"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoezo??? Speel jij nooit met een 12x scope op een LMG??Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:52:
CQ op de nieuw mappen is wel tof zeg. Stuk leuker dan de standaard maps. Vind de LMG die je unlockt met de Support assignmentook tof. Alleen degene die de standaard scope er voor bedacht heeft moet bij Sesam Straat gaan werken
Had ik in het begin inderdaad ook. Na een tijdje ken je de maps een stuk beter en speel je net als op de originele maps.dvdkiwi schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:05:
Wat ik jammer vind is dat sinds de patch iedereen beter is dan mij...
Had ik net een beetje lekkere K/D opgebouwd, sinds B2K zakt het in als een gek.
Ik wordt uit iedere hoek met 2 kogels afgeschoten, en heb een vol magazijn nodig voor een poppetje, zelfs van dichtbij...
De zin neemt daardoor wel een beetje af...
[ Voor 40% gewijzigd door Jackal131 op 13-12-2011 17:14 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
[ Voor 88% gewijzigd door basb op 13-12-2011 18:11 ]
Ik heb het niet alleen bij de nieuwe maps, ook bij de oude...Oppie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:11:
Nieuwe maps zijn altijd wennen. Het is voor iedereen nieuw. Kwestie van volhouden.
Weet ook niet waar het aan ligt.
Wel mijn eerste squad wipe ribbon binnen gehaald vandaag

Vreselijk hoe ze zo'n prachtige graphics op het einde verkloten toch
Toch vind ik het wel jammer dat op de PS3 je geen 64 player optie had, maakte BF2 toch altijd echt te awesome.
Verwijderd
Origin is down...timberman18 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:56:
Hier nog meer mensen die last hebben van het niet kunnen inloggen op Origin? Hij geeft bij mij en een maat van me steeds aan: Het netwerk van Origin kan niet worden bereikt..
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
achja het heeft ook wel wat..Exbloder schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:53:
Even snel een gifje gemaakt van een afbeelding in het pc topic(al die verschillende stappen die ze genomen hebben in de gfx ontwikkeling).
[afbeelding]
Vreselijk hoe ze zo'n prachtige graphics op het einde verkloten tochheb het nu al te vaak voor dat ik de tegenstander gewoonweg niet zie door de sunglare of overweldigende bloom/contrast. Als ze een optie toevoegen naar de non-fucked versie te gaan ben ik ze eeuwig dankbaar, nu hebben ze 'gewoon' een goed spel neergezet
al moet ik zeggen dat ik de zon soms ook heel irritant vind. maar alleen op bepaalde punten in bepaalde maps als je recht in de zon kijkt..
En toch vind ik het een mooie toevoeging die flares en laaghangende zon, waarbij je even verblind word.:) Ook dat je beeld wazig wordt met suppression fire geeft een extra diepte aan het spel, waardoor je echt het gevoel hebt dat je van alle kanten wordt beschoten.El_V schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:46:
[...]
achja het heeft ook wel wat..
al moet ik zeggen dat ik de zon soms ook heel irritant vind. maar alleen op bepaalde punten in bepaalde maps als je recht in de zon kijkt..
Net de nieuwe maps gespeeld:) Alleen Wake Island kwam niet bij mij in de roelatie dus die heb ik nog niet kunnen spelen. Maar die andere 3 mappen zijn echt geweldig
Ook is de nieuwe mode ''Conquest Assault'' echt vet

Nu maar snel holo op mijn FAMAS vrij spelen, want iron sight is niet echt geweldig met dat ding

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Idd, je ziet gewoon de hele vijand niet, waardoor het maar gokken is of hij er nog staat of ligtRichard! schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:13:
Iron Sight is echt om te huilen, zelf met me ogen dicht schiet ik nog secuurder dan via dat ding.

Maar hij heeft wel een rate of fire en totaal geen recoil waar je u tegen zegt
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Ik ben nu al een half uur bezig om met twee vrienden in hetzelfde team te komen. Elke keer direct weer leaven, inviten en nieuwe starten. Zeker nu al 15 potjes gehad.
Ik kan me nog herrinneren dat er werd gezegd dat samen spelen nog nooit zo makkelijk was. Met CoD2 ging het nog beter..
Heb dit ook 9/10 keer met zn 2en in een squad en dan nog in verschillende teams komen. De servers zitten goed vol dus hoe ze dat hebben geregeld is prima. Echter kunnen ze m.i. bij squads beter wat langer matchmaken zodat je samen in een team komt dan te proberen de server vol te krijgen ten kosten van de squad.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:18:
Wie stoort er zich nog meer zo ontzettend aan dat als je een een squad aan maakt, vrijwel ALTIJD tegen elkaar komt..
Ik ben nu al een half uur bezig om met twee vrienden in hetzelfde team te komen. Elke keer direct weer leaven, inviten en nieuwe starten. Zeker nu al 15 potjes gehad.
Ik kan me nog herrinneren dat er werd gezegd dat samen spelen nog nooit zo makkelijk was. Met CoD2 ging het nog beter..
