Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is natuurlijk ook een kwestie van wennen.

Ik ben te verwent met mijn scherm.

EDIT: even ontopic, Ik las net even terug dat je L2 moet spelen om te hooveren met een F-35, volgens mij is dat niet zo je kan L2 gewoon inhouden. Echter je moet je jet wel recht houden en niet de punt of staart naar beneden dan stort je inderdaad neer.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
24" LCD monitor en ik zit er op een meter of anderhalf vanaf. Als ik op mn 40" LED tv speel (heel sporadisch), dan merk ik ook dat ik niet relaxt kan bankhangen en ben dan veel meer aan het turen naar het scherm (ondanks dat ik een goede bril heb hehe)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:27:
24" LCD monitor en ik zit er op een meter of anderhalf vanaf. Als ik op mn 40" LED tv speel (heel sporadisch), dan merk ik ook dat ik niet relaxt kan bankhangen en ben dan veel meer aan het turen naar het scherm (ondanks dat ik een goede bril heb hehe)
Ik moet dat ook maar eens aanschaffen zon klein schermpje, die plasma op zolder is te groot om in mijn huiskamer te zetten. Ziet er ook raar uit 2 bakbeesten in 1 huiskamer haha.

Ik kan ook niet relax hangen op de bank en gamen dan gaat het super slecht haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik wilde zelf al overstappen naar een 27" LED scherm, maar ben al aan het sparen voor een andere auto en dit scherm doet het nog prima. Is wel echt een aanrader, om shooters op je PS3 zo te spelen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 12:50
Kan het me goed voorstellen, op me grote plasma heb ik ook het idee dat ik teveel op het scherm moet rondkijken. Daar heb je met een kleiner scherm minder last van.

Maar het ziet er wel gaaf uit op z'n groot scherm. En ik hoef niet super goed te zijn, als ik maar fun heb :)

Lekker vanuit me nest op een 51 inch plasma, ongeveer 2.5 meter afstand.

Wel 10x relaxer dan op me oude 40inc LCD.

[ Voor 18% gewijzigd door rgarretsen op 03-01-2012 11:41 ]

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dat is het belangrijkste, plezier hebben!

Maar dat niveau zou nog hoger worden met goed werkende VOIP, Squad management etc

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL er is zoveel shit aan de gang bij en voor DICE. Als je de berichten leest lach je
je kapot DICE weet niet meer waar ze moeten verstoppen haha!

Maarja ze moeten er iets aandoen!

Wel is het vreemd dat af en toe VOIP wel werkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Ik speel op Xbox dus XBOX Live Party werkt gewoon goed, ook ingame lijkt het gewoon goed te werken (al gebruik ik dat niet zoveel).

Waar we nu met Got Live wel vaak tegenaan lopen is dat Xbox live party maar 8 man kan hebben en we regelmatig daarboven komen tegenwoordig.

Squad joinen is nog steeds een hekelpuntje, maar meestal ook wel snel opgelost als je even het geduld hebt en je van team kan switchen.

Zat net even me play time te bekijken en BF3 heeft me nu al bijna 200 uur zoet gehouden.

KD: 0.745 (teveel met jet's en heli's aan het stoeien geweest en ik wou alle vier de klasses de service star hebben) sniper is nix voor mij :)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KD??? heb je plezier en vermaak je je prettig?

Zo ja, dan kan die KD gestolen worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik let pas op m'n k/d nadat een ronde is afgelopen. Ik speel er niet op, hoewel ik wel vaak loop te schelden als ik naar mij idee te vaak af geschoten wordt. Als ik dan de stats terug zie, blijkt het vaak wel mee te vallen.

Choppergunner zijn zou juist heel goed voor je k/d moeten zijn. Met een goede piloot is het easy kills maken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Ja KD kan me gestolen worden eigenlijk :-), al kan ik me voorstellen dat veel mensen het toch prettiger vinden om meer te killen dan gekilled te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Mja, niet altijd. Weet je nog pas geleden Jackal? Elke keer als ik met jou in de chopper kwam werden we binnen de kortste keren neergeschoten. Anderzijds gaat het ook vaak genoeg supergoed, ligt er maar net aan wat voor team je tegenover je hebt staan.

Gisteren weer paar geniale potjes gespeeld met mn neef, als je ziet wat je met zn 2en kan bewerkstelligen, niet normaal. We waren serieus de "carriers" voor het team. Op Tehran werden we binnen een minuut of twee onder de voet gelopen en we stonden al snel een flink paar tickets achter.

Op een gegeven moment konden we de BMP (Thermal Sights + Anti armor shells als secundair) in en dit hebben we erg lang volgehouden. Snel punten capturen, omrijden, kills maken voor het vaderland, etc etc. Aan het einde stonden we opeens weer voor en we hebben alsnog de match gewonnen, prachtig!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Jongens, krijg je hoofdpijn van langdurig gamen ( staren ) of van het dicht op de tv zitten. Laat dan je ogen eens meten bij de opticien. 90% kans dat en daar je klacht + oplossing vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Okasha schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:54:
[...]

