Dan zal ik dat vanavond eens proberendangerpaki schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 15:28:
het schijnt een bekend probleem te zijn wat verholpen kan worden door de output resolutie van je PS3 te verlagen. Ga je onder de 720P aan output zitten dan schijnt de lag minder te zijn. Lijkt dus puur de hardware te zijn die tegen z'n limiet aan loopt. Merk ik sowieso wel met de PS3 dat de BluRay constant aan het lezen en zoeken is tijdens BF3.
Vandaag tot de conclusie gekomen dat de Engineer kit compleet nutteloos is geworden nu de RPG zo ontiegelijk verkracht is, maakt niet uit of ik ventje direct raak, of naast hem op de vloer, heb er gewoon 2 nodig, en zoveel tijd krijg je niet. De laatste paar kills die ik nog nodig heb voor de assingment maar op een andere manier halen dan.... dit is bullshit.
Net of ik dat niet weet, maar je heb tegenwoordig ook teveel raketten nodig om een tank te disabelen, gewoon 3 raketten op de achterkant van een brandende tank, en nog niet kapot... slaat nergens op.pa4jv schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:17:
Tip: schiet die RPG op voertuigen.
Nog niet veel van gemerkt maar vind het prima als ze de schade van RPG's op infanterie hebben aangepakt, werd daar echt helemaal gek van, hopelijk de M320 ook dan.Fatal Mind schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:19:
[...]
Net of ik dat niet weet, maar je heb tegenwoordig ook teveel raketten nodig om een tank te disabelen, gewoon 3 raketten op de achterkant van een brandende tank, en nog niet kapot... slaat nergens op.
Het effect van RPG's op tanks vond ik wel prima mag zo blijven. Als ze die zwakker maken dan zijn er nog meer engineers nodig in een team om voertuigen snel onschadelijk te maken, en haal je de balans tussen de classes nog verder uit elkaar. Al vind ik het als fanatiek tank piloot wel prima, wordt sowieso al vrijwel nooit door RPG's gemolt dus nu al helemaal niet meer!
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Dat is misschien een optie, maar ik heb geen last van input lag (met originele PS3 controller) op 720p. Wat wellicht wel helpt is de volgende instelling:dangerpaki schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 15:28:
het schijnt een bekend probleem te zijn wat verholpen kan worden door de output resolutie van je PS3 te verlagen. Ga je onder de 720P aan output zitten dan schijnt de lag minder te zijn. Lijkt dus puur de hardware te zijn die tegen z'n limiet aan loopt. Merk ik sowieso wel met de PS3 dat de BluRay constant aan het lezen en zoeken is tijdens BF3.
System Settings > Control for HDMI > off
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Punt is gewoon dat dice blijft klootzakken met hun settings, zorg dat je realistische gegevens heb uit een database, verwerk in game, laat het zo, fuck wat de community zeurt, eerst zeuren ze dat RPG's te sterk zijn, en mark my words, in de volgende patch word de RPG weer aangepast.Mr Ton schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:26:
[...]
Nog niet veel van gemerkt maar vind het prima als ze de schade van RPG's op infanterie hebben aangepakt, werd daar echt helemaal gek van, hopelijk de M320 ook dan.
Het effect van RPG's op tanks vond ik wel prima mag zo blijven. Als ze die zwakker maken dan zijn er nog meer engineers nodig in een team om voertuigen snel onschadelijk te maken, en haal je de balans tussen de classes nog verder uit elkaar. Al vind ik het als fanatiek tank piloot wel prima, wordt sowieso al vrijwel nooit door RPG's gemolt dus nu al helemaal niet meer!
Voor m'n laatste paar RPG kills ga ik wel ergens triest in een hoekje zitten wachten tot een maat zich opoffert ofzo... Blijkbaar de enige manier.
Wanneer is er een update geweest dan? Heb niks gelezen en had vrijdag nergens last van, toen heb ik in Bazaar nog een paar RPG kills gemaakt en ben ik er in Firestorm nog mee kapot geschoten.Fatal Mind schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:30:
[...]
Punt is gewoon dat dice blijft klootzakken met hun settings, zorg dat je realistische gegevens heb uit een database, verwerk in game, laat het zo, fuck wat de community zeurt, eerst zeuren ze dat RPG's te sterk zijn, en mark my words, in de volgende patch word de RPG weer aangepast.
Voor m'n laatste paar RPG kills ga ik wel ergens triest in een hoekje zitten wachten tot een maat zich opoffert ofzo... Blijkbaar de enige manier.
Vind de balance wel goed nu, heb maar een paar puntjes:
- Recon class moet getweakt worden, het is nu te lastig om een kill te maken. Reduceer het drop of flight time effect, verleng de tijd dat de adem ingehouden kan worden, vergroot headshot hitboxes, ik noem maar wat maar er moet iets gebeuren. Niet de damage uppen, die vind ik prima zo, anders zitten we meteen weer met maps met alleen maar snipers.
- Support is naar mijn mening te sterk op medium-long distance. Ik bedoel, volgens mij zijn de Engi wapens irl beter op die afstanden dan de support guns, in Battlefield is het omgedraaid.
- Fix AUB het effect dat met een jet tegen een heli vliegen de heli vernield. AUB! SNEL!
[ Voor 31% gewijzigd door Mr Ton op 24-12-2011 23:54 ]
Toen B2K uitkwam zat daar ook patch bij he.Mr Ton schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:50:
[...]
Wanneer is er een update geweest dan? Heb niks gelezen en had vrijdag nergens last van, toen heb ik in Bazaar nog een paar RPG kills gemaakt en ben ik er in Firestorm nog mee kapot geschoten.
Dat is al 2 weken geleden! Heb sindsdien niks gemerkt! Beter aimenFatal Mind schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:53:
[...]
Toen B2K uitkwam zat daar ook patch bij he.
Net echt heerlijk hard geownt in de chopper op met een maat van me op Wake Island. We schoten echt alles kapot met dat ding. Hij hard Air Radar dus we zagen meteen wanneer de vijandelijke chopper opsteeg en voor dat die het wist hadden we hem alweer kapot. Tanks, jeeps hadden werkelijk geen schijn van kans. Als we gelockt werden door een IGLA gingen we rustig boven het water zweven, even wachten tot ze schieten, kijken waar de rockets vandaan komen, taggen, flares, neerraggen. Ze moeten echt gek geworden zijn van frustratie. Het werd nog wel een heel spannend potje omdat onze medespelers niet echt voor de vlaggen gingen, terwijl die meestal volledig vrij werden gemaakt door ons.
Het is wel duidelijk dat de gunner veruit de belangrijk positie in de chopper is en dat de pilot hem moet ondersteunen, niet andersom. Heb van mijn 26 kills er maar 3 als pilot gemaakt, mijn maat 1 van de 18 (we wisselden af). IGLA's werken daar ook niet echt tegen, je moet gewoon de tank pakken met TV Station, zo schieten wij vaak ook choppers en jets uit de lucht.
http://battlelog.battlefi...how/16516993/2/221037276/
[ Voor 73% gewijzigd door Mr Ton op 25-12-2011 03:33 ]
ik pak vaak snipers met m'n RPG. beetje erboven mikken en kill. ook in metro is het ERG makkelijk om RPG kills te maken.Fatal Mind schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:19:
[...]
Net of ik dat niet weet, maar je heb tegenwoordig ook teveel raketten nodig om een tank te disabelen, gewoon 3 raketten op de achterkant van een brandende tank, en nog niet kapot... slaat nergens op.
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
1 raket goed van achter op een hagelnieuwe tank en hij is vaak disabled.Fatal Mind schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:19:
[...]
Daarna nog 1 of 2 en hij is kapot.
