Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:06:
[...]

Ik zeg: USAS met frag rounds op Metro.... *O*
Zo lame, maar oh zo effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dynamix schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:30:
[...]

Zelfs met afspraken kan het lastig zijn :D
De lastigste trophy in het spel vond ik toch die sniper coop foutloos voltooien. Maar ook een heerlijke voldoening voor als je m hebt gehaald (na tig failed attempts) :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoOp trophies zijn de enige die ik nog moet maar helaas niemand om ze mee te doen, althans niemand die iets van dit spelletje bakt |:( Ohja en zoals Moulin al aangaf, met een public speler is het niet te doen.

Dus als iemand ze ook nog moet halen, let me know!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:06
Pff, ben ik voor de lol bezig met de SP, tijdens Operation Swordbreaker krijg ik continue op hetzelfde moment, The connection with EA online was lost..

Ik kom net bij het punt weg, waar je de rode draad moest doorknippen en op dat moment door 1 persoon aangevallen wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rscheper schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:20:
Pff, ben ik voor de lol bezig met de SP, tijdens Operation Swordbreaker krijg ik continue op hetzelfde moment, The connection with EA online was lost..

Ik kom net bij het punt weg, waar je de rode draad moest doorknippen en op dat moment door 1 persoon aangevallen wordt..
Slaat echt nergens op dat dice de singleplayer heeft gelinked met EA online :X. Eerst dacht ik dat dat een bug was toen zoiets me overkwam. SP dacht ik te bewaren als link met ea online uit de lucht is, maar dan krijg je dit soort onzin :F.

Overigens zijn er savepoints in sp, dus als t goed is hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen ;)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat een tering bende weer bij Dice / ea

1. Geen EA server te vinden op xbox..
2. 80 Hardcore conquest servers over de gehele wereld
3. Vind je een server, zit er gelijk 30 man in de wachtrij

En dan denk je avondje te gaan gamen... fucking faalhazen bij EA weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op PS3 is het niet echt beter.

Geen dice server te vinden.
En alle EA servers zijn crap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-10 23:14
omg idd, ps3 was drama, eer dat we met zijn 3-en in een server zaten echt erg.
kunnen geen 1 UK server joine :<

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan nog regelmatig dat tijdens het laden alles bevriest, en de ps3 *edit: het spel* wéér vastloopt :(

Hadden ze maar een boekje bij de game gedaan waar de verschillende spelmodi uitgelegd worden...
Net op Davamand Peak een potje 21 om 17, waarmee ik normaal ergens bovenin eindig.
Nu dus twee-na-laatste, omdat allebei de teams zich geen zorgen maken om de mcoms maar een veldslag op het veld ernaast aan het uitvechten zijn ;)

Laatste potje, zelfde map maar dan als Defender, afgesloten met 21 om 18...
Hier verdedigde het team kei mooi; er kwam niemand door :)
3x een tank de tunnel in zien komen, 3x mocht ie mijn C4 kussen :P (service star is binnen)
Toen was het mooi; morgen weer een dag ;)
Nog 35.000ptn en de adelaar is een feit :)

[ Voor 81% gewijzigd door Superkiwi op 12-01-2012 23:58 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:24
BatmanHorizon schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:59:
[...]

De lastigste trophy in het spel vond ik toch die sniper coop foutloos voltooien. Maar ook een heerlijke voldoening voor als je m hebt gehaald (na tig failed attempts) :P
Moet er niet aan denken. Wat heb ik zitten vloeken bij dat sniper level zeg.. Had een stuk minder frustratie geweest als er wat save punten tussen hadden gezeten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:19
Hoe wordt eigenlijk de Kit-service star berekend? Ik zit met assault inmiddels vrijwel gelijk met mijn engeneer multiplayer score, maar de engineer service star 1 heb ik al lang binnen, en alweer halverwege de volgende service star. Heeft het te maken met specifieke scores als revive/health en repair etc?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Heeft met het aantal punten/unlocks te maken, zijn per klasse verschillend. (zie ook Battlelog)

Assault 220000
Engineer 145000
Support 170000
Recon 195000

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:51:
[...]

Moet er niet aan denken. Wat heb ik zitten vloeken bij dat sniper level zeg.. Had een stuk minder frustratie geweest als er wat save punten tussen hadden gezeten.
Hahaha nou joshjeowd en ik zijn dus niet de enige die gefrustreerd zijn geraakt door die co-op sniper map. Ik wordt helemaal gek van die Bipod en dat je tig keer moet schieten voordat die gasten dood zijn (in de bus).

Hij is behoorlijk lastig en als je mist zie je de pottejes weg flitsen en staan ze opeens een paar meter verder lijkt wel of ze geteleporteerd zijn.....

Iemand tips wat betreft de co-op sniper map???

Joshjeowd en ik hebben trouwens wel gespeeld met een headset werkt perfect!
Phyt_ schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:21:
Inderdaad een drama gisteren avond. Alleen maar UK servers, EU servers waren er wel maar daar kwam je alleen in als je via find server ging spelen.

En ja hoor verrekte indelen van de teams weer!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:31:
Op PS3 is het niet echt beter.

Geen dice server te vinden.
En alle EA servers zijn crap..
Hmmmm... heb op de ps3 geen problemen met dice servers te vinden :)
Phyt_ schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:21:
Dat viel mij ook op! Alleen de UK servers kom je niet in

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Mon0lith: Wat bedoel je nou precies? PS3 geen problemen en/of PS3 wel problemen??

Alleen UK servers werden aangegeven in server browser.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:56:
al heeft iemand zin om zo nu en dan een keer een potje bf3 te doen ad me dan ff op playstation mijn psn is luukjuhNL trouwens heel erg handige topic is echt heel relaxt
Apply bij GoT #2 platoon zou ik zeggen.

By the way ik heb me toch zitten ergeren aan een Rush game welke Jackal131, phyt_ en ik hebben gespeeld op Karg Island. Verrekte kut campers steeds maar sniperen boven op de mast van de boot. Maarja aan de andere kan heb ik mijn record verbeterd:

Longest headshot (legitiem): 633 meter! :*)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:53
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:08:
[...]

By the way ik heb me toch zitten ergeren aan een Rush game welke Jackal131, phyt_ en ik hebben gespeeld op Karg Island. Verrekte kut campers steeds maar sniperen boven op de mast van de boot. Maarja aan de andere kan heb ik mijn record verbeterd:

Mortieren werken prima tegen zulke gasten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:16
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 08:45:
[...]

