Verwijderd
Het ging helemaal waardeloos! , maar dan zit je met een heel team behalve frag wat alleen maar campt haha.
2de potje 2de op 2495 punten. ook verloren.
Ik speel echt met hele slechte random mensen volgens mij haha.. allemaal mensen die te bang zijn om een punt te capturen en om dood te gaan. beetje jammer haha. vanavond hopelijk met wat meer tweakers;)
Je bent toegevoegd mocht het je nog wel interesserenSinergyX schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:11:
Welke tab? Zit gewoon op die PS3-X360 leaderboard pagina, maar Add Player werkt dus niet voor mij.
Ach ja, speel BF3 zo goed al niet meer, dus weinig interessant nog voor de stats
PSN: Deere6030
ID: hexxagram
Verwijderd
Ik heb je geaccepteerd. Hole-nl is niet zo vaak meer online volgens mij.Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:40:
[...]
@moulin.
Ik heb een application gestuurd , dus even wachten of ik word geaccepteerd haha
@osc4r: ik zal je toevoegen aan psn
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 14:42 ]
Jaaaaa, dan sta ik tenminste boven aan (PS3)aramdin schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:52:
Misschien wel interessant om te zien bij de Leaderboards: hoelang iemand in totaal heeft gespeeld
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Er is helaas een max aantal criteria waaruit de leaderboard kan bestaan. Als tijd erbij komt moet dat ten koste van een andere stat. Dogtags heb ik er zo maar tussen gedaan, al is tijd ook niet echt relevant?aramdin schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:52:
Misschien wel interessant om te zien bij de Leaderboards: hoelang iemand in totaal heeft gespeeld
Verwijderd
2de geworden met 5819 punten in de team.
Met maar 5 kills en 6 deaths haha.
Constant al die punten aan het capturen (als enige volgens mij)
Maar die mensen in random party's damn zeg wat zijn dat een stel faalhazen.
Staan er 2 het hele potje telkens op een jet te wachten ,
Moet nog wel even wennen aan al die wapens , vooral aan die recoil..
Het voelt en schiet toch heel anders dan in C.O.D.. .Close range schiet ik alles wel kapot.
Maar long range heb ik toch heel veel recoil zelfs in bursts... en schiet bijna alles naast haha.
Nog heel veel wennen dus blijkbaar.
Heb je net toegevoegd Jan.
Verwijderd
Mooi ,Unomomentodado schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:26:
Recoil wordt wel minder als je voor een wapen de Grip en Heavy Barrel hebt unlockt en gebruikt.
Heb je net toegevoegd Jan.
En heb ik nog 2 andere vraagjes.
Hoe komt het dat ik op sommige maps niet met mijn m4 kan spelen? maar alleen met die stink ak74u.
En men laatste vraag , hoe komt het dat ik soms helemaal niet meer kan spawnen (ruim een minuut lang)
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Als je beide wapens wilt kunnen spelen moet je eerst je klasse vrijspelen van bijv. engineer. Daarna kan je voor een van beide kiezen. EDIT: Aramdin was me al voor.Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:31:
[...]
Mooi ,
En heb ik nog 2 andere vraagjes.
Hoe komt het dat ik op sommige maps niet met mijn m4 kan spelen? maar alleen met die stink ak74u.
En men laatste vraag , hoe komt het dat ik soms helemaal niet meer kan spawnen (ruim een minuut lang)
Tja dat respawnen van een minuut komt vaker voor heb er zelf ook een paar keer wat van meegemaakt. Als je geen base hebt en je squad is dood duurt het even voordat je respawned heel raar.
Ik ben over een uurtje thuis en kan dan wel even gamen. PSN: Moulin11
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 15:52 ]
Ah vandaar. Heb het ook een keer meegemaakt. Ben toen weggegaan, omdat ik dacht dat de server weer problemen had...Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:49:
[...]
