Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Goed punt, dan ga ik hem nu voorverwarmen en naar de schuur lopen om hem uit de vriezer te halen.Puch-Maxi schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:33:
[...]
Die kan er met 15 minuten in en dan is hij precies klaar als de hunt is afgelopen
Als de hunt afgelopen is ga ik nog wel ergens een pintje drinkenQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:33:
GVD STOP!! Ik heb honger potver.
Door die hunt ben ik niet in mn stamcafé geraakt.. slecht
⏩ PVOutput☀️
Over mijn harde schijf was trouwens een grapje: Ik wacht nog op een LED monitor...
Ik merk wel dat de meeste producten die iBood aanbiedt end of life zijn,... wat jullie?
Gulfstream G650
Nee dat moet je niet doen, dan mis de de BoxBron schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:34:
[...]
Goed punt, dan ga ik hem nu voorverwarmen en naar de schuur lopen om hem uit de vriezer te halen.
My favorite programming language is solder.
Een goede grap mag vrienden kosten.
We zitten alweer in het laatste half uurtje van de iBOOD Hunt. Wat vonden jullie van de Hunt en wat hebben jullie (kunnen) kopen? We zijn erg benieuwd!!
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 01-12-2011 23:36 ]
⏩ PVOutput☀️
Totdat die niet in de box zatenbobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:36:
Vermoed dat er nog wel een Box komt aangezien ze nu precies zeggen wanneer het gaat stoppen dus als je spongebob / dora fan bent is dat je kans
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Die SD kaarten heb ik niks aan helaas, geen micro SD.
⏩ PVOutput☀️
Dan is die nu te laatbobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:37:
SDHC kaartjes hier was toch nog iemand naar opzoek?
Sowieso schrijf je zo!
Verwijderd
Ze zijn al opbobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:37:
Een goede grap mag vrienden kosten.
zijn ze nu te laatbobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:37:
Hier ook nog steeds niks, grijp er steeds langs...Beakzz schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:37:
Het gaat hard !
Dat is een van de redenen waarom ze korting kunnen geven. Producenten willen van hun stock af.SalimRMAF schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:35:
5600 Berichten...
Over mijn harde schijf was trouwens een grapje: Ik wacht nog op een LED monitor...![]()
Ik merk wel dat de meeste producten die iBood aanbiedt end of life zijn,... wat jullie?
dan straks m'n tv? moeten jullie em niet voor m'n neus wegkapen
[ Voor 54% gewijzigd door uniquorn op 01-12-2011 23:39 ]
It's just a donkey
idd ik viel soms op de grond van het lachen+ goed voor je aantal posts op t forum" 130 in 2 uurnadroJ schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:37:
NIKS gekocht, was niet zoveel online en enkele leuke dingen gemist. De slow chat is altijd wel leuk.
ora et labora
Dat was toch voor vrouwen toenSoru schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:39:
Neeeeee! Niet dit viswater weer. Ik kan me de vorige hunt nog goed herinneren.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
⏩ PVOutput☀️
Davidoff gekochtnadroJ schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:24:
Doe dan voor mij nog een keer die Davidoff Hot Water 110 ml voor 24,95 AUB
LOL, misschien lezen ze toch mee
[ Voor 85% gewijzigd door nadroJ op 01-12-2011 23:42 ]
Sowieso schrijf je zo!
Ik weet je te vinden danQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:39:
Jongens, als de kussens nog komen. Mag ik ze nog bestellen?
Alleen als genoeg over isQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:39:
Jongens, als de kussens nog komen. Mag ik ze nog bestellen?
Jullie maken me wel enthousiast met die kussens, zal ze dan ook maar aanschaffen
De slowchat is atm prettiger/leuker dan de irc kanaal.
Vindt al die newbies erg vervelend van 1 dagkoopjes..
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
hoe kun je dat zien?bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:41:
Koop die kussens niet ze zijn bar en bar slecht![]()
btw post 150 in dit topic
ora et labora
Hoe kan je eigen post count zien in deze thread ?bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:41:
Koop die kussens niet ze zijn bar en bar slecht![]()
btw post 150 in dit topic
Ouch...
Naja, schijnt een populair geurtje te zijn bij de vrouw. Maar de mannen zijn er niet zo dol op: http://www.basenotes.net/ID26131038.html
Tellen, aan de hand van het aantal pagina weet je het.Blord schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:42:
[...]
Hoe kan je eigen post count zien in deze thread ?
⏩ PVOutput☀️
Iets met grappige plaatjes enzoo..
My favorite programming language is solder.
bij dezeAn absolute synthetic mess of a fragrance. Smells cheap and stays that way throughout the life of the fragrance. Toxic water would have been a better name for it
Wel tevreden mee hoor, maar het zijn geen wereldwonderen.
Heb hem bij de vorige hunt ook al gekocht tegen dezelfde prijs. ben nog niemand tegen gekomen die het een vieze geur vindt. Juist super lekker daarentegen. Draag 'm nu zo'n 1,5 jaar naast wat andere geurtjes.Accesteam schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:42:
[...]
Ouch...
Naja, schijnt een populair geurtje te zijn bij de vrouw. Maar de mannen zijn er niet zo dol op: http://www.basenotes.net/ID26131038.html
Sowieso schrijf je zo!
[ Voor 62% gewijzigd door frickY op 01-12-2011 23:44 ]
How are you doing?
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
⏩ PVOutput☀️
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
⏩ PVOutput☀️
Gekocht, WNDR heb ik eergister voor 83 euro besteld! Komt morgen aan, haha. Nu 65.
Gulfstream G650
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
whaha ja idd... jemig hebt je roeping gemist, moet bij derek ogilvie gaan werken..Bron schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:43:
Daar is je router.
Signature
je moet ze dan ook in de droger stoppen om ze op te fluffen - maar zijn goede kussens, niet heel bijzonder. Hun dekbedden vind ik persoonlijk beter.frickY schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:43:
Heb die kussens al eens bij een normale ibood gekocht. Slapen wel fijn, maar zijn ook erg snel plat en klonterig geworden. Al een keer in wasmachine gepleurd maar heeft ook maar kort geholpen.
Wel tevreden mee hoor, maar het zijn geen wereldwonderen.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Maar ik wist wel 100% zeker dat de Netgear nog moest komen.
⏩ PVOutput☀️
Noem je me nou een oplichter?pulstar schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:44:
[...]
whaha ja idd... jemig hebt je roeping gemist, moet bij derek ogilvie gaan werken..
Het dekbed heb ik ook en is inderdaad wel erg fijn. Kan niet wachten om het winter-dekbed straks weer te gebruiken. Stel dat altijd zo lang mogelijk uit want des te lekkerder is hetfranssie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:44:
[...]
je moet ze dan ook in de droger stoppen om ze op te fluffen - maar zijn goede kussens, niet heel bijzonder. Hun dekbedden vind ik persoonlijk beter.
Nee joh de kussenspulstar schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:46:
zit iedereen nou routers te kopen, omdat ze een doos willen??
Nee die zit in mijn doos die ik zo kooppulstar schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:46:
zit iedereen nou routers te kopen, omdat ze een doos willen??
Dit topic is gesloten.
![]()
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!