Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vanmiddag weer aan het assaulten geweest en nu met de net vrijgespeelde AEK-971. Geen scope ofzo erop, gewoon lekker door het mikgaatje.Heerlijk wapen vind ik het, goed over lange afstand en op korte afstand geeft zijn kracht en vuursnelheid ook met sprayen al vlug een kill :)

Heb sinds de B2K update veel lasts van connectieproblemen. Heel raar, nog nooit problemen mee gehad. Wordt nu regelmatig uit potjes gegooid omdat de verbinding wegvalt of tijdens connecten met een game klapt hij eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Support klasse begin ik steeds meer te waarderen.
Alle potjes net boven de 1.00 gescoord, en flink wat gewonnen :)
Met foregrip is de M27 inderdaad wat fijner, de RPK-74M moet het nog even zonder doen want die foregrip raakt maar niet unlocked; alleen stomme scopes...
De M247 vind ik nog veel te log.
Support ga ik nog wel even mee door, iig tot ik de medailles, service star en de door mij o zo gehate mortar heb... lekker mortars spammen haha! :P
Een run in een tank net waarbij ik een killstreak van 11 haalde en 2 combat efficiency ribbons kreeg, rara, ik dacht dat je die bij iedere 8 killstreak kreeg.
Voorzichtig spelen is mijn motto nu, en dat loont want mijn K/D kruipt langzaam omhoog ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 19-12-2011 22:57 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
dvdkiwi schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:55:
Met foregrip is de M27 inderdaad wat fijner, de RPK-74M moet het nog even zonder doen want die foregrip raakt maar niet unlocked; alleen stomme scopes...
Support ga ik nog wel even mee door, iig tot ik de medailles, service star en de door mij o zo gehate mortar heb... lekker mortars spammen haha! :P
Een run in een tank net waarbij ik een killstreak van 11 haalde en 2 combat efficiency ribbons kreeg, rara, ik dacht dat je die bij iedere 8 killstreak kreeg.
Voorzichtig spelen is mijn motto nu, en dat loont want mijn K/D kruipt langzaam omhoog ;)
Ja dat van die Combat Efficiency ribbons snap ik ook niet, heb er wel eens 5 of 6 in een (goede) ronde gehad.. Vandaag ook nog dacht ik in Seine, zal het eens opzoeken..

Edit: Dit potje. Jammer dat Battlelog niet aangeeft hoe vaak een ribbon is gehaald in een ronde, enkel welke ribbons.

Telt wel lekker op voor je score, 500 per keer. Tellen voor de SPM eignelijk de ribbons ook mee? Anders snap ik niet hoe je (in conquest in ieder geval) scores boven de 500 kan halen hoor.. Ik zit rond de 300, al heeft dat er ook mee te maken dat ik de laatste tijd veel Recon gespeeld heb en met Assault haal je toch aanzienlijk meer punten, hoe actief je ook speelt als Recon!

[ Voor 22% gewijzigd door Mr Ton op 20-12-2011 02:31 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:07:
Is het einde van de co-op missie 11th hour buggy, of doe ik het weer/ nog steeds fout:
Gisteren speel ik de missie tot aan het einde. Ik loop de laatste deur door en krijg een "X" in beeld. Ik druk meteen op X (razendsnel al zeg ik het zelf), en toch gaat alles compleet fout en krijgt mijn teamgenoot niet eens meer zijn quick time event te zien.
Volgens mij doe jij iets verkeerd. Ik kan me nog herinneren dat ik die missie met jou heb gespeeld en dat het ook iedere keer op dat punt fout ging. Vervolgens hebben we de rollen omgedraaid en ging het ineens wel goed... do the math ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Ton schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 02:25:
[...]

Ja dat van die Combat Efficiency ribbons snap ik ook niet, heb er wel eens 5 of 6 in een (goede) ronde gehad.. Vandaag ook nog dacht ik in Seine, zal het eens opzoeken..

Edit: Dit potje. Jammer dat Battlelog niet aangeeft hoe vaak een ribbon is gehaald in een ronde, enkel welke ribbons.

Telt wel lekker op voor je score, 500 per keer. Tellen voor de SPM eignelijk de ribbons ook mee? Anders snap ik niet hoe je (in conquest in ieder geval) scores boven de 500 kan halen hoor.. Ik zit rond de 300, al heeft dat er ook mee te maken dat ik de laatste tijd veel Recon gespeeld heb en met Assault haal je toch aanzienlijk meer punten, hoe actief je ook speelt als Recon!
Behoorlijk met de tank bezig geweest zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Jackal131 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:32:
[...]

Volgens mij doe jij iets verkeerd. Ik kan me nog herinneren dat ik die missie met jou heb gespeeld en dat het ook iedere keer op dat punt fout ging. Vervolgens hebben we de rollen omgedraaid en ging het ineens wel goed... do the math ;)
Ja, dat kan ik mij nog wel herinneren, maar dat was precies andersom: jij startte toen de game en was dus de eerste die erin ging. Dan krijg je als eerste een quick time event. Die zag jij niet zei je toen. En als de eerste de QE niet doet ziet de tweede persoon helemaal niets behalve de animatie die bij de fail hoort.

Toen ik de missie startte zag ik de QE wel en haalden we de missie opeens.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

dvdkiwi schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:55:
M27 is zowieso lekker. Weet niet eens of ik hem met grip speel, maar ik heb hem helemaal gemasterd. Speel zelfs team deathmatch met dat wapen en had afgelopen weekend een nette 9-0 met dat wapen dankzij het grote magazijn. Ook op afstand is hij goed te doen, maar je moet in bursts schieten om de recoil te beheersen. In feite gebruik ik hem als assault wapen. Heerlijk ding.

Gister de pp19 vrijgespeeld. Dat is pas een bagger ding zeg. Ok in de stats staat er dat hij alleen voor close range is, maar zelfs op close range heb je nog een half magazijn nodig (en die is best groot). Blij dat ik de 10kills gehaald heb voor de assignment.

Overigens voor wie het nog niet weet: Voor de It Goes Boom Assignment moet je: Destroy 1 enemy vehicle with Repair Torch doen. Dit is simpel te halen door een MAV kapot te "torchen". Heb het geprobeerd met vehicles van de tegenstander maar telkens stapten ze uit en schoten ze me neer. Toen kwam ik een MAV tegen en heb ik die maar onder handen genomen met de torch. Werkt dus gewoon.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:37:

Overigens voor wie het nog niet weet: Voor de It Goes Boom Assignment moet je: Destroy 1 enemy vehicle with Repair Torch doen. Dit is simpel te halen door een MAV kapot te "torchen". Heb het geprobeerd met vehicles van de tegenstander maar telkens stapten ze uit en schoten ze me neer. Toen kwam ik een MAV tegen en heb ik die maar onder handen genomen met de torch. Werkt dus gewoon.
Nou ja helaas wist ik dus niet dat je ook een MAV kan kapot torchen ik heb het gedaan bij een tank na veel proberen toch gelukt en heel sneaky. Eerst een RPG afgeschoten op tank daarna meteen ernaartoe en daar de engineer gedood die aan het repairen was en zelf begonnen met torch.

