Het duurt dan ook wel lang. Maar vaak beginnen we met 4 man en er komen dan langzaam wat meer mensen bijgedruppeld. Vaak zit er wel 1 (of 2) bij de tegenstanders maar dat duurt nooit zo lang. Doordat er telkens net genoeg mensen in de game blijven zitten heb je niet snel dat de teams verdeeld worden al gebeurd dat soms dus wel. Maar dan ga je gewoon weer teamswitchen.
Het is ook mogelijk om met 2 squads een game te joinen. Squad 1 gaat een game in en squad 2 joined snel via serverbrowser->friends. Als je een (vrij) lege server hebt kom je er al wel snel in al begin je dan dus wel verkeerd.
Gewoon telkens voor het spawnen kijken wie waar zit en of je van team moet switchen helpt al enorm. Je bent er wel even mee bezig, maar is zeker niet onmogelijk.
Al denk ik dat het op PSN wel langzamer gaat want je kunt elkaar volgens mij niet makkelijk spreken als je niet in dezelfde game zit? Weet niet zo goed hoe die PSN Voip in elkaar zit, maar bij de 360 kun je dus met 8 man in een party zitten en daar eigenlijk al bespreken wat de handeling gaat zijn.
We moeten trouwens wel wat vaker ingame chat gebruiken, omdat we soms met meer dan 8 man in een server zitten en de mensen buiten de party ons dus niet kunnen horen...
Ik vind het zelf niet zo heel erg om met weinig man tegen een hoop vrienden te spelen. Kun je lekkere truttige acties uithalen om meteen de reactie te horen. Is ook wel lachen. Of eindelijk wat fatsoenlijke tegenstand krijgen.
[
Voor 6% gewijzigd door
Martinspire op 10-01-2012 16:54
]