• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
Vanmiddag eindelijk 45 geworden :D Met hulp van een maat van me heb ik 2 medals (combat efficiency, air warfare) en 2 service stars (tank en attack heli) gehaald. Een potje heb ik zelfs 26/0 gespeeld; dat was werkelijk prijs schieten :P

http://battlelog.battlefi...how/17023684/4/334853026/
http://battlelog.battlefi...how/17029609/4/334853026/

Met de USAS kan ik nog echt niet overweg, ik speel er dan ook maar ongeveer 1-1 mee, slechter dan met machinegeweren maar ik heb de frag rounds dan ook nog niet geunlocked :P

[ Voor 7% gewijzigd door its_Lochii op 29-12-2011 17:13 ]

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

USAS 12 is niet mijn favo wapen, maar bij close range fight + extended mag, dan komt niemand langs jou(totdat je moet herladen lol). Maar die frag rounds maken echt veel verschil naarmate je meer unlockt. Die je er standaard bij krijgt is echt voor close range bedoeld en penetreert niet diep, dus daarom vind je het waarschijnlijk nu niets aan.

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
iPodKiller schreef op donderdag 29 december 2011 @ 18:53:
USAS 12 is niet mijn favo wapen, maar bij close range fight + extended mag, dan komt niemand langs jou(totdat je moet herladen lol). Maar die frag rounds maken echt veel verschil naarmate je meer unlockt. Die je er standaard bij krijgt is echt voor close range bedoeld en penetreert niet diep, dus daarom vind je het waarschijnlijk nu niets aan.
Flechette unlock je al snel en is behoorlijk sterk hoor, met name tegen groepen enemy's. Frag is 1 op 1 vrijwel onverslaanbaar. Vind het echt heerlijk om in Metro met de USAS te raggen, Bazaar kan ook prima.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 18:56
USAS is ook echt mijn favoriete wapen geworden op Metro. Geweldig om te knallen in die ruimtes. Vooral met die 12G rounds. Al paar keer gehad dat ik suicide krijg omdat ik per ongeluk tegen de muur voor me aan knal. :+

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

USAS 12 is nog niks vergeleken met de Jackhammer(mk3a1), maar die duurt nog wel eventjes..

Maar bij Grand bazaar, even een m320 smoke bij de deur plaatsen, rennen, als een gek iedereen kapot knallen met de USAS. Zo heb ik weleens 10 kills in een klap gehad, laat staan met de mk3a1.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik zie weinig verschil tussen de USAS me Frag rounds en de Jackhammer met frag rounds. Heb met beide een aardig tijdje gespeeld en voelen vrijwel identiek aan.....Iemand weet wat de verschillen zijn ?

XBL: MRE Inc

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 14:45
De laatste tijd merk ik dat vooral op PS3 de teams compleet uit balans zijn: er wordt altijd een partij dik geowned in conquest , het is niet meer zo spannend als in BF:BC2.
Meer mensen die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij is het random...
Ene keer kom ik in een server waarin de tegenstander potje na potje echt heel veel beter is en met een boel tickets wint.
Server daarna lijkt redelijk balanced en geeft leuke potjes.
Server daarna winnen wij weer dik.
Geen pijl op te trekken, in rush precies hetzelfde.
Ik speel wel altijd mijn potjes uit; quit percentage van 0% ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 30-12-2011 01:27 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46
Heb bij conquest, de authentieke bf mode, altijd het gevoel dat t niet ech op de consle past. Iedereen doet maar wat. Bijna nemand diezich druk maakt om de opdracht.daarom vind ik rush beter. Maar wanneer ik wil klooien met tanks en choppers kies ik juist voor conquest

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:45
iPodKiller schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:06:
[...]

Dat is de leaderboards voor de Xbox, dan heb je de PC leaderboards nog niet gezien LOL
723uur
http://battlelog.battlefi.../JoeHemi/stats/229823346/

Die man deed er 12uur over om Famas service star 1 te halen, en 43 uur met de pp19 :|

Dat is meer dan de helft dan wat ik in totaal heb gespeeld :?
Die gast heeft ook onwijs veel geboost, check zijn nemesis ribbons (medals) maar eens.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kabel tussen de ps3 en modem aangelegd. Nu ff afwachten wat het voor verschil geeft.

Hoe doe je een laser designation met je recon op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb op de PS3 iets raars als ik revived word. Ik krijg dan een lege scorekaart in beeld die je normaal ziet als de ronde voorbij is en gaat niet eerder voordat ik respawn. Ik kan er gelukkig wel doorheen kijken maar hinderlijk is het wel. Iemand enig idee wat eraan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:57:
Hoe doe je een laser designation met je recon op de ps3?
Met de Soflam

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top dank je. Ik dacht dat het met de laser moest van me sniperrifle. stom stom stom

Nog iets in Caspian Border lag van de week de rood witte zendmast in een potje plat. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt of gezien hoe dit gaat?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof dat de zendmast automatisch wordt opgeblazen als een team slechts 15 tickets over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:43

scorpie

Supra Addict

Was dat niet alleen in de PS3 versie..?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Mr Ton schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:23:
[...]

Een maat en ik werken al een tijdje met deze setup alleen dan met 2x IR Flares in plaats van de ECM Jammer. Deze vinden wij namelijk niet lekker werken, regelmatig dat er toch locks komen enzo. Misschien nog wat meer mee oefenen. Verder is de Laser Painter echt heerlijk tegen vijandelijke choppers, tegen vehicles merk je er niet veel van al lock je iets sneller met de guided missles. Ik pak zelf overigens vaak de autoloader als gunner in plaats van stealth, zeker als je tegen wat minder goede tegenstanders speelt. De power als gunner is dan echt enorm en als je alles hard raakt kun je echt een gigantische invloed op het spel hebben. Alleen beetje jammer dat wanneer je dominant bent met de chopper iedereen met IGLA's gaat spawnen. :P

Het mooiste blijft wel om een sniper te spotten, als gunner eruit springen, knifen (of nog beter: repair torch) en weer vrolijk verder vliegen :)
Dit dus. Nu moet ik zeggen dat ik alleen maar Rush doe, dus alleen maar Khar Island (En Wake Island sinds de uitbreiding) hebt voor de helicopter. Maar met het gebruik van 2x flares heb je alleen nog maar de vijandelijke jet die echt een gevaar is.