Hahaha nou joshjeowd en ik zijn dus niet de enige die gefrustreerd zijn geraakt door die co-op sniper map. Ik wordt helemaal gek van die Bipod en dat je tig keer moet schieten voordat die gasten dood zijn (in de bus).

Hij is behoorlijk lastig en als je mist zie je de pottejes weg flitsen en staan ze opeens een paar meter verder lijkt wel of ze geteleporteerd zijn.....

Iemand tips wat betreft de co-op sniper map???

Joshjeowd en ik hebben trouwens wel gespeeld met een headset werkt perfect!

[...]
Ik heb alle co-op missies wel gehaald maar die sniper missie is echt frustrerend. Die heb ik na tig pogingen pas een keer weten te halen met meer geluk dan wijsheid. Zo vaak 100% zeker op een hoofd knallen (want je hebt geen bulletdrop heb ik ergens gelezen) maar 1 shot kills ho maar :(

Meestal komen er een paar enemies tegelijk je beeld in lopen maar ze gaan vaak wel iets verderop stil staan. Dus wachten tot ze stil staan, via headset aftellen en dan knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:08:
[...]

Omg was echt dramaa, die lvl 19 gast die ons ownde met 23-1 ofzo echt erg haha.
Overigens hoorden we jouw niet, op voicechat.?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-10 18:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Het blijft leuk die Xmas n00bs....

http://battlelog.battlefi...how/21980904/2/226915812/
http://battlelog.battlefi...how/21987015/2/226915812/

Daarna nog een potje Rush met wat Tweakers. 28000 puntjes met 2 medals.

http://battlelog.battlefi...how/22003475/2/226915812/

Ging gisteravond zowieso lekker. Was een beetje M27 IAR moe. Kon niks meer raken met dat ding. Dus op advies van een tweaker hier geswitched naar de MG36. 3 potjes mee gespeeld en direct de service star binnen. Had natuurlijk al iets van 17 kill staan vanuit de B2K unlocks, maar toch. Ging razend snel met die gun. Stond op 42 MVP1 ribbons en dankzij de MG36 had ik na een paar potjes de MVP1 medal binnen. Heerlijk wapen die MG36 met forgrip, holo en extended mags.

Een van de grootste killers bij mij is het tegen komen van 3 of meer tegenstanders met een normale assault rifle en er dan 2 raken en de derde raakt jou omdat je moet herladen. Met de MG36 geen last meer van, daar maai je ze allemaal mee neer.

Gister overigens voor het eerst met de FAMAS 3 man neergelegd met 1 magazijn. Uniek voor mijn doen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Jimmy-time1 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:52:
[...]

Ik heb alle co-op missies wel gehaald maar die sniper missie is echt frustrerend. Die heb ik na tig pogingen pas een keer weten te halen met meer geluk dan wijsheid. Zo vaak 100% zeker op een hoofd knallen (want je hebt geen bulletdrop heb ik ergens gelezen) maar 1 shot kills ho maar :(

Meestal komen er een paar enemies tegelijk je beeld in lopen maar ze gaan vaak wel iets verderop stil staan. Dus wachten tot ze stil staan, via headset aftellen en dan knallen.
Bij mij ging het heel vaak fout in het begin, dat je voor het eerst moet sniperen vanuit de ramen. Dan kregen we 1 gast niet dood, die dude die de trap op loopt. En dat terwijl je zeker weet dat je raak hebt geschoten. Trial & error: meer dan 1 kogel per gast schieten bij zulke "momenten", just to be safe.

Doordat het zo vaak fout ging in het begin, konden we op een gegeven moment erg snel bij het punt komen waar je voor het eerst moet sniperen. Het was gewoon een race om daar zsm te komen als we faalden lol. Beste tip is om te schieten met de bipod uitgeklapt, dan heb je tenminste geen scope sway. Daarnaast bij de vaste stilstaande momenten meer dan 1 kogel per bogey, just to be safe.

[edit]
Bij de vaste punten staan de vijanden bijna allemaal wel "even stil". Alleen bij 2de vantage point op de brug is het wat lastiger, omdat die gasten door blijven lopen als ik het me goed herinner. En het is allemaal scripted, op een gegeven moment moet je wel weten (geleerd hebben) waar de vijanden zich bevinden en waar ze vandaan komen.

[ Voor 11% gewijzigd door aramdin op 13-01-2012 10:32 . Reden: extra info ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

MRELynx schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:06:
Het blijft leuk die Xmas n00bs....

http://battlelog.battlefi...how/21980904/2/226915812/
http://battlelog.battlefi...how/21987015/2/226915812/

Daarna nog een potje Rush met wat Tweakers. 28000 puntjes met 2 medals.

http://battlelog.battlefi...how/22003475/2/226915812/

Ging gisteravond zowieso lekker. Was een beetje M27 IAR moe. Kon niks meer raken met dat ding. Dus op advies van een tweaker hier geswitched naar de MG36. 3 potjes mee gespeeld en direct de service star binnen. Had natuurlijk al iets van 17 kill staan vanuit de B2K unlocks, maar toch. Ging razend snel met die gun. Stond op 42 MVP1 ribbons en dankzij de MG36 had ik na een paar potjes de MVP1 medal binnen. Heerlijk wapen die MG36 met forgrip, holo en extended mags.

Een van de grootste killers bij mij is het tegen komen van 3 of meer tegenstanders met een normale assault rifle en er dan 2 raken en de derde raakt jou omdat je moet herladen. Met de MG36 geen last meer van, daar maai je ze allemaal mee neer.

Gister overigens voor het eerst met de FAMAS 3 man neergelegd met 1 magazijn. Uniek voor mijn doen.
Nette scores.

Ik ben nog niet echt te spreken over de MG36. Ik moet nog wel meeste dingen unlocken zoals foregrip en ext. mag. Maar dat ding heeft een enorme afwijking naar boven. Ik krijg er nog niet echt makkelijk vijanden meer dood. (op medium range). Sowieso dat je er direcht een 12x zoom op hebt is wazig. Ik zag de kogels alle kanten op vliegen behalve waar je op aan het richten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyt_ schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:58:
[...]

Ik was er helemaal klaar mee. 2 x heb ik die gast opgezocht. Nadat ik al 2 bursts had losgelaten op die gast begon hij pas te schieten met een pistooltje...gevolg ik dood hij 100%... 8)7 . De zoveelste WTF moment.

Op zich mag een sniper geen probleem zijn, maar hij schoot mensen neer vanaf de meest onmogelijke plekken en van de meest onmogelijke afstanden. En dan heb je nog die chopper...

