Virussen? Scan ze hier!
Is een mis mod idd, -1 gegeven.Wolfos schreef op woensdag 28 december 2011 @ 01:01:
Schoolmeestergedrag, en dat krijgt dan een +3.
Aham brahmasmi in 'nieuws: Vlaamse overheid wil '.vlaanderen'-tld'
Nogal op de man inderdaad, staat nu op -1wildhagen schreef op woensdag 28 december 2011 @ 05:49:
Grvy in 'video: Vrouwen in de ict: Fabienne Kulakowski'
Beetje op de man? Eerder de -1 dan de +1 of zelfs +3 die hij nu heeft... heeft nog wel een zetje nodig richting -1!
Liefhebber van Tweakers
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
De tweede en derde alinea staan vol met trolls en flames ("emo-prutser", "verlopen hippie", "weinig hersencellen" etc etc), maar krijgt wel een +3. Imho is het meer een -1?
Virussen? Scan ze hier!
Klopt, ik heb ook -1 gegeven en daar staat ie nu stevig op. Die +3 is een mismod.wildhagen schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:45:
2TheMaks in 'nieuws: Activisten zetten drones in tegen Japanse walvisjagers'
De tweede en derde alinea staan vol met trolls en flames ("emo-prutser", "verlopen hippie", "weinig hersencellen" etc etc), maar krijgt wel een +3. Imho is het meer een -1?
Verwijderd
Katsunami in 'nieuws: Apple krijgt boete in Italië om garantiemisleiding'
Dan zie ik dat mijn reactie weer een 0 krijgt, ik zie eigelijk niet in wat hier off-topic/irrelevant aan is.
Verwijderd in 'nieuws: Apple krijgt boete in Italië om garantiemisleiding'
Ik vond hem wel informatief en heb daarom +2 gegeven. Een +3 is teveel van het goede.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:07:
Wie geeft hier nu +2 en +3 op. Een +1 kan het van mij krijgen, meer niet. Lijkt me een foute meningmod.
Jouw reactie heb ik +1 gegeven en daar staat ie nu ook op.Dan zie ik dat mijn reactie weer een 0 krijgt, ik zie eigelijk niet in wat hier off-topic/irrelevant aan is.
In mijn ogen inderdaad ook een weinig relevant verhaal. Ik mis in ieder geval wat er informatief aan is. /me geeft +1Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:07:
Wie geeft hier nu +2 en +3 op. Een +1 kan het van mij krijgen, meer niet. Lijkt me een foute meningmod.
Een ruime +1 gegevenDan zie ik dat mijn reactie weer een 0 krijgt, ik zie eigelijk niet in wat hier off-topic/irrelevant aan is.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Het is niet informatief in de zin dat het over het onderwerp gaat, maar in dit draadje vond ik hem wel wat extra toevoegen en daarom +2 waard. Maar een +1 is natuurlijk ook prima.Herman schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:19:
[...]
In mijn ogen inderdaad ook een weinig relevant verhaal. Ik mis in ieder geval wat er informatief aan is. /me geeft +1
Persoonlijk ben ik vrij streng bij off topic draadjes. In dit geval vind ik de discussie te ver van het onderwerp afdwalen waardoor dergelijke reacties m.i. voor een lezer minder relevant worden
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Liefhebber van Tweakers
i-chat in 'nieuws: Kwetsbaarheid in wps-specificatie ontdekt'
Waar zit het verschil?
In het artikel is sprake van 92 dagen ipv 92 jaar. Ik heb ook geen idee hoe hij aan 92 jaar komt.Bor de Wollef schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:57:
Het kan zijn dat ik iets mis maar deze post krijgt +2 en noemt 92 jaar terwijl in het artikel zelf 4 uur is genoemd.
i-chat in 'nieuws: Kwetsbaarheid in wps-specificatie ontdekt'
Waar zit het verschil?
Zo zou een lock-down na vijf mislukte pogingen en een lock-down-tijd van zestig minuten er voor zorgen dat pas na maximaal 92 dagen een pin-code gekraakt is.
[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 28-12-2011 20:17 ]
Daarmee vervalt zijn hele argument waardoor een +3 of +2 echt te hoog is imho.tweaker2010 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 20:14:
[...]