Als je dan ook nog eens het geluk hebt dat jou team een goede jet piloot heeft krijg je zo'n potjes.
http://battlelog.battlefi...how/17313984/2/232770628/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Even een vraagje, gisteren speelde ik samen met een maat van me op Wake Island en daar vloog telkens een F35 waarvan het leek alsof hij een rookscherm ofzo als unlock had? Echt heel vaag, hij trok dan gewoon een rook wolk achter zich ofzo. Is dit een unlock of bug? We zagen de rook namelijk allebei. En nee het was niet de zwarte rook die je krijgt als iets beschadigd is.

[ Voor 16% gewijzigd door its_Lochii op 30-12-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Laatst online: 21:08
Hebben meerdere mensen er last van dat je opeens uit een potje gekickd word of dat de verbinding met EA online verbroken wordt? Heb dit deze week meerdere malen gehad op de PS3. Vriend van mij had er ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Laatst online: 31-07 19:34
@^
Vanmiddag een aantal uur achter elkaar gespeeld, geen last van kicks/disconnections gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer krijg je een mcom defend ribbon?
Moet jij dicht bij de mcom zijn, moet je vijand dicht bij de mcom zijn, moeten jullie samen dicht bij de mcom zijn, moet hij 'm armen terwijl jij 'm afschiet?
Ik krijg die ribbon maar niet, na 300 potjes rush wacht ik er nog steeds op...
In BFBC2 had ik er over de 400, elk potje wel één.
Maar in BF3..... niks nada ik weet het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-10 11:51
Volgens mij moet je iemand die de M-COM aan het armen is, killen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees het ook net ja ;)
Dat wordt dus een rondje of wat campen... wat een buttribbon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Of iemand die er vlak naast staat werkt ook. Ik heb hem gekregen door veel C4 rond die m-com te plakken en ergens dichtbij te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ram
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 13:06
Dit is lekker vaag, gister avond met prutser wezen knallen, maar bij mij is niets opgeslagen.............. bij zijn profiel kom ik de games en mijn naam wel tegen: http://battlelog.battlefi...how/18376496/2/352300100/

maar kijk ik bij mijn profiel, dan zie ik alleen stats van twee dagen terug: http://battlelog.battlefi...oramB/#!/bf3/user/JoramB/

[ Voor 3% gewijzigd door j0ram op 31-12-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 07:47
dreester schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:04:
Ik heb op de PS3 iets raars als ik revived word. Ik krijg dan een lege scorekaart in beeld die je normaal ziet als de ronde voorbij is en gaat niet eerder voordat ik respawn. Ik kan er gelukkig wel doorheen kijken maar hinderlijk is het wel. Iemand enig idee wat eraan te doen is?
Vreemd. Heb je al eens geprobeerd het weg te krijgen met de select toets? Dat is het live scoreboard...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

Ik heb dat probleem ook soms.
Gaat idd gewoon weg door op select te drukken.

Een groter probleem voor mij momenteel is dat ik opnieuw vele, niet-DICE-servers, niet kan joinen net zoals voor de eerste patches. Hierdoor werkt Quickmatch niet meer :'(

Ook de flikkeringen beginnen weer heftig te worden en m'n MG36 heeft nu ook de bug.

Ik hoop dat al deze bugs eens voorgoed gefixed worden... (en VOIP :X )

En o wat is die Mk3 tof met frag rounds om al die USAS-kerels eindelijk een antwoord te kunnen bieden in metro :9

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfde probleem hier:
Wordt gerevived, leeg scorebord in beeld...
Met de select toets is die inderdaad zo weer weg.
Wat ik veel irritanter vind is dat als je opstaat je plots je handgun vasthebt ipv je main gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Dat lege scorebord heb ik ook 9/10 keer.
Een groter probleem voor mij momenteel is dat ik opnieuw vele, niet-DICE-servers, niet kan joinen net zoals voor de eerste patches. Hierdoor werkt Quickmatch niet meer :'(

Ook de flikkeringen beginnen weer heftig te worden en m'n MG36 heeft nu ook de bug.
Dat had ik gisteravond vooral. Quickmatch werkte geen enkele keer. En via server browser zijn er dan echt weinig servers.

En bijna 1000 kills met de Usas O-) Gaat hard met dat ding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top Weapons
1
M416
1603 Kills

2
USAS-12
1581 Kills

3
AEK-971
1460 Kills

4
F2000
1390 Kills

5
FAMAS
1313 Kills

gaat idd hard ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:40:
Top Weapons
1
M416
1603 Kills

2
USAS-12
1581 Kills

3
AEK-971
1460 Kills

4
F2000
1390 Kills

5
FAMAS
1313 Kills

Holy crap :o Kom ik aan met mijn 260 kills met G36C... wat gelijk de meeste kills zijn wat ik met een wapen gemaakt heb :P Volgens mij doe ik iets verkeerds :+ En dan toch level 35 zijn ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-10 11:30
Sinds gisteren in bezit van BF3 op de PS3.
Voorheen speelde ik shooters op de PC en ben actief vanaf de eerste BF-reeks.

Op de console 3D shooter heeft zijn voordelen m.b.t. een relaxte houding op de bank, maar het blijft verdomde lastig om goed te richten.

Gisteren een compleet magazijn op een tegenstander afgevuurd....nada... tijdens het reloaden schoot hij mij binnen no-time neer. Kan natuurlijk ook te maken hebben dat je wapen in het begin te licht is om een shoot-out te winnen.

Verder mooi spel, grafisch zeer goed, maar ook de geluidseffecten.... wow!!
Tips zijn welkom, vooralsnog ben ik als assault en recon aan het ontwikkelen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Laatst online: 07:03
Kom ik aan met net 500 kills na een week of 4 spelen.....

