Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:43:
[...]

Wat allemaal erg leuke argumenten zijn, maar als de vriendenbasis zich op de ps3 bevind, wat heeft een xbox dan voor nut ?
Omdat je dan iedereen over gaat halen om ook te switchen O-) ?

Ik vind het niet erg om wat specifieke consoledingen te bespreken in dit topic (we zijn het meeste gezeur toch al kwijt omdat er geen pc prutsers meer bij zitten), maar kunnen we de VOIP problemen gewoon weglaten hier? Maak desnoods daar een apart problementopic van, want er wordt wel erg vaak over gezeurd.

Bespreek liever coole acties of dat je vanavond online wil gamen. Misschien wat goede taktieken of geinige strategieën. Heeft iedereen wat meer aan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:14
Congratz Moulin11 en ik zag je net nog online !! verslaafde :).

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Vanavond zelfde als gisteren: soort van rubberbanding effect wat leidt tot schokken. Rage-quit momentje was het moment dat ik in een Amtrac stapte en een seconde daarna dood ging, omdat ik blijkbaar daarvoor door een sniper was geheadshot. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begin van de avond was het prima. Alleen het verschil tussen de Viper en de havoc is erg frustrerend. Viper kan veel eerder locken dan de Havoc. Je bent altijd in het nadeel.

Edit: Je hebt gelijk Uno. Slaat weer helemaal nergens op. Ook weer veel noobs online die geen idee hebben wat ze moeten doen. Zojuist 12 vs 12, maar het leek 4 vs 20...ongelofelijk. Laat die kerstcadeautjes zo snel mogelijk aftaaien en niet ons spelplezier bederven.

Oproep. Kerstcadeautjes ga weer CoD spelen aub.

[ Voor 48% gewijzigd door Jackal131 op 10-01-2012 21:34 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen even dit:
De MG36..... _O_ ... eindelijk een ontzettend lekkere support gun!
Wat een verschil tov die andere sproeiers!

Vanavond gingen de meeste potjes lekker!
Ook een paar van 4 om 12 of iets in die richting gehad, maar dat kwam door 8 spawnkillende adelaars (die ik heel netjes op fair play gewezen heb via pb), én één keer door sync149, die ontzettend irritant was in de Viper op Karg ;)
Zelfs 3x een combat efficiency ribbon gehaald, en dat zonder een tank! (is uitzonderlijk)
Mcom Defense ribbon is ook binnen; eerste set op Seine Crossing, de mcom op de kleine binnenplaats: C4 plakken, wachten, klaar :P
Paar potjes in een GoT spel mee gedaan, maar 3 tegen 9 dat is niet eerlijk hè ;)
Daarom ging ik eruit om een vol potje te zoeken...

[ Voor 101% gewijzigd door Superkiwi op 11-01-2012 01:13 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:40
Er is me iets nieuws opgevallen. Als je een ride wilt van een vriendelijk voertuig kun je deze 'spotten'. Niet alleen hoort diegene je dan via de radio vragen om een ride, maar ik zag ook wat gebeuren op de minimap: er verschijnt een knipperend 'taxi'symbooltje waar de aanvrager zich bevind.

Je kunt als voertuigbestuurder daarop reageren door je te richten op die persoon, en als je deze in het vizier hebt, veranderd 'spotten' in 'respond to pickup request'. Je spreekt dan via de radio iets van 'sure, hop in!'

Iemand anders opgevallen? Of heeft dit er altijd al in gezeten?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:41
Jackal131 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:29:
Begin van de avond was het prima. Alleen het verschil tussen de Viper en de havoc is erg frustrerend. Viper kan veel eerder locken dan de Havoc. Je bent altijd in het nadeel.

Edit: Je hebt gelijk Uno. Slaat weer helemaal nergens op. Ook weer veel noobs online die geen idee hebben wat ze moeten doen. Zojuist 12 vs 12, maar het leek 4 vs 20...ongelofelijk. Laat die kerstcadeautjes zo snel mogelijk aftaaien en niet ons spelplezier bederven.

Oproep. Kerstcadeautjes ga weer CoD spelen aub.
Nouja, iedereen moet ergens beginnen toch?
Ik kan ook nu pas na een maand spelen pas een klein beetje meekomen in het Battlefield geweld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 07:48:
[...]
Nouja, iedereen moet ergens beginnen toch?
Ik kan ook nu pas na een maand spelen pas een klein beetje meekomen in het Battlefield geweld :)
Heeft niets te maken met mee kunnen komen.
Als je Rush speelt, dan is het de bedoeling dat je de Mcom verdedigd/disarmed als je defender bent en probeert te armen als je attacker bent. De gastjes bij ons in het team probeerden zover mogelijk bij de Mcoms vandaan te blijven 8)7 . Stel je voor dat je neergeschoten wordt.

Later op de avond gelukkig wel een server gevonden waar de mensen wisten wat de bedoeling was.

Als je gewoon doet wat er van je verwacht wordt (teamplay), maar je wordt continue afgeschoten, dan hoor je mij niet. Maar de laatste tijd zie je teveel van die gasten die niet weten hoe hard ze moeten rennen (van de Mcom af als defender) als dat ding gearmed is...
dvdkiwi schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 00:57:
Paar potjes in een GoT spel mee gedaan, maar 3 tegen 9 dat is niet eerlijk hè ;)
Daarom ging ik eruit om een vol potje te zoeken...
Dat was ook niet helemaal zoals we dat gepland hadden :o
We hadden gehoopt dat beide kanten meer in balans zouden zijn.

Wel weer lekker met de Viper kunnen raggen (met Sync als gunner d:)b ). Werd wel helemaal gek van het continue gelocked worden. Totdat ik die soflam zag staan...bye bye soflam.

[ Voor 22% gewijzigd door Jackal131 op 11-01-2012 08:30 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Mijn arme soflam :N

Het had verder toch geen zin, dus maar gaan heli pesten met Soflam en Stinger. Gezien ik weet hoe erg je dat waardeert :+

[ Voor 18% gewijzigd door johan bos op 11-01-2012 08:47 ]

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johan bos schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:45:
Mijn arme soflam :N

Het had verder toch geen zin, dus maar gaan heli pesten met Soflam en Stinger. Gezien ik weet hoe erg je dat waardeert :+
Mocht niet baten, hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:24:
[...]

Het beste is met 2 man.

@moulin ze is geboren vannacht. Joelle Elisa
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Leuke naam!
Phyt_ schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:39:
Congratz Moulin11 en ik zag je net nog online !! verslaafde :).
??? Ik ben 3,5 jaar geleden al vader geworden en wordt dat als het goed is weer over 20 weken.