Van de voorkant duurt veel langer, en als de bestuurder ook nog eens extra armor heeft is het helemaal een ramp.
Tegenwoordig met C4 bezig, werkt stukken leuker
Pas wel een Amtrac gehad waar ik 5 pakjes opgeplakt had, en die was na detonaten niet eens disabled

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
In metro zal het inderdaad makkelijker zijn, dit is alleen meer omdat je hoe dan ook tegen een muur aan staat over het algemeen, damage is dan groter als dat je iemand neerschiet die iemand in een veld staat.Licko schreef op zondag 25 december 2011 @ 03:38:
[...]
ik pak vaak snipers met m'n RPG. beetje erboven mikken en kill. ook in metro is het ERG makkelijk om RPG kills te maken.
Zo was het wel ja, ben toch echt van mening dat het tegenwoordig niet meer zo is, gisteren uur lang met RPG zitten spelen, ik weet alle zwakke punten wel na de tijd die ik gespeeld heb... Niks sterft meer door RPG.dvdkiwi schreef op zondag 25 december 2011 @ 08:47:
[...]
1 raket goed van achter op een hagelnieuwe tank en hij is vaak disabled.
Daarna nog 1 of 2 en hij is kapot.
Van de voorkant duurt veel langer, en als de bestuurder ook nog eens extra armor heeft is het helemaal een ramp.
Tegenwoordig met C4 bezig, werkt stukken leuker
Pas wel een Amtrac gehad waar ik 5 pakjes opgeplakt had, en die was na detonaten niet eens disabled
[ Voor 44% gewijzigd door Fatal Mind op 25-12-2011 09:45 ]
Dat tanks nu wat lastiger zijn, lijkt alsof ze allemaal Reactive Armor of andere perks gebruiken, waardoor ie gewoon wat taaier is. Toch moet je inderdaad veel rockets schieten, waardoor je vrijwel nooit in je eentje een tank kan afmaken. Ik vind het zelf overigens ook bullshit dat ie nu zo slecht stuk gaat. Eerst was het helemaal niet zo ernstig en hoefde je niet allemaal naar engineer te switchen als ze met een tank aankomen.
RPG op mensen moet je inderdaad wat beter doen. Splashdamage is gelukkig wat verminderd, waardoor het gebruik ook is verminderd. In maps als Metro en Seine was het eerst een overbodig wapen, maar nu zie je hem daar ook vrijwel niet meer terug.
Toch kun je er makkelijk kills mee maken maar je moet dus niet voor splashdamage gaan, maar echt voor een hit op de tegenstander. Soms overleven ze nog wel een hit op hun armen, benen of onderlichaam, maar daarboven zijn ze wel in 1x dood. Moet je gewoon op snipers schieten. Ook helpt het om de voorgevel van een gebouw eruit te schieten als mensen eronder staan of achter de gevel. Op een 1 of andere manier gaan ze daar ook makkelijk dood (terwijl ze daar niet eens zoveel damage hoeven te krijgen imo.
Ik heb het idee dat je hem verkeerd aan het gebruiken bent, al lukt het je zoiezo niet in 1 of 2 potjes om af te ronden. Ik was er ook wel effe mee bezig, maar had er wel plezier in. Je moet goed rekening houden met de drop van de rockets en goed op de personen zelf mikken (niet ernaast). Dan gaat het prima.
RPG op mensen moet je inderdaad wat beter doen. Splashdamage is gelukkig wat verminderd, waardoor het gebruik ook is verminderd. In maps als Metro en Seine was het eerst een overbodig wapen, maar nu zie je hem daar ook vrijwel niet meer terug.
Toch kun je er makkelijk kills mee maken maar je moet dus niet voor splashdamage gaan, maar echt voor een hit op de tegenstander. Soms overleven ze nog wel een hit op hun armen, benen of onderlichaam, maar daarboven zijn ze wel in 1x dood. Moet je gewoon op snipers schieten. Ook helpt het om de voorgevel van een gebouw eruit te schieten als mensen eronder staan of achter de gevel. Op een 1 of andere manier gaan ze daar ook makkelijk dood (terwijl ze daar niet eens zoveel damage hoeven te krijgen imo.
Ik heb het idee dat je hem verkeerd aan het gebruiken bent, al lukt het je zoiezo niet in 1 of 2 potjes om af te ronden. Ik was er ook wel effe mee bezig, maar had er wel plezier in. Je moet goed rekening houden met de drop van de rockets en goed op de personen zelf mikken (niet ernaast). Dan gaat het prima.
Ik heb mn resolutie verlaagd, en inderdaad, de input lag is duidelijk minder. Het voelt bijna als cheaten aan tegenover de andere spelers! Dat toont toch wel duidelijk dat het een probleem is in BF3 op de consoles.
Valt wel mee hoor, je kan gewoon niet richtenFatal Mind schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:05:
Vandaag tot de conclusie gekomen dat de Engineer kit compleet nutteloos is geworden nu de RPG zo ontiegelijk verkracht is, maakt niet uit of ik ventje direct raak, of naast hem op de vloer, heb er gewoon 2 nodig, en zoveel tijd krijg je niet. De laatste paar kills die ik nog nodig heb voor de assingment maar op een andere manier halen dan.... dit is bullshit.
Ik was vorige week bezig voor die assignment waarvoor je 50 AT kills moest maken. Op Back to Karkand als defender helemaal naar links het bergje op waar je dus op de weg uitkijkt waar de attackers vanaf komen. Aan de andere kant van de weg dacht een sniper van de attackers exact het zelfde, ik ga helemaal links zitten. We zaten dus maximaal uit elkaar. Ik zag hem gaan liggen achter een heuvel (had hem gespot - spot mark ging weg toen hij ging liggen). Ik mn rpg te voorschijn halen, richten, rekening houden met de drop en vuur......Iets van 4 tellen later: Enemy killed 100 in beeld. Heerljik gevoel om iemand over de volledige breedte van de map met een gericht schot van een rpg af te maken.
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Lol MRE. Alles boven de 100 meter is een gokje met een RPG. Wedden dat het niet lukt om 2 Rpgs over 100 meter op dezelfde plek te krijgen. 
Wel tof dat het lukte om die sniper aan te pakken. Kan me een klein huppelronde voorstellen.
Maar je punt is waar. Leer met de RPG omggan Fatal Mind. Je probleem ligt bij jezelf niet bij het spel. Merry Crimbo. (geen aanval op je overigens ik kan me je frustratie voorstellen.)
Wel tof dat het lukte om die sniper aan te pakken. Kan me een klein huppelronde voorstellen.
Maar je punt is waar. Leer met de RPG omggan Fatal Mind. Je probleem ligt bij jezelf niet bij het spel. Merry Crimbo. (geen aanval op je overigens ik kan me je frustratie voorstellen.)
Alleen bij de Limited Edition mag je deze gratis downloaden vanaf dat de mappack uitkomt (mag dus inmiddels al). Dat hangt dus samen met de key van je online pass die je bij het spel krijgt. Er zijn wel klachten geweest van mensen waarbij dit mis was gegaan met de key. Dus je kan nog even kijken of je echt een Limited Edition hebt waarbij je toch de mappack niet gratis hebt gekregen. Dan kan je even contact opnemen met EA geloof ik.thibaultvdb schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:42:
[...]
Dan zal ik dat vanavond eens proberenNu blijkt ook dat ik de nieuwe mappack er niet bij heb gekregen.. ik dacht dat het bij elke ps3 versie zat, mijn eigen fout natuurlijk maarja. Ik ga het zeker wel kopen, alleen nu nog niet, eerst de standaard maps wat gewoon worden.
