Verwijderd

scorpie schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:31:
jup, sorry had ik er wel even bij moeten zeggen ja ;p
Vreemd, maarja hij gaf mij ook niet aan dat ik B2K kon downloaden ik ben gewoon ingame naar de store gegaan en daar de download gemaakt. Heb trouwens ook LM edition. Ik zag trouwens afgelopen weekend bij ons in de Intertoys en Bart smit gewoon LM editions in de winkel liggen.

Bart Smit en Intertoys Arnhem - kronenburg voor de liefhebber die niet voor B2K wilt betalen hahaha
Noq schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:32:
[...]

Hij speelt al B2K een week, dus dan zal het wel zo zijn :P
Ben je nog vaak on? Heb wel eens zin in die potjes Rush!
Hahaha ik heb slaap en niet goed gelezen haha pff

Ja elke dag eigenlijk haha vanavond ook weer maar ik weet nog niet hoelaat. Rush is wel leuk ja.
Komt goed man ik heb binnenkort ook kerst vakantie dus dat worden lange avonden en nachten gamen! :z :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 14:39 ]

Verwijderd

Ik denk dat ik binnenkort een Xbox of een 2e PS3 ga kopen en op mijn werk neerzet. Kan ik de hele dag door gamen hahaha. We hebben hier nog een leuke HD beamer en een LED scherm die ik wel kan gebruiken hahaha

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 18:21

scorpie

Supra Addict

Aaargh, zo vervelend he.. wil ik op een rustige server een beetje oefenen met vliegtuigen en alles, en ondertussen wat punten proberen binnen te harken.. maar het vervelende is dus dat ik geen enkele server inkom met weinig volk.. allemaal "cannot connect" onzin.. :(

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Moet je eens savond proberen tegen een uurtje of 10. Server browser openen en Gulf of Oman selecteren en dan servers met 10 man joinen, daar kan je wel wat punten halen.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

scorpie schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:06:
Aaargh, zo vervelend he.. wil ik op een rustige server een beetje oefenen met vliegtuigen en alles, en ondertussen wat punten proberen binnen te harken.. maar het vervelende is dus dat ik geen enkele server inkom met weinig volk.. allemaal "cannot connect" onzin.. :(
ik weet niet hoe heden dag werkt; maar bij bepaalde patchnotes heb ik gelezen over private servers. mogelijk biedt dat een uitkomst?

maar tip met vliegen;
- ga neit doelloos rondjes om elkaar heen draaien; neem afstand en doe een nieuwe run
- vliegtuigen zijn met machine-gun relatief easy targets; heatseakers zijn leuk, maar weinig kans op kill
- rocket-pods zijn ideaal om zowel lucht/grond te bedienen
- brandblusser is voor mij een eis; werkt beter dan flares en ook als last-resort te gebruiken
- let goed op je mini-map om zicht op tegenstanders te houden
- baas; jump uit jouw jet boven enemy airstrip, en jat hun vliegtuig *O*

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

himlims_ schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:12:
[...]
ik weet niet hoe heden dag werkt; maar bij bepaalde patchnotes heb ik gelezen over private servers. mogelijk biedt dat een uitkomst?

maar tip met vliegen;
- ga neit doelloos rondjes om elkaar heen draaien; neem afstand en doe een nieuwe run
- vliegtuigen zijn met machine-gun relatief easy targets; heatseakers zijn leuk, maar weinig kans op kill
- rocket-pods zijn ideaal om zowel lucht/grond te bedienen
- brandblusser is voor mij een eis; werkt beter dan flares en ook als last-resort te gebruiken
- let goed op je mini-map om zicht op tegenstanders te houden
- baas; jump uit jouw jet boven enemy airstrip, en jat hun vliegtuig *O*
Dat laatste is het moeilijkst: op vrijwel alle maps zit je dan buiten de grensgebieden en heb je dus nog maar 10 seconden totdat je zelfmoord doet. Dat moet je precies timen, en dan nog moet je geluk hebben dat er net niet een enemy in spawnt. :)

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
lees even de modbreak paar posts terug

[ Voor 91% gewijzigd door Sn0wblind op 15-12-2011 18:03 ]

[ Voor 89% gewijzigd door Sn0wblind op 15-12-2011 18:03 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

[ Voor 105% gewijzigd door Sn0wblind op 15-12-2011 18:03 ]

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

[ Voor 90% gewijzigd door Sn0wblind op 15-12-2011 18:03 ]

Get your Physical Warfare Pack at no extra charge today on PlayStation 3!

