Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
its_Lochii schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:25:
[...]

Ben je er zeker van dat het niet je pc of laptop is die Battlelog heeft aan staan? Als je Battlelog open hebt hoor je namelijk een geluidje zodra er een nieuwe battle report is ;-)
Battlelog staat inderdaad open, maar dat doet ie al vanaf het begin van BF3 + ik sta niet toe dat m'n Opera geluiden produceert.

Dit komt echt van de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem opgelost.
thanks to the Game mania store delft.
Cd is idd stuk. Gelukkig voor een zachte prijs een nieuwe. Straks weer spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:32:
Probleem opgelost.
thanks to the Game mania store delft.
Cd is idd stuk. Gelukkig voor een zachte prijs een nieuwe. Straks weer spelen
Hadden zij enige idee, hoe dat kom gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
its_Lochii schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:29:
Weet iemand toevallig of de javelin bugged is op dit moment? Ik heb hem pasgeleden samen met een maat geprobeerd (hij targette heli's met zijn soflam) maar geen enkele rocket van de javelin raakte hem. Hij keek door zijn scope en zei dat de raket van de javelin een paar keer om de heli heen cirkelt en dan gewoon weg is. Erg apart, want ik had zelfs extended explosives zodat ik meer rockets had maar geen enkele raket was raak.
Hij mist soms maar ik hit er regelmatig choppers mee. Met een maat in de tank, hij krijgt een lock in CITV, ik jump eruit, Javelin weg, rustiger verder rijden en na 10 seconden een paar kills (ze gaan wel behoorlijk traag). Volgens mij is hij niet bugged en heb je gewoon een paar keer pech gehad.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Ton schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:45:
[...]

Hij mist soms maar ik hit er regelmatig choppers mee. Met een maat in de tank, hij krijgt een lock in CITV, ik jump eruit, Javelin weg, rustiger verder rijden en na 10 seconden een paar kills (ze gaan wel behoorlijk traag). Volgens mij is hij niet bugged en heb je gewoon een paar keer pech gehad.
Mja ik heb het idee dat die CITV betere lock geeft dan Soflam. Maar die Javalin is al sinds patch 1 waardeloos. Ze dalen nu veel te snel waardoor je tanks normaal alleen op de banden raakt maar 9/10 schoten gaat daardoor gewoon de grond in. Als je een lock hebt moet die echt lang blijven zitten en als sniper heb je vaak die tijd niet (mijn soflams worden altijd binnen 1 minuut gepakt waardoor je lock weg is en de javalin pleite gaat).

Weet je zeker dat de lock erop bleef en niet eraf ging? Hij moet de hele tijd lock hebben tot het moment dat de javalin raak is. Het is niet zo dat zodra de javalin weg gaat hij naar zijn doelwit gaat en de soflam eraf mag.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 08-01-2012 14:55 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk149 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:35:
[...]

Hadden zij enige idee, hoe dat kom gebeuren?
De krassen die er op zaten waren te heftig. PS3 disk is niet bij hun te maken. Is te gevoelig. Deze krassen zijn veroorzaakt door een kindje van een vriendin van ons (bleek later van mijn vrouw) Deze vond mijn ps3 cd leuker dan ze eigen speelgoed.
Maar ik kan nu weer gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:14
@jeanlock klote, och lang leve verzekering voor dit soort dingen :).

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyt_ schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:19:
@jeanlock klote, och lang leve verzekering voor dit soort dingen :).
Gaje zo nog spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
pff ff pauze ;) kom zo nog wel ff moet ff uurtje er vanaf zit al vanaf half 10 te spelen ofzo :D

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
Martinspire schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:54:
[...]

Mja ik heb het idee dat die CITV betere lock geeft dan Soflam. Maar die Javalin is al sinds patch 1 waardeloos. Ze dalen nu veel te snel waardoor je tanks normaal alleen op de banden raakt maar 9/10 schoten gaat daardoor gewoon de grond in. Als je een lock hebt moet die echt lang blijven zitten en als sniper heb je vaak die tijd niet (mijn soflams worden altijd binnen 1 minuut gepakt waardoor je lock weg is en de javalin pleite gaat).

Weet je zeker dat de lock erop bleef en niet eraf ging? Hij moet de hele tijd lock hebben tot het moment dat de javalin raak is. Het is niet zo dat zodra de javalin weg gaat hij naar zijn doelwit gaat en de soflam eraf mag.
Die problemen heb ik niet. Een Javelin zonder laser lock doet 33 damage ongeacht waar de raket de tank raakt. Deze moet dan ook gewoon een vrij pad naar het doelwit hebben, net als een RPG. Een Javelin met lock doet een top down attack, gaat meteen de lucht in en disabled een voertuig direct, weet niet precies hoeveel damage. Nadeel hierbij is dat ze inderdaad nogal eens tegen een gebouw ofzo aanvliegen waardoor ze missen, net als de guided shell, maar de tank missen gebeurt bij mij maar amper. Zeker niet 9/10 keer.