Ik neem aan dat je spel nieuw was. Is dat niet zo en heb je de online pass later gekocht op PSN dan heb je uiteraard niet een Limited Edition online pass en moet je de mappack los kopen.
Ja ik moet eerlijk zeggen ik heb zelf ook niet heel veel last van lag gehad (ten minste dat denk ik). Maar ik zal eens proberen om die optie uit te zetten en te kijken of dat uitmaakt.Jeroenimoes schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:29:
[...]
Dat is misschien een optie, maar ik heb geen last van input lag (met originele PS3 controller) op 720p. Wat wellicht wel helpt is de volgende instelling:
System Settings > Control for HDMI > off
Wat ik laatst al zei: helaas zijn er altijd mensen die slecht zijn in een game en dan gaan zeuren dat een wapen minder sterk moet zijn. Vaak krijgen ze dat ook nog voor elkaar. Daar tegenover staan de mensen die goed zijn (of in ieder geval de goede wapen voor hun speelstijl weten te kiezen) en die inderdaad een hele pot alleen maar met een RPG lopen en daar iemand 8x mee dood krijgen (die vervolgens gaat zeuren op een forum bij EA/DICE). Maar volgens mij moet je al deze kleine dingen niet aanpassen tenzij een wapen duidelijk een grote voor of nadeel geeft.
Wie o wie heeft er zin om samen met mij een squad te maken op BF3?
Heb inmiddels B2K ook gekocht :-)
Ik speel op PS3
Heb inmiddels B2K ook gekocht :-)
Ik speel op PS3
Kan best zijn dat ik scheel ben, en gewoon niet goed schiet met het domme ding, maar het blijft natuurlijk van de pot geflikkerd dat als je een raket, jawel een raket, op een ventje schiet, dat ie niet dood gaat, of dat nu op z'n been is, of 1 meter verderop...Verwijderd schreef op zondag 25 december 2011 @ 13:12:
Lol MRE. Alles boven de 100 meter is een gokje met een RPG. Wedden dat het niet lukt om 2 Rpgs over 100 meter op dezelfde plek te krijgen.
Net zo zot dat een sniper binnen 20 meter niet iemand dood met een schot. Het houdt echter wel de game leuk en zorgt ervoor dat niet iedereen rond gaat rennen met een raketwerper of in een hoekje gaat zitten met een sniper.Fatal Mind schreef op zondag 25 december 2011 @ 21:06:
[...]
Kan best zijn dat ik scheel ben, en gewoon niet goed schiet met het domme ding, maar het blijft natuurlijk van de pot geflikkerd dat als je een raket, jawel een raket, op een ventje schiet, dat ie niet dood gaat, of dat nu op z'n been is, of 1 meter verderop...
Battlefield is geen simulator maar een shooter game, is leuk en is naar mijn mening goed gebalanceerd! De wapens en guns zijn niet zo gebalanceerd als een Counterstrike maar ja wat wil je, het spel is nog geen 2 maanden uit! Er zal nog behoorlijk getweakt worden maar tot nu toe vind ik het allemaal positieve tweaks!
[ Voor 15% gewijzigd door Mr Ton op 25-12-2011 21:28 ]
Hetzelfde heb ik af en toe met tankshells. Je schiet op een poppetje en ze huppelen vrolijk verder...wtf??Fatal Mind schreef op zondag 25 december 2011 @ 21:06:
[...]
Kan best zijn dat ik scheel ben, en gewoon niet goed schiet met het domme ding, maar het blijft natuurlijk van de pot geflikkerd dat als je een raket, jawel een raket, op een ventje schiet, dat ie niet dood gaat, of dat nu op z'n been is, of 1 meter verderop...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik merk dat als je op de grond mikt met je RPG of tankshell ze wel dood gaan.
Je merkt op de consoles echt wel al het verschil met toen de game net uit was en nu. Wordt met de week beter speelbaarder, ook is het verschil tussen dice servers en normale servers enorm groot!
Kun je uitleggen wat je bedoeld?swoutr schreef op maandag 26 december 2011 @ 00:51:
Je merkt op de consoles echt wel al het verschil met toen de game net uit was en nu. Wordt met de week beter speelbaarder, ook is het verschil tussen dice servers en normale servers enorm groot!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Zou ik ook graag weten
Zijn er trouwens servers die een aangepaste map rotatie hebben? Want ik wil echt alleen maar grote maps met vliegtuigen/heli's spelen. De map rotation is precies overal hetzelfde of ligt dat aan mij?
Zijn er trouwens servers die een aangepaste map rotatie hebben? Want ik wil echt alleen maar grote maps met vliegtuigen/heli's spelen. De map rotation is precies overal hetzelfde of ligt dat aan mij?
Verwijderd
Gevonden!Martinspire schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 16:01:
Conquest large bij metro heb je die vijver er ook nog bij, maar nog zit alle combat in het middenste gedeelte (bij normale conquest is het B (uit 3 vlaggen), bij grote conquest is het C (uit 5 vlaggen). Spawn van de USA zit bij de vijver in ieder geval en zit dus ook bij de eerste mcoms van Rush
Moet zeggen de FAMAS schiet lekker. alleen jammer dat hij alle kanten opgaat wanneer je schiet.
Verwijderd
net nog wat kils gemaakt met de RPG. ging best. goed mikken en idd wat lager en dan vliegen ze door de lucht.aCb1780 schreef op zondag 25 december 2011 @ 23:48:
Ik merk dat als je op de grond mikt met je RPG of tankshell ze wel dood gaan.
Op battlelog, dan "edit profile" > "Soldier settings" > "Edit soldier image and clan tag"
Clan tag = GoT
Clan tag = GoT
[ Voor 57% gewijzigd door Superkiwi op 26-12-2011 14:44 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Damn wat is dit spel verslavend 
En ik moet zeggen, het wordt hoe verder je komt ook leuker door al die nieuwe guns en accesoires etc.
En ik moet zeggen, het wordt hoe verder je komt ook leuker door al die nieuwe guns en accesoires etc.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Het wordt leuker omdat je steeds beter wordt. Bijvoorbeeld in de chopper...ik merk dat ik dat ding steeds beter onder controle krijg. Ben alleen wat te ongeduldig, waardoor ik met een nosedive weer een suicide behaal.scorpie schreef op maandag 26 december 2011 @ 15:39:
Damn wat is dit spel verslavend
Hahaha, wat klinkt dat bekendJackal131 schreef op maandag 26 december 2011 @ 19:02:
[...]
Het wordt leuker omdat je steeds beter wordt. Bijvoorbeeld in de chopper...ik merk dat ik dat ding steeds beter onder controle krijg. Ben alleen wat te ongeduldig, waardoor ik met een nosedive weer een suicide behaal.
Vandaag ook eindelijk m'n RPG kills behaald, ging uiteindelijk wel redelijk nadat ik voor mezelf besloten had om headshots te gaan schieten met het ding, en dan sterven ze blijkbaar wel.
Nu weer verder met Recon kit uitspelen, m98B is geweldig.
[ Voor 25% gewijzigd door Fatal Mind op 26-12-2011 19:06 ]
Wat is dit nu weer. (Multiplayer)update geïnstalleerd vandaag. Stond ook iets bij over single player. Dus ik denk gooi er maar op. Kan ik mijn campaign niet meer verder spelen
Elke keer 'The connection with EA Online was lost"
Op Google krijg ik alleen meldingen over de Beta. Die heb ik toch echt niet. Ik heb trouwens Xbox Live Silver.
Op Google krijg ik alleen meldingen over de Beta. Die heb ik toch echt niet. Ik heb trouwens Xbox Live Silver.