Verwijderd
Post deze oninteressante one-liner anders in het PC topic. Tenminste ik neem aan dat je met 64 man samen op de PC speelde?icegodd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 00:41:
Back to Karkand DLC laggggg met 64 players ...... jammer dice
__
Laatste ribbon verdiend! Heeft een weekje geduurd maar heb nu Air Warfare. Sprong per toeval bij een top piloot erin. Een jet, een tank en 7 mannetjes met enkel de MG was het resultaat. Die gast was akelig goed in ontwijken van rakketen en stil hangen op het goede moment. We zaten niet in een party oid maar hij zag elke keer wanneer ik een easy kill kon maken. Echt top.
Gelukkig is er de achievement voor een kill in 1 leven met een jet, een AR en een tank. Anders zou ik deze game moeten gaan 100%-en.
Verwijderd
Dice was zo trots op het feit dat je makkelijk met elkaar kan gamen en dat de teams gebalanceerd zouden zijn. Het leuke is dat die twee elkaar volledig tegenwerken en ik vind het niet beter gebalanceerd dan andere games. Want als je eenmaal in een winnend team zit dan blijft dat vaak zo.
Verwijderd
Maar goed, in mijn ervaring blijf je beter in het potje en wacht je tot je kan switchen. Gaat meestal sneller dan nieuwe potjes zoeken omdat je meestal redelijk in balance potjes zal vinden waarbij je weer uit elkaar wordt getrokken. Goed op blijven letten bij elke spawn (van iedereen in je party) of er geen plek is om te switchen. Als je kan switchen, direct suiciden en switch doen. Genoeg te doen om je te vermaken tussendoor. Zoals achievements boosten en vooral elkaar kapot knallen.
Nog 1tje; wat een onzin dat je met een jet tegen een jet of heli aan kan vliegen waardoor ze neerstorten zonder dat je zelf neer gaat.
Dat geluk heb ik nou nooit. Ik krijg altijd een suicide ("Bad Luck")Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 01:44:
Nog 1tje; wat een onzin dat je met een jet tegen een jet of heli aan kan vliegen waardoor ze neerstorten zonder dat je zelf neer gaat.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Skybox is op Gulf echt mini, hoog vliegen kan niet echt
Spawnen in jets in echt zwaar irrtant.
Ze hebben bepaalde dingen gewoon gerecycled uit andere maps
Het spel is onstabieler geworden...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
#1 of #2?Fratti schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:52:
Zo ik heb mij ook maar even aangemeld voor GoT PS3 Platoon
Vind dit echt superleuk. Vooral als je party nietsvermoedend zit te ouwehoeren over posities en voertuigen. En dan... KLABAAAAMOppie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:57:
[...]
Heb dit ook 9/10 keer met zn 2en in een squad en dan nog in verschillende teams komen. De servers zitten goed vol dus hoe ze dat hebben geregeld is prima. Echter kunnen ze m.i. bij squads beter wat langer matchmaken zodat je samen in een team komt dan te proberen de server vol te krijgen ten kosten van de squad.
Juist doordat de gebouwen nu ook kapot kunnen, is de gameplay aanzienlijk veranderd. Op één van mijn favoriete sniperplekken in Karkland werd ik al snel met gebouw en al afgemaakt.
Enige jammere is dat we op de console maar met 24 man spelen, hetgeen voor mij daardoor toch een BF3 light betekent. Het mag de pret niet helemaal drukken, want het blijft een heerlijke game.
Daarnaast ben ik blij dat het vliegen met Jets eindelijk een beetje onder controle begin te krijgen. In BF2 kon ik behoorlijk heersen in de lucht, maar zover ben ik nog lang niet.
Vraag. Krijgen Jets later ook de mogelijkheid om bommen af te vuren op gronddoelen of blijft het bij missles en kogels.? De ervaring uit BF2 waarmee je in Golf of Oman even 6 bommen gooide op een vlag en daarbij zes man omlegde, vond ik geweldig.
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
500 uur, en nog verkeerd schrijven
Haha, maar inderdaad. Die verwoestbaarheid verandert de gameplay flink, dat het eigenlijk volledig nieuwe maps zijn.
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...how/13563779/2/352487550/
http://battlelog.battlefi...how/13561048/2/352487550/
had nog 2 daar was ik mvp maar staat niet meer bij laatste 16 potjes volgens mij
famas is echt kut zonder sight
Bommen zitten er sowieso niet in, welk lucht en grond-doel raketten.steefje schreef op woensdag 14 december 2011 @ 08:58:
Vraag. Krijgen Jets later ook de mogelijkheid om bommen af te vuren op gronddoelen of blijft het bij missles en kogels.? De ervaring uit BF2 waarmee je in Golf of Oman even 6 bommen gooide op een vlag en daarbij zes man omlegde, vond ik geweldig.
Deze moet je eerst unlocken
PSN: Von_Smallhausn
Gisteren nog lekker potje in de chopper (als gunner), waarbij we vrij spel hadden en welgeteld 1 persoon van het vijandelijke team een stinger meenam. Einde van de pot stond ik op 25-1 ofzo
Wake Island is echt een moeilijke pot voor choppers, niet normaal zeg. Genoeg jets en daarnaast ook de Mobile AA die op de Airfield staat. Je bent beter af in een tank of de Sand Buggy
Later kwam Epitome nog joinen, maar kort erna stopte mn sessie (was weer genoeg geweest voor 1 avond).
