Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Nou, officieus is 10.00CET gelijk aan 09.00GMT, dus is dat een uur nadat de DLC live gaat volgens jouw quote?Phyxion schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:06:
[...]
Dat is van 8:00 tot 9:00 GMT+1 dus dat komt perfect uit.
Echter, ik kan me niet voorstellen dat ze die twee dingen (DLC release en maintenance) niet gelijk trekken.Phyxion schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:20:
[...]
Conquest Assault wordt het.
Overigens:
Xbox 360: starting at 09:00 GMT
PC digital: starting at 08:00 GMT
[ Voor 8% gewijzigd door Sagaris op 12-12-2011 20:33 ]
Net het beste Metro potje ooit gehad. Heb eindelijk bijna de USAS. Dan kan ik fijn andere maps spelen.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
http://battlelog.battlefi...show/9827050/1/351804938/rickyy schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:06:
Ja, dat vergeet ik telkens.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
moet je kijken mijn kdr is 0.941
http://battlelog.battlefi.../Ruben0s/stats/179323837/
[ Voor 30% gewijzigd door Ruben0s op 12-12-2011 21:19 ]
De laatste was 4 pagina's geleden...Ruben0s schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:16:
begint toch wel irritant te worden dat iedereen telkens zijn stats gaat spammen. Kunnen ze niet weer het BF3 kroegtopic openen.
moet je kijken mijn kdr is 0.941
http://battlelog.battlefi.../Ruben0s/stats/179323837/
[ Voor 45% gewijzigd door Ruben0s op 12-12-2011 21:25 ]
Verwijderd
Tijdens de queue voor GoT #1 op TeamSpeak luisteren naar gesprekken over honden. Priceless.
Maar ben deze aan het installeren en na 2 maal proberen heeft hij nog steeds dezelfde fout.
Als ik op spelen druk komt er een scherm op van origin dat er wat mis is met de bestanden en dat het spel moet geherinstalleerd moeten worden. Maar na 2 maal proberen lukt dit nog altijd niet. Iemand met hetzelfde probleem?
Download je de game in een keer? Ik heb namelijk ergens gelezen dat als je de download pauzeert er een corrupted file kan ontstaan waardoor je alles weer opnieuw moet downloaden. Heb het zelf ook een paar keer gehad met crysis 2, toen kwam het ook omdat ik de download onderbrak.
[ Voor 21% gewijzigd door Ruben0s op 12-12-2011 21:56 ]
Een andere mogelijkheid is dat je BF3 installeert zonder dvd. Dus via origin download, maar dit duurt nogal lang.
Om een andere internetbrowser te installeren moet je eerst een downloaden.
Ik zelf gebruik google chrome https://www.google.com/chrome
[ Voor 11% gewijzigd door Ruben0s op 12-12-2011 22:13 ]
http://www.mozilla.org/nl/firefox/new/Stijnb_ schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:14:
Hoe verander ik mijn browser om te spelen. De fout melding geeft hij er komt een groot van van origin op en dat zegt hij dat mijn game set-up fout is en de zegt hij dat ik moet herinstalleren.
Drivers up to date?
[ Voor 22% gewijzigd door Kobus Post op 12-12-2011 22:16 ]
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Tfoe, ik heb ook nog anderhalf uur scheikunde >.>Robbertjan94 schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:12:
[...]
Ik heb morgen alleen anderhalf uur gym![]()
Komt zo'n vaag rooster toch nog eens van pas
mocht je er niet uitkomen dan kan je altijd nog in het BF3 problemen topic kijken en daar om hulp vragen.
[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic
Ik zie dat je aardig wat metro potjes doet, ik vraag me af waarom mensen dit doen omdat dit toch juist de minst plezierige manier is om BF3 te spelen? het komt altijd op hetzelfde neer (spammen).rickyy schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:01:
Morgen vrij, yay?!
Net het beste Metro potje ooit gehad. Heb eindelijk bijna de USAS. Dan kan ik fijn andere maps spelen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Plus het is nog eens vrij nep ook met al die nade/rpg/tube je kan toch ook bazaar of seine crossing spelen als je wat meer infrantry based wil?