Vond het echt niet normaal hoor gisteren, heb 3 potjes rush gespeeld steeds met 12-1 en 10-1 eruit gegaan, konden zo van m-com naar m-com rennen zonder problemen armen en boem. Teams waren gelijk en vol, maar veel level 1-10 mannetjes bij ons en bij hen. Ik zat met nog 2/3 goeie en wij renden er gewoon doorheen. Voor keertje wel leuk maar gaat snel vervelen denk ik.

Hoever zitten jullie nu bij de Televisie vandaan? Ik speel voor het eerst FPS shooter op de PS3 en merk toch dat ik dicht naar de televisie kruip en soms hoofdpijn heb (lastig om nu te beoordelen of dat door het gamen komt). Ik heb een 42" televisie en zat er vorige week zover vanaf dat ik met mn tenen het scherm aan kon raken (op verschuifbare stoel). Gisteren maar eens op de bank gaan zitten (4,5 meter afstand) maar dat vond ik weer wat te gortig.
Ken het probleem van door een pot Rush heen rennen met 3 of 4 man en de rest die eigenlijk niks doet behalve kills proberen te maken. Dat zijn de saaiste potten. Mooste potten zijn nog dat je elke mcom met 3 of 4 tickets over kunt armen en destroyen en dan naar de volgende mcom's en daar het zelfde. Spannend tot het einde.

Ik ben net verhuisd en heb nu een te kleine tv voor mijn woonkamer. 42" plasma en zit er op de bank ongeveer een 5.5 met vandaan. Daarom zit ik met fps games op 1 meter er vanaf van mn 42". Heb geprobeerd om gewoon op de bank te zitten, maar dan zie ik gewoon veel minder. Over niet al te lange tijd komt er een 55" of 65" plasma en dan kijk ik wel weer eens of ik op de bank ga zitten of niet.

Normale games (lees niet fps games) speel ik wel gewoon vanaf de bank. En ja na een paar uur op 1 meter van mn tv gezeten te hebben, heb ik wel een beetje hoofdpijn. Weet niet of dat van het gamen zelf komt of door mn houding (gespannen houding tijdens het gamen, krampachtig die controller vasthouden etc)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Lasteraar schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:19:
Jongens, krijg je hoofdpijn van langdurig gamen ( staren ) of van het dicht op de tv zitten. Laat dan je ogen eens meten bij de opticien. 90% kans dat en daar je klacht + oplossing vindt.
Tussendoor wat eten en drinken wil ook helpen (en plaspauze) :p

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op 4,5 meter van me 40" vandaan en ik krijg ook soms hoofdpijn. Dit had ik vroeger nooit met pc gamen. Heb net nog een keuring gehad bij de Arbo en me ogen zijn uitstekend.
Dus het is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:23:
Ik zit op 4,5 meter van me 40" vandaan en ik krijg ook soms hoofdpijn. Dit had ik vroeger nooit met pc gamen. Heb net nog een keuring gehad bij de Arbo en me ogen zijn uitstekend.
Dus het is iets anders.
Ik heb slechte ogen maar een goeie bril :) Die is recent nagemeten en zie er erg goed mee.. Mijn sessies zijn max 1,5/2 uur per dag ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:41
Lasteraar schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:19:
90% kans dat het ook verlichting kan zijn (donkere kamer, enkel TV), of de snelheid/focus van de game, of te weinig gedronken, teveel koffie, irritatie spelers, algemene hoofdpijn, droge lucht.. etc etc etc.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:42
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:23:
Dus het is iets anders.
mjah 4,5 meter van een 40 inch scherm is ook wel erg ver weg.
Zou je eerder voor 50-55 inch moeten hebben :).

Kun je geen stoel dichterbij zetten ?, dit hielp bij mij ook toen we nog kleine tv hadden.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TV zou ik al eerder als oorzaak bestempelen. Refreshrate, contrast of scherpte kan wel meewegen. Al vind ik inderdaad de afstand wel erg groot, waardoor je je veel meer moet concentreren.

Zit zelf op een meter (meestal iets minder) van een 23" scherm af. Is ook mn pc-monitor dus dat is wel praktisch. Al lig ik soms ook wel onderuit te gamen en dan is de afstand wel wat groter :+

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 03-01-2012 12:56 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
Zit op ongeveer 2,5 a 3 meter van mijn 37'' plasma en heb nooit ergens last van moet ik zeggen!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyt_ schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:54:
[...]

mjah 4,5 meter van een 40 inch scherm is ook wel erg ver weg.
Zou je eerder voor 50-55 inch moeten hebben :).

Kun je geen stoel dichterbij zetten ?, dit hielp bij mij ook toen we nog kleine tv hadden.
Nou ja ik doe GT5 op 4,5 meter afstand en BF3 op 1.5 a 2 meter afstand van mijn 55" led van samsung werkt perfect.
Ik weet dat de hoofdpijn bij mij komt opzetten door de irritatie en weinig drinken. Ik drink gewoon meer en probeer me minder te irriteren hahaha.