Vond dit wel een aardig stuk over de shotguns:
http://www.tacticalgamer....ns-their-attachments.html
De manier inderdaad.dvdkiwi schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:43:
Op battlelog, dan "edit profile" > "Soldier settings" > "Edit soldier image and clan tag"
Clan tag = GoT
Al schrikt het overigens een hoop tegenstanders af (meestal tegenstanders die wel boeiend zijn om tegen te spelen) als je ineens 6 man met GoT in de tag in het andere team ziet staan. Ik zou zelf ook niet graag tegen een grote clan spelen, daarom is mijn tag ook niet meer GoT. Gewoon iets leuks van maken. Vaak merken ze wel dat je bij elkaar hoort, maar ook weer niet zo serieus bent.
Gisteren een leuk potje snipertje pesten.
Bij de tegenstanders zat een sniper die rete irritant bezig was met een MAV. De hele tijd probeerde hij ons te roadkillen.
Bij de volgende map (Teheran Highway) heb ik ook maar een MAV gepakt en heb iedere MAV die uit hun basis kwam kapot gemaakt met mijn MAV (en wat spotten tussendoor). Gevolg: na de 8e MAV is de sniper vertrokken.
Was trouwens een leuk pot in het begin. Eerst hadden we alle vlaggen, daarna alles gepakt, vervolgens weer alles kwijt, enz... Op een gegeven moment stond het iets van 60 - 100, maar hebben toch weten te winnen met 47 - 0
Bij de tegenstanders zat een sniper die rete irritant bezig was met een MAV. De hele tijd probeerde hij ons te roadkillen.
Bij de volgende map (Teheran Highway) heb ik ook maar een MAV gepakt en heb iedere MAV die uit hun basis kwam kapot gemaakt met mijn MAV (en wat spotten tussendoor). Gevolg: na de 8e MAV is de sniper vertrokken.
Was trouwens een leuk pot in het begin. Eerst hadden we alle vlaggen, daarna alles gepakt, vervolgens weer alles kwijt, enz... Op een gegeven moment stond het iets van 60 - 100, maar hebben toch weten te winnen met 47 - 0
Verwijderd
Die melding heb ik ook toen ik een paar dagen geleden de SP wilde hervatten.jip_86 schreef op maandag 26 december 2011 @ 20:30:
Wat is dit nu weer. (Multiplayer)update geïnstalleerd vandaag. Stond ook iets bij over single player. Dus ik denk gooi er maar op. Kan ik mijn campaign niet meer verder spelenElke keer 'The connection with EA Online was lost"
Dacht toen dat het tijdelijk was. Zal vandaag nog eens kijken of ie het nu wel doet.
Cool. Handige leesvoer idd.Unomomentodado schreef op maandag 26 december 2011 @ 22:54:
Vond dit wel een aardig stuk over de shotguns:
Ja, dat kan natuurlijk ook iddJackal131 schreef op maandag 26 december 2011 @ 19:02:
[...]
Het wordt leuker omdat je steeds beter wordt. Bijvoorbeeld in de chopper...ik merk dat ik dat ding steeds beter onder controle krijg. Ben alleen wat te ongeduldig, waardoor ik met een nosedive weer een suicide behaal.
Moet wel zeggen dat het level niet sneller gaat, maar ik ben wel een baas in tanks. Heb proximity, guided shell en IR view. En met die combi ben ik best goed bezig
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
ik wou even een update geven omtrend mijn reactie ( weet niet hoe ik die nog kan bewerken ) van :
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37288537
Maar sinds de update van Back to Karkand is de texture laad tijd weer langzaam geworden.
In het kort komt het er op neer : ( performance is snellere laadtijd van de textures )
- game NIET installeren en alleen de HD texture pack op de harde schijf = betere performance
- game installatie op een snelle usb stick en de hd texture pack op de harde schijf zelf = top performace
Alleen sinds de laatste update van Back to Karkand is de performance weer in gezakt zelfs met een usb disk.
Het blijkt dus dat de Back to Karkand map pack van zich zelf al de hd textures heeft staan.
Voor mij was de volgende opzet het beste :
- Geen installatie van het spel maar hd op de hardeschijf en Back to Karkand op een snelle usb stick = beter
- Installatie van het spel op een usb stick en de Back to Karkand map pack op de interne harde schijf en GEEN HD pack. = best
Helaas voor de 2de optie heb je dus voor de andere map packs geen hd texture pack meer.
Heb vandaag veel lopen experimenteren maar ik kan met de bovenste 2 opties de beste performance behalen.
Er is nog 1 optie over en dat is een 2de snelle usb stick gebruiken voor de opzet :
- Game installatie op snell een usb disk
- Back to Karkand op een andere snell usb disk
- Hd texture pack op de interne schijf zelf.
Voor mij scheelt het een beetje aangezien ik alleen Back to Karkand speel.
In dit topic zijn ze ook helemaal los gegaan hierover :
http://battlelog.battlefi...ew/2832654624701763691/1/
My 2 cents.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37288537
Maar sinds de update van Back to Karkand is de texture laad tijd weer langzaam geworden.
In het kort komt het er op neer : ( performance is snellere laadtijd van de textures )
- game NIET installeren en alleen de HD texture pack op de harde schijf = betere performance
- game installatie op een snelle usb stick en de hd texture pack op de harde schijf zelf = top performace
Alleen sinds de laatste update van Back to Karkand is de performance weer in gezakt zelfs met een usb disk.
Het blijkt dus dat de Back to Karkand map pack van zich zelf al de hd textures heeft staan.
- Geen installatie van het spel maar hd op de hardeschijf en Back to Karkand op een snelle usb stick = beter
- Installatie van het spel op een usb stick en de Back to Karkand map pack op de interne harde schijf en GEEN HD pack. = best
Helaas voor de 2de optie heb je dus voor de andere map packs geen hd texture pack meer.
Heb vandaag veel lopen experimenteren maar ik kan met de bovenste 2 opties de beste performance behalen.
Er is nog 1 optie over en dat is een 2de snelle usb stick gebruiken voor de opzet :
- Game installatie op snell een usb disk
- Back to Karkand op een andere snell usb disk
- Hd texture pack op de interne schijf zelf.
Voor mij scheelt het een beetje aangezien ik alleen Back to Karkand speel.
In dit topic zijn ze ook helemaal los gegaan hierover :
http://battlelog.battlefi...ew/2832654624701763691/1/
My 2 cents.
Zelfde set up gebruik ik ook. Als je een goede gunner hebt (engineer) die CITV heeft vrijgespeeld, dan kun je de tegenstander aardig irriterenscorpie schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:49:
[...]
...maar ik ben wel een baas in tanks. Heb proximity, guided shell en IR view. En met die combi ben ik best goed bezig
Even nog een vraag met de nieuwe dashboard van de xbox. Waar kan ik nu de members selectie vinden waar ik de instellingen kan wijzigen bv of iemand mijn profile mag zien etc ?
Voorheen deed ik dat door op mijn avatar te drukken en dan 2 keer naar rechts te gaan om de instellingen te wijzigen. Ik kan het nu niet vinden. Iemand een idee ?
Thanks.
Voorheen deed ik dat door op mijn avatar te drukken en dan 2 keer naar rechts te gaan om de instellingen te wijzigen. Ik kan het nu niet vinden. Iemand een idee ?
Thanks.
Vreemd. Ik heb B2k op USB en Game Disc op USB en HDD pack op HDD. Dat zou goed moeten gaan qua performance aangezien je tijdens het spelen van een B2K map niet de normale Muliplayer disc aan zou spreken (ga ik gemakshalve van uit) omdat je niet een van de standaard mappen speelt. Dit geldt natuurlijk ook andersom: Tijdens het spelen van een normale map zou je de B2K content niet aan moeten spreken als xbox zijnde.innerchild schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:18:
En toch heeft het invloed. Bv waar je het heel goed ziet is de map wake island. als je opnieuw spawned bij de water kant dan zie je steeds het gras opnieuw opbouwen. haal je hd expansie kit weg dan is dat instant.MRELynx schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:44:
[...]
