geen meerwaardeVerwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 19:35:
[...]
* dat de koelpasta-opties van XNB niet veel meerwaarde hebben,
idem, geen meerwaarde.* dat de opwaardering RAM-opties van XNB niet veel meerwaarde hebben (?),
Omdat je anders last hebt van het bekende 'panel lottry' gedoe. Je hebt geen idee welk scherm je anders krijgt.* dat de Gamutschermen van XNB een aanrader zijn
En het punt waar ik mee zit: stel je neemt de destiny met het gamut scherm en windows. Dan zit je 2 tientjes van de prijs van de M17x vandaan. En die komt in de reviews gewoon veel beter uit de bus. Daarom vind ik de hele line-up van clevo eigenlijk te duur voor wat je krijgt.
De 15" waar jij nu naar kijkt is eigenlijk het enige goede model. Simpelweg omdat er geen andere keuze is buiten iets als pricewatch: Medion Erazer X6819. Waar overigens 2 harde schijven in kunnen (maar dat mag ook wel met dat formaat bezels...)
Niet bij XNB. Bij clevo. XNB maakt zelf geen notebooks, maar rebrand alleen laptops van de merken clevo en MSI. Zo verkopen bto, alternate, deviltech, en nog een paar honderd in verschillende werelddelen dezelfde notebooks onder andere namen.* dat er diverse meningen zijn aangaande de toetsenborden van de XNB
En trek je eigen conclusie:

Gebruik je het numpad? Dat is dan jammer
Een maandje, hoop ik.Wel ben ik benieuwd hoelang het nu wachten wordt betreft die Ivy Bridge ¿