Lockmustang is vader geworden. LOL

En verslaafd.....jazeker! haha

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit het met de je online tijden?
Ik heb 91 uur gespeeld, maar:
-16 uur als support;
-23 uur als engineer;
-30 uur als assault;
Dat is 69 uur totaal.
Daarnaast:
37 uur als Ru;
33 uur als Us;
Dat is ook ongeveer 69 totaal.
Zou bij de totaal tijd ook te tijd tussen de potjes in meegerekend worden, net als het customizen in het hoofdmenu?

Nu ik het over customizen heb:
Ik heb de MG36 als Support, die wil ik iedere keer gebruiken.
Iedere keer als ik naar het menu ga staat de 870MCS als standaardgun ingesteld (dat is de gun die daarna komt). Misschien omdat de MG36 een Assignmentgun is dat ie 'm niet onthoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ruim 240 uur gespeeld. Je zou verwachten dat de medals 100 uur Ru en 100 uur Us dan ook wel binnen zouden zijn....niet dus. Volgens mij gaat daar iets niet helemaal goed. Wat de verhouding van de klasses precies is weet ik niet, maar heb ongeveer de helft van de tijs als engi gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets anders:
Frogoot punten tellen mee voor je jet punten ;)
Ik heb gisteren de heat seakers vrijgespeeld ermee!
Die gebruik ik overigens maar zelden, want het locken met de Frogfoot duurt echt rete-lang.
En zo lang kan ik een jet niet volgen, zo goed ben ik nu ook niet...

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 11-01-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar de A-10 niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

met de jet gebruik je idd beter niks waarmee je moet locken...
Duurt veel te lang en door je eigen snelheid mislukt het vaak.
Gatling gun en rocket pods FTW! :)

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 13:02
De statistieken in battlelog kloppen wel vaker niet. Ik zat de stats te bekijken van een potje CQ waarin ik
11-1 speelde vanuit een tank. Wat staat er vervolgens bij highest killstreak: 1....

Kan natuurlijk nooit kloppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alquan schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:59:
met de jet gebruik je idd beter niks waarmee je moet locken...
Duurt veel te lang en door je eigen snelheid mislukt het vaak.
Gatling gun en rocket pods FTW! :)
Die rocket pods, dat duurt nog wel even voordat ik die unlock ;)
Ik heb nu 1424 jet punten, heb er 6200 nodig..... als ik nou wat raak dan gaat het harder :P
Of ik moet Beam Scanning gebruiken, maar dat zal nog wel 3 jaar duren eer ik die heb haha

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 11-01-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat die lock van een jet te lang duurt klopt als een bus. Maar ja kan ook proberen om langzamer te vliegen. Dat werkt ook perfect. Mocht je wat sneller Jet punten willen halen probeer dan conquest op Wake island te spelen. Neem de F-35 en ga hooveren en lock op die manier je helis en jets.

Ik heb de Rocket pods pas vrijgespeeld maar heb ze nog niet gebruikt. Vanavond maar eens proberen of dat effectiever is. Al moet ik zeggen dat ik heli's perfect kan locken met een Jet.

Ik heb zelf ook nog maar 22 kills met een jet, ik disable vaak de Jet vervolgens pakt iemand anders mijn kills af of ze springen eruit.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-10 20:13
Samen met 3 vrienden proberen we op de playstation 3 samen te spelen. We communiceren via skype dus voip is geen probleem en het aanmaken van een squad gaat ook zonder problemen.

Maar dan....

We proberen via de server browser een browser te vinden met maximaal 20 players zodat er alle 4 bij kunnen. Maar dit gaat er moeizaam. filterinstellingen staan op 5+ en verder geen gekke zaken aan of uit.

daarnaast lukt het alleen om normale Dice servers te joinen en niet die andere.

Iemand tips/ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UK server kan je niet joinen de rest wel als het goed is. En er zijn veel UK servers!!

Tja tips.... wij hebben precies hetzelfde.

Ook al ga je naar een server waar maar 10 man spelen wordt je nog steeds uitelkaar getrokken.

Echter gisteren had ik met 4 man een lege server genomen als een squad en we kwamen wel bijelkaar aan dezelfde kant. Ik denk dat het systeem willekeurig squads uitelkaar trekt. Iedereen die ik daarna nog uitnodigde kwam(en) ook willekeurig ergens te zitten in RU of US

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Fatal Mind schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:43:
[...]

Wat allemaal erg leuke argumenten zijn, maar als de vriendenbasis zich op de ps3 bevind, wat heeft een xbox dan voor nut ?
Ja en ? Ik heb destijds een xbox gekocht om 2 vrienden van me er eentje hebben. Daarvan was destijds 1 maat van me niet tot nooit meer online geweest omdat ze gebanned waren omdat hun xbox gemod was. Dan speel je niet met je vrienden en meld je je aan bij gotlive.nl, voeg je ons toe en speel je gezellig in een party met ons mee. Who needs friends when you have xbox live ;)

Serieus nu speel je misschien wel met je vrienden, maar je kunt niet met ze communiceren. Dus als het ware speel je gewoon alleen. Trouwens, het gotlive.nl groepje wordt steeds groter, maar het is en blijft altijd gezellig. Ondanks dat de meesten elkaar nooit hebben gezien, gaat het er prima aan toe in de chat. Net alsof we elkaar al jaren kennen en al jaren met elkaar spelen. Van jong tot oud, geen probleem. Altijd gezellig en in team verband spelen _/-\o_
Jeroenimoes schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 03:25:
Er is me iets nieuws opgevallen. Als je een ride wilt van een vriendelijk voertuig kun je deze 'spotten'. Niet alleen hoort diegene je dan via de radio vragen om een ride, maar ik zag ook wat gebeuren op de minimap: er verschijnt een knipperend 'taxi'symbooltje waar de aanvrager zich bevind.

Je kunt als voertuigbestuurder daarop reageren door je te richten op die persoon, en als je deze in het vizier hebt, veranderd 'spotten' in 'respond to pickup request'. Je spreekt dan via de radio iets van 'sure, hop in!'

Iemand anders opgevallen? Of heeft dit er altijd al in gezeten?
Ah dank voor de uitleg. Het was me wel al opgevallen die icoontjes van een autootje. Weet ik dat ook weer. Ik wacht standaard even voordat ik weg cross in een jeep of ander voertuig waar meerdere personen in kunnen. Evenop de minimap kijken waar de blauwe puntjes zijn en dan daar even langs rijden. Kleine moeite.

[ Voor 31% gewijzigd door MRE-Inc op 11-01-2012 14:53 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRELynx schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:53:
[...]
Serieus nu speel je misschien wel met je vrienden, maar je kunt niet met ze communiceren. Dus als het ware speel je gewoon alleen.
In principe een non-argument, aangezien dit maar voor 1 game geldt (BF3). En ook nog eens als je met 4 personen bent. Wat ik dan wel weer goed vind aan de Xbox is de cross-game chat.
Bij andere games werkt de voip wel (goed). Dit is gewoon een probleem wat DICE zal moeten fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Jackal131 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:30:
[...]Dit is gewoon een probleem wat DICE zal moeten fixen.
Net als sommige shotguns; het is een tank in je broekzak en die nieuwste maakt ook nog headshots op 80m afstand :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:44:
[...]