Vreemd. Ik heb B2k op USB en Game Disc op USB en HDD pack op HDD. Dat zou goed moeten gaan qua performance aangezien je tijdens het spelen van een B2K map niet de normale Muliplayer disc aan zou spreken (ga ik gemakshalve van uit) omdat je niet een van de standaard mappen speelt. Dit geldt natuurlijk ook andersom: Tijdens het spelen van een normale map zou je de B2K content niet aan moeten spreken als xbox zijnde.
Is toch van de zotte dat je een usb stick moet gebruiken om de performance te verbeteren ???
Ik heb zelfs mijn hele hd van 120 GB geformateerd en daarop opnieuw testen mee gedaan maar blijft hetzelfde.
1 ding is nu wel erg vaag want ik krijg de hardcore modus niet meer zichtbaar, zelfs als mijn content op everyone staat ( heb het inmiddels al gevonden bij privacy ). ( zonder b2k map ingeinstalleerd )
Zo raar vind ik het anders niet. Ik bedoel: hangt gewoon van de doorvoersnelheid af die ze bij de HD ernstig gelimiteerd hebben. Als ze daar een normale schijf in hadden gezet zonder limitaties dan was dat altijd sneller geweest. Maar aangezien het alleen wat popup scheelt, is het ook weer niet performance waar je gigantisch veel van merkt. Tuurlijk, voor sommige dingen kan het handig zijn, maar ik ga bv niet op het gras letten. Het zou pas wat zijn als de graphics er echt op vooruit gaan en dat idee heb ik niet echt. Handige tip, maar niet meer dan dat.innerchild schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:08:
[...]
En toch heeft het invloed. Bv waar je het heel goed ziet is de map wake island. als je opnieuw spawned bij de water kant dan zie je steeds het gras opnieuw opbouwen. haal je hd expansie kit weg dan is dat instant.
Is toch van de zotte dat je een usb stick moet gebruiken om de performance te verbeteren ???
Ik heb zelfs mijn hele hd van 120 GB geformateerd en daarop opnieuw testen mee gedaan maar blijft hetzelfde.
1 ding is nu wel erg vaag want ik krijg de hardcore modus niet meer zichtbaar, zelfs als mijn content op everyone staat ( heb het inmiddels al gevonden bij privacy ). ( zonder b2k map ingeinstalleerd )
dan begrijp je me verkeerd. het gaat er niet om dat ik er op ga letten dat er een grasprietje naar voren komt.Martinspire schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:14:
[...]
Zo raar vind ik het anders niet. Ik bedoel: hangt gewoon van de doorvoersnelheid af die ze bij de HD ernstig gelimiteerd hebben. Als ze daar een normale schijf in hadden gezet zonder limitaties dan was dat altijd sneller geweest. Maar aangezien het alleen wat popup scheelt, is het ook weer niet performance waar je gigantisch veel van merkt. Tuurlijk, voor sommige dingen kan het handig zijn, maar ik ga bv niet op het gras letten. Het zou pas wat zijn als de graphics er echt op vooruit gaan en dat idee heb ik niet echt. Handige tip, maar niet meer dan dat.
het is gewoon de laadtijd van de textures die me irriteert. net als mass effect 1 als je ergens kwam binnen wandelen dan moest je ook eerst ff een paar seconden wachten totdat de textures waren geladen.
met de opzet op de usb ( voor de map pack b2k ) was het verschil echt niet normaal. alle textures werden gelijk binnen 3 seconden geladen en je kon zo spelen zonder popup of missende textures.
dat vind ik toch wel een heel groot belang hebben bij het spelen van een spel. als jij er niet wakker van ligt dan is dat prettig gezien de omstandigheden. mijn ogen zijn nu geopend en die doe ik niet meer dicht
Ik prefereer de Reactive Armor boven Proximity, houdt ik het toch langer mee uit over het algemeen. Hoezo kiezen jullie eerder voor Proximity?Jackal131 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:26:
[...]
Zelfde set up gebruik ik ook. Als je een goede gunner hebt (engineer) die CITV heeft vrijgespeeld, dan kun je de tegenstander aardig irriteren.
Altijd leuk om zulke keuzes opnieuw af te wegen
Met proximity ben je net iets alerter voor enemies die je in eerste instantie niet ziet en anti C4 mannetjes (wordt nooit meer gC4ed). Voor close quarter op oa Seine of vlaggen cappen op Caspian heel effectief. Ben je een vlag aan het cappen maar hij gaat niet meer omhoog? --> U heeft proximity en kijkt naar minimap. Ook mannetjes die je van achter rpg'en zullen het niet een tweede keer van dezelfde positie kunnen doen. Daarnaast is armor een luxe die niet nodig is als je vaak samenspeelt met een gunner die repairt. Armor is bovendien niet nodig als je lastige situaties uit de weg gaat of anders aanpakt. Soms moet je even terugtrekken ipv te veel risico nemen.aramdin schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:34:
[...]
Ik prefereer de Reactive Armor boven Proximity, houdt ik het toch langer mee uit over het algemeen. Hoezo kiezen jullie eerder voor Proximity?
Altijd leuk om zulke keuzes opnieuw af te wegen
ik heb al opgemerkt dat als je de hd texture pack verwijderd je textures mist in de back to karkand pack.
bv rotsen en bomen missen op wake island de hd textures.
de expansie pack leunt dus aardig tegen de hd textures aan.
ook is hardcore alleen nog maar zichtbaar in je server browser nadat je de back to karkand pack hebt geinstalleerd.
drama dit met de grahpics op de 360...
bv rotsen en bomen missen op wake island de hd textures.
de expansie pack leunt dus aardig tegen de hd textures aan.
ook is hardcore alleen nog maar zichtbaar in je server browser nadat je de back to karkand pack hebt geinstalleerd.
drama dit met de grahpics op de 360...
En toch wordt ik nog steeds beplakt met C4, hahaha. Ik heb de tank dan zo tactisch neergezet, dat ik geen kant meer op kan...BatmanHorizon schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:30:
[...]
Met proximity ben je net iets alerter voor enemies die je in eerste instantie niet ziet en anti C4 mannetjes (wordt nooit meer gC4ed). Voor close quarter op oa Seine of vlaggen cappen op Caspian heel effectief. Ben je een vlag aan het cappen maar hij gaat niet meer omhoog? --> U heeft proximity en kijkt naar minimap. Ook mannetjes die je van achter rpg'en zullen het niet een tweede keer van dezelfde positie kunnen doen. Daarnaast is armor een luxe die niet nodig is als je vaak samenspeelt met een gunner die repairt. Armor is bovendien niet nodig als je lastige situaties uit de weg gaat of anders aanpakt. Soms moet je even terugtrekken ipv te veel risico nemen.
Beste perk-setup voor chopper pilot en gunner? Hier vind je hem:
@Jackal: proberen zo?
(ik moet ECM jammer en laser painter nog halen voor de pilot seat, btw)
Edit: samengevat =>
Piloot:
* Laser painter
* ECM Jammer
* Heat seekers
Gunner:
* Stealth
* IR Flares
* Guided missle
Prioriteren enemies:
* Chopper / jet
* Tangusna (anti-air tank)
* Tank
* Light vehicles
* Infantry
@Jackal: proberen zo?
