'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
De goedkoopste in PW is ook maar €20 duurder.. Dus ja, dan loopt het niet heel hard.Lizard schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:17:
wow, een onkyo die er wat langer staat, was vanacht een stuk korter.
er was net een archos 7" voorbij gekomen voor weinig..exelletor schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:19:
Ik wil 32GB microSD, die losse accu met zonnepanelen van paar maanden terug en een Archos G9 kan er ook nog bij.Oh ja, ik zoek ook nog goede oordopjes.
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Wat je tussen haakjes zet kan je met een 'normale' 5.1 gewoon doen. Ook de onkyo die er nu staat kan dat.tomatoman schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:16:
[...]
Dat was ik, maar dan wel 7.1 (eigenlijk 5.1 plus 2 stereo speakers in de zithoek).
Edit: volgens de spec -> Speaker A/B
[ Voor 5% gewijzigd door Malandro op 01-12-2011 19:21 ]
Nee, die rampzalige troep hoef ik niet.BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:19:
[...]
er was net een archos 7" voorbij gekomen voor weinig..
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
ik goedkope prut oordoppenAW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:21:
Wie heeft er eigenlijk al wat gekocht vandaag?
1x Duopack Jabra Chill Stereo Headset € 6.95
[ Voor 10% gewijzigd door mrc4nl op 01-12-2011 19:22 ]
ora et labora
Dat draadloos toetsenbordding voor een collega van me.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:21:
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Nog niets,ik wil eigenlijk zon box hebben....elke hunt ben ik erbij,maar komt altijd als ik op bed lig,of de hond ben uitlaten....zucht.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:21:
Maar ik wacht nog maar,misschien komt er nog 1 hoop ik.
Yup ik, vannacht de box en de iomega nasAW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:21:
Te duur. €280.clonedonkey schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:21:
Heb onder me werk vandaag af en toe de hunt kunnen volgen, maar zag dat ik de ps3 onderandere heb gemist. Hoe duur was deze ? Puur uit interesse
Tip: kijk op amazon.co.uk.
Verwijderd
Cinderella hoofdkussens (duopack).Lizard schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:22:
[...]
Yup ik, vannacht de box en de iomega nas
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
-HDMI Kabels
-Kussen (voor Tweaker)
-Philips iPhone Slim Sounddock
-iBood box 50euro
-iBood box 25euro
-Villeroy & Boch set 12 kristalglazen, 4 longdrinklepels en 3 theedoeken
Geannuleerd:
-Altec Lansing dual docking
Gewenst:
-iPhone battery pack
-iPhone auto asseccoires
Signature
Ik,AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:21:
- ik heb een box van de eerste serie (5 uur 's ochtens)
- ik heb een spongebob DVD speler, for fun
- ik heb een Q-waves QuicklinkTV ding
Ik hoop dat dat draadloze toetsenbord nog een keer langskomt. Dan heb ik namelijk een toetsenbord voor mijn WD Live TV werkt wat beter dan met dat afstandsbediening'je in het geval van dingen typen.
Beide al geweestsumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:26:
khoop dat er een leuke tv of beamer voorbij komt
Vind sowieso deze hunt wel erg snel volgen op de vorige.
Moet het magazijn leeg?
Een goede grap mag vrienden kosten.
waarbij je kans hebt om ''ik neem er een'' te klikken
Denk het, voorraad drukt op de jaarcijfers hefrickY schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:26:
Ik hoopte dat ze deze hunt het geblunder van de vorige (levering duurde vaak meer dan een maand) goed zouden maken. Dat gebeurd inderdaad niet met spectaculaire prijzen van waanzinnige producten.
Moet het magazijn leeg?
tv heb ik gemist van panasonic maar welke beamer is langs geweest? owacht vanmiddag was er 1 toch? van 600euro ipv 1300 ofzoiets
499, maar welke het precies was weet ik nietsumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:27:
[...]
tv heb ik gemist van panasonic maar welke beamer is langs geweest? owacht vanmiddag was er 1 toch? van 600euro ipv 1300 ofzoiets
The devil is in the details.
Zo te zien zijn ze inderdaad alleen maar troep aan het verkopen! Producten kom je 3 a 4 keer tegen! ze moeten het kwijtIk hoopte dat ze deze hunt het geblunder van de vorige (levering duurde vaak meer dan een maand) goed zouden maken. Dat gebeurd inderdaad niet met spectaculaire prijzen van waanzinnige producten.
Moet het magazijn leeg?
Same here.. maar dan geen 30euro :_)Reksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:29:
Ik hoop dat de volgende een nekmassage kussen is!
Niet zo zeuren jongens jeetje. Voor de een soms wat interessanter dan de ander.Robbbbbbbb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:28:
[...]
Zo te zien zijn ze inderdaad alleen maar troep aan het verkopen! Producten kom je 3 a 4 keer tegen! ze moeten het kwijt
En 't mooie is dat iedereen de volgende hunt gewoon weer mee doet.
[ Voor 20% gewijzigd door mouzetc op 01-12-2011 19:30 ]
Signature
Elke hunt lukt het mij niet