Het is me daarna nog een keer of 6 gelukt om een tank te mollen hahaha en dat was alleen om ff lekker te kwallen hahaha

By the way ik was gisteren even aan het spelen maar mijn PS3 liep steeds vast in de B2K mappen heeft iemand daar ook last van??

Ik werd er ziek van en ben maar meteen gestopt BAH

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik heb de laatste dagen steeds als ik een potje join de pot 2 min. later
is afgelopen en ook altijd verloren :(

In 2 dagen alle potjes verloren!

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRELynx schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:37:
[...]

M27 is zowieso lekker. Weet niet eens of ik hem met grip speel, maar ik heb hem helemaal gemasterd. Speel zelfs team deathmatch met dat wapen en had afgelopen weekend een nette 9-0 met dat wapen dankzij het grote magazijn. Ook op afstand is hij goed te doen, maar je moet in bursts schieten om de recoil te beheersen. In feite gebruik ik hem als assault wapen. Heerlijk ding.

Gister de pp19 vrijgespeeld. Dat is pas een bagger ding zeg. Ok in de stats staat er dat hij alleen voor close range is, maar zelfs op close range heb je nog een half magazijn nodig (en die is best groot). Blij dat ik de 10kills gehaald heb voor de assignment.

M27 is inderdaad nice, heb hem ook een tijdje gebruikt omdat ik de overige LMG's al wel bijna allemaal voltooid heb.

Overigens is een MAV wel irritant om te torchen want dat ding vliegt meestal. Maar de assignment werkt ook met Mortars, Motion Sensors, Spawnbeacons en andere equipment. Dat is mogelijk handiger want bij tanks en andere voertuigen heb je altijd een Vehicle Disabled en dan stappen meestal wel mensen uit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:20:
[...]
Nou ja helaas wist ik dus niet dat je ook een MAV kan kapot torchen ik heb het gedaan bij een tank na veel proberen toch gelukt en heel sneaky. Eerst een RPG afgeschoten op tank daarna meteen ernaartoe en daar de engineer gedood die aan het repairen was en zelf begonnen met torch.

Het is me daarna nog een keer of 6 gelukt om een tank te mollen hahaha en dat was alleen om ff lekker te kwallen hahaha
Een mortar of spawnbeacon kun je ook kapot torchen ;)

Martinspire was me voor :X
By the way ik was gisteren even aan het spelen maar mijn PS3 liep steeds vast in de B2K mappen heeft iemand daar ook last van??

Ik werd er ziek van en ben maar meteen gestopt BAH
Geen last van. Had alleen het probleem dat Quick Match niet lukte en een aantal servers vai de webbrowser...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Laatst online: 17:11
Er komt regelmatig een opmerking voorbij in de zin van: "een lege server zoeken" of een "halfvolle server".

Als ik servers zoek, zie ik alleen maar servers die 22/24 of 23/24 vol zijn. Minder zie ik ze nooit.
Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Dennisdn schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:32:
Er komt regelmatig een opmerking voorbij in de zin van: "een lege server zoeken" of een "halfvolle server".

Als ik servers zoek, zie ik alleen maar servers die 22/24 of 23/24 vol zijn. Minder zie ik ze nooit.
Wat doe ik verkeerd?
Staat je filter wel goed. Je kan aanvinken om 5 10 15 of 20 connecties te laten zien. Dus een x voor 20 laat alle server zien met 20 of meer vrije sloten (of net andersom)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Martinspire schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:14:
[...]

Maar de assignment werkt ook met Mortars, Motion Sensors, Spawnbeacons en andere equipment.
Weten jullie dat wel zeker? bij mij gebeurde gister niets bij een spawnbeacon.
Een mortarbediende staat namelijk ook echt te boek als "driver" ( zie killcam) als zijnde een voertuig.

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
johan bos schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:45:
[...]

Een mortarbediende staat namelijk ook echt te boek als "driver" ( zie killcam) als zijnde een voertuig.
Gisteren een spawnbeacon zo gesloopt, en de achievement is toegevoegd in battlelog. Denk dat een spawnbeacon nog wel het makkelijkst is om te doen. Alleen hopen dat er niemand naast je spawned (al is dat in bc3 altijd een hoop..)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johan bos schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:45:
[...]
Zoals Cheiron aangeeft...100% zeker. Ben bang dat je een friendly spawnbeacon probeerde te mollen. Ik denk dat dat niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Kreeg punten voor equipment destroyed, dus was geen friendly neem ik aan.
Had eerder deze week ook al eens dat mijn stats niet verwerkt werden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen probeer het toch eens bij een tank of IFV mij is het ook gelukt en ik ben maar een NEWBIE in BF series.

Maarja dat kan je ook wel zien aan mijn Vogeltje 2 en 168uur gespeeld hahaha

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 12:50
Moet zelf ook nog steeds een gastje ombrengen met me repair tool, maar dat is me ook nog niet gelukt :)

En als ik ergens eens iemand zie staan ben ik meestal net de verkeerde class.

Maar komt wel goed, zelfde als met de shofel iemand aanrijden, gisteren ff aan het rondrijden geweest maar dan crashed er ineens een straaljager boven op me :)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Jackal, wil jij de volgende keer je heli niet op mijn hoofd neer laten storten? Dan zal ik in het vervolg het gebouw waar jij je in verschuilt ook laten staan, ok :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dynamix op 20-12-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dynamix schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:38:
Jackal, wil jij de volgende keer je heli niet op mijn hoofd neer laten storten? Dan zal ik in het vervolg het gebouw waar jij je in verschuilt ook laten staan, ok :)
Ik wilde je alleen maar oppikken >:) , maar toen begon de heli te stuiteren...*ik snap er niks van* :o

...iets met 20%health

[ Voor 4% gewijzigd door Jackal131 op 20-12-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Jackal131 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:45:
[...]

Ik wilde je alleen maar oppikken >:) , maar toen begon de heli te stuiteren...*ik snap er niks van* :o

...iets met 20%health
Hehe :*)

Ik was wel verbaasd... wist helemaal niet dat je door brokstukken dood kunt gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 20-12-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dynamix schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:53:
[...]
Hehe :*)

Ik was wel verbaasd... wist helemaal niet dat je door brokstukken dood kunt gaan.
Is hetzelfde als met de brokstukken van een gevel. Had gisteren op Seine crossing nog dat ik bij C de gevel uit het gebouw schoot en even daarna 2 kills, omdat de gevel op 2 gastjes viel (lagen te campen met zicht op de trap).
Ook al eens een jet op m'n hoofd gehad. Ik zag er ineens een stuk beter uit *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:48
Jackal131 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:57:
[...]

