Jammer genoeg niet gespeeldaramdin schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:15:
[...]
Dat was in BFBC2 toch wel een stuk duidelijker, zelfde met een lift vragen aan een voertuigbestuurder
Verwijderd
Hahaha gisteren avond dus ook officieel mijn 3e controller gemolt. Hardlopen doet ie niet meer en hij proned nu zonder dat ik prone aanraak hahaha. Wat een kut potjes gisteren avond zeg. Maarja de tegenstander was gewoon veel te sterk.
http://battlelog.battlefi...how/19080177/4/230420491/
Dit is dus maar 1 uit de selectie van verliezen van gisteren avond. Ik moest zoveel schieten voordat ik een kill had heel wazig totdat ik Smart TV aandeed en zag dat de Kabelverbinding in de TV zat ipv PS3. Verklaarde meteen mijn slecht KD hahahaha.
Nou ja ik heb plezier gehad totdat ik mijn controller molde doordat de teams verrekt beroerd bleven, ik kwam niet in een gewenste squad, hij liep uiteraard weer een paar keer vast die avond, veel randdebielen die niet weten hoe ze een Mcom moeten armen en hem ook moeten verdedigen en uiteraard de vele mortar mongolen van de tegenstander.
Totdat we Operation Metro gingen spelen toen was het andere koek (wel veel mortars) maar daar hadden ze het wat moeilijker en hadden deze ook niet gewonnen als aanvaller.
http://battlelog.battlefi...how/19097043/4/230420491/
Op een gegeven moment ben ik maar gewoon gaan irriteren en heb de effectiefste wapen gepakt de USAS en M320.
Weer een nieuwe pot op een andere server daar was het niet heel erg anders bah bah.
Maarja als je een te sterk team tegen hebt en jij bent degene met de hoogste score
(6/9 1195punten) en de 2e plaats van je eigen team heeft 2/11 350punten (waarvan 2 mortar kills)gaat op een gegeven moment de pret ervan af.
Ze wilde de Mcom gewoon niet aanvallen en bleven angstvallig op 1 plekkie staan. Ik denk dat we bij Metro met 3 man waren welke de Mcom probeerde te mollen. Dat is pas irritant en frustrerend haha.
Maarja volgende keer maar gewoon weggaan uit zon server en niet meer je PSN friends joinen want je komt nooit bij hun in het team of squad.
http://battlelog.battlefi...how/19080177/4/230420491/
Dit is dus maar 1 uit de selectie van verliezen van gisteren avond. Ik moest zoveel schieten voordat ik een kill had heel wazig totdat ik Smart TV aandeed en zag dat de Kabelverbinding in de TV zat ipv PS3. Verklaarde meteen mijn slecht KD hahahaha.
Nou ja ik heb plezier gehad totdat ik mijn controller molde doordat de teams verrekt beroerd bleven, ik kwam niet in een gewenste squad, hij liep uiteraard weer een paar keer vast die avond, veel randdebielen die niet weten hoe ze een Mcom moeten armen en hem ook moeten verdedigen en uiteraard de vele mortar mongolen van de tegenstander.
Totdat we Operation Metro gingen spelen toen was het andere koek (wel veel mortars) maar daar hadden ze het wat moeilijker en hadden deze ook niet gewonnen als aanvaller.
http://battlelog.battlefi...how/19097043/4/230420491/
Op een gegeven moment ben ik maar gewoon gaan irriteren en heb de effectiefste wapen gepakt de USAS en M320.
Weer een nieuwe pot op een andere server daar was het niet heel erg anders bah bah.
Maarja als je een te sterk team tegen hebt en jij bent degene met de hoogste score
(6/9 1195punten) en de 2e plaats van je eigen team heeft 2/11 350punten (waarvan 2 mortar kills)gaat op een gegeven moment de pret ervan af.
Ze wilde de Mcom gewoon niet aanvallen en bleven angstvallig op 1 plekkie staan. Ik denk dat we bij Metro met 3 man waren welke de Mcom probeerde te mollen. Dat is pas irritant en frustrerend haha.
Maarja volgende keer maar gewoon weggaan uit zon server en niet meer je PSN friends joinen want je komt nooit bij hun in het team of squad.
En reken voorlopig maar niet op een fix... Na 89 pagina's geklaag met 2650 reacties (waarvan welgeteld 4 moderator sussende reacties) heeft Dice nog steeds nul komma nul informatie voor onsBatmanHorizon schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 00:36:
[...]
Voice chat. Avondje rush hebben we driekwart op gevoel samengewerkt. (Allemaal oefening voor later. Zodra ze voice chat hebben gefixed hebben we het niet meer nodig
).

Zie de tweet van de topicstarter aan het adres van Daniel Matros (zogenaamd community manager):
Geen fix in februari dan gaat de fik erin!!![KTownFloorMan
@zh1nt0 Can you confirm that a VoIP fix for PS3 is included in the February patch? #fixBF3
4 Jan
in reply to ↑
@zh1nt0Daniel Matros
@KTownFloorMan#fixBF3 no timeframe given for that update
Verwijderd
Het is echt schandalig hoe Dice hiermee omgaat. Dat ze een brakke trackrecord met belangrijke fixes hebben is bekend maar VOIP niet direct fixen in een game die ze zelf marketen als ultieme teambased spel is ongelofelijk. Ik hoop maar dat Sony bij de volgende PS een Xbox Live systeem erbij gooit. Want kennelijk hoef je van spelontwikkelaars niet te verwachten dat ze het zelf kunnen. Spel overschrijdende partychat is echt fenomenaal. (Nou ja, met fenomenaal bedoel ik doodgewoon maar als je het niet gewend bent vind je het fenomenaal.
)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 09:01 ]
Blijven proberen te joinen. Als je met wat bekenden/gelijkgestemden speelt is het stukken leuker.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 08:48:
Verwijderd
Inderdaad dat is zeker leuker. Maarja je kan niet alles hebben. Misschien vanavond weer ff heb alweer een extra controller gehaald hahaha.Unomomentodado schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:42:
[...]
Blijven proberen te joinen. Als je met wat bekenden/gelijkgestemden speelt is het stukken leuker.
1 ding is zeker ik geef niet snel op hahaha de meeste mensen smeren hem na 2 keer verliezen.
Dat soort mensen letten alleen op de win/loss ratio...Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:46:
[...]
Inderdaad dat is zeker leuker. Maarja je kan niet alles hebben. Misschien vanavond weer ff heb alweer een extra controller gehaald hahaha.
1 ding is zeker ik geef niet snel op hahaha de meeste mensen smeren hem na 2 keer verliezen.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
haha johan n1
.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Ik ben echt in staat een aantal dozen daarvan richting Zweden te sturen...