Ongelofelijk dat 1 chopper en 1 sniper dat hele potje domineerden. Ik was er toen ff helemaal klaar mee.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Dank, de truuk is (en dat is met de meeste wapens die je op full auto zet) om in korte snelle bursts te schieten. Prrr...Prrr....Prrr. Maar foregrip is zowieso een must op de LMG's. Toch vind ik de MG36 beter te doen dan de M240B en M249 en M60. Die hebben echt een directe rare kick naar (rechts) boven, zelfs al bij de eerste kogels en ik heb het idee dat die langzamer corrigeren als je in bursts schiet.

Wat me ook opvalt is dat bij mij vooraf bedachte plannetjes nooit werken. Bv. Je komt een groepje tegenstanders tegen en je wordt gekilled. Dan denk je: Ik zal ze vanachter/opzij benaderen (dus de flank methode) om ze te verrassen. Maar op een of andere manier komt het nooit zover. Gister als een kip zonder kop dom lopen rushen en in 1 potje Seine Crossing echt 4x achter een groepje tegenstanders gekomen met als resultaat dat ik flink wat kills kon halen. Voortaan maar mn verstand uitschakelen en als een kip zonder kop door het veld gaan rennen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:52:
Dank, de truuk is (en dat is met de meeste wapens die je op full auto zet) om in korte snelle bursts te schieten. Prrr...Prrr....Prrr. Maar foregrip is zowieso een must op de LMG's. Toch vind ik de MG36 beter te doen dan de M240B en M249 en M60. Die hebben echt een directe rare kick naar (rechts) boven, zelfs al bij de eerste kogels en ik heb het idee dat die langzamer corrigeren als je in bursts schiet.

Wat me ook opvalt is dat bij mij vooraf bedachte plannetjes nooit werken. Bv. Je komt een groepje tegenstanders tegen en je wordt gekilled. Dan denk je: Ik zal ze vanachter/opzij benaderen (dus de flank methode) om ze te verrassen. Maar op een of andere manier komt het nooit zover. Gister als een kip zonder kop dom lopen rushen en in 1 potje Seine Crossing echt 4x achter een groepje tegenstanders gekomen met als resultaat dat ik flink wat kills kon halen. Voortaan maar mn verstand uitschakelen en als een kip zonder kop door het veld gaan rennen 8)
PKP is ook een tof wapen maar omg wat is dat ding moeilijk te behandelen, je moet volgens mij echt 2 kogels per keer schieten.
Met rush heb ik nu ook gewoon de tactiek elk hoekje checken en zsm naar voren flank methode's werken amper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRELynx schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:52:

De kick bij die guns is inderdaad bij de eerste paar kogels wel heel extreem. Vooral de M60 en PKP zijn daarbij lastig te handlen (maar die doen dan wel veel damage).

Ik heb gemerkt dat een laser sight ook wel helpt bij de LMGs. Dat je dan minder ammo bij je draagt (omdat big ammo en laser niet samen kunnen gaan) is jammer, maar ik schiet liever raak, dan heb je minder kogels nodig.

Maar je snapt nu wel waarom ik graag als support rond loop? En ook waarom ik dus vaak bovenaan sta? Ik kan hele groepen afmaken terwijl zij aan het reloaden zijn. Al schiet ik ook de helft van mijn kills af op mensen die mij nog helemaal niet gezien hebben. Heeft weinig met lag te maken imo (al gooi je het daar wel snel op de laatste tijd).

In ieder geval heb ik nu voor de LMG's vrijwel alles unlocked (nog 4 scopes en ik heb alles voor de support class binnen). Kan dus wel zeggen dat ik een kenner ben :9 . Vind de guns allemaal wel lijp. Zet er ook altijd een Holographic sight (of RDS als ik die nog niet heb), Grip (al heb ik nu 2 guns met bipod om af en toe lekker te lopen camp/sprayen) en Big Ammo/Laser. Bij sommige guns zet ik liever een laser erop om wat beter te aimen, maar soms ook gewoon big ammo als ik verdedig/aanval op close range. Zet je de Flak perk aan dan ben je lastiger te stoppen met M320 of granaten.

Voor Engineer en assault heb ik ook het meeste al wel unlocked (moet nog wat burst/singleshot guns verder spelen) en voor de snipers heb ik denk ik ook al 75%. Toch ga ik daar denk ik niet alles unlocken want niet elke gun vind ik daarbij fijn. Heb 2 zware snipers volledig unlocked (L96 en M98) en een aantal rifles die ik meer als rifleman gebruik (RDS/Holo erop) zoals de M11, SKS en SVD.

Ik ben redelijk allround dus kan wel met elke class uit de voeten. Daarom sta ik bij de leaderboards ook niet echt meer bovenaan bij de specifieke classes maar overal wel in de top 5.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:05:
[...]

De kick bij die guns is inderdaad bij de eerste paar kogels wel heel extreem. Vooral de M60 en PKP zijn daarbij lastig te handlen (maar die doen dan wel veel damage).

Ik heb gemerkt dat een laser sight ook wel helpt bij de LMGs. Dat je dan minder ammo bij je draagt (omdat big ammo en laser niet samen kunnen gaan) is jammer, maar ik schiet liever raak, dan heb je minder kogels nodig.

Maar je snapt nu wel waarom ik graag als support rond loop? En ook waarom ik dus vaak bovenaan sta? Ik kan hele groepen afmaken terwijl zij aan het reloaden zijn. Al schiet ik ook de helft van mijn kills af op mensen die mij nog helemaal niet gezien hebben. Heeft weinig met lag te maken imo (al gooi je het daar wel snel op de laatste tijd).

In ieder geval heb ik nu voor de LMG's vrijwel alles unlocked (nog 4 scopes en ik heb alles voor de support class binnen). Kan dus wel zeggen dat ik een kenner ben :9 . Vind de guns allemaal wel lijp. Zet er ook altijd een Holographic sight (of RDS als ik die nog niet heb), Grip (al heb ik nu 2 guns met bipod om af en toe lekker te lopen camp/sprayen) en Big Ammo/Laser. Bij sommige guns zet ik liever een laser erop om wat beter te aimen, maar soms ook gewoon big ammo als ik verdedig/aanval op close range. Zet je de Flak perk aan dan ben je lastiger te stoppen met M320 of granaten.

Voor Engineer en assault heb ik ook het meeste al wel unlocked (moet nog wat burst/singleshot guns verder spelen) en voor de snipers heb ik denk ik ook al 75%. Toch ga ik daar denk ik niet alles unlocken want niet elke gun vind ik daarbij fijn. Heb 2 zware snipers volledig unlocked (L96 en M98) en een aantal rifles die ik meer als rifleman gebruik (RDS/Holo erop) zoals de M11, SKS en SVD.

