Hoop net als de vorige keer dat die nog wel 1x langskomt.
Hopen op een E-Reader
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
hoop eigenlijk nergens op.. alleen op leuke gadgets..
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Zat net even te kijken en ik moet de volgende keer echt wakker blijven als er een hunt aankomt! Onkyo eceiver met canton speakerset had ik graag gewilt. niet zozeer voor de receiver, maar kan de speakers wel gebruiken
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
eindelijk is spongebob weg..
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Zal aan het eind misschien nog wel terugkomen als er wat mensen zijn die hem alsnog hebben geannuleerd in het bestelproces.Pixeltje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:02:
Zat net even te kijken en ik moet de volgende keer echt wakker blijven als er een hunt aankomt! Onkyo eceiver met canton speakerset had ik graag gewilt. niet zozeer voor de receiver, maar kan de speakers wel gebruiken
Koekenpannen. Dus.
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
ze gaan sneller weg dan de spongebob wekkerradio
Dat werken van jullie wordt vandaag niet wat volgens mij
daarvoor is er nu een kettingslot te koopbobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:06:
Ja alle huisvrouwen zijn wakker gaat lekker met die pannen.
Terug de keuken in!BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:07:
[...]
daarvoor is er nu een slotketting te koop
Jawel, ik en een collega hebben allebei de iPad naast de laptop staan en volgen de hunt daar aandachtigAndyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:07:
Dat werken van jullie wordt vandaag niet wat volgens mij
Damn de eerste NAS systemen zijn er al uit
Ik zit op stage dus niet heel verantwoord om de hele dag hunt te gaan volgen. Hoop nog een keer batterijen en zon 3d led maglite ofzo
Voor de rest niet echt iets nodig
*Gaat vast toch de hele dag zitten kijken :P*
*Gaat vast toch de hele dag zitten kijken :P*
[ Voor 12% gewijzigd door Marce op 01-12-2011 09:10 ]
Ik werk vandaag thuis om 'grote slagen' te slaan in mijn werk.... ik voel een onprettig weekend aankomen 
Zie ook net pas dat de hunt begonnen is...
[ Voor 17% gewijzigd door nexhil op 01-12-2011 09:10 ]
We zitten hier met 4 man bij systeembeheer. Alle 2de schermen staan op de hunt gericht.
Nu hopen op een mooi nieuwe 24" scherm voor thuis. Helaas zijn er vanacht al paar geweest.
Nu hopen op een mooi nieuwe 24" scherm voor thuis. Helaas zijn er vanacht al paar geweest.
Psn - Sevyxs
Ik zit ook op stage ^^ maar niet teveel laten opvallen dat ik de hele dag loop te hunten..
ik werk momenteel gewoon op kantoor... had niet meer aan de hunt gedacht.. lang leve de dualscreen!
Haha heb het ook op mijn 2e scherm staanSevyx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:10:
We zitten hier met 4 man bij systeembeheer. Alle 2de schermen staan op de hunt gericht.
^^ dat dusnexhil schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:10:
Ik werk vandaag thuis om 'grote slagen' te slaan in mijn werk.... ik voel een onprettig weekend aankomen
Stage mag je toch lekker zelf weten wat je doet? Je word er toch slecht voor betaald.
Zolang je maar af hebt, wat je af moet hebben
Zolang je maar af hebt, wat je af moet hebben
Even niets...
Ik heb besloten dat ik genoeg spullen heb... hoop dat ik de hunt kan negeren

zal ik mijn wensenlijst doorgeven?bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:11:
Ik heb vandaag mooi de hele dag vrij dus kan me volledig bezig houden met de hunt
Ik denk dat ik een stel chinezen inhuur om dingen voor me te kopen, dit gaat veel te snel xD
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
klopt... heb je het fotolijstje en de wekker al besteld?
Heb de hele dag vrijgenomen
.
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Zou het dan wel op tijd geleverd zijn?
Dan moet je de orderbevestiging in je suprise stoppen, levering waarschijnlijk net op tijd voor kerst.
Voor sinterklaas heb je het niet binnen hoor je mag al blij zijn als je kerstmis nog red gezien de vorige hunt.
Edit: Spuit 11
[ Voor 3% gewijzigd door bobsquad op 01-12-2011 09:16 ]
Mooie aanbieding die HD, gelijk maar besteld.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Die WD harde schijf ging hard
die schijven waren snel weg..
Zow, die harddisk was ook snel uitverkocht..
Western Digital USB 3.0 Mobile Drive 2.5 inch met 1TB – de perfecte reisgenoot!.. voor mij te duur..65 euro inc verzenden.
In deze dure tijden (hdd) is het wel een mooie prijs
Ze zijn er weer, die schijven 0.o
Of hij refresht niet.
Of hij refresht niet.
[ Voor 32% gewijzigd door Yorinn op 01-12-2011 09:18 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
zo , 2 van die HD's gekocht
Lekker telefoontje met android 2.2 waar je geen ruk aan heb
een vrij duur geprijste foontje
Ibood is eruit bij mij. meer last van?
Aha dus jij gritste hem weg voor mijn neus
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Yup hier ook platjes,
Yep. Site is down!50Miles schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:19:
Ibood is eruit bij mij. meer last van?
Edit : En terug
[ Voor 4% gewijzigd door DennusB op 01-12-2011 09:19 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
F5 deed net wonderen voor mij
Back up! (Terug online bedoel ik, geen reservekopie
)
[ Voor 75% gewijzigd door 50Miles op 01-12-2011 09:20 ]
Nu! € 139,95 + (5,95)Acer Liquid MT Smartphone met Android 2.2, 5 Megapixel camera en 3,6 inch touchscreen
Ja nu eindelijk de Tel, maar gaat allemaal niet van harte
Zit je op de 1dagskoopjes site? Die automatische reloader? Die heeft bij mij ook nog de hdd. Zit nu effe op ibood.nl
Verwijderd
Leuk, maar ik heb al een mooie mobiel geregeld (^^)
heb net een abo met de HTC Sensation XL genomen ^^ ben ik erg tevreden mee
heb net een abo met de HTC Sensation XL genomen ^^ ben ik erg tevreden mee
Nee zit op beide sites, die van Ibood en die autoreloader50Miles schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:22:
[...]
Zit je op de 1dagskoopjes site? Die automatische reloader? Die heeft bij mij ook nog de hdd. Zit nu effe op ibood.nl
Wat zal Ibood een geld verdienen vandaag
[ Voor 7% gewijzigd door Andyk125 op 01-12-2011 09:23 ]
ja speciaal voor jouw laten ze dat heel de dag zien terwijl het bij ons niet zo is.
Dit was tweakers.net hier toch?

Lees ik paar pagina's terug dat de box al is geweest.....zucht.
http://ibood.kiobi.com/
Gebruik anders die site,, daar kan je instellen om de hoeveel sec hij f5 doet, en dan de echte site open om het te bestellen
Gebruik anders die site,, daar kan je instellen om de hoeveel sec hij f5 doet, en dan de echte site open om het te bestellen
wat een toetsenbord zeg bah bah
Thx dat werkt inderdaad beterMdemiC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:23:
30 Meter draadloos, awsome....
Maar ik ben blij met mn Dinovo Mini
Maar ik ben blij met mn Dinovo Mini
Handig, maar Ik koop sowieso niets wat de naam dutchtronics gebruikt
Check4changes in firefox werkt perfect. Geeft een geluidje als de pagina veranderd. Kan ik ondertussen ook nog werkenMdemiC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:23:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!