Verwijderd
Helemaal mee eens. Het was echt een ruk avond. Gewoon bijna geen punten. Schieten en niks raken. geen teamplay.dvdkiwi schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 00:48:
Morgen koop ik een mooie blauwe controller, misschien helpt dat
Vanmiddag ging het dus zo:
-Tegenstanders hadden véél minder kogels nodig dan ik.
Bv: ik schiet van een meter of 10 een stuk of 10-12 kogels in de buik en bovenlijf van een poppetje (M27 support met foregrip), door de Holo sight. Hij heft één keer zijn wapen: bam bam, ik dood. Hij nog 20-30% health... daar snap ik dus niks van en dat frustreert me. Ik mik toch alles midden op hem??
-Teamgenoten die niet weten wat de bedoeling is.
Zo had ik 2 engineers in mijn squad die met alles bezig waren behalve met vijandelijke voertuigen; een medic die bovenop een hijskraan ging lopen omdat ie misschien graag sniper wilde zijn; teamgenoten die vanuit onze spwanbase met een Abrams de halve map over gaan staan knallen (terwijl we die voorin nodig hadden); meer dan de helft van een team die vanuit de spawnbase gaan liggen campen terwijl we mcoms moeten attacken... ik werd er moedeloos van.
Iedereen gaat voor de eigen kills maar vertikt het om de mcom aan te zetten of te verdedigen...
Gelukkig dat ik mijn headset niet op had, want ze waren doof geworden
Vanaf eind middag ging het gelukkig beter. Squad- en teammates gingen gezamelijk achter de objectives aan
Dat speelt een stuk fijner!
Handige pagina gevonden voor mensen die net komen kijken (maar ook voor "vets"):
http://www.bf3proguide.co...battlefield-3-class-guide
Gasten uit onze quad stonden alleen te staan en niks te doen.
Erg jammer.
zo nu ff de nieuwe headset instaleren. net afgeleverd door de TNT post man
Ik vraag me wel eens af ik gespot ben door een vijand. Is dat ergens aan te zien? (PS3)
Kan soms wel handig zijn om te weten of vijanden jou zien op de minimap.
Nee, dat kun je zelf niet zien. Je bent vast al zo vaak gespot. Ik spot altijd vrijwel iedereen die ik zie. Meer een soort van reflex zeg maarJimmy-time1 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:44:
Ik vraag me wel eens af ik gespot ben door een vijand. Is dat ergens aan te zien? (PS3)
Iets om wel rekening mee te houden is dat de vijhanden je op de minimap zien zodra je begint te schieten. Al gebeurt dat niet als je een silencer gebruikt.
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Ik spot me ook een ongeluk. Als ik iemand in de verte zie lopen spot ik hem wel zonder zelf te schieten. Er kan iemand dichterbij zijn en er wat aan hebben. En elke chopper of jet die ongespot rond vliegt krijgt ook een spotje van me. Maar dat zouden meer mensen moeten doen.
Dat laatste is wel lastig inderdaad zonder suppressor. Soms flank je een paar vijanden maar voordat je ze allemaal hebt liggen draaien ze zich al om omdat ze je zien op de minimap (en horen waarschijnlijk)
Dat laatste is wel lastig inderdaad zonder suppressor. Soms flank je een paar vijanden maar voordat je ze allemaal hebt liggen draaien ze zich al om omdat ze je zien op de minimap (en horen waarschijnlijk)
Krijg nou niet echt het idee dat er erg veel mensen op de minimap kijken, gezien wat de meeste teamgenoten presteren.
PSN: Deere6030
Verwijderd
Nee inderdaad veel punten had je niet maar bij ging het ook niet echt goed. Vergeet alleen niet dat je tegen de helft speelde die ook hier regelmatig op het forum zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:13:
[...]
Helemaal mee eens. Het was echt een ruk avond. Gewoon bijna geen punten. Schieten en niks raken. geen teamplay.
Erg jammer.
zoals Kingofcunnus (horizon nog iets), unomomentodado (rogierh) , jackal131 en nog vele andere die niet slecht zijn.
@johan bos:
Speel een Squad TDM of gewoon TDM daar kijken ze goed op de minimap.
Ga dat eens spelen en je leert vanzelf minimap kijken.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 12:26 ]
Vraag me ook af hoeveel "newbies" BF3 met zich heeft meegebracht. Met newbies bedoel ik dan mensen die hiervoor geen andere Battlefield game hebben gespeeld. Spotten is essentieel, maar eerlijk is eerlijk. De minimap van de vorige BF games was duidelijker te noemen (is volgens mij al een keer een plaatje/vergelijking van langsgekomen).Jimmy-time1 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:03:
Ik spot me ook een ongeluk. Als ik iemand in de verte zie lopen spot ik hem wel zonder zelf te schieten. Er kan iemand dichterbij zijn en er wat aan hebben. En elke chopper of jet die ongespot rond vliegt krijgt ook een spotje van me. Maar dat zouden meer mensen moeten doen.
Verwijderd
Ikke!! Ik was Tactical-ops, AOT, counterstrike en CoD speler!aramdin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:28:
[...]
Vraag me ook af hoeveel "newbies" BF3 met zich heeft meegebracht. Met newbies bedoel ik dan mensen die hiervoor geen andere Battlefield game hebben gespeeld. Spotten is essentieel, maar eerlijk is eerlijk. De minimap van de vorige BF games was duidelijker te noemen (is volgens mij al een keer een plaatje/vergelijking van langsgekomen).
Kan je wel een newbie zijn maar dat geeft niet aan hoe je speelt.
Het ligt aan je gedacht will ik fraggen of wil ik plezierig teamspelen.
Gisteren een aantal dramatische potjes achter elkaar gehad waarbij ik met zeer veel moeite tot niet kills kon maken. Daar tegenover stond dat ik op 1 of andere manier een makkelijke prooi was 
Tijd om vandaag het tegenover gestelde van gisteren maar eens te gaan uitvoeren!
Zijn er nog mensen die vanmiddag ff zin hebben om een potje te knallen?
Voeg me anders maar toe @ PSN: Ansjo_NL
Tijd om vandaag het tegenover gestelde van gisteren maar eens te gaan uitvoeren!
Zijn er nog mensen die vanmiddag ff zin hebben om een potje te knallen?
Voeg me anders maar toe @ PSN: Ansjo_NL
Elk spel heeft een bepaalde "optimale" speelwijze, bij BF3 is dat het o.a. teamwork, het spotten en de andere specifieke dingetjes wat het spel met zich meebrengt. Ik zat bijvoorbeeld tijdens de BF3 campaign gewoon te spotten met select, terwijl het helemaal niet is ingebouwd in de campaign haha.
Couterstrike is uiteraard heel anders qua speelwijze en hetzelfde geldt voor CoD (hoge snelheid) of welke andere shooter dan ook.