Today, you can download the Physical Warfare Pack for Battlefield 3 on PlayStation 3. As promised earlier, this pack is now available at no extra charge on the PlayStation Store for all players.

Physical Warfare Pack grants you instant access to the powerful DAO-12 shotgun, if you haven’t unlocked it already. It also features custom flechette ammo for the DAO-12, a flash suppressor for the SKS sniper rifle, plus the Type 88 Light Machine Gun.

This pack was previously only available as an exclusive pre-order item. Now we are making this available to all Battlefield 3 players at no extra charge. PlayStation 3 players can get it today, while PC and Xbox 360 players will be able to get it at a later date. We will let you know as soon as it is available on all formats.

Now go grab your new hardware and take them to the battlefield!
http://blogs.battlefield....l-warfare-pack-today.aspx

Enkel de T88 lmg spreekt me enigzins aan.

Verwijderd

Shit man heb me toch een last van server van DICE waar ze zeggen dat het Gulf of Oman is en vervolgens kom je terecht in Seine crossing en kan je niets meer doen???
Als het goed is unlock je die guns toch al wel ingame, maar die attachments waren vooralsnog niet beschikbaar?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:45:
[...]

Als het goed is unlock je die guns toch al wel ingame, maar die attachments waren vooralsnog niet beschikbaar?
Attachements idd niet, maar volgens mij was de T88 ook niet normaal te unlocken. Dat is dus het enige wat echt nieuw is voor degenen zonder physical warfare.

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 17:26
Is die warfare pack alleen vandaag de krijgen voor PSN? Zo ja dan is het lekker geregeld want de PSN store ligt er sinds 17:00 uit tot 03:00 vannacht.

Of is het vanaf vandaag te downloaden?

Verwijderd

Geen idee maar ik wordt wel klote ziek van DICE!! Ik kom steeds binnen op een server die nog geen 1 minuut later overschakelt naar een andere map
Conundrum51 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:44:
Is die warfare pack alleen vandaag de krijgen voor PSN? Zo ja dan is het lekker geregeld want de PSN store ligt er sinds 17:00 uit tot 03:00 vannacht.

Of is het vanaf vandaag te downloaden?
Leuk en aardig ik heb in de store gekeken en er nog niets beschikbaar....misschien in de daadwerkelijk PS store???? ingame in iedergeval niets

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 20:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:12:
Geen idee maar ik wordt wel klote ziek van DICE!! Ik kom steeds binnen op een server die nog geen 1 minuut later overschakelt naar een andere map

[...]
Als je per se een hele ronde op een bepaalde map wil spelen is het joinen van een server waar die map al bezig niet het handigst. :) beter zoek je een server waar de volgende map in de roulatie 'jouw' map is. Zichtbaar in server detailscherm...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:54:
[...]

Als je per se een hele ronde op een bepaalde map wil spelen is het joinen van een server waar die map al bezig niet het handigst. :) beter zoek je een server waar de volgende map in de roulatie 'jouw' map is. Zichtbaar in server detailscherm...
Dat is een mogelijkheid maar dat heb ik dus ook al geprobeerd en kom dan op bijv. seine crossing en ik kan dan niets meer? Nouu ja gaan we maar gewoon via server browser opzoek.