Net als sommige shotguns; het is een tank in je broekzak en die nieuwste maakt ook nog headshots op 80m afstand :S
Dat ie een headshot vanaf 80m maakt is niet raar hoor, als je de slug hebt???

PS ik zag net staan dat de STATS van Battlelog niet kloppen....ik kan je melden dat de STATS van BF3stats.com ook niet deugen!!

Ik heb de Medal voor 50 uur Recon reeds binnen en daar staat nog steeds 46 uur??

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan

Alquan

Weet iemand trouwens hoeveel kills je moet maken met de M26 mass vooralleer je slugs krijgt?
Ik vind deze nog een goede aanvulling voor verdere targets bij de USAS of Mk3 met frag-rounds... :)

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 12:49
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:33:
Dat die lock van een jet te lang duurt klopt als een bus. Maar ja kan ook proberen om langzamer te vliegen. Dat werkt ook perfect. Mocht je wat sneller Jet punten willen halen probeer dan conquest op Wake island te spelen. Neem de F-35 en ga hooveren en lock op die manier je helis en jets.

Ik heb de Rocket pods pas vrijgespeeld maar heb ze nog niet gebruikt. Vanavond maar eens proberen of dat effectiever is. Al moet ik zeggen dat ik heli's perfect kan locken met een Jet.

Ik heb zelf ook nog maar 22 kills met een jet, ik disable vaak de Jet vervolgens pakt iemand anders mijn kills af of ze springen eruit.
lompe vraag misschien maar hoe hoover je op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) Geen ene vraag is lomp of dom!

Gebruik L2 (wel ingedrukt houden) en R2 is normaal vliegen.

PS hou je neus in de gaten voordat je het weet crash je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan

Alquan

L2 (remmen) en je vliegtuig horizontaal houden want als je neus naar beneden wijst zak je.

Ik zou lang hooveren wel sterk afraden want dan ben je enorm kwetsbaar...

EDIT: te traag :P

[ Voor 9% gewijzigd door Alquan op 11-01-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 12:49
Thanks heren. En dat werkt dan alleen voor de F35? Ik heb wel eens de L2 ingedrukt gehouden op andere vliegtuigen maar die blijven niet zweven voor zover ik weet. Heb wel een aantal keer voorelkaar gehad dat ik bij het opstijgen te snel R2 losliet en dus het vliegtuigje erg langzaam maar ook compleet onbestuurdbaar blijft hangen tot je de snelheid opvoert met R2. Maar als ik het goed begrijp is dat niet hetzelfde als hooveren met de F35?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan

Alquan

Inderdaad, je kan enkel hooveren met de F35.
Met de andere jets kan je enkel remmen, maar na lang remmen begint de jet te vallen (stall).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Alleen de F35 heeft een draaiende straalmotor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Jackal131 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:26:
Wel weer lekker met de Viper kunnen raggen (met Sync als gunner d:)b ). Werd wel helemaal gek van het continue gelocked worden. Totdat ik die soflam zag staan...bye bye soflam.
Props voor het vliegen!
Jij bent zeker wel handig met zo'n ding Jackal! *O*

Ronde ervoor op Noshahr Canals sprong één van de enemies uit de Little Bird, dat was een mooie kans om hem uit te proberen. :P

Thanks to Deere voor het repareren ervan, vloog namelijk nog wel is ergens tegen aan. hehe
Op zich wel een leuk ding om wat mee te leren vliegen. Ook een paar unlocks voor dat ding vrij gespeeld, zal 'm alleen maar leuker maken denk ik.

Al wel een paar keer met een jet gevolgen, maar nog niks unlocked, daarnaast vindt ik er ook weinig aan, aan die jets.
Gaat me veel te snel eigenlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Littlebird of de Z11W(dacht ik) zijn echt meesterlijke heli´s. Heerlijk maaien met die dingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dirk149 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:06:
[...]

Props voor het vliegen!
Jij bent zeker wel handig met zo'n ding Jackal! *O*
Thx, ik doe mijn best. Heb af en toe wel moeite om al die rottige masten te ontwijken.
Ronde ervoor op Noshahr Canals sprong één van de enemies uit de Little Bird, dat was een mooie kans om hem uit te proberen. :P

Thanks to Deere voor het repareren ervan, vloog namelijk nog wel is ergens tegen aan. hehe
Op zich wel een leuk ding om wat mee te leren vliegen. Ook een paar unlocks voor dat ding vrij gespeeld, zal 'm alleen maar leuker maken denk ik.
Deere is een top engi om bij je te hebben in de little Bird!
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:45:
Littlebird of de Z11W(dacht ik) zijn echt meesterlijke heli´s. Heerlijk maaien met die dingen!
Little Bird is dan toch iets fijner om mee te gooien en te smijten. Veel wendbaarder!

[ Voor 17% gewijzigd door Jackal131 op 11-01-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wtf is er met de MG36 aan de hand op nieuwe mappen?
Begin ik ermee dan zweeft ie boven m'n hoofd en switch ik er naar dan loopt de ps3 vast :(

Recon ook eens geprobeerd, ik wil die sniper ribbon...
Ik snap serieus niet hoe mensen fatsoenlijk kills kunnen maken met die wapens...
En dan maar 3 seconden stil kunnen houden werkt ook niet mee :(
Waarom zit daar niet standaard een bipod op en op die lompe lmg's wel???
Die ribbon gaat wel even duren, ben er nu al aardig klaar mee.
Nut voor het team 0,niks maar ik zal 'm halen...

USAS ook geprobeerd daarentegen.... bam bam bam kei leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk je het nu pas??? zuperkiwi

B2K map is de MG36 bugged, je ziet hem boven je hoofd hahaha

Wat betreft sniperen tja je kan het op verschillende manieren doen. Ik vind het wel leuk
om met de MK11 te lopen zonder vizier werkt perfect!

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:27:
Merk je het nu pas??? zuperkiwi

B2K map is de MG36 bugged, je ziet hem boven je hoofd hahaha

Wat betreft sniperen tja je kan het op verschillende manieren doen. Ik vind het wel leuk
om met de MK11 te lopen zonder vizier werkt perfect!
Inderdaad. Voor de unlocks en de assignments heb ik ook een snipre gun gepakt zonder scope. Werkt prima.
Voor mij in ieder geval beter te doen dan met scope.

Ook de ribbon is dan vrij simpel te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jackal131 op 11-01-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wel lastig is om de 50 ribbons te halen voor handgun en sniper. Behalve als je heel veel hardcore gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar jullie kunnen mikken, dat is het verschil.
Als ik beter had kunnen mikken dan had mijn K/D ook niet zo laag gestaan.
Nu met Recon en sniper rifle zakt ie zelfs nog meer, dat zegt toch wat...
En voor close combat zonder scope moet je dat wel kunnen....
Denk dat ik na het halen van de ribbons en lvl 50 de game eens even aan de kant leg.
Ja, het gaat om het plezier, maar als je vaker afgeschoten wordt dan iemand afschiet gaat het plezier snel verloren...

