Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

Waar kan ik joinen jongens? Heb nog "oude" bekenden van de goede oude MAG tijd in mn friendslist staan waaronder Dynamix en SinergyX en Silvin. Heb nu een tijd "alleen gespeeld maar wil toch weer in teamverband spelen.

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Join mij maar, Tristal. Silvin heeft geen PS3 meer en Sinergy speelt voornamelijk op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Jackal131 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:59:
[...]

Lijkt me wel dat je zo'n pot wint. ze houden maar 4 man over om daadwerkelijk aan te vallen of vlaggen te cappen. Daar win je de oorlog niet mee >:)
Het is dan altijd wel 'fijn' als je zo'n mortier-guy of een sniper uitschakelt omdat ze zo fucking irritant zijn en helemaal niet het spel 'spelen'. Ik vind het wel altijd lullig voor die paar man die wél actief meedoen: voor hun is het ook niks aan en wordt het plezier al snel minder.

Ik heb nu trouwens een aantal unlocks voor de jets. Zodra je flares hebt, gaat het punten krijgen veel makkelijker... en het gaat nog makkelijker zodra je hittezoekende raketten hebt.

Als je hittezoekende raketten hebt, wordt het vliegen van jets veel leuker. Het is het leukst als de vijand ook hittezoekende raketten heeft, want dan is er echt competitie. Desondanks merk ik dat ik me soms schuldig maak aan het gebruik van raketten bij een vijand die geen hittezoekende raketten heeft (en soms geen eens flares). Ik weet zelf hoe irritant dat is, want ze zijn wel te ontwijken maar het is dan veel moelijker.

[ Voor 35% gewijzigd door Uniciteit op 14-12-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor diegene wie BTR-90 wilt berijden. Ga geen hardcore spelen want dan krijg je de kans niet. Op een of andere manier is er geen BTR-90 beschikbaar op Hardcore servers. Tevens heb je de grote Gulf of Oman en Squari bij hardcore niet. Beetje wazig waarom zou dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:30
aramdin schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:07:
Heb bij de PS3 juist gezien dat het andersom is, meer mensen spelen de classic maps ipv de B2K maps. Kan natuurlijk zijn dat het gros de B2K DLC niet heeft en dat niet iedereen gecharmeerd is van die maps, waardoor ze quitten.
Wordt vast nog wel drukker. Ik heb mezelf ook voorgenomen de dlc te bewaren voor de kerstvakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:58
Dynamix schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:15:
[...]

Whaha, daar gaan we weer... nietszeggende tweet nummer 10... |:( ;w

Hieronder een reactie van een EA medewerker (afkomstig uit het "officiele" protest topic op het Battlelog forum):

[...]
thx voor de info. 'Around the clock', dat ken ik nog wel van het PSN netwerk die down was en waar ze onmogelijk een ETA wilden geven.

offtopic:
Sorry hoor, maar hoe incompetent ben je dan, geen ETA is ook geen planning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren en maandag had ik mijn dag niet denk ik ;)
Vandaag ging het weer erg lekker gelukkig :)
Kills gemaakt als een malle, mcoms gearmd en flink wat rush potjes gewonnen...
Als afsluiter een 20 om 4 op Karg Island (als attacker)
Nou speelde ik vandaag gewoon erg fijn, en dan maakt het mij ook niet uit of mijn K/D nu 0.80 of 1.3 is, als de potjes maar lekker gaan en ik niet op iedere hoek afgeschoten wordt net als begin van de week.
K/D is persoonlijk natuurlijk, maar ik wil 'm graag weer richting de 0.85 trekken ;)
Zoals het vanavond ging wil ik graag altijd spelen! :P
"Kiwietje" op battlelog ;)

O ja, de headset doet 't weer en canister shells op een tank vind ik waardeloos :P

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 15-12-2011 09:34 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

Dynamix schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:05:
Join mij maar, Tristal. Silvin heeft geen PS3 meer en Sinergy speelt voornamelijk op de pc.
Gewoon ingame? En zit ik dan gewoon bij GoT clan?

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de nerf van de IR scope bij de xbox nu minder? Van de eerder geposte filmpjes van de ps3 leek het alsof ie helemaal overbodig was geworden. Maar ik probeerde hem net even en het valt wel mee, wel minder dan voor de update, maar nog goed speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18
Nee, hij is hetzelfde gebleven, maar het filmpje leek wat overdreven. Sommige maps is hij wel nutteloos geworden, maar ik gebruik hem nog steeds op mijn engineer en assault.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mivadebe
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-10 15:31
heeft er iemand van jullie ooit squad team deathmatch geprobeerd? Ik dacht ik ga die assignment voor assault eens halen vanavond (5 sq.tdm wins nodig). Nou wat een k.u.t. spelmode is dat zeg. ik heb in een avond m'n win/lose ratio van 1,6 naar 1,5 weten te brengen (met meer dan 180 speeltijd in totaal). Best knap dus. Je komt zowel altijd in een noob team, en probeer er maar eens uit te komen. De hele avond dus niet een keer weten te winnen. Ik begin het spel echt aardig beu te raken op deze manier. Leuk en aardig dat je zo afhankelijk ben van je team, maar ik beleef er echt geen plezier aan de laatste tijd. Met de kerst maar eens overwegen MW3 een kans te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hem ook lekker weer terug gezet nadat ik merkte dat hij hetzelfde speelt. Het word alleen een hoop gekloot om hem te unlocken voor de FAMAS. Met die iron sight is echt helemaal niks te zien, gaat dus een tijdje duren voordat ik de eerste scope unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mivadebe schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:38:
heeft er iemand van jullie ooit squad team deathmatch geprobeerd? Ik dacht ik ga die assignment voor assault eens halen vanavond (5 sq.tdm wins nodig). Nou wat een k.u.t. spelmode is dat zeg. ik heb in een avond m'n win/lose ratio van 1,6 naar 1,5 weten te brengen (met meer dan 180 speeltijd in totaal). Best knap dus. Je komt zowel altijd in een noob team, en probeer er maar eens uit te komen. De hele avond dus niet een keer weten te winnen. Ik begin het spel echt aardig beu te raken op deze manier. Leuk en aardig dat je zo afhankelijk ben van je team, maar ik beleef er echt geen plezier aan de laatste tijd. Met de kerst maar eens overwegen MW3 een kans te geven.
SQDM heet niet voor niets SQUAD deathmatch. Je gaat niet winnen met randoms. Speel eens met drie mensen die je kent (of al kent of leert kennen vi een platoon van hier) en je hebt de challenge binnen de kortste keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:46

Licko

ZVDK

Schimanski28 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:37:

Idee om squads op elkaar aan te passen al naar gelang de speelstijl. Nu is het vaak bij toeval dat je bij elkaar in een squad zit. Als je met zn 4en echt de hele ronde bij elkaar blijft gaat alles een stuk beter denk ik.
Jup, ben voor :)
En gefeliciteerd btw *O*

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
Jumpman schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:36:
[...]

Liep ik ook tegen aan meteen de eerste dag op de PS3, zal wel een fout zijn (geen ladder, zoals wel bij de andere vliegdekschepen).
Liep er ook tegen.aan..reden is waarschijnlijk omdat er anders mensen blijve wachten op een jet of chopper. In bf2 stond er gemiddeld 10 man op t schip te wachten. Aangezien er op de console maar 24 spelers zijn blijft er weinig over. Daarnaast werd er altijd flink gebaseraped

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:50:
[...]

SQDM heet niet voor niets SQUAD deathmatch. Je gaat niet winnen met randoms. Speel eens met drie mensen die je kent (of al kent of leert kennen vi een platoon van hier) en je hebt de challenge binnen de kortste keren.
Inderdaad je moet echt met mensen spelen die je reeds kent via wat dan ook. Ik had geluk om met 3 NLers te kunnen spelen welke ook een beetje teamwork in zich hadden. We speelde hele close potjes maar wonnen er 5 achterelkaar, niet slecht toch! Misschien kunnen we wat regelen en een squad creeeren.