Dat met die lock durf ik niet met zekerheid te zeggen. Met name in de chopper heb ik nogal eens een hit met de guided wanneer de lock alweer weg is. Maar de combi SOFLAM/Javelin gebruik ik maar amper, vrijwel alleen maar CITV/Javelin tegen aircraft. Ik ben wel altidj de vaste tank driver dus zou mn maat moeten vragen of hij die lock altijd vast houdt.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr Ton op 08-01-2012 17:39 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Laatst online: 31-07 19:34
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:57:
[...]

De krassen die er op zaten waren te heftig. PS3 disk is niet bij hun te maken. Is te gevoelig. Deze krassen zijn veroorzaakt door een kindje van een vriendin van ons (bleek later van mijn vrouw) Deze vond mijn ps3 cd leuker dan ze eigen speelgoed.
Maar ik kan nu weer gamen.
Ah wist niet dat de disk beschadigd was aan de buitenkant. ;)
Mooi dat je iig weer online kunt!
Ik dacht dat ik jouw een paar rondjes in mijn squad had gezien? Of iig in hetzelfde team.
In de loop van de middag ofzo? (Sync149)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
jep hij joinde ons ook idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt idd heren.

Was er weer ff.
Straks weer. nu even koken.
Straks weer me MAV uitproberen. Wie heeft er zin om straks een paar rondjes mee te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Na bijna een week nog geen reactie op m'n ticket, geweldig, die 24 uurs garantie :')
Wel een leuk spel trouwens, ondanks dat ik dus niet bij Battlelog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
Zit al een tijdje mee te lezen

Zelf ook een account aangemaakt

Ik speel het ook op de ps 3

Nickname steppa87 voor wie me toe wilt voegen

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lag/rubberbanding op alle servers waar we gespeeld hebben. Tanks en mannetjes die warpen....wtf is going on DICE/EA???

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Jackal131 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:19:
Lag/rubberbanding op alle servers waar we gespeeld hebben. Tanks en mannetjes die warpen....wtf is going on DICE/EA???
Op xbox ? In dat geval, had ik hier ook last van, mannetjes waren niet dood te krijgen + een hoop gelag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:21:
[...]

Op xbox ? In dat geval, had ik hier ook last van, mannetjes waren niet dood te krijgen + een hoop gelag...
Op PS3. In dat geval lijkt het of er onderhoud is aan de servers.
Poppetjes dood krijgen?? Ik stond nog geen 2 meter van een gastje en schoot hem in de rug. 1 volledige clip om hem neer te krijgen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aCb1780
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:30
Wat is een tank toch leuk. Zeker als je amper last hebt van helikopters en engineers.

Op Caspian Border 7000 punten alleen met de tank. Van vlag naar vlag iedereen die je tegen komt overhoop schieten.

Gaan ze die Termal vision nerfen? Het is toch net als de IRNV een soort hack. Maar mij hoor je daarover niet klagen hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
its_Lochii schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:29:
Weet iemand toevallig of de javelin bugged is op dit moment? Ik heb hem pasgeleden samen met een maat geprobeerd (hij targette heli's met zijn soflam) maar geen enkele rocket van de javelin raakte hem. Hij keek door zijn scope en zei dat de raket van de javelin een paar keer om de heli heen cirkelt en dan gewoon weg is. Erg apart, want ik had zelfs extended explosives zodat ik meer rockets had maar geen enkele raket was raak.
Ik had dit vandaag ook, maar dan op een tank.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik had afgelopen week met de MAV een paar rondjes gespeeld, maar ik krijg die road kills maar niet.

Er waren vet veel soldiers stil, ik ga op een van de soldiers af, niks.

Ik wil een sniper killen die in een prone position ligt, nee, hij valt van de berg af door de MAV.

Heb diverse youtube video's gekeken, maar nog steeds niet.

Iemand tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoeg snelheid maken: redelijke hoogte in korte tijd dalen richting tegenstander. Duurde bij mij ook even voordat ik het helemaal gewend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:40
Zucht... als je niet met GoTters speelt is het vervelend om in de CITV te zitten. Mijn driver heeft zelden gided missiles. Andersom lukt ook nooit. Heb guided missiles als secondary maar zelden een citv-spotter.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Als je in een squad zit met wat hogere ranks gaat het meestal wel. Met al die nieuwe kerst spelers is het niets meer dan een extra spawn plek

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Jackal131 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:24:
[...]

Op PS3. In dat geval lijkt het of er onderhoud is aan de servers.
Poppetjes dood krijgen?? Ik stond nog geen 2 meter van een gastje en schoot hem in de rug. 1 volledige clip om hem neer te krijgen.
Ze hebben echt een hoop recht te breien met die februari patch! |:( Ik word zelf knettergek van de "bad luck" deaths en het lege scorebord na gerevived te worden. En waar blijft die veel beloofde aanpassing aan de flashlights? Over VoIP ga ik niet eens beginnen, want dan gaan m'n haren direct omhoog staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:00
bad luck deaths zijn idd irritant. eerst nooit zoveel last van maar laatst ineens een paar keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nou net boven de 500 MAV kills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

aCb1780 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:19:
Wat is een tank toch leuk. Zeker als je amper last hebt van helikopters en engineers.