Couterstrike is uiteraard heel anders qua speelwijze en hetzelfde geldt voor CoD (hoge snelheid) of welke andere shooter dan ook.
leuk he dat automatisme - bij spelen van andere shooterits_Lochii schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:50:
[...]
Nee, dat kun je zelf niet zien. Je bent vast al zo vaak gespot. Ik spot altijd vrijwel iedereen die ik zie. Meer een soort van reflex zeg maarIk houd mijn controller ook een beetje scheef vast met mijn linker hand zodat ik de select button makkelijker kan raken
Iets om wel rekening mee te houden is dat de vijhanden je op de minimap zien zodra je begint te schieten. Al gebeurt dat niet als je een silencer gebruikt.

* himlims_ wil voip - kut dice
Nou ik speel geen andere shooters dus mij stoort het niet echthimlims_ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:00:
[...]
leuk he dat automatisme - bij spelen van andere shooter
* himlims_ wil voip - kut dice
p.s. Skype is een prima vervanger voor de ingame voip. Als ik BF doe zit ik vrijwel altijd met mensen op skype. Draait ook op mobiele telefoons.
[ Voor 11% gewijzigd door its_Lochii op 06-01-2012 13:14 ]
Jullie hadden inderdaad een dramatisch team. Dan begin je niet zoveel.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:13:
[...]
Helemaal mee eens. Het was echt een ruk avond. Gewoon bijna geen punten. Schieten en niks raken. geen teamplay.
Erg jammer.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Wij hebben dat 1x geprobeerd, maar dat werkt echt slecht. Ingame voice heeft nog een aardig goeie geluidsactivatie, maar skype op diverse mobieltjes helemaal niet, resultaat dat je die persoon dus nonstop hoort inclusief zijn game geluid (welke PS3 zelf aardig goed kan filteren).its_Lochii schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:13:
p.s. Skype is een prima vervanger voor de ingame voip. Als ik BF doe zit ik vrijwel altijd met mensen op skype. Draait ook op mobiele telefoons.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Dramatisch is nog teveel om te zeggen het was nog erger! zo erg was ons team.Jackal131 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:14:
[...]
Jullie hadden inderdaad een dramatisch team. Dan begin je niet zoveel.
Maar we hadden ook wel een sterke tegenstander en de meeste uit ons team had het al opgegeven.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 13:30 ]
Verwijderd
Ik geef maar aan dat je niet per definitie geen teamplayer bent als je BF nog nooit hebt gespeeld.aramdin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:38:
Elk spel heeft een bepaalde "optimale" speelwijze, bij BF3 is dat het o.a. teamwork, het spotten en de andere specifieke dingetjes wat het spel met zich meebrengt. Ik zat bijvoorbeeld tijdens de BF3 campaign gewoon te spotten met select, terwijl het helemaal niet is ingebouwd in de campaign haha.
CoD vaak genoeg met friends gespeeld dikke teamplay (capture flag of headquarters) en dikke winsten
totaal niet; we hebben dit aantal maanden terug getest. Begin leek hoopvol, maar door bijgeluiden van televisie en achtergrond was er altijd ruis/overbodig geluid op de lijn. Hierdoor kon niet iedereen even duidelijk verstaan. Ook teamspeak bleek niet ideaal.its_Lochii schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:13:
[...]p.s. Skype is een prima vervanger voor de ingame voip. Als ik BF doe zit ik vrijwel altijd met mensen op skype. Draait ook op mobiele telefoons.
Ik heb toch een game gekocht die deze functionaliteit beloofd? kan de consumentenbond geen hulp bieden? want ik krijg niet waarvoor ik betaald heb
its_Lochii schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:13:
[...]
Nou ik speel geen andere shooters dus mij stoort het niet echtIk heb er wel vaak last van dat niet de hele squad ziet wat ik gespot heb. Dan zeg ik bijvoorbeeld dat ik een tank gespot heb maar dan ziet de andere het niet. Of komt dat omdat de (gespotte) persoon dan niet in line of sight is van de andere persoon?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Tijdens 1 van de games stonden er gewoon 5 uit ons team boven op een jet te dansen. Waarom?Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:28:
[...]
Dramatisch is nog teveel om te zeggen het was nog erger! zo erg was ons team.
Maar we hadden ook wel een sterke tegenstander en de meeste uit ons team had het al opgegeven.
Kijk ik ben nog niet goed, maar doe me best en oefen zoveel als kan. Gisteren was idd erg balen maar wel weer een hoop geleerd. Jammer dat dit veel deaths betekende. En wellicht frustratie bij mijn mede teamleden (sorry Moulin)
Ik moet ook zeggen dat ik me tot nu toe beter kan vinden in CQ. dan in Rush.
Maar ja oefening baart kunst. Daarom is me vrouw nu ook zwanger hahahahahha
Wat mij erg op viel is de hoeveelheid MAV's die in de lucht waren. Dat moet geholpen hebben voor jullie. Je kon je nergens even achter verschuilen. En die Mortars grrrrrrr
Wellicht straks weer ff proberen. Eerst met de honden het bos in.
Verwijderd
Ik heb net nog de voip getest. Wat ik merkte is dat ik alleen de speakers van me teammaat hoorde. Super irritant.himlims_ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:34:
[...]
totaal niet; we hebben dit aantal maanden terug getest. Begin leek hoopvol, maar door bijgeluiden van televisie en achtergrond was er altijd ruis/overbodig geluid op de lijn. Hierdoor kon niet iedereen even duidelijk verstaan. Ook teamspeak bleek niet ideaal.
Ik heb toch een game gekocht die deze functionaliteit beloofd? kan de consumentenbond geen hulp bieden? want ik krijg niet waarvoor ik betaald heb
Verwijderd
Ik maak me niet druk om hoe goed je bent! Als je je best maar doet.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:51:
[...]
Tijdens 1 van de games stonden er gewoon 5 uit ons team boven op een jet te dansen. Waarom?
Kijk ik ben nog niet goed, maar doe me best en oefen zoveel als kan. Gisteren was idd erg balen maar wel weer een hoop geleerd. Jammer dat dit veel deaths betekende. En wellicht frustratie bij mijn mede teamleden (sorry Moulin)
Ik moet ook zeggen dat ik me tot nu toe beter kan vinden in CQ. dan in Rush.
Maar ja oefening baart kunst. Daarom is me vrouw nu ook zwanger hahahahahha
Wat mij erg op viel is de hoeveelheid MAV's die in de lucht waren. Dat moet geholpen hebben voor jullie. Je kon je nergens even achter verschuilen. En die Mortars grrrrrrr
Wellicht straks weer ff proberen. Eerst met de honden het bos in.
Death is niet erg als er maar teamplay is en gelachen wordt. Tja dat het bij jou niet goed ging....heeft iedereen wel last van hahaha ik ook!!
De mijne is ook zwanger (2e jongen haha) maar die is pas uitgeteld in Mei dus kan nog even gamen.