Gister avond ging weer lekker matig! Maar heb wel wat leuke potten gespeeld met wat GoT-ers. Ik ben daarna naar de BTR-90 (nog 5 kills) gaan zoeken in Oman. Gevonden!! maar alleen mogelijk in Softcore. Hardcore servers hebben blijkbaar niet de grote Gulf of Oman.

Eindelijk heb ik mijn flares voor de Jet via een legitieme wijze. Al hooverend met een F-35 een viper uit de lucht geschoten en een aantal capture gedaan terwijl ik aan het hooveren was. Tevens Heli attachements vrijgespeeld veel dogfights gewonnen tegen heli's en Jets.....

Dus een goede avond gehad, al is mijn K/D nu helemaal niet meer te redden ;(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 07:58 ]

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:50:
[...]
Probeer eens met 4 man een squad deathmatch te joinen...laatste keer werden we alle 4 ingedeeld in een ander team. WTF Dice. Ik had het 'geluk' dat ik in een team met met 3 snipers werd gedumpt 8)7 (*ragequit*).
Als we met 4 personen een squad deathmatch potje willen joinen, flikker is dan in een server waar er nog 1 squad leeg is.
Squad deathmatch is hierdoor wat mij betreft een kansloze speltype.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:05:
[...]

Probeer eens met 4 man een squad deathmatch te joinen...laatste keer werden we alle 4 ingedeeld in een ander team. WTF Dice. Ik had het 'geluk' dat ik in een team met met 3 snipers werd gedumpt 8)7 (*ragequit*).
Als we met 4 personen een squad deathmatch potje willen joinen, flikker is dan in een server waar er nog 1 squad leeg is.
Squad deathmatch is hierdoor wat mij betreft een kansloze speltype.
Ja dat is wel een probleem, maarja dat probleem heb je ook als je met 2 maten in een CQ match wilt wordt je altijd elkaars tegenstanders. Misschien lukt het als je met 4 naar een lege server gaat ik zie ze regelmatig met 4 clanleden in 1 squad.

Was jij gisteren nou ook bij al die GoT spelers of was dat een andere jackal?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 08:09 ]

• Dynamix
Tristal schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:12:
[...]
Gewoon ingame? En zit ik dan gewoon bij GoT clan?
Yep, ingame. Verder kun je je even aanmelden bij platoon #2 van GoT op Battlelog, al heb je daar verder weinig aan: leden van het platoon zelf toevoegen op PSN, niet standaard een clantag enz.
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 07:52:
[...]
Gister avond ging weer lekker matig! Maar heb wel wat leuke potten gespeeld met wat GoT-ers. Ik ben daarna naar de BTR-90 (nog 5 kills) gaan zoeken in Oman. Gevonden!! maar alleen mogelijk in Softcore. Hardcore servers hebben blijkbaar niet de grote Gulf of Oman.

Eindelijk heb ik mijn flares voor de Jet via een legitieme wijze. Al hooverend met een F-35 een viper uit de lucht geschoten en een aantal capture gedaan terwijl ik aan het hooveren was. Tevens Heli attachements vrijgespeeld veel dogfights gewonnen tegen heli's en Jets.....

Dus een goede avond gehad, al is mijn K/D nu helemaal niet meer te redden ;(
Geen mic, Moulin? Ik was eigenlijk al snel klaar voor de avond... die nieuwe mappen zijn echt te zwaar voor de PS3, te merken aan de regelmatig instortende frames per second. Alles wordt dan één grote warpzone, heel jammer. Nee, doe mij maar rush of conquest op de oude mappen.

Verwijderd

Dynamix schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:50:
[...]
Geen mic, Moulin? Ik was eigenlijk al snel klaar voor de avond... die nieuwe mappen zijn echt te zwaar voor de PS3, te merken aan de regelmatig instortende frames per second. Alles wordt dan één grote warpzone, heel jammer. Nee, doe mij maar rush of conquest op de oude mappen.
Mic is aanwezig maar een beetje leeg! Had hem blijkbaar te lang gebruikt tijdens GT5 haha.
Ik zal kijken of ik hem straks ff kan opladen.

Je hebt inderdaad gelijk mbt de nieuwe maps. Het loopt niet echt lekker! Ook lukt het mij niet echt om te wennen aan de maps???? 8)7

By the way, speel je altijd Softcore? Dit was mijn eerste echt volledige game op softcore en ik kan je melden dat ik nog steeds niet blij ben dat ik mijn hele gun moet leegschieten voordat ik een kill maak. Ik ben hardcore gewend, dat is net wat anders. :)
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:00:
[...]
By the way, speel je altijd Softcore? Dit was mijn eerste echt volledige game op softcore en ik kan je melden dat ik nog steeds niet blij ben dat ik mijn hele gun moet leegschieten voordat ik een kill maak. Ik ben hardcore gewend, dat is net wat anders. :)
Dan doe je toch echt iets niet helemaal goed. Misschien moet je dan toch beter leren richten.
Ik krijg nu de indruk dat HC meer voor mensen is die dit spelen omdat lucky hits ook een death tot gevolg kan hebben en dat 'softcore' daardoor meer uitdaging biedt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 07:52:
[...]
Is wel aanwezig, alleen gaan de servers eerst alle kleine versies van een map doen, en daarna komen de grote maps zodra de kleine maps allemaal geweest zijn... beetje ruk want de grote zijn boeiender...
Jackal131 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:49:
[...]

Dan doe je toch echt iets niet helemaal goed. Misschien moet je dan toch beter leren richten.
Ik krijg nu de indruk dat HC meer voor mensen is die dit spelen omdat lucky hits ook een death tot gevolg kan hebben en dat 'softcore' daardoor meer uitdaging biedt.
8)7

Hardcore is niets voor niets hardcore, simpelweg minder health, geen 3d spotting, geen HUD. Maakt het moeilijker dan '' softcore ''

Persoonlijk vind ik softcore falen, teveel shit in me scherm, mannetjes sterven niet met een paar kogels, maar hebben een magazijn nodig ( altijd HC gespeeld )

[ Voor 37% gewijzigd door Fatal Mind op 15-12-2011 09:55 ]

Gister een avondje Conquest zitten doen in de nieuwe maps. Na veel Rush te hebben gespeeld in de nieuwe maps, vond ik dit een stuk beter erbij passen. In de nieuwe maps is de actie nogal heftig en omdat 3/4 van je team bezig is met challenges halen en dingen voor zichzelf doen, is het lastig om lekker die maps te kunnen spelen. Ga voorlopig dan zelf ook maar in conquest wat dingen halen om in het weekend maar effe te kijken of het verbeterd is. Nu heb ik bij Rush nog vaak het gevoel alles zelf te moeten doen (ook al speel ik met een volle squad/party).

Ik vind het lastig om goed overzicht te bewaren, maar dat lag ook aan het feit dat ik de layout van de maps niet kon herkennen. Ik heb de maps vroeger veel gespeeld, maar had echt last (vooral bij rush) om te zien waar de enemies vandaan kwamen of zelfs waar ik was.

Nu ik dat beter doorgekregen heb, ging mn score ook omhoog. Van een k/d 1 naar k/d 2. Dus weer redelijk rond mn oude niveau. Toch blijft het lastig om de constante aanvallen van de tegenstanders af te slaan. Soms komen ze snel flanken en dat blijft erg lastig. Ik zie dan ook regelmatig spawnbeacons staan (zowel friendly als enemie) en dat maakt toch wel een enorme impact. Het grote aantal snipers/recon in de nieuwe maps valt me ook wel tegen. Zijn er vaak enorm en daardoor wordt je team soms snel afgeslacht. Die pleuren ook nog eens spawnbeacons neer, waardoor je gewoon niet meer bij de objective kunt komen (wat af en toe wel een clusterfuck is).

Maar goed, conquest bevalt prima. Veel rustiger en overzichtelijker. Soms een constante strijd om een bepaald punt, andere keren irritant door de spawnbeacons van de tegenstander (bovenop het gebouw bij B van Karkand bv waar niemand iets tegen lijkt te doen ook al meld ik het 10x op de voicechat). Net als het gedoe met rondracende enemies die telkens vlaggen overnemen die niet worden verdedigd door teammates. Vooral vlaggen met de namen A of E lijken echt stuivertje te wisselen, maar door het lage aantal teammates is dat lastig te voorkomen.