Op Caspian Border 7000 punten alleen met de tank. Van vlag naar vlag iedereen die je tegen komt overhoop schieten.

Gaan ze die Termal vision nerfen? Het is toch net als de IRNV een soort hack. Maar mij hoor je daarover niet klagen hoor. ;)
Het is wel heel erg makkelijk met thermal vision, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Zeker! Alleen net als met de IRNV is de grafische pracht de praal die Battlefield 3 genoemd wordt dan ver te zoeken. Als je het dan weer uitzet heb ik altijd: owja, zo vet ziet <insert level> er eigenlijk uit :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

De PlayStation 3 versie van Battlefield 3 kampt jammer genoeg met enkele problemen. Zo klagen veel gamers over lag, maar ook de chat is niet probleemloos. Tot nu wisten we enkel dat DICE op de hoogte was van deze problemen en er naar aan het kijken was, maar vandaag kunnen we jullie mededelen dat ze goede vooruitgang boeken.

Wat dit nu precies betekent of wanneer ze denken met een definitieve oplossing te komen laten ze in het midden, maar Battlefield 3′s global community manager, Daniel Matros, wist nog wel te vertellen dat de oplossing er uiteindelijk wel komt. Laten we hopen dat dit in niet meer ver van ons is verwijderd.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst de vijfde co-op missie geprobeerd, echter kom ik niet meer voorbij het punt dat je eerst een tiental tegenstanders aan je eigen kant van het water moet knallen en vervolgens een trap op moet (vantage point). Ik ben hier al eerder gekomen en dan ging het level verder als ik bovenaan stond, nu gebeurt er jammer genoeg niks, waardoor mijn team ook niet doorloopt en dus geen nieuwe tegenstanders verschijnen.. Iemand ook dit probleem (gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-08 09:59
@Tii: Weet je zeker dat je alle mannetjes aan jouw kant van het water dood hebt? Er zit niet toevallig nog eentje verstopt achter een auto ofzo? Die vantage point progress wordt volgens mij pas getriggerd wanneer ze allemaal dood zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 13:02
Voor een assignment moet je een enemy vehicle destroyen met de torch. Gisteren lag er een enemy MAV op de grond dus ik dat ding kapot torchen. Kijk ik later bij mijn assignments en heeft hij die uiteindelijk niet mee geteld. WTF!

Ik dacht dat hier wel eens gestaan had dat die dingen meetellen of is dat inmiddels veranderd? Of is dit gewoon een bug geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Volgens mij is dat equipment en geen vehicle.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-10 14:10

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jimmy-time1 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:50:
Voor een assignment moet je een enemy vehicle destroyen met de torch. Gisteren lag er een enemy MAV op de grond dus ik dat ding kapot torchen. Kijk ik later bij mijn assignments en heeft hij die uiteindelijk niet mee geteld. WTF!

Ik dacht dat hier wel eens gestaan had dat die dingen meetellen of is dat inmiddels veranderd? Of is dit gewoon een bug geweest?
Dat vond ik een van de makkelijkere assignments, gewoon 1 RPG op een jeep/humvee/vodnik/etc, ding is disabled en nog een paar seconden torchen en klaar.
Of op een tank zodra die disabled is... je snapt 'm wel.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
aramdin schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:13:
Volgens mij is dat equipment en geen vehicle.
MAV = Micro Air Vehicle toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
I guess, maar ondanks de uitleg wordt dit volgens mij in Battlefield toch "gezien" als equipment (net als de Soflam of Spawn beacon)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
Ik heb wat zitten googlen en kom dit tegen:

http://battlelog.battlefi...view/2832654624825770072/

Daar staat ook in dat de MAV zou moeten tellen als vehicle. Ach ja, vanavond maar een nieuwe poging wagen.

Edit: de link is een fout bericht. Daar staat "destroy one enemy with repair torch" boven. My bad!

[ Voor 18% gewijzigd door Jimmy-time1 op 09-01-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet eerst die 1e engineer gun unlocken voor je die vehicle/equipment kan halen.
Verder zou een MAV gewoon moeten werken net als mortars, TUGS, spawn beacon of claymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
Die 1e assignment had ik al gehaald voor ik dit deed.

Die MAV lag buiten in het park in Operation Metro. Ik spotte hem eerst, dan hoor je ook nog: enemy vehicle spotted of iets dergelijks. Daarna dat ding kapot gemaakt met de torch maar helaas telde dit niet voor de assignment. Bad luck noem ik het dan maar. Die term zien we vaker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:04

StrongArmLance

Endless flow

---oeps---

[ Voor 95% gewijzigd door StrongArmLance op 09-01-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me nu trouwens af:
Kun je die MAV nog steeds als lift gebruiken om gebouwen op te komen? Zo ja: Werkt dat dan ook in maps als Seine Crossing of Metro?

Lijkt me wel handig om een keer bij Seine de eerste serie mcoms B te pakken door op het dak te gaan staan (of een lift naar de bovenste verdieping te nemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 12:49
Frerk schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:21:
[...]