Neen. Dan zouden ook wel meer mensen het probleem hebben.Stijnb_ schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:27:
Oke bedankt. Als ik bij origin kijk staat in de taakbalk origin-beta? zou het er kunnen aan liggen dat origin in beta fase nog is?
Omdat dit soms best grappig/leuk is om een keer te doen?Minaaj schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:27:
[...]
Ik zie dat je aardig wat metro potjes doet, ik vraag me af waarom mensen dit doen omdat dit toch juist de minst plezierige manier is om BF3 te spelen? het komt altijd op hetzelfde neer (spammen).
Plus het is nog eens vrij nep ook met al die nade/rpg/tube je kan toch ook bazaar of seine crossing spelen als je wat meer infrantry based wil?
kwam die er niet? dat zolang je niet bewoog je beschermt was? (je kon wel rondkijken)Lizardz schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:35:
Een van mijn grootste ( en een van de weinige ) irritaties is nogsteeds dat er geen spawn protection is. Gewoon 2-3 seconden dat je gewoon niet dood kan.
Gevonden: Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots.
Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around
http://battlelog.battlefi...view/2832654624783579995/
[ Voor 36% gewijzigd door Fantasma op 12-12-2011 22:39 ]
Oh please, dat is de grootste noob crap ooit. Spawned er iemand voor je ben je altijd dood omdat jij direct schiet en daarmee je eerste kogels verspilt die het meest accuraat zijn en hij geen damage daardoor krijgt.Lizardz schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:35:
Een van mijn grootste ( en een van de weinige ) irritaties is nogsteeds dat er geen spawn protection is. Gewoon 2-3 seconden dat je gewoon niet dood kan.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Liever zolang je nog niet aant lopen of schieten bent geweest.Lizardz schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:35:
Dat zal best, maar wanneer je nu in de actie spawned gebeurt het vaak zat dat je gewoon bijna gelijk gekilled wordt. Je kan dus veel beter in de base of op een vlag spawnen dan op een squadmate.Tsurany schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:38:
[...]
Oh please, dat is de grootste noob crap ooit. Spawned er iemand voor je ben je altijd dood omdat jij direct schiet en daarmee je eerste kogels verspilt die het meest accuraat zijn en hij geen damage daardoor krijgt.
Ze willen het inderdaad veranderen zodat je je spawn protection verliest zodra je gaat lopen of schieten. Met rondkijken blijft je 2/3 seconden aan spawn protection nog wel intact. (Staat in de notes van zaken die ze in de toekomst nog willen gaan veranderen, heeft Tsurany hier 3 dagen terug gepost.)Mejust schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:38:
[...]
Liever zolang je nog niet aant lopen of schieten bent geweest.
net nog boven Tsurany's post gezetSagaris schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:40:
[...]
Ze willen het inderdaad veranderen zodat je je spawn protection verliest zodra je gaat lopen of schieten. Met rondkijken blijft je 2/3 seconden aan spawn protection nog wel intact. (Staat in de notes van zaken die ze in de toekomst nog willen gaan veranderen, heeft Tsurany hier 3 dagen terug gepost.)
Er is nu 1 sec. spawn protectie die stopt zodra je beweegt. Dit gaat grotendeels op aan de fade in die je hebt als je spawned. Plus je bent, zodra je spawned, enorm gedesoriënteerd dat je amper wat zult neer kunnen schieten.Sagaris schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:40:
[...]
Ze willen het inderdaad veranderen zodat je je spawn protection verliest zodra je gaat lopen of schieten. Met rondkijken blijft je 2/3 seconden aan spawn protection nog wel intact. (Staat in de notes van zaken die ze in de toekomst nog willen gaan veranderen, heeft Tsurany hier 3 dagen terug gepost.)
Als het goed is wordt de fade-in wat minder (het moet nog wel omdat er game assets geladen moeten worden) en de protectie naar 2 seconden. Prima imo. Als je mensen wil neermaaien die net spawnen gewoon even 1 keer ademhalen en dan pas schieten. Als je dan nog wordt neergeschoten is er iets mis met je imo
Is overigens een andere discussie dan de spawn locaties. Die zijn in conquest wel erg

Raku
heb echt heel veel gespeeld omdat het leuk was. 700 uur
bf3 omdat het af en toe leuk was (veel ragequits)
ranken gaat in bf3 veel te snel, in bf2 heb ik nog niet eens de hoogste rang.
ora et labora
Zo ervaar jij het misschien, maar ik niet. Ik probeer elke keer meer punten te halen, meer kills meer ribbons. Dat vind ik leuk. Ik vind BF3 een tegenvaller. Vooral de maps. Ik wacht dus op Back to Karkand die morgen komt.Minaaj schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:27:
[...]
