aramdin schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:15:
Kan je niet als Engineer op een MAV gaan en dan boven tanks hoveren en hop raket op het dakje :) Leuk zo 6 vliegende soldaten (met 6 MAV bestuurders haha)
Of C4 op een tank laten vallen...BOEM...huh??

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Btw voordat B2K geintroduceerd werd kreeg je ook punten voor AA stationairies (CENTURION C-RAM en de PANTSIR-S1) zoals bij Caspian border welke bij de base staan.

Nu krijg je die punten niet meer, de punten worden bij je klasse geteld.

Je krijgt alleen nog punten bij je AA als je kills maakt met een LAV-AD en een 9K22 TUNGUSKA-M.

Waarom hebben ze dit aangepast?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 09:48 ]

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
p.habo schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:12:
[...]

Waarom, het moet toch een beetje realistisch blijven?!
lol :+

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:48:
Btw voordat B2K geintroduceerd werd kreeg je ook punten voor AA stationairies (CENTURION C-RAM en de PANTSIR-S1) zoals bij Caspian border welke bij de base staan.

Je krijgt alleen nog punten bij je AA als je kills maakt met een LAV-AD en een 9K22 TUNGUSKA-M.

Hoe bedoel je "kreeg je punten voor AA stationaries"? Dat is nooit een aparte klasse geweest, en ik weet zeker dat die punten niet bij "mobile AA" werden opgeteld.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Mijnen blijven trouwens ook prima op een tank liggen... werkt niet zo goed als C4 :)....
Je moet er alleen wel ff een granaatje bij gooien , of kogel op schieten om ze af te laten gaan ^_^

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hoe maak je eigenlijk een kill met een MAV op de ps3?
Volgens mij is het toch best makkelijk?

Steeds als ik een enemy zie vlieg ik er tegen maar gebeurd er niks... Ik crash alleen op de grond :/
Moet je soms speed boosten ofzo?

[ Voor 20% gewijzigd door Mon0lith op 22-12-2011 11:53 ]

PSN: Von_Smallhausn

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Mon0lith schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:49:

Steeds als ik een enemy zie vlieg ik er tegen maar gebeurd er niks... Ik crash alleen op de grond :/
Kijk maar even op Youtube, zijn genoeg filmpjes te vinden. Blijkt allemaal niet zo moeilijk. En begin te oefenen in Metro. Is een stuk makkelijker.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:34
Recht erop vliegen op redelijke snelheid, dus niet van bovenop of vanuit de grond, maar op middelhoogte 'door' hem heen vliegen. Ik heb zelf 4 kills dacht ik gehaald ermee.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:10:
Recht erop vliegen op redelijke snelheid, dus niet van bovenop of vanuit de grond, maar op middelhoogte 'door' hem heen vliegen. Ik heb zelf 4 kills dacht ik gehaald ermee.
9 van de 10 keer werkt dat niet ;) op het rechteroor mikken ;) als je het hoofd maar raakt bovenlichaam werkt ook weleens maar hoofd is beste met name op het rechteroor voor jou linker ;).

Verwijderd

Mon0lith schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:49:

je moet door de midden van z'n kop vliegen dan maak je roadkills soms werkt er midden doorheen vliegen ook aardig goed

heb er nu 200-300 kills mee

tip doe metro op rush mode dan kanje flink veel killen
Och, meer dan TheXS NL zul je er voorlopig niet halen. 1564 and counting...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:48:

omdat stationary AA niet hetzelfde is als mobile AA

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 16:39
Okasha schreef op woensdag 21 december 2011 @ 07:42:
Lol ben ook met C4 bezig geweest, wil de support nu beetje vrijspelen, ook omdat ik eens graag de mortier wil proberen. Benieuwd hoe dat ding werkt.

Hoe dan ook, wat me opviel was dat ik in 1 potje opeens wapen had bij Support die ik formeel nog helemaal niet vrij heb gespeeld (M27 IAR), zelfs met attachments. Ook speelde ik bij Assault de M16A4 vrij gisteren en deze kreeg ik ook opeens met allemaal attachments (scope tripod) terwijl je deze meestal eerst "vrij" moet spelen? Was helemaal blij met de M27IAR, maar het volgende potje stond hij bij support opeens niet meer in het rijtje :(

Hoe dan ook, die Support class is echt niets voor mij. Heb nu 7000 punten bij elkaar gescharreld (joehoe) en de M246 vrijgespeeld, die is al iets beter dan dat prut ding ervoor, maar vind het nog steeds een log kut ding. En dat liggen met zo'n tripod is ook niets voor mij.
Dat met de M16A4 heb ik ook gehad, maar was na een paar potjes weer weg tot ik hem weer vrijspeelde. Raar.

Verwijderd

Ik dacht dat ik voor B2K echt die punten bij mobile AA erbij kreeg, maar ik kan het ook fout hebben....

MAV roadkill zijn niet zo makkelijk als vele denken je moet op prcies de goede hoogte zitten. Het makkelijkste is als de tegenstander in een hoek staat gewoon de hoek in knallen haha. Heb nu 15 roadkills ermee gemaakt. Is wel geinig en zeer irritant. MAV is namelijk niet makkelijk neer te halen hahah.

Nadeel is gewoon dat je constant moet bewegen anders ben je de pineut, jammer is allee n dat een MAV je altijd kan zien ook al heb je een spec ops pak aan.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 16:02 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:39:
[...]

je moet door de midden van z'n kop vliegen dan maak je roadkills soms werkt er midden doorheen vliegen ook aardig goed

heb er nu 200-300 kills mee

tip doe metro op rush mode dan kanje flink veel killen
200-300 zit nogal wat tussen. Bij metro is dat wel lastig vooral als je in de metrostation zelf zit. Is laag en je moet constant bijsturen / omhoog /omlaag omdat dat plafond er zit?? Naar mijn inziens is metro juist moeilijker.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:06:
[...]