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 16:46

Licko

ZVDK

Heerlijk potje net (mijn beste tot nu toe :P) wel verloren helaas. Tijdje als gunner bij Spollie gezeten en flink wat gasten neer gemaaid. Beetje teamwork doet wonderen _/-\o_

http://battlelog.battlefi...how/14060521/2/182061536/

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:19:
[...]
Dat is een mogelijkheid maar dat heb ik dus ook al geprobeerd en kom dan op bijv. seine crossing en ik kan dan niets meer? Nouu ja gaan we maar gewoon via server browser opzoek.
Veel Seine Crossing maps waren bugged vanavond. Als je via de server browser in die map terecht kwam, dan was de timer al weg maar kon je je niet bewegen. Een keer of 6 meegemaakt vanavond.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 18:16
Zijn er nog meer mensen die bij Oman niet op het dek kunnen komen als je in ruim spawnt van het vliegdekschip? Er lijken wel ladders te missen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Dynamix schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:43:
[...]

Yep, die heli had het goed bekeken. Ik kreeg mijn lock net niet voor de heli achter het gebouw verdween...

Communicatie is zeker handig! Je moet weten waar en wat er gelaserd wordt, zodat de rijder snel kan reageren en dus kan locken. Cheiron en ik hebben van de week heerlijk lopen ownen met een tank. Mijn rol was laseren en repairen, terwijl Cheiron de nodige voertuigen liet ontploffen 8)

Check: http://battlelog.battlefi...how/12809768/4/217019121/
Dit was het rondje dat we nog net op het einde dood gingen of niet? Werkelijk in de laatste 10 seconden. Als je als Tangbestuurd + gunner/citv/repairder een beetje op elkaar ingespeeld bent kun je allebei dikke punten scoren en makkelijk een hele tijd blijven leven.

Op Noshar hadden we ook zo een ronde geloof ik.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net paar goede potjes gehad met Mario. K/D en W/L ratio zijn gestegen. Ook de famas gehaald, die iron scope is kut maar vond het zeker geen probleem om de rds te bereiken. Nu alweer op op 85 kills met een kills/min van 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond ff een paar rare potjes conquest gespeeld met Mark-A weer ff at punten behaald voor mijn Jet en Heli.

Het viel op dat ik andere stemmen harder hoor dan de stem van een PSvriend....
Ik hoorde Mark-A haast niet en konden helaas niet communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister wat heerlijke potjes gespeelt met exactor en MvdK92 communicatie was 100x beter als anders met 6 man !!
http://battlelog.battlefi...how/14110474/2/352487550/
http://battlelog.battlefi...how/14105825/2/352487550/
http://battlelog.battlefi...how/14101838/2/352487550/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister Mortar vrijgespeeld... wat een waardeloos dingeske zeg..valt me tegen.

Wel paar leuke potjes gespeeld met Moulin..lekker tankwhoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:50:

doe je toch iets fout had een keer 11 kills op rij met dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Mortar icm MAV is een mooie combo. Niet vergeten dat je moet predicten waar de vijand naartoe gaat. Tanks hebben vaak niet door dat er een mortar, shells op zn dakkie aan het droppen is :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27

dan doe je echt wat fout inderdaad, je moet wel iets hebben om mee te spotten en op de drukke punten ''drop em like it's hot'' :p, gelukkig had ik een paar teammates die veelvuldig zaten te spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ontbrak het mij inderdaad wel aan :S. Zal 'm nog wel eens proberen straks ...nog maar 9 uur dan mag ik weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark, wij zullen vanavond wel even aanklooien na "The Voice" hahaha dan neem ik wel een MAV en dan ga jij lekker Mortarren in een Hardcore rush map hahahaa

Misschien kan iemand mijn vertellen of een MAV werkt als hij gewoon op een dak stil ligt. Ik kreeg namelijk spot punten etc toen ik niet eens de MAv bestuurde...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die niet hebben hebben ge pre-ordered en nog de gewone maps spelen?
Volgens mij speelt bijna iedereen alleen nog maar B2K. Xbox 360 btw

[ Voor 3% gewijzigd door Captain Obvious op 16-12-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen TVOH voor mij, vrouw is weg :D. Maar ik hou je eraan.