Ik zie dat je aardig wat metro potjes doet, ik vraag me af waarom mensen dit doen omdat dit toch juist de minst plezierige manier is om BF3 te spelen? het komt altijd op hetzelfde neer (spammen).
Ik snap niet waarom mensen dit als minder plezierig ervaren. Misschien is dat gewoon standaard om te zeggen omdat het ''noobig'' over komt?
Desalniettemin op andere maps leuke rondjes gespeeld
idem!Tsurany schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:05:
[...]
http://bf2s.com/player/45123688/
Kijk dan even puur naar de lijst met maps
Etuuuuuh!
Daarom zie je ook als je je squadmate aan klikt voordat je spawnt dat die midden in een vuur gevecht zit, dus ga daar dan niet spawnen.Lizardz schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:40:
[...]
Dat zal best, maar wanneer je nu in de actie spawned gebeurt het vaak zat dat je gewoon bijna gelijk gekilled wordt. Je kan dus veel beter in de base of op een vlag spawnen dan op een squadmate.
Wat ik veel meer een probleem vind is als ik spawn op een vlag dat ik soms voor de enemy spawn.
Verwijderd
Ik vind het soms wel relaxt, als iedereen in een voertuig zit. Als ik infantry gevechten wil doe ik de Seine map, en voor voertuigen Operation Firestorm. Voor een mix Caspian Border of Kharg IslandExbloder schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:10:
Vooral operation firestorm is soms zwaar erover qua tanks. Er zijn al 4 luchtvoertuigen per team, en dan nog een keer 5(!) tanks op bepaalde momenten en daar nog eens een OP anti-air bijgesmeten. Je kon als infantry al helemaal niets aanvangen. Of het is een heli die alles aan flarden schiet, of je wordt van ver gespamd door tanks, en als dat niet gebeurt zal je ergens wel door de recent populaire soflams gelockt worden.
Desalniettemin op andere maps leuke rondjes gespeeld
Ik heb drie jets uit de lucht geschoten, een heli en wat infantry kills, in één run alleen al. Zoveel geluk heb ik anders nooit.
Ik hoop dat die punten daarvan nog aankomen zodra de ronde op die server voorbij is en dat dat ding niet crashed. Instant vehicle spawn is leuk, maar 1500 tickets is gewoon niet zo handig denk ik. Risico op verloren punten wordt alsmaar groter dan...
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Server #1: Conquest 64p Vanilla 175% tickets
Server #2: Conquest 64p Back to Karkand 175% tickets
Server #3: Conquest 64p Large Maps (Wake Island, Gulf of Oman, Kharg Island, Caspian Border, Firestorm)
Server #4: Rush 32p Vanilla
Server #5: Rush 32p Back to Karkand
Server #6: Conquest Assault 32p Back to Karkand
Server #7: 64p Strike at Karkand 200% tickets
Het spel op conquest metro 64 players heeft totaal niks meer met het spel van Battlefield te maken. Daarom wordt het erg gehaat. Het is gewoon spammen als een dolle, punten farmen en heel makkelijk kills binnen halen. De stats van metro64 geven ook totaal geen beeld van hoe goed je bent.
Zaterdagnacht een uurtje op een metro64 man server gezeten. We hadden een lan en waren aardig wasted. Onderaan de trap gaan staan en spammen met de m203 resulteerde in een SPM-Stijging van 490 naar 520. Het staat totaal niet in verhouding met de andere mappen. We hebben echt wel lol gehad hoor, erg gelachen, maar het voelt meer als een squad deathmatch game in Left 4 Dead dan een opvolger van Bf2.
