P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
hopelijk heeft deze hunt geen looptijd van 60 minutenKoudeAardbei schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:51:
Hoover Robot stofzuiger met micro filter en 60 min. looptijd
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
zal ook wel ongeveer 60 minuten duren voordat deze weg zijnKoudeAardbei schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:51:
Hoover Robot stofzuiger met micro filter en 60 min. looptijd
Omdat jij ze dan weer voor me neus wegkoopt!BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:51:
[...]
waarom hadden ze vanmiddag niet dergelijke schermen? toen was het niet zo druk

Hoi.
Sowieso schrijf je zo!
sorry ben sneller dan het licht vandaagRobbbbbbbb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:52:
[...]
Omdat jij ze dan weer voor me neus wegkoopt!![]()
- 3 keer vandaag dat ze voorbij komen en ik niks heb!
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Alsjeblieft niet!En 60 minuten looptijd
To the dwarf, the cripple and the mother of madness!
betaling annuleren was sneller geweestsumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:53:
Had die philips kunnen halen zat al in bevestiging ding maar toen dacht ik...meh heb hem eigenlijk niet nodig...trouwens kan je die dingen retouren aan ibood of niet?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
ora et labora
ik heb mn netbook mee naar buiten genomen
Ja man!Gelgersma schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:54:
Dat ding ziet er uit als een diskman!
Maja zie em nou ook voor 190euro staan...
dat klopt, best een teleurstelling als een stofzuiger dat niet deed eh:P

Hij rijdt ook.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:57:
Doet ie alleen stofzuigen voor dat geld ?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
daar is al een topic over moet je ff zoekenDC_Vincent schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:56:
Iemand ervaring met robotstofzuigers? Kan zo snel geen reviews vinden (van deze).
stop m in te broek voor extra sensatie!Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:57:
Doet ie alleen stofzuigen voor dat geld ?
ora et labora
Hoi.

[ Voor 96% gewijzigd door zeef op 01-12-2011 18:59 ]
Nee, maar al wel eens over zitten lezen.DC_Vincent schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:56:
Iemand ervaring met robotstofzuigers? Kan zo snel geen reviews vinden (van deze).
De Roomba blijft toch wel de 'beste'. Rest schijnt vaak toch moeite te hebben met hun route, met het vinden van het oplaadstation, met alle randjes meepakken, en met uberhaupt het stof opzuigen.
De Teletubbies...basdej schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:57:
wie wil nou een stofzuig robot? -.-
scheelt je weer met enige regelmaat: "zuigen kreng!" roepenbasdej schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:57:
Ik,alleen te duur.....handig man,hoef je niet te zuigen.....ken je lamballen terwijl dat kreng het werk doet ghehebasdej schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:57:
Jij zuigt de kast???Blord schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:59:
Dit is alleen goed voor de grond. Voor de kast en dergelijks moet je toch weer de stofzuiger bij hal;en.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
klopt, er was een test van die dingen, heb t blad niet gekocht helaas.F.West98 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:01:
Dit is de slechtste stofzuiger... lees c't
ora et labora
Zullen wel geen Nespresso cups voorbij komen?
nee helaas denk ik niet neefrickY schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:04:
Oeh, koffie. Goed idee.
Zullen wel geen Nespresso cups voorbij komen?
Dat word elke keer geroepen.BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:05:
naar mijn idee wordt de langste hunt aller tijden
Euh een hunt duurt altijd 1 dag..BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:05:
naar mijn idee wordt de langste hunt aller tijden
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Ik wil Cinderella kussens zien en NU !!!
Er staat 1 maand garantie op artikelen,mag dat zomaar?
En ik neem aan als het nie bevalt dat hij terug mag met de wet 'kopen op afstand' ?
dat is hetzelfde als hopen dat morgen weer een hunt issumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:06:
hopelijk komt er nog een box
Bij ons filiaal staan nog 12 stuks te koop. Krijgen ze aan de straatstenen niet kwijt...
Uh, die zijn al geweest...Blord schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:07:
Kom kom wie koop em, dan zijn we vanaf.
Ik wil Cinderella kussens zien en NU !!!
kweet majaBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:07:
[...]
dat is hetzelfde als hopen dat morgen weer een hunt is
blijven hopen he xD
vorige hak gemist omdak geen account had
Die zijn vandaag al 2x langsgekomen. 10euro voor 2 grote kussens. dat is geen geld.
A - Refreshen op de bank waar geld binnenkomt website?
B - ....?
Signature
geld zien binnenstromen onder het genot van 6 robot stofzuigers zodat hij lui kan zijn...Cave_Boy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:11:
Wat zou de directeur van Ibood nu doen.....
B - ....?
C - belt meteen de iBood supervisor en zegt dat de stofzuiger moet droppen.Cave_Boy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:11:
Wat zou de directeur van Ibood nu doen.....
B - ....?
[ Voor 4% gewijzigd door nadroJ op 01-12-2011 19:13 ]
Sowieso schrijf je zo!
YouTube: Everything is better with Bluetooth | The Big Bang Theory
Hoi.
heb snelle internetverbinding
[ Voor 65% gewijzigd door sumpie op 01-12-2011 19:14 ]
Op afstand uitschakelen via bijvoorbeeld je smartphone.MoiZie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:13:
WTF moet je met bluetooth op een stekkerdoos?
The devil is in the details.
Een goede grap mag vrienden kosten.
statussymboolMoiZie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:13:
WTF moet je met bluetooth op een stekkerdoos?
ik wacht op de 509 met jamo speakers.BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:14:
wie wilde er ook al weer een onkyo receiver??
De 309 is bij ibood 20 euro goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch, Jeahh
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Nee, dat is precies hoe het werkt.tomatoman schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:14:
Gembird stekkerdoos. De voortgangsbalk maakt de stappen 100% - 50% - uitverkocht. Ben ik nu gek als ik denk dat er maar 2 stekkerdozen beschikbaar waren?
Ben bijna verleid om die Onkyo receiver en Jamo speakers te kopen... misschien als ze nog 7 keer langs zijn geweest...
Nee, dit bewijst alleen dat je het rekenen dat je in Groep 3 kreeg onder de knie hebt.tomatoman schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:14:
Gembird stekkerdoos. De voortgangsbalk maakt de stappen 100% - 50% - uitverkocht. Ben ik nu gek als ik denk dat er maar 2 stekkerdozen beschikbaar waren?
Dat is een van de eigenschappen van Bluetooth?Robbbbbbbb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:14:
Binnen het bereik van 10 meter ja, schiet je niet veel mee op!
Dat was ik, maar dan wel 7.1 (eigenlijk 5.1 plus 2 stereo speakers in de zithoek).BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:14:
wie wilde er ook al weer een onkyo receiver??
Een goede grap mag vrienden kosten.
bestaan die dan?P-Nut schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:16:
ik wil ook een onkyo receiver helaas heeft deze geen dnla
ora et labora
Dit topic is gesloten.
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!