*gaat zich in een hoekje zitten schamen*
[message=37416528,noline]Zosas schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:49

Inderdaad, het geluid is echt super.
Deze week toevallig de instelling gevonden dat je kan instellen of je met een surround set luisterde, headset of tv. Ik speel over het algemeen met de surroundset, optisch aangesloten. Maar hoor eigenlijk geen verschil tussen de instellingen. Iemand enig idee?

[ Voor 52% gewijzigd door Dennisdn op 31-12-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:15:
[...]

Vreemd. Heb je al eens geprobeerd het weg te krijgen met de select toets? Dat is het live scoreboard...
Doh! Dat ik zelf niet geprobeerd heb, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 09-10 19:32
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:40:
Top Weapons
1
M416
1603 Kills

2
USAS-12
1581 Kills

3
AEK-971
1460 Kills

4
F2000
1390 Kills

5
FAMAS
1313 Kills

Pfff je hebt al bijna 13.500 kills in rond de 210 uur. Ik heb er ongeveer 4200 in 100 uur. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, constant Metro ofzo? In de grotere maps is dat echt bijna onmogelijk aangezien we op de consoles maar 12vs12 spelen.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Denk Metro ja. :P Daardoor is mijn SPM ook flink omhoog gegaan, nu namelijk 612 SPM. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel rush en tdm gespeeld en qua kills ben ik ook atlijd wel ongeveer bovenaan maar ben ook heel vaak dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen een gelukkig nieuw jaar gewenst en veel succes op de battlefields >:)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beste wensen en mogen we maar weer veel gaan knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:20
blegh, ben die noobs wel zat die het spel met kerst hebben gekregen.

Beste wensen!

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
laat maar; vraag is beantwoord

[ Voor 91% gewijzigd door rickiii op 01-01-2012 13:55 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10 01:25
Zosas schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:49:
Sinds gisteren in bezit van BF3 op de PS3.
Voorheen speelde ik shooters op de PC en ben actief vanaf de eerste BF-reeks.

Op de console 3D shooter heeft zijn voordelen m.b.t. een relaxte houding op de bank, maar het blijft verdomde lastig om goed te richten.

Gisteren een compleet magazijn op een tegenstander afgevuurd....nada... tijdens het reloaden schoot hij mij binnen no-time neer. Kan natuurlijk ook te maken hebben dat je wapen in het begin te licht is om een shoot-out te winnen.

Ik heb hetzelfde; paar dagen geleden BF3 op de XBox 360 gekregen maar ben eigenlijk alleen een PC-FPS-gamert (TeamFortress 2). Kan na twee dagen spelen nog steeds niet wennen aan de controls; alles gaat zo langzaam (omdraaien) of het gaat te snel want ik krijg het niet voor elkaar om goed m'n wapen op iemand te richten (binnen de 2 secs voordat ik doodgeschoten word). Campen/sniperen zou een oplossing kunnen zijn, maar dat is niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
rickiii schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:44:
Kunnen Xbox360 spelers eigenlijk goed tegen PC spelers spelen?
Ik zit nu bij iemand met een Xbox360 en kan daarmee niet op de GoT server.
Hij heeft wel een Origin account aangemaakt en kan op Battlelog (zowel ingame als via de site) maar kan hij mij straks joinen als ik thuis op mijn PC op een server zit of ziet hij alleen Xbox friends in zijn in-game browser? En kan ik op alle dedicated DICE-servers spelen waar hij bij kan? Er is een 24-player limit voor de Xbox weet ik, maar verder dan dat zouden er geen restricties moeten zijn toch?
Zijn allemaal aparte servers. PC heeft niet alleen servers voor 64 spelers maar ook 32. Samen spelen gaat gewoon niet lukken. Daarnaast hebben de PC gamers nog een ander voordeel want met een muis kunnen hun veel sneller rond kijken, iets wat wij console gamers niet kunnen.
GerardHenninger schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:55:
[...]

Ik heb hetzelfde; paar dagen geleden BF3 op de XBox 360 gekregen maar ben eigenlijk alleen een PC-FPS-gamert (TeamFortress 2). Kan na twee dagen spelen nog steeds niet wennen aan de controls; alles gaat zo langzaam (omdraaien) of het gaat te snel want ik krijg het niet voor elkaar om goed m'n wapen op iemand te richten (binnen de 2 secs voordat ik doodgeschoten word). Campen/sniperen zou een oplossing kunnen zijn, maar dat is niet mijn ding.
In 2 dagen ga je niet wennen aan de controls. Ik speel nu een half jaar op de PS3 (ben altijd pc gamer geweest) en na een paar maanden begon het pas echt te wennen. Nu gaat alles zonder er bij na te denken.

[ Voor 29% gewijzigd door its_Lochii op 01-01-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Alquan schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:20:
En o wat is die Mk3 tof met frag rounds om al die USAS-kerels eindelijk een antwoord te kunnen bieden in metro :9
Nogmaals wat is het verschil tussen de USAS met frag rounds en de Mk3 met frag rounds ? Ik vind de USAS op lange afstand veel nauwkeuriger. Gister met de Mk3 geschoten en wat getest.

Setup is:

Mk3 met extended mags en holographic sight.

Op lange afstand ingezoomd met holo wijken de frag rounds van de Mk3 echt behoorlijk af. Gewoon aardag wat afstand van waar de holo op gericht staat.