Piloot:
* Laser painter
* ECM Jammer
* Heat seekers
Gunner:
* Stealth
* IR Flares
* Guided missle
Prioriteren enemies:
* Chopper / jet
* Tank
* Light vehicles
* Infantry
[ Voor 34% gewijzigd door Unomomentodado op 27-12-2011 18:16 ]
ECM Jammer alleen als je geen gunner hebt.... als ik het goed begrepen heb.Unomomentodado schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:10:
[video]
@Jackal: proberen zo?(ik moet ECM jammer en laser painter nog halen voor de pilot seat, btw)
Piloot:
* Laser painter
* ECM Jammer
* Heat seekers
Gunner:
* Stealth
* IR Flares
* Guided missle
Prioriteren enemies:
* Chopper / jet
* Tank
* Light vehicles
* Infantry
Verder kun je beter guided rockest selecteren als piloot (deze heb ik bijna, maar rocket pods will do until then).
Kunnen we zo wel ff proberen.
Een maat en ik werken al een tijdje met deze setup alleen dan met 2x IR Flares in plaats van de ECM Jammer. Deze vinden wij namelijk niet lekker werken, regelmatig dat er toch locks komen enzo. Misschien nog wat meer mee oefenen. Verder is de Laser Painter echt heerlijk tegen vijandelijke choppers, tegen vehicles merk je er niet veel van al lock je iets sneller met de guided missles. Ik pak zelf overigens vaak de autoloader als gunner in plaats van stealth, zeker als je tegen wat minder goede tegenstanders speelt. De power als gunner is dan echt enorm en als je alles hard raakt kun je echt een gigantische invloed op het spel hebben. Alleen beetje jammer dat wanneer je dominant bent met de chopper iedereen met IGLA's gaat spawnen.Unomomentodado schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:10:
[video]
@Jackal: proberen zo?(ik moet ECM jammer en laser painter nog halen voor de pilot seat, btw)
Piloot:
* Laser painter
* ECM Jammer
* Heat seekers
Gunner:
* Stealth
* IR Flares
* Guided missle
Prioriteren enemies:
* Chopper / jet
* Tank
* Light vehicles
* Infantry
Het mooiste blijft wel om een sniper te spotten, als gunner eruit springen, knifen (of nog beter: repair torch) en weer vrolijk verder vliegen
[ Voor 5% gewijzigd door Mr Ton op 27-12-2011 20:24 ]
Heb al inmiddels service star 15 met de FAMAS, damn wat is die wapen goed zeg. Alleen jammer vanwege de firerate dat die zo snel opgaat.
Zorgen dat je een support in de buurt hebt!!!iPodKiller schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:15:
Heb al inmiddels service star 15 met de FAMAS, damn wat is die wapen goed zeg. Alleen jammer vanwege de firerate dat die zo snel opgaat.
1500 kills met de FAMAS alleen al?!?! Holy moly! Jij doet in je dagelijkse bezigheden zeker alleen B3?
Net een heerlijke pot gehad op Caspian waarin we echt zwaar domineerden in de Viper, resulterend in een score van 43:2 als gunner. Ze moeten de pilots wel meer punten geven wanneer de gunner een kill maakt want mijn maat (RikN99) maakte het met zijn geweldige vliegwerk mij mogelijk zoveel kills en punten te scoren. Heerlijk om op deze manier de map keer op keer weer schoon te vegen en op Caspian ben je ook zo van IGLA mannetjes af. Volgens mij kon de tegenstander ons (letterlijk) wel schieten, heerlijk!
http://battlelog.battlefi...how/17410033/2/221037276/
http://battlelog.battlefi...how/17410033/2/221037276/
Mensen,
Ik ben op zoek naar wat squad maatjes om lekker te gamen.
Mijn gamertag op Xbox live is: "Prutser NL"
Kom maar bij de GoTLive platoon. Zie TSzenith schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:18:
Mensen,
Geinige gamertag trouwens
Hoop alleen niet dat je met alles aan het prutsen bent

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 28-12-2011 11:28 ]
Ik heb me ook aangemeld. Hopelijk kunnen we vanavond wat leuke potjes spelen !!!
Sorry gamer tag vergeten! : Fortunegamer
Sorry gamer tag vergeten! : Fortunegamer

[ Voor 23% gewijzigd door Matthewhay op 28-12-2011 12:05 ]
Elke avond zijn er wel minimaal 4 man van de gotlive clan online die aan het gamen zijn.
Vind de helicopters steeds gaver te vinden, jammer dat er altijd mensen zijn die alleen maar op dat ding spawnen constant.
Das dan weer het voordeel van de pc, meer voertuigen
Jet's heb ik nog niet zoveel mee maar ook me eerste paar kills nu mee gemaakt.
Viper is zwaar relax, de havoc voelt beetje heel log aan vergeleken met de viper.
Littlebird is ook vet om mee te stunten, de russische variant is ook weer logger.
Vind de helicopters steeds gaver te vinden, jammer dat er altijd mensen zijn die alleen maar op dat ding spawnen constant.
Das dan weer het voordeel van de pc, meer voertuigen
Jet's heb ik nog niet zoveel mee maar ook me eerste paar kills nu mee gemaakt.
Viper is zwaar relax, de havoc voelt beetje heel log aan vergeleken met de viper.
Littlebird is ook vet om mee te stunten, de russische variant is ook weer logger.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Zijn er hier mensen met een goedwerkende headset op de PS3. (voor BF3 uiteraard)
We (GoTLive) zijn geen clan hoor, maar gewoon een relaxte 360 community 
Voertuigen zijn wel leuk om mee te spelen ja, al gaat het bij mij op de grond nog altijd beter dan in de lucht. Ik moet zeggen dat die voertuigen prima vliegen, maar ik zit vrijwel nooit met een goede gunner of een goede piloot. Bovendien zit ik zo vaak in de verkeerde (als ik in de lucht zit is er niets te doen of juist rete irritant, zit ik op de grond dan is er in de lucht vanalles te doen).
Voertuigen zijn wel leuk om mee te spelen ja, al gaat het bij mij op de grond nog altijd beter dan in de lucht. Ik moet zeggen dat die voertuigen prima vliegen, maar ik zit vrijwel nooit met een goede gunner of een goede piloot. Bovendien zit ik zo vaak in de verkeerde (als ik in de lucht zit is er niets te doen of juist rete irritant, zit ik op de grond dan is er in de lucht vanalles te doen).
Wat wil je weten? Wil je er 1 gaan aanschaffen?Plankton schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:16:
Zijn er hier mensen met een goedwerkende headset op de PS3. (voor BF3 uiteraard)
* aramdin gebruikt de Sony 7.1 headset
[ Voor 9% gewijzigd door aramdin op 28-12-2011 12:35 ]
Ja, die 7.1 unit wil ik eigenlijk ook aanschaffen, maar wil toch wel eerst 'proefluisteren'. Helaas heeft geen enkele winkel hem en kun je hem alleen via internet bestellen..
Klopt, ik heb hem ook op de gok gekocht. Vergeet niet dat de koper wordt beschermd door de Wet koop op afstand, mocht hij niet goed zijn gewoon terugsturen! Ik ben er tevreden mee, is ondanks het vele plastic toch robuust te noemen. Geluid is netjes (is erg subjectief!) en de ingebouwde microfoon werkt prima. Zit ook fijn op je hoofd, al klemt hij mn bril nog een beetje op mn hoofd.
Andere veelgebruikte is de Turtle Beach PX21 headset.
Andere veelgebruikte is de Turtle Beach PX21 headset.
Nee ik bedoel het zo niet heb ammo genoeg, maar de munitie, 30 kogels.. Gaat in een flits op. Als je 1 foe hebt gedood dan moet je meestal weer herladen. Of je moet het geluk hebben dan 4-5 mensen achterelkaar staan, dan maak je pas veel kills.Jackal131 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:58:
[...]