*lees net dat je de bipod op sniper rifles na 60 kills unlocked, da's kak :P *

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 12-01-2012 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 09:00
Jackal131 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:57:
Little Bird is dan toch iets fijner om mee te gooien en te smijten. Veel wendbaarder!
dit komt omdat de little bird is ontworpen om snel en wendbaard te zijn :P
ik vind het wel jammer dat ze als 2 attack choppers de AH-1z en de MI-28 tegen over elkaar hebben gezet.
de MI-28 is eigenlijk veel sterker (in het echt)
had het liever gezien zoals bad company 2 met een AH-64 en een MI-28. ook mogen de rocketpods wel wat sterker tegen infanterie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:35:
Ja maar jullie kunnen mikken, dat is het verschil.
Als ik beter had kunnen mikken dan had mijn K/D ook niet zo laag gestaan.
Nu met Recon en sniper rifle zakt ie zelfs nog meer, dat zegt toch wat...
En voor close combat zonder scope moet je dat wel kunnen....
Denk dat ik na het halen van de ribbons en lvl 50 de game eens even aan de kant leg.
Ja, het gaat om het plezier, maar als je vaker afgeschoten wordt dan iemand afschiet gaat het plezier snel verloren...

*lees net dat je de bipod op sniper rifles na 60 kills unlocked, da's kak :P *
Gewoon ff doorzetten. Ribbon en assignment halen en verrvolgens niet meer naar de Recon class kijken als sniper. Ik speel alleen recon om met de MAV te spelen.

Als je de USAS hebt vrij gespeeld, dan kan je je k/d een beetje opkrikken in Metro >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja richten is niet alles een goede verbinding is ook makkelijk, hoef je tenminste niet 6 clips leeg te schieten. Als je met een MK11 de tegenstander 3 keer raak is ie gegearandeerd dood (vaak al na 2 keer).

Mooi is dat K/D bij mij is ie ook niet perfect hoor, ga maar eens oefenen met de Jets haha zonder dat je flares hebt.

Nou gisteren even de rocketpods uitgeprobeerd op mijn Jet. Wat een brakke bedoeling vooral omdat mijn medespelers niet konden vliegen. Ik moest het opnemen tegen 2 heli's en 2 Jets. Ben maar weer overgegaan op heat seekers. Moet zeggen dat het wel makkelijk is als je grond targets aan het verkloten bent bij conquest. Maarja de Jet is er om de helis te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
[...]

Thx, ik doe mijn best. Heb af en toe wel moeite om al die rottige masten te ontwijken.
ehh, dat heb ik gemerkt haha, geen prob, heb ik soms ook last van. :).
Is wel altijd gezellig in een chopper :).
Vooral als je de chopper niet ziet als piloot, maar wel als gunner haha.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga het vanmiddag weer proberen...
Nadat ik die sniper rifle ribbon heb laat ik de sniper rifles ook voor wat het is.
Al is de QBU-88 (assignment) best een lekker (sterk) wapen.
In BFBC2 vond ik recon hardstikke leuk, maar in BF3 bak ik er niks van.
En dat ligt vooral aan dat steady aimen, waar ik dus moeite mee heb;
als ik net een beetje de goeie aim heb gevonden beweegt ie alweer...
Ik snap ook niet dat ik mensen tegenkom met 14 service sterren op 1 sniper wapen... :?

Net even mijn battlelog bekeken, gisteren van de 16 potjes 1 gewonnen en totaal maar 3 met een positieve K/D...
Dat ik recon vol ga maken met de USAS is vrijwel zeker: mijn eerste potje met dat ding gelijk 16 kills.
Straks Frags erop en knallen maar haha

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 12-01-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyt_ schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:43:
[...]
ehh, dat heb ik gemerkt haha, geen prob, heb ik soms ook last van. :).
Is wel altijd gezellig in een chopper :).
Vooral als je de chopper niet ziet als piloot, maar wel als gunner haha.
Daar wordt ik inderdaad helemaal gek van. Daarom is het wel handig om de andere heli te spotten, zodat ik weet waar deze is. Ik maar steeds rondjes draaien en de andere heli maar niet zien.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Denk je; ik kan daar wel tussendoor zigzaggen, ben je even vergeten dat je in de Havoc zit ipv Viper

Voor diegene die het nog niet weten; met pijltje naar beneden + rechter stick kun je rond kijken in een jet of heli, handig mocht je de enemy kwijt zijn. Hou je iets meer controle dan schakelen naar 3rd person.

[ Voor 25% gewijzigd door johan bos op 12-01-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Jackal131 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:50:
[...]

Daar wordt ik inderdaad helemaal gek van. Daarom is het wel handig om de andere heli te spotten, zodat ik weet waar deze is. Ik maar steeds rondjes draaien en de andere heli maar niet zien.
:D
ja maar mijn crosshair gaat soms net niet hoog genoeg :D. Lekker drama altijd heerlijk :d.
Vrijdag en zaterdag heb ik weer tijd voor battlefield :). >:)

@deere, thx dat wist ik niet is wel handig idd :).
zal het eens proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door Phyt_ op 12-01-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johan bos schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:53:
[...]
Voor diegene die het nog niet weten; met pijltje naar beneden + rechter stick kun je rond kijken in een jet of heli, handig mocht je de enemy kwijt zijn. Hou je iets meer controle dan schakelen naar 3rd person.
Je wilt niet weten hoe lang ik daar al naar gezocht heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Jackal131 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:09:
[...]

Je wilt niet weten hoe lang ik daar al naar gezocht heb....
Nu je het over weetjes hebt: het schijnt dat je een granaat kunt vasthouden met L2 en dan R1 ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dynamix schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:14:
[...]Nu je het over weetjes hebt: het schijnt dat je een granaat kunt vasthouden met L2 en dan R1 ingedrukt houden.
Om te koken??
Ik ga het eens proberen vanmiddag!!!
Ik ga vanmiddag a la streetfighter alle mogelijke knoppencombinaties langs om te kijken wat er gebeurt...
Misschien gooi ik er wel een Shuryoken uit haha :P

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 12-01-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:34

Licko

ZVDK

johan bos schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:53:
[...]

Denk je; ik kan daar wel tussendoor zigzaggen, ben je even vergeten dat je in de Havoc zit ipv Viper

Wist dat het kon, alleen geen idee hoe. Thanks :D

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:18

-tom-562

Oliesjeik

Frerk schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:23:
[...]