Thermal vision of niet. Je hoort een tank al aankomen. Dan ben je gewoon niet slim als je er zo voor gaat staan dat diegene je kan zien. Of weglopen of als je iets wilt proberen flanken. Thermal vision heeft diegene niets aan als jij je slim opzet ten opzichte van de tank. Heb genoeg tanks met thermal vision met C4 platgelegd.

Gisteren overigens weer erg lekker potje op Metro. Echt een van mijn favoriete maps. We hadden al snel A en B gecaptured in conquest. Heel wat platgeschoten vanaf dat zijgangetje en bij de tweede roltrap. Daarna een aantal keer geflankt bij C en een hele hoop afgeschoten. Toen nog geflankt bij dat zijgangetje met de trap waar ze bij B probeerden te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john.monster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:36
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:29:
Laatst de vijfde co-op missie geprobeerd, echter kom ik niet meer voorbij het punt dat je eerst een tiental tegenstanders aan je eigen kant van het water moet knallen en vervolgens een trap op moet (vantage point). Ik ben hier al eerder gekomen en dan ging het level verder als ik bovenaan stond, nu gebeurt er jammer genoeg niks, waardoor mijn team ook niet doorloopt en dus geen nieuwe tegenstanders verschijnen.. Iemand ook dit probleem (gehad)?
Als je goed genoeg samen werkt zijn er daar geen vijanden te bekennen.
Met mijn broertje samen lukt dat bijna, de drie groepjes bij de sniper duren echter nog steeds net iets te lang.

Wie wil mij vanavond vergezellen om de coop op hard te voltooien? En de genoemde missie goed te spelen zodat de Bullseye trophy er een keertje komt.
Ik vind het vreselijk irritant dat een random potje 99 van d 100 keer een waardeloze medespeler oplevert.
Je hoeft echt niet zo goed te zijn hoor, als je maar samenwerkt en een headset is wel handig om te hebben.

Ik zoek een medespeler die de missies al wel eens gedaan heeft op easy of hoger en met een headset.

Voeg me aub toe op PSN. ID is Monjo.

PSN: Monjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Metro is ook 1 van mijn favorieten, kan zo "action packed" zijn, geweldig. We spelen er vaak echt naartoe, als we eerst de andere maps gespeeld hebben komt hij op het einde van de avond in de cycle terecht en dan slapen we maar een 20 minuten later hahah :)

Merk trouwens dat er op de B2K maps over het algemeen gezien minder wordt samengespeeld (in Conquest mode iig). Ben ik de enigste met dit gevoel of...?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
aramdin schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:21:
Metro is ook 1 van mijn favorieten, kan zo "action packed" zijn, geweldig. We spelen er vaak echt naartoe, als we eerst de andere maps gespeeld hebben komt hij op het einde van de avond in de cycle terecht en dan slapen we maar een 20 minuten later hahah :)

Merk trouwens dat er op de B2K maps over het algemeen gezien minder wordt samengespeeld (in Conquest mode iig). Ben ik de enigste met dit gevoel of...?
Hehe ben gisteren ook maar gaan slapen na Metro :)

Ik heb mijn server filter zo ingesteld staan dat hij geloof ik alleen servers toont die alle maps hebben aanstaan. Dus dan komen de nieuwe maps toch wel regelmatig langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:40
Frerk schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:21:
[...]

ik vind dat wel meevallen. Poppetjes gloeien niet meer zo hard sinds voor de patch; bepaalde camo is zelfs minder goed te zien met infrared dan in het gewone zicht. Hoop dan ook niet dt ze het nerfen, want IRNV is gewoonweg volkomen nutteloos geworden.

Van mij mag de USAS wel aangepakt worden. Maar hoogste prio heeft toch voice. En dat moet je blijven zeggen, anders gebeurd er niks :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

dangerpaki schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:57:
[...]

Thermal vision of niet. Je hoort een tank al aankomen. Dan ben je gewoon niet slim als je er zo voor gaat staan dat diegene je kan zien. Of weglopen of als je iets wilt proberen flanken. Thermal vision heeft diegene niets aan als jij je slim opzet ten opzichte van de tank. Heb genoeg tanks met thermal vision met C4 platgelegd.

Gisteren overigens weer erg lekker potje op Metro. Echt een van mijn favoriete maps. We hadden al snel A en B gecaptured in conquest. Heel wat platgeschoten vanaf dat zijgangetje en bij de tweede roltrap. Daarna een aantal keer geflankt bij C en een hele hoop afgeschoten. Toen nog geflankt bij dat zijgangetje met de trap waar ze bij B probeerden te komen.
Thermal vision helpt wel als mensen niet voor een tank staan maar op de bovenverdieping van een donker huis zitten en je dat allemaal in een oogwenk kan zien. Het is wel handig om precies te weten waar iedereen zit, je wilt geen RPG tegen je rear side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
En al helemaal niet tegen je achterkant. Dan heb je veelal een vehicle disabled en is het einde (meestal) nabij!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thermal vision is toch net een beetje voordeliger, vooral icm proximity scan. Als je een vlag wilt cappen of verdedigen is die combo in een compacte gebied van de capping area heel effectief. Schuilende enemies doen het voor niks want je ziet ze dan toch wel of je ziet op de minimap alsnog waar je moet zoeken.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aramdin schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:21:

Het samenwerken in B2K begint langzaam weer te komen. In het begin van de release was iedereen bezig met die assignments en minder met de game. Ik heb de guns al een tijdje en speel nu zelf ook gewoon weer normaal mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Frerk schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:23:
[...]

