Ben nog op zoek naar een media streamer van Dune of zo, hopen dat die zo voorbij komt.
Wil zo een keer slapen
Ik wacht op een switch. Het liefst een managed Procurve met 24 poorten
[ Voor 52% gewijzigd door WoC op 01-12-2011 03:00 ]
Q? Op welk moment is de aanbieding voor jou? A: De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.
€ 299.95 +8.95 verzendk.Dutchmania schreef op donderdag 01 december 2011 @ 02:59:
Klopt, helaas gemist, maar was dat een streamer?
Dune HD Max
zie: http://www.daghit.nl/ibood-hunt/
Thanks! Ik ga het fixen.Tronic schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:00:
@Zeef Voor in de OP?
Q? Op welk moment is de aanbieding voor jou? A: De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.
Deze ibood'er gaat zo maar eens zijn bed opzoeken
Signature
we hebben nog 21 uurtjes, dus leef je uit!mouzetc schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:04:
7000 posts gaan we niet redden zeef :}
Si vis pacem, para bellum
[ Voor 49% gewijzigd door stftweaker op 01-12-2011 03:09 ]
How are you doing?
ideaal bij het 2 persoonsbed wat ik een dezer weken bij de ikea ga kopen:P
En dat is de kracht van de Postb ^H^H^H iBood...wasted247 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:10:
Ik zat er niet specifiek op te wachten, maar heb kussens nodig, dus hoppa!
Volgens mij weljayb0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:13:
al geweest deze?
Als je niet de wereld verbetert, waarom woon je hier dan nog?
Signature
Ja qua waarde wel..of je het echt kan gebruiken is tweeAFKboy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:19:
Is de box het trouwens qua waarde wel altijd waard? Krijg je dus wel waar voor je geld dan?
Same here.. maar wat waren die rode stickers dan?hansR schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:20:
Mijn box had een iBood waarde van zo ongeveer EUR 250. Wel veel rooie stickers
Signature
29,- voor retourvluchten, wel ex belasting, maar dan nog
Weet het niet precies meer. Maar in ieder geval een AVerMedia ExtremeVision mediaplayer, een AdaptPico Play (beamertje) en scheermesjes van Wilkinson.WoC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:22:
Wat hadden jullie er destijds inzitten?
En ook nog een OXX Digital internet radio
[ Voor 6% gewijzigd door hansR op 01-12-2011 03:35 ]
Mja, belasting van 50 tot ..? Denk dat er leukere deals te vinden zijn!jayb0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:29:
Check ook de groupon van vandaag.. erg nice!
29,- voor retourvluchten, wel ex belasting, maar dan nog
Signature
Toch wel leuke dingen dus. Ik heb ook wel eens mindere dingen gelezen. Maar goed, tis net wat je zelf interessant vindt.hansR schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:34:
[...]
Weet het niet precies meer. Maar in ieder geval een AVerMedia ExtremeVision mediaplayer, een AdaptPico Play (beamertje) en scheermesjes van Wilkinson.
En ook nog een OXX Digital internet radio
Maar goed heren en dames, ik houd het voor gezien met dergelijke heggenscharen, stofzuigers en medi-spullen. Laterz!
ja kut dat had ik nog niet gelezen idd.. toch wil ik het proberen gek genoeg.. kan je ook zien hoe duur het uiteindelijk wordt?mouzetc schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:35:
[...]
Mja, belasting van 50 tot ..? Denk dat er leukere deals te vinden zijn!
Als je het te duur vindt kan je altijd nog annuleren via groupon, wel binnen een week doen anders krijg je niet alles terug.jayb0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:37:
[...]
ja kut dat had ik nog niet gelezen idd.. toch wil ik het proberen gek genoeg.. kan je ook zien hoe duur het uiteindelijk wordt?
ohw dat maakt het wel laagdrempeliger.. zit nu op een pagina voor 105,18 naar moskou op en neer, niet slecht!Pikoe schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:40:
[...]
Als je het te duur vindt kan je altijd nog annuleren via groupon, wel binnen een week doen anders krijg je niet alles terug.
Uitgestorven hiero? Wel erg rustig opeens...
[ Voor 25% gewijzigd door Aardwolf op 01-12-2011 03:55 ]
Vergeet niet dat je wel een visum nodig hebt voor Moskou, kost ook weer geldjayb0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:41:
[...]
ohw dat maakt het wel laagdrempeliger.. zit nu op een pagina voor 105,18 naar moskou op en neer, niet slecht!
stille hint volgens mij.
Visum. ja maakt het wel duurder al blijft het toch goedkoop lijkt me. Vlucht naar barcelona is via Ryanair veel goedkoper 34,- retour inclusief belasting!
Signature
Jamo Set Studio S506 Design Speakers met 200 Watt bass-reflex
http://www.daghit.nl/ibood-hunt/
Ik heb een paar weken terug de Jamo surround set gekocht, maar had liever deze gehad
Het is een instapmerk voor wanneer je wat beter geluid wilt hebbendanda schreef op donderdag 01 december 2011 @ 04:28:
zijn die Jamo's dat geld echt waard?
Voor een student zoals ik een prima merkje
/Edit: Na de zoveelste parfum, welterusten..
En @ danda hieronder: Ik mag zeker niet klagen over m'n kamer hier in Groningen, groot genoeg
[ Voor 14% gewijzigd door PetersNL op 01-12-2011 04:37 ]
Ik ga ragequitten en morgen gewoon naar de mediamarkt om te kijken voor een fotocamera. Weltrusten allemaal.
https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/ (wel van te voren de juiste betaal methode aanklikken, in mijn geval ideal met ING)
Toen ik box zag staan gelijk op order plaatsen gedrukt dan kom je bij het betaal scherm en dan wordt hij gereserveerd en heb je dus 15 minuten om te betalen.
Misschien een tip voor de andere mensen hier? Succes in iedergeval voor de mensen die de volgende attack gaan doen op een box.
Vreemd bij mij bleef hij staan.jayb0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 05:24:
als ik hem dan refresh springt hij van de betaalmethode af

Eindelijk daar is die weer... Even tussen andere werkzaamheden gefixt
Kwalitatief blaten
Dit topic is gesloten.
![]()
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!