Pannuhset...
Wat is het probleem daarmee?Mythx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 06:45:
Zit alweer in de trein. Mobiele ibood is alleen ontzettend vervelend. En er staat geen link op de site naar de desktop versie.
Op de een of andere manier vind ik hem niet fijn. Zal wel gewenning zijn.
Mooie zonnebril trouwens ^^
Mooie zonnebril trouwens ^^
Zou iemand voor mij nog een keer het linkje willen posten naar de site die alle actie's op een rij zet. (dus de hele lijst met aanbiedingen die tot dan toe zijn geweest)
Maar goed dat ik niet meegekeken heb vannacht, had ik vandaag weer wat orders moeten annuleren wegens impulsaankoop.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Kan gewoon op de site van ibood zelf. Klik op bespreek deze hunt, dan krijg je een lijst te zien (onhandig welliswaar, maar toch).fotografie999 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:12:
Zou iemand voor mij nog een keer het linkje willen posten naar de site die alle actie's op een rij zet. (dus de hele lijst met aanbiedingen die tot dan toe zijn geweest)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Heb je een link hiervan? Op de mobiele site zie ik geen "bespreek de hunt" staan.BM schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:13:
[...]
Kan gewoon op de site van ibood zelf. Klik op bespreek deze hunt, dan krijg je een lijst te zien (onhandig welliswaar, maar toch).
http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-%201-december-2011/Mythx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:18:
[...]
Heb je een link hiervan? Op de mobiele site zie ik geen "bespreek de hunt" staan.
www.dailyoffers.nlfotografie999 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:12:
[edit] Tjonge, lezen is een kunst. Ik zie nu dat je de lijst met afgesloten hunts bedoelde.
[ Voor 12% gewijzigd door ArnieNFW op 01-12-2011 07:25 ]
Als iemand nog het Cinderella Basic 4 Seizoenen Dekbed wil verkopen DM me, me computer enkele minuten te laat aangezet.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Komt misschien nog een keer .
Iemand hier had eens een link waarop je kan zien welke hunts er in welke volgorde aankomen...
Iemand een idee?
Iemand een idee?
.... Ik weet het ook niet
Sjongejonge wat gaat dat rap. In de laatste 10 minuten al een robotstofzuiger, kleurlaserprinter, spellenset en een digitale camera langs zien komen.
Die portomonnee duurt nog wel ff.
Die portomonnee duurt nog wel ff.
[ Voor 11% gewijzigd door Vince22 op 01-12-2011 07:58 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Bijna geen tijd om hier te kijken of koffie te pakken ...
4 posts boven je..mbvisiontt schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:56:
Iemand hier had eens een link waarop je kan zien welke hunts er in welke volgorde aankomen...
Iemand een idee?
http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-%201-december-2011/
Maar ik kijk zo even terug en ziet er goed uit, enorm veel laptops en zelfs een iPad, een stuk beter dan de vorige hunt.
Dekbedden komen doorgaans meerder keren langs meen ik me van vorige hunts te herinneren. Hoop zelf dat de hoofdkussens nog een keertje langskomen. Iemand enig idee wat die kostte?Jumpman schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:32:
Als iemand nog het Cinderella Basic 4 Seizoenen Dekbed wil verkopen DM me, me computer enkele minuten te laat aangezet.
Is de Jamo speakerset nog langs geweest vannacht? Apart van die aanbieding in het begin dan met die onkyo reciever erbij..
Wat was de prijs van deze: Onkyo 3D Receiver met 3x HDMI 1.4a plus Canton CD 1000.2 Speakerset
Iemand een idee?
Iemand een idee?
499,95MeltedForest schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:02:
Wat was de prijs van deze: Onkyo 3D Receiver met 3x HDMI 1.4a plus Canton CD 1000.2 Speakerset
Iemand een idee?
229 klinkt een stuk aantrekkelijker dan 499 
Edit: oh er is nog een receiver + speakerset geweest:
Yamaha 5.1 Home Theatre Systeem met 3D Ondersteuning en Vier HDMI 1.4 Ingangen
Edit: oh er is nog een receiver + speakerset geweest:
Yamaha 5.1 Home Theatre Systeem met 3D Ondersteuning en Vier HDMI 1.4 Ingangen
[ Voor 60% gewijzigd door MeltedForest op 01-12-2011 08:05 ]
Shit man.. Browse ff door de history heen van alle producten die langs zijn geweest vannacht.. Zit toch wel mooi spul tussen
Is een mooie hunt tot nu toe, alleen de box net gemist
Zijn er veel mensen die zomaar spullen kopen? Ik heb op dit moment vrijwel niks nodig. Dan koop ik het gewoon ook niet. Enige wat ik denk van 'misschien zou dat wel fijn zijn' Is een media speler voor de tv. Ik zag dat de Mede8er Full HD Networked Media Tank, en AC Ryan Playon!HD 2TB Greenlife - Full HD Netwerk Mediaspeler met 2TB harde schijf voorbij kwamen. Maar voor ik heb opgezocht of ze ook usenet ondersteuning hebben is de actie alweer voorbij;D weet iemand het hier toevallig?