In het artikel is sprake van 92 dagen ipv 92 jaar. Ik heb ook geen idee hoe hij aan 92 jaar komt.
[...]
Liefhebber van Tweakers
Deze krijgt maar liefst 6x-1, dat lijkt me een (boost?) mismod. Ik vind m minimaal een 0 waard.
[ Voor 11% gewijzigd door tweaker2010 op 29-12-2011 12:16 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
-1 is echt te zwaar idd, zelf heb ik hem een nulletje gegeven.tweaker2010 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:10:
druup in 'nieuws: LG introduceert 84"-lcd-tv met 4K-resolutie op CES'
Deze krijgt maar liefst 6x-1, dat lijkt me een (boost?) mismod. Ik vind m minimaal een 0 waard.
Liefhebber van Tweakers
Zo onjuist is zijn reactie nu ook weer niet, zie ook mijn reactie hierover in dat topic.Dirk schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:32:
De reactie is inhoudelijk onjuist en dus een 0.
inhoudelijk een +1, maar de toon is wel erg aanvallend, naar mijn mening te aanvallend. Ik heb dus een -1 gegeven, maar ik was de 1e...
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Inderdaad een erg aanvallende reactie, kennelijk vind iemand dat +3 waard. Ik geef -1Quacka schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:14:
mrlammers in 'nieuws: Tool maakt handmatig samenstellen CyanogenMod-rom mogelijk'
inhoudelijk een +1, maar de toon is wel erg aanvallend, naar mijn mening te aanvallend. Ik heb dus een -1 gegeven, maar ik was de 1e...
Echter is jouw reactie ook onjuist, zie bijvoorbeeld Demogorg0N zijn reactie op jouw reactie.tweaker2010 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:25:
[...]
Zo onjuist is zijn reactie nu ook weer niet, zie ook mijn reactie hierover in dat topic.
Wikipedia noemt Full HD ook 2K dus wat dat betreft kun je het op verschillende manieren uitleggen:nicolai80 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:24:
[...]
Echter is jouw reactie ook onjuist, zie bijvoorbeeld Demogorg0N zijn reactie op jouw reactie.
"Full 3D TV sets include LG Full HD 3D (1920x1080p, this is, 2K x 1K; and 600 Hz)"
Edit: mijn reactie is gebaseerd op 3D weergave, voor wat betreft 2D heb je gelijk
[ Voor 7% gewijzigd door tweaker2010 op 29-12-2011 15:51 ]
Mijn reactie heeft misschien een toon, maar daar is wel overna gedacht. De FP getuigt nou niet echt van Tweaker-schap en ik kan me daar de laatste tijd steeds meer aan ergeren.
Ik kan niet begrijpen dat mensen mijn post met een -1 waarderen. In mijn -edit- heb ik uitgelgd waarom. Ik hoop nu op Tweakers die kunnen sympathiseren met dit gevoel.
Graag een plusje?
Als je onderstaande tekst (en je edit) weghaalt maak ik er +1 vanmrlammers schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:40:
mrlammers in 'nieuws: Tool maakt handmatig samenstellen CyanogenMod-rom mogelijk'
Mijn reactie heeft misschien een toon, maar daar is wel overna gedacht. De FP getuigt nou niet echt van Tweaker-schap en ik kan me daar de laatste tijd steeds meer aan ergeren.
Ik kan niet begrijpen dat mensen mijn post met een -1 waarderen. In mijn -edit- heb ik uitgelgd waarom. Ik hoop nu op Tweakers die kunnen sympathiseren met dit gevoel.
Graag een plusje?
Hey fipo, dit bericht staat op Tweakers, komt van XDA en is dus in de eerste plaats niet bedoeld voor (met alle respect) Telegraaf volk, of de normale mens.
[...]
Alle andere dingen die ik nu denk zal ik maar voor me houden, maar bedenk dat je hier op tweakers.net zit en niet op biertijd.
Dit lijkt me niet de juiste plek om hierover te gaan discussiëren, maar buiten dat ik wikipedia nou niet bepaald een betrouwbare bron kan noemen zeg jij dat deze tv 2x zoveel Pixels heeft als 1920x1080, wat dus gewoon niet zo is, want 1920*1080=2073600 pixels en 3840*2160=8294400 pixels ofwel 4x zoveel pixels.tweaker2010 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:36:
[...]