Een ander heikel punt, wat met name met Rush opviel, is de sterkte van de Amtracs. Die dingen zet de tegenstander vaak in je basis maar lijken echt niet stuk te willen. Ze worden relatief goed verdedigd en als je team die dingen lekker laat rijden (net als tanks of APCs) kun je die mcoms wel vergeten. De damage van rockets (ook op de achterkant) lijkt wel minder te zijn geworden en die dingen waren al zo irritant sterk.

Gister overigens bijna de Jet-Tank-Unit kills in 1 leven achievement gehaald. Moest alleen de tank nog maar die vloog in de hens toen ik erbij kwam (en vervolgens in mn rug werd gepakt). Denk wel dat ik die kan halen als ik Gulf of Oman in Conquest ga spelen en er echt voor ga. Nieuwe jets vliegen wel nice, al heb ik niet goed door hoe de switch tussen Hover en Normal nou eigenlijk werkt.

Die Skid Loader (graafmachine) staat trouwens bij het vliegveld in Wake Island en is met rush als Defender makkelijk te halen (denk ik). Zal daar ook wel bij conquest staan, maar daar is de enemie volgens mij niet vaak in de basis aanwezig.

Dit zijn de achievements trouwens:
Complete Warrior (30 points):
Get a kill with the following weapons in a single life: Assault Rifle, Jet, Tank. (Makkelijkst in Gulf of Oman - Conquest als US)
Third Tour (20 points):
Get a kill with each of the following vehicles: the BTR-90, DPV and F-35.. (Gulf of Oman - Conquest als US
Gunslinger (20 points):
Get 10 kills with each of the ten Back to Karkand weapons. (Assignments halen dus)
Like a Boss (30 points):
Get a kill with the skid loader. (Wake Island - Rush defender - laatste mcom)
Jaws (20 points):
Take a swim in the Oman Hotel swimming pool. (Gulf of Oman - Rush defender laatste mcoms)
[...]

Hardcore is niets voor niets hardcore, simpelweg minder health, geen 3d spotting, geen HUD. Maakt het moeilijker dan '' softcore ''

Persoonlijk vind ik softcore falen, teveel shit in me scherm, mannetjes sterven niet met een paar kogels, maar hebben een magazijn nodig ( altijd HC gespeeld )
Tuurlijk, hardcore is logisch dat je minder health en HUD hebt, maar je kunt ook overdrijven. Ik vind het bijvoorbeeld onlogisch dat je geen ammo count hebt, maar wel een map in je beeld. Verder is het niet zo dat je een heel magazijn in iemand moet schieten, dan mik je toch echt als een natte krant. Ik kan met een magazijn makkelijk 3 man uitschakelen. Bovendien helpt het enorm als je van Full auto naar burst of singleshot gaat. Ik vind het echter lame bij Hardcore modussen in welke game dan ook, dat je iemand dood kunt schieten door hem door zijn voet of hand te schieten. Ik bedoel, ja dat doet pijn, maar dodelijk? Nee. Die gasten lopen gewoon rond met body armor, dus is het logisch dat ze niet met 1 kogel dood gaan. Al is het bij de snipers weer wat overtrokken. Daar haal ik vaak een kill assist van 95, doordat ik wel raak schiet, maar niet nog een kogel erin kan pompen voordat een teammate hem wegjat.

[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 15-12-2011 10:02 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

me eerste 2kills in jet ook gemaakt nu me eerste chopper kill nog begin aardig pr0 te worden ook met vliegen tankkils nu tegen de 200 :D toffe maps die nieuwe

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:49:
[...]

Nou ja opzich gaat het wel goed maar ik moet heel erg wennen dat ik nu meer moet schieten dan bij hardcore. Ik zit over het algemeen veel op headshot hoogte dus dat is niet verkeerd.

Wat betreft beter aimen ik denk dat je bij hardcore een betere aim moet hebben dan bij Softcore!! Geen crosshair, minder health dus eerder dood!, je hebt geen HUD en ga zo maar door.

Blijkbaar speel je zelf geen Hardcore moet je toch eens proberen...
Martinspire schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:54:
Tuurlijk, hardcore is logisch dat je minder health en HUD hebt, maar je kunt ook overdrijven. Ik vind het bijvoorbeeld onlogisch dat je geen ammo count hebt, maar wel een map in je beeld. Verder is het niet zo dat je een heel magazijn in iemand moet schieten, dan mik je toch echt als een natte krant. Ik kan met een magazijn makkelijk 3 man uitschakelen. Bovendien helpt het enorm als je van Full auto naar burst of singleshot gaat. Ik vind het echter lame bij Hardcore modussen in welke game dan ook, dat je iemand dood kunt schieten door hem door zijn voet of hand te schieten. Ik bedoel, ja dat doet pijn, maar dodelijk? Nee. Die gasten lopen gewoon rond met body armor, dus is het logisch dat ze niet met 1 kogel dood gaan. Al is het bij de snipers weer wat overtrokken. Daar haal ik vaak een kill assist van 95, doordat ik wel raak schiet, maar niet nog een kogel erin kan pompen voordat een teammate hem wegjat.
Ik vind nog steeds dat het niets met aim te maken heeft. Als ik op basis van hardcore close range behoorlijk kan presteren waarbij je veel eerder dood gaat dan Softcore dan ligt dat niet aan mijn aim.

Jij hebt dus aan je tekst te lezen last van een slechte aim als je de tegenstander in de voeten schiet, mijn voorkeur gaat toch uit naar headshots!

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 10:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:08:
[...]

Ja dat is wel een probleem, maarja dat probleem heb je ook als je met 2 maten in een CQ match wilt wordt je altijd elkaars tegenstanders. Misschien lukt het als je met 4 naar een lege server gaat ik zie ze regelmatig met 4 clanleden in 1 squad.
Maar dat haalt toch het hele idee van een squad weg? Je vormt een squad om samen te spelen en zeker met STDM.. Met modi als CQ krijg je nog wel de kans om te switchen, dat gaat met STDM niet lukken. Ze kunnen het anders beter Random Team Deathmatch noemen, dan weet je waar je aan begint.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:57:
me eerste 2kills in jet ook gemaakt nu me eerste chopper kill nog begin aardig pr0 te worden ook met vliegen tankkils nu tegen de 200 :D toffe maps die nieuwe
Ik had gisteren met een F-35 tijdens Hooveren een Viper neergemaaid was wel leuk!
En eindelijk die flares vrijgespeeld voor Jets.
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:09:
[...]

Maar dat haalt toch het hele idee van een squad weg? Je vormt een squad om samen te spelen en zeker met STDM.. Met modi als CQ krijg je nog wel de kans om te switchen, dat gaat met STDM niet lukken. Ze kunnen het anders beter Random Team Deathmatch noemen, dan weet je waar je aan begint.
De kans om te switchen vervalt als het te druk is (CQ). En als er een nieuwe pot begint komt je maat nog niet in je squad. Ik vind dat wel jammer.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 10:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:15:
[...]

Ik had gisteren met een F-35 tijdens Hooveren een Viper neergemaaid was wel leuk!
En eindelijk die flares vrijgespeeld voor Jets.

[...]

De kans om te switchen vervalt als het te druk is. En als er een nieuwe pot begint komt je maat nog niet in je squad. Ik vind dat wel jammer.
heb ook eindelijk die flares 2kills met jet, maar chopper ben ik nog beter geworden had met rush op kharg island de chopper wel 15minuut bij 1 mcom de laatste in de lucht die konden we maar niet krijgen had daar iets van 20 a 25 hits kon precies die kortje bochtjes maken en schieten stilhangen lukte zelfs en de locks ontwijken ging ook aardig zonder neertestorten werd er gewoon blij van :P

Verwijderd

Ik had gisteren avond ook ff lopen oefenen want met Jets suck ik gewoon :)

Heli daarentegen dat gaat wel lekker moet ik zeggen afgezien van de keren dat ik opstijg en meteen gelocked en gekilled wordt :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 10:33 ]

• Dynamix
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:00:
[...]
Hardcore is zeker anders :) Ik speelde altijd hardcore in de (goede ouwe) CoD4 tijd. Maar met BF gaat mijn voorkeur echt uit naar softcore, ik vind het spotsysteem een te leuke (teamplay) feature. Daarnaast gaan vijanden nog steeds snel genoeg neer, hoor.