Met de usas heb ik dat probleem niet namelijk. Op lange afstand komt een frag round gewoon recht onder mn holo (zonder rekening te houden met de drop van de rounds). De rounds van de Mk3 komen er niet onder, maar er gewoon een flink stuk naast !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Na tijdje weinig gegamed te hebben vandaag lekker met Rush bezig geweest, was heerlijk. Het valt inderdaad op dat veel mensen het spel met kerst gekregen hebben want opeens zijn er veel meer mensen met langere rangen. Ik ben er zelf niet meer zo mee bezig, maar zag dat ik ook alweer level 27 ben. Ben nu eigenlijk alleen nog maar als Assault in Rush, eerst een service star met de FAMAS gehaald en nu net de F2000 gekregen, die is ook heerlijk. In Rush is er altijd veel te reviven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 23:45
dvdkiwi schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 01:59:
Wanneer krijg je een mcom defend ribbon?
Moet jij dicht bij de mcom zijn, moet je vijand dicht bij de mcom zijn, moeten jullie samen dicht bij de mcom zijn, moet hij 'm armen terwijl jij 'm afschiet?
Ik krijg die ribbon maar niet, na 300 potjes rush wacht ik er nog steeds op...
In BFBC2 had ik er over de 400, elk potje wel één.
Maar in BF3..... niks nada ik weet het niet ;)
Dit is een fijne plaats om de MCOM defend ribbon te halen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zl7338MPn48]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ff mn history op bf3stats.com zitten te bekijken en kwam een heel productieve tegen. Het waren destijds waarschijnlijk voornamelijk potjes op Seine Crossing in tanks 8)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J4qDQ.png
[/epenis] Eenmalig

Om de post nog enig nut te geven: Weapon accesoires worden wellicht getweaked. Als het er door heen komt dan ziet iig de heavy barrel er weer iets aantrekkelijker uit. Zoals het nu is gebruik ik hem nooit. De rest mag van mij ook wel door gevoerd worden.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3reddit.JPG

http://www.reddit.com/r/b...on_accessories_and_their/

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Ik wordt zo moe van dat gezeik over wapens en attachement dat ze te zwak/sterk zijn. Als je niet met een bepaald wapen+attachment overweg kan, wil nog niet zeggen dat het wapen+attachement te sterk/zwak is.

Ik kon ook niet overweg met bv de M240 en M249. Maar na een paar uur die wapens een kans gegeven te hebben en mn speelstijl er op aangepast te hebben, zijn het prima wapens. Tis maar net hoe je met zo'n wapen omgaat.

Ik maak nauwelijks kills dmv hip fire. Ik doe bijna altijd een ADS. Met een M240/M249 duurt een ADS gewoon een halve seconde langer dan met een normale assault rifle. Ja dat kost je dan een paar kills als je daar je speelstijl niet op aanpast.

Voorheen: sprint - hoekje om - tegenstander tegen komen - ADS - schieten: Met als resultaat dood omdat de ADS te lang duurt.

Aangepaste speelstijl: sprint - ADS - strafe hoek om - tegenstander tegen komen - schieten: Met als resultaat een kill.

Zo moeilijk is het allemaal niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ja ik snap dat ook niet.. Je moet het goed toepassen en dan is het maar net wat jij fijn vindt.
Zelf speel ik altijd met supressor. Dat is in de basis al zwakker dan zonder supressor.
Toch vind ik het heerlijk spelen.. En maak er genoeg kills mee ( ook op langere range )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel tegenwoordig veel met de M27 ... als ik deze zonder suppressor speel gaat het niet zo lekker en moet ik behoorlijk schieten om iemand neer te halen. Met suppressor gaat het dus een stuk beter.

Helaas kan ik de link niet leggen ik ging ervan uit dat je met een suppressor minder schade toebracht en minder accuraat was?

Ook ik word gek van die eeuwige USAS gebruikers pffff!! maarja je moet ze gewoon hetzelfde gaan geven. Btw USAS en die B2K MK.... zijn toch hetzelfde? Ik merk namelijk niet vel verschil als ik gebruik maak van de zelfde setup.

BTW: ik heb de laatste dagen veel Team deathmatch gespeeld om ook deze medal te krijgen opzich wel leuk veel actie maar ook heel veel irrtaties door het respawnen op de meest rare plaatsen, precies voor je tegenstander??? of in de vuurlinie van je tegenstander?? Ook gebeurt het vaak dat ik achter mijn tegenstander respawn... heel wazig ik dacht dat ze wat aan de respawn hadden gedaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:04:
Ik speel tegenwoordig veel met de M27 ... als ik deze zonder suppressor speel gaat het niet zo lekker en moet ik behoorlijk schieten om iemand neer te halen. Met suppressor gaat het dus een stuk beter.

Helaas kan ik de link niet leggen ik ging ervan uit dat je met een suppressor minder schade toebracht en minder accuraat was?
M27 is een heerlijk wapen met suppressor, forgrip en holo. Gebruik hem erg vaak. Suppressor zorgt ervoor dat je rounds minder snel hun target bereiken door de cold loaded ammo. Ook minder damage op lange afstand. Op middel en korte afstand werkt het goed.

EDIT: Ik zit effe die charts te bekijken, maar zie nergens een ADS tijd per wapen. Wel een spread mbt ADS/Hip, maar dus nergens hoe lang het per wapen duurt om in ADS te gaan. Ik weet dat bij Black Ops daar verschil in zat. Hoe zit dat bij BF3 ? Zit er verschil tussen een ADS van een Assault rifle en een LMG ?

http://symthic.com/?s=bf3&sb=dmgchart

[ Voor 20% gewijzigd door MRE-Inc op 02-01-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanuit BO ken ik het ook. Ik merk wel dat de M240 langzamer is dan de Famas.
Lijkt me opzich wel logisch aangezien de M240 zwaarder is dan de famas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Kills maken met jets of heli's gaat mij denk ik nooit lukken, ten eerste moet je er maar net eentje zien te bemachtigen, daarna moet je uitvogelen hoe de besturing werkt, ik kan nu een aardig rondje vliegen met een vliegtuig maar dat ding gaat veel te snel om ook maar op iets te kunnen schieten, als ik al iets of iemand op de grond zie bewegen.

Met heli's raak ik nog vaak uit balans waardoor ik probeer tegen te sturen en crash haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 12:50
Gewoon blijven proberen, ik heb geen problemen met de chopper, maar wel met de Jet (veels te snel, en de F35 vind ik ook irritant).

Maar naar enige tijd prutsen gaat het steeds beter. Gewoon jet op zijn langzaamst laten vliegen als je een chopper probeerd te pakken.....

