ik snap de verzendkosten van iBood echt niet.. voor een dora mp3 speler betaal je bijna evenveel verzendkosten als voor een 42 inch Tv
erg veel zo te zien.ozzy070 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:04:
tv weer, wie heeft die net geannuleerd?
Nog steeds geen gekke prijs...
5,95 vs 8,95.100d5 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:04:
ik snap de verzendkosten van iBood echt niet.. voor een dora mp3 speler betaal je bijna evenveel verzendkosten als voor een 42 inch Tv
Maar dan nog.. pakket is pakket?
Signature
Op basis van gewicht geloof ik? minimum is 6nogwat bij de TNT, voor zware dingen meer betalen.mouzetc schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:05:
[...]
5,95 vs 8,95.
Maar dan nog.. pakket is pakket?
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Hahaha ik bedoel zijn after shave! Jaa lekker bijdehand
Gewicht en volume/afmeting..Pixeltje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:06:
[...]
Op basis van gewicht geloof ik? minimum is 6nogwat bij de TNT, voor zware dingen meer betalen.
Signature
Wel logisch ook.. grote dingen --> busje VOL en dus moeten er twee rijden voor dezelfde wijk.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Er kunnen ook onderlinge afspraken/deals gemaakt zijn
Signature
vraag ik me ook af - sommige niet zware of grote dingen gaan weg voor 8'95 porto, en zwaarder spul voor 5'95 - lijkt me dat ze daar zo nu en dan toch nog even een paar euro marge proberen te pakken. Deze hunt was mij over het algemeen sowieso te duur.100d5 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:04:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat kan. het was dan ook alleen ter informatie :-)mouzetc schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:07:
[...]
Er kunnen ook onderlinge afspraken/deals gemaakt zijnZie bol.com (2euro50)
Niet duur voor een maglite trouwens..
Kom op mensen, de batterij is 3D...
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
3D zaklamp, HD massagestoel. What is next?!
Op deze LG televisie krijg je van LG ook nog 50 euro retour
Edit: dus niet, internet aankopen zijn uitgesloten van deze actie.
Edit: dus niet, internet aankopen zijn uitgesloten van deze actie.
[ Voor 37% gewijzigd door funkylicious op 01-12-2011 21:24 ]
Dus de zaklamp zelf is plat?coyote1980 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:08:
Kom op mensen, de batterij is 3D...
eeeeeen te laat
najha bluetooth stekkerdoos is al geweest100d5 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:08:
3D zaklamp, HD massagestoel. What is next?!
Ik hou het bij 2D licht heb geen zin om ook een 3D bril op te moeten hebben als ik straks naar de plee moet op de camping...
iBood is wel heel erg fan van het gebruiken van langepenisspecificaties...
Dat zeg ik niet, alleen dat de batterij de dimensie tijd niet kent en dus nooit leeg kan raken
Ik zou wel een paar honderd euro over hebben voor een 2d zaklamp.Cave_Boy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:09:
Ik hou het bij 2D licht heb geen zin om ook een 3D bril op te moeten hebben als ik straks naar de plee moet op de camping...
Wtf is dan een snoeizaag.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
hyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:51:
[...]
offtopic:
Chi als avatar verdient overigens een +1.
offtopic:
En Chi als avatar herkennen helemaal
En Chi als avatar herkennen helemaal
Eerste is binnen, ik wil wel een 3D zaklamp
Nou, al 1 % eraf... benieuwd hoe lang deze gaat duren...
Denk dat een toiletbezoekje tussendoor geen kwaad kan.
Denk dat een toiletbezoekje tussendoor geen kwaad kan.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
nee maar krijgt wel flinke marges/heeft leuke inkoop deal gemaaktLizard schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:09:
Heeft ibood aandelen B&D?
How are you doing?
Ik vind het er wel heel erg bruut uitzien.
Het is dan ook een originele omnomnom-snoeizaagRambooow schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:10:
Is om de vingers van boefjes af te zagenRambooow schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:10:
Dat ding doet me denken aan een Pokemon... hmmmmm.
Werkt ook echt goed, alleen motor is redelijk slecht / simpel.Rambooow schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:10:
Zucht...
De pokeballs hadden we vorig jaar al in de hunt.chrusherman schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:11:
Dat ding doet me denken aan een Pokemon... hmmmmm.
Dit gaat niet zo hard.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Gelukkig heeft deze vast net een nieuweSgtElPotato schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:12:
[...]
Werkt ook echt goed, alleen motor is redelijk slecht / simpel.
Ehm zonder moter werkt hij niet toch? Dus dat is best wel een essentieel onderdeeltje?SgtElPotato schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:12:
[...]
Werkt ook echt goed, alleen motor is redelijk slecht / simpel.
Het is dat ik hem echt niet nodig heb, maar op zich zou ik geen moeite hebben met refurbished gereedschap zolang de garantie gewoon in orde is.
en wie wat lekkers wil luisteren op de achtergrond: http://www.youtube.com/watch?v=MG8xaZvqhYo
en wie wat lekkers wil luisteren op de achtergrond: http://www.youtube.com/watch?v=MG8xaZvqhYo
Men, met deze producten kunnen ze die Hunt wel langer dan 1 dag laten duren..
Gok dat er strax heel snel heeeeeeel veel rest partijtjes doorheen gaan
Vannacht kwam dit beest ook al langs, en toen duurde hij een eeuwigheid..