Volgens mij hebben bijna alle mediaplayers geen usenet support.... het unrarren en repareren is gewoon veel te zwaar voor zo'n CPU!Dacuuu schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:13:
Zijn er veel mensen die zomaar spullen kopen? Ik heb op dit moment vrijwel niks nodig. Dan koop ik het gewoon ook niet. Enige wat ik denk van 'misschien zou dat wel fijn zijn' Is een media speler voor de tv. Ik zag dat de Mede8er Full HD Networked Media Tank, en AC Ryan Playon!HD 2TB Greenlife - Full HD Netwerk Mediaspeler met 2TB harde schijf voorbij kwamen. Maar voor ik heb opgezocht of ze ook usenet ondersteuning hebben is de actie alweer voorbij;D weet iemand het hier toevallig?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Zomaar spullen kopen zal ik niet doen, maar als ik wat leuks tegenkom.. dan zal ik wel toehappen. Een box zou ik ook nog wel proberen denk ik, just for fun ;-) En wellicht kom ik nog een leuk cadeautje tegen..
Voor mensen die niet constant de pagina open willen hebben maar wel up2date willen blijven : https://chrome.google.com...liooegdhpahgnenmkeocegbob
Klopt de omschrijving die erbij staat bij jullie ook niet? NU staat er kitchendress terwijl er een portable speaker te koop staatDennusB schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:16:
Voor mensen die niet constant de pagina open willen hebben maar wel up2date willen blijven : https://chrome.google.com...liooegdhpahgnenmkeocegbob
Wat kost de box deze keer? Het kriebelt wel een beetje
Die van 5 uur was 50 eurodrvinnie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:19:
Wat kost de box deze keer? Het kriebelt wel een beetje
Meestal 29,95 of 49,95 toch?
Werkt hier primathejoker80 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:19:
[...]
Klopt de omschrijving die erbij staat bij jullie ook niet? NU staat er kitchendress terwijl er een portable speaker te koop staat
Wanneer is de hunt begonnen (heb het weer gemist
), vannacht om 12 uur? Dan heb ik nog even namelijk
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Zo, die laptop ging snel
Allemachtig.
Zo gaat het regelmatig ....
Inderdaad retesnel!
EDIT: Sportbox is denk ik weinig interesse voor
EDIT: Sportbox is denk ik weinig interesse voor

[ Voor 59% gewijzigd door 50Miles op 01-12-2011 08:27 ]
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
keek even bij specs en wou toen kopen was die al weg
Specs kijken werkt niet, je moet gewoon op kopen klikken en hopen dat je een goede deal hebt voor 500, heb regelmatig dat je kijkt op internet, en een product dan voor 550 vind ipv 800, heb je nog niet erg veel winst. Maar wel een hoop geld lichteranoppers schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:27:
keek even bij specs en wou toen kopen was die al weg
Mogguh ! nog leuke dingen gemist?
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Zorgen dat je bij de betaling uitkomt, dan is ie gereserveerd voor een x aantal minuten. Dán ga je de specs bekijken en bevallen die, dan kan je de betaling afronden.
Zo'n Onkyoset of een goede lcd lijkt me wel wat!
Omg wist helemaal niet dat er een hunt was .. Las net pas mijn Twitter, en dacht, aaaaaaahhhhh sh*t!!
Naja, nu op m'n werk met de iPad ernaast en de hunt daarop terwijl ik mijn werk doe
dat is nou multitasking!
Naja, nu op m'n werk met de iPad ernaast en de hunt daarop terwijl ik mijn werk doe
Wij..? Nooooooooit!Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:36:
Geen stoute dingen doen he.. ga ik even ontbijten

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Die headset
Toch maar mn 1e aankoop gedaan. Scheermesjes freaking veel voor weinig geld. Had nog 1 nieuw scheermesje liggen hier.
Ik was te laatDacuuu schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:40:
Toch maar mn 1e aankoop gedaan. Scheermesjes freaking veel voor weinig geld. Had nog 1 nieuw scheermesje liggen hier.

En dat is nu de truuk van de HuntDacuuu schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:40:
Verwijderd
Ik hoop dat ze snel binnen komen, anders loop je er behaard bij de komende tijdDacuuu schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:40:
Duurt lang! sub gaat traag. Op zich best een mooi ding voor simpele audio setup.. even de oudersch ingelicht.
[ Voor 81% gewijzigd door Pixeltje op 01-12-2011 08:43 ]
Mmm wou net gaan kakken. Was de omelet lekker?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:36:
Geen stoute dingen doen he.. ga ik even ontbijten
Dat valt onder de kostenpot boodschappen. dus dat magDacuuu schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:43:
[...]
Jawel, maar ik poste net dat ik niks kocht. Maar ik heb niet aan scheermesjes gedacht.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Uiteindelijk zijn het allemaal boodschappenMrOizo2005 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:43:
[...]