200-300 zit nogal wat tussen. Bij metro is dat wel lastig vooral als je in de metrostation zelf zit. Is laag en je moet constant bijsturen / omhoog /omlaag omdat dat plafond er zit?? Naar mijn inziens is metro juist moeilijker.
in het begin als je buiten bent is het aardig makkelijk.
binnen is het wel wat moeilijker maar doordat je laag moet vliegen roadkill je al aardig snel mensen :) alleen knal je wel snel overal tegen aan waardoor hij 15000 salto's maakt.

• fsperberg
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik vind dat die M320 echt uit het spel gehaald moet worden. Mensen maken daar gewoon misbruik van, en vind het sowiso raar een soort grenade launcher als accesoir :s. Echt irritant.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:48
Ik had verwacht dat de drukte er inmiddels wel af was. Maar het downloaden van de dlc gaat nog steeds supertraag. Na een uur pas 26 procent binnen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:00:

Nadeel is gewoon dat je constant moet bewegen anders ben je de pineut, jammer is allee n dat een MAV je altijd kan zien ook al heb je een spec ops pak aan.
Zou raar zijn als betaalde content je een enorme voordeel zou geven.. Spec Ops pakjes zijn overigens slechter te zien maar ook, belangrijker, van minder ver te spotten.

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Martinspire schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:28:
Och, meer dan TheXS NL zul je er voorlopig niet halen. 1564 and counting...
Ik ben ook bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 13:31

SG

SG surft naar info hardewaren

fsperberg schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:07:
Ik vind dat die M320 echt uit het spel gehaald moet worden. Mensen maken daar gewoon misbruik van, en vind het sowiso raar een soort grenade launcher als accesoir :s. Echt irritant.
Vind ik niet.
Moeten ze ook tanks en helies er uit halen.
Allemaal ongebalanseerd.

Hoort bij de destructie feature.

Ten eerste is de blastradius zeer beperkt dus men moet met alles toch heel dichtbij mikken.
De nade snelheid is stuk lager.
Dus je kan voordat die aankomt hem al kopschot geven of doorzeven en dan sta je qiet.

Tegen tank en helies kan je niet veel doen.
Rock paper siscor gameplay.
Zelf met de juiste klasse is het een heel gedoe.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gisteren bij toeval de L96 Sniper rifle unlocked vanuit de assingments. En ondanks dat ik nooit met sniperrifle speel, moet ik toch wel toegeven dat dit erg lekker speelt.

Gewoon 4x scope erop, en met je team meelopen, dan kan je best nog wel een verschil uitmaken. 't wapen is one shot kill van close range, en als mannetje 100% leven heeft zijn er 2 schoten nodig ( al begreep ik van een maat dat dat normaal was behalve met de m98b )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat er wel is wat kleinere mappen mogen komen er zit nu zowat geen balans in de mappen het is nu alleen maar groot niet dat ik er problemen mee heb ofzo maar toch kleine mappen zijn opzich soms ook wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 08:01:
Ik vind dat er wel is wat kleinere mappen mogen komen er zit nu zowat geen balans in de mappen het is nu alleen maar groot niet dat ik er problemen mee heb ofzo maar toch kleine mappen zijn opzich soms ook wel fijn
Ik snap wel wat je bedoeld, in de server roulatie is het nu Metro > Grand Bazaar > en dan zijn de kleine maps weer op. Close Quarter Combat is zeker entertaining.

Je zou eens SQDM kunnen proberen ,dat is wat kleinschaliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SG schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 07:25:
[...]

Tegen tank en helies kan je niet veel doen.
Rock paper siscor gameplay.
Zelf met de juiste klasse is het een heel gedoe.
Ben helemaal eens met je wat betreft M340 dit is een prachtwapen. En misbruik van een wapen kan je niet maken.

Wat betreft je mening over tanken en heli's ben ik niet helemaal met je eens. Tanken zijn eigelijk heel makkelijk uit te schakelen. Gebruik de mijnen eens of sluip achter de tank en gebruik je RPG of SMAW als Engineer ook kan je Support gebruiken C4 is gewoon gruwelijk vervelend voor tanks! Gooi 2 a 3 (3 voor de zekerheid) packs of C4 tegen de tank take cover en boem weg tank!

Heli's oke daar heb je een punt deze zijn wat lastiger en je kan maar 1 klasse gebruiken. Echter als je met 2 personen bent is het probleem opgelost. Gebruik met zijn 2en stinger of igla (engineer) zo tank en heli probleem opgelost.

Just think and act out of the box!
Fatal Mind schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 08:06:
[...]

Ik snap wel wat je bedoeld, in de server roulatie is het nu Metro > Grand Bazaar > en dan zijn de kleine maps weer op. Close Quarter Combat is zeker entertaining.

Klopt SQDM is inderdaad lekker klein maar ik denk dat je al snel bent uitgekeken op de wijze van spelen en het constant verliezen als je in een verkeerde team zit. Tevens zie je mensen altijd weggaan als ze verliezen hup weg balance!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2011 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Gisteravond ook flink bezig geweest. Ben blij dat ik na 1,5 week PS3-loos weer kan gamen! Nu overwegen om Karkand te kopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiroj schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:11:
Gisteravond ook flink bezig geweest. Ben blij dat ik na 1,5 week PS3-loos weer kan gamen! Nu overwegen om Karkand te kopen :-)
Dat zijn inderdaad de leukste postjes, ik ben ook maar eens Rush gaan spelen en moet zeggen dat dat zeer goed bevalt zie hier:

http://battlelog.battlefi...how/15170072/4/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/15173316/4/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/15192009/4/230420491/

Niet de beste scores maar wel zeer mooie potten! E daar gaat het om!

B2K is zeker wel de moeite waard maar is wel wennen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 08:06:
[...]

ik ben meer van de conquest.

ze hadden net zoals bfbc2 afwisselend moeten maken groot/klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik ga me nu bezig houden met Rush daar zijn per minuut to meer punten te halen.CQ is ook niet gek maar Rush is toch leuker door de actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:51:
[...]

Tja ik ga me nu bezig houden met Rush daar zijn per minuut to meer punten te halen.CQ is ook niet gek maar Rush is toch leuker door de actie!
ja idd had gisteravond goed wat potjes rush gedaan ging toen ff op qonquest verveelde me gewoon meteen terug naar rush!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
@fspberg en anderen die vinden dat wapens eruit moeten of minder sterk moeten.

Ik ben eerlijk gezegd van mening dat dat allemaal niet moet. Sorry dat ik het zo zeg (het is niet persoonlijk) maar dat gezeur moet eens een keer ophouden. Iedereen kan over alle wapens beschikken en deze gebruiken en is daar vrij in. Jij mag dat zelf ook. Vind je dat geen fijn wapen dan zijn er genoeg andere wapens die je wel fijn vindt werken.
Zolang niet iedereen op een map met dezelfde wapen rondloopt omdat deze er duidelijk bovenuit steekt is er niets aan de hand en geen reden om er iets aan te veranderen. De infrarood scope is ook generfd bijvoorbeeld en nu compleet nutteloos voor snelle actie. Niemand die het nog gebruikt.

Als iedereen blijft zeuren hebben we binnen de kortste keer een BF3 waar iedereen maar 1 wapen (een bos rozen ofzo) tot z'n beschikking heeft waar je elkaar 100x mee moet rammen om je tegenstander dood te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:00:
.................

Als iedereen blijft zeuren hebben we binnen de kortste keer een BF3 waar iedereen maar 1 wapen (een bos rozen ofzo) tot z'n beschikking heeft waar je elkaar 100x mee moet rammen om je tegenstander dood te krijgen.
haha dat is een leuke kerstgedachte :P
Gewoon komend weekend alles eruit en Saints Row stijl met rozen op elkaar inmeppen ;)
En ipv je knife een kerstboompiek bij je hebben...
Heli's eruit en vliegende rendieren erin!!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:52:
[...]

ja idd had gisteravond goed wat potjes rush gedaan ging toen ff op qonquest verveelde me gewoon meteen terug naar rush!
CQ vind ik ook niet verkeerd hoor maar wordt gek van die basecampers. Ik was super fan van Headquarters bij MW2 en Black ops. Bij BF3 kan niet lang genieten daarvan.

@dangerpaki

Op zich heb je gelijk, maar ik ben aan de andere kant wel blij dat de IRNV generft is. Hij werd namelijk op een manier gebruikt terwijl in reallife dit niet eens mogelijk is!
Je overdrijft het wel een beetje denk je werkelijk waar dat DICE of EA luistert naar een NL forum? Zoja dan hadden ze voor PS3 al wel een voip fix gemaakt of het INPUTLAG PROBLEEM OPGELOST (wat is overigens niet heb of ik merk het niet zo erg).

Wat is er trouwens met de knife kill ik krijg namelijk alleen maar een kruisje en richt 96% schade toe aan mij tegenstander?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2011 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
@Moulin30
Vergeet niet dat BF3 een spel is een geen wargame simulator...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:11:
[...]
CQ vind ik ook niet verkeerd hoor maar wordt gek van die basecampers
Gisteren een team tegen ons gehad wat moest verdedigen (rush) op Karg Island.
Nadat wij de eerste set mcoms hadden gepakt bleven 2 van hun poppetjes stiekem achter in onze homebase, waarna hun beide squads daar ook spwanden.
Gevolg: Onze 2 Abrams Tanks & wat Jeeps gejat... ...
Onmogelijke taak omdat ze met al die voertuigen, plus de tank die ze als verdedigers al hadden, in onze homebase aan het killen waren.
Geen beginnen aan...
Naar voren verdedigen vind ik best, maar onze spawnbase zou min of meer verboden terrein moeten zijn.
Ik blijf als verdediger ook achter als de vijand onze mcoms heeft gepakt, maar zodra ik dood ben (wat snel het geval is omdat iedere vijand om je heen spwant) spawn ik gewoon bij de nieuwe te verdedigen set mcoms.
Baserapen is lame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer dat wat al vele schrijven je soms heel veel kogels moet lossen terwijl er niemand tegenover je dood gaat.
En zelf sterf je het af bij 1 kogel. Vaag.

IK speel regelmatig. Vaak als de vrouw weg is :)
psn: jeanlock
voeg maar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Dat gezeur over wapens moet idd eens afgelopen zijn. Wat ze moeten verbieden is dat spelers uit US/Canada op Europese servers kunnen komen. Gister in een pot terecht gekomen waar ik telkens een heel magazijn nodig had om iemand neer te leggen. Die gast stond dus ook gewoon 1ste aan het eind van de pot. Bekijk je de gamertag van die persoon, ja hoor een Amerikaan. Gek he dat je zo'n gast niet kan raken omdat hij een ping heeft van +150. Gewoon niet speelbaar meer.... Ik zie het steeds vaker voorkomen....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scheelt het ook al als je ps3 op wifi zit ipv kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Altijd! Hogere ping tijden zijn een direct gevolg van het gebruik van Wifi

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:15:
Niet de beste scores maar wel zeer mooie potten! E daar gaat het om!

B2K is zeker wel de moeite waard maar is wel wennen.
Plezier hebben is altijd prio #1 bij mij. Dat er (soms) goede scores voor mij en teamgenoten vallen is alleen maar mooi meegenomen.

Wil B2K wel kopen, maar heb me eigen gister al verwend met nieuwe PS3 (oude was kapot :() en een autoradio. Dus ff kijken of het wel in me budget past haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wordt dus een kabel trekken in mijn vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:16:
@Moulin30
Vergeet niet dat BF3 een spel is een geen wargame simulator...
Neemt nog niet weg dat het overduidelijk was dat de instellingen niet klopte! Iedereen gebruikte het maakt niet uit in wel map? Donker of Licht hij was voor alle tijden perfect!

