Rock n rollllll
Zo'n lelijk ding en toch zo snel weg 
Ben nog op zoek naar een media streamer van Dune of zo, hopen dat die zo voorbij komt.
Wil zo een keer slapen

Ben nog op zoek naar een media streamer van Dune of zo, hopen dat die zo voorbij komt.
Wil zo een keer slapen
Er is al een Dune geweest, misschien komt die nog een keer.
Ik wacht op een switch. Het liefst een managed Procurve met 24 poorten
, maar die ZyXEL die ik recentlijk miste is ook best.
Ik wacht op een switch. Het liefst een managed Procurve met 24 poorten

[ Voor 52% gewijzigd door WoC op 01-12-2011 03:00 ]
Klopt, helaas gemist, maar was dat een streamer?
@Zeef Voor in de OP?
Q? Op welk moment is de aanbieding voor jou? A: De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.
Q? Op welk moment is de aanbieding voor jou? A: De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.
3 uur nu, bedjes tijd. Ik ben moe, trusten !
€ 299.95 +8.95 verzendk.Dutchmania schreef op donderdag 01 december 2011 @ 02:59:
Klopt, helaas gemist, maar was dat een streamer?
Dune HD Max
zie: http://www.daghit.nl/ibood-hunt/
Thanks! Ik ga het fixen.Tronic schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:00:
@Zeef Voor in de OP?
hmm, jammer maar helaas... Hopen dat die morgen nog een keer langskomt.
Deze ibood'er gaat zo maar eens zijn bed opzoeken
Deze ibood'er gaat zo maar eens zijn bed opzoeken
7000 posts gaan we niet redden zeef :}
Signature
Nou mensen koop eens dat apparaat, dan kunnen we verder.
we hebben nog 21 uurtjes, dus leef je uit!mouzetc schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:04:
7000 posts gaan we niet redden zeef :}
Oeh, wie vraagt de expert wat?
Si vis pacem, para bellum
wie moest die cinderella's hebben? ze zijn er nu
ik wilde een paar en heb ze besteld
wel kut was eigenlijk van plan te slapen maar nu heb ik er weer zin in
[ Voor 49% gewijzigd door stftweaker op 01-12-2011 03:09 ]
How are you doing?
heb ze ook besteld!
ideaal bij het 2 persoonsbed wat ik een dezer weken bij de ikea ga kopen:P
ideaal bij het 2 persoonsbed wat ik een dezer weken bij de ikea ga kopen:P
Ik zat er niet specifiek op te wachten, maar heb kussens nodig, dus hoppa!
Goede morgen mede iBood hunters en tweakers. Ik volgde dit topic al stilletjes, maar ik dacht laat ik ook maar een beetje mee praten
En dat is de kracht van de Postb ^H^H^H iBood...wasted247 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:10:
Ik zat er niet specifiek op te wachten, maar heb kussens nodig, dus hoppa!
Heb ze ook besteld, volgens mij goed spul
... kunnen we weer lekker maffen. lol
Ik heb 2 kussens besteld, benieuwd hoe ze bevallen.
Volgens mij weljayb0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:13:
al geweest deze?
nu niet de v12 onder de stofzuigers maar een andere dirt devil:P
Ze willen ons wel naar bed toe jagen blijkbaar <_<
Als je niet de wereld verbetert, waarom woon je hier dan nog?
Nee, de vorige was een V12
Is de box het trouwens qua waarde wel altijd waard? Krijg je dus wel waar voor je geld dan?
In principe wel ja, maargoed ze kunnen ook 10 ondingen van 5euro in de box doen. Gebeurt overigens vrijwel niet..
Signature
Ja qua waarde wel..of je het echt kan gebruiken is tweeAFKboy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:19:
Is de box het trouwens qua waarde wel altijd waard? Krijg je dus wel waar voor je geld dan?
Mijn box had een iBood waarde van zo ongeveer EUR 250. Wel veel rooie stickers
Same here.. maar wat waren die rode stickers dan?hansR schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:20:
Mijn box had een iBood waarde van zo ongeveer EUR 250. Wel veel rooie stickers
Signature
Betekend waarschijnlijk retour produkt, open geweest oid. Op de spullen in de box zit waarschijnlijk ook geen garantie op?
Dan zal het beperkte garantie zijn.
Check ook de groupon van vandaag.. erg nice!
29,- voor retourvluchten, wel ex belasting, maar dan nog
Weet het niet precies meer. Maar in ieder geval een AVerMedia ExtremeVision mediaplayer, een AdaptPico Play (beamertje) en scheermesjes van Wilkinson.WoC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:22:
Wat hadden jullie er destijds inzitten?
En ook nog een OXX Digital internet radio
[ Voor 6% gewijzigd door hansR op 01-12-2011 03:35 ]
Moet nog steeds de laatste aflevering gaan bekijken, de volgende is er al weer bijna.
Mja, belasting van 50 tot ..? Denk dat er leukere deals te vinden zijn!jayb0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:29:
Check ook de groupon van vandaag.. erg nice!
Signature
Toch wel leuke dingen dus. Ik heb ook wel eens mindere dingen gelezen. Maar goed, tis net wat je zelf interessant vindt.hansR schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:34:
[...]
Weet het niet precies meer. Maar in ieder geval een AVerMedia ExtremeVision mediaplayer, een AdaptPico Play (beamertje) en scheermesjes van Wilkinson.
En ook nog een OXX Digital internet radio
Maar goed heren en dames, ik houd het voor gezien met dergelijke heggenscharen, stofzuigers en medi-spullen. Laterz!