Verwijderd

Dynamix schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:34:
[...]

Hardcore is zeker anders :) Ik speelde altijd hardcore in de (goede ouwe) CoD4 tijd. Maar met BF gaat mijn voorkeur echt uit naar softcore, ik vind het spotsysteem een te leuke (teamplay) feature. Daarnaast gaan vijanden nog steeds snel genoeg neer, hoor.
inderdaad anders moet je beter op hoofd mikken gaat mij opzich wel lekker af 2000 headshot kills :D 75 accuracy ribbons :D

Verwijderd

Dynamix schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:34:
[...]

Nou ja je hebt me zien spelen, op zich is mijn aim niet beroerd maar ik moest echt wennen.
Later ging het me wat beter af. Ik ga nu gewoon vaker softcore spelen dan heb ik tenminste ook niet zoveel last van Teamkills omdat ik eerder bij een tank, heli of jet ben.

Elke nadeel heeft zijn voordeel.

• Dynamix
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:38:
[...]

Nou ja je hebt me zien spelen, op zich is mijn aim niet beroerd maar ik moest echt wennen.
Later ging het me wat beter af. Ik ga nu gewoon vaker softcore spelen dan heb ik tenminste ook niet zoveel last van Teamkills omdat ik eerder bij een tank, heli of jet ben.

Elke nadeel heeft zijn voordeel.
Precies, Cruijff! Tuurlijk moet je wennen, want ook je speelstijl moet je erop aanpassen. Normaal gesproken vind ik TK altijd wel een toevoeging, maar met alle destructie en chaos in BF is zoiets alleen maar irritant. Nee, imo komt BF het beste tot zijn recht in softcore.

En de lag op de B2K mappen bevordert absoluut je aim niet...

Verwijderd

Dynamix schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:43:
[...]

Precies, Cruijff! Tuurlijk moet je wennen, want ook je speelstijl moet je erop aanpassen. Normaal gesproken vind ik TK altijd wel een toevoeging, maar met alle destructie en chaos in BF is zoiets alleen maar irritant. Nee, imo komt BF het beste tot zijn recht in softcore.

En de lag op de B2K mappen bevordert absoluut je aim niet...
Pfffff dat is een feit! Ik zag het toen ik bij de TV station berg zat en naar beneden schoot.
Ik raakte niets en ook leek het of ik in het water schoot? heel raar!
Gisteren eens lekker gevolgen met de Z11-W op Davamand Peak :)
2 vijandelijke heli's neergehaald en wat spot bonusses gekregen.
Heat seakers unlocked, dus dat is mooi.
Ik begin de heli's steeds beter onder de knie te krijgen gelukkig ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Martinspire schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:54:
Soms een constante strijd om een bepaald punt, andere keren irritant door de spawnbeacons van de tegenstander (bovenop het gebouw bij B van Karkand bv waar niemand iets tegen lijkt te doen ook al meld ik het 10x op de voicechat).
Euh serieus Martin, ik heb het al vaker tegen je gezegd dat je er zelf ook wat aan kan doen. No offence, maar ik hoor je regelmatig roepen: Wie pakt die chopper / tank ? Paar minuten later roep je het nog een keer. Je gaat mij niet vertellen dat je zelf niet wil en kan switchen naar een class. Hoeveel tijd ik wel niet kwijt ben om te switchen naar een andere class en die class ook nog eens af te stemmen qua wapens, ja dat is wel een tijdje al.

Ipv te roepen, wie schiet die chopper uit de lucht, kun je ook zeggen: Ik switch naar Anti Air, wie doet er even mee ? Zo hebben Semper, Da Bram en ik het gister ook gedaan. Ik heb gewoon op de voicechat geroepen of Semper ook wilde switchen naar Anti Air. Hij en Da Bramster deden het we hadden de intentie om de chopper uit de lucht te schieten, ware het niet dat de pot toen net was afgelopen.

Ik heb er helemaal geen problemen mee om opdrachten/commando's uit te voeren van squad mates of andere g0tlivers waar mee ik speel. Je mag gerust tegen me zeggen: MRE, zou je als je dood bent willen respawnen als engineer om die tank of chopper uit de lucht te schieten. Team play is waar het omdraait. Ik geef zelf ook commando's en het helpt je team meer als er directe commando's worden gegeven ipv suggestieve vragen te gaan stellen waarop geen antwoord komt.

Denk dat het probleem bij ons ook ligt dat we bijna niks durven qua commands. Ik hoor zelden dat iemand over de voicechate een andere squad mate een opdracht geeft. Nogmaals als we allemaal wat duidelijker communiceren in directe commando's dan zouden we een stuk vaker winnen. Leuk dat we in een team/squad spelen, maar van team play is vaak nauwelijks sprake.

Kom maar op:

MRE, een humvee met 3 man erin over links, zou jij die kant op willen gaan om ze uit te schakelen.
Martin, ze komen elke keer op het rechter strandje binnen met een LAV, zou je daar wat mijnen neer willen leggen ?
Semper. switch effe met mij naar Anti Air, dan kunnen we die chopper pakken die ons telkens onder vuur neemt.

Zo zou het moeten zijn, maar zo gaat het nauwelijks.....En ja ik maak me ook vaak schuldig aan lone wolf gedrag. Als ik iemand zie dan moet en zal ik hem omleggen, vaak met gevolg dat dit ten koste gaat van de objective.

Helemaal sinds B2k is iedereen ook bezig met het halen van die challenges. Vind ik prima, maar ga die dingen dan halen als je alleen speelt. Het komt de objective game mode stijl niet ten goede....

Dit is overigens als positieve feedback bedoeld :D

XBL: MRE Inc

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Wat dacht je van: de Squad Leader "moet" zich gedragen als een Squad Leader en de meeste opdrachten uitdelen

Instagram / YouTube

Verwijderd

MRELynx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:02:
[...]

Euh serieus Martin, ik heb het al vaker tegen je gezegd dat je er zelf ook wat aan kan doen. No offence, maar ik hoor je regelmatig roepen: Wie pakt die chopper / tank ? Paar minuten later roep je het nog een keer. Je gaat mij niet vertellen dat je zelf niet wil en kan switchen naar een class. Hoeveel tijd ik wel niet kwijt ben om te switchen naar een andere class en die class ook nog eens af te stemmen qua wapens, ja dat is wel een tijdje al.

Ipv te roepen, wie schiet die chopper uit de lucht, kun je ook zeggen: Ik switch naar Anti Air, wie doet er even mee ? Zo hebben Semper, Da Bram en ik het gister ook gedaan. Ik heb gewoon op de voicechat geroepen of Semper ook wilde switchen naar Anti Air. Hij en Da Bramster deden het we hadden de intentie om de chopper uit de lucht te schieten, ware het niet dat de pot toen net was afgelopen.

Ik heb er helemaal geen problemen mee om opdrachten/commando's uit te voeren van squad mates of andere g0tlivers waar mee ik speel. Je mag gerust tegen me zeggen: MRE, zou je als je dood bent willen respawnen als engineer om die tank of chopper uit de lucht te schieten. Team play is waar het omdraait. Ik geef zelf ook commando's en het helpt je team meer als er directe commando's worden gegeven ipv suggestieve vragen te gaan stellen waarop geen antwoord komt.

Denk dat het probleem bij ons ook ligt dat we bijna niks durven qua commands. Ik hoor zelden dat iemand over de voicechate een andere squad mate een opdracht geeft. Nogmaals als we allemaal wat duidelijker communiceren in directe commando's dan zouden we een stuk vaker winnen. Leuk dat we in een team/squad spelen, maar van team play is vaak nauwelijks sprake.

Kom maar op:

MRE, een humvee met 3 man erin over links, zou jij die kant op willen gaan om ze uit te schakelen.
Martin, ze komen elke keer op het rechter strandje binnen met een LAV, zou je daar wat mijnen neer willen leggen ?
Semper. switch effe met mij naar Anti Air, dan kunnen we die chopper pakken die ons telkens onder vuur neemt.