Nu is het allemaal wat realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dan hoor ik niet bij iedereen ;) Leuk dat je mensen "beter" kan zien, maar er kleefden ook genoeg nadelen aan. Maar deze discussie is al een keer gevoerd.

@lockmustang
Zeker doen! Verschil zal je direct merken.

@Hiroj
Dan kan 15 euro er ook wel bij toch, of de kerstman even lief aankijken :) ?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:17:
[...]

Nadat wij de eerste set mcoms hadden gepakt bleven 2 van hun poppetjes stiekem achter in onze homebase, waarna hun beide squads daar ook spwanden.
Gevolg: Onze 2 Abrams Tanks & wat Jeeps gejat... ...
Baserapen is lame...
Dat is inderdaad een grens die ze moeten leggen. Zeer irritant als ze in je base blijven en je tanks pakken.
Een goede oplossing is landmijnen voor de hoover neerleggen zodat de vijand meteen kaput is. Weliswaar een tijdelijke oplossing maar ik denk dat ze dan wel gaan verhuizen naar hun eigen spawn gebied.
MRELynx schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:27:
Wat ze moeten verbieden is dat spelers uit US/Canada op Europese servers kunnen komen. Gister in een pot terecht gekomen waar ik telkens een heel magazijn nodig had om iemand neer te leggen. Die gast stond dus ook gewoon 1ste aan het eind van de pot. Bekijk je de gamertag van die persoon, ja hoor een Amerikaan. Gek he dat je zo'n gast niet kan raken omdat hij een ping heeft van +150. Gewoon niet speelbaar meer.... Ik zie het steeds vaker voorkomen....
Inderdaad gisteren avond kon ik het meteen merken dat er wat US en polen op de server kwamen. Het ging de hele avond perfect en opeens had ik meer kogels nodig??
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:37:
Scheelt het ook al als je ps3 op wifi zit ipv kabel?
Ik ben ook maar overgestapt naar vaste bekabeling maar dat komt doordat ik GT5 speel.
Hiroj schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:43:
[...]

Plezier hebben is altijd prio #1 bij mij. Dat er (soms) goede scores voor mij en teamgenoten vallen is alleen maar mooi meegenomen.

Wil B2K wel kopen, maar heb me eigen gister al verwend met nieuwe PS3 (oude was kapot :() en een autoradio. Dus ff kijken of het wel in me budget past haha
Het is kerst hahaha verwen jezelf nog een beetje! haha

Ik ge mezelf zo verwennen met een halve dag en vervolgens 1 week vakantie. Nog leuker wordt het als ik zaterdag mijn extra PS3 of Xbox ga halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein oftopic vraagje: Weet iemand of de Xbox goed gekoeld moet worden? Buiten een tv meubel of kan ie ook in een tv meubel zonder dat ie overheat raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 12:50
Ik heb wel het idee dat BF3 echt het maximale uit de xbox haalt.

Het is ook de enige game die af en toe nog wel eens wil crashen, als ik me xbox check op dat moment is die ook wel erg warm.

Hij ligt gewoon plat (niet in een kastje ofzo).

Dus ja goede ventilatie lijkt me handig :)

Zal binnenkort eens een aftermarket cooler proberen voor de xbox, kijken of dat helpt.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:57:
Klein oftopic vraagje: Weet iemand of de Xbox goed gekoeld moet worden? Buiten een tv meubel of kan ie ook in een tv meubel zonder dat ie overheat raakt?
geen idee mijne staat gewoon op de tv meubel iets onder tv maar gister begon die beetje vaag te doen net voordat ik stopte hij begon te tikken en liep vast als ik een server opstartte dit deed die drie keer.
Vreesde dat hij het had begeven maar viel gelukkig mee ze kunnen wel wat aan maar om de 2 a 3 uur ff kwartiertje koelen kan geen kwaad;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps! Dan moeten we toch maar voor de platinum gaan. De vrouw vind het maar niets dat ze zon lelijke oude PS3 op de tv meubel ziet staan hahaha. Ik heb de oude grote nog. Maarja hij doet het nog perfect, als merk ik wel sinds dat ik BF3 speel dat ie vaak vast loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:01:
Oeps! Dan moeten we toch maar voor de platinum gaan. De vrouw vind het maar niets dat ze zon lelijke oude PS3 op de tv meubel ziet staan hahaha. Ik heb de oude grote nog. Maarja hij doet het nog perfect, als merk ik wel sinds dat ik BF3 speel dat ie vaak vast loopt.
Kun je beter xbox 360s nemen :P kun je ook met x360 got platoon spelen altijd gezellig !!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan de vrouw inleveren voor een nieuwe welke het niet erg vindt om zon bakbeest op de tv meubel te hebben staan hahaha

Mario jij bent trouwens een beste assault fan of niet?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Btw ik zit ook bij Got palttoon, maar hoe werkt dat eigenlijk? ik wil graag ook mee doen maar hoe gaat dat in zijn werking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Dit is mijn setup van mn xbox. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Wel eens een paar vastlopers gehad tijdens BF3, maar dat kwam hws omdat ik aan de Beta meedeed van het nieuwe dashboard.

Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img849/6884/57xboxsetup2.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:06:
En dan de vrouw inleveren voor een nieuwe welke het niet erg vindt om zon bakbeest op de tv meubel te hebben staan hahaha

Mario jij bent trouwens een beste assault fan of niet?
ja had ik wel gedaan ze moet niet zeuren :P mannen moeten gewoon gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:22:
Btw ik zit ook bij Got palttoon, maar hoe werkt dat eigenlijk? ik wil graag ook mee doen maar hoe gaat dat in zijn werking?
gewoon bij mij of andere got members in de party komen dan wijst het zich wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:11:
[...]
Wat is er trouwens met de knife kill ik krijg namelijk alleen maar een kruisje en richt 96% schade toe aan mij tegenstander?
Knop ingedrukt houden, dan krijg je die 'simulatie' en dan pak je de dogtag (of doe je dat en geef je 96% schade?)
Het is wel slim om dan de te zorgen dat de deurtjes van je tv meubel wel open staan, anders kan het wel erg warm worden daar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 17:08
hebben jullie tips om snel punten te verzamelen met jets? ik heb het vliegen (eindelijk) aardig onder de knie maar punten scoren schiet niet echt op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:26:
[...]

gewoon bij mij of andere got members in de party komen dan wijst het zich wel !
Prima, ik ga as weekend weer aan BF3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:46:
[...]