Verwijderd
Erg he die verrekte Famas maar als je eenmaal 50 kills hebt gemaakt kan je vlammen met FamasVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:24:
had nog 2 daar was ik mvp maar staat niet meer bij laatste 16 potjes volgens mij
Verwijderd
hehe nog 45 te gaanVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:57:
[...]
Erg he die verrekte Famas maar als je eenmaal 50 kills hebt gemaakt kan je vlammen met Famas
Verwijderd
Ik kon wel merken dat het Softcore was 10000 kogels schieten en
nog niet dood (ja ik weet het beter richten

Vervolgens wordt ik met 2 kogels beschoten en meteen dood????
Veel verrekte campers op de hoge berg!
Maarja terzake was een leuke GoT pot met als resultaat winst.
http://battlelog.battlefi...how/13045046/4/230420491/
Dan is een beroerde score niet erg!
EDIT: De 2e rond mochten wij attacken en dat ging zo snel voorbij niet te geloven. 2 kills gemaakt met een tank.
http://battlelog.battlefi...how/13047655/4/230420491/
Ze hadden 46 minuten nodig om bij de laatste Mcom te komen tegen onze 10 minuten hahahaha om alle M-coms te vernietigen
Ook deze was leuk: Ze kwamen niet dichter bij de Mcoms dan de buiten muur van het complex wij liepen tegen de randen aan hahaha vervelend maar wel effectief.
http://battlelog.battlefi...how/13050916/4/230420491/
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 10:11 ]
Het komt bij mij ook regelmatig voor op Xbox.. Maar mijn tip is om niet te leaven maar om te wachten tot de volgende ronde. Wij joinen ook regelmatig met +/- 4 man een server en vaak beland 1 persoon dan in het andere team. Gewoon wachten en goed in de gaten houden tijdens het respawnen of je van team kan wisselen. En als je eenmaal bij elkaar zit natuurlijk niet van server willen switchenVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:18:
Wie stoort er zich nog meer zo ontzettend aan dat als je een een squad aan maakt, vrijwel ALTIJD tegen elkaar komt..
Verwijderd
Laatste potje was wel weer vaag, we speelden 6 tegen 5 TDM. Best wel rustig dus, maar dat maakte het wel leuk. Uiteindelijk een leuke score gehaald en een flinke Nemesis. Jammer dat dat niet op de Battlelog staat. Ik had uiteindelijk bij een van mijn laatste kills een Nemesis bonus van 100
http://battlelog.battlefi...how/13606145/2/180582857/
(ook al lid van got 360 platoon)
Verwijderd
joo voeg mij even toe dan ing: Mario NL PekelVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:19:
Vanacht gelukkig nog bij elkaar gekomen. Switch team is een leuke optie, maar ik kan er eigenlijk nooit op klikken terwijl 1 van de 2 vrienden in het andere team het dan wel kan, terwijl die al met minder man zijn. Maar switch team kan wel altijd als je dood bent? Aangezien Exactor zegt eerst suicide.
Laatste potje was wel weer vaag, we speelden 6 tegen 5 TDM. Best wel rustig dus, maar dat maakte het wel leuk. Uiteindelijk een leuke score gehaald en een flinke Nemesis. Jammer dat dat niet op de Battlelog staat. Ik had uiteindelijk bij een van mijn laatste kills een Nemesis bonus van 100
http://battlelog.battlefi...how/13606145/2/180582857/
(ook al lid van got 360 platoon)
kunnen we keertje samen spelen als je zin hebt
Iets met punten en komma's. Beter voor de leesbaarheidVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:24:
gister ook een paar uurtjes met de nieuwe maps gespeeld, super vette maps jammer met qonquest assault van dat spawnkillen alleen ik werdt hele tijd neergemaaid ging nog niet echt lekker vandaag ga ik even lekker rustig er voor zitten zonder aanhang die zit te kijken even lekker genieten van de maps misschien gaat het dan beter desondanks nog wel paar redelijke potjes gespeeld:P.
http://battlelog.battlefi...how/13563779/2/352487550/
http://battlelog.battlefi...how/13561048/2/352487550/
Ontopic:
Dat hele conquest assault gebeuren vind ik nog steeds geen succes. De meest potjes die ik gespeeld heb duurden niet veel langer dan een minuut of 10 (vaak was het nog sneller voorbij).
Famas moet en zal ik helemaal masteren, dus alles unlocken. Man wat is die iron sight bagger zeg. Ik heb slechte iron sights gezien, maar dit slaat werkelijk alles. Gelukkig had ik snel de acog (wat overigens ook een klote sight is voor short range) en ook binnen no time de RDS. Mijn favo is toch de holo. Met RDS heb ik nog te veel dat ik het kleine 100% op het lichaam van de tegenstander wil krijgen, terwijl de holo (die uiteraard groter is) er gewoon op zet, en knallen maar. Heb toch aanzienlijk minder kills met de rds dan met de holo.
Tor: idd die chievo voor 1 kill in tank, plane en assault rifle gaat nog moeilijk worden.
