dvdkiwi schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:16:
[...]
Stomme kut
spelers bedoel je.
Het spel kan daar niks aan doen.
@Fatal Mind:
Ik vind de nieuwe mappen een leuke afwisseling.
In het begin had mijn KD er ook last van, maar nu speel ik gewoon wat voorzichtiger als ik weet dat ik de map niet zo goed ken, en dat heeft positief effect.
Af en toe een potje op een nieuwe map vind ik leuk zat, ik speel niet op een "nieuwe mappen server".
Ik vind bv Metro, Seine Crossing en Grand Bazar erg leuke rush mappen, maar ook Strike at Karkand.
Daarom doe ik altijd willekeurige quick match, dan weet ik zeker dat vrijwel alle mappen (oud en nieuw) een keer voorbijkomen.
Was ik op 2 dagen qua K/D van 0.85 naar 0.82 gegaan, nu sta ik weer op 0.85... goeie dag gehad

Ja en nee, een hoop gezeik word veroorzaakt door de spelers, dit is altijd mogelijk, maar een groot deel van de irritaties komt ook door het spel zelf, sommige bugs, en daaruit komende acties zijn soms nog erger als ventjes die er geen aars van snappen. Neem nu bijvoorbeeld dat een jet in m'n heli crasht, kan gebeuren, ik geef toe dat ik ze ook niet altijd kan ontwijken, maar je heb er uiteraard ook die er gewoon op mikken. Dus op het moment dat hij z'n kamikaze run in mij doet, pleeg ik op wonderbaarlijke wijze zelfmoord, en hij heeft mij vermoord... Slaat nergens op, maar irriteert me mateloos, zo zijn er wel meer dingen te verzinnen natuurlijk.
Betreffende de maps, ik ken de maps ( zowel oud, als de nieuwe ) op m'n duimpje, ik weet elk gangetje, en elk gaatje te vinden. Maar het probleem wat ik persoonlijk veel op de nieuwe maps tegen kom, ik campers, zij het in de vorm van engineer of sniper. En voor mij verzieken hun het spel, dat is vaak de reden waarom het team waar je in speelt verliest, en het levert ook de meeste irritatie op tijdens het doodgaan, weer dood door het ventje wat je net ook al 3x heeft geraped...
Je komt maar erg weinig recons tegen wat dat betreft, die gewoon een 4x scope op hun sniper zetten ,en gewoon sociaal gaan rondlopen. Dat levert veel meer ( qua teamplay ) dan een beetje zwakzinnig in een hoekje zitten wachten tot er een ventje langsloopt..