Thermal vision helpt wel als mensen niet voor een tank staan maar op de bovenverdieping van een donker huis zitten en je dat allemaal in een oogwenk kan zien. Het is wel handig om precies te weten waar iedereen zit, je wilt geen RPG tegen je rear side.
Jep daar helpt het zeker in bepaalde mate wel mee. Maar daarom heet het ook thermal vision. Als je er precies hetzelfde mee zou zien als zonder dan had het geen nut gehad om het in te voeren. Het moet natuurlijk wel voordeel bieden anders heeft het geen zin om het vrij te spelen.
En de meeste mensen die op een bovenverdieping van een donker huis zitten zijn MEESTAL toch bezig met campen en niet op de objectives spelen. Die mogen wat mij betreft af en toe door middels van zo'n tank wel gemotiveerd worden om gewoon op de objectives te spelen.
Daarnaast als je snel bent kan je vanaf zo'n gebouw zo'n tank snel disabelen voordat die doorheeft waar er vandaan geschoten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist een heerlijk potje Rush gespeeld op Metro met Phyt_. We waren de enige 2 met headset, waardoor Voip prima was. Ruim 8000 punten gepakt en met rewards kwam ik net boven de 25k uit.
Heerlijk samenwerking met Phyt_. Bij de 2 set Mcoms had de tegenstander ons aardig vast zitten tot we ze gingen flanken. Met nog een paar tickets te gaan wist Phyt_ de Mcom te armen en vast te houden.
Dit potje heeft me doen beseffen hoe belangrijk voip is voor deze game!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:40:
Zojuist een heerlijk potje Rush gespeeld op Metro met Phyt_. We waren de enige 2 met headset, waardoor Voip prima was. Ruim 8000 punten gepakt en met rewards kwam ik net boven de 25k uit.
Heerlijk samenwerking met Phyt_. Bij de 2 set Mcoms had de tegenstander ons aardig vast zitten tot we ze gingen flanken. Met nog een paar tickets te gaan wist Phyt_ de Mcom te armen en vast te houden.
Dit potje heeft me doen beseffen hoe belangrijk voip is voor deze game!!
Heden middag met Moulin11 ook met headset aan het spelen geweest. Ook met ze 2. Ging best goed. Maakt het spel wel veel leuker. Wij zaten in een tank. Dan is het ook zeer handig.
Samen werken is veel leuker dan nutteloos rond rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
Wiehebbenzin om nu ff te knallen @ steppa87

Edit @ ps3

[ Voor 14% gewijzigd door steppa87 op 09-01-2012 19:47 ]

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02 21:30
Steppa ik ga je ff proberen toe te voegen, mijn psn = smeersbergen

psn = smeersbergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
Check wacht op een plekje vrij in de game

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Ik blijf uiterst sceptisch, maar zou het dan toch echt gaan gebeuren?

http://mp1st.com/2012/01/...dates-for-ps3-next-month/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister nieuwe ontdekking gedaan met maat van me!
Met attack chopper op rush echt de gekste acties noodlandingen in vjiandelijk gebied, out of bounds net binnen laatste sec repareren er weer in en nieuwe hoogste killstreak gemaakt :P
Maar wel heel effectief dus met fire extinquisher 1 iemand flares!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Weet iemand hoe je platoon-leadership overdraagd op battlelog. Ik heb battlefield verkocht, daarom niet de aangewezen persoon om got platoon leadertje te spelen.

@dynamix; ..... hoop het voor je, heeft mij te lang geduurd

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 10-01-2012 09:18 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:50:
Gister nieuwe ontdekking gedaan met maat van me!
Met attack chopper op rush echt de gekste acties noodlandingen in vjiandelijk gebied, out of bounds net binnen laatste sec repareren er weer in en nieuwe hoogste killstreak gemaakt :P
Maar wel heel effectief dus met fire extinquisher 1 iemand flares!
Jezus gast, lees eerst even je verhaal na voordat je wat post.
Dit raakt echt kant noch wal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
Waarom tellen repairs aan een scoutheli (tijdens het vliegen) niet mee voor de punten van de scoutheli zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Tellen bij mij wel mee anders. gister nog als Helimechanic aan het werk geweest. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
Ik zat ook al even te kijken op battlelog. Het zal de UH-1Y Venom wel geweest zijn. (kan dat kloppen op CQ Noshar Canals?) Daar zijn geen unlocks voor zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond een paar frustrerende potjes gehad in rush. Er was een piloot die zo goed was dat je al in je base uit je tank geknald werd. T was gewoon baserapen wat die gast deed. K/D 20/0 ofzo. Was geen doorkomen aan. Voor zijn teamgenoten ook niet zo gezellig denk ik, bleef weinig voor ze over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Gister ook zoiets op Damavand Peak. (rush)
3 gasten die meteen doorliepen naar achteren en bij de deployment gingen kampen.
Je zou kunnen zeggen "had ze dan tegengehouden", maar tegen 1 tegen 3 was me te veel. :P

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johan bos schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:52:
Tellen bij mij wel mee anders. gister nog als Helimechanic aan het werk geweest. :+
Tja, als ik piloot ben valt er genoeg te repareren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan bos schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:52:
Was dat met Rush in canals? Ik werd gek van die scout heli. Volgens mij zat jackel131 erin hahaha. Als ik jullie join of unomomentodado dan speel ik altijd tegen jullie.