Ik ben redelijk allround dus kan wel met elke class uit de voeten. Daarom sta ik bij de leaderboards ook niet echt meer bovenaan bij de specifieke classes maar overal wel in de top 5.
Toch blijft lagg 1 van de redenen dat je zo vaak bovenaan staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Whatabout skill O-) ?

[edit]
Of "lack of" skill van de tegenpartij 8)

[ Voor 55% gewijzigd door aramdin op 13-01-2012 11:17 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:05:
[...]

Mjah XS zei ook al dat bij een van die B2K LMG's (die QBZ nogiets) dat wanneer je daar een laser op zet, dat je dan gewoon door kunt blijven knallen in combinatiemet een RDS. Misschien vanavond maar eens wat met de laser spelen. Ik heb nooit echt gemerkt dat het aimen dan beter gaat. Wellicht met hipfire, maar in 9 van de 10 gevallen doe ik een ADS.

En moest gisteravond idd effe denken aan het feit dat jij altijd (of erg vaak) support speelt met een LMG end daarom vaak bovenaanstaat. Het is idd een erg groot voordeel om een groot magazijn te hebben zodat je niet na 3 of 4 bursts moet herladen. Bijkomend voordeel van de MG36 is dat de reload tijd ook goed te doen is, in tegenstelling tot de M60/M240/M249.

Dat van je lag moet je met een knipoog nemen. Ik merk het voornamelijk als ik tegen je speel en die laatste keer was het erg extreem. Serieus dat ik je nog in een reload animatie zag terwijl jij al verder was dan dat en je mij afschoot.

Verder hoef ik niet alles te unlocken. Ik speel met de wapens die ik fijn vind. Zo af en toe wil ik nog wel eens experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyt_ schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:58:
[...]

Dat klopt die gast was goed. Maar die gasten die aan het sniperen waren zaten op plekken waar je normaal niet kan komen. Ze waren aan het MAV liften op de boot. Ik ging maar even snipen op de berg zodoende mijn marksmann van 633

Nee klopt mijn headset was ik vergeten uit te doen de avond ervoor 8)7 dus die was helemaal leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 vraagjes aan jullie ;)

1.
Zijn alle Back to Karkand wapens bugged op Bag to Karkand mappen?
Ik had het eerste met de MG36 (bevestigd door Moulin), maar nu ook met de QBU...

2.
Ik heb altijd guided shells als extra op mijn tank en ik heb het CITV station.
Gisteren straalde er eindelijk iemand een vijandelijke tank aan, dus ik schakel naar de shells en vuur.
Ik zie geen raket vliegen, klopt dat? (ze komen van boven toch?)
Ik kreeg wel de meliding "vehicle disabled", maar ik heb niet gezien hoe het gebeurde.
En weet iemand de reloadtijd tussen 2 guided shells?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
dvdkiwi schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:41:
Het is ook geen raket maar een guided shell, een geleide tankgranaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

dvdkiwi schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:41:
2 vraagjes aan jullie ;)

1.
Zijn alle Back to Karkand wapens bugged op Bag to Karkand mappen?
Ik had het eerste met de MG36 (bevestigd door Moulin), maar nu ook met de QBU...

2.
Ik heb altijd guided shells als extra op mijn tank en ik heb het CITV station.
Gisteren straalde er eindelijk iemand een vijandelijke tank aan, dus ik schakel naar de shells en vuur.
Ik kreeg wel de meliding "vehicle disabled", maar ik heb niet gezien hoe het gebeurde.
En weet iemand de reloadtijd tussen 2 guided shells?
punt 2

Kan zijn dat je de raket niet ziet. Raket komt gewoon uit de loop van je tank maar gaat direct omhoog.
Reloadtijd is lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Hij gaat ook niet direct omhoog, hij volgt eerst zijn baan en corrigeerd dan naar een target toe om bovenop in te slaan.
Als je niet uitkijkt raakt hij gewoon obstakels in zijn pad. Soms kun je beter even je loop wat omhoog doen daarom

[ Voor 5% gewijzigd door johan bos op 13-01-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met betrekking tot je 1ste vraag wapens bugged, naar mijn weten alleen die 2 maarja ik speel niet veel met de B2K wapens alleen met de HK53 en Famas en die doen het goed op elke map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke thanx :)
Dan blijf ik in de tank wel als een malle op de vuurknop rammen tot er weer een uitkomt haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Alleen die 2 wapens zijn bugged, de andere doen het prima :)

Als je met guided shells een andere tank wilt uitschakelen, dan heb je geen CITV nodig. Alleen vliegtuigen (haast onmogelijk als ze op cruising speed vliegen) en helicopters moeten eerst gelasered worden door de CITV/Soflam/Laser painter.

Ik heb bijna altijd Thermal Vision aanstaan en zie de raket wel degelijk vliegen (al gaat het redelijk snel), laat in TV ook nog een rookstreep achter. Hij gaat normaal gesproken eerst een stukje rechtdoor en gaat dan een stukje omhoog. Echter niet zo dramatisch als een gelockte javelin.

Tussen GS zitten ongeveer 3 schoten met je main gun, dat hou ik altijd aan als guideline.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

Ik vind de HMG leuk als secondary op de tank.
Zo kan je tijdens het herladen van de main gun nog extra damage doen met de HMG en is nog vrij goed tegen infantry ook :D

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik geef de voorkeur aan Canister shell, grotere spread en ook flinke damage. Soort oversized shotgun voor een tank hehe. CS op een helicopter werkt ook goed!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan

Alquan

Is het trouwens normaal dat er geen cool down op mijn HMG zit?
Zet de deur wel open voor zwaar sprayen...

Idd geen overheat op de coaxial HMG
Bron: http://battlefield.wikia.com/wiki/Coaxial_HMG

[ Voor 33% gewijzigd door Alquan op 13-01-2012 12:41 ]

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Doet de HMG btw ook damage tegen een tank en/of LAV?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan

Alquan

Ik denk het wel want met de HMG op de AMTRAC heb ik al verscheidene keren een TUNGUSKA vernietigd.
Ook zie ik vele tankbestuurders paniekeren als ik er met de HMG op schiet.
Maar dus 100% zeker ben ik niet...

EDIT: typo

[ Voor 6% gewijzigd door Alquan op 13-01-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
zie je hitmarkers als je schiet met HMG op tank>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan

Alquan

Daar heb ik nog niet op gelet eigenlijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had laatst ook weer iets raars. Ik zit achter een Jet aan schiet hem mooi uit de lucht zie het volgende terwijl ik nog in de Jet zit:

Moulin11 KILLED Hezbolluh.