Hoe dan ook, BF3 gaat 100% geachieved worden
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Ik kan je melden dat die andere wapens ook niet zon fijne Iron sight hebben. HK53 is ook bagger.MRELynx schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:40:
Geef de mappen nog even het voordeel van de twijfel. Op zich best leuk, maar voor op de xbox te groot. Niks zo klote als een 5 minuten rondlopen, niks tegen komen en dan ineens vanuit het niets neergeschoten te worden.
Famas moet en zal ik helemaal masteren, dus alles unlocken. Man wat is die iron sight bagger zeg. Ik heb slechte iron sights gezien, maar dit slaat werkelijk alles. Gelukkig had ik snel de acog (wat overigens ook een klote sight is voor short range) en ook binnen no time de RDS.
Zijn deze wapens in reallife ook zo beroerd? qua iron sight?
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
deze:
http://battlelog.battlefi...view/2832654489513537864/
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 10:55 ]
Unomomentodado schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:26:
Best friend forever (Famas)
10 Revives
10 Heals
Professional Russian (L85)
100 Assault rifle kills
20 Underslung grenade launcher kills
5 SQDM Wins
Famas Unlocked
Fixing it (HK53)
10 Repairs
1 Repair torch kill
It Goes Boom (QBZ-95B)
50 AT rocket kills
1 enemy vehicle kill with repair torch
5 Conquest Wins
HK53 Unlocked
Let it Rain (QBB-95)
20 Kills LMG
2 Mortar Kills
Keep your head down (MG36)
100 LMG Kills
50 Supression assists
50 Ammo resupplies
Let it rain completed
Specops (QBU-8
20 Sniper rifle kills
5 lazer designations
Creeping death (L96A1)
50 headshots
50 spot assists
5 knife takedowns
Specops completed
Familiar territory (PP-19)
10 MCOM Arms
10 Flag Captures
2 Hours on Strike at Karkand
Scarred Veteran (MK3A1 Jackhammer)
10 PP-19 Kills
5 DPV Kills
10 BTR-90 Kills
2 hours on sharqui
2 hours on Oman
Familiar territory completed
Verwijderd
[...]
joo voeg mij even toe dan ing: Mario NL Pekel
[/quote]
Komt in orde
Verwijderd
oke waarom pas na het weekend ?Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:02:
quote]mariopekel schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:21:
[...]
joo voeg mij even toe dan ing: Mario NL Pekel
[/quote]
Komt in ordeZal na het weekend zijn.
Ok geen probleem, eigenlijk ook wel weer en uitdaging. Maar geen idee of de wapens irl ook zo'n bagger iron sight hebben. In Black Ops zag hij er een stuk beter uit:Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:43:
[...]
Ik kan je melden dat die andere wapens ook niet zon fijne Iron sight hebben. HK53 is ook bagger.
Zijn deze wapens in reallife ook zo beroerd? qua iron sight?

Wellicht dat er verschil zit tussen de iron sights van de Famas F1 en de Famas G1. De F1 (eerst generatie) ziet er zowieso mooier uit.
Verwijderd
Iron sight is echt bullshit. Maar de ACOG geeft al een lichte verbetering. Ik schoot met bursts vanwege de recoil. Wel flink wat kills mee behaald. Was ook ff vergeten te wisselen toen ik beter esights kreeg. Laat heavy barrel trouwens er af. Geeft extreme recoil en levert nauwelijks snellere kills op.MRELynx schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:40:
Famas moet en zal ik helemaal masteren, dus alles unlocken. Man wat is die iron sight bagger zeg. Ik heb slechte iron sights gezien, maar dit slaat werkelijk alles. Gelukkig had ik snel de acog (wat overigens ook een klote sight is voor short range) en ook binnen no time de RDS. Mijn favo is toch de holo. Met RDS heb ik nog te veel dat ik het kleine 100% op het lichaam van de tegenstander wil krijgen, terwijl de holo (die uiteraard groter is) er gewoon op zet, en knallen maar. Heb toch aanzienlijk minder kills met de rds dan met de holo.
Tor: idd die chievo voor 1 kill in tank, plane en assault rifle gaat nog moeilijk worden.
Hoe dan ook, BF3 gaat 100% geachieved worden
Voor die jet achievement moet ik ff wat gaan unlocken. Heb nu nog niets. Met die rakketen moet het wel makkelijk zijn om een tank te slopen neem ik aan. Weet iemand hoe je kan hoveren? Ga ik ff wat flag caps ermee verrichten.
MRE heb jij de sniper chievo al? Zo niet ben ik wel in om die binnenkort eens te halen.
Excuses nog voor het zeiken gisteren. Moet me niet zo aanstellen.
Wat spotten betreft. Kan het zijn dat het nu automatisch gebeurt? Ik spot alles waar ik op schiet maar zie vaak het oranje driehoekje al verschijnen voordat ik mijn pols ontwricht heb om op select te drukken. Ook in situaties dat ik de enige ben die uberhaupt de tegenstander kan zien.
@Tii Teamswitchen kan idd alleen als je dood bent.
Verwijderd
Omdat ik altijd op de derde maandag van de maand mensen toevoeg, na het douchen.
