lol een soundbar....:/
Verwijderd
Dingetje klinkt best oke voor deze prijs
. Alleen wat moet je ermee.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gryInVjbwk4]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gryInVjbwk4]
En die van mijHyp Hyper schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:29:
[...]
Dat is de hangende betaling van Sannieboy
(en argh... weer geluid)
Exact mijn gedachtesumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:29:
lol een soundbar....:/
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Blijkbaar had iemand interesse, is al weg
Mess with the best, die like the rest
Ja ik had dus interesse
Wellicht dat ie in de box komt. (niet dat ik die heb gekocht)
[ Voor 20% gewijzigd door Dj-sannieboy op 01-12-2011 21:31 ]
leuke mediaplayer
kopen boys kunnen we na de volgende t
kopen boys kunnen we na de volgende t
[ Voor 54% gewijzigd door sumpie op 01-12-2011 21:31 ]
Wat moet je met die mediaplayers.. gewoon je pc aansluiten op je tv.
Verwijderd
best leuke mediaplayer, heb al een a-200 maar is echt goede (is hetzelfde alleen met andere behuizing)
Maar "slechts" Hdmi 1.3 dus in hoeverre 3d lekker uit de bus gaat komen?!
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
En wat als je PC in de studeerkamer staat (of op zolder) en je TV in de woonkamer?Dj-sannieboy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:31:
Even naar boven rennen om de film op pauze te zetten is wel goed voor de conditie, maar je mist wel de helft van de films..
XBMC + android remote... Of 1 van de vele andere tientallen oplossingen hiervoorThaStealth schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:32:
[...]
En wat als je PC in de studeerkamer staat (of op zolder) en je TV in de woonkamer?
Even naar boven rennen om de film op pauze te zetten is wel goed voor de conditie, maar je mist wel de helft van de films..
Daar gebruiken wij een laptop met HDMI uitgang voor ^^ThaStealth schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:32:
[...]
En wat als je PC in de studeerkamer staat (of op zolder) en je TV in de woonkamer?
als ik me niet vergis voegt 1.4 alleen maar TCP/IP over HDMI toe (internet dus)Switchie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:32:
Maar "slechts" Hdmi 1.3 dus in hoeverre 3d lekker uit de bus gaat komen?!
Simpeler niet zo groot wonen dan heb je het allemaal wat dichter bijelkaar (zonder trap etc)Paul - K schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:33:
[...]
Daar gebruiken wij een laptop met HDMI uitgang voor ^^
1.4a ook 3D
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
1.4 zorgt voor back and forward en niet alleen one-way.citruspers schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:33:
[...]
als ik me niet vergis voegt 1.4 alleen maar TCP/IP over HDMI toe (internet dus)
Ah, mijn fout 
Totdat ik de Hobbit in 3d heb gezien vind ik 3D maar een gimmick
Totdat ik de Hobbit in 3d heb gezien vind ik 3D maar een gimmick
Die popcorn hour is niet aantrekkelijkgenoeg blijkbaar.
⏩ PVOutput☀️
Dan is het wel weer handigThaStealth schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:32:
[...]
Mogelijkheid idd, maar moet je weer een smartphone hebben,MoiZie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:33:
[...]
XBMC + android remote... Of 1 van de vele andere tientallen oplossingen hiervoor
Kan je beter gewoon een afdankertje in de kast zetten en aan het netwerk hangen
Verwijderd
Tjah.. ik weet het wel.. aangezien mijn laptop toch echt geen full HD films kan afspelen zonder haperen of iets dergelijks. En dan is het toch een best goede laptop, maar dan meer voor mijn studie dan voor mediaDj-sannieboy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:31:
Van de audio welteverstaan, niet van de videoBron schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:34:
[...]
1.4 zorgt voor back and forward en niet alleen one-way.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Jammer dat er geen smartphone van Samsung is is gekomen met Android...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Die Popcorn gaat nog langzamer dan de zaag. Meeste mensen zullen niet het voordeel zien van dit apparaat ten opzichten van al die andere mediaspelers die ze hebben gezien voor een veel lagere prijs
.
61%, misschien begint hij nu warm te lopen
52% zelfs
52% zelfs
[ Voor 11% gewijzigd door ThaStealth op 01-12-2011 21:37 ]
te duur denk ikQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:35:
Die popcorn hour is niet aantrekkelijkgenoeg blijkbaar.
Precies. Dit si nog steeds een zwart kastje wat media afspeelt op je TV. Dat deze nou een mooie bittorrent client aan boord heeft en weet ik veel wat nog meer ziet den gewoone konsument niet op het eerste gezichtVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:37:
Die Popcorn gaat nog langzamer dan de zaag. Meeste mensen zullen niet het voordeel zien van dit apparaat ten opzichten van al die andere mediaspelers die ze hebben gezien voor een veel lagere prijs.
Ik wil een Maybach voor 100.000euroDacuuu schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:38:
Ik wil een Popcorn Hour A-300 voor 75 euro.
Als je iets dergelijks zoekt dan is het de moeite: pricewatch: Popcorn Hour A-210
Via 1dayfly heb ik mijn Popcorn A200 gekocht, tot op heden heb ik daar geen seconde spijt van gehad.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
De ingebouwde mediaplayers in de hedendaagse smart tv's voldoen meestal ook. Een extra apparaat is vaak niet nodig.