Zo zou het moeten zijn, maar zo gaat het nauwelijks.....En ja ik maak me ook vaak schuldig aan lone wolf gedrag. Als ik iemand zie dan moet en zal ik hem omleggen, vaak met gevolg dat dit ten koste gaat van de objective.

Helemaal sinds B2k is iedereen ook bezig met het halen van die challenges. Vind ik prima, maar ga die dingen dan halen als je alleen speelt. Het komt de objective game mode stijl niet ten goede....

Dit is overigens als positieve feedback bedoeld :D
Juist dit gaan we vanavond even toepassen ofniet?
Martin je moet niet hele tijd anderen verwijten dat bepaalde dingen niet gebeuren.
ten eerste is niet iedereen zo goed als jou ten tweede als je duidelijker afspreekt met elkaar wie wat gaat doen lukt het ook beter en jij speelt zelf soms ook op 100m van de m-com zodat je wat vijanden vanachter kan pakken geen teamplay lijkt me dat want je zegt zelf dat je niet tever van m-com moet gaan

Verwijderd

aramdin schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:13:
Wat dacht je van: de Squad Leader "moet" zich gedragen als een Squad Leader en de meeste opdrachten uitdelen
Dat zie je verkeerd iedereen wilt baasje spelen 8)7 :)

En als het niet lukt dan zijn ze boos....jongens het is maar een spel!
Ik ben blij dat ik niet de oorlog hoef te winnen met sommige mensen.

PS volgens mij wordt iedereen zon beetje wakker ofzo... :z

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 11:18 ]

• aramdin
Nee dat zie je verkeerd hahaha! Voor sommigen is het geen spel ;)

Moet eerlijk bekennen dat ik me soms zwaar kan irriteren aan het feit dat je een match verliest voor "niets". Andere spelers die alleen naar de actie toespelen en niet denken om even te flanken om bijv. een flag te capturen.

Wat ik redelijk vaak toepas in bovenstaande situatie: punt wat ver van de actie af ligt capturen, zodat de druk verminderd wordt voor de rest van het team en er een opening gecreeerd kan worden. Echt gebeud het dan vaak dat de flags binnen no time weer verloren zijn, omdat ik ook geen god mode heb :p Hatelijk!

Instagram / YouTube

Verwijderd

aramdin schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:21:

Moet eerlijk bekennen dat ik me soms zwaar kan irriteren aan het feit dat je een match verliest voor "niets". Andere spelers die alleen naar de actie toespelen en niet denken om even te flanken om bijv. een flag te capturen.

Wat ik redelijk vaak toepas in bovenstaande situatie: punt wat ver van de actie af ligt capturen, zodat de druk verminderd wordt voor de rest van het team en er een opening gecreeerd kan worden. Echt gebeud het dan vaak dat de flags binnen no time weer verloren zijn, omdat ik ook geen god mode heb :p Hatelijk!
Hahaha voor sommige inderdaad niet. Ik irriteer me ook van van gasten die constant liggen te snipen en ik maar capturen terwijl we die gasten echt nodig hebben.

Tja god mode komt dan wel erg van pas he maar smoke helpt ook heel erg.

Nou ja ik wou je al een paar keer joinen maar die verrekte servers zijn steeds zo vol!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 11:29 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:46
aramdin schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:21:

Gisteren echt precies wat je hier boven beschrijft: Conquest Defender, en op een gegeven moment alleen B nog. Ons hele team blijft bij B staan terwijl je met 2 man makkelijk A en C kon pakken. Meerdere keren gedaan, maar amper back-up. Een voorsprong van ruim 50 tickets weggegeven (uiteindelijk met 1 ticket verschil verloren).

Potje erna precies hetzelfde: iedereen bij het middelste objective. Na de 4e keer rondgelopen te zijn (zonder iemand tegen te komen) en C gepakt te hebben was ik het echt beu.

Nu is dat attacker conquest toch mijn ding al niet, maar als je team dan niet samenwerkt en een beetje beweegt schiet het helemaal niet op.

Andere team speelde wel goed samen trouwens. Zat op een gegeven moment in een tank en kreeg supersnel achter elkaar iets van 5 raketten op mij geschoten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Ik vind het prima om wat betere commando's te geven of te krijgen, maar soms frustreert het me gewoon snel. Ik leef over het algemeen best lang (heb vaak een deathstreak van 3 ofzo, waarna ik weer een paar minuten leef) en daardoor kán ik niet switchen. Als ik een engineer zie liggen pak ik heus wel zijn kit op, maar op dat moment ben ik met iets anders bezig (meestal mensen afslachten of een objective verdedigen), waardoor ik dan ook bedoel dat iemand moet switchen die dood is of een kit ziet liggen.

Het probleem blijft alleen wel dat de focus vaak verkeerd ligt. Dan is het halve team als anti-tank aan het lopen, maar niemand als anti-air. Of dan is 3/4 medic of support, maar niemand engineer.

Ik snap ook wel dat ik zelf soms wat domme acties doe of niet op zit te letten, maar als ik 4 engineers in mn team zie lopen, dan verwacht ik dat die amtrac wel stuk gaat en niet 10 jaar kan blijven staan. Als ik iets zie wat kapot/dood moet dan spot ik het ook altijd wel, dus moet het niet moeilijk zijn om daar wat aan te doen. Als je dus een bepaalde class hebt, dan moet je ook gaan doen waar die class voor bedoeld is. Dus als Assault voornamelijk mensen healen of smoke/n00btuben. Als Engineer tanks (voornamelijk amtracs) of choppers uitschakelen. Als Support voornamelijk anti-infantry spelen (dus niet alles met c4 opblazen want dat is de taak van engineer eigenlijk). Als Recon is het spotten, enemy tactics doorgeven, als anti-sniper werken en van lange afstand zorgen voor cover. Vaak zie ik iemand sterven, maar niet vertellen wat er nou precies gebeurde of waar de rest rekening mee moet houden. Ik weet ook dat we alles beter moeten afstemmen en betere taktieken moeten gebruiken, maar er lijkt niemand voortouw te nemen :+

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 15-12-2011 11:34 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

aramdin schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:13:
Nee, want het komt vaak voor dat je squad niet bij elkaar blijft. Dan heeft het geen zin om als squad leader commando's te geven als je squad zich ergens anders bevindt. Tevens kun je als squad leader niet de gehele map overzien. Ik vind het juist mooier dat iedereen initiatief neemt. Dus niet alleen de squad leader, maar iederen die in je party zit.

MRELynx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:32:
[...]

Nee, want het komt vaak voor dat je squad niet bij elkaar blijft. Dan heeft het geen zin om als squad leader commando's te geven als je squad zich ergens anders bevindt. Tevens kun je als squad leader niet de gehele map overzien. Ik vind het juist mooier dat iedereen initiatief neemt. Dus niet alleen de squad leader, maar iederen die in je party zit.
Hij moet ook niet bazig zijn, maar meer zorgen dat de squad gebalanceerd is. Dus de juiste perks en classes. Eventueel wat richting geven als: Speler X en Y naar MCOM A. Speler Z en de squad leader naar MCOM B. (of juist alles op MCOM A oid.

Een Recon speler heeft over het algemeen het beste overzicht. Die class is voornamelijk bedoelt voor spotting en recon (de class zegt het al). Niet als campersniper of lone-wolf. Tuurlijk, anti-sniper is ook handig, maar dat is niet de primaire taak.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 15-12-2011 11:36 ]

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Eerst maar eens als squad bij elkaar blijven. Bij opmerkingen van anderen geef ik zelf aan als ik switch naar vb anti-air als ik dood ben. Heb gezien dat er voor de xbox ook aparte b2k servers zijn, dat is een goed iets
Schimanski28 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:36:
Eerst maar eens als squad bij elkaar blijven. Bij opmerkingen van anderen geef ik zelf aan als ik switch naar vb anti-air als ik dood ben. Heb gezien dat er voor de xbox ook aparte b2k servers zijn, dat is een goed iets
Jup, je moet dan wel de B2K servers uitzoeken. Zitten ook een hoop andere namen tussen, maar die hebben vaak een mixed playlist of zijn niet te joinen met een Queue.

offtopic:
Door al die reacties voel ik me nu net Tsurany, snel maar browser sluiten

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 15-12-2011 11:38 ]

• Schimanski81
  • Niet online
ja, het is wel duidelijk te zien aan de server naam. Als het een beetje mee zit kan ik vanmiddag nog spelen want ben vrij vanmiddag :)

• Schimanski81
  • Niet online
Trouwens; jammer dat je squad leader niet kan kiezen. Volgens mij is het de 1e in het squad die leader wordt. ik zeg: negereren en per squad (tussentijdse) afspraken maken. vb "squad 1; graag 1/2 man anti-air.

