Om de simpele reden dat het klagen over je moderaties in je eigen reactie op de verkeerde plaats is en de reacties vervuilt. Als je er duidelijk van overtuigd bent dat je eigen reactie die -1 écht niet verdient, dan is hier de plek om aan de bel te trekken, niet door je post zelf te editen.Kevinp schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:40:
[...]
Hij heeft echter wel gelijk. Veel reacties met kritiek gaan tegenwoordig snel op -1.
En het is vaak genoeg voorgekomen dat mensen in hun reactie als een kleuter gaan lopen jammeren 'waarom is dit nou min-èèèèn... dat is niet èèèèrluuuk!' zonder er überhaupt op in te gaan (of, mijn favoriet: "Hier zitten zeker moderators van BREIN/Apple/vul-maar-in, stelletje censuursletten") Geloof maar dat ie dan echt niet meer boven de -1 uit gaat komen.
Mensen die de schoolmeester uithangen en als een smart-ass spel- of grammaticafouten van hun voorganger gaan lopen verbeteren kunnen van mij ook op een -1 rekenen. Ik ben het ermee eens dat er aardig wat lui rondhangen die niet weten hoe het protocol genaamd 'Nederlands' werkt, maar je vindt het zelf toch ook irritant genoeg als Clippit ineens voor je scherm duikt en gaat roepen 'Bedoel je misschien....' of niet?
Ik gok een krat bier dat het antwoord dan wordt: "Sja, die zijn natuurlijk allemaal al verwijderd en weggecensureerd!". Zo lusten we er ook nog een aardig hoopje...Geef eens voorbeelden van posts, want nu kunnen we er niets mee.
Edit:
Jup, zie je wel, gaat je bier kostenVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:10:
hieronder> die zijn dus weg, zoals de reactie over het vastzetten van de fipo.
[ Voor 19% gewijzigd door Stoney3K op 01-12-2011 23:25 ]
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud