Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:37:
[...]

Dat probleem had ik gisterenavond ook. Probeer eens via quick match. Ik kreeg die melding steeds toen ik probeerde via server browser een server te joinen.
Ik gister op x360 we wouden met squad joinen bleef iets van 5keer op zwart beeld bij ons alle 4 hangen liep nog paar keer vast pas naar 8 x rebooten ofzo kwamen we in een potje :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog tips voor Anti-Air rockets (Stinger enzo?) Want ik heb vaak last van die choppers enzo, maar raak nooit geen ene fuck. Ik wacht meestal al wel lang voordat ze vlak bij me vliegen, maar die rockets missen vaak of pakken flares (waarbij ik vaak als ik zelf niet eens zo snel flares kan doen).

Stationary Anti-Air denk ik trouwens niet altijd aan, maar staan dan ook niet altijd in de map :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:05

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Martinspire schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:40:
Iemand nog tips voor Anti-Air rockets (Stinger enzo?)
Wachten met schieten totdat er (paniek!!) flares worden gelost, dan pas schieten.
Wat ik ook veel doe. Schieten als de heli in mijn richting komt. Waarschijnlijk flares, dus mis. Heli vliegt over, nog een keer schieten. Raak op z'n staart: disabled. De stinger is meestal sneller herladen en gelocked dan dat de heli flares kan schieten.
Met 2 engineers is nog makkelijker natuurlijk.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roppedop schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:54:
[...]

Wachten met schieten totdat er (paniek!!) flares worden gelost, dan pas schieten.
Wat ik ook veel doe. Schieten als de heli in mijn richting komt. Waarschijnlijk flares, dus mis. Heli vliegt over, nog een keer schieten. Raak op z'n staart: disabled. De stinger is meestal sneller herladen en gelocked dan dat de heli flares kan schieten.
Met 2 engineers is nog makkelijker natuurlijk.
Wachten totdat de flares weg zijn....

Dat geintje probeer ik ook steeds maar vervolgens moet hij opnieuw locken en dan zijn de flares meestal alweer klaar. Dat is niet alleen met een stinger maar ook met een heat seaker op een heli. Als hij de flares heeft losgelaten dan moet je volgens mij weer opnieuw locken.

Ik kan het ook fout hebben maar mij gebeurt dat altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:40:
Iemand nog tips voor Anti-Air rockets (Stinger enzo?) Want ik heb vaak last van die choppers enzo, maar raak nooit geen ene fuck. Ik wacht meestal al wel lang voordat ze vlak bij me vliegen, maar die rockets missen vaak of pakken flares (waarbij ik vaak als ik zelf niet eens zo snel flares kan doen).

Stationary Anti-Air denk ik trouwens niet altijd aan, maar staan dan ook niet altijd in de map :X
Had je gister ff naar mij en exactor moeten kijken beide hadden we stinger mum van tijd choppers uit de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet met zijn 2en aan de slag met stingers. Alleen lukt niet ivm flares.

Als de gunner ook flares heeft, met zn 3en. >.> En dan nog is het meer luchtruim denial dan afschieten. Werkt dus prima als 1 heli je het leven zuur maakt. Komen er tanks bij ben je natuurlijk het bokje. Maar goed in die situatie ga je eerder met 1 soflam en 1 javelin mannetje aan de slag. Boem boem. Flares werken niet als iets laser designated is. :)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je net een chopper treft met een gunner én piloot met flares dan krijg je bijna nooit een hit met een stinger (als ze een beetje weten waar ze mee bezig zijn dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeerde net met de Ps3 op een server te komen, maar dit lukte niet via quick match. Als ik zelf een server uitkoos lukte het wel, maar niet kon bewegen (zag andere spelers ook gefrustreerd heen en weer draaien maar niet vooruit komen.) Hebben meer hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:14:
Probeerde net met de Ps3 op een server te komen, maar dit lukte niet via quick match. Als ik zelf een server uitkoos lukte het wel, maar niet kon bewegen (zag andere spelers ook gefrustreerd heen en weer draaien maar niet vooruit komen.) Hebben meer hier last van?
Het laatste niet, maar het niet kunnen joinen via "Quick Match" wel. Als ik via Serverbrowser een niet-DICE server probeer te joinen, dan faalt dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:14:
Vraagje de MAP waarin je komt te staan en waar je vervolgens niets meer kan doen als alleen kijken is dat toevallig Seine Crossing???

Zoja dat had ik gisteren ook ik heb vandaag nog niet gespeeld, centen moeten toch ergens vandaan komen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, maar het is wel een andere map en type spel als de server aangeeft die ik join. Bv. Als ik bv Rush op Caspian Border kies kom ik op Conquest op Noshahr Canals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:00:
Als je net een chopper treft met een gunner én piloot met flares dan krijg je bijna nooit een hit met een stinger (als ze een beetje weten waar ze mee bezig zijn dan)
Mark hoe krijg jij de link van de platoon in je signature als ik dat doe dan krijg ik alleen tekst en geen link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon met BB code:

code:
1
[url="http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/#!/bf3/platoon/2832655391432692180/"]GoT BF3 PS3 Platoon #2[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks man, ff zitten klooien maarja ik ben dan ook niet echt handig met PC's daar heb ik mijn zwager voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Twitter:

We are aware of the issue on PS3 and are working to fix the issue as soon as possible. ^CB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hebben we ook nog NOOIT eerder gehoord van de vrinden van Dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik vanavond maar weer kan spelen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:52:
Als ik vanavond maar weer kan spelen ;-)
Als ik maar om een uurtje of half 11 vanaaf kan spelen hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:54:
[...]

Als ik maar om een uurtje of half 11 vanaaf kan spelen hahahaha
Afbeeldingslocatie: http://i246.photobucket.com/albums/gg120/Mark-NL/GoT/bf3.jpg

(effe snel snel gemaakt, dus slordig)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:08:
[...]

[afbeelding]

(effe snel snel gemaakt, dus slordig)
Vind hem wel cool hahaha _/-\o_ nou ja misschien sluit ik wel even mijn overgebleven plasma aan de PS3.
FF kijken hoe de verbinding is draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Als er mensen zijn die het leuk vinden om CO-OP te spelen op de xDoos, add me,
Xbox live: headsetset
Battlefield: strunkie30

Maybe zijn er zo mensen die ook skills hebben in een helicopter maar niet het spel ineens verlaten...
Ik heb zelf geen headset(set).