Is hetzelfde als met de brokstukken van een gevel. Had gisteren op Seine crossing nog dat ik bij C de gevel uit het gebouw schoot en even daarna 2 kills, omdat de gevel op 2 gastjes viel (lagen te campen met zicht op de trap).
Ook al eens een jet op m'n hoofd gehad. Ik zag er ineens een stuk beter uit *O*
Heb ook wel eens geprobeerd wat er gebeurde als ik mijn jet in een tank boorde van de tegenstander. Dan krijg je gewoon 2x een suicide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-10 13:21

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

rgarretsen schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:29:

Maar komt wel goed, zelfde als met de shofel iemand aanrijden, gisteren ff aan het rondrijden geweest maar dan crashed er ineens een straaljager boven op me :)
Daar krijg je zelfs een trophy voor :9
Ik heb van de week toevallig tegen zo'n ding gelopen, zie ik dat ik erin kan (de 'cirkel' animatie/hint), dus ik op Wake in dat ding en het gebouw met de B vlag ingereden. Ik denk: kijken of ik hiermee iemand plat krijg....
..... en jawel, gevolgd door een welbekende trophy pling 8)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johan bos schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:04:
Kreeg punten voor equipment destroyed, dus was geen friendly neem ik aan.
Had eerder deze week ook al eens dat mijn stats niet verwerkt werden :?
Geen idee wat er fout ging, maar ik heb het zelf bij een mortar gedaan en dat gaat 100% zeker. In de nieuwe levels zitten ze nog niet op goede locaties dus kun je er prima heen gaan (zeker met conquest).

Ik begin nu overigens goed te worden in het maken van roadkills. Met die Skid Loader nu al 4 stuks gemaakt en met de jeep begint het in de tientallen te lopen. Vooral op Gulf of Oman is het soms echt te makkelijk.
Al is het wel jammer dat een rocket vaak de dood betekend (en nog geen kapotte jeep).

Zo ben ik trouwens wel een keer doodgeschoten maar maakte mijn buggy daarna nog wel een roadkill (ofwel die gast kreeg een suicide aan zn broek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Na net een paar potjes gespeeld en valt me toch op dat in de middag spelen ander publiek geeft dan in de avonden. Je merkt gewoon dat het teamplay erg laag is. Ik ben 2x als eerste geeindigd, met de helft van de kills van de tweede, maar enkel omdat ik WEL revive, vlaggen pak etc. Veel spelers hingen in die torenkranen, leuk natuurlijk, maar dan zit je daar terwijl alle vlaggen worden gecaptured.

Ik vind het jammer dat er zo weinig gerevived word, omdat er veel engineers zijn. Was er zelf eerst ook eentje, maar reviven is best leuk en helpt het team enorm. Heb toch het gevoel al flink wat situaties geturned te hebben doordat ik nog snel even 2 man kon reviven en daardoor de kansen keerden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 14:07
Hebben er meer mensen last van het offline gaan van xbox live bij het opstarten van Battlefield 3? Ik heb er best vaak last van. Ik kan dan ook niet meer online gaan. Een paar keer de xbox rebooten is vaak de enigste oplossing. Mijn internet verbinding is trouwens wel goed tijdens deze problemen. Een ping van 5ms, download van 40 mb de upload ook minimaal 10 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:17:
Na net een paar potjes gespeeld en valt me toch op dat in de middag spelen ander publiek geeft dan in de avonden. Je merkt gewoon dat het teamplay erg laag is. Ik ben 2x als eerste geeindigd, met de helft van de kills van de tweede, maar enkel omdat ik WEL revive, vlaggen pak etc. Veel spelers hingen in die torenkranen, leuk natuurlijk, maar dan zit je daar terwijl alle vlaggen worden gecaptured.

Ik vind het jammer dat er zo weinig gerevived word, omdat er veel engineers zijn. Was er zelf eerst ook eentje, maar reviven is best leuk en helpt het team enorm. Heb toch het gevoel al flink wat situaties geturned te hebben doordat ik nog snel even 2 man kon reviven en daardoor de kansen keerden
Engineers is vaak vanwege de grote overmacht van sommige voertuigen. Als ik zie hoe weinig moeite tanks hebben om een half team af te maken en te blijven afmaken, dan snap ik het wel. Maar vreemdgenoeg zie ik er altijd maar weinig rockets op afgaan. Al helpt medic natuurlijk wel veel, maar die gasten hebben die kit vaak vanwege de M320.

Ik ben het met je eens dat de teamplay alleen in de avond een beetje te pruimen is en er daarna maar weinig gebeurd (behalve als je in een party en squad zit met 4 man oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Al vast fijne feestdagen :) *O*

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:29
Erg tof gemaakt! :*)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Zeker wel gaaf om zoiets te zien!
Maar 't zal je buurman maar zijn... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dan wel dat hij een paar geweldige boxen buiten heeft staan die de kerstverlichting ondersteunen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Dit zijn de avonden waarbij ik mij voorneem om dit spel nooit meer te spelen
- Heel magazijn aan hitmarkers nodig voor een kill
- Zelf ben ik na 2 kogels dood, elke keer
- Mensen lopen zonder schade over mijn ontploffende handgranaten heeen
- Mijn raketten doen geen schade
- 4 keer kniven voor een kill
- reeks aan onverklaarbare badlucks
- Teamgenoten die je tank stelen als je hem staat te repareren

Dan ben ik er echt weer even klaar mee

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 23:18:

Ik gok dat je voor het grootste deel gewoon last van lag hebt. Als ik dat heb komt ook geen drol aan (tenzij ik wat in de loop van de tegenstander schiet). Ook komen alle kogels in 1x aan waardoor het lijkt alsof je met 2 kogels dood bent, maar in werkelijkheid kost hem dat ook gewoon een magazijn. Bij jou lijkt het alsof je veel raak schiet, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn. Vind het ook wel erg raar, maar ik heb meestal (op normale afstand) ook niet een half magazijn nodig. 2 bursts max.

(Het kan natuurlijk ook aan je aim-kwaliteiten liggen, maar meestal heb je door Lag gewoon een groot nadeel.
En als je met wat mensen meespeelt die je kent (en via Xbox Party of PSN Voip kunt spreken) heb je dat soort acties met die tanks gewoon minder. Bovendien speelt het ook gewoon leuker en gezelliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren C4 ontdekt.... wauw!
Een Amtrac met 3 of 4 personen..... BOOM!! Punten als een malle :P
In een uur 17 kills ermee gemaakt.
Het helpt imo beter tegen voertuigen dan een RPG.
Wel een paar keer een suicide missie, maar als het voertuig niet verder kan is de missie geslaagd :)

Op Operation Firestorm iets raars gehad:
In een Frogfoot gestapt, een kill ermee gemaakt (met de main gun) en 5 spot bonusses.
Maar aan het einde van het potje geen jet points... dus geen flares unlocked. Rara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Lol ben ook met C4 bezig geweest, wil de support nu beetje vrijspelen, ook omdat ik eens graag de mortier wil proberen. Benieuwd hoe dat ding werkt.