Moet eerlijk zeggen dat ik mijn TV nu al te klein vind haha heb spijt dat ik niet heb gewacht tot de 62" 8) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
40" LED en zit op iets van 2 meter afstand.
Op een of andere manier speel ik beter dan wanneer ik er verder vanaf zit.

Hoofdpijn nooit, behalve dan door de gebruikelijke irritatie.
Zoals gisteren op Bazaar dat mijn halve team op een kluitje zit
en mortars aan het overgooien is. (met z'n 6en) :F

Verder een paar heerlijke potjes gedaan.
(wat is die M27 met foregrip en holo toch fijn) :D

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostley schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:14:
40" LED en zit op iets van 2 meter afstand.
Op een of andere manier speel ik beter dan wanneer ik er verder vanaf zit.

Hoofdpijn nooit, behalve dan door de gebruikelijke irritatie.
Zoals gisteren op Bazaar dat mijn halve team op een kluitje zit
en mortars aan het overgooien is. (met z'n 6en) :F

Verder een paar heerlijke potjes gedaan.
(wat is die M27 met foregrip en holo toch fijn) :D
Hou op schijt uit! Ik wordt gek van die gasten die zitten te mortieren. Ik had hetzelfde in Bazaar Rush.
Ze waren geirriteerd dat ze bij de eerste 2 m-coms niet konden attacken door onze sterke verdediging haha.

Opeens gingen ze mortieren, 5 man op een kluitje bij hun deployment. Saai potje was dat!

Inderdaad fijn die M27 totdat je tegenover iemand komt te staan met een Famas dan
ben je de pineut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Is er btw nog iets bekend over een komende patch? Of nog steeds het gebruikelijke: "we weten ervan en werken er hard aan?"

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:21:
[...]

Hou op schijt uit! Ik wordt gek van die gasten die zitten te mortieren. Ik had hetzelfde in Bazaar Rush.
Ze waren geirriteerd dat ze bij de eerste 2 m-coms niet konden attacken door onze sterke verdediging haha.

Opeens gingen ze mortieren, 5 man op een kluitje bij hun deployment. Saai potje was dat!
Was bij mij ook Rush idd.
Ik pak af en toe de mortar om die van de tegenpartij te slopen, maar ga daarna weer meteen verder.
Komt er een tank aanrollen naar de plek waar zij met z'n alle zitten... niemand loopt weg... |:(
Inderdaad fijn die M27 totdat je tegenover iemand komt te staan met een Famas dan
ben je de pineut.
Klopt, die heb ik ook en vind ik erg fijn spelen, alleen ben je erg snel door je ammo heen.
(en helaas nog steeds te weinig mensen die ammo pakketjes droppen. Dus pak ik Support :) )

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:49
Als ik dit lees zit ik wel dicht op mn scherm :D Meestal zit ik in kleermakerzit zo een anderhalf meter van een 32" tv af. Omdat de achtergrond zo druk is, zie ik het van dichtbij allemaal net wat sneller.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Heb net een servicestar met FAMAS gehaald, maar speelde toen die F2000 vrij en die vond ik ook wel erg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aramdin schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:02:
Mja, niet altijd. Weet je nog pas geleden Jackal? Elke keer als ik met jou in de chopper kwam werden we binnen de kortste keren neergeschoten. Anderzijds gaat het ook vaak genoeg supergoed, ligt er maar net aan wat voor team je tegenover je hebt staan.
Tja, je hebt van die potjes dat je tegen een betere piloot terecht komt. Ik heb ook gemerkt dat het een enorm verschil maakt welke chopper je hebt. De Viper overklast de Havoc vrijwel altijd. Je bent dan afhankelijk van de loadout van de piloot en de gunner samen. Als dat in beide choppers gelijk is, dan leg je het af als je in de Havoc vliegt. De Viper is naar mijn idee ook veel wendbaarder.
(Bovenstaande kan ook precies andersom zijn, maar het komt er op neer dat de ene chopper beter is dan de andere :P )

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een doen gesteld namelijk:

Alle Medals behalen
Alle wapens minimaal 1 ster
Alle vehicles minimaal 1 ster

Dus ik heb nog genoeg speeltijd tot Carp season weer begint.

LOL @Jackel131

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:32:
Als ik dit lees zit ik wel dicht op mn scherm :D Meestal zit ik in kleermakerzit zo een anderhalf meter van een 32" tv af. Omdat de achtergrond zo druk is, zie ik het van dichtbij allemaal net wat sneller.
Als ik game zit ik ook 2-1.5m van 32". Al is dat deels omdat ik 's-avonds niet per ongeluk mn headphones uit de TV wil trekken :P.
Jackal131 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:59:
[...]

Tja, je hebt van die potjes dat je tegen een betere piloot terecht komt. Ik heb ook gemerkt dat het een enorm verschil maakt welke chopper je hebt. De Viper overklast de Havoc vrijwel altijd. Je bent dan afhankelijk van de loadout van de piloot en de gunner samen. Als dat in beide choppers gelijk is, dan leg je het af als je in de Havoc vliegt. De Viper is naar mijn idee ook veel wendbaarder.
(Bovenstaande kan ook precies andersom zijn, maar het komt er op neer dat de ene chopper beter is dan de andere :P )
De viper is idd echt veel beter qua wendbaarheid. Verder zijn ze hetzelfde en dat zou moeten veranderen. De havoc zou een voordeel moeten hebben voor zn mindere wendbaarheid, maar volgens mij heeft hij er geen. Of ze moeten hetzelfde aanvoelen. Immers zijn tanks/jets/IFV/scout helicopters voor zover ik weet wel min of meer identiek aan elkaar, behalve F-35.

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 03-01-2012 14:11 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarja als je de Hovac vergelijkt met de Viper ziet die Hovac er ook flink lomp uit!
Misschien zou een verschil moeten zijn dat een Hovac meer damage kan hebben ofzo.

Volgende patch misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 09:00
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:19:
Maarja als je de Hovac vergelijkt met de Viper ziet die Hovac er ook flink lomp uit!
Misschien zou een verschil moeten zijn dat een Hovac meer damage kan hebben ofzo.

Volgende patch misschien?
dat valt volgens mij wel mee maar die Havoc is zo traag de bocht om te krijgen :-(
ik vind de viper daarom ook veel lekker der vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De viper is/lijkt een stuk slanker dan de Hovac maarja ik kan het ook mis hebben.

Maar inderdaad de viper vliegt gewoon lekkerder, maarja dat kan je ook wel zien aan het verschil in kills 8) .

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:22:
[...]

Zoals al werd gezegd langzamer vliegen en een heli proberen te pakken. Ik moet zeggen dat het vliegen mij heel goed afgaat en dat ik redelijk missiles kan dodgen, maar helaas is het richten met de cannon nog niet helemaal goed en heat seekers gaat wel lekker vooral tegen heli's hahaha.

Indien je nog niets hebt vrijgespeeld is het wel lastig om te leren vliegen omdat je nog geen flares hebt! Die zijn zeer handig! Ook ik zeg je vooral blijven proberen!
Wat betreft Heli's speel je PS3 of Xbox?

Als je PS3 speelt voeg me maar toe gaan we een keer samen vliegen zodat je wat punten krijgt voor je attack heli.

[...]

...
Thanks! ik speel zelf op de 360 en ben ook niet echt een hardcore gamer, twee keer in de week max. Zal eens paar keer proberen bij iemand in te stappen voor punten en ook even kijken of ik in een lege server kan leren vliegen want heb inderdaad nog niks unlocked

Nogmaals bedankt voor aanbod en voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
De Famas, is die ook voor de engineer ?
En wat is nou een beetje het fijnste overall wapen voor de engineer ? En hoe speel je deze vrij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Famas is Assault only. Wat het fijnste is, is een beetje persoonlijk. Voor mij zijn het de H&K G36 en de Sig SG553.

G36: gewoon engineer ranken
SG553: Coop missies spelen en genoeg punten halen

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Lasteraar schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:42:
En wat is nou een beetje het fijnste overall wapen voor de engineer ? En hoe speel je deze vrij ?
Moelijk te zeggen, das erg persoonlijk. Zelf speel ik vaak met de scar-h als ik engineer ben. Maar anderen prefereren weer een ander wapen. Zie ook het overzicht in de startpost van alle wapens (is een linkje met damage per wapen)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad heel erg persoonlijk, ik vind de volgende wapens wel relax:

Assault: Famas / AE-971 / M340 / defeb
Engineer: G36C of A-91 / SMAW / mine AT
Support: M27 of M240 / C4 en ammo
Recon: M98B of (SKS rush setup) / tugs / MAV roadkillen haha

Tja smaken verschillen maar ik denk dat je vaak wel redelijk richting de zelfde setup zit.

SG553 heb ik nog niet vrijgespeeld maar ik zie wel steeds meer mensen spelen
met die gun. Maarja dat hoeft nog niets te zeggen.

EDIT: zo nu het werk neerleggen en lekker naar huis eten en gamen hahaha

Vet verslaafd geworden aan BF3

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Iemand nog tips voor de Jets?

Ik heb namelijk eindelijk (na 10 tallen keren oefenen) de controls van het vliegen onder de knie.
Maar het lukt me nog niet echt om iets neer te schieten, laat staat raken.

Daardoor heb ik dus ook niet niet de flares waardoor ik elke keer uit de lucht geschoten wordt ;(

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caspian Border is een goede map.
Daar vloog ik recht op een heli af met 2 inzittenden.
Gelijk flares unlocked.
Wat ik altijd doe in een jet:
Opstijgen > van de objectives wegvliegen.
Dan draaien met je neus naar de objectives, spotten als een gek en vuren op alles wat je ziet (kleine stuurcorrecties nodig, meer niet) .
Daarna stukje doorvliegen, draaien en dit herhalen.
Met spotten (of als je leader bent: orders) kan je ook jet punten verdienen.
Ik raak nog niet zo heel veel, maar het gaat steeds beter.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 03-01-2012 16:51 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

Als in het begin andere jets of heli's neerknallen te moeilijk is kan je jeeps spotten en die bestoken met je gun.
Levert je meestal een disable en evt een kill op ;)

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
En een suicide kill als je de jet nog niet zo goed kan besturen haha. Ik laat jets voor wat ze zijn, gebruik ze heel sporadisch als fast transport, vliegen en boven spawnpoint eruit springen. Speel liever als "fresh meat for the grinder" dan als jet pilot :p

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu online incl nieuwe headset
PSN: jeanlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aramdin schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:56:
Ik laat jets voor wat ze zijn, gebruik ze heel sporadisch als fast transport, vliegen en boven spawnpoint eruit springen.
Zonde, want zo heeft jouw team een jet minder...
:F

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanaf morgenmiddag beginnen met BF3 (beetje afwisselen met Cod)
Maar ben nu gewoon echt benieuwd naar bf3 , hopelijk dat die me eindelijk een beetje kan wegtrekken uit het cod genre....
Ik heb nog wel 3 of 4 mensen op mijn just_jan account staan.
Maar die hele vriendenlijst staat vol men men cod vrienden.

Dus Jackal en Unomomento is het goed als ik jullie op mijn amerikaanse account toevoeg?
En voor mensen hier , iedereenn mag me toevoegen.. (ik voeg jou ook ff toe Jeanlock)
(En nee je hoef niet bang te zijn , ik ben geen typische cod speler ... ik hou van tactisch spelen en een goede tactiek daarom ga ik bf3 ook proberen omdat je in cod in random party's teveel egoïsme tegenkomt.)

Account is jan1989duif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Maar wel een voorsprong op een gecapturede vlag :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:08

Licko

ZVDK

aramdin schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:05:
Maar wel een voorsprong op een gecapturede vlag :)
Dit...wat heb je er aan om daarvoor een jet te gebruiken? Race dan met een jeep richting de vlag...

Daarnaast... mensen die een ground vehicle pakken en gewoon aanrijden terwijl ze zien dat er mensen op de spawn mee willen rijden.
Of mensen die als chopper bestuurder gewoon vrolijk uit de heli springen :s

Erger me aan dit soort noepgedrag :D

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

Uit een heli springen kan soms goed zijn om een lock te dodgen.
Moet je er natuurlijk wel weer in geraken :9
EDIT: Ik zet 'm soms aan de grond en stap uit => weg lock :*)

Ik vind een jet ook te waardevol om op te offeren voor een flag.
Als jetpilot kan je heel wat ground-targets opblazen met rocket pods als het team goed spot icm air radar...

[ Voor 12% gewijzigd door Alquan op 03-01-2012 17:55 ]

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
Lasteraar schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:42:
Fijnste wapens zijn echt persoonlijk. Voor mij:

Assault: 1) M16A3 2) AEK971 3) FAMAS
Engineer: 1) M4A1 2) G36 3) AKS-74u
Recon: 1) M98 2) M40A5 3) MK11

Speel eigenlijk nooit support dus kan daar niks over zeggen. Keuze tussen M98 en M40A5 is puur van de map afhankelijk bij mij, maar in totaal is de M98 ietsjes beter denk ik. Als assault speel ik vrijwel alleen met M16A3 tegenwoordig, engi altijd met M4A1. Heb nog niet alle guns unlocked maar heb niet het idee dat deze mij hiervan af laten stappen als basis guns. Ik pas uiteraard wel vaak mijn gun, scope en class aan afhankelijk van de spelsituatie.

De Amerikaanse basiswapens zijn behoorlijk bruut hoor

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze headset vandaag gekocht bij de mediamarkt: ps3 cechya-0076 is van sony. iemand bekend met deze.
http://www.sony.com.sg/product/cechya0076

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien de mensen in het PC topic ook hun eigen variant hebben, misschien ook een leaderboard voor het console topic? Leuk voor de stathoeren onder ons en je kan zien wie op welk platform actief speelt om te adden?

