gise schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:03:
Kills maken met jets of heli's gaat mij denk ik nooit lukken, ten eerste moet je er maar net eentje zien te bemachtigen, daarna moet je uitvogelen hoe de besturing werkt, ik kan nu een aardig rondje vliegen met een vliegtuig maar dat ding gaat veel te snel om ook maar op iets te kunnen schieten, als ik al iets of iemand op de grond zie bewegen.
Met heli's raak ik nog vaak uit balans waardoor ik probeer tegen te sturen en crash haha
Zoals al werd gezegd langzamer vliegen en een heli proberen te pakken. Ik moet zeggen dat het vliegen mij heel goed afgaat en dat ik redelijk missiles kan dodgen, maar helaas is het richten met de cannon nog niet helemaal goed en heat seekers gaat wel lekker vooral tegen heli's hahaha.
Indien je nog niets hebt vrijgespeeld is het wel lastig om te leren vliegen omdat je nog geen flares hebt! Die zijn zeer handig! Ook ik zeg je vooral blijven proberen!
Wat betreft Heli's speel je PS3 of Xbox?
Als je PS3 speelt voeg me maar toe gaan we een keer samen vliegen zodat je wat punten krijgt voor je attack heli.
Okasha schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:21:
[...]
Áls ze iets willen veranderen, laat ze dan die verdomde tactical light halveren. Of in elk geval voor friendlies disabelen. Ik bedoel ik kan WEL een RPG op een teammate schieten zonder dat er iets gebeurd maar als hij zich omdraait met zn lampje ben ik verblind

Inderdaad die verrekte tactical light is veel te sterk! Inderdaad zeer irritant als je teammaat je in het bekkie schijnt.
Ik moet zeggen dat ze de namen van teammaten ook wel mogen veranderen (door muren heen zie je de namen. Omdat ik hardcore gewend ben schiet ik per definitie al niet op alles wat ik zie lopen. Bij softcore zie je de namen van je teammaten dus ik denk dat dat mijn teammaat is en schiet niet!! vervolgens wordt ik door neergeknalt omdat dit mijn tegenstanders is?? Iemand ook last van???
EDIT: het is lastig om het bovenstaande goed uit te leggen zonder beelden.....ik ben nu opzoek naar een screenshot. laat maar!
[
Voor 33% gewijzigd door
Verwijderd op 02-01-2012 14:10
]