Zit vervolgens nog even na te denken waarom komt er niet te staan:

Moulin11 F-35 Hezbolluh.

BOEM ik wordt zelf neergehaald. Dus voordat ik neergehaald was wist het spel al dat ik neergehaald zou worden?? Wazig of wat??

Mooie is dat ik ook niet de kill bij mijn jet score kreeg maar bij mij klasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Its not a bug, its a feature!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
De game zit vol met dat soort lag fouten.

* Spawn in een heli op een vage server, en je wordt na rustig 5 seconden ineens eruit gewipt, en vliegt een ander. Sta je dan, duf bovenop de rotor.
* Strafe terug van net voorbij een hoek terug achter de muur, je tegenstander die schiet raakt je rustig nog tot 2 tot 3 meter achter de muur.
* Net voordat je door een eerste kogel geraakt wordt, wordt je aim/spread al slechter. Vaak schiet je, vliegen de kogels ineens overal in het plafond en op het moment dat je denkt: "Huh, da's raar?"...wordt je geraakt door een sniperkogel.

Frustrerend op z'n minst :)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Is er nu al boven water waarom veel (alle?) mensen met een PS3 geen niet-DICE servers kunnen joinen? Er zitten vaak wel mensen in, maar ze zijn vrijwel nooit vol. DICE servers daarintegen zijn juist weer erg vaak vol.

Aangezien de "Quick Match" geen rekening houdt met deze servers, werkt het vrij brak: je mag leuk een minuut wachten om vervolgens 'Connection error' (oid) weg te kunnen klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:23
Heb zelf ook vaker last nu van lag. Regelmatig bovenop een vehicle gespawned omdat er al iemand in zit. Ik merk ook gewoon als ik op een slechte server zit dat het gewoon slechter gaat. Dat zijn dan weer van die potjes waar ik me mateloos aan irriteer om dat ik net een kogel afgeschoten heb en zelf na 1 schot al dood ben. Typisch gevalletje lag volgens mij. Terwijl op andere servers waar de ping wat normaler is ik inderdaad vaak tegelijk been met schieten of net eerder en dan dus de enemy gewoon neermaai. Hopen dat ze een en ander nog even tunen.

Wat mij nog mateloos irriteert is de voice chat en dat ik regelmatig achter miniscule obstakels blijf hangen waar dat helemaal niet zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
zAo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:42:
Is er nu al boven water waarom veel (alle?) mensen met een PS3 geen niet-DICE servers kunnen joinen? Er zitten vaak wel mensen in, maar ze zijn vrijwel nooit vol. DICE servers daarintegen zijn juist weer erg vaak vol.

Aangezien de "Quick Match" geen rekening houdt met deze servers, werkt het vrij brak: je mag leuk een minuut wachten om vervolgens 'Connection error' (oid) weg te kunnen klikken.
Ze zijn de PS3 aan het uitfaseren, omdat die versie zo bugged is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich kunnen we alle server is behalve de UK servers. Als het goed is hebben we ook geen last meer van Missende DICE servers in server browser. Althans bij de PC versie is het opgelost en PS3 zou ook gedaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Dynamix schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:47:
[...]
Ze zijn de PS3 aan het uitfaseren, omdat die versie zo bugged is :X
Tja, op wat kleine dingetjes na is dit het enige waar ik mee zit eigenlijk.

O en de balans van de nieuwe wapens is een beetje verstoord, maar dat heeft niets met de PS3 te maken.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:47:
Opzich kunnen we alle server is behalve de UK servers. Als het goed is hebben we ook geen last meer van Missende DICE servers in server browser. Althans bij de PC versie is het opgelost en PS3 zou ook gedaan zijn.
Op de PS3 kun je geen filter op naam zetten en moet je dus zoeken naar servers die met -DICE- beginnen. Probleem is alleen dat die vaak vol zijn als je langer dan 5 seconden wacht. Zeker met een squad van 4 man is het ondoenlijk om een server te vinden met 10/24 man.

[ Voor 44% gewijzigd door zAo op 13-01-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:40
zAo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:51:
Tja, op wat kleine dingetjes na is dit het enige waar ik mee zit eigenlijk.
Voicechat is niet bepaald 'een klein dingetje' als je het mij vraagt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

SinergyX schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:53:
[...]

Voicechat is niet bepaald 'een klein dingetje' als je het mij vraagt.
Zeker niet nu hij al zo lang uit is, maar ik gebruik alleen Skype, dus heb er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft ook niks met ps3 te maken waar hier over gesproken wordt.
Op het voice en input gedoetje na dan!
Bf3 zit gewoon vol met bugs die mensen op ps3 net zo goed hebben als x360 zoals dat je boven op een chopper spawnt, het is ook een reden dat ik nu minder speel.
Begint vreselijk irritant te worden sommige dingen zouden ALLANG GEFIXED moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-10 16:34

Licko

ZVDK

boven op een chopper spawnen betekent toch gewoon dat je te laat bent? :P Moet je maar niet allemaal in de chopper willen beginnen.

8)

Dat gedoe met 'niet-DICE' servers joinen heb ik ook op de xbox, laatste tijd althans. Dat is wel klote.

[ Voor 27% gewijzigd door Licko op 13-01-2012 13:56 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:55:
boven op een chopper spawnen betekent toch gewoon dat je te laat bent? :P Moet je maar niet allemaal in de chopper willen beginnen.

8)
Je snapt wat ik bedoel toch?
Het spel zit gewoon vol met bugs zonde!
Neemt niet weg dat het een topgame is en ik geen enkele fps ken die hier tegen aan kan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:56:
[...]

Neemt niet weg dat het een topgame is en ik geen enkele fps ken die hier tegen aan kan !
Begrijp je wel Mario, maar ik ben nog geen ingame bugs tegen gekomen waar ik me echt om kan ergeren. Wel zouden er een paar dingen aangepast moeten worden, wat geen bugs zijn. Bijvoorbeeld je MAV als lift gebruiken om ergens op een snelweg te gaan lamen. Het verplicht wachten na een map-switch is ook gewoon ruk.

Maar ben eigenlijk best tevreden over BF3 (op xbox), alleen dat server gedoe van de laatste tijd. EA server kan ik volgens mij niet eens joinen :S

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:56:
[...]

Ik wil er alleen nog maar over kwijt dat BF3 nog veel beter had kunnen zijn, gemiste kans dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, komen jullie nog steeds met die ene game aanzetten? Je hebt toch vaak genoeg bij me gelopen om te zien dat ik niet altijd zo over het veld stuiter?