*Omdat ik voor die tijd hoogst waarschijnlijk niet online zal zijn.
Verwijderd
oke oke je doet maar ik zie het wel wanneer ik request hebVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:05:
[...]
Omdat ik altijd op de derde maandag van de maand mensen toevoeg, na het douchen.
*Omdat ik voor die tijd hoogst waarschijnlijk niet online zal zijn.
Verwijderd
Gas terugnemenVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:04:
[...]
Weet iemand hoe je kan hoveren? Ga ik ff wat flag caps ermee verrichten.
Verwijderd
ben je ook een domme eikel, ben je vanmiddag online wil vanmiddag namelijk effe op volle concentratie rushen of Qonquesten op de nieuwe maps ff ownen zegmaarVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:07:
[...]
Soms zijn dingen zo simpel dat je ze niet door hebt. Bedankt!
PSN: Deere6030
Whaha, daar gaan we weer... nietszeggende tweet nummer 10...himlims_ schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:08:
twittert;
"we are quite aware of the issue [input lag/delay] and we’re still investigating it for a possible solution. Thank you for your patience."
"PS3 VoIP a top priority."

Hieronder een reactie van een EA medewerker (afkomstig uit het "officiele" protest topic op het Battlelog forum):
My BBB Response from EA:
I received a call last night from EA regarding my BBB complaint. The gentleman I spoke was adamant that they are aware about the problem and are working round the clock to resolve it. He also suggested that the developers @ DICE are really pissed off about the issue as they know this is hurting their "baby".
He also suggested I accept Twitter responses as "official" statements from EA/DICE. When he mentioned this I immediately told him that I could not as they have already demonstrated that those responses can be deleted at will. He suggested that those tweets eluding to a fix with the B2K release were an oversight and, due to their inaccurate nature, had to be deleted in order to eliminate further confusion among the community members.
I inquired about the lack of feedback outside of Twitter and, without using these exact words, he suggested that there is absolutely no way they are going to create a public post suggesting that this problem has been acknowledged or what they are doing to fix it. Basically he admitted, and I'm paraphrasing, that it would be suicide to air this out in a public forum.
Finally he provided me with all of his contact information (e-mail, direct-line, etc.) so that I can contact him directly to receive status updates about this issue. I told him that I would take him up on his offer and I will use that information to update you (those dedicated console users upset by this issue.) Before anyone asks, the only stipulation he made was that I not publish his information.
My final thoughts on this:
1- I'm satisfied with his response as it pertains to the BBB complaint. That said, a BBB complaint can ALWAYS be reopened and if required that is an option I may pursue;
2- Regarding the lack of communication. Whether it's a canned Twitter response or a third party website speculating about the problem it's not enough! We need to continue to push for public discourse. While I appreciate his candidness, I think they have fallen well short of fulfilling their responsibilities to their customers.
3- I think that providing me his contact information is a huge step forward as it provides a direct line of communication with somebody who hopefully will provide me with more information than what has been available.
At the end of the day, while this is a step forward, it is not enough to convince me that our call to action should end.
My commitment to the BF3 console community: to continue keeping this issue at the forefront until it has been resolved or that a meaningful public discourse has been established.
Our Get Satisfaction thread is now at upwards of 1200 follows and we are closing in on the third spot in the list of most common problems. If you haven't followed or know someone that hasn't please follow the link and add your voice: http://getsatisfaction.co...3/topics/voice_chat_issue [getsatisfaction.com]
[ Voor 81% gewijzigd door Dynamix op 14-12-2011 11:23 ]
Ik heb heavy barrel er wel op gezet. Puur voor de accuracy op long range. Schiet zowieso al in bursts (sinds de M16 in blackops) Heerlijk. Nadeel in Black ops was vaak dat ik sneller de trekker van de controller kon tappen dan dat Black ops het kon verwerken met als gevolg een: Hey waarom schiet mijn wapen niet wanneer ik dat wilVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:04:
[...]
Iron sight is echt bullshit. Maar de ACOG geeft al een lichte verbetering. Ik schoot met bursts vanwege de recoil. Wel flink wat kills mee behaald. Was ook ff vergeten te wisselen toen ik beter esights kreeg. Laat heavy barrel trouwens er af. Geeft extreme recoil en levert nauwelijks snellere kills op.
Voor die jet achievement moet ik ff wat gaan unlocken. Heb nu nog niets. Met die rakketen moet het wel makkelijk zijn om een tank te slopen neem ik aan. Weet iemand hoe je kan hoveren? Ga ik ff wat flag caps ermee verrichten.
MRE heb jij de sniper chievo al? Zo niet ben ik wel in om die binnenkort eens te halen.
Excuses nog voor het zeiken gisteren. Moet me niet zo aanstellen.Wordt alleen gefrustreerd van vaak verliezen. Vooral als het steeds hetzelfde patroon is. Wij lijken het precies verkeerd te doen. Als wij verdedigen rent iedereen wat rond. Als we aanvallen liggen we ingemetseled te knallen.Dat moet andersom. Aanvallen is super simpel als je met een paar man flankt en achter de M-Com schoon veegt. Verdedigen is super simpel als je in de buurt van de M-Coms zit en de zijkanten in de gaten houdt. En spot, spot spot.