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
gise schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:03:
Kills maken met jets of heli's gaat mij denk ik nooit lukken, ten eerste moet je er maar net eentje zien te bemachtigen, daarna moet je uitvogelen hoe de besturing werkt, ik kan nu een aardig rondje vliegen met een vliegtuig maar dat ding gaat veel te snel om ook maar op iets te kunnen schieten, als ik al iets of iemand op de grond zie bewegen.

Met heli's raak ik nog vaak uit balans waardoor ik probeer tegen te sturen en crash haha
hier nog 1 hoor. ik krijg het wel steeds meer door en crash in ieder geval niet meer. :)
met jets moet je gewoon langzaam vliegen en uitkijken dat hij niet stalled. Dan nog is het een kunst om met je cannon wat uit de lucht/op de grond te raken hoor. Het is ff oefenen totdat je wat missiles hebt. :)

En de choppers.... oefening baart kunst, het is alleen vervelend als je met je helicopter wilt oefenen, er soms nog 4 man bij je zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
j0ram schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:23:
Dit is lekker vaag, gister avond met prutser wezen knallen, maar bij mij is niets opgeslagen.............. bij zijn profiel kom ik de games en mijn naam wel tegen: http://battlelog.battlefi...how/18376496/2/352300100/

maar kijk ik bij mijn profiel, dan zie ik alleen stats van twee dagen terug: http://battlelog.battlefi...oramB/#!/bf3/user/JoramB/
Dat is idd vaag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
MRELynx schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:51:
Ik wordt zo moe van dat gezeik over wapens en attachement dat ze te zwak/sterk zijn. Als je niet met een bepaald wapen+attachment overweg kan, wil nog niet zeggen dat het wapen+attachement te sterk/zwak is.
Áls ze iets willen veranderen, laat ze dan die verdomde tactical light halveren. Of in elk geval voor friendlies disabelen. Ik bedoel ik kan WEL een RPG op een teammate schieten zonder dat er iets gebeurd maar als hij zich omdraait met zn lampje ben ik verblind :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals al werd gezegd langzamer vliegen en een heli proberen te pakken. Ik moet zeggen dat het vliegen mij heel goed afgaat en dat ik redelijk missiles kan dodgen, maar helaas is het richten met de cannon nog niet helemaal goed en heat seekers gaat wel lekker vooral tegen heli's hahaha.

Indien je nog niets hebt vrijgespeeld is het wel lastig om te leren vliegen omdat je nog geen flares hebt! Die zijn zeer handig! Ook ik zeg je vooral blijven proberen!
Wat betreft Heli's speel je PS3 of Xbox?

Als je PS3 speelt voeg me maar toe gaan we een keer samen vliegen zodat je wat punten krijgt voor je attack heli.
Okasha schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:21:
[...]

Áls ze iets willen veranderen, laat ze dan die verdomde tactical light halveren. Of in elk geval voor friendlies disabelen. Ik bedoel ik kan WEL een RPG op een teammate schieten zonder dat er iets gebeurd maar als hij zich omdraait met zn lampje ben ik verblind :?
Inderdaad die verrekte tactical light is veel te sterk! Inderdaad zeer irritant als je teammaat je in het bekkie schijnt.

Ik moet zeggen dat ze de namen van teammaten ook wel mogen veranderen (door muren heen zie je de namen. Omdat ik hardcore gewend ben schiet ik per definitie al niet op alles wat ik zie lopen. Bij softcore zie je de namen van je teammaten dus ik denk dat dat mijn teammaat is en schiet niet!! vervolgens wordt ik door neergeknalt omdat dit mijn tegenstanders is?? Iemand ook last van???

EDIT: het is lastig om het bovenstaande goed uit te leggen zonder beelden.....ik ben nu opzoek naar een screenshot. laat maar!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Tactical light moeten ze gewoon standaard uitzetten (anders gezegd, je moet hem zelf aanzetten), dat zou al een hoop schelen.

[ Voor 21% gewijzigd door aramdin op 02-01-2012 15:00 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-10 13:21

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:22:
[...]

Inderdaad die verrekte tactical light is veel te sterk! Inderdaad zeer irritant als je teammaat je in het bekkie schijnt.

Ik moet zeggen dat ze de namen van teammaten ook wel mogen veranderen (door muren heen zie je de namen. Omdat ik hardcore gewend ben schiet ik per definitie al niet op alles wat ik zie lopen. Bij softcore zie je de namen van je teammaten dus ik denk dat dat mijn teammaat is en schiet niet!! vervolgens wordt ik door neergeknalt omdat dit mijn tegenstanders is?? Iemand ook last van???

EDIT: het is lastig om het bovenstaande goed uit te leggen zonder beelden.....ik ben nu opzoek naar een screenshot. laat maar!
Klopt. Behalve dat er soms vijanden als teammaat worden weergegeven (qua kleur), mag van mij de lettergrootte ook op z'n minst door de helft. Een significant deel van het scherm wordt nu ingenomen door tekentjes en letters....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 12:59
Zo ik zal hier ook maar eventjes reageren, lang genoeg mee lopen lezen hier ;)
Speel al een tijdje BF en dit keer BF3 maar op de PS3 gekocht, moet zeggen dat de controls vrij snel wennen alleen soms mis je je keyboard en muis toch ;)

@Moulin30
Vreselijk irritant die flashlights, erger me er dood aan. Loop je ergens en zie je iemand lopen, wordt je door een teammate verblind. :(

P.S. heb trouwens geapplied voor de GoT #2 platoon zou iemand mij daar kunnen accepten?
Ansjo-NL is de naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
AllSeeyinEye schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:05:
[...]

Klopt. Behalve dat er soms vijanden als teammaat worden weergegeven (qua kleur), mag van mij de lettergrootte ook op z'n minst door de helft. Een significant deel van het scherm wordt nu ingenomen door tekentjes en letters....
Inderdaad vooral op de kleinere maps is op sommige locaties je scherm gewoon vol. Zou mooi zijn als je dat soort dingen kon instellen.

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:07
AllSeeyinEye schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:05:
[...]