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is er grappig aan om vijandelijke vliegtuigen al op de runway kapot te schieten?
Gisteren speelde we verdiger om Kargh Island, de aanvallers hadden een SU-25 en schoten onze jet snel uit de lucht, waarna ze iedere jet die spwande gelijk om zeep hielpen.
Tijdje later hebben ze 'm zelfs gekaapt en hadden ze 2 jets rondvliegen...
Zonder stationary of mobile AA doe je daar niet veel tegen.

Pot was wel episch trouwens; tegenstander was veel beter, maar de laatste mcom kregen ze niet te pakken.

Tijdje geprobeerd met de Javelin tanks kapot te schieten, maar werkelijk iedere shell miste de vijandelijke tanks... wat doe ik fout? Ik vuur als ik het lock-geluidje krijg.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

dvdkiwi schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:38:
Wat is er grappig aan om vijandelijke vliegtuigen al op de runway kapot te schieten?
Gisteren speelde we verdiger om Kargh Island, de aanvallers hadden een SU-25 en schoten onze jet snel uit de lucht, waarna ze iedere jet die spwande gelijk om zeep hielpen.
Tijdje later hebben ze 'm zelfs gekaapt en hadden ze 2 jets rondvliegen...
Zonder stationary of mobile AA doe je daar niet veel tegen.

Pot was wel episch trouwens; tegenstander was veel beter, maar de laatste mcom kregen ze niet te pakken.

Tijdje geprobeerd met de Javelin tanks kapot te schieten, maar werkelijk iedere shell miste de vijandelijke tanks... wat doe ik fout? Ik vuur als ik het lock-geluidje krijg.
In die map met het vliegdek schip waar 1 team spawnt hebben wij alle voertuigen gejat met een groep (afgesproken).
Dan is het best grappig aan de kant gaan staan en ze uit het water schieten. :)

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tja en wat levert het op ? 5 minuten fun en dan een leeg team tegenover je....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

MRELynx schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:43:
Tja en wat levert het op ? 5 minuten fun en dan een leeg team tegenover je....
5 minuten fun is beter dan 1 uur een saai potje.
Die servers zitten zo weer vol dus zoveel maakt dat ook weer niet uit :)

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het ultra lame...
Wil dat zeggen dat je het zonder die extra voertuigen niet kan winnen of...?
Beetje voertuigen aan beide kanten maakt de game veel gebalanceerder, en als je goed bent zijn de vijandelijke voertuigen wel uit de weg te ruimen hoor.
Wat is er aan om als team 3 tanks, 2 heli's, 2 jets en nog wat LAV's te hebben terwijl de vijand alleen 12 poppetjes heeft?

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 16-12-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:50:
Ik vind het ultra lame...
Wil dat zeggen dat je het zonder die extra voertuigen niet kan winnen of...?
Beetje voertuigen aan beide kanten maakt de game veel gebalanceerder, en als je goed bent zijn de vijandelijke voertuigen wel uit de weg te ruimen hoor.
Wat is er aan om als team 3 tanks, 2 heli's, 2 jets en nog wat LAV's te hebben terwijl de vijand alleen 12 poppetjes heeft?
Tsja, jij springt toch ook direct in het vijandelijke tankje als het kan lijkt me? Als vehicles jatten de makkelijkste manier is om te winnen vind ik het vrij logisch dat mensen het doen. Dice zou er wat aan moeten doen als het problemen oplevert. Don't hate the player, hate the game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:54:
[...]

Tsja, jij springt toch ook direct in het vijandelijke tankje als het kan lijkt me? Als vehicles jatten de makkelijkste manier is om te winnen vind ik het vrij logisch dat mensen het doen. Dice zou er wat aan moeten doen als het problemen oplevert. Don't hate the player, hate the game. :)
Met een US sleutel zou je geen RU tank mogen kunnen starten :+

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:05:
[...]

Met een US sleutel zou je geen RU tank mogen kunnen starten :+
Moeten die gekke Russen hun contactsleuteltjes niet steeds onder de zonneklep bewaren. Das de eerste plek dat een ervaren tankdief kijkt! :+ (De Amerikanen zijn even dom. Die laten de sleutels altijd op de linkerrupsband liggen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:09
dvdkiwi schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:38:

Dat was inderdaad een mooi potje. Alleen maar tanks, vliegtuigen en choppers van de tegenstander om ons heen en nog wonnen we die pot! Ik was druk bezig met mijn assignment om de famas te unlocken en dat was vlak voor het einde van de pot gelukt. Suicide missie voor mezelf bij de laatste revive maar mijn geholpen buddy bleef wel in leven. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Jimmy-time1 op 16-12-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

ik ben al een tijdje online bezig met battlefield. Nu heb ik alleen 1 probleem. Ik heb geen vrienden in mijn lijst waarmee ik kan samen spelen. Zou makkelijk zijn als ik wat vaker met dezelfde mensen speel. Dan weet je tenminste wat je aan een ander hebt. Zo wil niemand in mijn tak bijvoorbeeld op de 3e positie zitten om vliegtuigen te laseren enz. terwijl ik de guided misle heb op de tank. Ik ben een gemiddelde speler en speel iedere dag wel eens 1 a2 uurtjes. Mochten jullie mijn willen toevoegen dan zie ik het wel erschijnlijk op mijn ps3 scherm. Ps3 ID: Schumy2001

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, een tank bij de laatste set mcoms op bv Karg Island die niet gebruikt wordt is een makkelijke prooi, omdat die dichtbij in toegankelijk gebied staat.
Maar uit een heli springen waar je niet mag komen om vijandelijke voertuigen te snappen vind ik lame, net als het destroyen van jets op de runway...
Maar goed, iedereen doet wel eens iets wat niet mag toch, en zo vaak kom ik het gelukkig ook niet tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:57
Air radar is echt de meest waardeloze uitvinding ooit. Ik speel alleen rush, dus in jets is het altijd 1 vs.1. Wanneer alle 2 de piloten ervaren zijn en air radar aan hebben staan blijven we echt tot in het einde der tijden achter elkaar aan vliegen. Of ik zit achter hem of hij zit achter mij. Volgens mij kan ik eigenlijk ook net zo goed een elastiek om mijn controller doen, niemand die je dan de lucht uit krijgt. Het is alleen gloeiend irritant, maar wanneer je geen risico neemt en in leven wilt blijven is er niemand die je wat kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 18:56
Zeu. Net level 45 geworden in 46H 40M met een SPM van 574 :9