Hoe dan ook, wat me opviel was dat ik in 1 potje opeens wapen had bij Support die ik formeel nog helemaal niet vrij heb gespeeld (M27 IAR), zelfs met attachments. Ook speelde ik bij Assault de M16A4 vrij gisteren en deze kreeg ik ook opeens met allemaal attachments (scope tripod) terwijl je deze meestal eerst "vrij" moet spelen? Was helemaal blij met de M27IAR, maar het volgende potje stond hij bij support opeens niet meer in het rijtje :(

Hoe dan ook, die Support class is echt niets voor mij. Heb nu 7000 punten bij elkaar gescharreld (joehoe) en de M246 vrijgespeeld, die is al iets beter dan dat prut ding ervoor, maar vind het nog steeds een log kut ding. En dat liggen met zo'n tripod is ook niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Komt me te bekend voor dit soort avonden...

RPG daarintegen is gewoon een naar mijn mening fuckup van Dice, die hebben ze teveel generft... kan toch niet normaal zijn dat er 2 raketten nodig zijn om een mannetje te slopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op woensdag 21 december 2011 @ 07:42:
Lol ben ook met C4 bezig geweest, wil de support nu beetje vrijspelen, ook omdat ik eens graag de mortier wil proberen. Benieuwd hoe dat ding werkt.
Same here, ik wil gewoon eens lekker mortars spammen ;)
Denk wel dat ik de support class nu rond ga spelen tot aan de service medal.
Als dat gebeurt is pak ik recon met de 870MCS en ga die rondspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 13:31

SG

SG surft naar info hardewaren

Tja lag zal er altijd wel zijn de mate zal ook verschillen.
Maar spelers verschillen ook groot kwa aim skills.
En omdat je veel hits nodig hebt en ervaren spelers zeer beweglijk worden als ze aangeschoten zijn.
Dit kan je zien als dogfighten in 2d plane. Lag speeld dan een zeer grote rol. Plus er wordt dan heel veel mis geschoten.
Wat me opvalt is dat ik vaker wel de kill haald maar ook kia wordt

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 07:45:
[...]
Same here, ik wil gewoon eens lekker mortars spammen ;)
Denk wel dat ik de support class nu rond ga spelen tot aan de service medal.
Als dat gebeurt is pak ik recon met de 870MCS en ga die rondspelen :)
Mortarspam is overrated...splashdamge is nihil. De mortar moet binnen een straal van ongeveer 2 meter vallen wil je er een instant kill mee halen. Ik gebruik de mortar nog maar heeeeel zelden.

Dat met de RPG komt me ook erg bekend voor. Net als bij de tankshells overigens.
Het gebeurt te vaak dat ik een tank shell net naast een kereltje inslaat en dat deze dan vrolijk door huppelt. Zelfs bij een 2e keer.... De splashdamage van een RPG en een tankshell mag wat mij betreft wel iets groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op woensdag 21 december 2011 @ 07:42:
[...]

Komt me te bekend voor dit soort avonden...

RPG daarintegen is gewoon een naar mijn mening fuckup van Dice, die hebben ze teveel generft... kan toch niet normaal zijn dat er 2 raketten nodig zijn om een mannetje te slopen...
Ook mij komt het bekend voor en voelt niet lekker

Die RPG is inderdaad vreemd maar ik heb meer last van het 0,0 schade toebrengen door een RPG op een poppetje net voordat je zelf dood gaat.

Ook heb ik gisteren iets raars meegemaakt ik schiet mijn tegenstander dood en vervolgens ga ik na hem dood door een knife?????? door mijn reeds vermoorde tegenstander....hoe verklaar je dat dan. Kogels welke nog onderweg zijn oke dat kan ik begrijpen maar een knife kill terwijl hij al dood is is raar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Weet je waar ik moe van wordt? Gisteravond laat thuis gekomen van werk, vriendin is er niet dus even ontspannen BF3 spelen. Meteen in een party van 8 die in het menu zaten. 2 squads aangemaakt en een vrij lege server joinen. van de 8 man komen er meteen 6 in het andere team en het squad waar ik in zat ben ik de enige in het andere team.

In de B2K maps is het zowat onmogelijk om te switchen omdat ze vaak helemaal vol zitten. 1x geswitched maar dat ging niet helemaal goed omdat er al mensen waren geswitched. Toen heb ik in de 30min daarna, als er plaats was in het team waar de rest van de party zat, geprobeerd te switchen maar kreeg elke keer de melding dat ik niet te vaak mocht switchen (want voor de 2e x in 30/40 min is veeeeeeeel te veel natuurlijk). Dan is het geen ruk meer aan en gaat de xbox direct uit.

WAAROM is dit nog steeds niet goed geregeld?! Lekker belangrijk dat de teams voor 20sec unbalanced zijn, het word razendsnel aangevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix

Zeker de avond doorgebracht op de B2K mappen?
Schimanski28 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:41:
Weet je waar ik moe van wordt? Gisteravond laat thuis gekomen van werk, vriendin is er niet dus even ontspannen BF3 spelen. Meteen in een party van 8 die in het menu zaten. 2 squads aangemaakt en een vrij lege server joinen. van de 8 man komen er meteen 6 in het andere team en het squad waar ik in zat ben ik de enige in het andere team.

In de B2K maps is het zowat onmogelijk om te switchen omdat ze vaak helemaal vol zitten. 1x geswitched maar dat ging niet helemaal goed omdat er al mensen waren geswitched. Toen heb ik in de 30min daarna, als er plaats was in het team waar de rest van de party zat, geprobeerd te switchen maar kreeg elke keer de melding dat ik niet te vaak mocht switchen (want voor de 2e x in 30/40 min is veeeeeeeel te veel natuurlijk). Dan is het geen ruk meer aan en gaat de xbox direct uit.

WAAROM is dit nog steeds niet goed geregeld?! Lekker belangrijk dat de teams voor 20sec unbalanced zijn, het word razendsnel aangevuld.
Afbeeldingslocatie: http://www.intodarkness.nl/got/battlelog.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister geweldige actie gehad we speelden met team van ongeveer 6 a 8 man :P via party, en we hadden nog maar 2 tickets en waren met de laatste mcom bezig, nadat ik al ongeveer 6 keer had gearmed zonder slagen, martinspire had ook wel 5x gearmed ook zonder slagen werdt de bom bij de laatste 2 tickets alsnog gearmed en hadden we gewonnen :P en daar zag het totaal niet naar uit haha helft van de spelers was ook meteen uit de server gegaan waarschijnlijk hadden ze hun xbox gemold :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schimanski28 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:41:
Irritant dat teamswitchen niet werkt.
http://battlelog.battlefi...view/2832654624805658858/

Leuk, ik zat dat te pennen en kwam toen hierheen en las je post over wat ik daar postte. High-five? :P

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:19:
waarschijnlijk hadden ze hun xbox gemold :P
Of een kabel eruit liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe lach maar gister was er iemand bij ons in de party die ik real life ken die ineens uit de party ging ik dacht nja zal wel, 3 minuut later kreeg ik een ping dat ze xbox niet meer aan wou hij werd helemaal gek (logische reactie) ik zij check je stroomkabel eens wat bleek toen hij neerstortte met ze chopper had hij per ongeluk de stroomkabel eruit getrokkken :P lols

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:19:
Gister geweldige actie gehad we speelden met team van ongeveer 6 a 8 man :P via party, en we hadden nog maar 2 tickets en waren met de laatste mcom bezig, nadat ik al ongeveer 6 keer had gearmed zonder slagen, martinspire had ook wel 5x gearmed ook zonder slagen werdt de bom bij de laatste 2 tickets alsnog gearmed en hadden we gewonnen :P en daar zag het totaal niet naar uit haha helft van de spelers was ook meteen uit de server gegaan waarschijnlijk hadden ze hun xbox gemold :P
Ik had hem inderdaad ook een keer gearmed. Was eigenlijk Recon, maar werd vaak in mn rug gepakt omdat mn halve team telkens werd afgeslacht. Ik kon er echter niet voor zorgen dat ik hun route van spawn->objective kon blokkeren dus die bleven maar komen. Uiteindelijk dus met infiny in de chopper wat kills gemaakt en daardoor wonnen we. Dat jullie op de grond het lastig hadden was wel te verwachten, maar dr waren al aardig wat gasten weggeschoten omdat wij erover vlogen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:54:
[...]
Uiteindelijk dus met infiny in de chopper wat kills gemaakt en daardoor wonnen we.
Het zal een keer niet aan jou hebben gelegen dat je team won. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:54:
[...]

Ik had hem inderdaad ook een keer gearmed. Was eigenlijk Recon, maar werd vaak in mn rug gepakt omdat mn halve team telkens werd afgeslacht. Ik kon er echter niet voor zorgen dat ik hun route van spawn->objective kon blokkeren dus die bleven maar komen. Uiteindelijk dus met infiny in de chopper wat kills gemaakt en daardoor wonnen we. Dat jullie op de grond het lastig hadden was wel te verwachten, maar dr waren al aardig wat gasten weggeschoten omdat wij erover vlogen :9
Ook een beetje toeval ik zij nog over de party met nog 3 tickets ik doe een alles of niets poging en ik weet niet wie, maar iig nog iemand ging mee en ik schoot 3 over hoop en die andere ook en bam gearmed en we spawnden daar meteen met 6 man dus tja kon niet meer misgaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:06:
[...]

Ook een beetje toeval ik zij nog over de party met nog 3 tickets ik doe een alles of niets poging en ik weet niet wie, maar iig nog iemand ging mee en ik schoot 3 over hoop en die andere ook en bam gearmed en we spawnden daar meteen met 6 man dus tja kon niet meer misgaan :D
Was MRE niet aan het schieten met pistool? Ik hoorde wel iemand roepen dat ie lekker met pistool bezig was maar weet niet meer wie.

@exactor: je weet toch :+ . Meeste credits gaan overigens naar Infiny, die vloog heerlijk.

Wel jammer dat ie een paar potjes later in Gulf of Oman weer tegen me was en ik met mn chopper/jet ook telkens werd gepakt door die gozer. Daarom voelde het knifen van die gast ook een stuk plezanter

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 21-12-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:53

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:59:
[...]

Het zal een keer niet aan jou hebben gelegen dat je team won. _/-\o_
:+

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Dynamix schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:02:
[...]

Zeker de avond doorgebracht op de B2K mappen?
Niet eens, met name de oude maps gespeeld. Ik snap echt niet wat er aan de hand was. Op een gegeven moment wist ik dat er een gast in een hoekje zat. Ik kom aanrennen, al schietend een hoekje om, schiet hem in zn rug. Ik zie hem omdraaien en hij killed mij. Dan weet je dat het niet jouw avond wordt.

Het vreemde is; ik heb soms het idee dat het op een avond kan wisselen; het ene rondje raak je niets, het volgende rondje gaan tegenstanders wel heel snel dood.

Het is gewoon zo willekeurig ook allemaal. Gisteren ook bijvoorbeeld; ik zit in een humvee. Er staat een gastje op mij te schieten met 40mm. Er gaat 2 * 15 procent vanaf, en dan opeens de laatste 40mm pakt hij de resterende 70 procent en ben je dood.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:39:
[...]
Het vreemde is; ik heb soms het idee dat het op een avond kan wisselen; het ene rondje raak je niets, het volgende rondje gaan tegenstanders wel heel snel dood.
Misschien een paar oost-europeanen in de server die achter een brakke 56k modem zitten te gamen :P
Vaak is wel te merken dat de lag toeneemt als je ziet dat er polen of russen in de server zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Jackal131 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:43:
[...]

Misschien een paar oost-europeanen in de server die achter een brakke 56k modem zitten te gamen :P
Vaak is wel te merken dat de lag toeneemt als je ziet dat er polen of russen in de server zitten...
Precies, lag. Ik snap overigens nog steeds niet waarom het kiezen van een regio een optie is... Iedere gamer hoort gewoon automatisch zijn eigen regio te krijgen.

(Ik moet gelijk denken aan die warpende Aziaten in KZ3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik ben bezig alle unlocks te halen voor de verschillende soorten voertuigen.
Heb alleen nog niks voor die mobile AA-guns....

Kan iemand mij vertellen in welke maps ik die mobile AA-guns kan vinden??
Kom ze nergens tegen ;(

[ Voor 12% gewijzigd door Mon0lith op 21-12-2011 11:09 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wakker ijsland hankt mij nu echt de strot uit wat een fail map is dat zech tenminste voor mij want ik heb er nog nooit een kill kunnen zetten bewijze van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:12:
Wakker ijland hankt mij nu echt de stot uit wat een fail map is dat zech tenminste voor mij want ik heb er nog nooi t een kill kunnen zetten beweize van.
@TS of doe moeite voor je reply zodat deze te lezen is, of post aub niet.
Of je bent gewoon een luie zak (excuse my french) , of je hebt dyslexie.
Heb je dyslexie dan is het nog geen excuus, er zijn genoeg mensen die hier posten met dyslexie en WEL een normale zin kunnen maken ( met veel werk dat dan weer wel).