Zorgen dat je een support in de buurt hebt!!!
Heb ook de Turtle Beach PX21 headset, welke zeer goed bevalt. Hiervan is ook een 7.1 versie.
De PX21 is bedraad, nooit een accu leeg op een ongelegen moment.
Voor BF3 alleen, op de PS3 hoef je (nog) geen headset te kopen overigens
gister was het ook weer bagger
De PX21 is bedraad, nooit een accu leeg op een ongelegen moment.
Voor BF3 alleen, op de PS3 hoef je (nog) geen headset te kopen overigens

[ Voor 7% gewijzigd door johan bos op 28-12-2011 13:37 ]
PSN: Deere6030
Zo'n 5.1 of 7.1 headset is echt aan te raden. Je hoort exact waar een voertuig zich bevindt, van waar geschoten wordt etc. Enige grote nadeel van BF3 is dat je wel je eigen voetstappen luid en duidelijk hoort, maar niet die van de tegenstander. Dat is in oa COD Black Ops beter geregeld. Daar hoorde je netjes of er iemand voor achter of naast je liep. Ook het herladen en doorladen van wapens hoor je niet goed (of helemaal niet behalve van je zelf). Meerdere malen in BO meegemaakt dat ik iemand hoorde herladen net om een hoekje, waardoor ik al een ADS kon doen en een pre fire voordat hij de hoek om kwam.
Trouwens net wat pagina's gelezen van het BF3 PC topic. Man, wat een kneuzen zeg. Vloek filters ingesteld op de GoT servers. Je mag geen fuck zeggen/typen, wordt je gekicked of krijg je een aantal dagen een ban. Op de 360 ook wel eens iemand aangesproken omdat hij telkens het K woord zei, daarna nooit meer problemen gehad. Blijkt wel weer dat wanneer het zelf regulerend is, het veel beter werkt dan opgelegde regeltjes.
Trouwens net wat pagina's gelezen van het BF3 PC topic. Man, wat een kneuzen zeg. Vloek filters ingesteld op de GoT servers. Je mag geen fuck zeggen/typen, wordt je gekicked of krijg je een aantal dagen een ban. Op de 360 ook wel eens iemand aangesproken omdat hij telkens het K woord zei, daarna nooit meer problemen gehad. Blijkt wel weer dat wanneer het zelf regulerend is, het veel beter werkt dan opgelegde regeltjes.
Ah, ok. Ik heb me zelf aangeleerd om na elke salvo ta gaan herladen. Af en toe vergeet ik het nog wel eens en sta ik oog-in-oog met een enemy met nog 3 kogel in het magazijn. Soms heb ik geluk en overleef ik het, maar 9 van de 10 keer moet ik het dan afleggen.iPodKiller schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:33:
[...]
Nee ik bedoel het zo niet heb ammo genoeg, maar de munitie, 30 kogels.. Gaat in een flits op. Als je 1 foe hebt gedood dan moet je meestal weer herladen. Of je moet het geluk hebben dan 4-5 mensen achterelkaar staan, dan maak je pas veel kills.
Tritton Ax Pro Dolby 5.1 Gaming Headset (PS3 / 360 / PC/ Mac)Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:13:
Weet iemand een goede headset voor de ps3?
Ik heb ook een Turtlebeach headset gehad, maar dit is een stuk steviger, zit prettiger en het geluid is beter.
Enige waarom ik hem wel eens op de pc zou willen proberen is 64 players, wat het toch allemaal net iets anders en wat drukker maakt.
Tuurlijk ziet het er beter uit op de pc en tuurlijk is toetsenbord en muis sneller, maar op de console heeft iedereen dezelfde handicap van de controller ook.
Heeft trouwens erg lang geduurd voordat ik BF3 een beetje fatsoenlijk met een controller kon spelen (altijd bf1943 en BF2 gespeeld op pc) maar nu begint het toch langzaam maar zeker te wennen.
En erg relax hoor, beetje op de bank hangen ipv achter de pc.
En zeker voor de xbox is er een leuke community die niet alleen BF3 spelen zodat je af en toe ook eens wat anders kan doen.
Kijk ook uit naar de nieuwe xbox, wat er dan voor pracht en praal op het scherm getoverd wordt
Tuurlijk ziet het er beter uit op de pc en tuurlijk is toetsenbord en muis sneller, maar op de console heeft iedereen dezelfde handicap van de controller ook.
Heeft trouwens erg lang geduurd voordat ik BF3 een beetje fatsoenlijk met een controller kon spelen (altijd bf1943 en BF2 gespeeld op pc) maar nu begint het toch langzaam maar zeker te wennen.
En erg relax hoor, beetje op de bank hangen ipv achter de pc.
En zeker voor de xbox is er een leuke community die niet alleen BF3 spelen zodat je af en toe ook eens wat anders kan doen.
Kijk ook uit naar de nieuwe xbox, wat er dan voor pracht en praal op het scherm getoverd wordt
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Vandaag weer een paar uurtjes gegamed met een maat van me, hij kan echt heerlijk vliegen en ik heb zelfs op caspian border als gunner 27/3 gespeeld.
http://battlelog.battlefi...how/16709166/4/334853026/
Voor heli en tank heb ik nu bijna alles vrij gespeeld. Ook heb ik nog maar 2.5 rank te gaan tot 45
Over een halve rank eindelijk de USAS, kan ik al die gasten terug pakken in operation metro. Ik word daar toch zo simpel van he...
http://battlelog.battlefi...how/16709166/4/334853026/
Voor heli en tank heb ik nu bijna alles vrij gespeeld. Ook heb ik nog maar 2.5 rank te gaan tot 45
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Niet alleen op metro :-)
En wat is een gede aanrader als je vaak alleen vliegt of met een willikeurige gunner vliegt. Heb nu eindelijk de chopper onder controle en net de area scanner vrijgespeeld.Mr Ton schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:23:
[...]
Een maat en ik werken al een tijdje met deze setup alleen dan met 2x IR Flares in plaats van de ECM Jammer. Deze vinden wij namelijk niet lekker werken, regelmatig dat er toch locks komen enzo. Misschien nog wat meer mee oefenen. Verder is de Laser Painter echt heerlijk tegen vijandelijke choppers, tegen vehicles merk je er niet veel van al lock je iets sneller met de guided missles. Ik pak zelf overigens vaak de autoloader als gunner in plaats van stealth, zeker als je tegen wat minder goede tegenstanders speelt. De power als gunner is dan echt enorm en als je alles hard raakt kun je echt een gigantische invloed op het spel hebben. Alleen beetje jammer dat wanneer je dominant bent met de chopper iedereen met IGLA's gaat spawnen.
Het mooiste blijft wel om een sniper te spotten, als gunner eruit springen, knifen (of nog beter: repair torch) en weer vrolijk verder vliegen
PSN ID Binloading_nl
Zonder gunner niet vliegen, je bent dan een veel te makkelijk doelwit en zult 9 van de 10 keer snel door de vijandelijke chopper uit de lucht geschoten worden. Blijf dan even wachten op deployment, vaak stapt er wel snel iemand in. Dan is het gewoon hopen dat die persoon een beetje kan gunnen. Zelf defensieve upgrades meenemen dus Stealth, IR Flares of ECM en Heat Seekers. Probeer te leren werken met ECM want je bent erg kwetsbaar wanneer je niet kunt communiceren met je gunner en dus maar 1 set Flares bij hebt.steefje schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:59:
[...]
En wat is een gede aanrader als je vaak alleen vliegt of met een willikeurige gunner vliegt. Heb nu eindelijk de chopper onder controle en net de area scanner vrijgespeeld.
Maar het blijft echt veel effectiever om te kunnen communiceren met je piloot of gunner.