Ik heb nog gezegd: die ene game had ik mijn downloads per ongeluk aan staan en mijn huisgenoot was ook bezig. Result -> packetloss.

Maar goed, ik ben die pot ook vaak zat afgeschoten omdat ik mensen te laat zag of gewoon niet kon raken. XS zijn MAV kan ik dan ook niet raken, terwijl het in andere potten al makkelijker gaat (behalve als dat ding van titanium/Nokia 3310's is gemaakt, dan kan ik rustig een LMG mag erop raak schieten zonder dat ie down gaat. Heb het idee dat het bij sommige mappen erger is dan bij anderen.

In ieder geval is mijn verbinding meestal prima en dan raak ik ook gewoon iedereen normaal (en ga zelf normaal dood). Ik zal van het weekend gewoon wel weer laten zien dat ik gewoon beter ben en jullie gewoon niet kunnen mikken :+

@hierboven: veel beter + gemiste kans vind ik wat overdreven. Tuurlijk, sommige bugs zijn storender dan de ander, maar ik vermaak me prima. Beter dan welke game ook van de laatste jaren (ook beter dan Bad Company 2 als je het mij vraagt)

Ik heb gister trouwens even zitten twijfelen of ik een hdmi capture kaart (pci) ga kopen om mijn games en leuke acties op te nemen (kun je meteen zien dat ik niet zo hard lag als je denkt), maar dat is toch nog wel duur. Eerst nieuwe headset en dan zo'n ding aanschaffen.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 13-01-2012 14:07 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Licko schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:58:
[...]
Begrijp je wel Mario, maar ik ben nog geen ingame bugs tegen gekomen waar ik me echt om kan ergeren. Wel zouden er een paar dingen aangepast moeten worden, wat geen bugs zijn. Bijvoorbeeld je MAV als lift gebruiken om ergens op een snelweg te gaan lamen. Het verplicht wachten na een map-switch is ook gewoon ruk.

Maar ben eigenlijk best tevreden over BF3 (op xbox), alleen dat server gedoe van de laatste tijd. EA server kan ik volgens mij niet eens joinen :S
Precies; op 2 bugs na (Voice & Joining) zijn het configuratie keuzes waar ik me niet zo in kan vinden, maar meer niet. Het lange wachten aan het begin van een match irriteerde me ook mateloos, maar ik moet zeggen dat ik het nu wel waardeer; iedereen gaat gelijk weg, waardoor de balans beter lijkt. Daarnaast kun je rustig even naar de WC of een biertje pakken ;)

Ook een leuke; spwanen op een teammaat, die een seconde erna dood gaat > je spawned lekker op homebase. :X Succes met lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAD LUCK deaths moeten ze ook eens oplossen. Door de gekste dingen krijg je een bad luck death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:04:
BAD LUCK deaths moeten ze ook eens oplossen. Door de gekste dingen krijg je een bad luck death
dat houd het toch leuk :), anders heb je altijd 0 deaths schiet ook niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
zAo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:03:
[...]

Precies; op 2 bugs na (Voice & Joining) zijn het configuratie keuzes waar ik me niet zo in kan vinden, maar meer niet. Het lange wachten aan het begin van een match irriteerde me ook mateloos, maar ik moet zeggen dat ik het nu wel waardeer; iedereen gaat gelijk weg, waardoor de balans beter lijkt. Daarnaast kun je rustig even naar de WC of een biertje pakken ;)

Ook een leuke; spwanen op een teammaat, die een seconde erna dood gaat > je spawned lekker op homebase. :X Succes met lopen :+
Afbeeldingslocatie: http://intodarkness.nl/got/battlelog.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
@dynamix, ik vind die Iphone "app" die je daar ziet erger, die kan ik wel gebruiken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Haha, dat is het 'enige' dat nog 'ff' gefixt moet worden :P

Die screenies van de battlelog apps zijn ook geweldig; dat ding is er nog steeds niet (toch?). Ik gebruik al tijden een onofficiele, maar op iOS kan dat niet loof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruikte die van BF3stat.com maar helaas werkt ie niet meer. Updaten doet ie niet meer en krijg je een error. Was een hele handige nog beter dan de originele battlelog site. Op de apps kon je tenminste zien hoeveel ribbons je exact moest halen om je medal te krijgen. Je had met de app net wat meer info dan battlelog.

Maaruh ik dacht dat ie voor de Iphona allang werkte....haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 08:49:
@ Mon0lith: Wat bedoel je nou precies? PS3 geen problemen en/of PS3 wel problemen??

Alleen UK servers werden aangegeven in server browser.
Ik heb geen probleem met het vinden en joinen van dice servers maar heb wel problemen met UK servers, die kan ik niet joinen

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp kan je op de Xbox wel de DICE servers zien in je Server browser omgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ja. Gewoon daaronder Show only official servers oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-10 22:12
Waar ik me alleen super aan erger is dat je niet samen op het zelfde IP kan spelen, dan wordt je gewoon automatisch gedisconnect met een nietszeggende foutmelding. Je kunt alleen op aparte servers spelen.Support geeft ook alleen maar als antwoord "sorry, you can only have one active soldier at a time". Ja boeiend, ik wil samen spelen. Geven ze als oplossing neem maar een tweede internetverbinding. 8)7

De registery fix met portnummer werkt lang niet altijd.

Maar ik vind vooral de chokepoints in maps leuk, metro dan weer niet, dat is te erg (soms wel grappig). Maar bij sommige maps heb je behoorlijke shootouts om een punt in te nemen. Seine bijvoorbeeld en die map waar ik de naam even van kwijt ben. Er is altijd Strijd om Market "A" en Alleyway "B". Je gaat dood, spawned weer en je zit gelijk midden in een gevecht. Niet hele einden lopen zoals caspian border, waar je als je op de homebase spawned kilometers moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-10 14:10

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Licko schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:55:

8)
:Y *O* _/-\o_
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:27:
Ik gebruikte die van BF3stat.com maar helaas werkt ie niet meer. Updaten doet ie niet meer en krijg je een error. Was een hele handige nog beter dan de originele battlelog site. Op de apps kon je tenminste zien hoeveel ribbons je exact moest halen om je medal te krijgen. Je had met de app net wat meer info dan battlelog.