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Sinds vorige week ook de DLC 'gekocht'. Valt me al met al niet tegen maar;

Heb fanatiek BF2 gespeeld en dan met name Kharkand, maar ik mis de echte actie en samenwerking die ik heb ervaren in Battlefield 2! Het kan liggen dat ik BF2 op PC heb gespeeld, maar vind het teamplay nog erg tegenvallen. Het valt me op dat erg weinig mensen ook zonder headset spelen.
Daarnaast vind ik het jammer dat er nog geen private servers zijn aan te maken of te huren zoals ik gister zei op de platoonpagina van GoT[x360]. Zou leuk zijn om eens met alleen maar Nederlanders te spelen en VoIP te gebruiken waar het voor bedoeld is, maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wop wop, net een potje als attacker op Karg Island (rush) bij iemand in een heli gezeten die echt gruwelijk goed kon vliegen, ik als gunner.
Gevolg: potje afgesloten met 21 om 0, en dat de hele tijd in dezelfde heli :P
De meeste potjes gingen erg lekker vanavond!

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 17-12-2011 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas Odenhoven schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 00:07:
Sinds vorige week ook de DLC 'gekocht'. Valt me al met al niet tegen maar;

Heb fanatiek BF2 gespeeld en dan met name Kharkand, maar ik mis de echte actie en samenwerking die ik heb ervaren in Battlefield 2! Het kan liggen dat ik BF2 op PC heb gespeeld, maar vind het teamplay nog erg tegenvallen. Het valt me op dat erg weinig mensen ook zonder headset spelen.
Daarnaast vind ik het jammer dat er nog geen private servers zijn aan te maken of te huren zoals ik gister zei op de platoonpagina van GoT[x360]. Zou leuk zijn om eens met alleen maar Nederlanders te spelen en VoIP te gebruiken waar het voor bedoeld is, maar helaas
gotlive.nl Hier zijn lui van t.net te vinden die op XBL spelen. Met randoms BF3 spelen schiet niet op. Ook wordt de platoon wall niet totaal bijgehouden. De mensen die actief zijn zijn echter wel actief op bovengenoemde website. Meldt je aan en speel eens mee zou ik zeggen. ;)

Goeie tip voor de enemy vehicle! Ben al redelijk geirriteerd aan t worden op tankbestuurders die net op tijd uit hun tank springen. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2011 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:57
dvdkiwi schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 01:31:
Wop wop, net een potje als attacker op Karg Island (rush) bij iemand in een heli gezeten die echt gruwelijk goed kon vliegen, ik als gunner.
Gevolg: potje afgesloten met 21 om 0, en dat de hele tijd in dezelfde heli :P
De meeste potjes gingen erg lekker vanavond!
Gisteren had mijn (onbekende) gunner 58 kills met mij als piloot :D. Kreeg nog een lief berichtje van hem na de map. Moet ook wel zeggen dat hij echt alles echt niet normaal hard raakte, het is niet zo makkelijk als het lijkt.

Is het trouwens een hype geworden op de ps3 om met je jet tegen een friendly heli aan te vliegen? Jet overleeft het meestal wel maar heli's crashen als ze laag bij de grond vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 18:53:
Hallo allemaal,

ik ben al een tijdje online bezig met battlefield. Nu heb ik alleen 1 probleem. Ik heb geen vrienden in mijn lijst waarmee ik kan samen spelen. Zou makkelijk zijn als ik wat vaker met dezelfde mensen speel. Dan weet je tenminste wat je aan een ander hebt. Zo wil niemand in mijn tak bijvoorbeeld op de 3e positie zitten om vliegtuigen te laseren enz. terwijl ik de guided misle heb op de tank. Ik ben een gemiddelde speler en speel iedere dag wel eens 1 a2 uurtjes. Mochten jullie mijn willen toevoegen dan zie ik het wel erschijnlijk op mijn ps3 scherm. Ps3 ID: Schumy2001
Volgens mij had ik je gisteravond geaccepteerd toch hahaah misschien vanavond ff gamen.

Gisteren avond lekker kunnen spelen met wat GoT ers maar uiteraard weer de grootste problemen met de squads.... Wanneer fixen ze dat eens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Van de B2K maps is Gulf of Oman toch wel favoriet. Heerlijk veel voertuigen en lekker ruim :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:38
Dersan schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 02:40:
[...]

Gisteren had mijn (onbekende) gunner 58 kills met mij als piloot :D. Kreeg nog een lief berichtje van hem na de map. Moet ook wel zeggen dat hij echt alles echt niet normaal hard raakte, het is niet zo makkelijk als het lijkt.

Is het trouwens een hype geworden op de ps3 om met je jet tegen een friendly heli aan te vliegen? Jet overleeft het meestal wel maar heli's crashen als ze laag bij de grond vliegen...
Over de PS3 Komt regelmatig voor dat vijandelijke jets ook tegen je aan vliegen. Gevolg heli kapot, ikzelf bad luck en jet van de tegenstander vliegt vrolijk door super vaag en hoop frustraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit standaard in een squad, heeft het voordelen om niet in een squad te zitten?

Krijg je beide perks als je een squadmate met team-perk joined?

Hoe kan je een potje quitten op de xbox360 als deze is afgerond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:55:
Ik zit standaard in een squad, heeft het voordelen om niet in een squad te zitten?
Nee , je spawned dan alleen
Krijg je beide perks als je een squadmate met team-perk joined?
Ja , als je allemaal sqd perks aanzet krijgt iedereen jouw perk ook en vice versa.
Hoe kan je een potje quitten op de xbox360 als deze is afgerond?
Niet, of naar je xbox dash gaan en game weer starten..... is sneller dan wachten iig

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:59:
[...]

Niet, of naar je xbox dash gaan en game weer starten..... is sneller dan wachten iig
Of op guide knop drukken. Dan op X (voor sign out). Dan weer opnieuw in signen. Voila u zit op het beginscherm. Veel sneller dan dashboarden of wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 15:07:
[...]

