Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
..ik koop ze wel als ik gesponserd wordt voor E30,- per toetsenbord...DennusB schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:26:
Wat een saai shitding. Weg ermee! Wie koopt ze allemaal in 1x?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
*hoopt dat mensen dit lelijke ding bestellen zodat we verder kunnen*
[ Voor 21% gewijzigd door Mythx op 01-12-2011 09:28 ]
dan wordt je in elk geval niet belemmert door een kabel!
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
29,95boppos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:28:
Weer een toetsenbord... weet er iemand hoeduur dat cideco air keybordje was van rond 7uur?
Verwijderd
Als je deze besteld krijg je die gratis erbij heb ik gehoord.boppos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:28:
Weer een toetsenbord... weet er iemand hoeduur dat cideco air keybordje was van rond 7uur?
Super,die ga ik onthouden hahaBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:28:
het is in ieder geval "plug and pray"..

Ben maar even rauchen voordat dat ding weg is
Maar dan mis je straks de box doen ze extra dit om de servers te ontlastenMythx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:30:
Ik ga even 40 minuten wat nuttigs doen. Dan is dit onding vast wel weg.
Wat voor box?bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:31:
[...]
Maar dan mis je straks de box doen ze extra dit om de servers te ontlasten
F*ck man, die had ik wel nog 2 keer willen hebben. Ik heb er 1 en dat ding is geweldig. Gebruik hem zoveel dat ik bang ben dat ik hem een keer sloop... Heeft iemand er 1 gekocht? ik geef je 40 euro... dm me dan even
Verwijderd
Net zoals in de film "Wanted"?bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:35:
Ach is wel handig bij het kerstdiner als er een vervelend is kun je dit ding mooi naar zijn/haar kop flikkeren
een beetje geluk en het ding breekt doormidden tijdens het gooien.. kun je meerdere mensen in 1x raken..bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:35:
Ach is wel handig bij het kerstdiner als er een vervelend is kun je dit ding mooi naar zijn/haar kop flikkeren
shit net te laat.. uitverkochtbobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:37:
En het voordeel daarvan is weer dat je niet meer bij een kerstdiner aanwezig hoeft te zijn
kijken hoe lang het duurt,, is 8 euro totaal
ze weten zelfs ook niet eens wat het isMeer informatie
Castelijn en Beerens Credit Card Etui
Inderdaad een postzegel waard dit ding.
en het volgende is zeker een condoom porotmoneetje ofzo?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:41:
passen niet veel rubbers in..

met zon etui heb je die rubbers niet nodig, haal je da ding tevoorschijn rent je vrouwke meteen wegVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:41:
passen niet veel rubbers in..
Dat is de ultieme bescherming, geen kans meer op scheurende rubbertjesTimmynator0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:42:
[...]
met zon etui heb je die rubbers niet nodig, haal je da ding tevoorschijn rent je vrouwke meteen weg

Past makkelijk in een bubbeltjes envelop
http://www.boardgames.com/ asjedfrenner schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:44:
Ik wil weer familiespellen!!!
http://www.ibood.com/js/stock/nl.js
kun je zien hoeveel procent van het product nog in stock is.
Thanks voor de tip!Freeze-Oh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:44:
Misschien al bekend, maar hier:
http://www.ibood.com/js/stock/nl.js
kun je zien hoeveel procent van het product nog in stock is.
niks mijn papa,, ik zelfdouweegbertje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:44:
en mijn pappa werkt bij mac donalds
Stuur ik je er een op in een envelop.
Groot Chicken Sensation voordeelmenu met cola en frietsaus. Ja, pinnen graag.douweegbertje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:44:
en mijn pappa werkt bij mac donalds
* BadpunK is BadpunK
Ik wil dus Nederlandse bordspellen, met Nederlandse woorden en handleidingen...
Dit topic is gesloten.
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!