Gisteren moets ik ook lachen met Squad TDM ik join wat GoT-ers en kom tegen ze te spelen. Wel een paar mooie potten gespeeld tegen mijn friends haha en weer een paar Squad TDM winner ribbons gescored.
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:37:
[...]

Heden middag met Moulin11 ook met headset aan het spelen geweest. Ook met ze 2. Ging best goed. Maakt het spel wel veel leuker. Wij zaten in een tank. Dan is het ook zeer handig.
Samen werken is veel leuker dan nutteloos rond rennen
Was inderdaad zeer handig. Maar je moet zien dat je die guided missles krijgt die zijn gruwelijk fijn.
Wat me echter wel opvalt dat mijn tank altijd sneller kapot is dan mijn tegenstander terwijl ik altijd 1 guided missle meer op mijn target schiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:36:
[...]

Tja, als ik piloot ben valt er genoeg te repareren :o
Tja en als ik jullie probeer neer te maaien in mijn TSJUNGblabla vehicles kan je helemaal beginnen met repareren hahaha. Wat een pot was dat. Iedereen jumpt naar die TSJUNGBlabla en vervolgens heeft een gastje hem en gaat aan het einde van de map staan schieten????

Volgens mij kan hij beter aan het water staan voor de boten heli en Amtracs.

Sommige mensen snappen het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:37:
[...]

Wat me echter wel opvalt dat mijn tank altijd sneller kapot is dan mijn tegenstander terwijl ik altijd 1 guided missle meer op mijn target schiet?
Kan te maken hebben met de gekozen uitrusting. Ik heb zelf altijd reactive armor ingesteld staan. Kun je een inslag meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
of er staat nog een achter te repairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit altijd te twijfelen wat te nemen. Heb meestal proximity scan, thermal en guided missiles.

Misschien maar eens proberen om Armor te nemen.

PS Ik had al een paar keer het idee dat tegenstanders snel bij de Mcoms zijn haha. Nu ben ik er eindelijk achter en heb het een aantal keer geprobeerd en het scheelt aanzienlijk zon 10 sec. je tegenstander verwacht niet dat je zo snel bij hun Mcom bent >:)

Als de wacht periode in is gegaan om naar de volgende Mcoms kan je al lopen welliswaar met het risico dat je na 10 sec. dood bent. Ik probeer mijn squad vaak mee te lokken maar dat werkt niet ze zijn bang voor hun KD score haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:02:
Ik zit altijd te twijfelen wat te nemen. Heb meestal proximity scan, thermal en guided missiles.

Misschien maar eens proberen om Armor te nemen.
Als je veel met dezelfde vrienden speelt, bestuurder armor, en gunner proximity scan, geweldige combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd. Dat is ook met een heli. En dat is nou het mooie van BF3 ingame kan je wisselen van setup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:37:
[...]
Was dat met Rush in canals? Ik werd gek van die scout heli. Volgens mij zat jackel131 erin hahaha. Als ik jullie join of unomomentodado dan speel ik altijd tegen jullie.
Ging inderdaad lekker met de scout. Er was 1 gastje de hele tijd bezig met de Stinger/Igla. Als ik zag vanwaar hij schoot, dan ging ik er meteen naar toe en schoot hem neer. Halverwege het potje was hij er flauw van en is gequit.

Op rush speel ik altijd met de laserpainter en de guided rockets. Mensen in de anti-air vinden dat meestal niet grappig. Als de rest van het team ook meehelpt om de anti-air uit te schakelen, dan heb je als piloot (samen met een engi) niet zoveel meer te vrezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dynamix schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:51:
[...]

Kan te maken hebben met de gekozen uitrusting. Ik heb zelf altijd reactive armor ingesteld staan. Kun je een inslag meer hebben.
Altijd richten op de zijkant of de achterkant. Voorkant doet een stukje minder damage, begin mezelf dit steeds meer aan te leren. Zie ook dat filmpje van de verschillende damage op een tank (staat paar pagina's terug gespot).

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
aramdin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:02:
[...]

Altijd richten op de zijkant of de achterkant. Voorkant doet een stukje minder damage, begin mezelf dit steeds meer aan te leren. Zie ook dat filmpje van de verschillende damage op een tank (staat paar pagina's terug gespot).
Ook dat helpt natuurlijk! Ik probeer er de laatste tijd erg op te letten als ik engineer speel.