Anyway, heb er 1 gemaakt. Je kan jezelf adden, zowel 360 als PS3 gemixed. Heb snel een paar mensen uit mn hoofd toegevoegd voor opvulling. De samenstelling van stats kan ik ook nog veranderen.

http://bf3stats.com/leaderboard/PS3-X360 (linksboven "Add player" eerst juiste platform selecteren)

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 03-01-2012 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 16:39
Ik hbn toch in toenemende mate last van dat ik opeens uit een game word gezet en ik het menu terecht kom. Beetje jammer. Ik hoorde iemand hier op het forum al erover. Het probleem lijkt nu bij mij toe te nemen. Lijkt ook niet alleen aan mij te liggen maar gewoon aan de server. We waren net nog bezig met z'n drieën en werden alle drie eruit gegooid. Gebeurt gewoon op de officiële DICE servers. Vandaag 3x gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:29:
Ik hbn toch in toenemende mate last van dat ik opeens uit een game word gezet en ik het menu terecht kom. Beetje jammer. Ik hoorde iemand hier op het forum al erover. Het probleem lijkt nu bij mij toe te nemen. Lijkt ook niet alleen aan mij te liggen maar gewoon aan de server. We waren net nog bezig met z'n drieën en werden alle drie eruit gegooid. Gebeurt gewoon op de officiële DICE servers. Vandaag 3x gehad.
Dinsdag(ochtend?) is de wekelijkse onderhoud bij dice. Misschien dat vandaag net iets meer problems waren na het onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
BatmanHorizon schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:51:

Anyway, heb er 1 gemaakt. Je kan jezelf adden, zowel 360 als PS3 gemixed. Heb snel een paar mensen uit mn hoofd toegevoegd voor opvulling. De samenstelling van stats kan ik ook nog veranderen.

http://bf3stats.com/leaderboard/PS3-X360
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:47
Jackal131 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:59:
[...]

Ach, zolang de balance niet zo ernstig verstoord was als in BF Vietnam is het peanuts. de attack Huey was zo superieur...B-)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Gisteren kwam ik in een potje Rush op Damavand Peak als Attacker. Men was al bij de 2de basis (waar die grote toren staat met die witte bol.)
Terwijl ik vanuit de spawn naar hun basis rende werd doodgeschoten door de helikopter die ineens over de berg kwam.
Vervolgens zag ik heel leuk dat degene in de helikopter een vogeltje had met het getal 46 eronder.

Engineer geworden met de ijdele hoop de helikopter uit de lucht te schieten. Maar deze beste persoon kreeg het gewoon voor elkaar om heel kort om personen te cirkelen. Waardoor hij dus eigenlijk continu op je kan schieten. Ik ben hem toen maar een beetje van een afstand gaan volgen om een idee te krijgen van zijn manier van vliegen en tactieken, gezien ik hem niet neergeschoten kreeg.

Wat later in de game deed hij dit ook een keer bij mij. Toen waren we ondertussen wel al 1 basis verder (dus dat je al van de berg bent gesprongen). Maar zijn draaicirkel was zo snel en kort dat ik heb zelfs amper kon volgens voor een lock. Hij vliegt recht op je af en iets over je heen om vervolgens direct te draaien en dan om je heen te gaan cirkelen.

Hoe krijg je dat voor elkaar? Want dat was wel handig. Ik neem aan dat je dan met beide pookjes iets moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Staat wel wat over op Youtube; circle strafe

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VTB schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 08:58:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Want dat was wel handig. Ik neem aan dat je dan met beide pookjes iets moet doen.
Met de little bird is dat niet zo moeilijk. Met de ZW-11 (?) die je met Rush vliegt is het iets lastiger maar wel te doen. Veel oefenen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Aangezien de mensen in het PC topic ook hun eigen variant hebben, misschien ook een leaderboard voor het console topic? Leuk voor de stathoeren onder ons en je kan zien wie op welk platform actief speelt om te adden?

http://bf3stats.com/leaderboard/PS3-X360 (linksboven "Add player" eerst juiste platform selecteren)
Super!
Heb me toegevoegd. Nick: VTBGOD
(zal me straks ook wel even bij het "officiele" GoT xbox team aanmelden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was weer pret gisteren! weer een paar kills met Jet en Heli. Verder een zeer klote avond voor mijn KD maarja fun was er zeker wel!

@ johan bos en Jackal131: En ja hoor de vrouw zat gisteren weer te zeuren over haar telefoon en de foto daarop dat is wat jullie hoorde hahaha. Ik wordt daar zo gek van: Ik wil foto's op facebook zitten hoe moet dat......???? en dan werkt die telefoon ook niet mee fijn!! :(

PS dat potje met die gasten met vogeltje 61 en 65 was wel geinig, maar wat waren die gasten vervelend zeg.

@aradim: Maaruh even over Jet pakken ik vind dat ook zonde Jet opofferen voor een flag. Als ik snel wil zijn pak ik gewoon een jeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
VTB schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:30:
[...]

Super!
Heb me toegevoegd. Nick: VTBGOD
(zal me straks ook wel even bij het "officiele" GoT xbox team aanmelden.)
Ik heb me ook toegevoegd (fokkienator) maar hij vindt dat ik level 22 ben, volgens mij ben ik 27

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:32:
@ johan bos en Jackal131: En ja hoor de vrouw zat gisteren weer te zeuren over haar telefoon en de foto daarop dat is wat jullie hoorde hahaha. Ik wordt daar zo gek van: Ik wil foto's op facebook zitten hoe moet dat......???? en dan werkt die telefoon ook niet mee fijn!! :(
Ach wel zijn wel wat gewend (ik denk hierbij aan Pixelchaos, hahaha)
PS dat potje met die gasten met vogeltje 61 en 65 was wel geinig, maar wat waren die gasten vervelend zeg.
Die gasten deden dat wel slim. Ze liepen altijd met z'n vieren bij elkaar in de buurt. Als je er 1 neerschoot had je meteen 3 gasten die je kwamen en opzoeken. Op een gegeven moment had ik er 3 te pakken, maar was de 4e net teveel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:32:
Het was weer pret gisteren! weer een paar kills met Jet en Heli. Verder een zeer klote avond voor mijn KD maarja fun was er zeker wel!

