Die AIO WK blijft hangen
kan dat ook per user
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Komt er nu eigenlijk alleen nog maar restant langs van eerdere producten die op 1 of andere manier niet verkocht zijn? Of komt er ook nog nieuw spul langs?
4507 reacties hoor...
[ Voor 4% gewijzigd door MoiZie op 01-12-2011 20:27 ]
Ikvolg de hunt maar voor wat... heb niks nodig...
Deze had ik nog niet gezien, grote kans dat hierna een NAS setje komt gok ik.Dirrukje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:26:
Komt er nu eigenlijk alleen nog maar restant langs van eerdere producten die op 1 of andere manier niet verkocht zijn? Of komt er ook nog nieuw spul langs?
merendeel restpartijen...
ik denk ook geannuleerde orders die nu langskomen
ik denk ook geannuleerde orders die nu langskomen
Life is what happens while you're busy making other plans
Oh ik dacht 20 reacties per pagina ..MoiZie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:27:
4500 reacties hoor...
PSN: Redrafted
kom op nog 1 persoon moet zon toetsenbordje kopen
Volgens het overzicht op daghit.nl is dit ding eerder vandaag voor 10 euro minder verkocht.
Mag ik nog even melden dat ik dat bellen bij een nieuwe iBood erg handig vind?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ja klopt, zei MoiZie net ook.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:28:
Xerox bijna goed, 25 denk ik
PSN: Redrafted
Whoa, de balk ging net even de verkeerde kant op

Maakt soms wel eens een foto ...
Die bel komt van het http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all vandaan...pven schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:28:
Mag ik nog even melden dat ik dat bellen bij een nieuwe iBood erg handig vind?![]()
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Je volgt het toch wel via je mobiel, hè?pven schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:28:
Mag ik nog even melden dat ik dat bellen bij een nieuwe iBood erg handig vind?![]()
Sorry, die bedoel ik idd.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:29:
[...]
Die bel komt van het http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all vandaan...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
koptelefoons met professionele kabel erbij
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Nah, ik sla 'm toch over. Doe mij maar AKG.
Hoewel... die server zat vanmiddag flink te flippen, alsof de ijscoman achter me stond.
Aansluiten op je versterker 3 meter verderop ?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:31:
wat moet ik in vredesnaam met een 3 meter lange kabel op mijn hoofdtelefoon:S
Ja shit, en nu is ie uitverkocht!Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:31:
Ik gebruik deze kopptelefoon voor op de PS3 en kan het wel aanraden.
voor achter het bureau?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:31:
Anders moet je bij je versterker blijven staan?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:31:
Die koptelefoon past ook goed bij de Dora MP3 speler
idd lol maja ging wel weer snelPalm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:33:
Wat is dit voor knake mediaplayer
een budgetPalm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:33:
12 knaken.Palm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:33:
LOL?
made for iphone
built for blackberry.....
made for iphone
Earpollution.
Je noemt je product letterlijk OORVERVUILING?
Je noemt je product letterlijk OORVERVUILING?
Haha ze konden niet kiezen en android was duidelijk nog niet op de markt , anders stond die er vast ook nog bijsumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:34:
LOL?
made for iphone
Voor de mensen die alleen maar van een Iphone en Blackberry hebben gehoord en geen verstand hebben van een normale mini jack aansluiting.
Die lopen ook een winkel binnen en kopen de officiele 35 euro apple oordopjes omdat dat natuurlijk de enigste zijn die werken!
Die lopen ook een winkel binnen en kopen de officiele 35 euro apple oordopjes omdat dat natuurlijk de enigste zijn die werken!
Maar hij werkt niet op een nokia met symbian?Beakzz schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:35:
[...]
Haha ze konden niet kiezen en android was duidelijk nog niet op de markt , anders stond die er vast ook nog bij
vond et wel grappigBeakzz schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:35:
[...]
Haha ze konden niet kiezen en android was duidelijk nog niet op de markt , anders stond die er vast ook nog bij
en zowiezo de typo
want volgens mij is et build ofniet?
Tuurlijk welReksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:36:
[...]
Maar hij werkt niet op een nokia met symbian?
Genoeg mensen die nu denken KUT dit past niet op mijn Android... en geen expert aanwezig natuurlijk he...
Nee hoor verleden tijd van to build.sumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:36:
[...]
vond et wel grappig
en zowiezo de typo
Ach flikker op waarom hap ik ook...
[ Voor 7% gewijzigd door Mr.Barry op 01-12-2011 20:38 ]
Nee, verleden tijd is built.sumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:36:
[...]
vond et wel grappig
en zowiezo de typo
Verwijderd
En nog een slaapmat die hebben we vandaag ook nog niet gezien...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 20:39 ]
SlaapMATVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:37:
En nog een slaapzak die hebben we vandaag ook nog niet gezien...
Een blauwert dus
Voor de diehards van vandaag :-)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Relaxt dit: eerder ook al slaapzak voor vrouwen... kan mn vriendin in dr nieuwe slaapzak op dr matje op de grond... Wel na het zuigen want ik was te laat voor de droogzuiger...!
[ Voor 21% gewijzigd door Mr.Barry op 01-12-2011 20:39 ]
"dames" slaapzak past niet bij een herenkleur slaapmat
als ik slaap zie ik toch nikssumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:39:
"dames" slaapzak past niet bij een herenkleur slaapmat
nee krijg jij maar je vriendin op niet kleuren matchende mat
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Hier krijg je toch een slaapzak van?