• MRE-Inc

MRE-Inc

En qua squad indeling kijken wat het beste is.

2x Assault
1x Support
1x Engineer

1x Assult
1x Support
2x Engineer ?

Als ik commando's geef, dan is het zeker niet om bazig over te komen. Andersom zie ik het ook niet zo als iemand mij een commando geeft. Als de situatie het toelaat, dan switch in no time. Om eerlijk te zijn boeit het me niet zoveel met welke class ik speel, Alleen recon vind ik minder om te doen.

Elkaar aanspreken op lone wolf gedrag mag ook wel wat meer. Ik wil gewoon goede teamplay zien en ik denk de rest ook wel.

Gewoon afspreken als we in de pre-game lobby zitten welke class we nemen, welke team perks en dat we bij elkaar blijven. Snel een plan van aanpak bedenken lijkt me niet zo moeilijk.

• aramdin
Martinspire schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:35:
[...]

Hij moet ook niet bazig zijn, maar meer zorgen dat de squad gebalanceerd is. Dus de juiste perks en classes. Eventueel wat richting geven als: Speler X en Y naar MCOM A. Speler Z en de squad leader naar MCOM B. (of juist alles op MCOM A oid.
Dit!

Ook 1 van de redenen dat als ik solo een game join niet meer direct een squad join. Kijk eerder naar diegenen die een squad perk hebben enabled en dan pas ik mezelf aan. Als ik met vrienden speel stellen we ook af wie wat neemt, persoon A altijd squad sprint etc etc.

Instagram / YouTube

• cheiron
aramdin schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:42:
[...]

Dit!

Ook 1 van de redenen dat als ik solo een game join niet meer direct een squad join. Kijk eerder naar diegenen die een squad perk hebben enabled en dan pas ik mezelf aan. Als ik met vrienden speel stellen we ook af wie wat neemt, persoon A altijd squad sprint etc etc.
Als ik met de "de vaste tweakers" speel wijst dat zichzelf ook meestal wel. Iedereen pakt een perk, loopt naar de juiste mcom of vlag toe etc. Juist bij randoms heb ik vaak het idee dat het niemand boeit, of niemand er op let.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Schimanski81
  • Niet online
perks is het makkelijkste natuurlijk. Beejte jammer dat MRE alleen op ongristelijke tijden speelt :| :P

• MRE-Inc

MRE-Inc

Schimanski28 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:46:
perks is het makkelijkste natuurlijk. Beejte jammer dat MRE alleen op ongristelijke tijden speelt :| :P
:9 Tja, woon weer samen he en er moet nog een nieuwe tv voor boven komen zodat mevr. MRE daar tv kan kijken. Een 2e xbox en grote plasma voor boven vind ik ook niet erg hoor. Dus als je een flinke bijdrage wil doen voor het: Help MRE mee om vroeger BF3 te spelen-fonds, dan is je bijdrage meer dan welkom ;)

@MRE, je vergeet de recon gewoon compleet. Tuurlijk, je hebt ze niet altijd nodig en het hangt ook een beetje van je team af, maar je hebt ze heus wel nodig. Spawnbeacon is imo de belangrijkste. Verder een motion sensor altijd wel handig. Meestal zet ik mn MAV gewoon ergens neer waar ie niet snel gezien wordt om als motion sensor te werken. Vliegen en spotten met zo'n ding kan wel handig zijn, maar alleen als de tegenstander zich ingegraven heeft of telkens weer van een andere kant komt. Om nou in elke game (zoals XS) zo'n ding te gebruiken is ook overbodig, want je hebt al 12 man en als er dan ook nog 1 niet echt meehelpt, dan is dat ook niet handig. Ik zie meestal wel waar enemies vandaan komen, dus heb dat ding niet nodig. Is wel handig (beetje ala UAV van COD), maar niet broodnodig.

Lijkt me handig om te kijken wat iedereen voor fijne class vind om te spelen. Ik ben redelijk allround en kan met elke gun/class wel overweg. Ook in Jets en tanks kan ik wel meekomen, maar choppers gaat bij mij niet zo mega. Ik kan wel vliegen, maar niet goed ontwijken of met een boordschutter samenwerken. Sommigen zijn beter als single-class (bv engineer of recon). Ik denk dat we misschien op gotlive wel een overzichtje kunnen maken en praten wat iedereen het best kan gebruiken. Ik moet in ieder geval gewoon doen zoals ik altijd doe: anti-infantry. Ik kan snel en makkelijk mensen afschieten. Anderen zijn beter in anti-vehicle of gewoon air. Verder heb je nog flanking of objectives. En mogelijk nog wat meer.

Dan is het ook makkelijker om bij de start van een game te zeggen wie welke taak op zich gaat nemen. Tuurlijk mag men switchen, maar dan begint het in ieder geval wat duidelijker. Als de squad leader dan een beetje bijhoud wat iedereen is en eventueel bijstuurt, dan gaan we al wel vooruit.

[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 15-12-2011 12:08 ]

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:37
Teamplay met randoms is iig vaak niet echt aan de orde ook squad based spelen schijnt voor veel personen moeilijk te zijn vind het ook ongelofelijk irritand dat er gasten rondlopen die jou teamkillen en dan weer gaan lopen riviven zou beter zijn imho dat er weer een punten straf komt voor het teamkillen.

Verder zijn de maps uit B2K super had weer helemaal het oude BF2 gevoel.

• Schimanski81
  • Niet online
Goed idee Martin (voorkeuren neerpennen), gaan we uitwerken op je site. is natuurlijk wel map afhankelijk en ook op welk gedeelte je zit. Defenders Kharig Island heeft een Assault amper nut bijvoorbeeld (1 van mijn voorkeur classes).

• Schimanski81
  • Niet online
MRELynx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:52:
[...]

:9 Tja, woon weer samen he en er moet nog een nieuwe tv voor boven komen zodat mevr. MRE daar tv kan kijken. Een 2e xbox en grote plasma voor boven vind ik ook niet erg hoor. Dus als je een flinke bijdrage wil doen voor het: Help MRE mee om vroeger BF3 te spelen-fonds, dan is je bijdrage meer dan welkom ;)
Ik mag natuurlijk niks zeggen in de trant van "vriendin inruilen" :+ Tv kijken gaat ook prima op een laptop hoor..

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
Gisteren avond veel gespeeld met de Javilin en de Bazooka met heatseaking missles. Het nu van de Javelin snap ik niet helemaal. Erg lang wachten op een def lock bij een schot merk ik dat hij nog vaak misgaat ook. Ik begrijp hem kennelijk nog niet goed.

Met mijn luchtafweerskills gaat het wel de goede kant op.Gisteren een stuk of 12 choppers en wat jets uit de lucht gehaald. Enige wat ik niet begrijp is hoe een chopper kan inschatten wanneer hij zijn flares loslaat. Het gebeurt namelijk vaak vlak voor impact zij hun flares losschieten en ik dus een mishit heb. De tweede is dan wel raak.Ik wacht ook meestal erg lang met schieten en hoop dat zij hun flares snel droppen. Dat scheelt mij weer een rakket.

Vervelende is trouwens ook dat flares van een friendly chopper als afleiding gelden voor mijn missles.

Het snipen vind ik wel erg lastig in deze game. In BFBC2 ging me dat goed af. In BF3 moet je dus weer net zoals in BF2 de tegenstander meerdere malen raken. Snel switchen naar pistool wil dan nog wel eens helpen. Van grote afstand raak ik echter nauwelijks iets.