Mijn eerste is al verslaafd aan de Wii DS en PS3. Kom ik thuis van werk is het meteen big smile en zeggen zullen we schieten???? maarja hij is 3.5 dus niet oud genoeg voor BF.
PS sorry zeggen is nergens voor nodig we spelen voor onze plezier toch? tja dat er got voor de naam staat boeiend!
De meeste mensen hebben 7.1 systeem aan via de boxen/speaker en dat slaat keihard door. Maarja achter grond geluid hoor je vaak ook goed. Men moet gebruik maken van de optie geluid via headset!!!Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:52:
[...]
Ik heb net nog de voip getest. Wat ik merkte is dat ik alleen de speakers van me teammaat hoorde. Super irritant.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 14:01 ]
Verwijderd
ik hoor een jonge opkomende battlefield tallent hahahaVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:57:
[...]
Ik maak me niet druk om hoe goed je bent! Als je je best maar doet.
Death is niet erg als er maar teamplay is en gelachen wordt. Tja dat het bij jou niet goed ging....heeft iedereen wel last van hahaha ik ook!!
De mijne is ook zwanger (2e jongen haha) maar die is pas uitgeteld in Mei dus kan nog even gamen.
Mijn eerste is al verslaafd aan de Wii DS en PS3. Kom ik thuis van werk is het meteen big smile en zeggen zullen we schieten???? maarja hij is 3.5 dus niet oud genoeg voor BF.
PS sorry zeggen is nergens voor nodig we spelen voor onze plezier toch? tja dat er got voor de naam staat boeiend!
iedereen kan me adden op psn: jimste1
ik speel veel battlefield en wil wel eens een gameplay met de GOT mensen spelen
Verwijderd
Die van mij is vandaag uitgerekendVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:57:
[...]
Ik maak me niet druk om hoe goed je bent! Als je je best maar doet.
[...]
De meeste mensen hebben 7.1 systeem aan via de boxen/speaker en dat slaat keihard door. Maarja achter grond geluid hoor je vaak ook goed. Men moet gebruik maken van de optie geluid via headset!!!
Verwijderd
Ik zal je straks even toevoegen. Over het algemeen hebben GoT spelers/forumposters dezelfde belangen teamplay dus dat komt wel goed.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:02:
[...]
ik hoor een jonge opkomende battlefield tallent hahaha
iedereen kan me adden op psn: jimste1
ik speel veel battlefield en wil wel eens een gameplay met de GOT mensen spelenen andere natuurlijk met headset het verstaan door de lag in voip vind ik afentoe wel moeilijk dan moet ik 50x wat zeggen of versta ik ga na (ruis) ga naar (ruis) -_-
Als ik aan het koken ben pakt ie nog wel eens stiekem de controller en ik moet zeggen dat ie redelijk kan lopen richten en schieten dus het kan zomaar.
Aha nou gefeliciteerd alvast, je hebt wel vroeg vrijgenomen?Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:04:
Die van mij is vandaag uitgerekendeen meisje. wel de eerste. Gelukkig ben ik nu 3 weken vrij dus komt goed uit.
Misschien zien we straks nog wel even online dan hahaha.
Verwijderd
Ik heb altijd 3 weken vrij rond de kerstVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:10:
[...]
Ik zal je straks even toevoegen. Over het algemeen hebben GoT spelers/forumposters dezelfde belangen teamplay dus dat komt wel goed.
Als ik aan het koken ben pakt ie nog wel eens stiekem de controller en ik moet zeggen dat ie redelijk kan lopen richten en schieten dus het kan zomaar.
[...]
Aha nou gefeliciteerd alvast, je hebt wel vroeg vrijgenomen?
Misschien zien we straks nog wel even online dan hahaha.
Kom in de loop van de dag nog wel online
Ik heb er 3 rondlopen, jongste is 3,5.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:57:
[...]
De oudste speelt achter de pc (die ik wegens stofhappen op haar kamer gezet heb)
De middelste leeft voor de PS3 (gelukkig wel voor LBP en LBP2)
De jongste kijkt goed mee en leert goed van zijn broer en zus, kan ook aardig meekomen in een leveltje LBP.
Dat is o.a. ook een reden trouwens voor de aanwezigheid van 2 PS3's in huis.
Verder zijn er de afgelopen jaren 3 DS'en al overleden (1 na een harde val) door slijtage / veelvuldig gebruik. en dan niet door mijn vrouw of door mijzelf
TV kijken doen mijn kids dan weer een stuk minder vaak.
De middelste (6jr) wil de laatste tijd steeds vaker meedoen met BF (BC2, nu 3).... Hij mag dan ook soms op schoot zitten en de L1 toets bedienen
Edit:
Ook Time Crisis en soortgelijke spellen (met Move en gun) doen het goed bij de kids, trouwens
[ Voor 4% gewijzigd door AllSeeyinEye op 06-01-2012 14:22 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
ik vond het al zo gek datje zo goed aimde hahahAllSeeyinEye schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:20:
[...]
De middelste (6jr) wil de laatste tijd steeds vaker meedoen met BF (BC2, nu 3).... Hij mag dan ook soms op schoot zitten en de L1 toets bedienen
nee joke
altijd leuk om te zien hoe je bezig bent met je kids en het mooiste is ze vinden het super cool als je vader dan weer super goed is
Verwijderd
Hahahaha Ik heb er NOG maar 1 maar ik herken zoveel wat je zegt.
De tanden staan in de DS hahaha als hij niet 1 2 of 3 wordt dan wordt ie kwaad!
FF de kop indrukken.
Hoe jong ze ook zijn ze weten het altijd te vinden.
Ook GT5 met prologic stuur is ie helemaal gek van. Schrikbarend goed is ie in race hahaha Verstappen 2 haha
Hij speelt tegenwoordig veel Mario bros en maria kart op de WII (btw wat een lelijke graphic heeft de WII zeg)
De tanden staan in de DS hahaha als hij niet 1 2 of 3 wordt dan wordt ie kwaad!
FF de kop indrukken.
Hoe jong ze ook zijn ze weten het altijd te vinden.
Ook GT5 met prologic stuur is ie helemaal gek van. Schrikbarend goed is ie in race hahaha Verstappen 2 haha
Hij speelt tegenwoordig veel Mario bros en maria kart op de WII (btw wat een lelijke graphic heeft de WII zeg)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 14:27 ]
De VOIP problemen van de PS3 liggen volgens mij eerder bij Sony. Op de PC werkt het namelijk wel gewoon goed (note bene via battlelog). Totaal geen last van problemen whatsoever. Lijkt me dus niet alleen aan Dice liggen.