Maaruh ik dacht dat ie voor de Iphona allang werkte....haha
Voor op Android toestellen werkt die van Bjorncs (ofzo) prima hoor. Je moet alleen niet refreshen vanaf het hoofdscherm (dan krijg je een error), maar als je al naar de stats zit te kijken. Of je ververst handmatig op BF3stats.com (al is BF3S.com aanzienlijk overzichtelijker...)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

LeVortex schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:19:
Waar ik me alleen super aan erger is dat je niet samen op het zelfde IP kan spelen, dan wordt je gewoon automatisch gedisconnect met een nietszeggende foutmelding. Je kunt alleen op aparte servers spelen.Support geeft ook alleen maar als antwoord "sorry, you can only have one active soldier at a time". Ja boeiend, ik wil samen spelen. Geven ze als oplossing neem maar een tweede internetverbinding. 8)7
Met twee PS3's gaat het wel op 1 modem hoor. Niet altijd 100% vlekkeloos, maar het kan zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat zo ja? ik speel namelijk wel eens met mijn zwager bij mij thuis;
2x PS3 op 1 internetaansluiting (KPN)
Nooit gedonder mee gehad, of is het iets van de laatste 2 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:22:
[...]

Doe dit zo vaak met xbox, geen enkel probleem. ( hoogstends wat poorten forwarden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-10 22:12
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:22:
[...]

PC, ik haalde de topics door elkaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Laatst online: 17-10 12:07

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Is het echt nodig om een headset te hebben om in een GoT platoon te komen? Ik speel het spel nu een poosje (sinds begin December) en begin het ondertussen aardig te snappen. Maar ik speel het spel (helaas) altijd solo. Het leukste is het spel gewoon als je iemand hebt met wie je samen een voertuig besturen/bedienen/repareren. Speelt zo veel leuker en lekkerder.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Maar ik vind vooral de chokepoints in maps leuk, metro dan weer niet, dat is te erg (soms wel grappig). Maar bij sommige maps heb je behoorlijke shootouts om een punt in te nemen. Seine bijvoorbeeld en die map waar ik de naam even van kwijt ben. Er is altijd Strijd om Market "A" en Alleyway "B". Je gaat dood, spawned weer en je zit gelijk midden in een gevecht. Niet hele einden lopen zoals caspian border, waar je als je op de homebase spawned kilometers moet lopen.
Grand Bazaar, vind ik ook een erg leuke map. Toch wat voertuigen, maar vooral infantry en medium/close ranged gevechten. Seine Crossing is dan weer ietsje groter, maar ook die vind ik erg fijn om te spelen. Dan zit je ook nog met hoogteverschil en medium/long range gevechten.

Nu nog Arica Harbor terug in een DLC genaamd Back to BFBC2 en we kunnen er weer tegen aan :p

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Flimovic schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:59:
Is het echt nodig om een headset te hebben om in een GoT platoon te komen? Ik speel het spel nu een poosje (sinds begin December) en begin het ondertussen aardig te snappen. Maar ik speel het spel (helaas) altijd solo. Het leukste is het spel gewoon als je iemand hebt met wie je samen een voertuig besturen/bedienen/repareren. Speelt zo veel leuker en lekkerder.
En dan is een headset inderdaad wel makkelijk :)
Maar zonder headset mag je ook wel joinen hoor, mits je goed genoeg bent uiteraard :+

Gewoon aanmelden, komt vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeVortex schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:57:
[...]

PC, ik haalde de topics door elkaar |:(
haha, ok dan hoef ik me ook geen zorgen te maken ;)
Flimovic schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:59:
Is niet nodig volgens mij hoor, heb er zelf ook geen. Kom trouwens niet zo heel vaak mensen tegen van het platoon. Speel meestal met RL friends. Had van te voren ook wel verwacht dat er meer functionaliteit achter het platoon zou zitten.
Momenteel is het niet veel meer dan een verkapte stats portal. Het samenstellen van je in-game groepje gaat namelijk nog steeds gewoon via de Playstation friends list
aramdin schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:02:
[...]
Nu nog Arica Harbor terug in een DLC genaamd Back to BFBC2 en we kunnen er weer tegen aan :p
Val Paraiso op rush moet er weer in! In BFBC2 was ik hier helemaal verslaafd aan :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Licko schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:03:
[...]

En dan is een headset inderdaad wel makkelijk :)
Maar zonder headset mag je ook wel joinen hoor, mits je goed genoeg bent uiteraard :+

Gewoon aanmelden, komt vanzelf goed.
Headset staat nog wel op het verlanglijstje, maar het knalt zo lekker door mn Home Cinema..... En nu heb ik een vrijstaand huis, dus audio-technisch gezien is het echt een feestje!
Of ik goed genoeg ben? Ach... speel langer dan vandaag shooters online, dus hersenloos ergens in rushen heb ik in de loop der jaren wel afgeleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:04:
[...]

haha, ok dan hoef ik me ook geen zorgen te maken ;)

[...]

Is niet nodig volgens mij hoor, heb er zelf ook geen. Kom trouwens niet zo heel vaak mensen tegen van het platoon. Speel meestal met RL friends. Had van te voren ook wel verwacht dat er meer functionaliteit achter het platoon zou zitten.
Momenteel is het niet veel meer dan een verkapte stats portal. Het samenstellen van je in-game groepje gaat namelijk nog steeds gewoon via de Playstation friends list
Ja, maar het Platoon is wel een goede vijver om friends uit te vissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Flimovic schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:05:
[...]

Headset staat nog wel op het verlanglijstje, maar het knalt zo lekker door mn Home Cinema..... En nu heb ik een vrijstaand huis, dus audio-technisch gezien is het echt een feestje!
Of ik goed genoeg ben? Ach... speel langer dan vandaag shooters online, dus hersenloos ergens in rushen heb ik in de loop der jaren wel afgeleerd.
Mocht het zover komen, koop een headset met goede noise cancelling (bijv. de officiele PS3 headset). Dan kan je home cinema gewoon blijven doorknallen namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
En anders mute ik (en de anderen ook probably) je omdat je geluid van je Home Cinema te hard doorkomt :p

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Goede communicatie is een pré. Goed geluid is ook een pré. Het zou fijn zijn als ik niet hoef te kiezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net toch weer even een mooie pot kunnen spelen. Leatbabie nice flying dude!

http://battlelog.battlefi...how/21056729/4/230420491/

De servers van DICE zijn niet te vinden? En het is maar moeilijk om quick matches te joinen wat is er aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Aldus de twitter zijn er problemen met servers / zijn servers offline. '' ze zijn er mee bezig '' is het standaard antwoord, probleem meldde ik gisteren echter ook al. Ook maar belletje gepleegd met de helpdesk, die kunnen natuurlijk ook niks voor me betekenen en kon me alleen melden om de twitter in de gaten te houden...