Dat ligt dus niet aan mij? Ik heb soms dat ik echt denk dat ik naar een friendly kijk totdat hij begint te schieten.. Denk dat altijd maar dat er ergens een friendly achter stond.

Verder ook eens. Soms heb je 3 objectives, namen van teamgenoten etc in beeld waardoor je amper nog ziet wat er voor je gebeurt!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Je kan ook de 2e level in CO-OP een paar keer doorlopen (als bestuurder). Daardoor kan ik nu redelijk overweg met de heli's.. Ik vindt alleen de "buitenaf" view (R3) wel makkelijker vliegen alleen geeft dit weer problemen met de heat finder (werkt alleen vanuit cockpit view)..

Succes met oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Buitenaf view gebruik ik echt alleen als ik de vijandelijke helicopter kwijt ben (ook op (air) radar) en ik hem snel moet vinden

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Dice en PS3 gaat niet echt samen lijkt het wel...
Die Battlefield games (BC2 & BF3) zijn echt de enigste spellen hier die wel is vastlopen. :(
Daar kan ik echt zo slecht tegen als een spel vastloopt, dat gebeurt altijd op de momenten dat het lekker gaat. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dirk149 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:30:
Dice en PS3 gaat niet echt samen lijkt het wel...
Die Battlefield games (BC2 & BF3) zijn echt de enigste spellen hier die wel is vastlopen. :(
Daar kan ik echt zo slecht tegen als een spel vastloopt, dat gebeurt altijd op de momenten dat het lekker gaat. >:)
DICE heeft gewoon een hekel aan jou, hehehe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aCb1780
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-10 08:50
Net eens meegemaakt wat er gebeurd als het vijandige team echt volledig luchtoverwicht heeft. Op chanels hadden ze ook onze heli kunnen pakken(de russische) en er constant in en uit stappen zodat je er toch in kon spawnen maar direct neergehaald werd. En allemaal met stealth en die jammer zodat je ze amper kon locken.

Dat was toch een depri potje. Maar toch een blackbird met men tank uit de lucht kunnen plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Jackal131 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:21:
[...]

DICE heeft gewoon een hekel aan jou, hehehe >:)
:/

De potjes van vanavond gingen best lekker, bijna alles gewonnen, op die laatste na dan...

't wordt echt is tijd dat ze de voice chat, tacticals lights en het squad management eens gaan fixen, met de volgende update!
Het is haast te droevig voor woorden, dat het squad management niet eens fatsoenlijk werkt in dit spel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
Ik weet dat het al een aantal keer hier vermeld is, maar ik word echt gillend gek van jets die tegen mijn heli aan beuken. Vijandelijke en je eigen team maten.....Die jets vliegen gewoon vrolijk door met wat schade terwijl mijn heli tegen de grond aan slaat.

Wat wel leuk is: Als een vijandelijke jet recht op je af komt vliegen is er een bepaald moment waarbij je hem altijd uit de lucht knalt. Niet te ver weg, dan kan hij nog flaren, maar ook niet te dichtbij, zodat de heatseakers draaien en weer onder je door vliegen. Probeer het maar eens uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 07:47

Een gouden tip die bij mij voor 200% verbetering zorgde in 1 klap was het wijzigen van de stick settings op de PS3. Ik draaide de functies van de linker en rechter stick om, en dat voelde zoveel natuurlijker aan, vliegen met een heli was daarna kinderspel. Heb BF2 op de PC in mijn handen, en als je dat ook hebt, moet je de functies voor je linker- en rechterhand op het toetsenbord en de stick layout overeen laten komen. (hoop dat dit begrijpbaar is!).

Jets: Met de Back to Karkand pack is er een topjet bijgekomen om je eerste kills mee te maken. Kies voor de F-35. Deze kan verticaal opstijgen en hoveren, waardoor mikken wat makkelijker gaat. Je vliegt niet zo snel door de map. Je bebtn dan wel weer een sitting duck natuurlijk, maar voor die eerste kills voor de flares is het ideaal (althans, deze tip kreeg ik ook, moet het zelf ook nog in praktijk brengen).

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 02:45:
[...]

Jets: Met de Back to Karkand pack is er een topjet bijgekomen om je eerste kills mee te maken. Kies voor de F-35. Deze kan verticaal opstijgen en hoveren, waardoor mikken wat makkelijker gaat. Je vliegt niet zo snel door de map. Je bebtn dan wel weer een sitting duck natuurlijk, maar voor die eerste kills voor de flares is het ideaal (althans, deze tip kreeg ik ook, moet het zelf ook nog in praktijk brengen).
Opzich heb je een punt dat een F-35 makkelijker voor kills zorgt, maar als je eenmaal vliegt merk je dat je een hele grote achterstand hebt tenopzichte van een normale Jet. Normale jets zijn sneller en veel wendbaarder dan de F-35.

Wat wel ziek is en dat gebruik ik veel: als ik in een F35 vlieg en wordt achterna gezeten door een andere Jet welke sneller en wendbaarder is opeens kiezen voor hooveren je hoovert namelijk heel snel vanuit topsnelheid. De Jet vliegt je dan vaak voorbij en je drukt meteen op gas en locked de jet met een heat seeker of je gebruikt je kanon.

PS je moet wel ff oefenen.
Ansjo schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:12:
P.S. heb trouwens geapplied voor de GoT #2 platoon zou iemand mij daar kunnen accepten?
Ansjo-NL is de naam ;)
Je hebt je niet als member aangegeven je bent nu Fan? EDIT: Je bent nu member! LOL.

PS:

@ AllSeeyinEye
@ Johan bos
@ Cheiron

Nou ja blijkbaar goed uitgelegd in mijn post! En hieruit blijkt wel dat ik niet de enige ben die last van heeft. Het is werkelijk zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aCb1780 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:43:
Maar toch een blackbird met men tank uit de lucht kunnen plukken.
Erg knap!!!
Ben nog geen 'Blackbird' tegengekomen (Lockheed SR-71) :*)
Neem aan dat je de 'Little bird' bedoeld.