Wikipedia noemt Full HD ook 2K dus wat dat betreft kun je het op verschillende manieren uitleggen:
"Full 3D TV sets include LG Full HD 3D (1920x1080p, this is, 2K x 1K; and 600 Hz)"
edit: Om overigens dan maar Wikipedia toch als bron te gebruiken: klik hier.
[ Voor 11% gewijzigd door i8086 op 29-12-2011 16:42 ]
Done.tweaker2010 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:44:
[...]
Als je onderstaande tekst (en je edit) weghaalt maak ik er +1 van
[...]
Ik vond het een beetje een verkapte aanmerking op de redactie. Zo van: ze hebben het fout en ik zal wel even laten weten dat dit het juiste is. Daarbij wordt het zonder enige onderbouwing weggeplempt als zijnde waar dus vandaar mijn -1!tweaker2010 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:10:
druup in 'nieuws: LG introduceert 84"-lcd-tv met 4K-resolutie op CES'
[ Voor 6% gewijzigd door TheCapK op 29-12-2011 18:16 ]
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Oke, in dat topic is er meer verwarring over 4K dus zo gek vond ik zijn opmerking niet.k1n8fisher schreef op donderdag 29 december 2011 @ 18:03:
[...]
Ik vond het een beetje een verkapte aanmerking op de redactie. Zo van: ze hebben het fout en ik zal wel even laten weten dat dit het juiste is. Daarbij wordt het zonder enige onderbouwing weggeplempt als zijnde waar dus vandaar mijn -1!
@vgroenewold: jouw reactie heb ik +1 gegeven.
Wat mij betreft gewoon +1. In de tekst eronder zijn de argumenten grotendeels al ontkracht.
De +3 op deze is helemaal

_Calvin_ in 'reviews: 2011: de opkomst van Smart TV en de concurrentie'
[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 30-12-2011 00:13 ]
Inderdaad die eerste is gewoon een +1! heb hem een zetje gegeven en hij staat nu op 1.6 dus kan nog wat gebruiken.Bor de Wollef schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 00:12:
Non argument welke met +3 is beloond: XiniX88 in 'reviews: 2011: de opkomst van Smart TV en de concurrentie'
Wat mij betreft gewoon +1. In de tekst eronder zijn de argumenten grotendeels al ontkracht.
De +3 op deze is helemaal![]()
_Calvin_ in 'reviews: 2011: de opkomst van Smart TV en de concurrentie'
De2e tja duidelijke +3 inderdaad

Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Het is niet zo netjes verder heeft hij wel een puntwildhagen schreef op woensdag 28 december 2011 @ 05:49:
Grvy in 'video: Vrouwen in de ict: Fabienne Kulakowski'
Beetje op de man? Eerder de -1 dan de +1 of zelfs +3 die hij nu heeft... heeft nog wel een zetje nodig richting -1!
Verwijderd
Wat doe ik dan het best in zo'n geval, gewoon modereren zoals ik nu heb gedaan of de reacties hier plaatsen?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
SomerenV in 'nieuws: Apple werkt aan gezichtsherkenning voor mobiele apparaten'
Dakreal in 'nieuws: Apple werkt aan gezichtsherkenning voor mobiele apparaten'
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Kvind dat zo'n reacties eigenlijk een -1 moeten krijgen. Als ik de reacties wil lezen om wat meer informatie te hebben over de nieuwe technologie moet ik eerst door 90% gezaag over het patentsysteem.
Deze heeft nu gemiddeld 1.8 (en effectief dus +2). Ik vind het echter +1 waard. Hij laat vooral zijn mening horen maar het is naar mijn mening niet informatief.
Ik vind het zoiezo wel riskant om een reactie die zo Android-positief gericht is met +2 te beoordelen want nu is het wachten totdat iemand van de iOS-kant flink in de verdediging schiet.
Ik vind dan nog eerder dat deze post (Verwijderd in 'reviews: 2011: smartphones in de hoogste versnelling') +2 verdiend. Weinig inhoud maar wel een link naar een mooie, uitgebreide blog post.