Gister namelijk effe op de PC gespeeld met een maat van me die de game nu ook heeft. Speelt wel aardig en door de betere graphics (merk echt dat ik dan op 1080p aan het spelen ben en de 360 dus echt een veel lagere resolutie gebruikt) een beter oorlogsgevoel. Helaas ben ik niet meer zo goed met tobo-muis dat ik niet echt een goede score haal (k/d van 1 tegen 1.7 van die van de 360 ook mn spm is daar 2x zo hoog.
Je merkt met 64 man trouwens wel dat die maps meer voor 32 man zijn gemaakt. Aantal maps met flinke clusterfucks wat het in feite gewoon een groot camp festijn maakt.
Gister namelijk effe op de PC gespeeld met een maat van me die de game nu ook heeft. Speelt wel aardig en door de betere graphics (merk echt dat ik dan op 1080p aan het spelen ben en de 360 dus echt een veel lagere resolutie gebruikt) een beter oorlogsgevoel. Helaas ben ik niet meer zo goed met tobo-muis dat ik niet echt een goede score haal (k/d van 1 tegen 1.7 van die van de 360 ook mn spm is daar 2x zo hoog.
Je merkt met 64 man trouwens wel dat die maps meer voor 32 man zijn gemaakt. Aantal maps met flinke clusterfucks wat het in feite gewoon een groot camp festijn maakt.
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 06-01-2012 14:29 ]
Verwijderd
zou jij me dan kunnen uitleggen waarom battlefield bad company 2 wel goed werkt qua voip?Martinspire schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:29:
De VOIP problemen van de PS3 liggen volgens mij eerder bij Sony. Op de PC werkt het namelijk wel gewoon goed (note bene via battlelog). Totaal geen last van problemen whatsoever. Lijkt me dus niet alleen aan Dice liggen.
want dat zou dan ook geen verschil moeten hebben neem ik aan?
Klopt, andersom als ik CoD zou spelen, dan zou ik in het begin ook niet volgens de "CoD way" spelen. Maarre, genoeg CoD gepraat weer haha.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:33:
[...]
Ik geef maar aan dat je niet per definitie geen teamplayer bent als je BF nog nooit hebt gespeeld.
CoD vaak genoeg met friends gespeeld dikke teamplay (capture flag of headquarters) en dikke winsten
MAV neerzetten op een hoog gebouw bij bijv. Strike at Karkand werkt ook goed, lekker automagisch puntjes (spot) erbij zonder moeite te doen.
Verwijderd
FF weer wat frustratie met de headset. Buiten het feit dat het niet werkt met bf3.
Ik bestel dit:
http://nl.playstation.com...141429/Draadloze-headset/
en krijg dit:
http://www.sony.com.sg/product/cechya0076
Met dank aan de Coolbleu shop in Rotterdam. Nu mag ik hem wel omruilen maar toch. Waarom kan het niet normaal.
Ik bestel wat en ik krijg wat ander f*ck winkel. (sorry)
Dus graag nog wat tips over goede headset voor een leuke prijs.
Ik bestel dit:
http://nl.playstation.com...141429/Draadloze-headset/
en krijg dit:
http://www.sony.com.sg/product/cechya0076
Met dank aan de Coolbleu shop in Rotterdam. Nu mag ik hem wel omruilen maar toch. Waarom kan het niet normaal.
Ik bestel wat en ik krijg wat ander f*ck winkel. (sorry)
Dus graag nog wat tips over goede headset voor een leuke prijs.
Verwijderd
die je kreeg is gewoon de nieuwe versie van de headset, een leuke headset is de stereo headset van sony voor 100 euro.
Klopt die rode die heb ik en is de oude variant. die met blauw is 2e generatie als ik het goed heb.
Zelfde idee als de g15 met blauwe lichtjes (1egen) en 2e gen met oranje lichtjes.
correct me if i am wrong.
Is hij niet goed dan je headset?
edit--
staat er ook bij sony:
The official Bluetooth Headset for the PS3 system has been re-designed to be 30% smaller in size compared to the original model. It is sleek, compact, and functional for both gaming and mobile phone use.
sleek and compact with a high gloss finish
30% reduction in size compared to the original model
Built-in noise cancellation software for pristine sound quality
3-way calling and call waiting feature
Dual-microphone design captures the user's voice and filters out ambient noise
Exclusive in-game status indicator on the PS3 system
Zelfde idee als de g15 met blauwe lichtjes (1egen) en 2e gen met oranje lichtjes.
correct me if i am wrong.
Is hij niet goed dan je headset?
edit--
staat er ook bij sony:
The official Bluetooth Headset for the PS3 system has been re-designed to be 30% smaller in size compared to the original model. It is sleek, compact, and functional for both gaming and mobile phone use.
sleek and compact with a high gloss finish
30% reduction in size compared to the original model
Built-in noise cancellation software for pristine sound quality
3-way calling and call waiting feature
Dual-microphone design captures the user's voice and filters out ambient noise
Exclusive in-game status indicator on the PS3 system
[ Voor 54% gewijzigd door Phyt_ op 06-01-2012 14:46 ]
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Verwijderd
Ik heb destijds gewoon een Jabra headset gekocht omdat hij lekker klein was en ook goed was voor handfree bellen. Dat ding werkt perfect en voorheen werd hij aanbevolen boven de originele headset van PS3.
Dynamix kon jij me goed horen laatst?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 14:47 ]
@lockmustang
Dat is de nieuwste versie van de officiële PS headset die jij ontvangen hebt.
Desalniettemin hadden ze wel de juiste op moeten sturen natuurlijk.
@Martinspire
Probleem ligt wel bij DICE.
Anders hadden veel meer spellen er last van moeten hebben, aangezien de haperend voice chat alleen in BF3 is, ligt het probleem toch echt bij DICE.
@Martinspire
Anders hadden veel meer spellen er last van moeten hebben, aangezien de haperend voice chat alleen in BF3 is, ligt het probleem toch echt bij DICE.
Verwijderd
Probleem ligt inderdaad bij DICE. Bij GT5 and BO had ik nergens geen last van.Dirk149 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:46:
@lockmustang
@Martinspire
Ze zullen die voice chat wel op een blauwe maandag in elkaar 'gesleuteld' hebben. 
En het spel door een stel mensen zonder headset getest zijn.
En het spel door een stel mensen zonder headset getest zijn.
Zelf nog erger, MAG met 128 man in 1 map werkte nagenoeg perfect, inclusief proximity chat (je hoort wat iemand naast je op de map zegt).Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:48:
Probleem ligt inderdaad bij DICE. Bij GT5 and BO had ik nergens geen last van.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha vandaag in bart smit de gewone versie gekocht voor 49 euro. Ik kom thuis en zie opeens "Includes access to Battlefield 3 Back to karkand" 
Ze heeft per ongeluk een limited edition doosje aan mij gegeven... Mij hoor je niet klagen
Ik hoop overigens dat het een beetje meevalt op Xbox360... Ik speel het al een tijdje op PC maar kwestie van mijn xbox-skills een beetje te blijven oefenen...