Gisteren nog aardig lopen zieken met de chopper op Wake Island (Uno als gunner).
Een aardige piloot (al zeg ik het zelf) en een goede gunner kunnen flink bijdragen aan een overwinning.
Veel tanks uitschakelen, af en toe een beetje hoveren om de gunner in een goede positie te brengen om infanterie af te slachten en je team heeft het niet al te moeilijk om een vlag (terug) te pakken.

Als je als chopperteam goed je best doet, zie je dat veel engineers overstappen van een rpg naar de Igla/Stinger.

ECM en flares zijn de winnende combinatie!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aCb1780 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:43:
Dat was toch een depri potje. Maar toch een blackbird met men tank uit de lucht kunnen plukken.
Zoek eens op Wiki naar een Blackbird, als dat 'm is: dikke kudo's voor jou :P
Ik denk dat je de Little Bird bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel knap als je daarmee kan hooveren haha!

EDIT: waarom krijg je voor de Nemesis ribbon zo weinig punten? Deze is vrij lastig te halen!
Of zie ik dit verkeerd.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 12:59
Hoe kun je dan Hooveren met de F-35? gewoon met L2? (Op de PS3) Wil het namelijk wel eens proberen van de week ;)

@Moulin30: Thanks! Deze week maar eens knallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ansjo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:27:
Hoe kun je dan Hooveren met de F-35? gewoon met L2? (Op de PS3) Wil het namelijk wel eens proberen van de week ;)

Inderdaad met L2. Niet te lang ingedrukt houden, anders stort je neer.
Als je L2 loslaat, dan maakt de F35 weer snelheid. Je moet dus een beetje spelen met L2 om 'm te laten hooveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Gooi zelf de afterburner erbij aan bij het hooveren. Toch het idee dat je dan stabieler bent en minder met L2 hoeft te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johan bos schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:50:
Gooi zelf de afterburner erbij aan bij het hooveren. Toch het idee dat je dan stabieler bent en minder met L2 hoeft te spelen
Zodra je L2 indrukt gaat de afterburner uit. Ik zie dus niet waarom je dan minder met L2 hoeft te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk geowned met chopper gister en eergister ook met de tank heb nu alle unlocks voor tank en bijna me guided missile voor chopper.
K/D is wel naar de tyfus doordat ik met vrienden speel maar daar kijk ik al niet meer na:P.
Maar vinden jullie ook dat roadkillen met mav te makkelijk is ? zit zelf nu op 370 en 13 in een rondje is het record

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:00:
Heerlijk geowned met chopper gister en eergister ook met de tank heb nu alle unlocks voor tank en bijna me guided missile voor chopper.
K/D is wel naar de tyfus doordat ik met vrienden speel maar daar kijk ik al niet meer na:P.
Maar vinden jullie ook dat roadkillen met mav te makkelijk is ? zit zelf nu op 370 en 13 in een rondje is het record
Heb nog steeds moeite met roadkillen met de MAV. Op de een of andere manier kan ik dat ding maar niet onder controle houden als ik een roadkill probeer te maken. Heb nu een stuk of 10 roadkills weten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:02:
[...]

Heb nog steeds moeite met roadkillen met de MAV. Op de een of andere manier kan ik dat ding maar niet onder controle houden als ik een roadkill probeer te maken. Heb nu een stuk of 10 roadkills weten te maken.
je moet gewoon met 1 rechte lijn door iemand heen vliegen he en snipers zijn het makkelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Helaas niet veel B2K maps gehad met de F35 de laatste tijd, maar volgens mij kon ik gewoon L2 -> Hoovermode -> afterburner -> Hooveren zonder L2 te gebruiken.

Maar goed ik doe/probeer soms ook maar wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan bos schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:08:
Helaas niet veel B2K maps gehad met de F35 de laatste tijd, maar volgens mij kon ik gewoon L2 -> Hoovermode -> afterburner -> Hooveren zonder L2 te gebruiken.

Maar goed ik doe/probeer soms ook maar wat :+
haha en zo hoort het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gaan er vandaag nog spelen? en hoelaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Zie de laatste dagen veel Xmas n00bs. Gister in potjes gezeten waar echt veel level 1 tm 20 gasten zaten. Leuk voor je K/D ratio. Alleen jammer dat je dan potjes verliest omdat de rest van het team niet snapt hoe er gespeeld moet worden.

Gister een mooi momentje gehad en dankzij een goede 7.1 headset een leuke kill kunnen maken. Potje TDM waarin bijna iedereen een quit deed. Bleven met 6 man over. 4 tegen 2. Ik zat op een van de daken in Karkand. Helemaal stil omdat er nauwelijks geschoten werd. Hoor ik ineens links achter me een ruit ingegood worden. Flink kabaal ineens van rinkeled glas. Ik draai me om, zie de tegenstander achter het gebroken glas zitten, leg aan en knal hem neer. Als je weet dat je in de minderheid bent, en wordt opgewacht, dan probeer je juist zo stil mogelijk te zijn, lijkt mij.

Maar goed die gast spoorde niet helemaal. Later zat hij alleen in het team en kwamen er in ons team nog 2 man bij. Toen ben ik naar de verliezende partij gegaan. Dus zo stil mogelijk rondbewegen in de map om niet ontdekt te worden en proberen te flanken. Heb ik een tegenstander in het vizier die boven op een dak staat, dus aanleggen, richten....wachten totdat hij duidelijk zichtbaar is en dan.....BAM BAM BAM BAM....staat diezelfde gast die ik eerder had neergeschoten naast me met een shotgun alle overige ruiten uit het huis te schieten. :F

Echt sommigen zou je moeten verbieden om te spelen.... Aan het eind van het potje stond hij ook op 2-52

http://battlelog.battlefi...how/19316568/2/226915812/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
Hoe zit het trouwens bij deathmatch games? Als je daar iemand revived gaat er dan een kill af bij de tegenstander of blijft dit kill gewoon staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ansjo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:27:

Inderdaad met L2, als je weer weg wilt dan loslaten en R2 + afterburner dat gaat het snelst haha. F-35 is vooral fijn als je goed kan hooveren dan kan je punten halen met CQ.