Wat zijn jullie gedachten?
Verwijderd
Ik vind zijn mening wel informatief, voornamelijk de 2de alinea.
De reactie van bakman verdient ook maar een +1. Het enige dat hij doet is een link posten naar een review van de Galaxy Nexus.
Om een +2 te krijgen zou hij de relevante delen uit de blog moeten citeren en er misschien iets aan toevoegen. Want ik vind dat gwn een link posten naar een review niet echt informatief is.
Ik stelde ook niet voor om die laatste +2 te geven, maar ik doelde daarmee meer op dat ik vind dat die laatste dan net zo goed +2 waard zou kunnen zijn (en dat het daarom dus +1 moest worden).Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:48:
Ik vind die reactie van Kiang net nog goed genoeg om een +2 te krijgen.
Ik vind zijn mening wel informatief, voornamelijk de 2de alinea.
De reactie van bakman verdient ook maar een +1. Het enige dat hij doet is een link posten naar een review van de Galaxy Nexus.
Om een +2 te krijgen zou hij de relevante delen uit de blog moeten citeren en er misschien iets aan toevoegen. Want ik vind dat gwn een link posten naar een review niet echt informatief is.
Ik vind zijn tweede alinea niet echt informatief. Alinea 3 is wat dat betreft de meest informatieve alinea. Maar overal gaat het over zijn mening. +2 krijg je, in mijn ogen, als je écht feiten geeft waar iedereen wel iets aan zou kunnen hebben en daarbij ook bronnen geeft.
Mee eens, vanwege die eerste zin ''Apple-fans zullen dit downvoten'' vind ik deze reactie max +1 waard.Uniciteit schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:24:
kiang in 'reviews: 2011: smartphones in de hoogste versnelling'
Deze heeft nu gemiddeld 1.8 (en effectief dus +2). Ik vind het echter +1 waard. Hij laat vooral zijn mening horen maar het is naar mijn mening niet informatief.
Ik vind het zoiezo wel riskant om een reactie die zo Android-positief gericht is met +2 te beoordelen want nu is het wachten totdat iemand van de iOS-kant flink in de verdediging schiet.
Die van Bakman kan nog een klein zetje gebruiken, die andere gaat denk ik niet meer lukken.
Bakman reageert hier op mijn reactie en op zich lijkt het onschuldig maar na twee comments heeft-ie het al zo weten om te draaien van dat Apple het beste is (daar ging de discussie niet eens over!).
Zo stom als ik ben reageer ik er natuurlijk op, maar ik ben hier natuurlijk ook niet blij mee. Ik probeer een beetje inhoudelijk te reageren op de problemen die ultrabooks op het moment nog hebben, en vervolgens draait hij het zo om dat het wéér over Apple gaat (in de review "2011: smartphones in de hoogste versnelling" heeft hij ook al een aantal keer -1 gekregen van meerdere personen omdat hij zo Apple-gericht was).
En terecht. Crapple is nu eenmaal geen manier om in een discussie te stappen. Als dat er niet in zou zitten dan zou een 0 ook wel kunnen. Nu is dat niet mogelijk.
Verwijderd in 'nieuws: Apple werkt aan gezichtsherkenning voor mobiele apparaten' is ook helemaal geen +2 waard. Een 0 voor mij.
[ Voor 28% gewijzigd door PietrKempy op 30-12-2011 20:14 ]
Liefhebber van Tweakers
Hij kan het tevens gewoon bij GR aankaarten
TERW_DAN in 'reviews: 2011: veranderingen op de hardwaremarkt'Serieus... als je met zo'n statement je artikel begint, dan kan ik het echt niet serieus nemen en getuigt het niet echt van veel inzicht over waar je het nu over hebt.
Edit:
Zie dat hij zijn bericht toch maar aangepast heeft.. en dat stuk heeft verwijderd, maar zelf zal ik mijn mod iig niet aanpassen.
[ Voor 33% gewijzigd door pino85 op 31-12-2011 10:20 ]
Liefhebber van Tweakers
Ik zie zijn reactie nu voor het eerst en vind hem na zijn edit gewoon +1 waard.pino85 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 09:52:
[...]