Even je brakke post vertaald :

Wake island hangt mij nu echt de strot uit, want een faal map is dat zeg !
In ieder geval voor mij, want ik heb er nog nooit een kill kunnen maken.
Dat zeg ik , Gamma ..... ( Maar dan op een normale manier ) ......

[ Voor 31% gewijzigd door CrankyGamerOG op 21-12-2011 11:21 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Mon0lith schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:09:
Ik ben bezig alle unlocks te halen voor de verschillende soorten voertuigen.
Heb alleen nog niks voor die mobile AA-guns....

Kan iemand mij vertellen in welke maps ik die mobile AA-guns kan vinden??
Kom ze nergens tegen ;(
Noshar Canals op Rush en Wake island op Rush, beide als defenders weet ik zeker dat ze zitten. Verder weet ik ze ook niet te vinden.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:23:
OP ZO'N MANIER GA IK DAT DUS NIET DOEN. Ik word gewoon uitgescholden denk je dat iemand dan serieus er wat aan gaat doen? 8)7
Je hebt je akkoord verklaard aan een aantal regels voordat je kon posten, het is dan de bedoeling dat JIJ je er wel aan houd, als anderen dat niet doen, worden die vanzelf aangepakt door mods.....

Daarbij ben jij degene waar de meesten zich tegen verzetten, omdat het gewoon nu overduidelijk is dat je WEL enigzins "normaal" kan typen, maar gewoon de moeite niet nam.
Zitten wij fout dat we jou erop wezen dan? ;)

Ik roep bij deze de mensen weer op om het weer over Battlefield 3 te hebben, kan dat niet , zal ik zorgen dat er maatregelen genomen worden.

[ Voor 28% gewijzigd door CrankyGamerOG op 21-12-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me eerste kills in een chopper gemaakt gister meteen heat seekers en stealth unlocked, wat een verschil als je die heat seekers hebt ooit wordt ik nog wel goed in vliegen :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:25:
[...]

Je hebt je akkoord verklaard aan een aantal regels voordat je kon posten, het is dan de bedoeling dat JIJ je er wel aan houd, als anderen dat niet doen, worden die vanzelf aangepakt door mods.....

Daarbij ben jij degene waar de meesten zich tegen verzetten, omdat het gewoon nu overduidelijk is dat je WEL enigzins "normaal" kan typen, maar gewoon de moeite niet nam.
Zitten wij fout dat we jou erop wezen dan? ;)
Die post van mij was indd wat te snel getypt zodat er wat meer fouten in zaten dan normaal.
Mijn excuses daar voor. Maar wat erna kwam ging veel te ver imho.

Edit
Mijn post is inmiddels aangepast is dat beter zo?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:27:
Me eerste kills in een chopper gemaakt gister meteen heat seekers en stealth unlocked, wat een verschil als je die heat seekers hebt ooit wordt ik nog wel goed in vliegen :P !
Ik heb ze nog steeds niet unlocked omdat er gvd gewoon bijna nooit een vliegtuig oid staat voor moi :(
Altijd is het of TheXS of Martin die hem voor me neus wegkaapt :)

Gelukkig heb ik TheXS al een aantal keer kunnen naaien door net eerder in het vliegtuig te spawnen en hij erboven op spawnt (en dus out of bounds hihi )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:30:
[...]

Ik heb ze nog steeds niet unlocked omdat er gvd gewoon bijna nooit een vliegtuig oid staat voor moi :(

Gelukkig heb ik TheXS al een aantal keer kunnen naaien door net eerder in het vliegtuig te spawnen en hij erboven op spawnt (en dus out of bounds hihi )
haha maar ik had laatst ook een potje dat ik best goed was in de chopper.
Alleen de volgende potjes was er geen enkele keer een chopper beschikbaar heb uiteindelijk 2 dagen moeten wachten voor ik weer kon vliegen :S :(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk de G36C gehaald, wat een heerlijk wapen :) Gisteren na lange tijd weer is CQ gespeeld, ik vind het toch te saai om die grote maps met 24 man te spelen..

Laat aub de discussie over spelling nu weer stoppen, blijkbaar kan je het wel. Want je eerste bericht was misschien te snel getypt, maar woorden als 'zech' gaan sneller als je ze normaal typt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrankyGamerOG schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:30:
[...]

Lol, ik heb maar 1 potje in een jet gezeten (waarbij ik maar 1x ben gecrashed en 4 vliegtuigen heb kapot gemaakt, 2 geraakt en 2 choppers heftig geraakt). Dus ik snap niet echt wat je zeurt. Gewoon vaker online komen, dan kun je vaker vliegen :+

@hierboven. G36 is inderdaad fijne gun. Ook de coop unlock (SG553) is erg relaxed. Die B2K unlocks van engineer zijn niet verkeerd, maar ben blij dat ik nu alles heb afgerond daarvan.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 21-12-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:46:
[...]

Lol, ik heb maar 1 potje in een jet gezeten (waarbij ik maar 1x ben gecrashed en 4 vliegtuigen heb kapot gemaakt, 2 geraakt en 2 choppers heftig geraakt). Dus ik snap niet echt wat je zeurt. Gewoon vaker online komen, dan kun je vaker vliegen :+
ja eikel jij botste (ik weet niet hoe je het deed) vol op de heli waar ik in zat.
Waarna ik dus suicide kreeg en harstikke dood was !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Martinspire schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:46:
[...]
Gewoon vaker online komen, dan kun je vaker vliegen :+
Oe below the belt Martin........ :'(

Maar ja gelukkig is de keuze tussen met de controller of mijn vriendin spelen heel makkelijk.
Jij hebt dan de pech/geluk dat je die keuze niet kan maken :P

[ Voor 33% gewijzigd door CrankyGamerOG op 21-12-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:48:
[...]

Oe below the belt Martin........ :'(

Maar ja gelukkig is de keuze tussen met de controller of mijn vriendin spelen heel makkelijk.
Jij hebt dan de pech/geluk dat je die keuze niet kan maken :P
als je dat liever doet hoef je toch ook niet dat te vermelden op het forum van dat vliegen want dan is de reden al bekend toch ?

domme albino negert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben geen enkele keer tegen een heli gebotst. Wel op 0,5 meter afstand van een heli gekomen, maar heb niets geraakt en ook niets neer zien storten door mijn (onbewuste) toedoen.