Trouwens, is dat CITV gebeuren nu inderdaad uit de game, of gewoon niet meer zichtbaar in BattleLog? Heb sinds gisteren ook thermal vision en dat scheelt toch erg veel in de effectiviteit van de tank ben ik al achter. Wil daarom ook graag tank helemaal vrijspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik gebruik nog steeds CITV, zonder problemen. De nodige choppers hebben al het loodje moeten leggen (PS3 btw).

Als het goed is werkt de MAV ook, al bestuur je hem niet. Was volgens mij paar pagina's geleden gezegd.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Captain Obvious schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:18:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die niet hebben hebben ge pre-ordered en nog de gewone maps spelen?
Volgens mij speelt bijna iedereen alleen nog maar B2K. Xbox 360 btw
Aangezien de meesten uit mijn friendlist ook gewoon de LE hebben gekocht speel je die maps toch al bijna gratis. Dus lijkt het erop alsof daar meer mensen mee spelen. Maar vind je ze niet de moeite om te halen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:19:
Geen TVOH voor mij, vrouw is weg :D. Maar ik hou je eraan.

Trouwens, is dat CITV gebeuren nu inderdaad uit de game, of gewoon niet meer zichtbaar in BattleLog? Heb sinds gisteren ook thermal vision en dat scheelt toch erg veel in de effectiviteit van de tank ben ik al achter. Wil daarom ook graag tank helemaal vrijspelen
Hahaha ik weet dat de vrouw nog een taart moet bakken voor zondag, wie weet gaat ze deze vanavond wel voorbereiden.

Maar ik moet zeggen dat ik altijd Thermal vision, Guided shell en CITV als attachements heb bij de tank.
Dit geeft zoveel mogelijkheden (als de CITV wordt gebruikt) ff heli uit de lucht schieten en je bent weer veilig met je tank althans als je een engi met repair torch in je tank hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan dit:

Je zit alleen in je tank.

Je switcht naar CITV , paint een heli, terug naar driver, guided shell, splut: weg heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:49:
Kan dit:

Je zit alleen in je tank.

Je switcht naar CITV , paint een heli, terug naar driver, guided shell, splut: weg heli.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
De lock vervalt dan helaas, zou wel mooi zijn geweest!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nou het nadeel van die CITV je kan deze optie alleen gebruiken als je met maten speelt de meeste gasten gaan je tank in en zodra ze zien dat ze niets kunnen killen gaan ze meteen uit de tank en jij hebt geen CITV spotter meer.

Caspian, Firestorm en Oman groot zijn super maps voor CITV

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Martinspire schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:26:
[...]

Aangezien de meesten uit mijn friendlist ook gewoon de LE hebben gekocht speel je die maps toch al bijna gratis. Dus lijkt het erop alsof daar meer mensen mee spelen. Maar vind je ze niet de moeite om te halen dan?
Kun je gewoon meespelen op de B2K maps als je in een squad zit met mensen die wel LE hebben of wat bedoel je nu? Als dit waar is zou wel tof zijn. Ben nog aan het twijfelen, want ik wilde misschien ook nog de season pass halen voor gears 3. Even afwegen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Snap die zin ook niet helemaal, maar je mag een DLC toch 2x verspreiden (voorheen 5x)?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Obvious schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:01:
[...]

Kun je gewoon meespelen op de B2K maps als je in een squad zit met mensen die wel LE hebben
No pay, no play

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:02:
Snap die zin ook niet helemaal, maar je mag een DLC toch 2x verspreiden (voorheen 5x)?
Is dat ook bij de PS3? Ik weet wel dat je met CoD DLC een kopie maken mogelijk was. Door gewoon in te loggen op een andere PS3 en dan opnieuw downloaden van de DLC.

Als ze dat toelaten vind ik dat behoorlijk dom!

8.000.000 verkochte LE = 8.000.000 gratis DLC

16.000.000 gratis DLC * 15€ = Dan lopen ze minimaal 240 miljoen euro mis......