Wat spotten betreft. Kan het zijn dat het nu automatisch gebeurt? Ik spot alles waar ik op schiet maar zie vaak het oranje driehoekje al verschijnen voordat ik mijn pols ontwricht heb om op select te drukken. Ook in situaties dat ik de enige ben die uberhaupt de tegenstander kan zien.
@Tii Teamswitchen kan idd alleen als je dood bent.
Hoveren heb ik ook nog niet ontdekt in de F35. Heel even mee gevlogen daarna de kans niet meer gekregen. Vind vliegen in jets zowieso niet veel aan.
- Aanvlieg route uitstippelen
- Duikvlucht en knallen
- Uitvliegen, stijgen, keren en het zelfde riedeltje weer.
Eventueel nog een beetje dodgen van vijandelijke jets en stingers.
Tor, welke sniper chievo bedoel je ? Enlighten me please, mijnheer (de) Engelsman.
Spotten gaat gewoon wanneer je ook de trekker overhaalt toch ? Vaak genoeg iemand zien lopen die ik niet spot (ja sorry) en het vuur op open. Meteen het oranje driehoekje erbij.
Mjah, over dat zeiken. Je had groot gelijk. Ik ben zelf zowieso bij het attacken wel van het omlopen en flanken/in de rug knallen. Ik spawnde volgens mij meerdere keren bij je toen je aan het flanken was. Bij defend wil ik dat ook vaak te graag doen. Iets wat ik af moet leren, omdat je dan soms je hele flank open en bloot legt en het te defende object uit het ook verliest. Laat ze bij het defenden maar naar jou toe komen. Creeer een trechter waar ze in lopen en afknallen. Gaat niet altijd op voor elke map overigens. Soms is attack ook de beste aanval zoals op Damavand Peak. Helemaal terug dringen naar hun AA gun en links, rechts en midden afdekken. Komen ze er nooit door.
Overigens verbaas ik me ook steeds meer over de rest van ons team wat niet bij ons in de squad zit. Vaak liggen ze dan ergens op een plek waarvan ik denk dat het daar totaal geen nut heeft.
Maar goed, voor een tactische pot kun je me altijd wakker maken. Niks zo leuk als met een goed doordacht plan/tactiek een pot winnen. Oh wacht, ik weet meteen meteen waarom ik nog steeds fan ben van John Hannibal Smith: I love is when a plan comes together
Bij mij wel! Gewoon niet te doen

Verwijderd
Verwijderd
Ik heb dat probleem ook zie mijn post van een paar dagen geleden.Mon0lith schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:24:
Is jullie de glitch van de QBU-88 al opgevallen?
Bij mij wel! Gewoon niet te doen![]()
[video]
Ik heb het ook met de MG36
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 11:25 ]
Volgens mij is die dan niet gespot, dat zie je alleen zelf. Dat gebeurde eerder ook al als je er (een tijdje) op richtte, (oranje driehoek + gamertag) maar het is alsof het sinds de patch direct gebeurt als je iets in de buurt mikt.MRELynx schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:20:
[...]
Spotten gaat gewoon wanneer je ook de trekker overhaalt toch ? Vaak genoeg iemand zien lopen die ik niet spot (ja sorry) en het vuur op open. Meteen het oranje driehoekje erbij.
PSN: Deere6030
Helemaal waar... en daarbij, die glitch van de QBU-88 is veel belangrijker om te fixen!
Verwijderd
Als je hun uit hun comfortzone haalt (idd schieten op de trechter) dan brokkelt hun verdediging weg. Want ze hadden of met een paar naar ons moeten komen (nou ja veel om ons te stoppen
Die MG36 schijnt het ook te hebben. Maar dan alleen in de B2K maps, niet in de normale mapsDynamix schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:44:
Helemaal waar... en daarbij, die glitch van de QBU-88 is veel belangrijker om te fixen!
Dan moet Dice helemaal haast gaan maken! (had ik er sarcasm mode bij moeten zetten?)Mon0lith schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:52:
[...]
Die MG36 schijnt het ook te hebben. Maar dan alleen in de B2K maps, niet in de normale maps
Miss had een smiley ook voldaanDynamix schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:54:
Dan moet Dice helemaal haast gaan maken! (had ik er sarcasm mode bij moeten zetten?)
Verwijderd

Althans dat is mijn mening!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 12:33 ]
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe slim PS3, maar ik krijg geen geluid en ben niet te horen.
Ik heb 'm al wel geconnect met de PS3, hij staat ook bij randapparatuur in het XMB menu.
Antwoord mag eventueel via pb om het topic ontopic te houden
Gisteren een pot of Teheran Highway, wij moesten verdedigen:
De vijand, die dus aan moest vallen (rush) had van de 12 man 5 man die met Mortars aan het spammen waren vanaf hun home base
Wel gewonnen overigens
De Mcom defender ribbons zijn een stuk lastiger te krijgen dan de Mcom defender pins in BFBC2, daar had ik er bijna elk potje wel een...