Prima, ik ga as weekend weer aan BF3..
okeeey dan gaan we los man d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

walterwhite schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:33:
hebben jullie tips om snel punten te verzamelen met jets? ik heb het vliegen (eindelijk) aardig onder de knie maar punten scoren schiet niet echt op
Wat ik doe is rocket pods nemen en gronddoelen aanvallen.
jets neerhalen altijd met de gun.

Edit: air radar kan hier ook bij helpen.
En als je een beetje skilled bent in het ontwijken van raketten is de fire exstinguisher beter dan flares omdat je dan ook shade door vijandelijke guns kan repareren.

[ Voor 22% gewijzigd door Alquan op 23-12-2011 11:57 ]

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de beste manier om heli's uit de lucht te knallen. Het blijft maar niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

Als ze laag vliegen durf ik ze soms een verrassing sturen met de M320
Werkt aardig goed als ze recht naar je toe vliegen :)

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walterwhite schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:33:
wat ik deed is hoog in de lucht vliegen en dan naar beneden op een tank schieten die disabel je al vrij snel en vaak staan ze stil ergens te schieten.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:58:
wat is de beste manier om heli's uit de lucht te knallen. Het blijft maar niet lukken.
gebruik een stinger met squad flak of gewoon flak
en blijf op hem schieten 1ste x haal je zijn flares weg en daarna raak je hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:10
Gisteren toch maar de back to karkand map pack gekocht, so far geen spijt van! vind de maps een stuk leuker als het origineel, ook niet overdreven veel overbelichting of donkere tinten in verhouding met de originele maps.
Maar! ik heb nu op 3 verschillende hardcore servers gespeeld. telkens CQ, maar ik krijg steeds maar de medium maps, als ik gulf of oman wil spelen wil ik als US op de boot beginnen! Dit mis ik echt heel erg! Dat is voor mij namelijk DE! map. Ontbreekt dit hele stuk in de console versies? Want wake island daarintegen is wel enorm vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swoutr schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 12:26:
Gisteren toch maar de back to karkand map pack gekocht, so far geen spijt van! vind de maps een stuk leuker als het origineel, ook niet overdreven veel overbelichting of donkere tinten in verhouding met de originele maps.
Maar! ik heb nu op 3 verschillende hardcore servers gespeeld. telkens CQ, maar ik krijg steeds maar de medium maps, als ik gulf of oman wil spelen wil ik als US op de boot beginnen! Dit mis ik echt heel erg! Dat is voor mij namelijk DE! map. Ontbreekt dit hele stuk in de console versies? Want wake island daarintegen is wel enorm vet!
de B2K mappen veranderen steeds 2verschillende game modes van 1 map 1x groot 1x klein dat is mij opgevallen. altans dit is op de ps3 dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aramdin schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:42:
Altijd! Hogere ping tijden zijn een direct gevolg van het gebruik van Wifi
Als je een goede wifi router hebt is het ook geen probleem/verwaarloosbaar ;).

Eindelijk weer eens bf3 kunnen spelen. Vind CQ assault toch niet zo heel geslaagd, eigenlijk vooral door potjes met incompetente randoms. De drang voor objective play in CQ assault zou groter moeten zijn dan in normale CQ, helaas is dit in de praktijk niet merkbaar. Vooral stom dat ze CQ en CQ assault niet gescheiden hebben gehouden. En die map met 5 vlaggen is natuurlijk veels te groot voor 24 man.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:43:
Dat wordt dus een kabel trekken in mijn vakantie :)
Ik ben ook met wifi begonnen en later overgestapt naar LAN kabel en dat scheelt enorm. Waar het bij andere spellen niet zoveel uitmaakt merk ik bij BF3 echt een enorm verschil. Veel meer en makkelijker kills, waar ik met Wifi vaak al kwartier stond te sproeien en vervolgens met 1 bullet werd gekilled..

Heb sinds een paar dagen wel paar keer gehad dat ik van PSN werd afgegooit met de melding "cable disconnected"... hm dat kan dus helemaal niet he ;) Vervolgens reconnecten ging die weer door. Maar de servers zullen soms ook wel wat overbelast raken bij DICE :)

Gisteren trouwens eindelijk de mortar vrijgespeeld bij Support. Laatste 10 potjes met support lekker met de MP gespeeld, vind die grote machinegeweren niets aan, veel te weinig beweeglijk. Veel punten gehaald in een grote map door stuk of 4 taks met C4 op te blazen dat is top :). Hoe dan ook, die mortar is weinig aan zeg.. je team heeft er veel aan (omdat het veel lawaai maakt en de tegenstander op de hoede is) maar puntentechnisch levert het je nauwelijks wat op.

[ Voor 24% gewijzigd door Okasha op 23-12-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
MRELynx schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:24:
[...]

Dit is mijn setup van mn xbox. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Wel eens een paar vastlopers gehad tijdens BF3, maar dat kwam hws omdat ik aan de Beta meedeed van het nieuwe dashboard.

[afbeelding]
Lol heeft je vrouw ook abbo op Vtwonen en 101 woonideeen :) Die nieuwe grijs is he-le-maal in jongen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 13:00:
[...]