Nee, die blijken zo impopulair dat ze bijna nooit bezet waren, laat staan vol. Er was wel wat vraag naar maar bijna niemand speelde er. Wij denken dat deze config een stuk populairder zal zijn. Zeker de large maps zijn erg populair.SNEAK-NL schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:52:
is er op de got servers ook een hardcore variant te vinden ?
5 lui op een bergrand, iedereen spawned steeds op elkaar, en allemaal zijn ze aan het snipen.. oftewel, 5 zaklampen op een rij.
ik knal ze 1 voor 1 af, en iedere keer spawnen ze op elkaar en gaan weer op exact dezelfde plek liggen, dus het is een ware afslachting..
en ja hoor 'OMG you insta lock us!! cheat!!' - ik schud het af, en ineens is alles een excuus, ik kill weer 1tje, ' OMG i died before the hitreg!!@!@! '
zucht.... http://battlelog.battlefi...show/9859115/1/362793864/ was dus het resultaat, maar wat zo irritant is, is dat wel elke keer ik degene ben die beschuldigd word, en toch val je dan in zekere zin op..
@unfor ik heb je advies opgevolgd, en speel nu meer op de objective.. W/L trekt al lekker bij, en idd heb je nu meer lol dan wat dom op een berg liggen
goed advies.
[ Voor 11% gewijzigd door mvz op 12-12-2011 23:57 ]
jammer, HC is wel helemaal mijn ding zeg maar, ik speel nooit normal presetTsurany schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:55:
[...]
Nee, die blijken zo impopulair dat ze bijna nooit bezet waren, laat staan vol. Er was wel wat vraag naar maar bijna niemand speelde er. Wij denken dat deze config een stuk populairder zal zijn. Zeker de large maps zijn erg populair.
9 uur 's morgens geloof ik, en dan na een uurtje kunnen spelen er meteen weer uit voor onderhoudJedi Geub schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:55:
Hoe laat is die karkand ding er?
[ Voor 43% gewijzigd door Mejust op 13-12-2011 00:01 ]
Misschien kan je 1 van de servers custom draaien, zonder 3d spotting en zonder player en vehicle health regen. Volgens mij is het vooral die 60% health waarom mensen afhaken.Tsurany schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:55:
[...]
Nee, die blijken zo impopulair dat ze bijna nooit bezet waren, laat staan vol. Er was wel wat vraag naar maar bijna niemand speelde er. Wij denken dat deze config een stuk populairder zal zijn. Zeker de large maps zijn erg populair.
Mechwarrior Online: Flapdrol
en minimap spotting uit en ff aanhaarbal schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 00:14:
[...]
Misschien kan je 1 van de servers custom draaien, zonder 3d spotting en zonder player en vehicle health regen. Volgens mij is het vooral die 60% health waarom mensen afhaken.
een blipje op de minimap? Je bent alleen zichtbaar op de minimap als je schiet of gespot bent, en dat is in hardcore nog steeds zo.SNEAK-NL schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 00:22:
voor mij doet dat dan weer afbreuk, persoonlijk vind ik er geen hol aan dat vanaf dat je spawned je een blipje op de minimap bent en dat blijft totdat je dood ben, maakt flanken en verrassen zo lastig.
klopt, maar in hc mode verdwijn je ook snel weer van de minimap als je 1.5 seconden uit iemands zicht ben, op normal servers heb ik het gevoel dat ik oneindig lid-up ben, als ik hc speel zie ik max 2 a 3 vijanden tegelijk voor korte duur, op normal servers zie ik praktisch iedereen die rond loopt/rijd/vliegt.haarbal schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 00:26:
[...]
een blipje op de minimap? Je bent alleen zichtbaar op de minimap als je schiet of gespot bent, en dat is in hardcore nog steeds zo.
Er is geen verschil met normal op de minimap. Het ligt gewoon aan het 3d spotten, en dat je automatisch gespot bent als iemand z'n gun op je richt. Daardoor gaat iedereen op je schieten en nog een paar keer op Q rammen voor de zekerheid.SNEAK-NL schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 00:30:
[...]
klopt, maar in hc mode verdwijn je ook snel weer van de minimap als je 1.5 seconden uit iemands zicht ben, op normal servers heb ik het gevoel dat ik oneindig lid-up ben, als ik hc speel zie ik max 2 a 3 vijanden tegelijk voor korte duur, op normal servers zie ik praktisch iedereen die rond loopt/rijd/vliegt.
ik denk dat de meeste de crosshair en de hud missen, het niet kunnen zien hoeveel ammo en health je hebt zal het voornaamste probleem zijn
er is nix hardcore aan, het is gewoon een andere spelmodus die ook een naam moest hebbenArsenius schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 00:43:
Ik snap niet wat er zo HC aan is, het is gewoon bloed irritant.