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 14-12-2011 12:51 ]
Lijkt me wel dat je zo'n pot wint. ze houden maar 4 man over om daadwerkelijk aan te vallen of vlaggen te cappen. Daar win je de oorlog niet meedvdkiwi schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:50:
Gisteren een pot of Teheran Highway, wij moesten verdedigen:
De vijand, die dus aan moest vallen (rush) had van de 12 man 5 man die met Mortars aan het spammen waren vanaf hun home baseDaarnaast 3 snipers die op afstand lagen... Dan snap je het volgens mij niet helemaal...
Wel gewonnen overigens
En welke disc installeer je aanvankelijk op je stick dan? Ben al aan het pielen en modderen geweest, maar mij is de indruk aangedaan dat het niet / nauwelijks performancewinst oplevert.innerchild schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:38:
voor degene die zijn game op een usb stick heeft geinstalleerd, kopieer je back to karkand update naar je stick omdat deze standaard op je hd wordt geinstalleerd.
Mocht iemand anders dit wel ervaren, graag even wat vergelijkend materiaal s.v.p. Maak even een filmpje o.i.d. waarin de verschillen mooi geuit worden. Zal het zelf vanavond ook nog eens even gaan proberen.
Verwijderd
als verdedigers hoef je ook niets te cappen of aan te vallen, ze hadden best kunnen winnen.Jackal131 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:59:
[...]
Lijkt me wel dat je zo'n pot wint. ze houden maar 4 man over om daadwerkelijk aan te vallen of vlaggen te cappen. Daar win je de oorlog niet mee
De aanvallers niet, want die moesten mcoms attacken maar deden dat met 4 man...
Verwijderd
Sterker nog ik heb het idee dat hij of niet, of niet altijd, de HD textures leest als je vanf je USB stick speelt terwijl de texture pack op de HDD staat.p.habo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:50:
[...]
En welke disc installeer je aanvankelijk op je stick dan? Ben al aan het pielen en modderen geweest, maar mij is de indruk aangedaan dat het niet / nauwelijks performancewinst oplevert.
Mocht iemand anders dit wel ervaren, graag even wat vergelijkend materiaal s.v.p. Maak even een filmpje o.i.d. waarin de verschillen mooi geuit worden. Zal het zelf vanavond ook nog eens even gaan proberen.
Ik merk wel dat ik sneller in maps zit terwijl ik van USB speel. En ik zie inderdaad de map sneller geladen worden. Ik heb er alleen echt voordeel mee als ik op zeer long range snipe. Wat ik nauwelijks doe.
Verwijderd
Geen idee, maar het is mij ook opgevallen maar dan in Gulf of Oman. In de trappenhuis van TV station (CQ) De trappen lijken een meter voordat ik eroverheen loop pas echt trappen te worden. In eerste instantie lijken het gladde betonnen panelen.Jimmy-time1 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:27:
Gisteren heb ik nog wat putjes squad rush gespeeld ivm ontbrekende ribbons. Toen viel het me op bij Operation Firestorm dat de looproosters over de buizen pas op het laatste moment in beeld kwamen. Pas een paar meter voor je komen opeens die roosters in beeld, verderop zijn alleen de buizen zelf te zien. Is dat normaal dat het pas zo laat ingeladen wordt? (PS3 trouwens)
EDIT: ook op Kargh Island. Ik weet niet of dat met laden te maken heeft of dat het een bug is.
Als je op de hoogste top van de berg staat kan je geen tank zien aan de smalle zijde waar de AA stationaire ook stat. De berg loopt door terwijl er gewoon tanks staan. (ook ps3)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 15:00 ]

Is dat jullie ook opgevallen??
Verwijderd
Bij PS3 geen last vanxamirz schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:04:
Door de release van B2K zijn alle oude mappen leeg qua spelers
Is dat jullie ook opgevallen??
Gister op xbox was op B2K mappen constant 12 vs 12. zodra de oude mappen geladen werden was het 5 vs 9 ofzo
Verwijderd
Op PS3 heb je aparte servers met alleen B2K maps en mix en alleen de "oude" mapsxamirz schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:18:
[...]
Gister op xbox was op B2K mappen constant 12 vs 12. zodra de oude mappen geladen werden was het 5 vs 9 ofzo
Dus je kan kiezen.
[ Voor 16% gewijzigd door Richard! op 14-12-2011 15:35 ]
Bij aanvallen wil ik soms te snel naar voren en dat kost me vaak de kop..
@ got live crew; we praten hier altijd wel over tactieken etc maar in de praktijk komt daar nooit iets van terecht. In een party van 8 mensen kan ik niet eens de stemmen uit elkaar houden en is het al snel een kippenhok. Blijft meestal bij; aanvaller "x komt uit hoek Y" en in het begin van een pot waarbij wij aanvallen "ja, ik ga over rechts". Daarna houdt het op. Is ook lastig om het te coordineren hoor want ik ga er ook altijd helemaal in op.
Idee om squads op elkaar aan te passen al naar gelang de speelstijl. Nu is het vaak bij toeval dat je bij elkaar in een squad zit. Als je met zn 4en echt de hele ronde bij elkaar blijft gaat alles een stuk beter denk ik.