Ik heb echter de laatste dagen TDM gespeelt en wordt niet echt warm van CQ het is best saai.
MRELynx schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:37:

Echt sommigen zou je moeten verbieden om te spelen.... Aan het eind van het potje stond hij ook op 2-52

http://battlelog.battlefi...how/19316568/2/226915812/
Omg hoe slecht moet je wezen om 2/52 te behalen pfff.
Conundrum51 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:46:
Hoe zit het trouwens bij deathmatch games? Als je daar iemand revived gaat er dan een kill af bij de tegenstander of blijft dit kill gewoon staan?
Kill gaat van de totaal score af van tegenstander. wel handig als je gelijk staat op 99/99 hahaha
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:21:
Wie gaan er vandaag nog spelen? en hoelaat?
Ik ben er bijna elke avond tegen 19:00 tot 20:00 en dan om 22:00 weer. Voeg me maar toe PSN: Moulin11

PS ik wil mijn SQUAD DM en SQUAD Rush medals halen iemand geinteresseerd in een paar potjes vanavond om 22:00?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
MRELynx schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:37:
Zie de laatste dagen veel Xmas n00bs. Gister in potjes gezeten waar echt veel level 1 tm 20 gasten zaten. Leuk voor je K/D ratio. Alleen jammer dat je dan potjes verliest omdat de rest van het team niet snapt hoe er gespeeld moet worden.
Vond het echt niet normaal hoor gisteren, heb 3 potjes rush gespeeld steeds met 12-1 en 10-1 eruit gegaan, konden zo van m-com naar m-com rennen zonder problemen armen en boem. Teams waren gelijk en vol, maar veel level 1-10 mannetjes bij ons en bij hen. Ik zat met nog 2/3 goeie en wij renden er gewoon doorheen. Voor keertje wel leuk maar gaat snel vervelen denk ik.

Hoever zitten jullie nu bij de Televisie vandaan? Ik speel voor het eerst FPS shooter op de PS3 en merk toch dat ik dicht naar de televisie kruip en soms hoofdpijn heb (lastig om nu te beoordelen of dat door het gamen komt). Ik heb een 42" televisie en zat er vorige week zover vanaf dat ik met mn tenen het scherm aan kon raken (op verschuifbare stoel). Gisteren maar eens op de bank gaan zitten (4,5 meter afstand) maar dat vond ik weer wat te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:54:
[...]

Vond het echt niet normaal hoor gisteren, heb 3 potjes rush gespeeld steeds met 12-1 en 10-1 eruit gegaan, konden zo van m-com naar m-com rennen zonder problemen armen en boem. Teams waren gelijk en vol, maar veel level 1-10 mannetjes bij ons en bij hen. Ik zat met nog 2/3 goeie en wij renden er gewoon doorheen. Voor keertje wel leuk maar gaat snel vervelen denk ik.

Hoever zitten jullie nu bij de Televisie vandaan? Ik speel voor het eerst FPS shooter op de PS3 en merk toch dat ik dicht naar de televisie kruip en soms hoofdpijn heb (lastig om nu te beoordelen of dat door het gamen komt). Ik heb een 42" televisie en zat er vorige week zover vanaf dat ik met mn tenen het scherm aan kon raken (op verschuifbare stoel). Gisteren maar eens op de bank gaan zitten (4,5 meter afstand) maar dat vond ik weer wat te gortig.
32" (nog wel) en zit zo'n 3 meter er vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
Okasha schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:54:
[...]
Bij mij staat mijn 32" op mijn bureau en ik zit aan het bureau op een stoel. Dus ongeveer een meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
42", zit er zo'n 3 meter vanaf op de bank.
Ik vind het lekker :P
Als ik GT5 speel in mijn playseat zit ik er zo'n anderhalve meter vanaf ;)
Ik moet toch echt weer eens gaan spelen, heb in anderhalve week maar 1 avond BF3 gespeeld... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL ik speel GT5 4,5 meter van mijn 55" af en BF3 haha 2 meter

Jammer dat BF geen 3d heeft. Black Ops had dit wel en kan je zeggen dat dat echt gruwelijk is.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 09:00
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:05:
LOL ik speel GT5 4,5 meter van mijn 55" af en BF3 haha 2 meter
same here :P zit van mijn 53" 2 meter van af dan zie je ongeveer alleen maar scherm XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
en niemand hoofdpijn klachten de volgende ochtend na in de avond wat gegamed te hebben?

Heb nog nooit last van gehad met PC gamen, dus heb vermoeden dat het andere oorzaak heeft maar toch even checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 14:51
Ik 4.5 / 5 m afstand op 37" scherm. Uiteraard HD. Het is even wennen, maar speelt wel lekker :) Lekker lang uit op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 meter 42 inch scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

albert04 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:12:
Ik 4.5 / 5 m afstand op 37" scherm. Uiteraard HD. Het is even wennen, maar speelt wel lekker :) Lekker lang uit op de bank.
Vind je dat niet te onduidelijk/klein van zon afstand?
Okasha schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:09:
en niemand hoofdpijn klachten de volgende ochtend na in de avond wat gegamed te hebben?

Heb nog nooit last van gehad met PC gamen, dus heb vermoeden dat het andere oorzaak heeft maar toch even checken
Komt dat niet door overmatig bier gebruik hahahaha ongein!

Ik heb er af en toe ook last van maar dat komt doordat ik me erger aan de groene flitsen welke nog steeds niet gefixed zijn!

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Ik zit ongeveer 1.5 a 2 meter van een 32" tv. Ik game ook wel eens vanuit m'n bed en dan kijk ik ongeveer vanaf 3 meter maar dan merk ik toch wel dat ik niet zo goed speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 14:51
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:17:
[...]

Vind je dat niet te onduidelijk van zon afstand?
Nee eigenlijk niet. Alles is goed leesbaar, zoals de ondertiteling in fimpjes of tekst als het spel een map laad. :)
Pagina: 1 ... 28 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.