Een persoon die één burst overleeft uit welke AR dan ook, is gewoon te gek. Het is niet alsof je in een demo-suit loopt ofzo... Ik vraag me af wanneer er eens een game komt waar je na een schot in je been niet meer fatsoenlijk kunt lopen en je het gewoon aflegt na een shot in je thorax & hoger. Ook wat meer close-combat handen en voeten werk mag er wel in. Iemand die de hoek om komt met een lange AR schop je tegen de loop en schiet je met je eenmaal met een handpistool op de nek. (of onder de helmrand, ook goed) Dat domme 2 meter afstand sprayen en 4 hits overleven slaat gewoon nergens op.
Dus inderdaad, HC = totaal geen HC naar mijn idee maar goed. Tot zo ver weer mijn "waarom-de-f--k-is-BF3-geen-serieuze-oorlog" rant van de dag. Nu maar weer gewoon spelen.
Ben wel benieuwd naar de "nieuwe" maps. Blij dat ik een limited edition heb opgepikt, want ik vind het moeten bijbetalen gezien er toch ook niet zo heel veel content is voor deze game toch wel weer je reinste uitzuigerij.
Heb ik ook vaak daarom wacht ik altijd tot volgende map wanneer ik stop.rickyy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 02:03:
Hebben jullie soms ook dat je stats gewoon niet worden opgeslagen? Ik had net een goede ronde. 10K gehaald. De volgende ronde quit ik, maar mijn stats worden soms dan niet bijgewerkt. Oftewel, ik kan mijn USAS weer opnieuw gaan ranken...
Dat deed ik ook, maar alsnog werd de score niet meegenomen. Zonde van die medaille...dolosus schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 02:12:
[...]
Heb ik ook vaak daarom wacht ik altijd tot volgende map wanneer ik stop.
Y U NO Arma2? Er zijn games die jij dan graag wilt spelen, maar voor Battlefield is dat simpelweg niet geschikt. Dat resulteert in één groot campfest omdat er anders niks aan is. En don't worry, Arma2 is PVP ook helemaal niks aan.djunicron schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 01:33:
Hardcore had wat mij betreft 50 hp moeten zijn, zonder minimap (wtf is dat toch voor onzin!) maar met spotting (2 sec een pijlje oid is prima, vehicles langer, die mis je immers ook niet zomaar) en zonder crosshair / health / ammo weergave.
Een persoon die één burst overleeft uit welke AR dan ook, is gewoon te gek. Het is niet alsof je in een demo-suit loopt ofzo... Ik vraag me af wanneer er eens een game komt waar je na een schot in je been niet meer fatsoenlijk kunt lopen en je het gewoon aflegt na een shot in je thorax & hoger. Ook wat meer close-combat handen en voeten werk mag er wel in. Iemand die de hoek om komt met een lange AR schop je tegen de loop en schiet je met je eenmaal met een handpistool op de nek. (of onder de helmrand, ook goed) Dat domme 2 meter afstand sprayen en 4 hits overleven slaat gewoon nergens op.
Dus inderdaad, HC = totaal geen HC naar mijn idee maar goed. Tot zo ver weer mijn "waarom-de-f--k-is-BF3-geen-serieuze-oorlog" rant van de dag. Nu maar weer gewoon spelen.
Ben wel benieuwd naar de "nieuwe" maps. Blij dat ik een limited edition heb opgepikt, want ik vind het moeten bijbetalen gezien er toch ook niet zo heel veel content is voor deze game toch wel weer je reinste uitzuigerij.