Of op guide knop drukken. Dan op X (voor sign out). Dan weer opnieuw in signen. Voila u zit op het beginscherm. Veel sneller dan dashboarden of wachten.
nice!

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
[...]Is het trouwens een hype geworden op de ps3 om met je jet tegen een friendly heli aan te vliegen? Jet overleeft het meestal wel maar heli's crashen als ze laag bij de grond vliegen...
+1, ook last van. Te zielig voor woorden gewoon. Eergisteren 5 keer achter elkaar door vliegtuigen geramd.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:59:
[...]

Nee , je spawned dan alleen

[...]

Ja , als je allemaal sqd perks aanzet krijgt iedereen jouw perk ook en vice versa.

[...]

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 15:07:
[...]

Beide dank voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Na lange week niet gamen vandaag en gisteravond eindelijk weer lekker wezen schieten :) Het gaat allemaal stuk beter, de opstartproblemen werden toch erg veroorzaakt door het hele PS3-FPS gedoe, en het wireless internet. Nu met meer uren en een kabel kom ik telkens lekker mee. Meestal eindig ik wel ergens bovenin, niet op kills maar op teamwork (revives, repairs, flags etc)

Nu dus level 22 :) met ruim 30 uur achter de rug.

Kwam een belg tegen vandaag (die me overigens behoorlijk wat keren heeft afgeschoten) met een eagle en 17 erbij.. Ging even zijn stats kijken; 240 uur :) http://bf3stats.com/stats_ps3/Nskillz1979

Releasedate eind oktober toch? Dus dat betekend dat het spel nu een week of 7 in de lucht is? Dat is 35 uur per week :) Best knap als je er dan nog een baan naast hebt..

Edit: over stats gesproken... bf3stats.com heeft een leuk leaderboard... http://bf3stats.com/stats_ps3/Xxcobra-KSAxX heeft maar paar uurtjes meer, maar heeft het top level al behaald met een KD ratio van 6000 en 1700 punten per minuut. Kan dat?

[ Voor 13% gewijzigd door Okasha op 18-12-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:35
Heb net weer een hele rits GoTters op PSN toegevoegd, even een heads-up :-P

@Okasha; dat is een overduidelijke statpadder. Het zal niet lang duren voor zijn stats gewiped worden door dice. Zulke stats zijn niet mogelijk met normaal spel...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Om dit soort potjes speel je BF3:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Ik wist niet dat er mensen waren die echt "lol, u mad" uitspraken :P

Wat beweegt het toch snel op de PC zeg, ik wordt er half misselijk van. Die gast heeft wel skills.. damn

-edit-
Gelukkig merk je ook dat voicechat he-le-maal niet belangrijk is in deze game.. :')

[ Voor 10% gewijzigd door cheiron op 18-12-2011 09:58 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Wat een VET potje

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:00
[...]

Kom ook in steeds meer potjes terecht waar eigen team met tanks bijv op de base alle eigen vliegtuigen en heli's slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mivadebe
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-10 15:31
Ik erger me ook kapot aan vliegtuig/heli slopers aangezien ik er graag tanks mee sloop. Schraap met Jets vaak 2000-3000 punten bij elkaar in een potje, laat staan met heli's (mits ik een goede gunner bij me heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:43

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Nice! Lekkere chaos idd. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 18:21

scorpie

Supra Addict

Ik moet wel zeggen dat ik echt een overduidelijke voorkeur geef aan de open velden dan aan de urban warfare mappen. Die voertuigen maken het wel erg leuk (en moeilijk) :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nu we allemaal een tijdje b2k hebben kunnen spelen ? Wat vinden we nu werkelijk van de maps ?

Sinds ik B2K heb, zijn m'n punten en m'n KD nog nooit zo laag geweest, meer dan vaak potjes waar ik hoogstens 6 kills heb, maar wel op me gemak even 15 keer dood ga. Ga ook vaker door vreemde methodes dood ( sniperende p90, sniperende tanks etc ) 90% van de tijd slaat het nergens op, probeer ik hetzelfde de toen blijkt dat het fysiek onmogelijk is om sommige ventjes dood te krijgen. Sommige sterven na 1 kogel, de rest pas na een magazijn ( hardcore only player )

Zeker de Urban maps slaan nergens op, complete teams die of engineer of recon zijn, en dan gezellig met ze alle zitten te campen. Geen reet aan.

Ik ga weer terug naar de normale maps, Metro FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
scorpie schreef op zondag 18 december 2011 @ 10:52:
Ik moet wel zeggen dat ik echt een overduidelijke voorkeur geef aan de open velden dan aan de urban warfare mappen. Die voertuigen maken het wel erg leuk (en moeilijk) :)
Ik vind de urban potjes juist er gaaf. Heb het niet zo op al die vliegtuigen. Zeker met de choppers die soms echt onmogelijk uit de lucht te krijgen zijn en zo een enorme invloed op spelverloop hebben vooral op .. canals bijvoorbeeld. Gisteren wel 12 stingers gelocked en geschoten, geen 1 raak. Die chopper hing het complete potje succesvol in de lucht met 30+ kills :S

Maar bij Urban ren je door straatjes en heb je juist met handigheid en tactiek leuke flanks. Ook leuk met tanks die helemaal gek kunnen worden, soms zit je er dan in, sta je in krap straatje je ziet op radar de enemies om je heen krioelen, ziet weinig en dan BOEM, dood. Vind ik wel wat hebben, zeker omdat het "echt" aandoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mivadebe
Ik vind de B2K maps leuk voor de afwisseling maar ze behoren bij mij niet tot mijn favorieten. Ik vind ze vrij groot voor 32 players. Misschien dat ik ze op de pc meer zou kunnen waarderen met 64 players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Vandaag is sowieso waanzin met spelen, daarnet na een half uur al 4 servers gehad, allemaal statspadders, bugusers, trieste ventjes, kamikazerukkers en gewoon onmogelijke acties. Oftewel Ragequit krijg de builenpest maar stom kut spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:00
Waarschijnlijk een hele domme vraag: wat is het voordeel om een server te kiezen ipv gewoon een quickmatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stomme kutspelers bedoel je.
Het spel kan daar niks aan doen.

