je meen ik deze melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:08:
[...]

ja, waarschijnlijk postprocessing aanstaan op die folder in je download programma? Althans dan krijg je meen ik deze melding.
Ik heb nu in SABnzbd volgens mij echt niets meer aanstaan m.b.t. post processing.
Welke opties hebben daar allemaal betrekking op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf categorieën niet aanstaan en sorteren ook niet in sabnzbd. Als je die niet gebruikt moet het zeker werken, althans als die fout dit betekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Beide staan uit, geen categorieën meer en geen sortering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:55:
Misschien is het enige wat ik mis een notificatie als een nieuw toegevoegde serie niet gevonden kan worden op bierdopje (vanwege net iets andere naam ofzo), zodat ik hier een manual mapping voor kan instellen. Nu merk ik dat pas als er een tijdje geen subs gedownload worden en/of ik in de logs ga spitten.
Ik heb dit verzoekje op het bierdopje.com forum even gezet en het is gehonoreerd en net online gekomen in de nieuwe versie (nog niet de windows versie, maar voor op je nas wel). Je krijgt nu een melding in de webinterface als er iets niet goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:59:
[...]

Heb sinds een tijd dat de episode info niet meer goed bijgewerkte lijkt te worden, waardoor ik meer force update moet gebruiken waarna alles weer goed is.

Wel kan ik Sickbeard op mijn Thecus NAS niet meer updaten sinds kort, krijg dan een bepaalde error over ongeldige package oid. Moet ik nog een keertje naar kijken, maar hij draait verder wel gewoon okee zover ik kan zien (alles komt binnen) dus dan neig je al snel naar "laat maar ff zitten" ;)
Voor mensen met een Thecus NAS en idem probs: heb de module gedeïnstalleerd , nas rebootje gegeven en daarna opnieuw de module erop gezet. Heb nog geen meldingen over niet kunnen updaten gezien.

Te vroeg zitten juichen:
CP Server Thread-9 :: Invalid update data, update failed: ['midgetspy-Sick-Beard-a24eac6', 'midgetspy-Sick-Beard-96c0971']
Meh :(

[ Voor 10% gewijzigd door 2Dutch op 27-03-2012 22:38 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:22
Ik ben bezig om autosub op mijn Synology te installeren. Ik gebruik de handleiding van http://www.mdevries.org/synology_autosub.html . Tot de stap dat ik het programma wil gaan opstarten (python2.6 AutoSub.py) gaat het goed, alleen bij deze stap krijg ik de respons:-ash Python2.6 not found. Python is wel geïnstalleerd. iemand een idee?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Als je het pad waar python staat ook eens meeneemt in het startcommando, werkt het dan wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:22
Ik dacht dat ik in de dir moest zitten van autosub. Via de dir van python doet ie ook niets. Zelfde response.

Python maar even opnieuw geinstalleerd. Nu gaat het goed tot de allerlaatste stap, als ik /opt/etc/init.d/S92autosub invoer dan krijg ik terug: Can't open file /volume1/@appstore/Autosub/AutoSub.py . No such file or directory. Maar volgens mij moet ie hem ook pakken een nog een subdir, namelijk Autosub/auto-sub. Geen idee hoe ik dat doe.

Nevermind, pad aangepast en het lijkt nu te werken.

[ Voor 67% gewijzigd door Slaapje op 26-03-2012 11:21 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Even een beschamende vraag; omdat m'n broer een Nederlandse serie heeft toegevoegd aan SickBeard klikte ik op shutdown op de webpage van SickBeard. (Om de files aan te passen)
Maar hoe zet ik 'm weer aan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:21
Gewoon sickbeard.exe starten.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Sorry, vergeten te zeggen maar het staat op m'n Qnap NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Als er netjes een startscript is geinstalleerd kan je lompweg de nas opnieuw opstarten.
Anders moet je het op dezelfde wijze opstarten als de aller eerste keer, via de commandline (deze optie werkt altijd).