Dit lijkt mij niet echt de bedoeling van EA en DICE

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik bedoelde de PS3 :)

[edit]
Zie o.a. http://thegamingaddiction...-devices-starting-nov-18/

Ik kon de link op Tweakes niet meer vinden

[ Voor 79% gewijzigd door aramdin op 16-12-2011 11:09 . Reden: extra link ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
misschien dat martinspire even kan reageren met hoe hij het bedoelde:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Obvious schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:11:
misschien dat martinspire even kan reageren met hoe hij het bedoelde:P
je moet die maps kopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Ik heb de nieuwe mappen nog niet geprobeerd.
Nu is het juist ideaal om alleen maar oude maps te spelen. Al die vogeltjes zijn druk bezig achievents ed te halen. Waardoor de oude maps alleen bevolkt is door lage rank spelers. Gisteren alleen maar rondes met mensen tussen rank 10-30. Kun je mooi oefenen met heli's en jets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:05:
Ik bedoelde de PS3 :)

[edit]
Zie o.a. http://thegamingaddiction...-devices-starting-nov-18/

Ik kon de link op Tweakes niet meer vinden
Heel raar, mmaar hoe wil je dat bewerkstelligen? Moet je dan als LE owner inloggen op de device van je maat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
vroeg me alleen af hoe hij de zin bedoelde dus..., heb je aandelen van EA ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door Captain Obvious op 16-12-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Obvious schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:17:
[...]

vroeg me alleen af hoe hij de zin bedoelde dus ga a.u.b weg als je niets fatsoenlijks toe te voegen hebt.
rot jij ff op ofzo ik zeg toch je moet zo kopen en dat is al ongeveer 150 x vermeld hier op het forum dus praat niet zo dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen willen alles gratis hebben stelletje knijperts

Relax Mario, laat lekker gaan. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:13:
[...]

Heel raar, mmaar hoe wil je dat bewerkstelligen? Moet je dan als LE owner inloggen op de device van je maat?
Jip, dit kan ook met andere aankopen die zijn gedaan in de PSN store (Killzone etc etc)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:20:
[...]

Jip, dit kan ook met andere aankopen die zijn gedaan in de PSN store (Killzone etc etc)
Dat deden we met Cod ook maar daar ging het helemaal fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huh? Wat was er onduidelijk aan mijn zin? Nee volgens mij kun je niet meespelen als ze in die mappen zitten, maar ik weet niet hoe het zit als ze in een server zitten met mixed playlist. Denk dat je dan een error krijgt dat je niet alle content hebt oid.

Maar waar het me dus om ging is dat er bij de launch veel games zijn verkocht met die Karkand erbij. Dus spelen ook de meeste mensen uit mijn friendslist die DLC (al dan niet in mixed playlists).

Anyways, wat houd je tegen om die maps te kopen? Vind je ze niet leuk genoeg, geeft het niet genoeg vernieuwing of heb je er geen geld voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18
DLC kan je gewoon opnieuw installeren op andere PS3's (of eigelijk, iedereen heeft de DLC gewoon in zijn patch zitten), de aankoop activeert enkel de DLC op je PSN. Dus zonder activatie op je PSN, heb je gewoon geen toegang.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Hey Mario NL, had je geen zin gister met ons te spelen :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:25:
Hey Mario NL, had je geen zin gister met ons te spelen :P?
had de keuze om met 4 teams mee te spelen ik zou zeggen kom een keer met mij meespelen speel met hele goeie en tactische mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:27:
[...]

had de keuze om met 4 teams mee te spelen ik zou zeggen kom een keer met mij meespelen speel met hele goeie en tactische mensen :P
:r hahaha :r ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik met bf3 en online gamen begon op x360 ongeveer 3 maand terug had ik iets van 5 vrienden die ik ook reallife kende nu iets van 60 vrienden waarvan er zowieso wel 10 tegelijk online zijn en allemaal spelen ze bf3 dus krijg invites voor het leven:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:18:
[...]

rot jij ff op ofzo ik zeg toch je moet zo kopen en dat is al ongeveer 150 x vermeld hier op het forum dus praat niet zo dom
rustig aan zeg, snap best dat ik ze moet kopen als ik ze zelf wil spelen, was er alleen benieuwd naar of ik toch in een squad kon met mensen die LE hebben zonder dat ik er de hele tijd gekicked wordt als er een B2K map voorbij komt op de server. Sorry als ik wat lomp heb gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:27:
[...]