Ik ben ook met wifi begonnen en later overgestapt naar LAN kabel en dat scheelt enorm. Waar het bij andere spellen niet zoveel uitmaakt merk ik bij BF3 echt een enorm verschil. Veel meer en makkelijker kills, waar ik met Wifi vaak al kwartier stond te sproeien en vervolgens met 1 bullet werd gekilled..

Heb sinds een paar dagen wel paar keer gehad dat ik van PSN werd afgegooit met de melding "cable disconnected"... hm dat kan dus helemaal niet he ;) Vervolgens reconnecten ging die weer door. Maar de servers zullen soms ook wel wat overbelast raken bij DICE :)
Als je dat bericht vaker krijgt zou ik eerder naar je router kijken.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
dvdkiwi schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:08:
[...]

haha dat is een leuke kerstgedachte :P
Gewoon komend weekend alles eruit en Saints Row stijl met rozen op elkaar inmeppen ;)
En ipv je knife een kerstboompiek bij je hebben...
Heli's eruit en vliegende rendieren erin!!
:) geen slecht idee eigenlijk.
MRELynx schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:27:
Dat gezeur over wapens moet idd eens afgelopen zijn. Wat ze moeten verbieden is dat spelers uit US/Canada op Europese servers kunnen komen. Gister in een pot terecht gekomen waar ik telkens een heel magazijn nodig had om iemand neer te leggen. Die gast stond dus ook gewoon 1ste aan het eind van de pot. Bekijk je de gamertag van die persoon, ja hoor een Amerikaan. Gek he dat je zo'n gast niet kan raken omdat hij een ping heeft van +150. Gewoon niet speelbaar meer.... Ik zie het steeds vaker voorkomen....
Snap nooit waarom die gasten er dan blijkbaar wel voordeel uit kunnen halen met zulke hoge pings. Beetje leip dat die gasten helemaal naar EU servers komen om te spelen met een ping van 150+.

Waar ik me overigens mateloos aan irriteer is dat springen. Dat springen over obstakels gaat niet altijd even lekker. Verder loop ik soms bij het rennen/lopen vast op de lompste dingen: bijvoorbeeld op een obstakel van 30cm hoog waarvoor ik opeens moet springen omdat ik er niet gewoon overheen kan rennen. Rete irritant is dat. Daar mogen ze van mij wel even wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Okasha schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 13:02:
[...]

Lol heeft je vrouw ook abbo op Vtwonen en 101 woonideeen :) Die nieuwe grijs is he-le-maal in jongen :+
:Y Ach zij mag dat allemaal regelen, zolang het maar geen Barbie huis wordt. De apparatuur is mijn afdeling.

Wat dangerpaki zegt over het springen is ook waar. Soms sprint ik en sta ik stil omdat er een doosje ofzo op de weg ligt waar ik echt over heen moet springen en dat is echt kut. Zelfde als die klote rekken in Parijs in Seine Crossing en Metro. Moet je echt een aanloopje nemen om er over te springen, of je moet willen omlopen, maar effe snel cover zoeken in een huisje omdat je onder vuur wordt genomen is er dan niet bij. Je ligt al om omdat je niet over het hekje kan springen.

Merk ook steeds vaker dat ik al bewegend aan het vuren ben met mn wapen en ik opeens niet verder naar links of rechts kan omdat er een klein obstakel op de weg ligt ofzo. Heel irritant en aan de andere kant kunt wel weer dwars door omgevallen bomen heen rennen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:05
Volgens mij is dat met het gespring een typisch BF iets, als ik me niet vergis was dat in BF2 niet anders.. Je zou verwachten en vooral hopen dat het lekker vloeiend gaat, maar soms kun je er inderdaad mateloos aan irriteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat het spelen van bf beter gingn op me pc. Sinds kort op de ps3 en is toch heel anders met spelen.
Ik zie overgens veel afb. van parijs op de pc met een groot park. Dit is niet aanwezig op de ps3 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Seine Crossing?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja volgens mij wel alleen kan die gekke vijver en park niet vinden. is dat in rush alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Elke map heeft dezelfde spelmodi, dus nee :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar demappen van de pc verschillen met die van de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dat klopt, de pc versie kent, als ik het goed heb, een grote (64 player) en een kleinere (32 player) versie

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:14:
ja volgens mij wel alleen kan die gekke vijver en park niet vinden. is dat in rush alleen?
Bedoel je gewoon de eerste etappe van Metro Rush?

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
aramdin schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:46:
@Hiroj
Dan kan 15 euro er ook wel bij toch, of de kerstman even lief aankijken :) ?
Haha ik kijk de kerstman wel even lief aan :P

Vanavond lekker tot in de late uurtjes BF3 spelen :D Zijn er mensen die miss mee willen doen in een squad? Ik speel op de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johan bos schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:01:
[...]

Bedoel je gewoon de eerste etappe van Metro Rush?
Dat denk ik ook.
In conquest Metro mis je dat park inderdaad.

@Hierboven:
Ik denk dat ik vanavond wel even lang ga spelen ja ;)
Doe eigenlijk alleen rush op normal in een normale (quickmatch) server, dus niet alleen B2K mappen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 23-12-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Conquest large bij metro heb je die vijver er ook nog bij, maar nog zit alle combat in het middenste gedeelte (bij normale conquest is het B (uit 3 vlaggen), bij grote conquest is het C (uit 5 vlaggen). Spawn van de USA zit bij de vijver in ieder geval en zit dus ook bij de eerste mcoms van Rush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:20

L0g0ff

omg

Hi All,

Ik heb BF3 op mijn xbox 360 en ik heb geregeld last van lag/vertraging tijdens het rennen. Mijn netwerk verbinding is verder in orde maar tijdens het rennen stottert het beeld geregeld. Ik heb op youtube iemand gevonden met exact het zelfde probleem maar nergens vind ik een oplossing.