Ze heeft per ongeluk een limited edition doosje aan mij gegeven... Mij hoor je niet klagen
Ik hoop overigens dat het een beetje meevalt op Xbox360... Ik speel het al een tijdje op PC maar kwestie van mijn xbox-skills een beetje te blijven oefenen...
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Toevallig Bart smit Arnhem daar hadden ze ook alleen nog de Limited Edition liggen voor 50 Euro hahahaMavamaarten schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:18:
Haha vandaag in bart smit de gewone versie gekocht voor 49 euro. Ik kom thuis en zie opeens "Includes access to Battlefield 3 Back to karkand"
Bart smit WijnegemVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:20:
[...]
Toevallig Bart smit Arnhem daar hadden ze ook alleen nog de Limited Edition liggen voor 50 Euro hahaha
Maar damn wat gaat dat installeren traag (niet HD content, gewoon het schijfje want mijn xbox is vreselijk lawaaierig)...
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Nouja ik zou zeggen een prettig game weekend en ik zie jullie wel in mijn Reflex RDS scope!!!
(PS3 gamers)
Verwijderd
haha game on! moulin voeg me toe op psn in het weekend wil ik wel is joinen en in jou rds scope komen hahaVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:32:
Nouja ik zou zeggen een prettig game weekend en ik zie jullie wel in mijn Reflex RDS scope!!!![]()
(PS3 gamers)
bij mediamarkt in arnhem hebben ze ook veel leuke aanbiedingen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:20:
[...]
Toevallig Bart smit Arnhem daar hadden ze ook alleen nog de Limited Edition liggen voor 50 Euro hahaha
de laaste tijd zit ik veel bij theran highway op de grote brug waar je normaal nietkan opkomen
met de mav naar boven en dan sniperen.
ik weet dathet niet eerlijk was maar is vaak wel leuk hoe je poppetjes ziet rennen en dan alsnog dood gaan haha
Proximity chat was gewoon geniaal. Je kon toch wat zeggen tegen niet squad members. Maar het leukste was nog de enemy besluipen en "behind you" roepen voor je killaramdin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:00:
Proximity chat lijkt me best grappig btw, als je het maar kan uitzetten(just to be sure)
PSN: Deere6030
Dat gevloek was jij, toch?Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:46:
Ik heb destijds gewoon een Jabra headset gekocht omdat hij lekker klein was en ook goed was voor handfree bellen. Dat ding werkt perfect en voorheen werd hij aanbevolen boven de originele headset van PS3.
noobs:
Een lid van het Amerikaanse elitekorps Navy SEAL's heeft zichzelf per ongeluk in het hoofd geschoten en ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Dat heeft de politie in San Diego gezegd.
De politie kreeg donderdagochtend een melding binnen dat een man, die met een pistool zat te spelen, zichzelf per ongeluk had neergeschoten. De SEAL was zijn wapens aan het tonen aan een vrouw die hij eerder had ontmoet in een bar. Hij dacht dat een van de pistolen ongeladen was, zette het tegen zijn hoofd, en haalde de trekker over.
SEAL Team Six, een eenheid binnen het elitekorps die zich specialiseert in contraterrorisme, liquideerde vorig jaar Osama bin Laden in Pakistan.
Dat krijg je, met die gebrekkige voicechat.
"Ed..e..it..n..n..ko..in.."
Flickr PSN ID= cheironnl
Halojohan bos schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:35:
[...]
Proximity chat was gewoon geniaal. Je kon toch wat zeggen tegen niet squad members. Maar het leukste was nog de enemy besluipen en "behind you" roepen voor je kill
Verwijderd
Was net een mooi potje knallen. Leuk om met de headset bezig te zijn. Was redelijk te verstaan.
Het was merkbaar als je niet tegelijk praat het al beter is.
Het was merkbaar als je niet tegelijk praat het al beter is.
Wat ik bedoel is dat het niet alleen bij Xbox Live prima gaat. Bij Battlelog (wat toch echt 100% van Dice/EA) gaat het dus wel gewoon prima. Enige minpunt daar is dat je alleen met je party chat hebt en niet met de hele server, maar goe zo zit dat in elkaar. Het is dus de combinatie Dice/PS3 of iets dergelijks wat gewoon brak werkt. Misschien is het de engine die het gewoon niet lekker wil combineren (omdat het bij de pc als 360 apart van de game loopt) of iets anders. Maar goed, jullie probleem. N00bsDirk149 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:46:
@lockmustang
@Martinspire
Ik dacht dat de voice chat ingame in BF3 op de Xbox ook niet lekker was?
Jullie hebben dan het geluk dat je die Party chat kan gebruiken.
Wat overigens niks met DICE of EA te maken heeft, dat is van Microsoft.
Jullie hebben dan het geluk dat je die Party chat kan gebruiken.
Wat overigens niks met DICE of EA te maken heeft, dat is van Microsoft.
De laatste paar dagen begin ik de game pas een beetje door te krijgen, speel constant Rush als Recon, speelt echt geweldig weg!
Ben non-stop aan het spotten, m-com defenden, tegenpartij gek maken met m'n MAV en natuurlijk de enemy headshots geven op 200+ meter afstand ^_^
Kan veel van de ergenissen hier wel goed begrijpen, ik hou van een hoge k/d, maar de objective gaat natuurlijk voor, hoogst irritant als er mensen staan te wachten op choppers en binnen 3 seconden weer crashen of van die killwhores die eindigen met 44-1 maar niet eens in de buurt van de objective zijn geweest...
Mocht er iemand is willen spelen op Xbox Live, ik speel (niet zo vaak, maar als ik er ben ga ik er wel voor
) als nickname Dewa4421, altijd leuk om eens iemand in m'n squad te hebben die ook echt meespeelt
Ben non-stop aan het spotten, m-com defenden, tegenpartij gek maken met m'n MAV en natuurlijk de enemy headshots geven op 200+ meter afstand ^_^
Kan veel van de ergenissen hier wel goed begrijpen, ik hou van een hoge k/d, maar de objective gaat natuurlijk voor, hoogst irritant als er mensen staan te wachten op choppers en binnen 3 seconden weer crashen of van die killwhores die eindigen met 44-1 maar niet eens in de buurt van de objective zijn geweest...
Mocht er iemand is willen spelen op Xbox Live, ik speel (niet zo vaak, maar als ik er ben ga ik er wel voor
Verwijderd
Ja inderdaad had ff een beste scheld bui! maarja hij doet het wel hahaha.Dynamix schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:43:
[...]
Dat gevloek was jij, toch?Zonder gekheid, jouw mic werkt prima zover ik heb kunnen beoordelen.
@jimste1: woon je ook in Arnhem om in de regio?
ben jimste1 niet maar woon wel in de buurt van ArnhemVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:45:
[...]