Verwijderd
By PS3 kan je Server browsers kiezen - B2K server ingaan en kijken op map rotation, soms staat het ook in de omschrijving van de server.Richard! schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:35:
Hoe kan je een server vinden met alleen maps uit de B2K pack dan? Gewoon via serveroptions?
Hmmm, ik ga vanavond kijken of bij xbox ook kan...Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:42:
[...]
By PS3 kan je Server browsers kiezen - B2K server ingaan en kijken op map rotation, soms staat het ook in de omschrijving van de server.
tnx
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Lijkt me een plan. Omdat we nu voortdurend in verschillende combinaties een avond spelen weet ik haast niet wie in mijn squad zit tot ik een keer of 3 gespawnd ben. Het is toch net makkelijker om 'Schiman naast je' te roepen dan om eerst te moeten kijken wie de gozer is die je wil waarschuwen.Schimanski28 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:37:
Idee om squads op elkaar aan te passen al naar gelang de speelstijl. Nu is het vaak bij toeval dat je bij elkaar in een squad zit. Als je met zn 4en echt de hele ronde bij elkaar blijft gaat alles een stuk beter denk ik.
Gewoon simpele dingen beter doen scheelt ook. Zoals als je ziet dat 3 van je squad mates dood zijn een goed spawn point voor hun op zoeken. Als iemand naar voren loopt, dekking geven en daarna vlug doorlopen waarbij Assault achteraan loopt voor de opruim kill + revives.
Tuurlijk is het vaak gewoon te hectisch om dingen door te spreken maar het helpt denk ik om net wat rustiger en slimmer te spelen. (Vooral voor mezelf, ik merk dat ik veel te Rambo ga als ik merk dat wij niet goed aanvallen. Dat komt het team ook niet echt goed uit.
Hmm, de indruk die ik er bij had heeft dan toch niet aan vage hersenspinsels gelegen... Heb hier overigens een Corsair Voyager GT 16 Gb. De usb-drive is immers toch maar 2.0?!Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:25:
[...]
Sterker nog ik heb het idee dat hij of niet, of niet altijd, de HD textures leest als je vanf je USB stick speelt terwijl de texture pack op de HDD staat.
Ik merk wel dat ik sneller in maps zit terwijl ik van USB speel. En ik zie inderdaad de map sneller geladen worden. Ik heb er alleen echt voordeel mee als ik op zeer long range snipe. Wat ik nauwelijks doe.
Wat betreft pop-up / laden van animaties heb ik het idee dat dat meer parten speelt bij spelen vanaf HDD. Bijvoorbeeld de animatie van een jet die ontploft (hangt even stil in de lucht voordat de explosie te zien is), of iemand die uit een helikopter of jet springt, naar beneden komt en ca. 10 - 20 meter boven de grond uit beeld verdwijnt om vervolgens wel ergens heen te kunnen rennen en / of weg te kruipen.
Trouwens, wie verzint er een vliegdekschip met een ruim, van waaruit je niet eens op het dek kan komen "Gulf of Oman"?!

[ Voor 4% gewijzigd door p.habo op 14-12-2011 16:29 ]
Donderdag ben ik weer beschikbaar want ondanks dat ik vandaag 30 ben geworden mag ik niet helemaal zelf bepalen wat ik vanavond doeVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:07:
[...]
Lijkt me een plan. Omdat we nu voortdurend in verschillende combinaties een avond spelen weet ik haast niet wie in mijn squad zit tot ik een keer of 3 gespawnd ben. Het is toch net makkelijker om 'Schiman naast je' te roepen dan om eerst te moeten kijken wie de gozer is die je wil waarschuwen.
Gewoon simpele dingen beter doen scheelt ook. Zoals als je ziet dat 3 van je squad mates dood zijn een goed spawn point voor hun op zoeken. Als iemand naar voren loopt, dekking geven en daarna vlug doorlopen waarbij Assault achteraan loopt voor de opruim kill + revives.
Tuurlijk is het vaak gewoon te hectisch om dingen door te spreken maar het helpt denk ik om net wat rustiger en slimmer te spelen. (Vooral voor mezelf, ik merk dat ik veel te Rambo ga als ik merk dat wij niet goed aanvallen. Dat komt het team ook niet echt goed uit.) We gaan vanavond los! Ben er denk ik vanaf 9u.
Verwijderd
Gefeliciteerd man!Schimanski28 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:31:
[...]
Donderdag ben ik weer beschikbaar want ondanks dat ik vandaag 30 ben geworden mag ik niet helemaal zelf bepalen wat ik vanavond doeNext time gadget, next time.

Liep ik ook tegen aan meteen de eerste dag op de PS3, zal wel een fout zijn (geen ladder, zoals wel bij de andere vliegdekschepen).p.habo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:28:
[...]
Trouwens, wie verzint er een vliegdekschip met een ruim, van waaruit je niet eens op het dek kan komen "Gulf of Oman"?!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Battlefield is toch ook één groot feestVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:06:
[...]
Gefeliciteerd man!En je vrouw, man, kinderen, moeder, buurman heeft groot gelijk dat er gefeest wordt ipv geBFed.
Dit topic is gesloten.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.