Zeker weten. In weekend meer tijd om te spelen, dus sowieso gaan we paar potjes doen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:37:
[...]

Zeker weten. In weekend meer tijd om te spelen, dus sowieso gaan we paar potjes doen.. ;)
ja komt goed jonge ik ga vant weekend er ook tegenaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic: Ik zie dit zo vaak gebeuren mensen worden om niets boos en gaan redelijk snel door het lint, maarja dat is inherent aan een shooter forum volgens de insiders.

Ontopic: Wat is Conquest assualt een verrotte conquest soort zeg.

LOL

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Trauma van al die virtuele oorlogen ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Obvious schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:34:
[...]

rustig aan zeg, snap best dat ik ze moet kopen als ik ze zelf wil spelen, was er alleen benieuwd naar of ik toch in een squad kon met mensen die LE hebben zonder dat ik er de hele tijd gekicked wordt als er een B2K map voorbij komt op de server. Sorry als ik wat lomp heb gereageerd.
oke 8)7 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:40:
Trauma van al die virtuele oorlogen ;)
zit met me hoofd nog middenin een potje van gister was niet zo'n goeie vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
I feel your pain ;)

Gister de TV missile geprobeerd, ben er geen fan van. Guided missile is vele malen fijner in gebruik, locken, schieten, direct switchen naar gun en gaan! Veel effectiever

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:43:
I feel your pain ;)

Gister de TV missile geprobeerd, ben er geen fan van. Guided missile is vele malen fijner in gebruik, locken, schieten, direct switchen naar gun en gaan! Veel effectiever
YouTube: Loona - Vamos A La Playa (Official Video)
Deze clip BEKIJKEN kan helpen :P wat is AT Rocket eigenlijk daar moet iik 50 voor me assignment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Volgens mij gewoon kills met RPG/SMAW

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:48:
Volgens mij gewoon kills met RPG/SMAW
ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
NP.

Gisteren ook voor het eerst met de FAMAS gespeeld en ik snap waar al die heisa om is. Damn! Vuurt lekker snel en is ook nog krachtig, scopes vrijspelen is wel een must!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:50:
NP.

Gisteren ook voor het eerst met de FAMAS gespeeld en ik snap waar al die heisa om is. Damn! Vuurt lekker snel en is ook nog krachtig, scopes vrijspelen is wel een must!
Dat is echt een must maar ik kan je melden dat dat bij alle B2K wapens is!

MG36 is fout in de B2K mappen, bij de oude is ie wel goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Standaard een 12x ballistic scope erop slaat alleen nergens op

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat klopt, hadden ze standaard gewoon een rds kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Of niets :) Echter heb ik serieus nog iemand gezien die de scope gebruikte en...mij killde hahahah. Dus! Het heeft wel degelijk (beperkt) nut :D

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:14:
Of niets :) Echter heb ik serieus nog iemand gezien die de scope gebruikte en...mij killde hahahah. Dus! Het heeft wel degelijk (beperkt) nut :D
Of jij faalde gewoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zag gisteren in Caspian ook iemand die de scope gebruikte maar dan op een andere b2k wapen. Volgens mij de MG36 die is namelijk alleen te gebruiken in de oude mappen.

EDIT: Zo ik heb mezelf eens beloond met een kapsalon welke over 15 minuten wordt bezorgt.
Heb me een honger! :*)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Zou kunnen ;) Ik zag hem echt niet, was op Seine Crossing. Ik stond bovenaan de trap die uitkijkt op de brug waar de USA spawned. Hij lag naast de (vanuit mijn oogpunt) linker groene container en het was aan het einde van de game waarbij ik mn aandacht richtte op andere vijanden die naar A+B liepen. Dus hij had vrij spel...