Wel heb ik je met een tank uit de lucht geschoten. Bij Caspian Borders schoot ik een keer blind naar je toe (je vloog in de richting van de zon dus ik was verblind. Ik zag het pas toen ik Vehicle Disabled kreeg en toen storte je neer. Vervolgens had ik je op de grond nog neergemaaid toen je was uitgestapt.
Een paar games later nog een keer een chopper uit de lucht geschoten bij Canals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
@Tweaker, dank je voor je moeite voor het aanpassen van je post, much appreciated.
@the rest shut the f up en ga wat nuttigs doen, bijv mij coveren als ik een straat wil oversteken ..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:50:
Ik ben geen enkele keer tegen een heli gebotst. Wel op 0,5 meter afstand van een heli gekomen, maar heb niets geraakt en ook niets neer zien storten door mijn (onbewuste) toedoen.

Wel heb ik je met een tank uit de lucht geschoten. Bij Caspian Borders schoot ik een keer blind naar je toe (je vloog in de richting van de zon dus ik was verblind. Ik zag het pas toen ik Vehicle Disabled kreeg en toen storte je neer. Vervolgens had ik je op de grond nog neergemaaid toen je was uitgestapt.
Een paar games later nog een keer een chopper uit de lucht geschoten bij Canals
eey nou moet je niet liegen he jij kwam met je jet tegen die heli waar ik bij in zat en toen kreeg ik suicide en die piloot ook :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heli is opzich redelijk goed te doen vooral nu je laag boven de grond niet gelocked kan worden.
Gisteren heb ik eindelijk na veel oefenen 8 kills gemaakt met jet jeeehaa

Ik heb met de jets vaak vehicle disabled, en krijg dan maar 100 punten. Heat seakers, flares en belt speed heb ik nu.

EDIT: het is al wel vaker gepost maarja, de laatste tijd merk ik dat veel jets de heli's beuken.
Dat is zeer irritant.

TIP: oefen in Jets en Heli's op caspian of Gulf of Oman. F-35 is ook leuk dan kan je hooferen en met CQ punten halen boven flag.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhhhm. Dice faalt in veel dingen hard qua matchmaking maar geen regio kunnen kiezen valt daar niet onder. In de server browser staat waar de server staat. :) West-Europese servers zijn prima in orde. Het enige waar je daar last van kan hebben is spelers met een slechte verbinding of dat je zelf een slechte verbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:56:
Uhhhm. Dice faalt in veel dingen hard qua matchmaking maar geen regio kunnen kiezen valt daar niet onder. In de server browser staat waar de server staat. :) West-Europese servers zijn prima in orde. Het enige waar je daar last van kan hebben is spelers met een slechte verbinding of dat je zelf een slechte verbinding hebt.
Volgens mij zijn de meeste Nederlanders aardig in het nadeel wat dat betreft. Nederland is aardig boven in de lijst te vinden als het gaat om het aantal 'snelle' verbindingen. We zullen dus al snel tegen lag aan lopen, omdat een aantal spelers een 'slechte' verbinding hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:01:
[...]

Volgens mij zijn de meeste Nederlanders aardig in het nadeel wat dat betreft. Nederland is aardig boven in de lijst te vinden als het gaat om het aantal 'snelle' verbindingen. We zullen dus al snel tegen lag aan lopen, omdat een aantal spelers een 'slechte' verbinding hebben.
Ja, klopt. Je moet eens zien hoe vlekkeloos lagvrij MW3 speelt nu je door een fatsoenlijke matchmaking systeem alleen maar met Nederlanders speelt. Echt lekker. (Gewoon als voorbeeld he, geen enkel waardeoordeel in die zin. Speel beide games met plezier. Geen zinloze discussie. Blablabla. :P.)

Die Russen en Polen moeten gewoon lekker op hun oost-europese servers blijven met hun 56k modempjes. :P Al ben je als NLer op een WE server echt wel in het voordeel tegen zo een lagkont. Maar leuk spelen is anders. Dus in andere woorden; selecteer West-Europees en heb het minst last van lag. Maar het blijft het internet en lag hou je in elke FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 09-10 19:32
Wat vinden jullie eigenlijk de fijnste sniper? M40a5, M98B of L96?

Ik vond de M40a5 echt heerlijk met zijn snelle herladen. De M98 schiet merkbaar harder waardoor de kogel minder daalt (vrijwel niet in veel levels) wat erg in zijn voordeel is. De L96 combineert naar mijn mening het beste van beiden. Hij herlaadt net zo snel als de M40a5 en schiet harder maar niet zo hard als de M98B.

Mijn voorkeur gaat op dit moment nog uit naar de M40a5 maar ik ben nu met de L96 bezig en die schiet denk ik nog het lekkerst. De M98B moet je alleen gebruiken voor extreem lange afstands schoten naar mijn mening. De extra damage van de M98 merk je maar amper, het is nog steeds 1 headshot of 2 bodyshots. Daarnaast heb ik vaak een assist tussen de 50 en 60 punten met alle snipers dus zoveel extra damage doet de M98 volgens mij niet.

Wel vind ik dat het snipen aangepast moet worden. Of de damage moet omhoog of de periode waarin je je adem in kan houden moet verlengt worden en daarnaast zou het fijn zijn als er een geluidje is wanneer je adem op is. En de hitboxes zitten ook niet helemaal goed naar mijn mening, regelmatig aim ik recht op een hoofd en mis ik gewoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Mr Ton op 21-12-2011 13:59 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de L96 echt bagger! Niet genoeg damage!

Ik vond eerst de M40A5 inderdaad ook helemaal te gek totdat ik de M98B kreeg bulletdrop
is een stuk minder dan alle sniperguns.Toen ik eenmaal de Straight Pull Bolt had vrijgespeeld was het helemaal duidelijk de M98B is naar mijn mening de beste snipergun.

Ik heb het echter wel om de Hardcore modus en niet de softcore. Ik heb
met de L96 softcore gespeeld zonder scope in Metro (wat belachelijk is) en dat beviel me wel (close range), maar het leek alsof de L96 minder damage toebracht.

Uiteindelijk zou ik toch gaan voor de M98B + 8x + Straight Pull Bolt alleen al vanwege het geluid. Btw geen suppressor gebruiken dan stijgt de bullet drop extreem erg.

EDIT: met M98B heb ik altijd 1 shot 1 kill bij Hardcore en meestal ook bij softcore(soms zie je nog wel eens 95%).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Só... Kom terug van een weekje of wat Winterberg.. Update BTK gedownload.. Maar het lijkt alsof het niveau gelijk 100x omhoog is gekrikt.. ( of dat van mij naar beneden.. )
Ik bak er in ieder geval niks meer van.

Waar ik voorheen heerlijk rondhuppelde met mijn engineer, word ik nu keihard afgeschoten.
Verder heb ik het idee dat er iets is veranderd aan de damage.. Ik moet harder/beter schieten om te killen.