Erg jammer. Nu al 2 dagen niet normaal kunnen gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wop wop wop :P
Net level 45 geworden, dus een mooie adelaar boven het hoofd :)
Toen iemand hier zei dat dat rond de 100 uur zou kosten dacht ik: "wat?? dat haal ik nooit!"
Maar mijn battle status bewijst mijn ongelijk;
-99hr en 19min gespeeld
-3675 kills (promoted door het destroyen van een heli met de ZZW-11 mbv heatseakers :P )
-K/D ratio van 0.89 (nog 0.01 erbij en ik ben tevreden)
-SPM van 269 (omhoog geschoten sinds ik als support speel)
-60 Dogtags gepakt
-Hoogste killstreak van 21 (Chopper gunner in de Viper)

Vanavond een Defender pot op Metro gehad waar 2 vijanden uber irritant waren met mortars...
Ik was het beu, switch ook naar mortar, pak ze allebei en heb ze niet meer terug gezien haha :P

@Moulin: HK53 is inderdaad super! :)

En de volgorde van mijn ribbons is veranderd onder stats... bij iedereen zo?

Slaap lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:39

scorpie

Supra Addict

Nou, ik weet in elk geval zeker dat ik dat niet ga halen.. ik speel daar echt te weinig voor. Nu al +/- 45 uur gespeeld ofzo en ben net level 26 geworden :')
Ik haal echt niet zoveel scores per minute om dit jaar uberhaupt nog level 45 te worden :')

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-10 16:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Live bij jullie ook down?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe staat het met de servers vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een epische destroy gemaakt :)
Ik stond het op aanvallers spwanpunt op Operation Firestorm (rush).
Stap net mijn tank in als ik een Frogfoot zie naderen: "trrrrr trrrrr trrrrr" doet ie.
Ik bedenk me geen moment, richt de loop omhoog en doe Bam!
melding: "vehicle disabled" :P
paar tellen later: "vehicle destroyed" :P

Aanvaller op Davamond Peak, in ging in de CENTURION C-RAM zitten, zie de vijandelijke heli en open het vuur. De heli raakt disabled voordat ie uit het zicht verdwijnt...
Paar tellen later: "vehicle destroyed". Ik denk: mooi :)
Paar tellen later: "zuperkiwi roadkill unlucky basterd" :P Denk dat de heli op 'm viel of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Heli's de lucht uit schieten met tanks is epic inderdaad, ook al een paar keer gedaan :D
Vanochtend ook weer lekker geheerst met die mobile AA (is er maar 1 van in het hele spel? En alleen te spelen op Rush mode?) :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:59:
Heli's de lucht uit schieten met tanks is epic inderdaad, ook al een paar keer gedaan :D
Vanochtend ook weer lekker geheerst met die mobile AA (is er maar 1 van in het hele spel? En alleen te spelen op Rush mode?) :)
@ Scorpie: in je ondertitel staan dat je een YZF R {1,6} wil. Die bestaat niet ;)
Ik zou voor een R6 gaan als ik jou was. Weet niet hoelang je bent maar het zijn geweldige motoren. Heb er zelf één gehad uit 2005. Die werd alleen wat korter toen ik een auto tegen kwam.

On topic:
-Weet iemand wanneer we de eerst volgende update kunnen verwachten.
-Gisteren viel het spelen wel erg tegen op de US servers. Achter elkaar dood. Leek wel of de Vioce chat iets beter was.
-Hopelijk straks weer normale servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik word erg moe van die lui die met hun straaljager dwars door je chopper heen vliegen. de chopper is kapot en het straaljagertje is niks mee aan de hand..... tijd voor een update! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpie schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:59:
Helicopter met tankshell uitgeschakeld.... check :)
Jet met tankshell uitgeschakeld..... check :P

De Mobile AA is erg sterk, maar er zijn er niet veel van inderdaad.
Bij de defenders op Noshuar Canals staat er één, net als op Wake Island (beide rush mode).
Nadat de eerste set mcoms is opgeblazen moet je 'm wel heel houden, volgens mij krijg je 'm daarna niet meer.
Je moet wel het geluk hebben dat je er het meest dischtbij spawned, ze zijn altijd snel bezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:11:
[...]

@ Scorpie: in je ondertitel staan dat je een YZF R {1,6} wil. Die bestaat niet ;)
Ik zou voor een R6 gaan als ik jou was. Weet niet hoelang je bent maar het zijn geweldige motoren. Heb er zelf één gehad uit 2005. Die werd alleen wat korter toen ik een auto tegen kwam.
Dat is een wetenschappelijke notatie voor een set, en daarmee bedoel ik dus dat ik een R1 of een R6 wil ;)

Anyway: Is er al zicht op eventuele updates? Ik weet van een "hele" tijd geleden dat ze wapens opnieuw wilde balanceren, maar dat is tot op heden volgens mij nog niet gebeurd. Ook zou ik het wel vet vinden om de mogelijkheid te hebben om gecombineerde game modes te spelen net als bij Killzone.
En natuurlijk de mogelijkheid om tijdens het einde van het spel al naar een andere server te gaan of iets dergelijks, zonder dat je op die hele score lijsten hebt moeten wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Iemand ff een potje spelen? PS3?
ID = Flimovic
Invite me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:45:
[...]

Dat is een wetenschappelijke notatie voor een set, en daarmee bedoel ik dus dat ik een R1 of een R6 wil ;)

Anyway: Is er al zicht op eventuele updates? Ik weet van een "hele" tijd geleden dat ze wapens opnieuw wilde balanceren, maar dat is tot op heden volgens mij nog niet gebeurd. Ook zou ik het wel vet vinden om de mogelijkheid te hebben om gecombineerde game modes te spelen net als bij Killzone.
En natuurlijk de mogelijkheid om tijdens het einde van het spel al naar een andere server te gaan of iets dergelijks, zonder dat je op die hele score lijsten hebt moeten wachten..
In februari komt er een nieuwe patch uit voor de PS3 en de Xbox360.

Hier staan wat dingen die gefixt worden. Ook worden er nog meerdere fixes doorgevoerd die laatste tijd steeds zijn aangegeven, weapon balances, honk op vehicles, green flikker fix zoals op de pc al gepatched is en nog meerdere dingen die de pc al gehad heeft.

http://mp1st.com/2012/01/...stability-and-other-bugs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:49:
hoe staat het met de servers vandaag?
een ramp... op xbox 7 hardcore servers in heel Europa... stont vol allemaal.
Pagina: 1 ... 34 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.