@Fatal Mind:
Ik vind de nieuwe mappen een leuke afwisseling.
In het begin had mijn KD er ook last van, maar nu speel ik gewoon wat voorzichtiger als ik weet dat ik de map niet zo goed ken, en dat heeft positief effect.
Af en toe een potje op een nieuwe map vind ik leuk zat, ik speel niet op een "nieuwe mappen server".
Ik vind bv Metro, Seine Crossing en Grand Bazar erg leuke rush mappen, maar ook Strike at Karkand.
Daarom doe ik altijd willekeurige quick match, dan weet ik zeker dat vrijwel alle mappen (oud en nieuw) een keer voorbijkomen.

Was ik op 2 dagen qua K/D van 0.85 naar 0.82 gegaan, nu sta ik weer op 0.85... goeie dag gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:16:
[...]

Stomme kutspelers bedoel je.
Het spel kan daar niks aan doen.

@Fatal Mind:
Ik vind de nieuwe mappen een leuke afwisseling.
In het begin had mijn KD er ook last van, maar nu speel ik gewoon wat voorzichtiger als ik weet dat ik de map niet zo goed ken, en dat heeft positief effect.
Af en toe een potje op een nieuwe map vind ik leuk zat, ik speel niet op een "nieuwe mappen server".
Ik vind bv Metro, Seine Crossing en Grand Bazar erg leuke rush mappen, maar ook Strike at Karkand.
Daarom doe ik altijd willekeurige quick match, dan weet ik zeker dat vrijwel alle mappen (oud en nieuw) een keer voorbijkomen.

Was ik op 2 dagen qua K/D van 0.85 naar 0.82 gegaan, nu sta ik weer op 0.85... goeie dag gehad :P
Ja en nee, een hoop gezeik word veroorzaakt door de spelers, dit is altijd mogelijk, maar een groot deel van de irritaties komt ook door het spel zelf, sommige bugs, en daaruit komende acties zijn soms nog erger als ventjes die er geen aars van snappen. Neem nu bijvoorbeeld dat een jet in m'n heli crasht, kan gebeuren, ik geef toe dat ik ze ook niet altijd kan ontwijken, maar je heb er uiteraard ook die er gewoon op mikken. Dus op het moment dat hij z'n kamikaze run in mij doet, pleeg ik op wonderbaarlijke wijze zelfmoord, en hij heeft mij vermoord... Slaat nergens op, maar irriteert me mateloos, zo zijn er wel meer dingen te verzinnen natuurlijk.

Betreffende de maps, ik ken de maps ( zowel oud, als de nieuwe ) op m'n duimpje, ik weet elk gangetje, en elk gaatje te vinden. Maar het probleem wat ik persoonlijk veel op de nieuwe maps tegen kom, ik campers, zij het in de vorm van engineer of sniper. En voor mij verzieken hun het spel, dat is vaak de reden waarom het team waar je in speelt verliest, en het levert ook de meeste irritatie op tijdens het doodgaan, weer dood door het ventje wat je net ook al 3x heeft geraped...

Je komt maar erg weinig recons tegen wat dat betreft, die gewoon een 4x scope op hun sniper zetten ,en gewoon sociaal gaan rondlopen. Dat levert veel meer ( qua teamplay ) dan een beetje zwakzinnig in een hoekje zitten wachten tot er een ventje langsloopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:38
Dennisdn schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:16:
Waarschijnlijk een hele domme vraag: wat is het voordeel om een server te kiezen ipv gewoon een quickmatch?
Ik gebruik het met vrienden voornamelijk om in redelijk lege servers te joinen zodat we alle tijd hebben om in 1 team te komen. Ook kun je zo je chopper skills ff lekker bijschaven aangezien je vaak meteen kunt spawnen in de chopper dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 13-10 18:21

scorpie

Supra Addict

Pffft leuk hoor al die advanced vliegtuigen / heli's, maar het is onmogelijk om met een IGLA / Stinger nog iets neer te halen. Telkens op het allerlaatste moment flares gooien, ok dat zijn gewoon skills, maar dan heb je alleen nog wat aan die IGLA / Stinger als je een noob tegenkomt die voor de eerste keer vliegt :S

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
scorpie schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:13:
Pffft leuk hoor al die advanced vliegtuigen / heli's, maar het is onmogelijk om met een IGLA / Stinger nog iets neer te halen. Telkens op het allerlaatste moment flares gooien, ok dat zijn gewoon skills, maar dan heb je alleen nog wat aan die IGLA / Stinger als je een noob tegenkomt die voor de eerste keer vliegt :S
Juist, graag de volgende 2 wijzigingen:

- Mogelijkheid om vliegtuigen neer te halen
- Zaklampen weg of afzwakken

Gisteren zat ik in een MCOM, net gearmd. Zat ik daar met 2 teammates, allebei met een fucked up tactical light aan. Ten eerste zagen ze ons dus van 12 km afstand zitten. Ten tweede zag ik geen flikker omdat ze hele tijd naar me "keken". Kwam 1 mannetje binnen huppelen en kon ons zo afschieten. En dan te bedenken dat het klaarlichte dag is in een of andere woestijn. Als er mannetje op 200meter van me afstaat word ik nog verblind. Het gaat echt nergens over die tactical light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 16:48

H3llSiNG

Meh.

Ook een optie is om de taclight standaard uit te zetten. En hij in buitenlocaties minder fel is.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlefield 2143 hinted at with Easter Egg

DICE is known for including various Easter Eggs on maps, especially little, vague ones to tease upcoming games. For instance, back in 2006 they included some Easter Eggs in Battlefield 2: Euro Forces and Armored Fury map packs, which hinted at a new title called “2142″ — way before Battlefield 2142 was officially announced.

If we are to follow the same logic this time, a sequel to Battlefield 2142 is very possible, as an Easter Egg on Wake Island shows the number “2143″. We don’t think that’s a coincidence, in fact, it might just be the very first hint at Battlefield 2143.

Thanks to Sammy for the awesome tip!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nEK6x.jpg

http://bf3blog.com/2011/12/battlefield-2143/

Heb zelf 2142 niet gespeeld, dus klinkt interessant voor mij. Zal wel een aparte game a la 1943 worden, aangezien ander tijdperk.