Tja dat respawnen van een minuut komt vaker voor heb er zelf ook een paar keer wat van meegemaakt. Als je geen base hebt en je squad is dood duurt het even voordat je respawned heel raar.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Toen jullie waren gestopt ben ik nog 10 minuten doorgegaan totdat ik gewoon weer vastliep! Ben toe maar gaan stoppen!
Verwijderd
Enemy heeft alle vlaggen , en HEEL MIJN TEAM die zit een beetje met de jets en choppers rond hun spawn te zweven...Tjeeez zeg.... ik wil in een normale party spelen
En ik zie ook een hele hoop mensen door muren heen liggen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 16:30 ]
Hoe dan ook, wat mij betreft mogen de dogtags eruit en speeltijd erin, vind dat toch interessanter. Die dogtags doe ik persoonlijk echt helemaal niets mee. Ooit een keertje 1 aangeklikt daarna nooit meer wat mee gedaan.
http://bf3stats.com/leaderboard/PS3-X360
Misschien handig om in de beginpost te zetten.?
dit dus.El_V schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:39:
vind het wel raar dat die leaderboard op rank is en niet op skill/spm ofzo.. nu is vooral gebaseerd op degene die er het meeste tijd in hebben gestoken.
Je kan zelf wel nog instellen waarop je wilt sorteren...
Gevonden!El_V schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:27:
zeer zeker. waar is de stat skill eigenlijk op gebaseerd? zie dat die veel verschilt (ook boven in)..
So these are the criterias that determine your skill level:
• You gain/loose SL based on every confrontation with another player
• Killing a highly skilled enemy gives you more points than killing someone less skilled
• Points are not transferred from a player to another, they are simply added/subtracted based on the encounter and the SL of both parts (thus, after an encounter, one part may go up 50 points while the other loses only 20)
• The SL is used for matchmaking
idd, lees al een tijdje mee en kon hem zo gauw niet vindenDirk149 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:06:
Link staat een paar pagina's terug ergens.
[ Voor 5% gewijzigd door Fonzie27 op 04-01-2012 21:41 ]
Daarboven kan je kiezen tussen Xbox en PS3, gevolgd door je gebruikersnaam van het betreffend platform.
Zojuist deze video gezien in het PC topic van BF3.
Gaat over de Softlam, misschien handig voor de gene die het nog niet (helemaal) snapte.
[ Voor 40% gewijzigd door Dirk149 op 04-01-2012 21:59 ]
ah ok bedankt.. dacht al zoiets
als je een tijdje goed gaat merk je vanzelf dat je in betere servers komt
Score zegt idd vrij weinig, maar als je wilt weten op welke plek je staat qua spm of oid dan kan je dat ook bekijken door het erboven aan te klikken. Sorteren op score is meer om het een beetje een algemeen te houden, of in de stijl van de ingame/battlelog leaderboard. Als meer het willen dan verander ik het wel naar de gewenste criteria.The Great HooD schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:43:
[...]
dit dus.
Je kan zelf wel nog instellen waarop je wilt sorteren...
Dogtags vervangen door skill of time? (Staat nu alvast skill bij)
Zoiezo kun je natuurlijk gewoon elke maand/week een andere statistiek laten zien. Persoonlijk vind ik ook de flags/mcoms niet zo heel spannend. Mcom is wel wat meer moeite imo (vlag kun je lekker met een jeep doen als die toch afgelegen ligt), maar ook niet echt spectaculair om te vergelijken (al sta ik daar wel gigantisch hoog bij)
[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 05-01-2012 00:38 ]
Seine crossing TDM + DOA-12 + 12G Frag rounds + PK-A 3.4
BLAM! BLAM! BLAM! BLAM!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:56:
inderdaad heel erg persoonlijk, ik vind de volgende wapens wel relax:
Assault: Famas / AE-971 / M340 / defeb
Engineer: G36C of A-91 / SMAW / mine AT
Support: M27 of M240 / C4 en ammo
Recon: M98B of (SKS rush setup) / tugs / MAV roadkillen haha
Tja smaken verschillen maar ik denk dat je vaak wel redelijk richting de zelfde setup zit.