Thermal vision helpt wel als mensen niet voor een tank staan maar op de bovenverdieping van een donker huis zitten en je dat allemaal in een oogwenk kan zien. Het is wel handig om precies te weten waar iedereen zit, je wilt geen RPG tegen je rear side.
Ik speel altijd met thermal vision. Gisteren op Noshar Canals als rus in een tank lekker snipers terug snipen/opblazen met je tank die op het dak zitten bij de Dry Dock. Ik stond met m'n tank net buiten de spawnbase. Normaal zie je die dus helemaal niet met je tank.
Met thermal vision zie je de mannetjes heel snel tussen gebouwen en objecten enzo (ideaal om ze op te blazen tussen de containers b.v.)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

dvdkiwi schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:48:
Ik ga het vanmiddag weer proberen...
Nadat ik die sniper rifle ribbon heb laat ik de sniper rifles ook voor wat het is.
Al is de QBU-88 (assignment) best een lekker (sterk) wapen.
In BFBC2 vond ik recon hardstikke leuk, maar in BF3 bak ik er niks van.
En dat ligt vooral aan dat steady aimen, waar ik dus moeite mee heb;
als ik net een beetje de goeie aim heb gevonden beweegt ie alweer...
Ik snap ook niet dat ik mensen tegenkom met 14 service sterren op 1 sniper wapen... :?

Net even mijn battlelog bekeken, gisteren van de 16 potjes 1 gewonnen en totaal maar 3 met een positieve K/D...
Dat ik recon vol ga maken met de USAS is vrijwel zeker: mijn eerste potje met dat ding gelijk 16 kills.
Straks Frags erop en knallen maar haha
Ik weet zo niet meer wat de assigments precies zijn maar volgens mij tellen de criteria ook terwijl je met een andere class speelt. (het knifen en spotten)
Ik speel eigenlijk nooit met de recon class. En als ik recon class pak, speel ik niet als sniper. Het levelen heb ik tot nu toe gedaan door rond te rennen met shotguns. Op de een of andere krijg ik niemand dood geschoten met de sniperguns. Al staat men 50 meter verder stil van me vandaan, dan nog moet ik er complete magazijnen op leeg schieten. Om vervolgens nog dood te gaan door die persoon.

Maar vreemd genoeg had ik wel beide assignents voor de recon als eerste unlockt.

En de berichten over het kijken in de jet/heli en de granaat (als dat werkt) mogen wel in de startpost worden opgenomen. Dat dat kon wist ik dus ook niet.

Zijn trouwens de 2de assignment guns voor assault en engineer de moeite waard? Ik heb niet echt zin om SQDM en CQ te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Sniperen ging gisteren super lekker :) Was op Tehran Highway dat we alle punten hadden gecaptured (CQ) en alle vijanden (US) bovenop de berg stonden. Stond met M98 en 12x scope op de brug bij B en had er achter elkaar een paar te pakken die of in het gebouwtje stonden (en een headie de enigste mogelijkheid is) of ernaast liepen.

Zit nu op mn gemak de Support guns allemaal vrij te spelen (alle scopes etc) en gisteren begonnen aan de M240B, ook erg fijn! De T88 valt me keer op keer toch tegen, in BFBC2 was hij veel bruter en fijner om mee te spelen. M60, M27, PKP, M249 zijn al vrijgespeeld (volgens mij mis ik er nog 1).

Sniper classe in BFBC2 vond ik ook "fijner" en daar speelde ik ook veel meer aanvallend mee (Recon laat ik nu veelal links liggen, service star gehaald, ok done :p ). De Semi automatische T88 zonder scope (of 4x scope) was een geweldig wapen om aggressief mee te spelen in de voorste linies.

Sniper vrijspelen heb ik veelal ook met andere guns gedaan (PDW of shotgun), kan je tenminste medium/short range meekomen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehh ik heb een vraag hoe wen ik aan de controller van een ps3? ik heb altijd al op mijn laptop gespeeld en ik heb laatst een ps3 gehaald +bf3 maar ik wen er maar neit aan die controller heeft iemadn een tip of wat ik heb altijd een slechte kd ratio door dat ik er niet aan wen:P sorry voor de of topic vraag.

plz reply alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:42:
ehh ik heb een vraag hoe wen ik aan de controller van een ps3? ik heb altijd al op mijn laptop gespeeld en ik heb laatst een ps3 gehaald +bf3 maar ik wen er maar neit aan die controller heeft iemadn een tip of wat ik heb altijd een slechte kd ratio door dat ik er niet aan wen:P sorry voor de of topic vraag.

plz reply alvast bedankt
Hier is maar 1 antwoord mogelijk: oefenen, oefenen, oefenen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ja, dat is een moeilijke...Heb je toevallig de controller van de Xbox geprobeerd? Zoja, vond je dat beter? Anders gezegd, maybe moet je switchen als dat beter bevalt.

Ik heb voorheen ook alleen maar pc gespeeld, maar ik wende toch sneller dan ik had verwacht. Ik vind de controller zelf perfect en vind de Xbox controller niet fijn, andersom zijn er ook mensen die zweren bij de Xbox controller en de PS3 controller niets vinden.

Daarnaast: oefenen! Speel ook eens met je sensitivity van je pookje, dit kan ook nog wel eens uitmaken. Ik heb die van mij meestal iets lager staan de default instelling van een spel, omdat ik anders "all over the place" aan het richten ben.

[ Voor 0% gewijzigd door aramdin op 12-01-2012 11:54 . Reden: typo ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 00:58

invincible30

Psn: pelter29

Helaas heeft de ps3 versie last van input lag. Op de xbox speelt dit spel veel soepeler.
Google dit maar eens, dan zal je begrijpen wat ik bedoel.

Dice heeft dit al toegegeven en schijnt aan een oplossing te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:42:

plz reply alvast bedankt
Oefenen uiteraard, maar wat zeker kan helpen is om rush te gaan spelen en achter de front linies te blijven. Dit geeft je de nodige rust in een game en dus de tijd om te aimen. Daarnaast veel spotten, zodat je extra hulp hebt om te aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha klopt volkomen jaa ik had vroeger xbox 360 controller maar vond ik niet fijn maar ik zal spelen met de sensivity en ook zal ik meer rush spelen en achter de linies staan echt dankjewel voor de reply

i apreciate it:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

invincible30 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:57:
Helaas heeft de ps3 versie last van input lag. Op de xbox speelt dit spel veel soepeler.
Google dit maar eens, dan zal je begrijpen wat ik bedoel.