@aradim: Maaruh even over Jet pakken ik vind dat ook zonde Jet opofferen voor een flag. Als ik snel wil zijn pak ik gewoon een jeep.
Jammer van die jet die in de heli vloog. En dat niemand zijn headset aan had want nu heb ik hem nog niet kunnen testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Gisteren ging het niet zo lekker..
Soms heb ik dagen dat ik heers met mijn engineer.. Maar gisteren was dat niet zo..:)

Het ligt vooral aan de tegenstander. Ik merk gewoon dat wanneer deze wat beter zijn en op mid-range mij sneller raken dan ik hun. I blame the tool... Engineersguns zijn gewoon zwakker.

Het is dan ook een genot wanneer ik met support speel. Ondanks het feit dat ik amper unlocks daarmee heb ziet ik een stuk beter op mid-range.

Toch maar eens een paar dagen als support spelen.. Kijken of dat mijn nieuwe liefde wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:13:

Die gasten deden dat wel slim. Ze liepen altijd met z'n vieren bij elkaar in de buurt. Als je er 1 neerschoot had je meteen 3 gasten die je kwamen en opzoeken. Op een gegeven moment had ik er 3 te pakken, maar was de 4e net teveel....
Dat deden ze inderdaad heel goed en daar kwam nog eens bij dat ze ook een defib erbij hadden.
Had ik er 3 achterelkaar gekilled kwam de vierde erbij en dan ben je nergens meer met je 25% healt.

Vervolgens healt hij de door mij gekillde spelers hahaha.
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:19:

Jammer van die jet die in de heli vloog. En dat niemand zijn headset aan had want nu heb ik hem nog niet kunnen testen
Hou op schijt uit! ik wordt gek van die gasten die dat doen. Opeens vlieg je op de kop met een heli?? Ging opzich wel lekker in de heli.

Nou ja vanavond ben ik er weer kunnen we je headset testen.

@Jackal131: Opzich deed die VOIP het gisteren redelijk goed! Soms een beetje onverstaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:30:
[...]
@Jackal131: Opzich deed die VOIP het gisteren redelijk goed! Soms een beetje onverstaanbaar.
In het menu wel, maar ingame wordt het meteen een stuk minder.

Als de voicechat goed zou werken, dan kun je veel beter afspraken maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:10

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:53:
[...]

In het menu wel, maar ingame wordt het meteen een stuk minder.

Als de voicechat goed zou werken, dan kun je veel beter afspraken maken.
Met mijn broer gebruik ik regelmatig Viber (via mobiel), telefoon aan de oplader, wifi, headset en gaan. Denk alleen dat dat weinig praktisch is voor een groepschat, voor zover uberhaupt mogelijk.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich allemaal leuk en aardig maar als je niet weet wie wat zegt wordt je ook niet vrolijk. Zou je elke keer je naam moeten zeggen (naam+bericht) voordat je een opdracht kan geven of iemand wilt waarschuwen.....

Voorbeeld: Moulin11 kijk.......uit naast je!! Oeps te laat

Denk niet dat dat echt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 09:35

doe nog best leuk mee qua ratios en spm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 16:39
BatmanHorizon schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:39:
[...]

Dinsdag(ochtend?) is de wekelijkse onderhoud bij dice. Misschien dat vandaag net iets meer problems waren na het onderhoud.
Nope was gewoon dinsdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:40:
[...]

Ik heb me ook toegevoegd (fokkienator) maar hij vindt dat ik level 22 ben, volgens mij ben ik 27
Volgens mij moet je dan een keer updaten, dan staat ie er wel goed bij :).

(Overigens klopt het aantal Flags captured niet helemaal bij sommige spelers. Bij mij staat er 260, ook al heb ik 200x flag attacker ribbon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
flag attack ribbon krijg je ook bij het helpen van capturen.. misschien zijn die 260 het aantal keren dat je als eerste aan het capturen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El_V schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:01:
flag attack ribbon krijg je ook bij het helpen van capturen.. misschien zijn die 260 het aantal keren dat je als eerste aan het capturen was?
Dan snap ik ook waarom mijn stats niet zo denderend zijn...ik speel iets te aanvallend, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Leuk om de stats te zien, sta welgeteld op nr #5 :D Kingofcunnus is wel koning btw hehe

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
kingofcunnus houdt wel van tanks aan zn stats te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Niet alleen dat, maar maakt er ook effectief gebruik van