ja kut dat had ik nog niet gelezen idd.. toch wil ik het proberen gek genoeg.. kan je ook zien hoe duur het uiteindelijk wordt?mouzetc schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:35:
[...]
Mja, belasting van 50 tot ..? Denk dat er leukere deals te vinden zijn!
Als je het te duur vindt kan je altijd nog annuleren via groupon, wel binnen een week doen anders krijg je niet alles terug.jayb0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:37:
[...]
ja kut dat had ik nog niet gelezen idd.. toch wil ik het proberen gek genoeg.. kan je ook zien hoe duur het uiteindelijk wordt?
ohw dat maakt het wel laagdrempeliger.. zit nu op een pagina voor 105,18 naar moskou op en neer, niet slecht!Pikoe schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:40:
[...]
Als je het te duur vindt kan je altijd nog annuleren via groupon, wel binnen een week doen anders krijg je niet alles terug.
Wacht nog 1 artikel af en dan ga ik ook maar eens slapen, wat een baggerdingen komen telkens voorbij zeg.
@ Bron: ja idd, vond ik ook al... nogal slaapverwekkend eigenlijk. 
Uitgestorven hiero? Wel erg rustig opeens...

Uitgestorven hiero? Wel erg rustig opeens...
[ Voor 25% gewijzigd door Aardwolf op 01-12-2011 03:55 ]
Vergeet niet dat je wel een visum nodig hebt voor Moskou, kost ook weer geldjayb0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:41:
[...]
ohw dat maakt het wel laagdrempeliger.. zit nu op een pagina voor 105,18 naar moskou op en neer, niet slecht!
Slaap Zak!
stille hint volgens mij.
Visum. ja maakt het wel duurder al blijft het toch goedkoop lijkt me. Vlucht naar barcelona is via Ryanair veel goedkoper 34,- retour inclusief belasting!
stille hint volgens mij.
Visum. ja maakt het wel duurder al blijft het toch goedkoop lijkt me. Vlucht naar barcelona is via Ryanair veel goedkoper 34,- retour inclusief belasting!
Ye, laatste product voor mij. Heb iBood nog gevraagd of er iets over een box losgelaten word..
Signature
T_T dit is een ware marteling. Kreeg via de twitter te horen dat er wel een camera zal komen, maar dat ze niet weten wanneer...
Hoe duur waren de Jamo speakers die langs kwamen? Toch niet rond de €200,-?

€ 229.95 +8.95 verzendk
Jamo Set Studio S506 Design Speakers met 200 Watt bass-reflex
http://www.daghit.nl/ibood-hunt/
Jamo Set Studio S506 Design Speakers met 200 Watt bass-reflex
http://www.daghit.nl/ibood-hunt/
Dank @ reacties
Ik heb een paar weken terug de Jamo surround set gekocht, maar had liever deze gehad
. Maar goed, het blijft natuurlijk altijd een gok bij iBood
Ik heb een paar weken terug de Jamo surround set gekocht, maar had liever deze gehad
Het is een instapmerk voor wanneer je wat beter geluid wilt hebbendanda schreef op donderdag 01 december 2011 @ 04:28:
zijn die Jamo's dat geld echt waard?
Voor een student zoals ik een prima merkje
/Edit: Na de zoveelste parfum, welterusten..
En @ danda hieronder: Ik mag zeker niet klagen over m'n kamer hier in Groningen, groot genoeg
[ Voor 14% gewijzigd door PetersNL op 01-12-2011 04:37 ]
net gemist (1 klik te ver )
KAK, ik had me verhuisinfo nog niet doorgegeven en dit moest ik nog invoeren. Doos gemist daardoor. FUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuu
Congrats aan de mensen die hem wel te pakken hebben gekregen
.
Ik ga ragequitten en morgen gewoon naar de mediamarkt om te kijken voor een fotocamera. Weltrusten allemaal.
Ik ga ragequitten en morgen gewoon naar de mediamarkt om te kijken voor een fotocamera. Weltrusten allemaal.
Mijn truuk was om gewoon deze pagina te refreshen als er een nieuwe hunt kwam:
https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/ (wel van te voren de juiste betaal methode aanklikken, in mijn geval ideal met ING)
Toen ik box zag staan gelijk op order plaatsen gedrukt dan kom je bij het betaal scherm en dan wordt hij gereserveerd en heb je dus 15 minuten om te betalen.
Misschien een tip voor de andere mensen hier? Succes in iedergeval voor de mensen die de volgende attack gaan doen op een box.
https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/ (wel van te voren de juiste betaal methode aanklikken, in mijn geval ideal met ING)
Toen ik box zag staan gelijk op order plaatsen gedrukt dan kom je bij het betaal scherm en dan wordt hij gereserveerd en heb je dus 15 minuten om te betalen.
Misschien een tip voor de andere mensen hier? Succes in iedergeval voor de mensen die de volgende attack gaan doen op een box.
Vreemd bij mij bleef hij staan.jayb0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 05:24:
als ik hem dan refresh springt hij van de betaalmethode af
Ik vraag me elke keer af waarom mensen een box willen. Er zit gewoon een product in wat je tijdens de hunt voorbij ziet komen met wat goedkope meuk (uit de hunt) en wat merchandise (samples). Ik weet niet precies hoe duur de box was, maar hij is meestal ongeveer even duur als het product van de hunt dat ze er in stoppen.... En dat is natuurlijk iets wat over is gebleven.

Eindelijk daar is die weer... Even tussen andere werkzaamheden gefixt
Kwalitatief blaten
Niemand meer wakker hier?
Zit alweer in de trein. Mobiele ibood is alleen ontzettend vervelend. En er staat geen link op de site naar de desktop versie.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!