I should've known better :F

Altijd leuk hoe teveel targets je in de war kunnen sturen. Moet ik die schieten of die? Of toch die? etc etc

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:22:
[...]

Zou kunnen ;) Ik zag hem echt niet, was op Seine Crossing. Ik stond bovenaan de trap die uitkijkt op de brug waar de USA spawned. Hij lag naast de (vanuit mijn oogpunt) linker groene container en het was aan het einde van de game waarbij ik mn aandacht richtte op andere vijanden die naar A+B liepen. Dus hij had vrij spel...

I should've known better :F

Altijd leuk hoe teveel targets je in de war kunnen sturen. Moet ik die schieten of die? Of toch die? etc etc
Heb ik ook zo vaak gister bijvoorbeeld ren ik een huis in ik zie meteen 3 man en ik aim op 1tje die mij niet zag maar werd beschoten door een ander ik schiet dus niet diegene die mij niet zag maar op diegene die mij schoot maar was natuurlijk te laat had gewoon 1tje moeten killen ging zowieso neer gebeurt zo vaak in het spel in de chaos :P vooral bij die nieuwe maps is het wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:26:
[...]

Heb ik ook zo vaak gister bijvoorbeeld ren ik een huis in ik zie meteen 3 man en ik aim op 1tje die mij niet zag maar werd beschoten door een ander ik schiet dus niet diegene die mij niet zag maar op diegene die mij schoot maar was natuurlijk te laat had gewoon 1tje moeten killen ging zowieso neer gebeurt zo vaak in het spel in de chaos :P vooral bij die nieuwe maps is het wennen
.............. Alsjeblieft. 'use them wisely' ;)

Maar inderdaad. Heel herkenbaar. Je focust je op een deel van het scherm, zit ergens anders iemand lopen, richt daar, maar dan komt er ergens anders weer iemand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Net zoals jij dus elke dag doet?

p.s. ik heb b2k nu ook ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:38:
[...]

haha beter dan kan ik jou vanavond dus even laten zien hoe battlefield gespeeld moet worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:38:
[...]

Shit yeah negro... that's all you had to say.

Of te wel. Goed bezig Def. Zie je vanavond dan wel verschijnen....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:39:
[...]

haha beter dan kan ik jou vanavond dus even laten zien hoe battlefield gespeeld moet worden ?
bhwhahahahahaha

wait wut..... :?
MRELynx schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:42:
[...]

Shit yeah negro... that's all you had to say.

Of te wel. Goed bezig Def. Zie je vanavond dan wel verschijnen....
Jij als negro mag mij als Surinamer een negro noemen :)

[ Voor 36% gewijzigd door CrankyGamerOG op 16-12-2011 12:44 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-09 09:30
Gister grappige kill met skid loader gemaakt, was 1 minuut in gevecht met iemand (assault denk ik) tot ik em onder reed. als killcam natuurlijk een vreugde dansje gemaakt :D als een baas

[ Voor 3% gewijzigd door Maxjee op 16-12-2011 12:45 ]

www.presio.nl - Online marketing Leeuwarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:43:
[...]

bhwhahahahahaha

wait wut..... :?

[...]

Jij als negro mag mij als Surinamer een negro noemen :)
toen wij voor laatst speelde was ik nog noobje eerste bf he nu heb ik wat ervaring erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxjee schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:44:
Gister grappige kill met skid loader gemaakt, was 1 minuut in gevecht met iemand (assault denk ik) tot ik em onder reed. als killcam natuurlijk een vreugde dansje gemaakt :D als een baas
haha :P nice man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:30
Vind het wel vervelend dat in de nieuw mappen Baserapen met Jets en Choppers tot de mogelijkheden behoort. Golf of Oman en Sharqi Pensula(?) ben je vaak de sjaak door die gasten. Vooral als niemand wil overschakelen naar anti air.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steefje schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:06:
Vind het wel vervelend dat in de nieuw mappen Baserapen met Jets en Choppers tot de mogelijkheden behoort. Golf of Oman en Sharqi Pensula(?) ben je vaak de sjaak door die gasten. Vooral als niemand wil overschakelen naar anti air.
...zelf switchen naar anti-air? Dan kun je daar ook flink mee scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:08:
[...]