[ Voor 10% gewijzigd door Mr Ton op 28-12-2011 21:09 ]
Wat een bug game is dit toch. Ik lock een chopper met mijn attack chopper. Hij gooit flares...ik lock opnieuw...schieten....eh schieten....eh schieten...WTF er gebeurd niets....kut spel soms.
Tnx heb me aangemeld, nu nog een akkoordjeMartinspire schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:28:
[...]
Kom maar bij de GoTLive platoon. Zie TS
Geinige gamertag trouwens
Hoop alleen niet dat je met alles aan het prutsen bent
Prutsen valt mee hoor
www.penguinunited.comrgarretsen schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:46:
En nu taai ik weer 2 dagen af uit dit topic, wegens alle cheaterinsinuaties.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Hij doet het bij mij ook nog steeds niet.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 09:25:
[...]
Die melding heb ik ook toen ik een paar dagen geleden de SP wilde hervatten.
Dacht toen dat het tijdelijk was. Zal vandaag nog eens kijken of ie het nu wel doet.
Ik zal denk ik weer helemaal opnieuw de SP moeten beginnen.....grrr
Ik vind het jammer dat mensen zulke hulpmiddelen nodig hebben. Bovendien werkt het toch nooit lekker met die gesimuleerde input, waardoor je er uiteindelijk toch minder aan hebt. Effe een week (of wat) oefenen en het gaat al stukken beter.Hillie schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:43:
[...]
www.penguinunited.com
En nu taai ik weer 2 dagen af uit dit topic, wegens alle cheaterinsinuaties.
Ik weet 99.9999% zeker dat ik iedereen kán verslaan die zo'n ding gebruikt.
(Hoop eigenlijk dat iemand eens challenge accepted zegt (voor 360), ben eigenlijk wel benieuwd)
De reviews zijn nu ook niet echt lovend
Alsof dat nog niet veel isscorpie schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:25:
1500 kills met de FAMAS alleen al?!?! Holy moly! Jij doet in je dagelijkse bezigheden zeker alleen B3?

Kwam gister iemand op ps3 tegen die dog-tag had met daarin:
Spending US: 68434
Das pas sick

PSN: Von_Smallhausn
Ik zou nieteens weten wat het inhoudt..
Misschien even een klein beetje offtopic vraag, maar ik kom er maar niet uit.
Hoe kan ik van server switchen op een XBOX360? Als ik eenmaal op een server zit kan ik daar lekker spelen, maar als ik van gamemode of een andere server wil heb ik tot nu toe geen mogelijkheid gevonden om terug naar het "main menu" of iets dergelijks te gaan.
Volgens mij heb ik al alle knoppencombo's geprobeerd, maar het is nog steeds niet gelukt, vandaar even deze vraag waar de doorgespeelde BF-er vast wel een snel antwoord op heeft.
Bedankt alvast.
Hoe kan ik van server switchen op een XBOX360? Als ik eenmaal op een server zit kan ik daar lekker spelen, maar als ik van gamemode of een andere server wil heb ik tot nu toe geen mogelijkheid gevonden om terug naar het "main menu" of iets dergelijks te gaan.
Volgens mij heb ik al alle knoppencombo's geprobeerd, maar het is nog steeds niet gelukt, vandaar even deze vraag waar de doorgespeelde BF-er vast wel een snel antwoord op heeft.
Bedankt alvast.
Op de PS3 kun je na de mapswitch (nog voor je spawnt) in het menu quitten. Dan kom je weer in je hoofdmenu waar je dan een nieuwe server kunt kiezen. Zal waarschijnlijk voor de XBOX niet anders zijn.
Ik ook niet helemaal... Maar zou misschien het volgende kunnen betekenen.
-Dat diegene 68434 keer als US gespeeld heeft
-Dat diegene 68434 keer uur (of minuten) als US gespeeld heeft.
Maar dat laatste lijkt me erg onwaarschijnlijk
Idd, serivce star 16(inmiddels) is nog niks als je naar de leaderboards kijkt voor de grap.Mon0lith schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:51:
[...]
Alsof dat nog niet veel is![]()
Kwam gister iemand op ps3 tegen die dog-tag had met daarin:
Spending US: 68434
Das pas sick
Alleen in een map kun je wisselen. Dus als je kunt spawnen zeg maar. Ram dan op start en kies voor quit.wh33ly schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:55:
Misschien even een klein beetje offtopic vraag, maar ik kom er maar niet uit.
Volgens mij heb ik al alle knoppencombo's geprobeerd, maar het is nog steeds niet gelukt, vandaar even deze vraag waar de doorgespeelde BF-er vast wel een snel antwoord op heeft.![]()
Bedankt alvast.
Mmm dus nadat je spawnt kun je wel weg...beetje vreemd niet ?Martinspire schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:57:
[...]
Alleen in een map kun je wisselen. Dus als je kunt spawnen zeg maar. Ram dan op start en kies voor quit.
Ik had verwacht dat je nadat je je ronde had afgemaakt netjes kon leaven maar goed, ik zal straks thuis eens testen want heb me al rot gezocht
Bedankt voor je reactie iig
Andere manier is om als de ronde is afgelopen even in en uit te signen, hoe je niet te wachten en kan je drect weer een server uitzoeken...wh33ly schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:06:
[...]
Mmm dus nadat je spawnt kun je wel weg...beetje vreemd niet ?
Ik had verwacht dat je nadat je je ronde had afgemaakt netjes kon leaven maar goed, ik zal straks thuis eens testen want heb me al rot gezocht
Bedankt voor je reactie iig
Echt wtf! Zouden die in 24/7 in ploegendienst spelen ofzoiPodKiller schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:27:
Idd, serivce star 16(inmiddels) is nog niks als je naar de leaderboards kijkt voor de grap.

Nou bijna wel ja... Highest playtime = 690 uur. Dat is 28.75 dagen. Wanneer is het spel uitgekomen ? Ergens eind oktober ? 27 oktober volgens mij. Dat is dus slapen, en gamen en meer eigenlijk niet. Sinds de release speel ik zo goed als elke avond een uurtje of 3-5. Zit momenteel op 146 uur.Mon0lith schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:28:
[...]
Echt wtf! Zouden die in 24/7 in ploegendienst spelen ofzo
http://battlelog.battlefi...ess/stats/274657088/xbox/
Echt goed is hij nou ook weer niet als je kijkt naar z'n K/D, W/L en SPM.
[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 29-12-2011 12:40 ]
Je hoeft niet te spawnen, alleen wachten tot in de nieuwe map. Als je eerst ook nog spawnt wordt het gezien als quit/losswh33ly schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:06:
[...]
Mmm dus nadat je spawnt kun je wel weg...beetje vreemd niet ?
Dat is de leaderboards voor de Xbox, dan heb je de PC leaderboards nog niet gezien LOLMRELynx schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:37:
[...]
Nou bijna wel ja... Highest playtime = 690 uur. Dat is 28.75 dagen. Wanneer is het spel uitgekomen ? Ergens eind oktober ? 27 oktober volgens mij. Dat is dus slapen, en gamen en meer eigenlijk niet. Sinds de release speel ik zo goed als elke avond een uurtje of 3-5. Zit momenteel op 146 uur.
http://battlelog.battlefi...ess/stats/274657088/xbox/
Echt goed is hij nou ook weer niet als je kijkt naar z'n K/D, W/L en SPM.
723uur
http://battlelog.battlefi.../JoeHemi/stats/229823346/
Die man deed er 12uur over om Famas service star 1 te halen, en 43 uur met de pp19
Dat is meer dan de helft dan wat ik in totaal heb gespeeld
[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 29-12-2011 16:07 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.