(bweh, al een week of 2 bf3 niet kunnen spelen :-()

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 18:56
Is er iemand die goed kan vliegen in de attack choppers en mij even kan helpen met de Air Warfare ribbon? Laatste die ik nog moet. :)

- PS3

[ Voor 3% gewijzigd door Erulezz op 18-12-2011 16:27 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mivadebe
Erulezz schreef op zondag 18 december 2011 @ 16:27:
Is er iemand die goed kan vliegen in de attack choppers en mij even kan helpen met de Air Warfare ribbon? Laatste die ik nog moet. :)

- PS3
Voeg mij maar toe

'mivadebe'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 16:39
Die tactical lights irriteren mij ook mateloos. Soms word je vanaf 25 meter beschenen en ben je verblind. Vind ik wat overdreven maar kan ik mee leven.
Vandaag was ik goed bezig met iemand in een attack chopper en inderdaad kwam een !@#$ van ons eigen team even tegen ons aan vliegen. Wij allebei dood natuurlijk. Moeten ze even zo instellen dat de vlieger zelf ook overlijdt. Of dat alleen degene die tegen een team maat aanvliegt dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Die frag rounds slaan echt nergens op. De hele tijd dood door die belqchelijke splashdamage. Zoveel splashdamage heeft een tqnk niet eens meer

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren even wat mijn KD omlaag gehaald om wat betere jet attachements te krijgen, nou ik kan je melden dat dit verspilde moeite en tijd was.
De Heat seakers heb je onderhand geen zak aan omdat je gewoonweg te snel vliegt (ook bij gas terug vliegen) en de lock te lang duurt! en als ie dan lockt schiet ie maar 1 raket af ipv 2! ook werken mijn flares nooit....
Tevens lijkt het bij een ander korter te duren voor een lock met heat seakers hoe kan dit???
Machine gun volledig leeg geschoten op een Jet en vervolgens krijg je disabled.
Als ik 3 keer geraakt word ben ik meteen naar de klote.
Ik ben maar even gestopt met vliegen werd er alleen maar ZIEKER van!!

Ik had youtube alweer even geraadpleegd tutorial voor Jets maarja daar wordt je ook niet veel wijzer van.
En nee het ligt niet aan mijn engels :)

Heeft iemand toevallig wat tip en tricks ik heb nu totaal 4 of 5 kills met de Jets en datvind ik te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-10 13:21

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Oefenen, oefenen, oefenen.

Dat het locken bij sommigen langer duurt komt door de Stealth optie.
Daarnaast kan je niet meer gelocked worden als je vlak boven de grond vliegt (althans, zo werkt het met een heli).
Heatseakers werken prima, de meerderheid van de spelers vliegt namelijk zo langzaam mogelijk met de jets om gronddoelen en heli's goed te kunnen aanvallen.

@Cheiron
Ik wordt ook scheitziek van de USAS. Zeker op de kleinere kaarten wordt je 9 van de 10 x met zo'n ding afgeschoten. Het wapen zelf is prima, maar die fragrounds zorgen er voor dat ook mis schieten een one hit kill is, volgens mij.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

AllSeeyinEye schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:05:
@Cheiron
Ik wordt ook scheitziek van de USAS. Zeker op de kleinere kaarten wordt je 9 van de 10 x met zo'n ding afgeschoten. Het wapen zelf is prima, maar die fragrounds zorgen er voor dat ook mis schieten een one hit kill is, volgens mij.
is dat iets nieuws? voor de release (in beta tijd) was die usas met explosive rounds compleet nutteloos; 4-5 hits voor een kill

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Daarnaast kan je niet meer gelocked worden als je vlak boven de grond vliegt (althans, zo werkt het met een heli).
[...]
Kun je dat misschien toelichten? Ik ben over het algemeen wel goed met laag vliegen met choppers (onder de 15 meter vliegen vind ik geen probleem. Ik kan makkelijk zat vlaggen mee capturen en mensen oppikken (bij het water of op het land), maar heb nog steeds vaak dat ik veel gelocked wordt. Ik heb bij zowel gunner als pilot de Stealth optie aan staan en gebruik flares, maar zij kunnen toch vaak net iets sneller schieten. Dus als ik iets kan doen (bv laag vliegen) om helemaal geen lock te krijgen dan zou dat wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Lager vliegen helpt dan wel, als je het terrein goed gebruikt; uit het zicht = lock ( redelijk snel) weg
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:56:
en als ie dan lockt schiet ie maar 1 raket af ipv 2! ook werken mijn flares nooit....
Je schiet ook niet automatisch 2 af, en waarschijnlijk gooi je te vroeg je flares uit

[ Voor 59% gewijzigd door johan bos op 19-12-2011 10:20 ]

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:50:
Die frag rounds slaan echt nergens op. De hele tijd dood door die belqchelijke splashdamage. Zoveel splashdamage heeft een tqnk niet eens meer
Hahaha ik word niet alleen gek van de USAS maar ook de DAO precies zelfde principe. Als ik elke keer genaait word dan verander ik gewoon ff van klasse en pak die gasten met hun eigen geintjes. Moet je zien hoe snel het USAS gezeik is afgelopen.
@Cheiron
Ligt eraan wat je speelt, als ik Hardcore speel is missen ook 95% schade bij de eerst volgende keer mol ik een nieuwe tegenstander maar door de splash ga de eerste ook kapot. Bij Hardcore is wel 1 shot 1 kill of meer kills haha. Bij Softcore merk ik dat je minimaal 2 keer moet raken. De eerste keer is de schade die je veroorzaakt ongeveer 80% tot 90% enkel krijg ik een headshot en dan is het 1 shot 1 kill.

Het nadeel van de USAS is gewoon dat ie heel snel achterelkaar kan schieten en het reloaden gaat ook snel.
johan bos schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:13:
Je schiet ook niet automatisch 2 af, en waarschijnlijk gooi je te vroeg je flares uit
Met de flares heb je gelijk maarja ik probeer het steeds langer uit te stellen. Gekke is dat het zeer willekeurig is de ene keer schiet ie er 2 af en dan weer 1.... Bij de heli heb ik er geen last van.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-10 17:21
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:56:
Tevens lijkt het bij een ander korter te duren voor een lock met heat seakers hoe kan dit???
Machine gun volledig leeg geschoten op een Jet en vervolgens krijg je disabled.
Zoals gezegd speelt Stealth hier een rol in en bovendien hebben sommige spelers (lees ondergetekende) Beam Scanning aanstaan waarmee je bliksemsnel kan locken. Als je daadwerkelijk een volledige machine gun hebt leeggeschoten EN geraakt dan is die gewoon lekker destroyed, dus je aim heeft wat werk nodig dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zezke schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:13:
[...]