VLC remote op je telefoon installeren en via WIFI bedienen die handelThaStealth schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:32:
[...]
Gewoon winremoteReksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:39:
[...]
VLC remote op je telefoon installeren en via WIFI bedienen die handel
⏩ PVOutput☀️
dat kanfotografie999 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:39:
[...]
Ik wil een Maybach voor 100.000euro
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik wil een topic zonder onzinnige berichten.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Doe mij maar de bloeddorstige eenhoorn versie.Gualterio schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:39:
ik wil een pony met een huifkar
Ook goed, ging om het idee
OT: werkt dat ook met de popcorn?
Verwijderd
Zijn er nog mensen die een laptop hebben gekocht? Ik zie dat er een aantal voorbij zijn gekomen voor leuke prijzen, kan alleen de specs niet zien.
Alleen als je winremote server erop hebt..
⏩ PVOutput☀️
Ik ben aan het typen op een laptop die ik heb gekocht, of bedoel je via Ibood?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:41:
Zijn er nog mensen die een laptop hebben gekocht? Ik zie dat er een aantal voorbij zijn gekomen voor leuke prijzen, kan alleen de specs niet zien.
Volg linkje: http://www.usedcarquote.c...e=75000-highprice=1000000fotografie999 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:39:
[...]
Ik wil een Maybach voor 100.000euro
tijd om even wat popcorn te pakken dit duurt nog paar mins
edit. pony's ftw.
[ Voor 93% gewijzigd door mouzetc op 01-12-2011 21:43 ]
Signature
Vraag Zeef anders eens of hij dit topic schoon wilt maken voor je
*snip* wel heel erg offtopic.
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 21:46 ]
Het is een pracht apparaat kan me nog wel herinneren dat ik de A-100 kocht voor 180 eurie
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
bijna erdoorheen, 9%
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
*snip*
spam?
spam?
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 21:47 ]
Ik denk dat Adante een voorbeeld van een onzinnig bericht plaatst
Spam!
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Guess so? Wellicht even verwijderen?
Signature
Hij is niet beschikbaar.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:42:
[...]
Vraag Zeef anders eens of hij dit topic schoon wilt maken voor je![]()
RELLUH!
Admin?
Spam?
Spam?
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Ik eis van Ibood dat er nu een verrassings box komt!
keep demandingReksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:45:
Ik eis van Ibood dat er nu een verrassings box komt!
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Wil je zo graag dora mp3 spelers en spongebob dvd spelers hebben?Reksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:45:
Ik eis van Ibood dat er nu een verrasings box komt!
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Hij heeft zijn rel-user-detector bij zich, met ingebouwde Ban-o-matic. Kijk maar uit
Bah portofoons.
⏩ PVOutput☀️
Iemand voor politieagent aan het oefenen? Portofoon te koop, handboeien bij de blokker!
Wel 3km bereik? Is dat echt zo?
Zeker, mijn nichtje is gek op SB, en die andere is strax in de dora leeftijd..Bron schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:45:
[...]
Wil je zo graag dora mp3 spelers en spongebob dvd spelers hebben?
Gelukkig gaan ze mooi snel... Next..
Laat het brandhout nog maar een keer voorbij komen
Laat het brandhout nog maar een keer voorbij komen
hopelijk heeft de scouting weer wat geld gesponserd gekregen
goedkope portofoons, deze worden echt onder zo veel merken verkocht. Bereik is vaak wel aardig
koop het, test het, review hetAW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:47:
Kinder-handboeien van plastic die je in één ruk open hebt, zeker.ThaStealth schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:47:
Iemand voor politieagent aan het oefenen? Portofoon te koop, handboeien bij de blokker!
Die kunnen niet eens echt op slot....

[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 01-12-2011 21:48 ]
Ik denk dat er wel een sterke correlatie is tussen de hoeveelheid spam in dit topic en de advertenties op iBood. Wat een bagger dit. Ik wil deze dingen in het geel hebben!... en vierkant.... en.... met gaten.... en SPONGEBOB
Ik haal zo'n 1KM met een redelijke line of sight (afgezien van wat bomen)AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:47:
Of portofoons die beter Radio Veronica ontvangen dan de elkaar?AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:47:
[...]
Kinder-handboeien van plastic die je in één ruk open hebt, zeker.
Die kunnen niet eens echt op slot....
Echt alleen maar herhalingen komen voorbij.
heb et gevoel dat alle aanbieding op retour zijn atm
Voor behoeften op kantoor ga ik wel naar de wc...
Als ik een bedrijf had, okido, maar helaas heb ik al een toffe HP thuis staan.
Jij zit volgens mij al heel de dag in dit topic te lurken, is het niet?
dus als alles nog een keer langs komt komen die ibood boxen nog maals?
Unieke extra frontale USB-poort met 'scannen naar' en 'print van functionaliteit' -
sure uniek! ff serieus
sure uniek! ff serieus
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Alleen alles wat nog niet verkocht is...MdemiC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:49:
dus als alles nog een keer langs komt komen die ibood boxen nog maals?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!