PSN ID Binloading_nl

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martin, recon heb ik bewust even weggelaten maar meer met de reden dat wij eigenlijk nauwelijks snipen. Uiteraard heeft de recon class wel goede perks zoals MAV en spawn beacon. Die class is dus uitaard ook erg welkom. En toch vind ik dat het best wel veel nut heeft om te weten waar iedereen van de tegenpartij zit, dus het continu vliegen met een mav vind ik best wel nuttig

Idd wel een goed idee om het op gotlive neer te zetten in een apart tactics draadje.

@Schimanski: vriendin inruilen heb ik al een keer gedaan en heeft me veel geld gekost (en kost het nog steeds in de vorm van alimentatie :x)

Weet iemand hoe de guided shell exact werkt die je op een tank kunt mounten ? Heb hem gisteren geunlocked. Volgens battlelog is het set and forget tegen land voertuigen. Wat is de damage van zo'n ding ? Stel iemand heeft een vijandelijk tank gelocked met laser en ik vuur zo'n ding af. Is het one shot, one kill of is dat ding nauwelijks bruikbaar ?

[ Voor 22% gewijzigd door MRE-Inc op 15-12-2011 12:41 ]

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
Pfff... teamplay... Gewoon gamen als een "Hoss".

Ik ben gewoon goed, en de squads die het geluk hebben dat ik erbij ingedeeld wordt, moeten hun zegeningen tellen. En nee, "goed" wordt niet gemeten aan de hand van W/L-ratio of SPM. Dat is gewoon een absoluut gegeven waar geen twijfel aan te pas komt.

Als ze willen mogen ze op mij spawnen, zolang ze mijn digitale personificatie maar niet recht aankijken.

Verwijderd

Het enige wat wij anders moeten doen is minder ouwehoeren bij parties boven de 4. Ouwehoeren en gaaf doen gaat prima samen met winst met een 4 mans party. Bij meer dan 4 betekent het dat nuttige info niet gehoord wordt en dat iedereen denkt dat een ander het klusje wel klaart. Stel je voor dat je het partysysteem gebruikt om te coordineren welke vlag nu gepakt/verdedigd gaat worden ipv om door te geven dat het laggy is, je death onterecht was of dat je hond diaree heeft. :P

Ik bedoel niet: super serieus en saai, lol moeten we houden. Maar lol heb je bij winst en close matches en zeker niet bij zinloos verliezen. Want hoeveel slechter dan de tegenstander je ook bent als je met 8 van de 12 bent moet je elke pot kunnen winnen. (Tenzij zij ook met zn 8en zijn natuurlijk, maar dan krijg je juist de vette close matches als het goed is.)

TL;DR Houdt niet relevante info ff voor je tot de mapwissel/het moment dat we overduidelijk al gewonnen hebben en praat over shizzle in t potje bij parties met meer dan 4 man.

Mijn WL met 1 squad van 4 ligt significant hoger dan met 2 squads van 4. Dat is vreemd niet? :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:43:
Het enige wat wij anders moeten doen is minder ouwehoeren bij parties boven de 4. Ouwehoeren en gaaf doen gaat prima samen met winst met een 4 mans party. Bij meer dan 4 betekent het dat nuttige info niet gehoord wordt en dat iedereen denkt dat een ander het klusje wel klaart. Stel je voor dat je het partysysteem gebruikt om te coordineren welke vlag nu gepakt/verdedigd gaat worden ipv om door te geven dat het laggy is, je death onterecht was of dat je hond diaree heeft. :P

Ik bedoel niet: super serieus en saai, lol moeten we houden. Maar lol heb je bij winst en close matches en zeker niet bij zinloos verliezen. Want hoeveel slechter dan de tegenstander je ook bent als je met 8 van de 12 bent moet je elke pot kunnen winnen. (Tenzij zij ook met zn 8en zijn natuurlijk, maar dan krijg je juist de vette close matches als het goed is.)

TL;DR Houdt niet relevante info ff voor je tot de mapwissel/het moment dat we overduidelijk al gewonnen hebben en praat over shizzle in t potje bij parties met meer dan 4 man.

Mijn WL met 1 squad van 4 ligt significant hoger dan met 2 squads van 4. Dat is vreemd niet? :P
en wie komt er altijd met die ongein ? juist exactor :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:44:
[...]

en wie komt er altijd met die ongein ? juist exactor :P
Jaja, ik moet ook een keer mijn grote mond leren houden. :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:46:
[...]

Jaja, ik moet ook een keer mijn grote mond leren houden. :P
haha me2:P
YouTube: Team HOT Battlefield 3 Tips and Tricks: Sprint Jumping

Sprint jumpen is sneller dan normaal sprinten. Handig voor capture punten :P

edit: maar misschien ook irritant als iedereen dit weet. Ziet er niet uit als iedereen dit doet :>

[ Voor 20% gewijzigd door KngfCnns op 15-12-2011 12:55 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

ja doe ik altijd al zag namelijk bij firestorm iemand mij voorbijkomen al jumpend

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:54:
[...]

ja doe ik altijd al zag namelijk bij firestorm iemand mij voorbijkomen al jumpend
Deze manier van sprinten bestaat al een jaartje of 11 als het niet langer is. BK deed het al in Tactical-ops op de PC.

Damn nu voel ik me oud 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 13:03 ]

• Dynamix
Sprint jumpen is ook handig om als eerste in een tank te kunnen ziten ;)

• aramdin
Damn dat maakt aardig wat verschil uit!

Instagram / YouTube

Verwijderd

Ik deed dat ook vaak, maar meer voor de lol. Dat het zoveel nut heeft wist ik niet :) uit.

Verwijderd

Flappie aan de speed!

Vanavond zie je alleen nog maar konijntjes springen door de maps heen :)

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:07

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

MRELynx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:37:
Weet iemand hoe de guided shell exact werkt die je op een tank kunt mounten ? Heb hem gisteren geunlocked. Volgens battlelog is het set and forget tegen land voertuigen. Wat is de damage van zo'n ding ? Stel iemand heeft een vijandelijk tank gelocked met laser en ik vuur zo'n ding af. Is het one shot, one kill of is dat ding nauwelijks bruikbaar ?
Guided shells en guided missiles, werken icm SOFLAM. Ook de javelin werkt erg goed met de SOFLAM.
Heli's, jeeps, trucks en vliegtuigen zijn gelijk weg. Tank disabled.

www.oldskoolnl.nl

• MRE-Inc

MRE-Inc

Guided missles heb ik nog niet. Maar die guided shells werken dus niet tegen jets en heli's volgens battlelog. Is weer jammer....

[ Voor 52% gewijzigd door MRE-Inc op 15-12-2011 13:21 ]

• cheiron
MRELynx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:37:
Ik heb meestal 1 shot: vehicle disabled. De reload duurt erg lang, dus daarna pak ik de gewone tankgun en schiet er 2 of 3 rounds op af. Het scheelt enorm in 1 op 1 gevechten met andere tanks mits je zorgt dat je eerste de lock hebt voordat je in gevecht komt.

Je hebt geen externe lock nodig van iemand anders (een painter in je tank of een soflam) om een grondvoertuig te locken. Voor heli's en jets wel. Een painter locked de heli, dan kun jij hem ook locken (iets dan anders niet kan).

Smoke voorkomt wel het locken, flares helpt niet tegen een inkomende shell.

Voor maps met weinig vehicles en veel infantery gebruik ik liever cannister shells, maar in een vehicle heavy map is dit een hele fijen toevoeging.

[ Voor 3% gewijzigd door cheiron op 15-12-2011 13:26 . Reden: nav bericht hierboven iets dikgedrukt gemaakt ]

Flickr PSN ID= cheironnl

• aramdin
Werkt wel, maar de jets/heli's zijn standaard niet te locken met de guided shell, die moeten eerst gelasered worden. Jets zijn haast niet te doen, die moeten eerst door CITv gelocked worden en daarna nog door jou met guided shell. 99% vd gevallen zijn de jets alweer uit range

Instagram / YouTube

Verwijderd

Moet zeggen dat je redelijk moet communiceren met je bijrijder als je Guided shell wilt gebruiken tegen Heli's. De meeste mensen nemen de moeite niet om te blijven zitten in de CITV.