Verwijderd
Nu ik had vannacht een terugkeerpunt of hoe dat heet, dat ik ergens van een toren of zo afsprong gelijk hangend aan een parachute en ik WTF is dit ,veilig geland en ik dacht de volgende keer weer maar dan mijn RPG-7V2 pakken en terwijl ik naar beneden kwam zag ik een tank die ik met 4 x vanuit de lucht , kapot schoot

Dat is voor mij een van de mooiste momenten tot nu toe in die 250 uur die ik gespeeld heb .
Ik heb gemerkt dat het snachts voor mij meer eer en punten te halen is dan over dag.
heb net voor dat ik wilde slapen mn COLONEL SERVICE STAR 2

Inderdaad, ik heb 65 uur gespeeld (sinds woensdag helemaal niet meer door tijdgebrek) en ben level 53.Webjunkie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 07:43:
oef..250 uur en dan pas rang 47?
wat doe je in godsnaam allemaal in de game? koffie zetten en afwassen? ;P
Webjunkie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 07:43:

Adel_F16 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 07:48:
[...]
Inderdaad, ik heb 65 uur gespeeld (sinds woensdag helemaal niet meer door tijdgebrek) en ben level 53.
[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 13-12-2011 08:10 ]
Veel vliegen denk ik.Webjunkie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 07:43:
Als jet haal ik ook nauwelijks punten, enige waar je nutttig tegen bent zijn andere vliegtuigen/heli's/
Tanks ondervinden nooit veel hinder van mij denk ik....
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Tanks neerhalen met een vliegtuig vind ik makkelijker dan bv. tegen een ander vliegtuig vechten. Ik schiet vanaf een grote afstand al m'n rocketpods leeg en eenmaal op een mid-close range nog eens de machine gun. Dan is het niet alleen disabled maar gewoon kapotJeroenneman schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:12:
[...]
Veel vliegen denk ik.
Als jet haal ik ook nauwelijks punten, enige waar je nutttig tegen bent zijn andere vliegtuigen/heli's/
komen later alsnog heb wel is meer dan een uur moeten wachten zit in battlelog niet ingame want daar zijn je stats wel goedrickyy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 02:44:
[...]
Dat deed ik ook, maar alsnog werd de score niet meegenomen. Zonde van die medaille...
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Wat maakt het nou uit hoeveel tijd men over doet om een bepaalde level te halen. Ik ben pas level 40 na 140 uur speeltijd. Het gaat erom dat je het naar je zin hebt. Sommige kunnen uren lang op Metro zitten spammen met M320's en sommige gaan op Caspian border lopen sniperen en spotten. Er is dan een groot verschil maar beide beleven het spel op hun eigen manier.Webjunkie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 07:43:
Mijn battlelog stats
https://valid.x86.fr/xhfd5e
En dat maakt battlefield zo leuk!Badtothebone schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:53:
[...]
Wat maakt het nou uit hoeveel tijd men over doet om een bepaalde level te halen. Ik ben pas level 40 na 140 uur speeltijd. Het gaat erom dat je het naar je zin hebt. Sommige kunnen uren lang op Metro zitten spammen met M320's en sommige gaan op Caspian border lopen sniperen en spotten. Er is dan een groot verschil maar beide beleven het spel op hun eigen manier.
Mijn battlelog stats
Dat is voor mij de belangrijkste reden om bf te kiezen boven welk ander spel dan ook.
Eenmaal genoeg van een bepaalde speelstijl ontdek je weer wat anders en zo gaat het zelden vervelen als ik voor mezelf spreek.
Eigenlijk had ik dat ook verwacht aangezien het onderhoud nog moet komenRobbertjan94 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:10:
Volgens een forum mod op battlelog kunnen we over 1-3 uur pas B2K spelen...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Als ik in een jet zit moet alles kapot wat vijandig isJeroenneman schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:12:
[...]
Veel vliegen denk ik.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6JwN_otLSEs] Dit is zo slecht van die patch die gast gaat gewoon niet dood!!! Maar wanneer komen de nieuwe maps uit over een uurtje?
In het begin speelde ik Metro ook voornamelijk met m'n RPG.StealthyPeanut schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:51:
@ricky
Het spel op conquest metro 64 players heeft totaal niks meer met het spel van Battlefield te maken. Daarom wordt het erg gehaat. Het is gewoon spammen als een dolle, punten farmen en heel makkelijk kills binnen halen. De stats van metro64 geven ook totaal geen beeld van hoe goed je bent.