Dat valt onder de kostenpot boodschappen. dus dat mag
deed ik net ook bij de koptelefoon.. totdat ik het beter bekeek.. gelijk maar geannuleerdMythx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:32:
Zorgen dat je bij de betaling uitkomt, dan is ie gereserveerd voor een x aantal minuten. Dán ga je de specs bekijken en bevallen die, dan kan je de betaling afronden.
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Jammer, anders hadden we kunnen lachen hier op TweakersBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:46:
[...]
deed ik net ook bij de koptelefoon.. totdat ik het beter bekeek.. gelijk maar geannuleerd
Nadeel van de hunt is dat je geen tijd hebt om te kijken of een product goed is, je moet gewoon klikken en bestellen, anders ben je te laat.. Maar dat is voor iBood geen probleem, dingen die ze nooit zouden verkopenals het een hele dag zou duren gaan hier wel weg
Goede tip!Mythx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:32:
Zoals bovenaan gezegd, als iets je interesse heeft, bestellen TOT de betaal pagina, dan de spects checken in een nieuwe tab (je artikel is nu voor x aantal minuten gereserveerd, kan je altijd nog doorzetten of annulerenGerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:47:
Nadeel van de hunt is dat je geen tijd hebt om te kijken of een product goed is, je moet gewoon klikken en bestellen, anders ben je te laat.. Maar dat is voor iBood geen probleem, dingen die ze nooit zouden verkopenals het een hele dag zou duren gaan hier wel weg
jaa nieuwe item
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Niet duur voor HDMI, helaasheb ik er niks aan, maar deze zou je ook goed door kunnen verkopen imo.
en weer weg 
Ben zoals gewoonlijk weer te traag
Ben zoals gewoonlijk weer te traag
[ Voor 60% gewijzigd door bobsquad op 01-12-2011 08:51 ]
Bij de Action liggen ze voor 2-3 euro per stuk en werken net zo goed.Gerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:50:
Niet duur voor HDMI, helaasheb ik er niks aan, maar deze zou je ook goed door kunnen verkopen imo.
Spongebob hahahaha
Toffe wekker!
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Zijn dan waarschijnlijk nog aardig wat mensen waar geen Action bij in de buurt is, hij is al bijna weg ;p
Nee. for the love of god, Nee. -_-
Thanks, maar ik bedoel van hunts die gaan komen, niet die al geweest zijn.Megamind schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:58:
[...]
4 posts boven je..
http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-%201-december-2011/
Maar ik kijk zo even terug en ziet er goed uit, enorm veel laptops en zelfs een iPad, een stuk beter dan de vorige hunt.
.... Ik weet het ook niet
Action is top winkel voor HDMI kabels iddManiacsHouse schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:51:
[...]
Bij de Action liggen ze voor 2-3 euro per stuk en werken net zo goed.
w00t, klikken! hebben die wekker...
een voordeel je hebt nu rustig de tijd om de specs door te nemen
waarschijnlijk blijft deze nog wel even staan..
Leuk voor je kleine neefje, maar verder...
Ja ben net wakker en deze is wel handig voor mijn neefje die helemaal fan is van spongebob kon hem niet laten liggen
Verwijderd
Jaaaahhaa.bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:55:
Ja ben net wakker en deze is wel handig voor mijn neefje die helemaal fan is van spongebob kon hem niet laten liggen
Stiekem is die voor je zelf hee?
neem er anders voor de zekerheid nog een.. of twee..bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:55:
[...]
Psst.. niet alles vertellen heVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:55:
[...]
Jaaaahhaa.
Stiekem is die voor je zelf hee?
Verwijderd
Full Scottish breakfast FTW!ManiacsHouse schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:43:
Was de omelet lekker?
O nee, gewoon cereals..

Spongebob fotolijstje:
Spongebob wekker:Meer informatie
Pel de Pinda! De legendarische avonturen van Spongebob Squarepants, met Patrick, Octo, Plankton, Sandy, Gerrit en Mr Krabs bezorgen menige pappa en mamma een rustig half uurtje. En de kinderen liggen intussen gevouwen om de hilarische grappen van die gele doerak. Dus zoek je nog nét dat ene leuke cadeautje dan zorgt dit Spongebob 7" digitaal Fotoframe met alarm functie ervoor dat je kinderen in elk geval op tijd op zijn voor het kerstontbijt!
De originaliteit!Meer informatie
Pel de Pinda! De legendarische avonturen van Spongebob Squarepants, met Patrick, Octo, Plankton, Sandy, Gerrit en Mr Krabs bezorgen menige pappa en mamma een rustig half uurtje. En de kinderen liggen intussen gevouwen om de hilarische grappen van die gele doerak. Dus zoek je nog nét dat ene leuke cadeautje dan zorgt deze Spongebob Alarm klok Radio DLX ervoor dat je kinderen in elk geval op tijd op zijn voor het kerstontbijt!
Er komt vast een speciale spongbob box deze hunt
[ Voor 12% gewijzigd door Sempy op 01-12-2011 08:58 ]
ben bang dat er geen boxen meer komen.. er is namelijk al een geweest
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!