SG553 heb ik nog niet vrijgespeeld maar ik zie wel steeds meer mensen spelen
met die gun. Maarja dat hoeft nog niets te zeggen.
EDIT: zo nu het werk neerleggen en lekker naar huis eten en gamen hahaha
Vet verslaafd geworden aan BF3
Verwijderd
Gevolg was dat je bijna geen mogelijkheid had om te schuilen na gebruik van ECM en flares. Heb het nog even weten uit te houden, maar op een gegeven moment werd ik geraakt door 2 rockets en was het gebeurd.
Eerst dacht ik nog dat het van die kerstcadeautjes zouden zijn die de Stinger/Igla net hadden vrijgespeeld, maar het waren hogere levels (vogeltje 16 en 24).
Verwijderd
We waren van mening dat CQ toch heel erg saai aan het worden was dus zijn we maar rush gaan spelen en zie hier de mooie score door veel teamwork/play:
http://battlelog.battlefi...how/18841741/4/230420491/
Ik was nooit zon fan van de Amtrac maar deze kan met rush mode een verschil maken.
Potje Canals rush was 3 keer niets onze teammaten waren aan het oefenen met de little bird, aan het base snipen en niet Mcom aanvallen of verdedigen na het plaatsen van de bom.
Tanks dus altijd proberen aan de achterzijde te raken, dan zou je hem met 2 RPG's kunnen uitschakelen
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Verwijderd
Makkelijker kunnen we het niet maken.
Verwijderd
nee ik dacht minimaal 8 playersJimmy-time1 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:57:
Zijn er voor de PS3 ook servers die starten met maar één of enkele spelers? Ik speel vrij weinig en moet nodig eens wat unlocks voor de choppers gaan halen. Dan kan ik op zo'n server proberen om snel wat vlaggen te cappen voor wat punten.
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Weet nog niet hoelaat ik online kom. Helaas nog ff zonder headset.
Mijn middagje fitness gaat niet door dus dat wordt een middagje BF3
Ik voeg vanmiddag wat naampjes toe.
Ben niet de beste, maar ook niet superslecht of zo
[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 05-01-2012 12:39 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als je eenmaal disabled bent, ben je echt een sitting duck. Zonder reparatie zit er zo een RPG / SMAW in je achterkant..steefje schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:12:
Leuk filmpje. Het viel me dus op dat wanneer de melding Vehicle Disabled al verschijnt op het moment dat deze nog 50 % health heeft. Dat vind ik nog best veel. Kan een tank dan alleen niet meer rijden en wel schieten? Als je zelf in een tank zit krijg je die melding niet, meen ik?
Ik had alleen meer verwacht van de Javelin. Maar 35 damage of moet je de raket omhoog richten voor meer damage?
Verwijderd
Javalin sucked als de pest. Vaak raak je je doel niet eens. Die Soflam gaan we maar eens gebruiken is wel makkelijk als ik zo dat filmpje zie.m4yall schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:26:
[...]
Als je eenmaal disabled bent, ben je echt een sitting duck. Zonder reparatie zit er zo een RPG / SMAW in je achterkant..
Ik had alleen meer verwacht van de Javelin. Maar 35 damage of moet je de raket omhoog richten voor meer damage?
Probleem van de Soflam is dat deze duidelijk waarneembaar is vanuit bijvoorbeeld een chopper of een jet.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:28:
[...]
Javalin sucked als de pest. Vaak raak je je doel niet eens. Die Soflam gaan we maar eens gebruiken is wel makkelijk als ik zo dat filmpje zie.
Als chopper piloot is dat voor mij dan wel een priority target, aangezien ik niet neergeschoten wens te worden door een tank of een javalin.
PSN: Deere6030
Verwijderd
Filmpje gaat trouwens over base jumpen in BF3 hebben ze een mooi filmpje van gemaakt.