Zoals gezegd speelt Stealth hier een rol in en bovendien hebben sommige spelers (lees ondergetekende) Beam Scanning aanstaan waarmee je bliksemsnel kan locken. Als je daadwerkelijk een volledige machine gun hebt leeggeschoten EN geraakt dan is die gewoon lekker destroyed, dus je aim heeft wat werk nodig dunkt me.
Ja klopt niet alle kogel zullen raak zijn, maar zeker wel 6 tot 10 hits. 3 tot 4 hits op mijn Jet is al genoeg om mij dood te krijgen. Mijn Aim met een jet is zeker niet 100% en niet zeer nauwkeurig te noemen :'( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-10 17:21
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:32:
[...]

Ja klopt niet alle kogel zullen raak zijn, maar zeker wel 6 tot 10 hits. 3 tot 4 hits op mijn Jet is al genoeg om mij dood te krijgen. Mijn Aim met een jet is zeker niet 100% en niet zeer nauwkeurig te noemen :'( :)
Het hangt er ook van af waar je de vijand raakt: vleugels doen weinig schade maar de hull is dan weer destructief. Gewoon er recht achter sluipen, mikken op de engine en het vuur openen laat ze meestal geen kans meer om weg te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip gaan we toch eens proberen om er achter te komen, meestal kom ik van voren of de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Interessante statistieken om te zien :-) http://symthic.com/?s=bf3&sb=timetokill

Gebaseerd op de time-to-kill (heb hier 10 meter afstand voor genomen) steekt naast de 870 shotgun de FAMAS er met kop en schouders bovenuit.. ook de AEK971 en de PKP (LMG) doen het erg goed. Cijfers staan voor de tijd die nodig is in miliseconden om een kill te maken.

All 10 m 
870MCS 22
FAMAS 192
AEK-971 213
PKP 214
PP-19 225
F2000 225
93R 226
M16A4 237
KH2002 237
M249 237
M16A3 237
M4 238
M4A1 238
USAS-12 241
A-91 244
M39EMR 244
SVD 245
MK11 245
QBU-88 245
M27 IAR 252
M416 253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan de USAS zo beroerd zijn. Dit is ook een shotgun en schiet sneller dan een 870MCS naar mijn mening. Famas had ik al verwacht die is zo gruwelijk snel en fijn!

Ik denk dat je de gegevens nog eens moet bekijken 870MCS klopt niet ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 13-10 22:15
IK heb gister ook een lange tijd geprobeerd, een kill te krijgen met een jet, of in ieder geval, wat punten te vergaren, zodat ik heat seekers vrij speel, maar ik krijg er maar 20 punten bij, na 1 uur spelen, voor het spotten van vliegtuigen. Ik moet nog 100 punten naar heat seekers toe, maar geen idee hoe ik voorheen die punten heb gehaald, want ik haal dus bijna geen punten.

Iemand tips ?

Ik heb al een paar keer een andere jet de volle laag gegeven, maar down gaat ze nooit zo lijkt het.
En met je jet op de grond iets raken met je gun, lijkt ook niet mogelijk (voor mij dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:08:
IK heb gister ook een lange tijd geprobeerd, een kill te krijgen met een jet, of in ieder geval, wat punten te vergaren, zodat ik heat seekers vrij speel, maar ik krijg er maar 20 punten bij, na 1 uur spelen, voor het spotten van vliegtuigen. Ik moet nog 100 punten naar heat seekers toe, maar geen idee hoe ik voorheen die punten heb gehaald, want ik haal dus bijna geen punten.

Iemand tips ?

Ik heb al een paar keer een andere jet de volle laag gegeven, maar down gaat ze nooit zo lijkt het.
En met je jet op de grond iets raken met je gun, lijkt ook niet mogelijk (voor mij dan)
Ik voel met je mee hahaha, wat je eventueel zou kunnen doen is eerst een paar mijnen neerleggen op een drukke voertuig plek en dan gewoon maar rondjes vliegen in je Jet. Omdat je in de jet zit krijg je Jet punten zodra iemand over je mijn heen rijdt en doodgaat of disabled.

Ik weet niet zeker of dit nog steeds werkt. Ik heb het zelf niet geprobeerd ik wil graag upgraden door andere jets of heli uit de lucht te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Verwacht nu niet meteen wonderen van die heat-seekers, main gun is meestal gemakkelijker. Als je probeert te locken verraad je jezelf, waardoor de ander meteen maatregelen neemt in combi met flares.

[ Voor 5% gewijzigd door johan bos op 19-12-2011 13:41 ]

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Is het einde van de co-op missie 11th hour buggy, of doe ik het weer/ nog steeds fout:
Gisteren speel ik de missie tot aan het einde. Ik loop de laatste deur door en krijg een "X" in beeld. Ik druk meteen op X (razendsnel al zeg ik het zelf), en toch gaat alles compleet fout en krijgt mijn teamgenoot niet eens meer zijn quick time event te zien.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Beide moeten wat indrukken, grote kans dat hij dus wat fout deed. De 1 moet wegduiken, de ander schieten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net eens de Support klasse geprobeerd, maar wat een prutswapens zijn dat zeg...
Met m'n bipodje liggend geen probleem, maar staand, zelfs met holographic site, schiet het voor geen meter...
Heb wel de LMG & Resupply ribbon, dus ik kan weer fijn naar de Assault/Engineer klasse.

Alle potjes verloren vandaag, teams van niks.
Paar keer de mcoms gearmd, maar he-le-maal niemand om me te helpen.
Iedereen zat in de main base te bridgen of zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
SinergyX schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:11:
Beide moeten wat indrukken, grote kans dat hij dus wat fout deed. De 1 moet wegduiken, de ander schieten.
Wat ik mij herinner is dat eerst de eerste persoon iets moet doen, en als dat goed gaat, dan de tweede persoon. Nu zag ik het meteen fout gaan na mijn "actie".