Ik zal er 2 bestellen voor de zekerheidfragcompany schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:29:
Als er een box komt,en ik mis hem weer....kan ik hem van iemand over nemen?
Raak er vast wel een kwijt aan iemand hier
Tsjah, ik denk dat IEDEREEN dat wel wil..fragcompany schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:29:
Als er een box komt,en ik mis hem weer....kan ik hem van iemand over nemen?
Signature
€30 euro korting, het is niet verschrikkelijk veel, maar alles is meegenomenpainkill schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:26:
Jeuh, precies de versterker uit mijn wenslijst komt langs
En ik heb al research gedaan naar dit, en het past precies bij mijn behoefte volgend jaar zomer.
⏩ PVOutput☀️
Ach ja,vragen staat vrijmouzetc schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:30:
[...]
Tsjah, ik denk dat IEDEREEN dat wel wil..
1 Box p.p. (ik heb er 2, maar hij kwam ook 2x langs)Reksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:30:
[...]
Ik zal er 2 bestellen voor de zekerheid
Raak er vast wel een kwijt aan iemand hier
Signature
Als je nou eens op Youtube kijkt..?remsporus schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:31:
Ik snap niet wat er zo bijzonder is aan die box. Als ik het google begrijp ik dat er 2 energydrankjes in zitten en een pakje kauwgom. Of is er een soort 'standaard' die ze hanteren kwa productkwaliteit dat erin moet zitten?
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
Ik koop alles voor mezelf, maar die kussens speciaal voor jou gekocht :}Blord schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:31:
Ik heb niets gekocht maar ik kan kussens van iemand overnemen. Sommigen van ons kopen gewoon alles, om alnog door te verkopen en te annuleren.
Signature
Dat was een Battery Pack?Blord schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:32:
LOL ik zag een iPad te koop staan.
Ze hebben een aardige reputatie dat de inhoud van de box altijd de aankoopwaarde (ver) overtreft. Als koper is het echter vooral de 'verassing' van het uitpakken van een 'kadootje'.remsporus schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:31:
Ik snap niet wat er zo bijzonder is aan die box. Als ik het google begrijp ik dat er 2 energydrankjes in zitten en een pakje kauwgom. Of is er een soort 'standaard' die ze hanteren kwa productkwaliteit dat erin moet zitten?
Recentelijk zit er altijd een wireless N-router in, een USB aquarium, walkie-talkies en/of netwerk powerline-adapters, en daarbij nog een willekeurig duurder product (espressoapparaat, pannenset, dat soort dingen).
Het is meer de sport om er een te bemachtigen dan het daadwerkelijke nut van de inhoud
[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 01-12-2011 19:38 ]
[ Voor 4% gewijzigd door nadroJ op 01-12-2011 19:36 ]
Sowieso schrijf je zo!
Behalve als blijkt dat er alleen maar meuk in zit.mouzetc schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:30:
[...]
Tsjah, ik denk dat IEDEREEN dat wel wil..
Als blijkt.. maar t blijkt van niet?marcel87 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:36:
[...]
Behalve als blijkt dat er alleen maar meuk in zit.
Signature
Mwah.. je moet blijkbaar geluk hebben, op youtube ook al boxjes gezien waarbij je denkt "Leuk, maar wat mot ik ermee"
Maar goed, even goed een verrassing dat wel... snap het ook wel dat het leuk is.
[ Voor 13% gewijzigd door Aardwolf op 01-12-2011 19:39 ]
mijn excuus.nadroJ schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:35:
Goede deal wel hoor die Coolwater
inderdaad wel een goede deal.
bij Douglas is hij € 62,10
hopelijk blijft hij dan ook langer dan 2 seconde
Krijg je hem thuisgestuurd blijkt ie dode pixels te hebbenMdemiC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:39:
[...]
Waar?Gerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:39:
Ik pauzeer even, moet het Reformatorische Omroep Journaal kijken.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
MdemiC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:39:
[...]
achjah gewoon heletijd f5en op ibood website en hopelijk benk dan op tijd
Reksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:40:
[...]
Krijg je hem thuisgestuurd blijkt ie dode pixels te hebben

niet alleen f5en maar ook bestellensumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:40:
[...]
achjah gewoon heletijd f5en op ibood website en hopelijk benk dan op tijd
120 of 140.. een was zonder tv tunerDirrukje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:43:
Damm zie nu dat er mooi tvtje phillips voorbij kwam voor de slaapkamer. Iemand enig idee voor welke prijs die erop stond?
Hunt prijs: € 139,95Dirrukje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:43:
Damm zie nu dat er mooi tvtje phillips voorbij kwam voor de slaapkamer. Iemand enig idee voor welke prijs die erop stond?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Sinds wanneer heeft de Reformatorische gezindte een RO..
Komt niet overeen met onze standpunten.
Alsof het mij kan schelen, maar ze spreken zichzelf wel beetje tegen lol.
Edit: Hee wacht, dat is sinds vandaag, lol!
[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 01-12-2011 19:45 ]
⏩ PVOutput☀️
Komt nog een napraten mogelijkheid en uitpakgedeelte..
dus tijd zat!
⏩ PVOutput☀️
Uurtje of 1 ofzo?
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Lees die post waarschuwing is.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Enne, @Blord post wat nuttigs anders krijg je ruzie met de mods.
42'' full HD 3D LeD WiFi ja natuurlijk!sumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:48:
poe dure televisie

De ibood van de dag is wel een router..lutjes schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:49:
nog meer waterkomen der mss nog wat draadloze routers of accespoints heb der nog 1tje nodig
iBOOD van de dag: Netgear WNDR3700 – High Performance Dual Band Wireless Gigabit Router met WAN >LAN tot 300 Mbps http://ow.ly/1fVeD1
[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 01-12-2011 19:50 ]
⏩ PVOutput☀️
Heb al twee keer de WNDR3700 voorbij zien komen.lutjes schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:49:
nog meer waterkomen der mss nog wat draadloze routers of accespoints heb der nog 1tje nodig
Dit topic is gesloten.
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!