YouTube: Battlefield 3 EPIC 32 Man Base Jump
Ik vind die javalin zo erg tegenvallen dat ik hem nooit gebruik.johan bos schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:44:
Javelin + Soflam moet als het goed is meer damage geven, in de top attack modus
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 13:52 ]
Verwijderd
YouTube: Hazard Cinema Top 10 Battlefield 3 Plays :: Episode 1
mooi filmpje maar een klote saaie stem
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 14:02 ]
Mezelf ook maar even toegevoegd, sta in ieder geval nog in de top 50Dirk149 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:06:
Link staat een paar pagina's terug ergens.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Booman een saaie stem? Epische stem eerder! Heeft wel een leuk YT kanaal, speelt helaas bijna geen BF3.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:00:
mooi filmpje maar een klote saaie stem
Verwijderd
Tja smaken verschillen moet zeggen dat ie wel zeer goed engels gebekt is. Geen scheld partijen of wat.Unomomentodado schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:17:
[...]
Booman een saaie stem? Epische stem eerder! Heeft wel een leuk YT kanaal, speelt helaas bijna geen BF3.
[video]
Stem is zo niet passend bij de beelden...dat is meer mijn gedacht. Vooral niet bij die actie top 10.
Ik kan vanuit een jet de tanks nog geeneens zien, laat staan erachter landen. Sowieso kan ik alleen maar in stukjes landen. Heel veel stukjes.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:44:
Dus het is heel simpel wil je kills krijgen met je Jet, land dan achter een tank en schiet je gattling leeg.![]()
Makkelijker kunnen we het niet maken.
Daarom is het dus belangrijk dat je team wel de tanks spot, zie jij ze ook makkelijker...Dennisdn schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:45:
[...]
Ik kan vanuit een jet de tanks nog geeneens zien, laat staan erachter landen. Sowieso kan ik alleen maar in stukjes landen. Heel veel stukjes.
Verwijderd
en vaak is dat niet het geval..RevoNL schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:46:
[...]
Daarom is het dus belangrijk dat je team wel de tanks spot, zie jij ze ook makkelijker...
battlefield bad company 2 was echt teamwork.
en tegenwoordig met battlefield 3 is het ieder voorzich lijkt het..
naja als ik met mijn vrienden speel doen we allemaal samen en helpen we elkaar
Je kunt vanuit een jet of een heli natuurlijk ook zelf gaan spotten.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:49:
[...]
en vaak is dat niet het geval..
battlefield bad company 2 was echt teamwork.
en tegenwoordig met battlefield 3 is het ieder voorzich lijkt het..
naja als ik met mijn vrienden speel doen we allemaal samen en helpen we elkaar
In een heli lijkt me dat het werk van de gunner.
Verwijderd
Wie zegt dat je niet veel kills kan maken en meteen ook bijna alle Mcoms kan opblazen?
http://battlelog.battlefi...how/18841741/4/230420491/
Verschil met andere is wel vrij groot hahaha
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 15:04 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 15:21 ]
Hehe dat was een lekker potje. Ik ga ook maar ook eens snel die tanks vrijspelen denk ikaramdin schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:54:
Gister zat ik samen met Dangerpaki in een random Conquest game en had eindelijk iemand die goed gebruik maakte van CITV station (heeft dangerpaki nog niet vrijgespeeld). Zorgde er o.a. voor dat ik op Kharg eiland royaal 1ste stond met 17-2 en 7972 score (nog zonder medals). Dat zijn leuke potjes
Vanavond weer?
1700 jetpunten bijeen geraapt, worden ze opnieuw doodleuk bij m'n engineer class opgeteld...
Heb dit nu al tientallen keren gehad met de A-10. Zo krijg ik nooit die ECM-jammer
If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler
Verwijderd
haha ze wouden me met igla's pakke op teamdeatmatch 1gast had ik 7-0 op
Wel stom dat in de stats ook 0 kills staat bij de A-10 terwijl dat er veel meer zijn.