Heh, ik had van de week nog een leuke mortar battle met iemand. Ik snap niet dat die gast tot 5 keer toe z'n mortar bleef opzetten, terwijl ik hem continu bleef uitschakelen met een counter mortar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
Hij zal wel bezig zijn geweest met zijn assignment....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:02:
[...]

Richten naar de zijkant of de achterkant wordt een beetje moeilijk als je recht tegenover elkaar staat met allebei de neus naar elkaar. Zou het toevallig kunnen zijn dat als je op de rechter of linker punt schiet dat ie de damage krijgt van de zijkanten??

Inderdaad als je met engineer speelt en gewoon rondloopt helpt het heel erg om bijv. je RPG op de achterkant van een jeep te schieten meestal is dat meteen een disable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dat zou nog zomaar kunnen, weet niet meer of dat ook voorkwam in dat filmpje. Vroeger (BF2 volgens mij) was er nog zo'n rare situatie dat je op een bepaald punt bij een tank (tussen turret en body) een one shot kill kon maken (met een andere tank).

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat dat niet in dat filmpje voorkwam alleen de 4 zijdes.
aramdin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:37:
Vroeger (BF2 volgens mij) was er nog zo'n rare situatie dat je op een bepaald punt bij een tank (tussen turret en body) een one shot kill kon maken (met een andere tank).
Nouja dat is nog geen eens raar volgens mij is dat ook een redelijk zwakke punt. Maar ja moet je verdomd goed mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spijtig dat te PS3 Platoon vol is, enige kans dat er een 2e komt? Iniedergeval als iemand een potje wil gamen, online of co-op add me dan: lightbullet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:22:
Spijtig dat te PS3 Platoon vol is, enige kans dat er een 2e komt? Iniedergeval als iemand een potje wil gamen, online of co-op add me dan: lightbullet.
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391432692180/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat zo leuk is als je GoT zoekt dan komt de 2e platoon niet in beeld?

Maar als je wilt joinen meldt je dan gerust aan dan zal ik je accepteren. EDIT: ik heb je reeds geaccepteerd

Co-op welke moet je nog spelen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de link mario. Heb er zelf tevergeefs naar gezocht.

@Moulin30, zoeken werkte bij mij inderdaad niet nee, GoT, [GoT] etc, tevergeefs gezocht.
Heb een apply gedaan onder de naam (Dutchly-ps3).

Co-op alles wel gehaald maar vind sommige maps gewoon nice om nog op hard te spelen. (Trophy's te behalen).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:33:

@Moulin30, zoeken werkte bij mij inderdaad niet nee, GoT, [GoT] etc, tevergeefs gezocht.

Co-op alles wel gehaald maar vind sommige maps gewoon nice om nog op hard te spelen.
Geen dank veel speel plezier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john.monster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:36
Gisteren wel kunnen samenwerken in coop.
Dan is het opeens wel leuk. Bullseye trophy is gelukt :D

Nog een paar missies op hard, maar dat zal wel lukken, en dan is de Platinum binnen.
Ook B2K Trophies zijn bijna binnen. Nog even de laatste assigment halen en 10 klls maken :D

Maar voor dit spel heb ik geen trophy motivatie nodig om het te blijven spelen.

PSN: Monjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-10 21:13
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:45:
Ik dacht dat dat niet in dat filmpje voorkwam alleen de 4 zijdes.

[...]

Nouja dat is nog geen eens raar volgens mij is dat ook een redelijk zwakke punt. Maar ja moet je verdomd goed mikken.
handgranaat er tussen mikken ;)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:33:

Co-op alles wel gehaald maar vind sommige maps gewoon nice om nog op hard te spelen. (Trophy's te behalen).
Misschien is het makkelijk om de TAG te veranderen naar GoT!, GoT2 of GoTx

Ik heb ze nog niet allemaal behaald maarja ik speel ook steeds op public en dat werkt niet!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:46:
[...]

Misschien is het makkelijk om de TAG te veranderen naar GoT!, GoT2 of GoTx

Ik heb ze nog niet allemaal behaald maarja ik speel ook steeds op public en dat werkt niet!
Net even wat testjes gedaan met de platoon zoekmachine (aangezien ik als leader te boek sta, kan ik de naam aanpassen). Blijkbaar krijg je alleen maar een hit als de naam exact gelijk is:

platoon 1: Gathering of Tweakers
platoon 2: Gathering Of Tweakers (zoek de verschillen :+ )

Met wildcards zoeken geeft ook hele rare hits :?

Het veranderen van de tag heeft ook geen resultaat bij het zoeken...

Daarnaast is er nog ruimte voor één teken extra in de naam, dus Gathering of Tweakers1. Dat is ook geen porum.