Nou ja, snel nnog eens proberen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:30:
Met m'n bipodje liggend geen probleem, maar staand, zelfs met holographic site, schiet het voor geen meter...
Heb wel de LMG & Resupply ribbon, dus ik kan weer fijn naar de Assault/Engineer klasse.

Ben je vanavond online tegen een uurtje of half 10?? Dan kunnen we wel een paar potjes spelen heb namelijk de rush winner ribbons nodig voor mijn medal. Dus ik doe extra mijn best hahaha

OMG sommige mensen hebben zoveel SPM hoe komen ze daaraan? Brengt rush meer punten op ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rustig doorspelen en als je een Grip krijgt moet je die meteen erop zetten.

Overigens kun je met burst prima mensen hitten, je moet alleen wel rustig mikken. Je moet alleen niet mensen op 200m afstand willen raken, want dat doe je niet effe (pas na lang oefenen kun je dat wel). Guns hebben heftige recoil dus daar moet je op letten, maar als je niet teveel weel blijven schieten dan gaat het prima.

Overigens kun je op hele korte range (minder dan 10 meter) een heleboel mensen killen als je gewoon de vinger op de trigger houd en door blijft gaan. Eerst schiet ie hard omhoog, maar daarna stabiliseerd ie en kun je gewoon door blijven vlammen. Heb zo aardig wat squad-wipe-ribbons gehaald. Je moet er dus gewoon rekening mee houden dat het zware guns zijn met grote ammo en niet als een assault of sniper willen gebruiken.
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:08:
[...]

Ben je vanavond online tegen een uurtje of half 10?? Dan kunnen we wel een paar potjes spelen heb namelijk de rush winner ribbons nodig voor mijn medal. Dus ik doe extra mijn best hahaha

OMG sommige mensen hebben zoveel SPM hoe komen ze daaraan? Brengt rush meer punten op ofzo?
Tja, mijne is nu 579 en dat is al een tijd rond die score. Ik haal echt enorm veel punten door gewoon mensen af te schieten. Objectives armen/defenden leverd ook wel wat op, maar ik speel heel aanvallend. Mijn K/D ligt nu rond de 1.7 en stijgt nu geleidelijk. Hij is niet gigantisch hoog, maar ik heb dan ook meestal periodes dat ik echt super lekker ga (7 kills achter elkaar) gevolgd door een aantal deaths zonder mensen te killen.

Lekker je squad meehelpen doet het ook altijd goed. Healen en ammo geven kan je zo wat punten extra opleveren. Ik denk dat ik bij elkaar 3/4 uit kills haal, 1/8 uit teampunten en 1/8 uit objectives. Doorgaans levert mij het zitten in voertuigen de minste punten op (al gaat het soms met tanks wel weer goed). Choppers en vliegtuigen gaan maar heel sporadisch lekker en lone-wolf spelen is ook meestal killing voor je K/D. Samen spelen met een paar mensen die je kunt zorgt er automatisch ook voor dat je team het beter doet waardoor je niet telkens in je rug wordt gepakt. Ook niet te snel een straat over steken wil ook nog wel eens een death vermijden. En als je een death vermeden hebt hoef je ook niet op een spawn te wachten of een pokke-eind naar de combatzone te lopen.

Staar je niet blind op hoge K/D W/L of SPM. Als je lekkere potjes speelt met lage scores geeft dat meer voldoening, dan een hoge score en helemaal niet lekker kunnen spelen of in je spel komen.

[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 19-12-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Sommige LMG's zijn ook wat overdreven 'recoil happy'. M249 en de M240B zijn nog redelijk te doen, maar de PKP en de RPK vind ik echt 10x niets. M27 is 1 van de 'assault achtige' wapens, minder kogels maar iets vriendelijker op lange afstanden.

Zag er B2K ook 2 nieuwe guns had, mogelijk dat die nog iets beter zijn. Heb 2 potjes B2K gespeeld en sindsdien de game al niet meer aangeraakt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitsThatByte.nl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:37

BitsThatByte.nl

Bedrijfsaccount bitsthatbyte.nl
Moulin30 schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:56:
en als ie dan lockt schiet ie maar 1 raket af ipv 2! ook werken mijn flares nooit....
1 raket per keer klikken. 2x klikken -> 2 raketten :)

Flares moet je pas gebruiken als het incoming missile-piepje hoort. De stinger kan echter sneller locken en een 2e raket afvuren dan de flares kunnen reloaden.
Veel low lvl piloten vuren de flares af zodra er LOCK in het scherm knippert. Een stinger zal daarna snel weer locken en de raket heeft je bereikt nog voor je weer nieuwe flares kan afvuren.

Zijn er nog Tweakers die een plekje vrij hebben in een team? Ik heb het een beetje gehad een one-man-army te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door BitsThatByte.nl op 19-12-2011 17:46 . Reden: Quote gemaakt, team request toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitsThatByte.nl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:37

BitsThatByte.nl

Bedrijfsaccount bitsthatbyte.nl
SinergyX schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:40:
[...]
Zag er B2K ook 2 nieuwe guns had, mogelijk dat die nog iets beter zijn. Heb 2 potjes B2K gespeeld en sindsdien de game al niet meer aangeraakt :P
Ik heb zowel de QBB-95 als de MG36 al vrijgespeeld. Beide komen met een 12x scope. De QBB heeft een bipod die niet uitgeklapt hoeft te worden. Heeeeel handig om achter lage objecten te staan, super snel je wapen op pootjes zetten en maaien maar!
De MG36 heeft een bug. Je loopt en richt alsof je het wapen boven je hoofd houd, incl getekende armen. Het lijkt op een soort rambo actie. Is niet mee te spelen en heb 'm niet meer gebruikt. QBB for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:08:
[...]

Dan ben ik er ja ;)
Stuur maar een pb via de ps3 een 20 minuten voordat je begint, dan kan ik mijn potje afmaken :)
Wel normaal toch, geen hardcore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Tellen punten uit de frogfoot op caspian border rush niet mee voor jet punten? Heb net 2 kills mee gemaakt, maar 0 punten erbij voor jets..

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 ... 24 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.