Dice heeft dit al toegegeven en schijnt aan een oplossing te werken.
hoppa, lekker met de rest mee lullen jongen! :z

Ik heb echt helemaal geen last van die zogenaamde input lag, en wat dan nog? Als iedereen er op de PS3 "last" van heeft dan maakt het ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:01:
haha klopt volkomen jaa ik had vroeger xbox 360 controller maar vond ik niet fijn maar ik zal spelen met de sensivity en ook zal ik meer rush spelen en achter de linies staan echt dankjewel voor de reply

i apreciate it:)
Wat ook een goede optie is: eerst flink oefenen in de single player. Dan vepruts je je online stats niet meteen en kun je eerst goed wennen aan de controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:08:
[...]

hoppa, lekker met de rest mee lullen jongen! :z

Ik heb echt helemaal geen last van die zogenaamde input lag, en wat dan nog? Als iedereen er op de PS3 "last" van heeft dan maakt het ook niet uit.
Fijn voor jou dat je er geen erg in hebt.
Ik heb beide versies, toch wel vreemd dan dat het verschil duidelijk voelbaar is, vindt je niet? :|
Zet de resolutie maar eens op 576p, ben benieuwd of je dan nog steeds vindt dat ik maar met de rest mee lul 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Klopt, dit is al eerder ter sprake gekomen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VTB schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:08:
[...]

Op de een of andere krijg ik niemand dood geschoten met de sniperguns. Al staat men 50 meter verder stil van me vandaan, dan nog moet ik er complete magazijnen op leeg schieten. Om vervolgens nog dood te gaan door die persoon.

Zijn trouwens de 2de assignment guns voor assault en engineer de moeite waard? Ik heb niet echt zin om SQDM en CQ te spelen.
Wat een moeite en geklaag over de recon klasse. LOL ik heb nergens last van als ik recon klasse speel speel ik met een MK11 + Cobra RDS + Tac light. Op deze manier kan je toch je team van waarde zijn. Lekker recon rushen. Als ik dan echt ga sniperen dan gebruik ik de M98B 12x en bolt nog iets werkt perfect.

Wat wel lastig is dat je die ribbons pas krijgt als je 7 enemies hebt vermoord, maarja dat is een kwestie van TDM spelen met de MK11 rush setup.

Wat betreft de 2e reeks wapens welke je ontvangt voor de Assigments: Assualt = L85A2 opzich een leuke wapen maar je moet een een scope vrijspelen. Engineer = QBZ-95B ik vind hem veel te langzaam reageren verders schiet ie wel fijn. Ik kan je alleen de L85A2 aanraden maar aan de andere kant als je met de Famas hebt gespeelt wil je niets anders meer.
aramdin schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:25:
Zit nu op mn gemak de Support guns allemaal vrij te spelen (alle scopes etc) en gisteren begonnen aan de M240B, ook erg fijn! De T88 valt me keer op keer toch tegen, in BFBC2 was hij veel bruter en fijner om mee te spelen. M60, M27, PKP, M249 zijn al vrijgespeeld (volgens mij mis ik er nog 1).
Enige 2 support wapens welke ik kan waarderen zijn de M27 en de M249 met die andere kan ik niet overweg. 2 mis je er nog MG36 en die andere B2K gun.
invincible30 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:16:
[...]

Fijn voor jou dat je er geen erg in hebt.
Ik heb beide versies, toch wel vreemd dan dat het verschil duidelijk voelbaar is, vindt je niet? :|
Zet de resolutie maar eens op 576p, ben benieuwd of je dan nog steeds vindt dat ik maar met de rest mee lul 8)7
Input lag zit er wel degelijk maar zoals gezegd als iedereen er last van heeft maakt het niet uit!
Wat meer problemen oplevert is als en mensen op de server spelen met een kut verbinding dat is pas klote!!

Maarja Input lag is al zo vaak aangehaald dat men zich gaat irriteren als het weer daarover gaat, kan ik wel begrijpen.

Dat krijg je als Kerst is geweest he ;) dat kan je ook wel merken op de servers hahaha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:21:

Input lag zit er wel degelijk maar zoals gezegd als iedereen er last van heeft maakt het niet uit!
Wat meer problemen oplevert is als en mensen op de server spelen met een kut verbinding dat is pas klote!!

Maarja Input lag is al zo vaak aangehaald dat men zich gaat irriteren als het weer daarover gaat, kan ik wel begrijpen.

Dat krijg je als Kerst is geweest he ;)
Halleluja! helemaal mee eens, mensen die met werkelijke lag je spel lopen te verzieken is veel vervelender dan dat ik 0.005sec later begin te draaien. Ik wed dat 98% van de PS3 players er niet eens erg in heeft dat het er is, pas nadat je het ergens gelezen/gehoord hebt merk je het pas.

Of wanneer je zoals invincible30 beidde versies speelt. Sorry had iets milder kunnen reageren, dacht dat je weer de volgende was die ongegrond de input lag uit de sloot trok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
[...]

Enige 2 support wapens welke ik kan waarderen zijn de M27 en de M249 met die andere kan ik niet overweg.
Had je laatst mn neef moeten zien, ik revivede hem (hij was Assault, ik Support met M60E4) op Metro door zijn kit te pakken. Daarna heeft hij 11 kills op rij gemaakt met de M60 en was hij verkocht hahah. M249 is het makkelijkste om mee te spelen, nette damage en hoge ROF. De andere guns zijn idd wat moeilijker (lagere ROF, hogere recoil, etc), maar geven mij meer voldoening.

De PKP Pecheneg vind ik samen met de M60 de "moeilijkste" Support guns en ermee rulen geeft een voldaan gevoel. De PKP heeft echter zo'n bruut geluid dat ik wel van hem/haar moet houden :p

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het gewoon jammer dat die reactie tijd van de meeste support wapens zo langzaam is.
Maar inderdaad in sommige maps zijn de spuiters heel erg fijn vooral in Metro. Ook bij SQUAD rush zijn ze fijn als je verdediger bent.

Die M60 geef wel veel damage man, gisteren een aantal keer door neergehaald. Nouja 50 kills heb je een holo laten we die maar eens proberen. Ik wil alle wapens met minimaal 1 ster hebben.

By the way, die Type 88 die kan ik niet eens kiezen. Moet je physical warfare pack hebben??? Ik kijk steeds bij de updates maar heb die nog niet gevonden?

Weet iemand die te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
In de gewone store (niet ingame store)

[ Voor 55% gewijzigd door johan bos op 12-01-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB

VTB

[...]

Wat een moeite en geklaag over de recon klasse. LOL ik heb nergens last van als ik recon klasse speel speel ik met een MK11 + Cobra RDS + Tac light. Op deze manier kan je toch je team van waarde zijn. Lekker recon rushen. Als ik dan echt ga sniperen dan gebruik ik de M98B 12x en bolt nog iets werkt perfect.

Wat wel lastig is dat je die ribbons pas krijgt als je 7 enemies hebt vermoord, maarja dat is een kwestie van TDM spelen met de MK11 rush setup.

Wat betreft de 2e reeks wapens welke je ontvangt voor de Assigments: Assualt = L85A2 opzich een leuke wapen maar je moet een een scope vrijspelen. Engineer = QBZ-95B ik vind hem veel te langzaam reageren verders schiet ie wel fijn. Ik kan je alleen de L85A2 aanraden maar aan de andere kant als je met de Famas hebt gespeelt wil je niets anders meer.