TERW_DAN in 'reviews: 2011: veranderingen op de hardwaremarkt'
Edit:
Zie dat hij zijn bericht toch maar aangepast heeft.. en dat stuk heeft verwijderd, maar zelf zal ik mijn mod iig niet aanpassen.
Verwijderd in 'reviews: 2011: de voorzichtige opkomst van ultrabooks'
Leuk linkje, maar ik kan hier geen +3 van maken. Het artikel gaat over ultrabooks ipv de iPad. Ik geef +1.
[ Voor 22% gewijzigd door tweaker2010 op 31-12-2011 11:17 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Liefhebber van Tweakers
Wat kan je daar nou anders aan geven dan een -1? Zonder al dat commentaar was het gewoon een +2...
Die heb ik een +2 gegeven. Een +3 kan ik er niet van maken[b]tweaker2010 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:40:
Verwijderd in 'reviews: 2011: de voorzichtige opkomst van ultrabooks'
Leuk linkje, maar ik kan hier geen +3 van maken. Het artikel gaat over ultrabooks ipv de iPad. Ik geef +1.
Zo veel schrijft hij niet dus zo veel commentaar is het niet. Verder is de link en wat hij daaruit aanhaalt weldegelijk van belang bij dit topic waar inderdaad een +2 voor mag worden gegeven. Als je dan een punt aftrekt voor het commentaar, wat te prefereren valt boven -1 voor (mod)commentaar, komt hij uit op een +1.Zoijar schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:26:
Waarom posten mensen op deze manier? coretx in 'nieuws: Grote game-uitgevers steunen omstreden antipiraterijwet niet meer'
Wat kan je daar nou anders aan geven dan een -1? Zonder al dat commentaar was het gewoon een +2...
-1 is gewoon mismodden!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Tsja, ik vind dat "een puntje eraf" systeem een beetje vreemd. Iets is of ongewenst, of informatief (bovendien herhaalt hij iets dat anderhalf uur daarvoor al gezegd is met dezelfde link) en de helft van beide maakt het niet ineens gewoon ontopic. Als ik begin met "wat is tweakers toch een kutsite met al die debiele moderators" en vervolgens een +3 toevoeging maak, dan vind ik het vreemd als je op +2 uitkomt.k1n8fisher schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:37:
Zo veel schrijft hij niet dus zo veel commentaar is het niet. Verder is de link en wat hij daaruit aanhaalt weldegelijk van belang bij dit topic waar inderdaad een +2 voor mag worden gegeven. Als je dan een punt aftrekt voor het commentaar, wat te prefereren valt boven -1 voor (mod)commentaar, komt hij uit op een +1.
-1 is gewoon mismodden!
Dat is puur onze mijn mening. Die hoef jij niet altijd te volgen. (Ik heb er even veel over te zeggen als de rest die hier langs komt) De modFAQ kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden Maar ik denk dat het het meest logisch is om het op deze manier toe te passen dan alles gewoon op -1 te zetten wat een beetje commentaar op de redactie/moderatie/... heeft.Zoijar schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:53:
OkJullie zijn de promods tenslotte. Ik verander mijn moderatie dan wel. Weet ik het voor volgende keer
Nightmare76 in 'nieuws: Grote game-uitgevers steunen omstreden antipiraterijwet niet meer'
Wat mij betreft allebei een 0.
Wolfos in 'nieuws: Apple pakt aanbieder van gekraakte applicaties aan'
Virussen? Scan ze hier!
Als het zo is dat je reactie na bv een halve dag nog op een foutieve score zou staan kun je dat beter aan geven.
Liefhebber van Tweakers
[ Voor 9% gewijzigd door PietrKempy op 31-12-2011 14:57 ]
Waarschijnlijk zijn dat 'mee eens' moderaties. Ik geef hier +1 voor en daar staat ie nu ook op.PietrKempy schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:56:
Hoe is Yzord in 'nieuws: Britse koningin riddert Apple-ontwerper Jonathan Ive' een +3? of mis ik iets? Minstens al door 2 mensen gemod op +3.