@jimste1: woon je ook in Arnhem om in de regio?
kijk ik hier 's nachts....is er geen één relaxed filmske gepost. Geen ergernissen op PS3 waar ik om kan lachten...saai heur
bijna vogeltje 1
bijna vogeltje 1
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
idem dito voor mij.joshje schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 00:27:
[...]
ben jimste1 niet maar woon wel in de buurt van Arnhem
Het ging vanavond weer lekker met de Gotters .
Verwijderd
Speel je PS3 of Xbox? Op PS3 ging het inderdaad goed met de Gotters tot een uurtje of 3 hahaha ben kapot man, verslavend spel!Dirk149 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 02:50:
[...]
idem dito voor mij.![]()
Het ging vanavond weer lekker met de Gotters .
@Moulin
Sync149 zegt jouw wel wat denk ik.
Sync149 zegt jouw wel wat denk ik.

Ik woon niet echt in de buurt van Arnhem maar studeer er weljoshje schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 00:27:
[...]
ben jimste1 niet maar woon wel in de buurt van Arnhem
p.s. het was niet mijn bedoeling je tank te 'jatten' pasgeleden
[ Voor 10% gewijzigd door its_Lochii op 07-01-2012 14:19 ]
Verwijderd
Zijn er nog meer mensen die problemen ondervinden met het opstarten van BF3.
Ik ben hem nu opnieuw aan het instaleren. Deed helemaal niks meer.
super vaag
Update:
Zie nu dit scherm
Installing game data. Please do not turn off your system. While the HDD access indicator is flashing, data is being saved. Do not switch off the power during this time.
En hij blijft continu hangen op 7%
lampje knippert ook niet meer
Er zijn er meer. zie link.
http://battlelog.battlefi...dview/2832654489548147123
Update 2:
Net EA aan de lijn gehad. Probleem is bekend. Oplossing is zoals in de link staat. Je moet ALLE DATA van BF3 verwijderen. Hierna het spel opstarten en deze zal weer geen instaleren. Hierna moet het probleem over zijn. Het wordt veroorzaakt door incorrecte data. Maar hoe dit komt is onbekend bij EA>
Wel netjes geholpen tot nu toe door ze.
Update 3:
Weer EA gesproken. Het werkt niet. Nu een restore gedaan op de ps3. Net niet terug naar frabrieks instellingen.
Opnieuw alles instaleren. Nu afwachten of hij het zo wel gaat doen.
Indien niet dan weet EA het ook niet meer en wordt het later bekeken.
Ik ben hem nu opnieuw aan het instaleren. Deed helemaal niks meer.
super vaag
Update:
Zie nu dit scherm
Installing game data. Please do not turn off your system. While the HDD access indicator is flashing, data is being saved. Do not switch off the power during this time.
En hij blijft continu hangen op 7%
lampje knippert ook niet meer
Er zijn er meer. zie link.
http://battlelog.battlefi...dview/2832654489548147123
Update 2:
Net EA aan de lijn gehad. Probleem is bekend. Oplossing is zoals in de link staat. Je moet ALLE DATA van BF3 verwijderen. Hierna het spel opstarten en deze zal weer geen instaleren. Hierna moet het probleem over zijn. Het wordt veroorzaakt door incorrecte data. Maar hoe dit komt is onbekend bij EA>
Wel netjes geholpen tot nu toe door ze.
Update 3:
Weer EA gesproken. Het werkt niet. Nu een restore gedaan op de ps3. Net niet terug naar frabrieks instellingen.
Opnieuw alles instaleren. Nu afwachten of hij het zo wel gaat doen.
Indien niet dan weet EA het ook niet meer en wordt het later bekeken.
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 19:07 . Reden: update probleem ]
Verwijderd
Ik heb er zelf geen problemen mee. Enige probleem wat ik heb is dat mijn TV niet altijd BF3 herkent maar de PS3 herkent ie altijd. Heel raar is dat!
Verwijderd
Update:
BF3 doet echt niks meer.
Blijft op 7% van de instal hangen.
EA geeft aan dat ik de cd moet testen bij een maat. Woont er iemand in de buurt van Den Haag?
Het kan zijn dat er krassen op zijn gekomen. ( wel erg vreemd want de cd heeft de ps3 niet verlaten sinds de laatste keer spelen)
Het komt er dus in het kort op neer dat je niks meer hebt.
CD terug sturen indien hij ook bij een ander niet werkt is een optie. Dan heb je kans op een nieuwe.
BF3 doet echt niks meer.
Blijft op 7% van de instal hangen.
EA geeft aan dat ik de cd moet testen bij een maat. Woont er iemand in de buurt van Den Haag?
Het kan zijn dat er krassen op zijn gekomen. ( wel erg vreemd want de cd heeft de ps3 niet verlaten sinds de laatste keer spelen)
Het komt er dus in het kort op neer dat je niks meer hebt.
CD terug sturen indien hij ook bij een ander niet werkt is een optie. Dan heb je kans op een nieuwe.
Waarom snappen de meeste jetpiloten dat hun main priority is om choppers in de lucht te houden door ander jets uit te schakelen of op z'n minst bezig te houden???? Choppers kunnen in korte tijd veel tanks en andere voertuigen uitschakelen alsmede de andere chopper. Ongelofelijk hoeveel noobs er rond lopen/rijden/vliegen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
als je voicechat had kon je zowel je team als je squad aansturenJackal131 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 19:59:
Waarom snappen de meeste jetpiloten dat hun main priority is om choppers in de lucht te houden door ander jets uit te schakelen of op z'n minst bezig te houden???? Choppers kunnen in korte tijd veel tanks en andere voertuigen uitschakelen alsmede de andere chopper. Ongelofelijk hoeveel noobs er rond lopen/rijden/vliegen.

Sommige jetpiloten vliegen alleen maar om het vliegen. Af en toe gaan ze een keer achter een andere jet aan. Ik wordt er een beetje moedeloos van.
ik heb wat domme vragen. Ben lid van de GOT platoon. Maar heb geen flauw idee hoe dat werkt mbt het samen spelen..??
Wordt er gewoon een server afgesproken op een bepaald tijdstip ?
Ook begreep ik dat je een tag voor je naam krijgt [got.] << of werkt dit allemaal anders ??
Ook begreep ik dat je een tag voor je naam krijgt [got.] << of werkt dit allemaal anders ??
[ Voor 40% gewijzigd door Lasteraar op 07-01-2012 20:12 ]
Niet.Lasteraar schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:11:
ik heb wat domme vragen. Ben lid van de GOT platoon. Maar heb geen flauw idee hoe dat werkt mbt het samen spelen..??