Wat ik zelf al heb gedaan:
- Ik heb de poorten al handmatig opengezet. (53, 88 en 3074)
- Ik heb de game op mijn xbox interne hd geinstalleerd

Nu las ik iets van inputlag op de frontpage maar ik heb geen last van vertraging tijdens het schieten oid. Ik wil ook best wel investeren (ja 30 tientjes voor een stick op een game van 60 tientjes vind ik investeren :P) in een snelle 16gb usb stick maar dan wil ik wel zeker weten dat dit het probleem oplost.

Heeft iemand het zelfde fenomeen of een oplossing?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OhMyGod schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:46:
Hi All,

Ik heb BF3 op mijn xbox 360 en ik heb geregeld last van lag/vertraging tijdens het rennen. Mijn netwerk verbinding is verder in orde maar tijdens het rennen stottert het beeld geregeld. Ik heb op youtube iemand gevonden met exact het zelfde probleem maar nergens vind ik een oplossing.

[video]

Wat ik zelf al heb gedaan:
- Ik heb de poorten al handmatig opengezet. (53, 88 en 3074)
- Ik heb de game op mijn xbox interne hd geinstalleerd

Nu las ik iets van inputlag op de frontpage maar ik heb geen last van vertraging tijdens het schieten oid. Ik wil ook best wel investeren (ja 30 tientjes voor een stick op een game van 60 tientjes vind ik investeren :P) in een snelle 16gb usb stick maar dan wil ik wel zeker weten dat dit het probleem oplost.

Heeft iemand het zelfde fenomeen of een oplossing?
Ziet er eerder uit als een netwerkprobleem of dat je speelt op servers die niet in Europa staan. Dat laggy lopen heb ik ook als mn huisgenoten aan het downloaden zijn. Schieten gaat dan meestal ook kut omdat die hitboxes van de tegenstander dan niet staan van waar ik ze zie. Lijkt alsof je daar een ping van 250+ hebt (believe me, i know).

Memstick install is voornamelijk texturestreaming en heeft geen effect op je lopen of andere handelingen.

Hoe verbind je meestal met je games? Quick Match of server browser. Want anders moet je eens proberen handmatig een game te joinen nadat je je filters bij de serverbrowser hebt ingesteld op Europe servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Uhmm mis ik iets, je kon die texture pack toch niet op een stick installeren?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:20:
Uhmm mis ik iets, je kon die texture pack toch niet op een stick installeren?
Je mist iets. Je kan het spel op het stickje installeren en de hi-res pack op je HDD. Dat zou wat performance winst op kunnen leveren.

Het klinkt echter niet alsof daarmee Ohmygod zijn probleem daarmee gaat zijn. Omdat, zoals Martin zegt, het meer lijkt op een netwerk probleem. Hoewel het laggy lopen misschien weer kan komen door een bijna-dode HDD die niet goed de textures laadt (omdat hij zegt dat schieten wel prima gaat). Ik zou iig een andere Xbox bij je thuis neerzetten en kijken of het daar wel goed mee speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
@MRE: het toppunt van vervelende hekjes in BF3 is toch wel de slagboom op Damavand Peak (start van de map als defender) :X

Verder stoor ik me niet echt aan dingen waar je over heen moet springen, ik spring uit voorzorg al.
Wat ik wel stront irritant vind is dat als je kruipt je soms gaat staan/hurken. Echt mega irritant! Of ligt het aan mijn controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:44

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Schimanski28 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 22:04:
Wat ik wel stront irritant vind is dat als je kruipt je soms gaat staan/hurken. Echt mega irritant! Of ligt het aan mijn controller?
Ik denk dat het je controller is, de keren dat ik op een ongelukkig moment ging staan was het m'n eigen debiliteit tijdens het spelen. :) In de hitte van de strijd pak ik weleens de verkeerde knop en dan is het einde oefening. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Net weer een aantal potjes gespeeld. Doet me toch elke keer pijn om te zien hoe triest team work is en hoe slecht er op objectives wordt gespeeld. Iedereen was zomaar een beetje aan het schieten op conquest assault. Dus ik solo de TV station in en gecaptured. Wat doen ze vervolgens allemaal? Met 6 man om het dak van dat ding staan heen en weer schieten terwijl de andere twee vlaggen nog in enemy handen zijn. En niet even maar gewoon hele potje door. Ook als de enemy 3 etages lager de TV station weer terug capturet blijven ze lekker op het dak tot ze afgeknald worden en niet meer omhoog komen.

Rete irritant omdat je merkt dat je zelf ook slechter gaat spelen omdat je naar vlaggen gaat rennen zonder op te letten. Overigens moeten ze echt inbouwen op de PS3 dat je na het einde van een potje meteen terug naar het hoofdmenu kan en niet moet wachten tot er weer een map geladen is. Zodat ik ten minste snel weg kan naar een andere server na zo'n irritant potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan ook anders: net een schitterend lang potje rush afgesloten met 39 om 32,
Moulin11 zat in mijn squad en had ongeveer dezelfde waarden :)
We hadden geen headset aan, maar toch speelde het lekker omdat we allebei wisten wat we moesten doen,
namelijk het aanvallen danwel verdedigen van de mcoms.
Tuurlijk heb je non-objective spelende spelers erbij, maar dat viel mee :)

Even eerder een heli met 2 inzittenden kapot geschoten met een Frogfoot, nog 1 kill en ik heb heatseakers op de jets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:44

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

@dangerpaki: Het probleem is dat de headsets op de PS3 niet al te best werken in BF3. Helaas, want als je kunt babbelen is het vaak heel makkelijk om even wat af te spreken en te zorgen voor goed teamwerk.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-10 23:58
OhMyGod schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:46:
Hi All,

Weet je zeker dat je internetverbinding OK is? Dit zie ik veel bij UPC/kabel internet gebruikers, hun ping is gewoon niet stabiel.
Indien je het al goed getest heb, negeer onderstaande, al kan het wel je 'investering' schelen ;)

Ik test dat altijd door een paar honderd pings naar bijvoorbeeld nu.nl te doen.

