Is er een expert aanwezig die weet of Rob de Nijs er ook bij zit?
Tegen wie heb je het?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:06:
Wat een bende komop zeg plaats eens een vette dvd serie of muziekcds ofzo
Heb jij interesse in een dvd serie van Obese?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:06:
Wat een bende komop zeg plaats eens een vette dvd serie of muziekcds ofzo
Deze keer was het wel beter. Weinig vastlopen van iBood site, gevarieerd aanbod.
Het was eens een keer met heel veel horloges. dat was een afknapper.
Het was eens een keer met heel veel horloges. dat was een afknapper.
Leuk maar ik mis de liedjes welke je mee kan zingen!
Verwijderd
Alleen als er die aflevering met je vriendin op staat op zekerReksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:07:
[...]
Heb jij interesse in een dvd serie van Obese?
De Karaoke Family
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dat is wel een hele vette serieReksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:07:
[...]
Heb jij interesse in een dvd serie van Obese?
lolMr.Barry schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:07:
Is er een expert aanwezig die weet of Rob de Nijs er ook bij zit?
ik las Rob de Nas...
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
8tb nas vol met rob. En dan karaoke!
[ Voor 4% gewijzigd door Mr.Barry op 01-12-2011 20:08 ]
Bashen doe je maar op Fok! of Geenstijl...Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:07:
[...]
Alleen als er die aflevering met je vriendin op staat op zeker
wat is dit nou voor troep -.- waarom doen ze geen spullen die mensen überhaupt wel willen hebben?
Hoi.
Verwijderd
Was geen bash junge!hyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:08:
[...]
Bashen doe je maar op Fok! of Geenstijl...
Zou Klaas-Jan ook meehunten
Verwijderd
Ja precies. Leuke cds of dvds of games ofzo majabasdej schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:08:
wat is dit nou voor troep -.- waarom doen ze geen spullen die mensen überhaupt wel willen hebben?
Dvd serie van the A-Team of Mc-Gyver komt hiernabasdej schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:08:
Nou 1 box item is dus al duidelijk in ieder geval.
Hate us when you see us, fear us when you dont.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Die heeft geld zat, koopt gewoon in winkel.
voor in de box wil ik hem wel
moet er wel een box komen én ik moet hem kunnen pakken...
Life is what happens while you're busy making other plans
Vandaag stopt de hunt om 21:39 uur. De laatste aanbieding is een iBood box met als cadeauthema Dora. De voorlaatste aanbieding is een pannenset in landelijke stel en daaraan vooraf komt nog een aanbieding van modieuze snowboots met roze franje en hartjes.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:05:
tot hoe laat duurt zo'n hunt normaal ? (ibood hunt noob)
Een goede grap mag vrienden kosten.
Lees trouwens nu pas de opmerking: the voice of iBood
Wie wilde er ook alweer een massage kussen? Sla je slag!!
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Sorry maar wat is er HD aan een massagestoel??? LOL
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Met infrarood wat?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
een HD massagekussen?
Hoi.
Product expert aanwezig op het forum. Zullen we hem even onze vragen stellen over het kussen? Dan kun je rustig beslissen of je er een wilt hebben.
weinig rustig beslissen, is al uitverkocht!tomatoman schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:14:
Product expert aanwezig op het forum. Zullen we hem even onze vragen stellen over het kussen? Dan kun je rustig beslissen of je er een wilt hebben.
een REFURBISHED
noway
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Grr dat ding heb ik nog en wil ik dumpen op Marktplaats...
Geen HD powerdrill ? Dan wil ik em niet
is al uitverkocht...
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Een refurbished klopboor. Krijgen we straks nog meer tweedehands meuk?
Er zit inderdaad geen hart in een boormachinealbino71 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:14:
Hier klopt iets niet
//Thapous
denk dat de koper niet heeft gezien dat ie refurbished was...
Refurbished & Gekker
Al die loonslaven die thuiskomen en denken dat ze nog hun slag kunnen slaan en maar gewoon klikken op alles wat voorbij komt...
Nog even en de USB of bluetooth grapjes komen ook weer 
Heb het idee dat ze door de restanten aan het jagen zijn. Denk dat het ieder moment is afgelopen. Klopt ook met het tijdstip.