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
zeer zeker. waar is de stat skill eigenlijk op gebaseerd? zie dat die veel verschilt (ook boven in)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Heb ik een keer gelezen op de forums van Battlelog. Deze "skill" factor zou oa. gebruikt worden tijdens machmaking stond erbij (enigste wat ik heb onthouden lol)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update, Waardeloze headset terug gebracht. Zoeken naar wat anders. Die sony 7.1 is echt nergens te krijgen of ben ik kippig. Vanmiddag nog ff gamen mits de vrouw niet besluit vandaag te gaan bevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:34:
Update, Waardeloze headset terug gebracht. Zoeken naar wat anders. Die sony 7.1 is echt nergens te krijgen of ben ik kippig. Vanmiddag nog ff gamen mits de vrouw niet besluit vandaag te gaan bevallen :)
Hahaha ik heb gewoon zon blauwe tand headset werkt perfect.

Achja been there, de eerste?

Voor mij in Mei de 2e dus niet meer gamen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog PSN spelers voor BF3?
voeg me lekker toe

PSN: frag-bart

Nu generaal (vogeltje) rank 5 en hopelijk snel 6. Ik heb een headset en hou erg veel van teamspel. Ook zeer bedreven in heli/jet/tank besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:36:
Hier nog PSN spelers voor BF3?
voeg me lekker toe

PSN: frag-bart

Nu generaal (vogeltje) rank 5 en hopelijk snel 6. Ik heb een headset en hou erg veel van teamspel. Ook zeer bedreven in heli/jet/tank besturen.
Ik voeg je toe , ik ben nog level 1(net gekocht). Maar ben wel (vind ik zelf) goed in fps...
Zoek even wat mensen waarmee ik lekker wat kan schieten en alles winnen haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:39:
[...]

Ik voeg je toe , ik ben nog level 1(net gekocht). Maar ben wel (vind ik zelf) goed in fps...
Zoek even wat mensen waarmee ik lekker wat kan schieten en alles winnen haha :P
Speel je nu? dan kom ik wel ff online kunnen we knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn jullie GoT al gejoint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:40:
[...]

Speel je nu? dan kom ik wel ff online kunnen we knallen
Ik ben altijd on-line haha :P 8)

@moulin.
Ik heb een application gestuurd , dus even wachten of ik word geaccepteerd haha >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Check ook de leaderboards, daar staan ook veel PS3 spelers

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:40:
Check ook de leaderboards, daar staan ook veel PS3 spelers
Heb ik er ook al een paar van toegevoegd ;)
Nog niet allemaal , maar dat komt vanavond wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:42:
[...]

Heb ik er ook al een paar van toegevoegd ;)
Nog niet allemaal , maar dat komt vanavond wel
Heb ik geen ruimte voor.. naast een boel mensen die ik persoonlijk ken ook nog een boel engelsen uit een eerdere clan van me.

EDIT: In mijn PSN vriendenlijst that is

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:42:
[...]

Heb ik geen ruimte voor.. naast een boel mensen die ik persoonlijk ken ook nog een boel engelsen uit een eerdere clan van me.
Ik voeg gewoon iedereen toe ;) , en moeten de mensen maar kijken of ze me accepten of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:34:
Update, Waardeloze headset terug gebracht. Zoeken naar wat anders. Die sony 7.1 is echt nergens te krijgen of ben ik kippig.
Heb 'm zelfs zien liggen bij de Bart Smit. Misschien toch nog beter zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:44:
[...]

Heb 'm zelfs zien liggen bij de Bart Smit. Misschien toch nog beter zoeken.
Gewoon online bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O heerlijk hoor , de eerste game die ik speel....
Het enige wat ik nog zie is.... Your team Lost...... lekker haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn he!! en het is bijna altijd "Your team Lost"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Gaat nog vaker voorkomen, dus brace yourself ;)

[edit]
Misschien wel interessant om te zien bij de Leaderboards: hoelang iemand in totaal heeft gespeeld

[ Voor 53% gewijzigd door aramdin op 04-01-2012 13:57 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-10 22:07
Ik heb mezelf ook even toegevoegd aan de BF3 stats pagina. Sta 2 na laatste... Sjezus, ik moet toch vaker proberen te spelen maar snap echt niet waar sommige mensen al die tijd vandaan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beetje jammer van die stats page, Platform is not allowed.

Blijkbaar herkent hij m'n PC tag ipv mijn PS3 tag :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
je moet even het juiste tabje kiezen

edit; hmm raar staat hier alleen al Xbox/PS3

[ Voor 40% gewijzigd door johan bos op 04-01-2012 14:11 ]

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Welke tab? Zit gewoon op die PS3-X360 leaderboard pagina, maar Add Player werkt dus niet voor mij.

Ach ja, speel BF3 zo goed al niet meer, dus weinig interessant nog voor de stats :P

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 04-01-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff waarom die fuzz dan?
Pagina: 1 ... 29 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.