Dat er maar SNEL een patch uitkomt want te veel van die kleine irritaties de laatste tijd.
Heb ook veel dat m'n B2K wapens boven m'n hoofd staan... (momenteel bij de QBU-88)
If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler
Probleem komt me niet bekend voor...ik krijg gewoon de jet punten.Alquan schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:27:
Jongens jongens, net nog even Kharg Island met de jet gespeeld (A-10 Thunderbolt).
1700 jetpunten bijeen geraapt, worden ze opnieuw doodleuk bij m'n engineer class opgeteld...
Heb dit nu al tientallen keren gehad met de A-10. Zo krijg ik nooit die ECM-jammer
Verwijderd
Ik heb wel 1 kill gekregen voor de frogfoot. Mijn probleem is dat ik alles disable!
Welke map is dat?Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:21:
Verrekt ik moet in het engels gaan uitleggen waarom de percentage rate van de Euribor stijgt de afgelopen 3 maanden. Nou ja daar gaan we dan!

Verwijderd
Ik zit hier alleen soms moet je ff wat delen, normaal gaat het over BF3 maarja

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 15:45 ]
Ik snap best dat je een vehicle wil af en toe, maar komop de hele map daar staan om vervolgens als je er in zit gelijk uit de lucht te worden geschoten omdat je een beunhaas bent
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Verwijderd
dat is tegenwoordig wel normaalrgarretsen schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:57:
Weet je wat pas irritant is, die mensen die persee in een vehicle willen en gewoon de hele map op de spawn staan, terwijl de rest van het team keihard aan het verliezen is.
Ik snap best dat je een vehicle wil af en toe, maar komop de hele map daar staan om vervolgens als je er in zit gelijk uit de lucht te worden geschoten omdat je een beunhaas bent
waar ik me aan erger is; sta je lekker je tank te repareren rijd er een gek mee weg..
ik heb me onlangs ook toegevoegt aan de battlelog leaderbord van GOT =]
Dat was in BFBC2 toch wel een stuk duidelijker, zelfde met een lift vragen aan een voertuigbestuurderVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:33:
http://battlelog.battlefi...how/20021506/2/352487550/
haha ze wouden me met igla's pakke op teamdeatmatch 1gast had ik 7-0 opalleen nog steeds me streak niet verbeterd doordat mensen geen ammo geven terwijl ik hele tijd back knop indruk achterlijke halfe zolen
Wat nog veel leuker is, is om rechtstreeks vanuit het spawn menu in een voertuig spawnen, op te stijgen en de eikel die de hele tijd zijn team in de steek liet door te wachten nog langer laten wachtenrgarretsen schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:57:
Weet je wat pas irritant is, die mensen die persee in een vehicle willen en gewoon de hele map op de spawn staan, terwijl de rest van het team keihard aan het verliezen is.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ergste is nog dat het vaak van die prutsers zijn die helemaal niet overweg kunnen met een vehicle. Heb al een aantal keer gehad dat zo'n persoon staat te wachten. Kom je nadat je 3x dood bent geweest langs staat ie daar nog steeds. Stap je bij hem in de heli stort ie gewoon op een normaal stuk neer.rgarretsen schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:57:
Dit vind ik ook zo irritant, onbegrijpelijk soms. Staat de counter af te tellen, start de game, ren je naar een voertuig voor een lift naar de actie, scheurt iedereen weg en kun je het hele eind lopenRevoNL schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:36:
Ik vind het nog niet eens zo heel erg dat er iemand de hele tijd staat te wachten, wat nog erger is is dat die persoon nooit op iemand anders zal wachten om iemand mee te nemen...

Kijken die lui niet op hun radar ofzo?
Er kijkt zoiezo maar weinig op de radar. Als ik zie hoe makkelijk ik vaak enemies af kan maken omdat ik ze op de radar zie (en er vervolgens naartoe loop omdat ik ze daar verwacht) en ze mij niet verwachten.Okasha schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:16:
[...]