Windows:
ping nu.nl /t

Net getest en in 99% van de gevallen 20 of 21ms, en 1% naar 22ms. Kortom, bijna geen verschil. Bij veel UPC gebruikers zie ik uitschieters van 50+, en soms 200+ etc.

[ Voor 8% gewijzigd door apokalypse op 24-12-2011 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
apokalypse schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 02:18:
[...]

Weet je zeker dat je internetverbinding OK is? Dit zie ik veel bij UPC/kabel internet gebruikers, hun ping is gewoon niet stabiel.
Indien je het al goed getest heb, negeer onderstaande, al kan het wel je 'investering' schelen ;)

Windows:
ping nu.nl /t

Net getest en in 99% van de gevallen 20 of 21ms, en 1% naar 22ms. Kortom, bijna geen verschil. Bij veel UPC gebruikers zie ik uitschieters van 50+, en soms 200+ etc.
Slaat natuurlijk nergens op wat je nu loopt te verkondigen |:(

Als je lag heb, heb je of gewoon last van andere mensen op je thuisnetwerk, je internet faalt in ze algemeenheid, maar dan moet je aankloppen bij je provider of je zit gewoon op een server aan de andere kant van de wereld..

En om je ongelijk te bewijzen betreffende UPC gebruikers net een ping test gedaan naar je Nu.nl en alles onder de 20...

Zolang je gewoon op Europese servers speelt, geen andere mensen aan het downloaden heb op je thuisnetwerk heeft battlefield geen blaam aan het feit lag ( op de xbox that is )

[ Voor 11% gewijzigd door Fatal Mind op 24-12-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Hillie schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 02:03:
@dangerpaki: Het probleem is dat de headsets op de PS3 niet al te best werken in BF3. Helaas, want als je kunt babbelen is het vaak heel makkelijk om even wat af te spreken en te zorgen voor goed teamwerk.
Het is niet eens de microfoon. Bedoel met z'n allen op het dak. Als je een headset nodig hebt om te begrijpen dat je je objectives moet capturen dan hoornje natuurlijk een ander spel te spelen. Maarals ik met maten in een squad zit merk ik wel dat een goed werkende headset wel fijn is inderdaad.

Over dat ping bij UPC. Daar moet ik toch mee instemmen dat dat onzin. Mjn ervaring na jaren van verschillende internetproviders is dat de ping bij UPC een stuk stabieler en lager is dan bij een goedkope ADSL verbinding. Dat is nu zo, en dat was ook zo toen ik voor het eerst jaren geleden internet van 'Chello' had. Daar tussen allemaal ADSL gehad en ben nu juist weer terug bij UPC puur om de ping.

Heb m'n PS3 gewoon draadloos hangen aan de Airport extreme die aan de modem hangt en slechts af en toe last van lag en dat ligt volgens mij meestal aan de tegenstander. Resultaten van mijn ping nu over WIFI (zal wat lager uitvallen op zaterdagochtend):
  • --- www-nu-nl.gl.sanomaservices.nl ping statistics ---
  • 10 packets transmitted, 10 packets received, 0.0% packet loss
  • round-trip min/avg/max/stddev = 13.634/18.061/29.592/5.092 ms

[ Voor 13% gewijzigd door dangerpaki op 24-12-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:20

L0g0ff

omg

apokalypse schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 02:18:
[...]

Windows:
ping nu.nl /t

Damn het lijkt toch op een netwerk probleem. Op dit moment is mijn ping stabieler als gisteren en heb ik nergens last van. Ik ben hier niet zo blij mee want ziggo geeft geen garanties op latency. Alleen op bandbreedte :(

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom pingen jullie nu.nl ? Waarom niet gewoon google.com of .nl ? Daarvan weet je dat die servers gewoon snel en stabiel zijn. Nu.nl is wel een grote nederlandse website, maar ook weer niet top-notch qua hardware. Als je bovendien .com gebruikt kun je zien of het probleem wat verder zit dan Nederland ;)
Niet alle EU servers staan namelijk hier. Ik gok dat het meeste in Duitsland zal staan.

[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 24-12-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 19:48
Net battlefield 3 voor op de PS3 gekocht, maar ik ben echt zwaar teleurgesteld. Ongeziene input lag, echt niet meer normaal. Het ligt ook niet aan mijn tv want bij call of duty merk ik er niks van. Ik kan met de joystick naar rechts en naar links bewegen nog voor het geweer op het beeld zijn beweging naar rechts heeft afgewerkt!! Hopelijk brengen ze er ooit een patch voor uit, maar ik vrees dat het eerder aan de performance van de PS3 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 18:56
thibaultvdb schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:41:
Net battlefield 3 voor op de PS3 gekocht, maar ik ben echt zwaar teleurgesteld. Ongeziene input lag, echt niet meer normaal. Het ligt ook niet aan mijn tv want bij call of duty merk ik er niks van. Ik kan met de joystick naar rechts en naar links bewegen nog voor het geweer op het beeld zijn beweging naar rechts heeft afgewerkt!! Hopelijk brengen ze er ooit een patch voor uit, maar ik vrees dat het eerder aan de performance van de PS3 ligt.
Ik ben echt benieuwd waar dat nou aan ligt, want ik heb helemaal nergens last van. :o

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
het schijnt een bekend probleem te zijn wat verholpen kan worden door de output resolutie van je PS3 te verlagen. Ga je onder de 720P aan output zitten dan schijnt de lag minder te zijn. Lijkt dus puur de hardware te zijn die tegen z'n limiet aan loopt. Merk ik sowieso wel met de PS3 dat de BluRay constant aan het lezen en zoeken is tijdens BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 20:56

Noq

Zo, vakantie! Eindelijk weer lekker kunnen spelen op me eigen gemak.

Gisteren de UMP vrijgespeeld en vandaag er erg goede potjes mee gehad. Vind het echt een zalige gun en eindig met gemak mijn games met minstens 10 kills.
Pagina: 1 ... 26 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.