[...]
Juist geen moeite en geklaag vanuit mij mbt recon class. Ik wilde juist aangeven dat mocht je er niets van bakken als met sniperen je dmw van shotgun of de overige guns voor alle classes alsnog (makkelijk) de achievements kunt halen en levelen.
Beacon ergens neer plempen en de kills en spot bonussen vliegen binnen.

Dan hou ik het wel bij de Famas :)

Waar ik wel wat over te klagen heb is het brakke knife systeem. Meer dan de helft van de keren krijg je niet de kill animatie en sta je daar met je mesje. (ik heb altijd al een tic gehad om ipv te schieten meters achter iemand aan te rennen om hem proberen te knifen als ik de kans mogelijk acht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan bos schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:41:
In de gewone store (niet ingame store)
Ok thanks ik kijk steeds in de ingame store haha
VTB schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:44:
[...]

Juist geen moeite en geklaag vanuit mij mbt recon class. Ik wilde juist aangeven dat mocht je er niets van bakken als met sniperen je dmw van shotgun of de overige guns voor alle classes alsnog (makkelijk) de achievements kunt halen en levelen.

Dan hou ik het wel bij de Famas :)

Waar ik wel wat over te klagen heb is het brakke knife systeem. Meer dan de helft van de keren krijg je niet de kill animatie en sta je daar met je mesje. (ik heb altijd al een tic gehad om ipv te schieten meters achter iemand aan te rennen om hem proberen te knifen als ik de kans mogelijk acht)
Ja klopt ik heb daar ook problemen mee geen animatie alleen een kruisje en je wordt vervolgens neergemaaid door je tegenstander. Ik heb er steeds meer last van. Je moet blijkbaar je knife knop langer inhouden.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
T88 is idd de Physical Warfare pack. Recoil is hoog en dmg is meh. Ik wil de T88 LMG uit BFBC2 terug _/-\o_

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Volgens mij is die animatie alleen, als je van achter knived = instant kill.
van voren / zijkant is meerdere keren kniven , en zie je kruisje(hit marker), en moet je paar keer bashe of alsnog in de rug knive :).

QBB-95 heerlijke gun :).

[ Voor 6% gewijzigd door Phyt_ op 12-01-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:46:
[...]

Ok thanks ik kijk steeds in de ingame store haha

[...]

Ja klopt ik heb daar ook problemen mee geen animatie alleen een kruisje en je wordt vervolgens neergemaaid door je tegenstander. Ik heb er steeds meer last van. Je moet blijkbaar je knife knop langer inhouden.
Weetniet of het bij xbox playstation verschilt maar ik heb nergens last van met knifen. Je moet gewoon van achteren knifen, of opzij ! 324 geknifed nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er pas 124 maar het is wel vreemd dat ik sinds 1 week er last van heb.

Tjonge jonge ik co-op doen voor de sniper gun die je krijgt was heel benieuwd en dacht dat ie super was....wat een kut wapen! Ik denk dat er geen een snipergun zo fijn zal zijn als de MK11 en M98B.

Ik moet nog 1 wapen van Co-op maarja die komt nog wel.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VTB schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:44:
[...]
Bedoel je de TUG of de MAV? De MAV ergens neerplempen vind ik zonde. Hiermee haal je snel je spot bonussen en ribbons binnen (en dus de medal) en je kunt deze ook nog eens gebruiken om tegenstanders te killen. Dat killen gaat me de ene keer beter af dan de andere, maar heerlijk om die snipertjes te sarren en te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:12:

Tjonge jonge ik co-op doen voor de sniper gun die je krijgt was heel benieuwd en dacht dat ie super was....wat een kut wapen! Ik denk dat er geen een snipergun zo fijn zal zijn als de MK11 en M98B.

Ik ben zelf behoorlijk verslaafd aan de M40b met 12x, silencer en bipot. Op kleinere maps/rush vaak de MK11 met kleine scope en wisselende attachments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer die M98B eens vrij te spelen neem dan de 12x scope en de straight pull bolt.
Ik neem geen silencer omdat de bulletdrop heeeel erg toeneemt. Gruwelijk fijn.

Wat is je naam op battlelog dan?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al heeft iemand zin om zo nu en dan een keer een potje bf3 te doen ad me dan ff op playstation mijn psn is luukjuhNL trouwens heel erg handige topic is echt heel relaxt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je doet nu net of dat Co-op een straf is om te spelen. Heb gisteren met Dynamix co-op gespeeld en voor we er erg in hadden waren we alweer 3 uurtjes verder.
Er zitten best leuke missies in co-op....en dan komen die wapens vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het knifen werkt inderdaad alleen van achteren...
Van de zijkant "aai" je de vijand alleen met je mes.
Van achteren heb ik nog geen één keer de animatie gemist zeg maar...
Als je dan iemand knived die de "noob punisher" dog tag heeft is het helemaal leuk haha :P

En de lekkerste Support gun?
Voor mij waren dat de standaard Ru en US guns, die PKP, M247 en M60 vind ik te log en te traag.
Maar nadat ik de MG36 heb vrijgespeeld is dat zonder twijfel mijn nummer 1 support gun!!

Voor Assault gebruik ik ook nog steeds de eerste wapens, net als bij engineer.

Ik gaat zo maar een Recon spelen zonder scope, kijken of het lukt ;)
Thanx voor de tip moulin en Jackal :)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 12-01-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1

Je bedoelt de M39 EMR neem ik aan? Die had ik ook al unlocked en er even mee gespeeld en was ook geen succes. Wat een proppeschieter zeg!

81 shots fired, 0 kills, 8.6 % accuracy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan

Alquan

Ik vind hem juist heel fijn :)
Heel handig als agressieve 'countersniper' bij rush (met de acog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:10:
[...]

Je doet nu net of dat Co-op een straf is om te spelen. Heb gisteren met Dynamix co-op gespeeld en voor we er erg in hadden waren we alweer 3 uurtjes verder.
Er zitten best leuke missies in co-op....en dan komen die wapens vanzelf wel.
Ligt eraan op welke manier je Co-op moet spelen. En daar zit hem het probleem. Ik heb het via public moeten doen ivm geen gehoor van friends. Nou ik kan je melden dat het zeer klote is omdat op die maniet te doen. Steeds gaan ze weg omdat het bijv. niet lukt, ik hard heb gedaan, ik moet vliegen of andersom, met die snipe level gewoon beginnen te knallen omdat ze geen engels kunnen ik neem aan dat je dan wel begrijpt dat het voor mij geen plezierig avond was!

@zuperkiwi geen probleem ;)
Jimmy-time1 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:45:
[...]

Je bedoelt de M39 EMR neem ik aan?
Ja die bedoel ik.

Misschien is ie wel fijn om met rds te spelen. Maar opzich met een scope voor lang afstanden zeer verrot!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:57:
[...]