Dit vind ik ook zo irritant, onbegrijpelijk soms. Staat de counter af te tellen, start de game, ren je naar een voertuig voor een lift naar de actie, scheurt iedereen weg en kun je het hele eind lopen
Een hoop makkelijke kills haal je daar vaak wel door. Als je rond een objective zit is het vaak veel makkelijker om daar (gedeeltelijk) op te kijken om te zien of je niet iets gemist hebt. Elke tegenstander die je rond je objective laat lopen is een potentiele spawnbeacon van de tegenstander.
Gebruik de MAV eens, dan weet je meteen of je met een team speelt dat let op de radar. 1 keer gespeel met een team waarbij vrijwel iedereen gebruik leek te maken van de radar. Elke keer als er een groepje gespot was, dan zag je een groot deel van het team daar naar toe gaan. Was geweldig om te zien hoe ons team door de map golfde tot alle vlaggen gecapd waren en de tegenstander vast stond in hun spawn.Martinspire schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:20:
[...]
Er kijkt zoiezo maar weinig op de radar. Als ik zie hoe makkelijk ik vaak enemies af kan maken omdat ik ze op de radar zie (en er vervolgens naartoe loop omdat ik ze daar verwacht) en ze mij niet verwachten.
Een hoop makkelijke kills haal je daar vaak wel door. Als je rond een objective zit is het vaak veel makkelijker om daar (gedeeltelijk) op te kijken om te zien of je niet iets gemist hebt. Elke tegenstander die je rond je objective laat lopen is een potentiele spawnbeacon van de tegenstander.
Ik heb het niet over 3d spotting (waar de tegenstander dus op de rest van het scherm te volgen is) maar echt alleen de radar. Mensen die dus te zien zijn omdat ze schieten of omdat ze gespot zijn geweest maar uit beeld zijn gevallen. De radar waar ze dan op komen te staan lijkt weinig prioriteit te hebben bij het zoeken naar tegenstanders lijkt het wel.Jackal131 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:38:
[...]
Gebruik de MAV eens, dan weet je meteen of je met een team speelt dat let op de radar. 1 keer gespeel met een team waarbij vrijwel iedereen gebruik leek te maken van de radar. Elke keer als er een groepje gespot was, dan zag je een groot deel van het team daar naar toe gaan. Was geweldig om te zien hoe ons team door de map golfde tot alle vlaggen gecapd waren en de tegenstander vast stond in hun spawn.
Ik probeer zelf ook zoveel mogelijk gebruik te maken van de radar, maar in het heetst van de strijd wil ik het ook nog wel eens vergeten.
Gevolg: Dualshock kapot...
Ik dacht dat het mijn Sixasis was, maar die leeft helaas nog
Juist de radar is mijn inkomstenbron van kills.. ik probeer ook altijd de tegenstander te spotten indien mogelijk, helpt de rest van je team ook weer he..Okasha schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:16:
[...]
Dit vind ik ook zo irritant, onbegrijpelijk soms. Staat de counter af te tellen, start de game, ren je naar een voertuig voor een lift naar de actie, scheurt iedereen weg en kun je het hele eind lopen
Verwijderd
Idd vanmiddag schoot het niet op. Hele mag. leeg schieten en niks dood. Gewoon 0. en net ging het weer wel. Maar ook soms hele mag weer leeg schieten en niks raken. blijft raar.dvdkiwi schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:04:
Vanmiddag echt een paar frustrerende potjes gehad...
[edit]
Filmpje van die tank damage is wel interessant, hoef je bijv ook niet moeilijk te doen met de Javelin om die op de achterkant te krijgen. En laat maar weer eens zien dat RPG/SMAW gewoon een goede keuze blijft
[ Voor 57% gewijzigd door aramdin op 05-01-2012 21:54 ]
Ach ik ben ook al meer geld kwijt aan controllers dan dat de PS3 gekost heeft. Ben volgens mij al met de 8e controler bezigaramdin schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:25:
Snap niet dat je met je controllers gaat gooien, gaat hier om een spelletje, dont forget!