Speel je PS3 of XBoX? Je moet vrienden toevoegen op de console. Platoon helpt alleen om te weten wie er allemaal spelen.
ps3; enige toegevoegde waarde is dat je kunt zien wie er uit jouw platoon online zijn (moet je zelf aan je psn friendslist toevoegen). en battlelog heeft dat message/social gedeelteLasteraar schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:11:
pc; vrienden selecteren, en joinen
Verwijderd
Hoi gasten,
FF nog een vraag, Ik kan dus een nieuwe cd gaan aanschaffen zoals het er nu naar uit ziet. Maar moet ik dan ook weer de B2K aanschaffen. Ik heb nu de LE versie.
Hoor graag van jullie en of er iemand in de buurt van den haag woont voor het uittesten van mijn cd
FF nog een vraag, Ik kan dus een nieuwe cd gaan aanschaffen zoals het er nu naar uit ziet. Maar moet ik dan ook weer de B2K aanschaffen. Ik heb nu de LE versie.
Hoor graag van jullie en of er iemand in de buurt van den haag woont voor het uittesten van mijn cd
Verwijderd
Je hebt de pack gedownload dus hij is van jou, een nieuwe disk gaat hier geen verandering in brengen.
Hallo allemaal trouwens!
Ik heb even een vraag iemand enig idee hoe ik het Got ps3 platoon kan vinden?
Heb gezocht op tweakers en got beide niet echt nuttig resultaat. Bij tweakers vind die alleen het PC platoon.
Zou graag is met wat GoT''ers een potje willen knallen, alleen is ook maar zo alleen haha.
Hallo allemaal trouwens!
Ik heb even een vraag iemand enig idee hoe ik het Got ps3 platoon kan vinden?
Heb gezocht op tweakers en got beide niet echt nuttig resultaat. Bij tweakers vind die alleen het PC platoon.
Zou graag is met wat GoT''ers een potje willen knallen, alleen is ook maar zo alleen haha.
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391432692180/
Hier vind je hem
Hier vind je hem
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 23:51 ]
Verwijderd
Ah kijk is aan. Thanks!
Heb me aangemeld.
Heb me aangemeld.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 00:02 ]
ik pak gewoon alles aan! eerst natuurlijk de jets want die zijn altijd vervelend als ik aan het vliegen ben, daarna de chopper want die is altijd makkelijk te raken! en dan de tanks met guided missles (ik hou van die dingen!)Jackal131 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 19:59:
Geinige javalin film YouTube: Battlefield 3 - Javelin Squad #2 - Caspian Border
PSN ID Binloading_nl
Ik kom nu een week niet thuis dus geen kans om het te testen maar kun je een soflam op een tank zetten met guided missile?
Verwijderd
Eerste gedachte: Ja, maar na één hit door een andere tank is de soflam kapot. Interessant idee!
Verwijderd
Helaas ook deze morgen werkt bf3 nog niet.
Wel gisteren aan EA nog gevraagd hoe het zit met de in game chat. Dit zou met de eerst volgende updat verholpen moeten zijn gaf de beste man aan.
Dus nog even geduld.
Wel gisteren aan EA nog gevraagd hoe het zit met de in game chat. Dit zou met de eerst volgende updat verholpen moeten zijn gaf de beste man aan.
Dus nog even geduld.
Welke geweren behoren eigenlijk allemaal tot de Carbine classe? Ik wil die medal halen maar weet niet welke wapens het zijn.
alle geweren die specifiek voor de engineer zijn 
M4, M4A1, G36C etc.
M4, M4A1, G36C etc.
If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler
Nog nooit op Battlelog gekeken?Conundrum51 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:04:
Welke geweren behoren eigenlijk allemaal tot de Carbine classe? Ik wil die medal halen maar weet niet welke wapens het zijn.
Daar kan je het namelijk precies allemaal terug vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door Dirk149 op 08-01-2012 12:44 ]
Hoe denk je dat ik weet welke award ik kan halen...? Bij bijvoorbeeld de M4 staat er bij dat het een carbine is. Maar bij de G36c weer niet.Dirk149 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:43:
[...]
Nog nooit op Battlelog gekeken?
Daar kan je het namelijk precies allemaal terug vinden.
Maargoed. een duidelijk antwoord is al gegeven door iemand anders.
Ik weet niet of het kan, maar zoals al was gezegd kan de soflam waarschijnlijk heel makkelijk worden stukgemaakt door een tank. (Daarnaast is de CITV station een permanente unlock na 100.000 punten in een tank, en de CITV is hetzelfde als de soflam)walletje-w schreef op zondag 08 januari 2012 @ 09:53:
Ik kom nu een week niet thuis dus geen kans om het te testen maar kun je een soflam op een tank zetten met guided missile?
[insert: Xzibit meme
[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 08-01-2012 13:22 ]
Weet niet of ik in dit topic goed zit, maar misschien komt het bekend voor, ik heb sinds 1 of 2 dagen dat als ik een ronde eindig op de xbox dat mijn xbox een '' piep '' geeft, alleen wanneer de ronde beëindigd word krijg ik de piep, niet tijdens spelen of dergelijke. Piep lijkt wel uit xbox zelf te komen, niet over de speakers.
'k heb werkelijk geen idee hoe en of wat, en met andere games test ik niet, want die speel ik niet. Xbox word ook niet te heet, aangezien hij gewoon blijft door functioneren.
'k heb werkelijk geen idee hoe en of wat, en met andere games test ik niet, want die speel ik niet. Xbox word ook niet te heet, aangezien hij gewoon blijft door functioneren.
[ Voor 21% gewijzigd door Fatal Mind op 08-01-2012 13:20 ]
Ben je er zeker van dat het niet je pc of laptop is die Battlelog heeft aan staan? Als je Battlelog open hebt hoor je namelijk een geluidje zodra er een nieuwe battle report is ;-)Fatal Mind schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:17:
Weet niet of ik in dit topic goed zit, maar misschien komt het bekend voor, ik heb sinds 1 of 2 dagen dat als ik een ronde eindig op de xbox dat mijn xbox een '' piep '' geeft, alleen wanneer de ronde beëindigd word krijg ik de piep, niet tijdens spelen of dergelijke. Piep lijkt wel uit xbox zelf te komen, niet over de speakers.
Verwijderd
Je moet zelf weten wat je voor je naam wilt zetten. Het is echter wel geinig als er opeens veel GoT op de server zit. Speel je PS3? voeg mij dan maar toe: PSN: Moulin11Lasteraar schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:11:
Weet iemand toevallig of de javelin bugged is op dit moment? Ik heb hem pasgeleden samen met een maat geprobeerd (hij targette heli's met zijn soflam) maar geen enkele rocket van de javelin raakte hem. Hij keek door zijn scope en zei dat de raket van de javelin een paar keer om de heli heen cirkelt en dan gewoon weg is. Erg apart, want ik had zelfs extended explosives zodat ik meer rockets had maar geen enkele raket was raak.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.