Dynamix en ik hebben het laatst ook geprobeerd maar die heli was iets slimmer dan de gemiddelde heli.
Hij ging maar snel achter een gebouw vliegen en weg was de lock!
Nu weet ik niet of je loop ook in de richting moet staan van de heli..indien wel dan moet je ook maar geluk hebben dat de heli niet te hoog boven je hoofd zit.

Verwijderd

@MarioPekel, ik kan je vanavond toevoegen. Ben jij vanavond online?

• streamnl
  • Niet online
over 40 minuten heeft hij pas de update binnen. Dus zat ik wat te surfen op GoT en zag dat ze ook een topic hebben voor BF3!!!
Wist ik niet. Maar nu zag ik ook dat je lid kan worden van een clan (Ik heb een PS3) maar als ik op de link klik krijg ik mijn profile te zien.
Hoe vind ik GoT daar? Als ik op GoT zoek, dan vind ik alleen maar pc clans.
alvast bedankt

Meer dan ik dacht...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:34:
ja ben online kleine kans vanniet maar dan krijg ik request wel binnnen

• aramdin
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:33:
Moet zeggen dat je redelijk moet communiceren met je bijrijder als je Guided shell wilt gebruiken tegen Heli's. De meeste mensen nemen de moeite niet om te blijven zitten in de CITV.

Dynamix en ik hebben het laatst ook geprobeerd maar die heli was iets slimmer dan de gemiddelde heli.
Nu weet ik niet of je loop ook in de richting moet staan van de heli..indien wel dan moet je ook maar geluk hebben dat de heli niet te hoog boven je hoofd zit.
Klopt als een bus, met Guided shell moet het voertuig zich binnen het "open" kruis bevinden. Te hoog = pech :) . CITV doe ik ook alleen als ik met voice kan communiceren, als ik solo een paar games speel, dan neem ik de moeite niet echt. Leuk om tijdens het meeliften in een tank te designaten (bv handig bij Tehran Highway), maar zal dan niet zo snel blijven zitten

Instagram / YouTube

Verwijderd

Mario NL Pekel zo is de naam ;)

Verwijderd

streamnl schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:34:
over 40 minuten heeft hij pas de update binnen. Dus zat ik wat te surfen op GoT en zag dat ze ook een topic hebben voor BF3!!!
Wist ik niet. Maar nu zag ik ook dat je lid kan worden van een clan (Ik heb een PS3) maar als ik op de link klik krijg ik mijn profile te zien.
Hoe vind ik GoT daar? Als ik op GoT zoek, dan vind ik alleen maar pc clans.
alvast bedankt
Hierbij de link van GoT #2 voor PS3

http://battlelog.battlefi...toon/2832655391432692180/

PS als je lid wordt van GoT kan je nog niet joinen op een game server je zou dan eerst vrienden moeten toevoegen aan je PSN account.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 13:41 ]

aramdin schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:35:
[...]
Klopt als een bus, met Guided shell moet het voertuig zich binnen het "open" kruis bevinden. Te hoog = pech :) . CITV doe ik ook alleen als ik met voice kan communiceren, als ik solo een paar games speel, dan neem ik de moeite niet echt. Leuk om tijdens het meeliften in een tank te designaten (bv handig bij Tehran Highway), maar zal dan niet zo snel blijven zitten
Ik heb ook al een aantal keren meegemaakt dat chopper piloten een guided shell weten te ontwijken.
Dat zijn trouwens wel de betere piloten, die vrij snel 2 runs kunnen maken om een tank met de rocketpods uit te schakelen.

Verwijderd

Ik zat er gisteren bij eentje in die onderhand alles ontweek dus dat was mijn bonus!!

Maarja die gast was alweer 18 vogeltjes verder dan mij!

• Dynamix
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:33:

Yep, die heli had het goed bekeken. Ik kreeg mijn lock net niet voor de heli achter het gebouw verdween...

Communicatie is zeker handig! Je moet weten waar en wat er gelaserd wordt, zodat de rijder snel kan reageren en dus kan locken. Cheiron en ik hebben van de week heerlijk lopen ownen met een tank. Mijn rol was laseren en repairen, terwijl Cheiron de nodige voertuigen liet ontploffen 8)

Check: http://battlelog.battlefi...how/12809768/4/217019121/

[ Voor 10% gewijzigd door Dynamix op 15-12-2011 13:48 ]

Verwijderd

Dynamix schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:43:
[...]

Yep, die heli had het goed bekeken. Ik kreeg mijn lock net niet voor de heli achter het gebouw verdween...

Communicatie is zeker handig! Je moet weten waar en wat er gelaserd wordt, zodat de rijder snel kan reageren en dus kan locken. Cheiron en ik hebben van de week heerlijk lopen ownen met een tank. Mijn rol was laseren en repairen, terwijl Cheiron de nodige voertuigen liet ontploffen 8) Check: http://battlelog.battlefi...how/12809768/4/217019121/
Bij die gast waar we gisteren in zaten snapte er volgens mij geen reet van. Hij was aan het klote met die tank!

Mooie score haha

• aramdin
Dat is hatelijk, als je weet dat je het beter kan, maar de mogelijheid niet krijgt hehe

Instagram / YouTube

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:34:
wat is jouw ing voeg ik jou ff toe ?

• aramdin
Vraag je nou om zn ING rekening? :p

Instagram / YouTube

Verwijderd

sssssssssssst :P

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
zijn er nog xbox players voor een potje vanavond?

Verwijderd

Mario en Tii hebben wel zin in een potje

Verwijderd

xamirz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:51:
zijn er nog xbox players voor een potje vanavond?
jaaa me :D

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Beperk de slowchat.

[ Voor 4% gewijzigd door Sn0wblind op 15-12-2011 17:10 ]

• Dynamix
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:48:
[...]
Bij die gast waar we gisteren in zaten snapte er volgens mij geen reet van. Hij was aan het klote met die tank!
Nadeel van gare voip... Had hij guided shells? Wist hij überhaupt wat te doen?

Ik heb de guided shells standaard ingeschakeld staan, omdat veel luitjes waarmee ik speel de CITV al hebben. Maar als je het van te voren niet van mekaar weet, is het wel handig om het op elkaar af te stemmen natuurlijk.

• streamnl
  • Niet online
Bedankt voor de link.
over 13 minuten is ie klaar met downlloaden (waarschijnlijk moet ie dan nog een half uur installeren ;) ) en dan kan ik weer spelen.....
Zijn er PS3 mensen online om zometeen een potje te spelen?
Ik ben benieuwd hoe het is om als een groep samen te werken en niet jij helpt een ander en de ander jou niet.

Meer dan ik dacht...

Verwijderd

Die EOD bot met C4 is geniaal :P

@MarioPekel, ik heb je een dm gestuurd ;)

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Je moet inderdaad met je loop in de buurt van het target zitten wil je lock krijgen met de guides missile. Het is ook een voordeel om op de voice te zitten met de persoon die in de CITV zit. Gezien je niet ziet waar hij een lock heeft tenzij je ook in de buurt van het target komt.

Tip voor de helicopter piloten om hoog te vliegen. Gezien je met de tank niet echt hoog kunt richten.

Daarnaast merk ik nu dat het toch handiger is om als gunner ook flares te kiezen ipv zoom. Je hebt dan veel meer kans om steeds over basis heen te vliegen ergens ver weg te draaien en dit proces de hele tijd te herhalen. Gezien je nu 2 locks kunt ontwijken.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:01

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Merk wel dat ik steeds ietsje beter wordt.
Handig dat je op een gegeven moment wapen upgrades unlocked.
Holo en forehand zijn er fijn heb ik gemerkt.

Moet nog even kijken hoe ik de gevoeligheid van de controller moet instellen, merk wel dat ik vaak er naast zit. :(
Kan de leeftijd van een controller meespelen? Hij is nu 4 jaar, soms draait hij iets door merk ik.

Whatever.

Pagina: 1 ... 22 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.