Huh, bij de derde pieptoon was het verkocht !!
Jamo voor de liefhebbers die alleen een reciever hebben.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Net op tijd lucky gast 
MdemiC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:20:
en heb ik een box gemist?
Hier weer een paar mensen gelukkig. Sla je slag.
zucht het is wel afzien hoor die laatste loodjes...

LEES DIT, Cinderella kussens !!Bas_De_Beer schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:22:
Alsof ze het forum lezen
Hoeveel van deze hebben ze wel niet ingeslagen
Inderdaad, we willen meer Cindarella kussens!
Wat voor prijs denk je dat ze zijn? (het is een duopack)
⏩ PVOutput☀️
Dat van de Wii snap ik niet helemaal. Een UK produkt zogenaamd Limited Edition voor de prijs die ik een half jaar geleden voor de Nederlandse versie betaalde in de winkel.
Jamo's besteld! Jeahhh
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
congrats!Switchie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:23:
Jamo's besteld! Jeahhh

Oh, als die kussens nog komen, neem ik er nog eens twee, zijn vast wel menschjes die ze gemist hebben (gezien de reacties in de irc).
⏩ PVOutput☀️
ah je bent er nog?Switchie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:23:
Jamo's besteld! Jeahhh
Laatste prijs was 10euro per set ( 2 kussens )Quad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:23:
[...]
Wat voor prijs denk je dat ze zijn? (het is een duopack)
veel plezier er mee, balk gaat wel hard nu even?Switchie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:23:
Jamo's besteld! Jeahhh
It's just a donkey
Heb de 1.5TB externe Samsung's gekocht, maar.. ik heb ze eignelijk niet nodig. XD
Wie wilt ze? 80 Inc.
Wie wilt ze? 80 Inc.
Gulfstream G650
Hij doet tot 0:00!!Wie is er nog wakker in het laatste uurtje van de #iboodhunt ??
⏩ PVOutput☀️
Ja, hij heeft voor 25% gezorgduniquorn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:24:
[...]
veel plezier er mee, balk gaat wel hard nu even?
Maar natuurlijk...
4 keer voorbij zien komen en telkens getwijfeld. Eindelijk besloten dat ze interessant waren maar toen kwamen ze niet meer...
Nou ja, hier waren ze... mijn dag is weer goed
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
jamo; zo excusief op Ibood als zand in de sahara.
[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 01-12-2011 23:25 ]
ora et labora
Er zijn nog Jamo boxen. Mensen sla je slag.
Van die 3 euro ga je echt failliet jaVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:25:
ik heb de kussen voor 12,95 naaistreek van ibood
Ik voor 9,95..
⏩ PVOutput☀️
Ik heb wel interesse. Even de spec checken.SalimRMAF schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:25:
Heb de 1.5TB externe Samsung's gekocht, maar.. ik heb ze eignelijk niet nodig. XD
Wie wilt ze? 80 Inc.
gratz iigSwitchie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:25:
[...]
Maar natuurlijk...
4 keer voorbij zien komen en telkens getwijfeld. Eindelijk besloten dat ze interessant waren maar toen kwamen ze niet meer...
En toch; 150 euro voor een dergelijke set is gewoon een perfecte deal!mrc4nl schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:25:
jamo; zo excusief op Ibood als zand in de sahara.
grapjasSalimRMAF schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:25:
Wie wilt ze? 80 Inc.

It's just a donkey
Have fun.. tis dat ik te laat was, maar laat t ook maar zitten.SalimRMAF schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:25:
Wie wilt ze? 80 Inc.
⏩ PVOutput☀️
Heb ze hier ook staan, niet slecht voor dat geld
Switchie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:25:
[...]
Maar natuurlijk...
Wat is er zo bijzonder aan die stomme kussens?
My favorite programming language is solder.
Nou, je kan er op liggenPuch-Maxi schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:26:
ga is na de winkel en kijk eens wat ze voor een 'stom' kussen vragenPuch-Maxi schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:26:
Ze slapen goed. Ik heb die kussens en zijn heel goed bevonden.Puch-Maxi schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:26:
Verwijderd
Die Jamo speakers komen zo vaak voorbij dat je haast denkt dat iBood voor heel Europa heeft ingekocht.
SalimRMAF schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:25:
Wie wilt ze? 80 Inc.