Heb het idee dat ze door de restanten aan het jagen zijn. Denk dat het ieder moment is afgelopen. Klopt ook met het tijdstip.
Ik denk dat je een paar zeer expliciete filmpjes krijgt als je zoekt op HD power drill
Ik heb overigens niet zo'n probleem met refurb, mijn Kodak Playsport was prima
tablet
op
op
[ Voor 25% gewijzigd door F.West98 op 01-12-2011 20:16 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Nee, een Android TABLET.sumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:16:
lol weer zon android fake ipad ding
ik snap echt niet hoe
.0 android tablets zo gewilt zijn nu

Ken het merk niet
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Wat ghaat dat snel . was bij betaal scherm maar uitverkocht !
Val nu binnen in dit topic; Hoe kunnen tomatoman en ook andere personen zien wat er komen gaat? Of is dat een flauw grapje?
Wat een slechte tablet, reso laag, weinig intern geheugen... Daar kan geen custom rom meer op.. En resistief!
oostblok tabletten, schijn je goed op te slapen...
niet alles is een aftreksel van de ipad.sumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:16:
lol weer zon android fake ipad ding
zijn gewoon ouders die niks van tablets snappen en denken dat dit hetzelfde als een ipad is..... en dit dan als cadeau geven aan hun kinderen
HD massagekussen dus toch misgelopen?Blord schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:17:
Wat ghaat dat snel . was bij betaal scherm maar uitverkocht !
tis IBOOD, zitten ook non-tweakers, die zien alleen een soort van ipad voor goedkope prijs100d5 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:16:
ik snap echt niet hoe.0 android tablets zo gewilt zijn nu
Nou had die boor graag willen hebben , maar helaas Ibood had weer last van een foutje.. En ja ik was zeker optijd. Voor die paar x dat ik een gaatje boor maakt het niet uit dat hij refurbished is
op
Het lijkt wel alsof ze nu nog even het magazijn aan het opruimen zijn met alles waarvan ze er nog een of twee hebben teruggestuurd gekregen. Vandaar ook een refurbished boormachine.
Nee, ik was al bij de tablet.
Thanks for posting, captain Obvious.
Ik heb er een, wil er van af, kopen?Beakzz schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:17:
Nou had die boor graag willen hebben , maar helaas Ibood had weer last van een foutje.. En ja ik was zeker optijd. Voor die paar x dat ik een gaatje boor maakt het niet uit dat hij refurbished is
Ik hoop dat er nog een klapperrrr komt.
alleen nu voor prijzen die ik bij een niet-hunt al hoog vind ...
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
een of ander tobo ding
the fack
the fack
Fucking hell, wat een lelijk ding.
Zijn de iBood zwaailichtjes al langsgeweest???
Gruwelijk vet ding dit... echt iets waarvan je gewoon direct denkt: hebben!
dit is toch wel zonde van je geld hoor,
Dat was ik, maar ik zoek gewoon cheapass ding... Deze is te duur om alleen voor m'n media center te gebruiken.Palm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:19:
Dat toetsenbordje zocht iemand nog
Ik heb hetzelfde, then again zit er wel een muis in...webdamx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:20:
[...]
Dat was ik, maar ik zoek gewoon cheapass ding... Deze is te duur om alleen voor m'n media center te gebruiken.
Alsjeblieft, hier zijn zefrumper schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:19:
Zijn de iBood zwaailichtjes al langsgeweest???

Dit toetsenbord kun je in je hand houden? Grote afstandbediening lijkt het op.
Heb je een prachtig media center of laptop aangesloten op je televisie, maar struikelt iedereen in huis over de wirwar van kabels in je huiskamer?
lol wtf...wie heeft nou kabels door zijn woonkamer lopen? meeste is toch netjes afgehandeld?
lol wtf...wie heeft nou kabels door zijn woonkamer lopen? meeste is toch netjes afgehandeld?
Het is wel gemaakt voor een HTPCwebdamx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:20:
[...]
Dat was ik, maar ik zoek gewoon cheapass ding... Deze is te duur om alleen voor m'n media center te gebruiken.
Prima ding, had klopboor nodig dus dan koop je klopboor. Nu geen klopboor meer nodig, dus vangt stof.
die zwaailichten zijn echte knakedingen
Ik voorspel veel Boxes met lelijke hand tobo's, karaoke sets en een dames luchtje.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
hij wordt ook goed ontvangen door reviews!
Dat keyboard lijkt me wel mooi maar ik heb geen mediacenter...dus deze sla ik over, dan liever zo'n opvouwbaar tobo van DX
Of dora the explorer zut en sponsbob crapDemoterror schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:21:
Ik voorspel veel Boxes met lelijke hand tobo's, karaoke sets en een dames luchtje.
Ja ik heb het over een WD Live TV dus ik heb niks aan de muis functionaliteit... Dus dat is alleen maar verspild geld aan een optie die ik niet ga gebruiken.
Thanx voor het meedenken toch
Ach, iets wat me hieraan tegenhoud, is dat ik alles al bestuur via mijn telefoon...
52.324 views in dit topic
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!