...zelf switchen naar anti-air? Dan kun je daar ook flink mee scoren
.
Nou ja ik begrijp steefje wel ik had gisteren daar ook last van ze bleven maar met een Viper by de boot hangen dus elke keer als ik een F35 of een heli pakte ging ik kapot. Op gegeven moment ben ik gaan schakelen naar engi maar die klote stingers werken haast niet als je een goed heli piloot hebt.

Dus op dat moment is de AA stationair een goed oplossing maar die was reeds destroyed.

Wat moet je dan doen?? Tank pakken met CITV YES kunnen we hem toch nog gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaaf effe flink tankwhoren dan ;) CITV unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:16:
Vanaaf effe flink tankwhoren dan ;) CITV unlocken
Jazeker in invite of join je wel na TVOH hahaha ;)

Damn man ik moet mijn KD en WL ook maar eens gaan fixen die zijn inmiddels heel erg gedaald!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Ze zijn wel erg mooi geworden de B2K mappen. Ze voelen ook groter aan dan de standaard mappen met uitzondering van Caspian border. Vind het nog wel lastig want enemy's komen werkelijk overal vandaan :) kwestie van herontdekken van de maps zeker nu er meer mogelijkheden zijn veel gebouwen zijn begaanbaar geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caspian Borders is, in essentie, ook een redelijk 'kleine' map. A t/m D (conquest dus) liggen redelijk dicht bij elkaar. Alleen de bases liggen zo'n tyfus eind van de actie :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:14:
[...]

.
Nou ja ik begrijp steefje wel ik had gisteren daar ook last van ze bleven maar met een Viper by de boot hangen dus elke keer als ik een F35 of een heli pakte ging ik kapot. Op gegeven moment ben ik gaan schakelen naar engi maar die klote stingers werken haast niet als je een goed heli piloot hebt.

Dus op dat moment is de AA stationair een goed oplossing maar die was reeds destroyed.

Wat moet je dan doen?? Tank pakken met CITV YES kunnen we hem toch nog gebruiken!
Met 2 man met stingers staan waar ze niet mogen komen. Dan komen ze er niet meer. Of ze zijn heel snel down. Weinig punten levert het op maar wel belangrijk om te doen. Gisteren werden wij ook op die manier aangepakt. Mario en ik kwamen met stingers en toen was er plotsklaps geen air support meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:33:
[...]

Met 2 man met stingers staan waar ze niet mogen komen. Dan komen ze er niet meer. Of ze zijn heel snel down. Weinig punten levert het op maar wel belangrijk om te doen. Gisteren werden wij ook op die manier aangepakt. Mario en ik kwamen met stingers en toen was er plotsklaps geen air support meer. :P
Waar hun niet mogen komen??? daar kunnen wij niet eens naartoe haha het is US deployment in zee. Dan kan je wel in het water springen maarja dan kan je alleen zwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:33:
[...]

haha ja dat was wel geinig MIJN ROCKET raakt neeeee MIJNE raakt em bam chopper gone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-10 15:00
Iemand nog meer het probleem dat op dit moment een multiplayer game spelen op de PS3 niet mogelijk is?
Krijg steeds de melding dat ik geen verbinding kan maken.

Andere games online spelen is geen probleem

[ Voor 12% gewijzigd door rvrbtcpt op 16-12-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:36:
Iemand nog meer het probleem dat op dit moment een multiplayer game spelen op de PS3 niet mogelijk is?
Krijg steeds de melding dat ik geen verbinding kan maken.
Dat probleem had ik gisterenavond ook. Probeer eens via quick match. Ik kreeg die melding steeds toen ik probeerde via server browser een server te joinen.
Pagina: 1 ... 23 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.