[ Voor 8% gewijzigd door Dynamix op 10-01-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt als een bus het is geen Porum. GoT is gewoon leuk om voor je naam te hebben staan.
Vooral omdat het nu zon 140 members heeft :)

Af en toe kom ik nog wel eens GoT-ers tegen terwijl ik quick match doe is ook wel lachen.
Dan krijg je dit soort taverelen hahahahah:

http://battlelog.battlefi...how/20178256/4/230420491/

GoT: ei-foon, joshjeownd en cheironnl

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf mijn GoT clantag weggehaald. Ik speel nogal eens samen met een stuk of 8 man in 1 team (soms 1 server maar meestal dezelfde kant) en als je dan allemaal dezelfde clantag hebt gaan er veel meer mensen sneller uit de game. Dan weet je gewoon: die gasten spelen allemaal samen. Doe je allemaal een eigen tag (ik heb nu TruT ) dan valt het minder op en blijven tegenstanders langer hun best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een feit ze vertrekken dan wel snel ja. Jammer is dat. Maaruh wel knap dat je met 8 man aan 1 kant kan spelen bij ons PS3 lukt het niet eens om 4 man aan dezelfde kant te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:29:
Dat is een feit ze vertrekken dan wel snel ja. Jammer is dat. Maaruh wel knap dat je met 8 man aan 1 kant kan spelen bij ons PS3 lukt het niet eens om 4 man aan dezelfde kant te krijgen
En dan heb je nog die fucking teambalancing waardoor het nooit lukt om met 8 man aan dezelfde kant te spelen. DICE really fucked up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:29:
Het duurt dan ook wel lang. Maar vaak beginnen we met 4 man en er komen dan langzaam wat meer mensen bijgedruppeld. Vaak zit er wel 1 (of 2) bij de tegenstanders maar dat duurt nooit zo lang. Doordat er telkens net genoeg mensen in de game blijven zitten heb je niet snel dat de teams verdeeld worden al gebeurd dat soms dus wel. Maar dan ga je gewoon weer teamswitchen.

Het is ook mogelijk om met 2 squads een game te joinen. Squad 1 gaat een game in en squad 2 joined snel via serverbrowser->friends. Als je een (vrij) lege server hebt kom je er al wel snel in al begin je dan dus wel verkeerd.

Gewoon telkens voor het spawnen kijken wie waar zit en of je van team moet switchen helpt al enorm. Je bent er wel even mee bezig, maar is zeker niet onmogelijk.

Al denk ik dat het op PSN wel langzamer gaat want je kunt elkaar volgens mij niet makkelijk spreken als je niet in dezelfde game zit? Weet niet zo goed hoe die PSN Voip in elkaar zit, maar bij de 360 kun je dus met 8 man in een party zitten en daar eigenlijk al bespreken wat de handeling gaat zijn.

We moeten trouwens wel wat vaker ingame chat gebruiken, omdat we soms met meer dan 8 man in een server zitten en de mensen buiten de party ons dus niet kunnen horen...

Ik vind het zelf niet zo heel erg om met weinig man tegen een hoop vrienden te spelen. Kun je lekkere truttige acties uithalen om meteen de reactie te horen. Is ook wel lachen. Of eindelijk wat fatsoenlijke tegenstand krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 10-01-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij PSN is de Voip fucking slecht 3 MAN MAX. En het switchen van team hou op SCHIJT uit!!

Je wordt gewoon helemaal uitelkaar getrokken vervolgens vet verscheurt lijkt wel een oridnaire groepsverkrachting wat uitgevoerd wordt door DICE!

Sorry voor mijn taal maar wordt er een beetje ziek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:59:
Bij PSN is de Voip fucking slecht 3 MAN MAX. En het switchen van team hou op SCHIJT uit!!

Je wordt gewoon helemaal uitelkaar getrokken vervolgens vet verscheurt lijkt wel een oridnaire groepsverkrachting wat uitgevoerd wordt door DICE!

Het beste is met 2 man.

@moulin ze is geboren vannacht. Joelle Elisa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:59:

Heb het al vaker gezegd, koop gewoon een xbox erbij. Serieus, heb werkelijk waar nog nooit problemen gehad met voice chat, parties en squads. Enige is dat soms iemand bij de tegenstander in het team komt, maar dan snel switchen en dan komt het wel vaak goed. Voor de exlusives hoef je het niet te doen en voor de blue ray speler ook niet. Enige "nadeel" is dat je xbl moet kopen. Mja met een beetje zoeken heb je voor 36 euro een jaar abo. En dat nog geen 3 euro per maand. Gegarandeerd dat je meer speel plezier hebt.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
MRELynx schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:46:
[...]

Heb het al vaker gezegd, koop gewoon een xbox erbij. Serieus, heb werkelijk waar nog nooit problemen gehad met voice chat, parties en squads. Enige is dat soms iemand bij de tegenstander in het team komt, maar dan snel switchen en dan komt het wel vaak goed. Voor de exlusives hoef je het niet te doen en voor de blue ray speler ook niet. Enige "nadeel" is dat je xbl moet kopen. Mja met een beetje zoeken heb je voor 36 euro een jaar abo. En dat nog geen 3 euro per maand. Gegarandeerd dat je meer speel plezier hebt.
Wat allemaal erg leuke argumenten zijn, maar als de vriendenbasis zich op de ps3 bevind, wat heeft een xbox dan voor nut ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:24:
[...]

Het beste is met 2 man.

@moulin ze is geboren vannacht. Joelle Elisa
Gefiliciteerd met je dochter. Geniet van je slapeloze nachten, hihi

Pagina: 1 ... 32 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.