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
.
[ Voor 100% gewijzigd door NaN op 01-12-2011 20:44 . Reden: offtopic... ]
Jammer, maar... Nee, niet grappig.
kom op geef me een budget tv en beamer en ik ben done met deze hunt
duurt me te lang en ben bang dat ik miss nog es de box mis
Haha heel scherp... daar had ik niet aan gedacht idd. lolWPN schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:40:
[...]
nee krijg jij maar je vriendin op niet kleuren matchende mat
Geen scoutingclub aanwezig die er effe 50 opkoopt?
Die mogen enkel op hooi takken he...Reksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:42:
Bed van een tweaker bestaat uit printplaten...
[ Voor 10% gewijzigd door Cave_Boy op 01-12-2011 20:44 ]
Ik kan anders ook wel Reksie-Boxen maken voor de liefhebbers van verrassingen?sumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:42:
kom op geef me een budget tv en beamer en ik ben done met deze huntduurt me te lang en ben bang dat ik miss nog es de box mis
Waarom geen 2 persoons? Achja bed slaapt toch fijner
Verwijderd
Die zijn denk al voorzien, dit is de 2e keer als ik me niet vergis en de hunts hiervoor ook al aantal keren voorbij gekomenReksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:42:
volgens mij is iedereen in slaap gevallen, niemand koopt de mat
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Zorgsysteem is al zo duur nogmeer baby's... nee dit is juist slim...chrusherman schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:44:
Waarom geen 2 persoons? Achja bed slaapt toch fijner
Dit is een traag product merk ik...

Juist niet hier wordt je gedwongen om op elkaar te liggenCave_Boy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:45:
[...]
Zorgsysteem is al zo duur nogmeer baby's... nee dit is juist slim...
Voorraad in 1 klap naar 25 % ...Reksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:42:
Uw gebeden zijn gehoord

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Wie helpt die account manager van Gelert even aan zijn kerstbonus..
Kom koop er 10 ofzo
Kom koop er 10 ofzo
"Juist niet hier wordt je gedwongen om op elkaar te liggen ;)"Xerox schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:47:
Wowowowow! Die gaat snel opeens!
Dat heeft menig tweaker overgehaald gok ik
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
ik heb er maar ff 113 besteld, hopelijk vind mijn schoonmoeder het een leuk kerstkado
ze hebben de voorraad in de sloot gedumpt, misschien om te surfen.... eindelijk op naar volgende
Komen er ook dubbele producten voor (dus die al eerder op dag zijn aangeboden)? Ik wacht nog op een gpslogger die vannacht is aangeboden
Regelmatig ja.H92! schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:48:
Komen er ook dubbele producten voor (dus die al eerder op dag zijn aangeboden)? Ik wacht nog op een gpslogger die vannacht is aangeboden
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
NEXT
Deze is zonder C4-Punch!sumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:49:
NEEEEEEEEEEE NIET ALWEER DIE CROSSCUT
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!