Ligt eraan op welke manier je Co-op moet spelen. En daar zit hem het probleem. Ik heb het via public moeten doen ivm geen gehoor van friends. Nou ik kan je melden dat het zeer klote is omdat op die maniet te doen. Steeds gaan ze weg omdat het bijv. niet lukt, ik hard heb gedaan, ik moet vliegen of andersom, met die snipe level gewoon beginnen te knallen omdat ze geen engels kunnen ik neem aan dat je dan wel begrijpt dat het voor mij geen plezierig avond was!

@zuperkiwi geen probleem ;)
Dan moet je ook niet met randoms spelen :P
Gewoon spelen met iemand uit je friendslist. Bij een aantal zaken is het inderdaad zo dat je duidelijke afspraken moet maken. Als je dat bij de sniper missie bijvoorbeeld niet doet, dan is de kans dat de missie lukt bijzonder klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, zitten inderdaad leuke maps bij.

@dvdkiwi: heb je voor Assault de Famas en voor Engineer de HK53 al geprobeerd? Voor allebei geldt wel dat je eerst een scope moet vrijspelen anders zijn het rot wapens. Vooral met de Famas zal je anders denken over je standaard keuze bij assault. M16A3 zo te zien aan het aantal kills.

EDIT: hoe wordt je veteran?? of moet je dan meerdere BF's hebben gespeeld?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:05:
EDIT: hoe wordt je veteran?? of moet je dan meerdere BF's hebben gespeeld?
Inderdaad...je moet meerdere BF's gespeeld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB

VTB

Jackal131 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:29:
[...]

Bedoel je de TUG of de MAV? De MAV ergens neerplempen vind ik zonde. Hiermee haal je snel je spot bonussen en ribbons binnen (en dus de medal) en je kunt deze ook nog eens gebruiken om tegenstanders te killen. Dat killen gaat me de ene keer beter af dan de andere, maar heerlijk om die snipertjes te sarren en te killen.
Ik bedoel de TUG. MAV heb ik toevallig gisteravond pas vrij gespeeld.

Ik ben laaste wel een keer dmv een animatie van voor geknifed. Dat zou dus ook moeten kunnen.
Dan zal het probleem wel zijn dat ze net iets draaien waardoor ik ze van de zijkant raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:28:
[...]

Halleluja! helemaal mee eens, mensen die met werkelijke lag je spel lopen te verzieken is veel vervelender dan dat ik 0.005sec later begin te draaien. Ik wed dat 98% van de PS3 players er niet eens erg in heeft dat het er is, pas nadat je het ergens gelezen/gehoord hebt merk je het pas.

Of wanneer je zoals invincible30 beidde versies speelt. Sorry had iets milder kunnen reageren, dacht dat je weer de volgende was die ongegrond de input lag uit de sloot trok.
Geeft niets hoor. Ik kom niet zo heel vaak op dit forum.
Vindt het op beide consoles trouwens een topspel, dus game on! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:18

-tom-562

Oliesjeik

Alquan schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:49:
Ik vind hem juist heel fijn :)
Heel handig als agressieve 'countersniper' bij rush (met de acog)
Ik gebruik hem op de wat krappere maps. BV Seine Crossing bij het huis waar je direct inloopt vanaf de US Spawn (waar je uitkijkt op 3 vlaggen). Vaak zijn de bolt-action snipers dan net te traag

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
M39 is niet verkeerd hoor en zou ik in kleinere maps ook eerder nemen dan een bolt action.

@Jackal
Ik zag jullie gisteren inderdaad lekker bezig zijn met Coop. Eerste keer dat ik die maps speelde was ik ook erg onder de indruk. Geluid lekker hard over de koptelefoon en liet mezelf lekker meeslepen in de sfeer en omgevingen. Sniper level vond ik erg vet de eerste keer dat ik die speelde. Targets afspreken, aftellen en BAM. Op naar volgende Vantage Point en gaan!

Famas en HK53 zijn erg fijne guns idd, vooral de Famas is een regelrechte aanrader.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bolt action is ook niet fijn in kleinere maps. Daarvoor gebruik ik meestal de MK11 of SKS Rush setup.

Al moet ik zeggen dat de L96 in Metro zonder scope perfect schiet. (ik moest 10 kill hebben om de trophy te krijgen zodoende haha. ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:48:
Probeer die M98B eens vrij te spelen neem dan de 12x scope en de straight pull bolt.
Ik neem geen silencer omdat de bulletdrop heeeel erg toeneemt. Gruwelijk fijn.

Wat is je naam op battlelog dan?
de toenemende bullet drop vind ik juist wel een leuke extra uitdaging :) en het is handig tegen counter-snipers aangezien je niet zichtbaar wordt op de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Jackal131 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:00:
[...]

Dan moet je ook niet met randoms spelen :P
Gewoon spelen met iemand uit je friendslist. Bij een aantal zaken is het inderdaad zo dat je duidelijke afspraken moet maken. Als je dat bij de sniper missie bijvoorbeeld niet doet, dan is de kans dat de missie lukt bijzonder klein.
Zelfs met afspraken kan het lastig zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op aanraden van Jackal en Moulin eens sniper zonder scope geprobeerd.
Eerste rondje met de SVD..... bam! 8 kills :P
Ribbon is binnen, thanx :)
Support net ook helemaal rondgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolandp schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:32:
@Tii: Weet je zeker dat je alle mannetjes aan jouw kant van het water dood hebt? Er zit niet toevallig nog eentje verstopt achter een auto ofzo? Die vantage point progress wordt volgens mij pas getriggerd wanneer ze allemaal dood zijn.
Beetje laat, maar ja, ik weet het zeker. We hebben het twee keer gedaan en twee keer kwamen we daar niet verder. Voorheen zijn we wel verder gekomen. Binnenkort maar weer is proberen, begin nu echt een hekel te krijgen aan die missie. Iemand tips hoe je het kan doen zonder gezien te worden, het gaat bij mij vaak fout als er drie groepen van drie tegenstanders komen. (Vlak voor het einde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:39:
Op aanraden van Jackal en Moulin eens sniper zonder scope geprobeerd.
Eerste rondje met de SVD..... bam! 8 kills :P
Ribbon is binnen, thanx :)
Support net ook helemaal rondgespeeld :)
Zo zie je maar weer. Je kunt ons gewoon op onze blauwe ogen geloven... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat blijkt wel :P
De assignment met de repair tool heb ik nu eindelijk ook :)
Sinds ik wat dingen heb proberen te halen is het verschil tussen mijn deaths en kills helaas met 60 toegenomen...
Dat wil ik weer terugbrengen maar dat is bijna onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:27:
Sinds ik wat dingen heb proberen te halen is het verschil tussen mijn deaths en kills helaas met 60 toegenomen...
Dat wil ik weer terugbrengen maar dat is bijna onmogelijk...
Ik zeg: USAS met frag rounds op Metro.... *O*

Pagina: 1 ... 33 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.