Zaterdagnacht een uurtje op een metro64 man server gezeten. We hadden een lan en waren aardig wasted. Onderaan de trap gaan staan en spammen met de m203 resulteerde in een SPM-Stijging van 490 naar 520. Het staat totaal niet in verhouding met de andere mappen. We hebben echt wel lol gehad hoor, erg gelachen, maar het voelt meer als een squad deathmatch game in Left 4 Dead dan een opvolger van Bf2.
Tegenwoordig is het leuker om met een LMG de actie in te duiken. Eerst 1 of 2 granaatjes, rush en maaien. Creeer je toch al gauw een gaatje in de verdediging. Je weet ondertussen toch wel waar alle spammers samenscholen, dus niet te missen eigenlijk. (En met een beetje geluk volgen er nog een paar van je teammates
Misschien eens proberen te raken? Je zit veel te ver naar links en omhoog.goosche schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:16:
[...]
Als ik in een jet zit moet alles kapot wat vijandig isen probeer zoveel mogelijk kills temaken met 1 Clip. Mijn KD is wel minder geworden door die patch stand eerst 2.1 en nu 1.81.
[video] Dit is zo slecht van die patch die gast gaat gewoon niet dood!!! Maar wanneer komen de nieuwe maps uit over een uurtje?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Inderdaad maar 1 hitmarker op een shell, de rest is gewoon hartstikke naast. Mik de volgende keer gewoon op het plafond boven hem met de shell, dan doet de splash damage de rest.Phyxion schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:20:
[...]
Misschien eens proberen te raken? Je zit veel te ver naar links en omhoog.
ik doe een soort kamikaze. ik gooi 1st een nade die kudde RPG campers in zodat ze allemaal in paniek heen en weer gaan rennen om vervolgens met een USAS ervoor te springen. Dood ga ik dan toch wel, maar niet nadat ik er 4/5 afgebeukt hebDweebus schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:17:
[...]
In het begin speelde ik Metro ook voornamelijk met m'n RPG.
Tegenwoordig is het leuker om met een LMG de actie in te duiken. Eerst 1 of 2 granaatjes, rush en maaien. Creeer je toch al gauw een gaatje in de verdediging. Je weet ondertussen toch wel waar alle spammers samenscholen, dus niet te missen eigenlijk. (En met een beetje geluk volgen er nog een paar van je teammates)

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Ik zit nu op school en hier hebben ze battlelog geblokkeerd-.-MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 07:50:
[...]
Niet lief... Ieder speelt op zijn eigen manier maar gezien Zoltan's profiel voornamelijk Support met supplies en relatief lang in vehicles met niet al te veel kills... SPM blijft dus relatief laag maar blijkbaar is het spel zo leuk dat 250 uur zonder problemen voltooid kan worden.
[...]
![]()
WTF... Ik zelfde level, dubbele tijd... Doe eens linkje naar je Battelog?
Zoek mijn naam maar op: Adel_F16
Als je een hoge SPM hebt is het niet zo moeilijk....
Naast schiet dat hele huis omver in orginele versie was die gast echt mors dood!!! Er zijn meer voorbeelden als iemand in een container zit en ik schiet alles op hem af gaat dat gassie maar niet dood!!!!tss68nl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:22:
[...]
Inderdaad maar 1 hitmarker op een shell, de rest is gewoon hartstikke naast. Mik de volgende keer gewoon op het plafond boven hem met de shell, dan doet de splash damage de rest.
Leuk om te lezen dat anderen mijn visie delen.ikbengoofy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:23:
[...]
ik doe een soort kamikaze. ik gooi 1st een nade die kudde RPG campers in zodat ze allemaal in paniek heen en weer gaan rennen om vervolgens met een USAS ervoor te springen. Dood ga ik dan toch wel, maar niet nadat ik er 4/5 afgebeukt heb
Aan de andere kant, ik vind het een eer om gekilled te worden door een RPG / M320. Betekent gewoon dat ze zo frustie zijn en niet kunnen aimen, en dus maar een noobtube uit de broekzak trekken om mij eindelijk te killen, ipv met een normaal wapen.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Edit: worden er al meer, allemaal uit Singapore.