[ Voor 16% gewijzigd door job op 26-03-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
job schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:30:
Als er netjes een startscript is geinstalleerd kan je lompweg de nas opnieuw opstarten.
Anders moet je het op dezelfde wijze opstarten als de aller eerste keer, via de commandline (deze optie werkt altijd).
Commandlines e.d. heb ik weinig kaas van gegeten, dus dan maar restart van NAS. Thanks! :)
Hopelijk wil NL-series binnenhalen nu wél, voor het eerst dat ik SickBeard zélf shutdown deed, eerst via Qnap webpage SickBeard op 'disable' gezet en dat werkte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Je hebt het dus via een package geinstalleerd. Dan zou je het via de webpage eenvoudig moeten kunnen disablelen/enablen. Wellicht dat disable niet werkt (dat zou kunnen als er geen stop optie in het startscript staat), maar enable zou toch wel moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
job schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:00:
Je hebt het dus via een package geinstalleerd. Dan zou je het via de webpage eenvoudig moeten kunnen disablelen/enablen. Wellicht dat disable niet werkt (dat zou kunnen als er geen stop optie in het startscript staat), maar enable zou toch wel moeten werken?
Ja, package idd. Ik heb op de webpage van Sickbeard zélf op shutdown gedaan. Geen idee of 'enable' van SickBeard op de webpage van Qnap zou werken, niet geprobeerd.

Maar goed, de 3 lopen weer (as we speak word een film door sab binnengehaald), maar - niet geheel verwonderlijk - NL-series werken niet. Dus gewoon nog handmatig binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Je hebt dus het provider bestand aangepast om ook foreign series te downloaden?

Volgens mij werkt die aanpassing alleen voor searchproviders die gebruik maken van dat py bestand. Gebruik je andere providers, dan werkt die methode niet.

[ Voor 5% gewijzigd door job op 26-03-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
job schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:31:
Je hebt dus het provider bestand aangepast om ook foreign series te downloaden?

Volgens mij werkt die aanpassing alleen voor searchproviders die gebruik maken van dat py bestand. Gebruik je andere providers, dan werkt die methode niet.
Ja, en inderdaad met logisch nadenken werkt dit alleen met newznab natuurlijk.

Ik gebruik overigens zelf dit:
Sab: niets ingevuld bij nzbmatrix of newzbin.
Couchpotato: Onder 'newznab' heb ik mijn gegevens van nzb.su ingevuld en ik gebruik nzbs.org
SickBeard: hier gebruik ik Womble's Index (geen gegevens vereist), NZBs.org, NZB.su en SickBeard index.

Tevens heb ik een account bij J1nx (http://newznab.j1nx.nl/), maar deze kun je niet gebruiken i.c.m. NZB.su; je kunt óf nzb.su óf j1nx gebruiken.
Als ik J1nx zou gebruiken, zou dan die newznab.py verandering wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
Ja, en ook met sickbeard index, nzb.org, en nzb.su.

Kijk eerst eens of de serie die je wilt downloaden wel als TV wordt gecategoriseerd als je handmatig zoekt op een van de sites.

Zo ja, kun je het aanpassen zodat het gedownload wordt. Kan ook nog zijn dat je in de config.ini het ignore word "dutch" moet verwijderen voor de serie die je wilt.

Ik download zelf Moordvrouw, Dokter Deen, en Flikken Maastricht zonder problemen voor mijn vriendin.
En als hij in de verkeerde categorie komt kun je altijd nog verzoeken of de poster a.b.multimedia toevoegt bij zijn posts. Voor bovenstaande series ook gedaan, gelukkig vond de poster het geen probleem, en nu komen ze in een TV categorie waardoor ze te downloaden zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door Mirx_NL op 26-03-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Mirx_NL schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:56:
Ja, en ook met sickbeard index, nzb.org, en nzb.su.
Dus gewoon bij SickBeard bij Configure Custom Newznab Providers 'add new provider' doen, hier de gegevens van j1nx invullen (Provider name, Site URL en api key) en dan zou het moeten werken?

EDIT: Nee, werkt niet. ;(
Kijk eerst eens of de serie die je wilt downloaden wel als TV wordt gecategoriseerd als je handmatig zoekt op een van de sites.
Jep, onder TV -> Foreign of TV -> Other.
Zo ja, kun je het aanpassen zodat het gedownload wordt. Kan ook nog zijn dat je in de config.ini het ignore word "dutch" moet verwijderen voor de serie die je wilt.
Gedaan, ik doe (of althans; probeer) dit altijd:
1) Stop eerst sickbeard (belangrijk, want anders worden je files weer overschreven)

2) Edit /usr/local/var/sickbeard/config.ini
Verwijder 'dutch' uit de regel 'ignore_words = .....'