Liefhebber van Tweakers
Is deze niet te laag? ik vind hem na de anti windows opmerking wel gewoon ontopic
Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen
Voor die opmerking heb ik een punt aftrek en dus een 0 gegeven, daar staat ie nu gemiddeld ook op.Iftert schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:43:
Verwijderd in 'nieuws: Hackers willen eigen communicatiesatellieten tegen censuur'
Is deze niet te laag? ik vind hem na de anti windows opmerking wel gewoon ontopic
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dat is community gevoel! Als iedereen elkaar de beste wensen geeft, en daarvoor ook nog wat karma terugkrijgt, is dat toch alleen maar mooi?Wolfos schreef op zondag 01 januari 2012 @ 00:33:
Whatever, +3 voor iedereen!
plan: Gelukkig nieuwjaar!
Is dit de bedoeling?
Vreemd, waarom naar -1?
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat moeten we nog bekijken, persoonlijk mod ik wat minder zwaar op dit soort artikelen maar overal +3's op gaan uit delen vind ik een beetje TE aan 1 kant, maar ik heb het even voorgelegd aan de pro/power mods hoe dit te modden is, ik weet ook niet of dit vorig jaar ook het geval was dat er overal+2 en +3's werden uitgedeeldMueR schreef op zondag 01 januari 2012 @ 00:37:
Wat mij betreft lekker laten staan hoor. Op serieuze nieuwsartikelen uiteraard niet, in dit geval, lekker doen imho.
[ Voor 16% gewijzigd door pino85 op 01-01-2012 01:25 ]
Liefhebber van Tweakers
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
[ Voor 109% gewijzigd door pino85 op 01-01-2012 03:17 ]
Liefhebber van Tweakers
Helaas heb ik het al opgegeven om alle reacties te modden naar +1
Verwijderd
Verwijderd in 'reviews: 2011: de ontwikkelingen rond Linux'
En een fijn 2012 natürlich.
edit: dank
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2012 03:14 ]
Liefhebber van Tweakers
YopY in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!'
Die vind ik dan niet meer dan een 0 eerlijk gezegd, +3 voor deze specifieke reply vind ik echt té.
Oeroeg in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!'
En die krijgt 26x -1, waarom? Zijn edit is binnen 1 minuut gebeurd. Ik geef hem een +1 iig.
En uiteraard verder iedereen ook hier de beste wensen! Iedereen nog in het bezit van 10 vingers, 2 ogen, 2 handen, en 10 tenen?
[ Voor 34% gewijzigd door wildhagen op 01-01-2012 08:16 ]
Virussen? Scan ze hier!
Eerste reactie is idd een nulletje.
26x-1 geen idee wat er stond maar heb em ook een +1 gegeven!
Ik heb al mijn ledematen gelukkig nog kunnen behouden jij ook Wildhagen?
Weltruste tot ergens in de middag allemaal.
Liefhebber van Tweakers
Ik klaag eigenlijk nooit, maar omdat ik probeer zo serieus mogelijk mee te doen aan de reacties gaat mijn -1 van vannacht mij toch aan het hart.
Hierhttp://tweakers.net/plan/...order=asc&page=4#reacties
Pagina 4 van de gelukkig nieuwjaar halverwege. Ik heb mijn reactie aangepast maar het origineel laten staan. Ik dacht een reactie naar broeders te maken. Maar ik voelde me als een beginnende Eminem in een rap battle in Detroit
Maar ik meen dat ik iedereen die midden in de nacht met oud en nieuw op T.net aan het reageren is, net zo'n nerd is als ik! En ik hou ervan. Nou ja, het viel verkeerd maar misschien kan de reactie alsnog naar 0 of naar 1
Bij voorbaat dank voor de moeite en ook hier de beste wensen!
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
+1 gegeven, ik zie geen +2 of +3 in: " ...hardware toetsenbord en extra stevigheid/spatbestendig ..."
(En iedereen nog de beste wensen, als ik toch hier bezig ben
ghost010 in 'nieuws: Grote game-uitgevers steunen omstreden antipiraterijwet niet meer'
0 gegeven: waar zijn de "spellingchecker-reacties" als je ze nodig hebt ...
[ Voor 27% gewijzigd door Xubby op 01-01-2012 11:00 ]
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.