Net voor mijn 2e silver engineers star toch maar overgestapt naar Support. Ook erg leuk, met een machinegeweer + scoop wat dingen proberen.. C4 is wat lastiger tankjes opblazen dan met mijn RPG.. Maar de voldoening is ook vele malen groter.. Boobytraps leggen.. lekker chillen in de bosjes met een afstandsbediening in je hand en wachten tot de 'big fuck' langs komt rijden, om hem vervolgens vliegles te geven.

Hijs fijn.. nog steeds !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
MarioNL, Hoezo speel je Modern warfare 3. Overloper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Lasteraar:
Ik gebruik nu eigenlijk alleen maar C4 om voertuigen op te blazen.
2 of 3 pakketjes erop en hij is kapot...
Soms is het een suicide misse, maar als ik daarmee het gevaar kan afwenden en vehicle disabled/ vehicle destroyed/ multi kill/ eventueel savior of avenger kill kan halen dan is het het risico waard ;)
Mortar ook even geprobeerd, maar die vind ik helemaal niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het spel echt geweldig (ps3 versie hier), maar de input lag is bij mij ook aanwezig. Enkel wanneer ik mijn settings revert naar 576i, verdwijnt het. Ik hoop dat hier snel een fix voor komt want ik geniet echt immens van het spel. Dit is mijn eerst bf sinds bf2, erg tevreden. afgezien van de iput lag ofc. Maar ik neem aan dat dit niet zo moeilijk te patchen valt? Vind het jammer om m'n full hd scherm zo te niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:53

Licko

ZVDK

Ben ook fan geworden van C4 :) Pas redelijk laat unlocked aangezien ik bijna nooit support ben, maar damn. Euforie als je die afstandsbediening indrukt en ziet dat de net opgeblazen LAV vol zat met dudes.

Vanavond even de mortar unlocked, kan ik meteen die assignment afmaken waar je twee mortar kills moet maken.

Verder een bazenspel.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 18:56
Licko schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:42:
Ben ook fan geworden van C4 :) Pas redelijk laat unlocked aangezien ik bijna nooit support ben, maar damn. Euforie als je die afstandsbediening indrukt en ziet dat de net opgeblazen LAV vol zat met dudes.

Vanavond even de mortar unlocked, kan ik meteen die assignment afmaken waar je twee mortar kills moet maken.

Verder een bazenspel.
C4 is echt op sommige momenten geniaal vet. Zoals op Operation Metro als Defender, als de 1e 2 M-Com's zijn opgeblazen, die rechter gang leg je bij het begin C4 neer, ga je aan het einde liggen, meestal komen er dan 2 of 3 lui tegelijk naar beneden en zodra je ze ziet: BAM. Dat blijft altijd leuk. :D

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Het was wat onrustig in het topic vandaag, hou het vriendelijker tegenover elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, net voor het eerst de Mobile AA gun mogen uitproberen...
Wat een geweldige machine!
Daar hoop ik vaker in te kunnen zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
dvdkiwi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:28:
Wow, net voor het eerst de Mobile AA gun mogen uitproberen...
Wat een geweldige machine!
Daar hoop ik vaker in te kunnen zitten :P
Ongelofelijk he? Eerste keer dat ik er in zat meteen 17 kills op een rij.

Nog even over de normale tank; het is echt niet grappig meer hoe moeilijk het is om met de main gun mannetjes kapot te krijgen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:10
ik zit te twijfelen of ik die back to karkand map pack zal kopen, heb bf3 later gekocht en de limited edition was dus al niet meer verkrijgbaar. Is er een goeie online site die keys verkoopt van 1200ms punten zonder 2 euro extra te rekenen?

Vind 15 euro wel wat veel. Maarja, duidelijk betere maps als de originele van bf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
cheiron schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:05:
[...]

Nog even over de normale tank; het is echt niet grappig meer hoe moeilijk het is om met de main gun mannetjes kapot te krijgen..
Is juist makkelijk! Had vanavond er nog een stuk of 12 achter elkaar te pakken. Droppin like flies :-D

• Okasha
  • Niet online
swoutr schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:08:
ik zit te twijfelen of ik die back to karkand map pack zal kopen, heb bf3 later gekocht en de limited edition was dus al niet meer verkrijgbaar. Is er een goeie online site die keys verkoopt van 1200ms punten zonder 2 euro extra te rekenen?

Vind 15 euro wel wat veel. Maarja, duidelijk betere maps als de originele van bf3
Ik had de LE, maar als ik die niet had gehad was het een instant buy geweest. Wat mij betreft de 15 euro dubbel en dwars waard.

Verwijderd

xamirz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:27:
MarioNL, Hoezo speel je Modern warfare 3. Overloper :P
Ja met name me broertje die het speelt hoor.
Ik heb het gister effe uitgeprobeert maar wat een lelijke game als je hem gaat vergelijken met bf3 in elk opzicht!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
Geen idee of iedereen deze al een keer geprobeerd heeft, maar toch de moeite van het vernoemen waard.

Als je met je squad bezig bent even 2 snipers selecteren. Men neme een hoog gebouw op bijv. Gulf of Oman, Sharqi Peninsula of Strike at Karkand.

Een van de snipers stapt op een MAV van de ander, vliegt omhoog (liftje) en plant een spawn beacon. Vervolgens kun je mooi de tegenpartij zuur maken, door vanaf een beetje strategisch punt ca. 2 - 3 vlaggen te verdedigen.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
WTF! Te droog dat dat gewoon kan, MAV als mobile lift gebruiken hahaha

Instagram / YouTube

• Dennisdn
  • Laatst online: 17:11
Licko schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:42:
Blijf het geweldig vinden om bij een vijandelijke tank te kunnen komen die al op je aan het mikken is, er C4 op te plakken, en achter een muurtje te duiken en boemmmmm

• p.habo
Aanvulling... het kan dus ook met jezelf, mits je dat handig aanpakt...

LoL: Of je blijft gewoon stationair snipen

[ Voor 28% gewijzigd door p.habo op 22-12-2011 08:58 ]

Verwijderd

aramdin schreef op donderdag 22 december 2011 @ 08:52:
WTF! Te droog dat dat gewoon kan, MAV als mobile lift gebruiken hahaha
haha ja he heb ik ook al met iemand uit de party gedaan je zag iedereen echt zo kijken van WHAT hoe komt hij daar hacker ?:P

• Okasha
  • Niet online
Deze glitch moeten ze zeker fixen..

• p.habo
Okasha schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:09:
Deze glitch moeten ze zeker fixen..
Waarom, het moet toch een beetje realistisch blijven?!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Kan je niet als Engineer op een MAV gaan en dan boven tanks hoveren en hop raket op het dakje :) Leuk zo 6 vliegende soldaten (met 6 MAV bestuurders haha)

Instagram / YouTube

Pagina: 1 ... 25 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.