3) Edit /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/providers/newznab.py.
Zoek op "cat": . Deze regel komt twee keer voor met in beide gevallen 5030 en 5040 erin verwerkt. Wijzig in beide gevallen de hele regel in "cat": '5040,5030,5020,5050'} . Hierdoor wordt behalve in TV>SD en TV>HD nog extra gezocht in de categorieen TV>Foreign en TV>Other.

4) Verwijder voor de zekerheid /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/providers/newznab.pyc

5) Start sickbeard weer op en c'est ca. Helaas is het bij mij zo dat elke sickbeard update newznab.py weer overchrijft met de git versie... Moet na elke update dus even gefixed worden.
Ik download zelf Moordvrouw, Dokter Deen, en Flikken Maastricht zonder problemen voor mijn vriendin.
En als hij in de verkeerde categorie komt kun je altijd nog verzoeken of de poster a.b.multimedia toevoegt bij zijn posts. Voor bovenstaande series ook gedaan, gelukkig vond de poster het geen probleem, en nu komen ze in een TV categorie waardoor ze te downloaden zijn.
a.b.multimedia staat er ook bij.

EDIT #2: ook vreemd trouwens dat bij de Geschiedenis van sab nieuwe verwerkte downloads niet meer worden bijgezet; de laatste opdracht die daar staat is van 24 februari...

[ Voor 4% gewijzigd door Piet91 op 26-03-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
PM me anders even wat je probeert te downloaden, dan probeer ik het hier.

Anders kun je ook proberen de fork van rintje te gebruiken. Ik heb Windows, maar die werkt bij mij goed. Ik heb dus niet de gehele fork gebruikt, maar alleen de newznab aanpassing.

De aangepaste newznab.py van Rintje gedownload (https://github.com/rintje...eard/providers/newznab.py)

Edit: De laatste episodes van moordvrouw en flikken geven bij mij het volgende resultaat in de console:

22:33:18 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for download for moordvrouw - S01E10 - Alles op zijn tijd - HD TV
22:33:18 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for moordvrouw - S01E10 - Alles op zijn tijd - HD TV
22:33:18 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Sick Beard Index for moordvrouw - S01E10 - Alles op zijn tijd - HD TV
22:33:21 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Clearing Sick Beard Index cache and updating with new information
22:33:27 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Womble's Index for moordvrouw - S01E10 - Alles op zijn tijd - HD TV
22:33:28 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Clearing Womble's Index cache and updating with new information
22:33:29 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching nzb.su for moordvrouw - S01E10 - Alles op zijn tijd - HD TV
22:33:31 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Clearing nzb.su cache and updating with new information
22:33:35 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching j1nkx for moordvrouw - S01E10 - Alles op zijn tijd - HD TV
22:33:35 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Clearing j1nkx cache and updating with new information
22:33:37 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of Moordvrouw.S01E10.DUTCH.720p.HDTV.x264-DiFFERENT is HD TV
22:33:37 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of Moordvrouw.S01E10.DUTCH.720p.HDTV.x264-DiFFERENT is HD TV
22:33:37 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Downloading episode from http://momo.sickbeard.com/getnzb/blablabla
22:33:37 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Sending NZB to SABnzbd
22:34:37 INFO::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Changing all old missing episodes to status WANTED
22:34:37 INFO::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Beginning search for new episodes on RSS
22:34:37 INFO::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Searching all providers for any needed episodes
22:34:37 INFO::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: No needed episodes found on the RSS feeds
22:34:41 INFO::CP Server Thread-9 :: Sending backlog for Flikken Maastricht season 6 because some eps were set to wanted
22:34:41 INFO::CP Server Thread-9 :: Seeing if we need any episodes from Flikken Maastricht season 6
22:34:43 INFO::SEARCHQUEUE-BACKLOG-80701 :: Searching for stuff we need from Flikken Maastricht season 6
22:34:44 INFO::SEARCHQUEUE-BACKLOG-80701 :: Quality of Flikken.Maastricht.S06E08.DUTCH.WS.PDTV.x264-DiFFERENT is SD TV
22:34:44 INFO::SEARCHQUEUE-BACKLOG-80701 :: Quality of Flikken.Maastricht.S06E08.DUTCH.WS.PDTV.x264-DiFFERENT is SD TV
22:34:44 INFO::SEARCHQUEUE-BACKLOG-80701 :: Sending NZB to SABnzbd