Heb mijn muis al op een hogere dpi gezet. Ben er klaar voorReksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:13:
Men, met deze producten kunnen ze die Hunt wel langer dan 1 dag laten duren..
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Hopelijk komt de Cinderella kussens nog eens een keer aan de bod in de paar uur die de hunt rest.
Goed horloge of een box mag nog wel even langskomen, maar heb er weinig hoop ok.
Misschien lezen de iBood medewerkers stiekum mee.
klaar
eindelijk
eindelijk
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
En we zijn er doorheen... benieuwd, wat nu...
laat ze maar meelezenBlord schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:16:
Misschien lezen de iBood medewerkers stiekum mee.
goedkope miniscpeakers
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
ok NEXT
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Daarom zullen er ook wel zoveel refurbished zijnCave_Boy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:13:
[...]
Ehm zonder moter werkt hij niet toch? Dus dat is best wel een essentieel onderdeeltje?
Zucht...
Moet je er eigenlijk geen 2 nemen? Anders heb je geen stereo geluid
Speakers, voor de Tweakers!
Vermogen: 1.5W x 2
Misschien betekent het dat je er 2 krijgt?
Jongens, we moeten positief zijn over de produkten anders komen we nooit vanaf.
Mensen kopen ze niet als veel negatieve berichten over wordt geschreven
Mensen kopen ze niet als veel negatieve berichten over wordt geschreven
Ideaal voor die bondkraagjes die 'Dubstep' willen luisteren.
Je kunt ze dan allemaal aan elkaar koppelen voor een waanzinnige geluidservaring tot maar liefst 1.024 Microbeats!Rickyyboy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:20:
lijkt me wel dan
Verwijderd
op de foto zie je er toch ook 2.Rickyyboy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:20:
Zelfs mijn leerlingen hebben betere geluidsetjes aan hun Blackberry's hangen...
Ja, maar de knop zegt "Ik neem er een!"Rickyyboy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:20:
Heb die speakertjes genomen.
Lijkt me ideaal om aan een tablet te koppelen.
1 set van 2 ja :")
LOL
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Verwijderd
waarschijnlijk zelfs in hun blackberry's zitten.Cave_Boy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:21:
Ik wil bestellen, krijg ik een fout voordat ik wil betalen. Nu kan ik niet nogmaals bestellen
Prijs een tientje, verzendkosten 6 euro.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Dat betwijfel ik. Het is en blijft een BlackBerry.Cave_Boy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:21:
Nou als het zo moet laat dan maar iBood..
Volgens mij gaat dit nog laat worden vanavond.
Zeker met dit tempo...
Zeker met dit tempo...
Ik kan deze reactie niet met je sig rijmenhyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:22:
[...]
Dat betwijfel ik. Het is en blijft een BlackBerry.
Verwijderd
ik heb weleens een refurbished electrische zaag gekocht in een van de afgelopen hunt..ben pasgeleden verhuisd en de tuin was een klein oerwoud..echt dikke wortels en takken etc gezaagd dagen lang, en heel veel hout mee gezaagd, ook pvc, en metaal het was de beste koop van het jaar voor mij en het werkt nog perfect.
Refurbished klinkt niet goed in de oren maar ik heb er erg goede ervaring mee, evenals de refurbished boormachine van Black en Decker.
Refurbished klinkt niet goed in de oren maar ik heb er erg goede ervaring mee, evenals de refurbished boormachine van Black en Decker.
Er valt ook weinig aan te rijmen, inderdaad.coyote1980 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:24:
[...]
Ik kan deze reactie niet met je sig rijmen
Refirbished is gewoon prima. Als een auto een nieuwe carb krijgt, rijd ie toch ook weer perfect?
Signature
misschien waren die takken en dergelijke ook refurbished?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:24:
ik heb weleens een refurbished electrische zaag gekocht in een van de afgelopen hunt..ben pasgeleden verhuisd en de tuin was een klein oerwoud..echt dikke wortels en takken etc gezaagd dagen lang, en heel veel hout mee gezaagd, ook pvc, en metaal het was de beste koop van het jaar voor mij en het werkt nog perfect.
Zo, ineens een sprong naar 4 % ... schiet het tenminste op
Ik heb die Onkyo TX-SR309 gekocht, ik zag dat je daar een iPod/iPhone aan kunt hangen met USB, weet iemand of het ook mogelijk is om een android telefoon eraan te hangen ?
Sjonge wil je eens wat kopen, mag je niet betalen
Aux aansluiting middels 3.5 jack > tulpPaul - K schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:27:
Ik heb die Onkyo TX-SR309 gekocht, ik zag dat je daar een iPod/iPhone aan kunt hangen met USB, weet iemand of het ook mogelijk is om een android telefoon eraan te hangen ?
Is volgens mij al gekocht, knop "ik wil er 1" doet het iig niet meerVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:28:
kan iemand even die laatste opkopen? duurt lekker lang dit.
Mess with the best, die like the rest
Dat is de hangende betaling van SannieboyVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:28:
kan iemand even die laatste opkopen? duurt lekker lang dit.
(en argh... weer geluid)
[ Voor 5% gewijzigd door Hyp Hyper op 01-12-2011 21:29 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
oke is goed man. ik koop er wel even een paar
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!