Sowieso schrijf je zo!
Jamo's zijn besteld! Ze hebben mijn geboden gehoord
Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s
Dankzij deze kussens heb ik geen last van allergie meer..Puch-Maxi schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:26:
Heb ze origineel in de winkel gehaald voor 30,- ps...
Nu heb ik er eens twee extra voor 10,--
⏩ PVOutput☀️

Ach so, dan hoef ik ze niet. Bedankt voor de link.nadroJ schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:28:
[...]
in de pricewatch voor 78,90 incl. verzending
Prima toch....Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:27:
Die Jamo speakers komen zo vaak voorbij dat je haast denkt dat iBood voor heel Europa heeft ingekocht.
Nu hebben wij in ieder geval een mooi product voor een scherpe prijs... Heb er absoluut geen problemen mee
Lekker tussen 4 andere kussens?Puch-Maxi schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:28:
[...]
[afbeelding]Ik wil er dood nog niet op liggen
Of Dora / SponsbobSoru schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:29:
Kom op doe die CK zonnebril nog een keertje!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Neeeee, niet weer die carkits, die duurde een eeuwigheid vanmiddag.
Niet die carkit!! Die deed vandaag 30 minuten over om op te geraken!
⏩ PVOutput☀️
Klopt, hoewel de S606 HC3 of S608 HC3 ook eens mogen langskomen voor een mooi prijsje ^^Switchie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:28:
[...]
Prima toch....
Nu hebben wij in ieder geval een mooi product voor een scherpe prijs... Heb er absoluut geen problemen mee
dagaanbieding van morgen schat ik zo ...bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:29:
Speakers alweer uitverkocht maar ben bang dat ze wel weer terugkomen
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
weer ipoot stuff
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
noes!
ga nog 1 apple onzin ding artikel en ik ga Iquit
geen wonder dat mensen apple haten.
ibood verkoop onzin dingen ervoor
ga nog 1 apple onzin ding artikel en ik ga Iquit
geen wonder dat mensen apple haten.
ibood verkoop onzin dingen ervoor
[ Voor 40% gewijzigd door mrc4nl op 01-12-2011 23:31 ]
ora et labora
De Wii komt waarschijnlijk terug, ik heb m geannuleerd.
XboxLive: Dave 130R
Volgens mij komen nu de dingen aanbod die al geannuleerd zijn hoop dat nog wat mensen die kussen geannuleerd hebben
Als er geen iphone bij zit, zit er dan wel een ipod touch bij?
Met deze troep welCave_Boy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:31:
De 24 uur wordt wel behaald
http://nooooooooooooooo.com/Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:31:
is dat wel een iphone 4 ?
Sowieso schrijf je zo!
Ofwel ze hebben voldoende troepQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:32:
iBood zegt dat ze tot 0:00 gaan..
Damn dan mis ik die kussens ik wel ze wel overkopen voor 20 euroQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:32:
iBood zegt dat ze tot 0:00 gaan..
Wie is er nog wakker in het laatste uurtje van de #iboodhunt ??

Kunnen ze wel rekken met een hele hoop van die iFoon houders
WTF, 1548 nieuwe berichten
stelletje spammers

Die kan er met 15 minuten in en dan is hij precies klaar als de hunt is afgelopenBron schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:32:
Nog 28 minuten dan kan mijn pizza erin.
Ik zit al te bikkelen aan mijn 2 gehaktballen met mayo.Bron schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:32:
Nog 28 minuten dan kan mijn pizza erin.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!