Edit2: Ik word telkens gekicked tijdens het laden.
[ Voor 48% gewijzigd door bcd87 op 13-12-2011 09:31 ]
[...]
Als ik in een jet zit moet alles kapot wat vijandig is
knip
ow mijn k/d stijgt eindelijk na de patch.. maar ja ben nog steeds kanonnen voer en zit onder de 1 maar langzaam naar de 1
maar altijd mooi im te zien dat de meeste geen f om punten geeft maar toch stiekum tijd en level gaat vergelijken
GSUS man check die ping jongen omg hoe wil je spelen??? 250 tot 400 server in singapore.bcd87 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:29:
Ik zie 2 B2K servers online, ga er eens een proberen te joinen.
[ Voor 6% gewijzigd door goosche op 13-12-2011 09:31 ]
LOL ! op 1 van de 4 servers die B2K draaien nu. (met hoge ping) stonden er 40 man in de Wachtrijgoosche schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:30:
[...]
GSUS man check die ping jongen omg hoe wil je spelen???
Edit: Ik krijg een error: Missing content..
[ Voor 7% gewijzigd door Dacuuu op 13-12-2011 09:32 ]
ofwel een gebrek aan skill en makkelijk puntjes willen pakken.kKaltUu schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:29:
[...]
Leuk om te lezen dat anderen mijn visie delen.
Aan de andere kant, ik vind het een eer om gekilled te worden door een RPG / M320. Betekent gewoon dat ze zo frustie zijn en niet kunnen aimen, en dus maar een noobtube uit de broekzak trekken om mij eindelijk te killen, ipv met een normaal wapen.
gister op een duitste server infantry only. RPG was kick. ideaal zou je zeggen. maar noobtube mocht wel. 1 op de 3 standaard met noobtube
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Het gaat waarschijnlijk meer om het nu kunnen, ipv prettig spelen.goosche schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:30:
[...]
GSUS man check die ping jongen omg hoe wil je spelen???
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ik merk de laatse tijd dat ik veel minder punten behaal sinds ik vaak in choppers en jets vlieg, gewoon om dingen te unlocken want anders wil het niet opschietenMAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 07:50:
[...]
Niet lief... Ieder speelt op zijn eigen manier maar gezien Zoltan's profiel voornamelijk Support met supplies en relatief lang in vehicles met niet al te veel kills... SPM blijft dus relatief laag maar blijkbaar is het spel zo leuk dat 250 uur zonder problemen voltooid kan worden.
[...]
![]()
WTF... Ik zelfde level, dubbele tijd... Doe eens linkje naar je Battelog?
Heb 77 uur gespeeld ofzo en ben rank 46. In het begin ging het met gemak 1 op 1, elk uur een rank, maar dat wil niet meer lukken
Dat duskKaltUu schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:31:
[...]
Het gaat waarschijnlijk meer om het nu kunnen, ipv prettig spelen.
Al die servers die up komen hebben binnen een paar seconden grote wachtrijen, volgens mij zit er aardig wat man te f5-en
[ Voor 23% gewijzigd door bcd87 op 13-12-2011 09:33 ]
Euh... Volgens Battlelog ben je maar rang 46 met bijna 64 uur gespeeld... Vond het al onwaarschijnlijk dat je rang 53 bij 64 uur was...Adel_F16 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:28:
[...]
Ik zit nu op school en hier hebben ze battlelog geblokkeerd-.-
Yup, van de week een tijdje met Little Birds en Havocs gevlogen; wel een paar unlocks gehaald maar ik kan gewoon niet goed vliegen.... Vaker suicide dan daadwerkelijk een aanwinst voor mijn team...Andyk125 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:32:
[...]
Ik merk de laatse tijd dat ik veel minder punten behaal sinds ik vaak in choppers en jets vlieg, gewoon om dingen te unlocken want anders wil het niet opschieten![]()
Heb 77 uur gespeeld ofzo en ben rank 46. In het begin ging het met gemak 1 op 1, elk uur een rank, maar dat wil niet meer lukken
[ Voor 43% gewijzigd door MAX3400 op 13-12-2011 09:33 ]
Dit topic is gesloten.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.