[ Voor 77% gewijzigd door Mirx_NL op 26-03-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet of het al vermeld was maar diegene die Subliminal auto-updaten, Diaoul heeft de development gepushed naar de master dus zullen de scripts niet meer werken. Even ter info. Ergens in dit topic staat wat je aanpassen moet, kreeg zo snel niet gevonden.

edit:
Hier dus.
Dr. Bean in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"

[ Voor 19% gewijzigd door schumi2004 op 27-03-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Ik heb zojuist Sickbeard geinstalleerd aangezien de RSS feeds in Sabnzbd toch wat problemen gaf af en toe. In de eerdere versies van Sickbeard kon je nog aangeven in welke volgorde de search providers moesten worden gebruikt, maar is dat in de huidige versie verdwenen of hoe werkt dat nou dan?
Verder blijf ik problemen houden met nzbs.org. De Api key die ik heb ingevuld is niet goed, en ik weet niet of ik Nzbs.org old of normaal moet hebben. Als Api heb ik op dit moment de hash gebruikt van mijn profiel pagina.

De meeste guides zijn gericht op wat oudere versies van Sickbeard, en daar werden deze dingen niet behandeld. Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkzell schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:15:
Ik heb zojuist Sickbeard geinstalleerd aangezien de RSS feeds in Sabnzbd toch wat problemen gaf af en toe. In de eerdere versies van Sickbeard kon je nog aangeven in welke volgorde de search providers moesten worden gebruikt, maar is dat in de huidige versie verdwenen of hoe werkt dat nou dan?
Verder blijf ik problemen houden met nzbs.org. De Api key die ik heb ingevuld is niet goed, en ik weet niet of ik Nzbs.org old of normaal moet hebben. Als Api heb ik op dit moment de hash gebruikt van mijn profiel pagina.

De meeste guides zijn gericht op wat oudere versies van Sickbeard, en daar werden deze dingen niet behandeld. Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
Gewoon verslepen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Bedankt, ik had nog niet door dat ze versleepbaar waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

schumi2004 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:00:
Weet niet of het al vermeld was maar diegene die Subliminal auto-updaten, Diaoul heeft de development gepushed naar de master dus zullen de scripts niet meer werken. Even ter info. Ergens in dit topic staat wat je aanpassen moet, kreeg zo snel niet gevonden.

edit:
Hier dus.
Dr. Bean in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
thx, had ik nog niet gedaan. ga ik vanavond even naar kijken dan.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
Momenteel na alles laatst opnieuw geinstalleerd te hebben, download en processed alles prima. Ik kan sindsdien echt sickbeard niet meer met -d als daemon starten. Krijg dan direct foutmelding die naar Apple gestuurd wordt. Klikken op Reopen zorgt voor hetzelfde. Ik kan sickbeard nu dus enkel via terminal starten en dan moet ik de terminal constant open laten staan (geminimaliseerd...).
Enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken?

edit: niet meer nodig. heb het al "gefixed". ik heb de .app file van Couchpotato gekopieerd, in het script veranderd naar SickBeard.py en icoon aangepast. Vervolgens bij de login items verwezen naar deze .app in de Sickbeard map en start nu netjes met het starten van de mac mee, zonder dat ik terminals open moet houden :)

dit is de aangepaste .app mocht iemand het handig vinden:
http://www.qfpost.com/file/d?g=k3qlvu1k0

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/dg2zom.png

[ Voor 36% gewijzigd door efan op 27-03-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

Na de laatse update van Subliminal krijg ik deze meldingen:

2012-03-27 19:47: Find -l nl -l en -m subtitles for /volume1/SERIES/ with age 14

usage: subliminal [-h] [-l LG] [-s NAME] [-m] [-f] [-w N] [-c] [-q | -v]
[--cache-dir DIR | --no-cache-dir] [--version]
PATH [PATH ...]
subliminal: error: unrecognized arguments: -p

Weet iemand hoe dit gefixt kan worden?

Damn it's good 2b a Tweaker!

Pagina: 1 ... 22 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!