Ik gooi 'm op de bank maar soms vliegt ie er nét overheen...
Ook m'n taalgebruik soms tijdens een frustrerend potje. Man man man, achteraf schaam ik me er zelf voor

Dat gebeurt alleen zonder voice uiteraard.
En dan te bedenken dat ik het puur voor de fun speel. Ik ben een veel te matige speler als ik dat hier af en toe zo zie. Maar soms is fun ook gewoon frustrerend
Even wennen om dat ding onder de knie te krijgen.
Roadkills maken valt nog niet mee als je dat ding niet onder controle hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door dreester op 06-01-2012 00:15 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Z-XVbaKG3tw]
- Voice chat
- Random deaths
- Freeze van prone naar staan
- Wow! deaths
- Belachelijke USAS
- Input lag
[ Voor 3% gewijzigd door Unomomentodado op 06-01-2012 00:29 ]
Voice chatUnomomentodado schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 00:29:
Grotendeels mee eens:
[video]
- Voice chat
- Random deaths
- Freeze van prone naar staan
- Wow! deaths
- Belachelijke USAS
- Input lag
Vanmiddag ging het dus zo:
-Tegenstanders hadden véél minder kogels nodig dan ik.
Bv: ik schiet van een meter of 10 een stuk of 10-12 kogels in de buik en bovenlijf van een poppetje (M27 support met foregrip), door de Holo sight. Hij heft één keer zijn wapen: bam bam, ik dood. Hij nog 20-30% health... daar snap ik dus niks van en dat frustreert me. Ik mik toch alles midden op hem??
-Teamgenoten die niet weten wat de bedoeling is.
Zo had ik 2 engineers in mijn squad die met alles bezig waren behalve met vijandelijke voertuigen; een medic die bovenop een hijskraan ging lopen omdat ie misschien graag sniper wilde zijn; teamgenoten die vanuit onze spwanbase met een Abrams de halve map over gaan staan knallen (terwijl we die voorin nodig hadden); meer dan de helft van een team die vanuit de spawnbase gaan liggen campen terwijl we mcoms moeten attacken... ik werd er moedeloos van.
Iedereen gaat voor de eigen kills maar vertikt het om de mcom aan te zetten of te verdedigen...
Gelukkig dat ik mijn headset niet op had, want ze waren doof geworden
Vanaf eind middag ging het gelukkig beter. Squad- en teammates gingen gezamelijk achter de objectives aan
Dat speelt een stuk fijner!
Handige pagina gevonden voor mensen die net komen kijken (maar ook voor "vets"):
http://www.bf3proguide.co...battlefield-3-class-guide
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 06-01-2012 01:15 ]
Join the club. Heb nu 3 controllers liggen waarvan er eigenlijk maar 1 in goede staat is. Oh, en 2 headsets.dvdkiwi schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:04:
Vanmiddag echt een paar frustrerende potjes gehad...
Maar nu kan ik het eindelijk relativeren hoor.. echt
Flickr PSN ID= cheironnl
Engineer en Assault gaan me beter af, daar heb ik veel minder kogels nodig voor een kill.
De Support class levert wel veel punten op; heb nu 13 uur als support gespeeld en al 2x de resupply medal ontvangen. Dat resupplyen gaat wel hard
Daarnaast vind ik de C4 tegen voertuigen erg effectief!!
Ik wil de support class toch helemaal rondspelen (nog 47.000 punten) en de LMG medal halen (nog 20 LMG ribbons). Daarna ga ik weer met een andere class spelen; waarschijnlijk recon met shotgun want die recon service star wil ik ook nog
Of ik echt als sniper ga spelen, ik denk ik hiet, daar ben ik niet zo goed in en heb ik het geduld niet voor
Dit topic is gesloten.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.