Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:58:
Ok server draait de nieuwe maps, joinen maar voor wie er zin heeft ;)

[afbeelding]
Ik zou in de PC topic posten als je wil dat er mensen je gaan joinen.

Of ff snel private servers voor de Xbox/PS3 regelen bij EA. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayDay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-05-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:44:
[...]

In de in-game store zie ik een update van 2 GB staan. Die ben ik aan het downloaden. Lijkt me dat dit B2K is + patch. Je zal ook een kleine update moeten hebben om hem te unlocken (zoals bij BC2). Die zal er straks wel bij komen.
Ughh... En ik maar zoeken naar "Back 2 Karkand" in de in-game store. Maar de update heet simpelweg "Multiplayer-update". Ok, loading down ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:52
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:44:
[...]

In de in-game store zie ik een update van 2 GB staan. Die ben ik aan het downloaden. Lijkt me dat dit B2K is + patch.
Ik heb deze update ook maar alvast aan het downloaden gezet, gaat wel redelijk traag. Ik ben benieuwd hoe soepel straks de start van b2k zal lopen!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Mariopekel

voor de RDS scope voor de famas heb je 50 kills nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:03:
@ Mariopekel

voor de RDS scope voor de famas heb je 50 kills nodig.
oke ty dat zijn dus als het meezit 3 potjes tdm 25min en als het tegenzit 5 potjes 50min :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:18:
[...]

Misschien kan je op de Xbox de mijnen niet zien.....op PS3 kan je ze gewoon zien met thermal sight en uiteraard ook op de minimap.
In BC2 was het zo dat je vijandelijke mijnen handmatig kon spotten. En dan bleven ze eventjes zichtbaar op de minimap. Lijkt me vreemd als het met thermal is te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schimanski28 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:06:
[...]

In BC2 was het zo dat je vijandelijke mijnen handmatig kon spotten. En dan bleven ze eventjes zichtbaar op de minimap. Lijkt me vreemd als het met thermal is te zien..
Het is toch echt zo, je kan ze gewoon zien (PS3). Ik gebruik ze niet meer want na de B2K update kan je ze doorlopend zien op je minimap. Dus hebben ze geen nu meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijnen moeten imo van de minimap af...
Als je in een tank rijdt en op een mijn rijdt is het een beetje je eigen schuld, want ze vallen echt wel op.
Nu ze op de minimap te zien zijn neem ik als engi nooit meer mijnen mee.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:09:
Mijnen moeten imo van de minimap af...
Als je in een tank rijdt en op een mijn rijdt is het een beetje je eigen schuld, want ze vallen echt wel op.
Nu ze op de minimap te zien zijn neem ik als engi nooit meer mijnen mee.
Kan jij toevallig bevestigen dat je mijnen wel degelijk met thermal vision kan zien in een Tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:10:
[...]
Kan jij toevallig bevestigen dat je mijnen wel degelijk met thermal vision kan zien in een Tank?
Dat kan inderdaad. Beetje vreemd, maar wel de meest praktische toepassing van Thermal Vision. Edit: Op de PS3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:14:
[...]

Dat kan inderdaad. Beetje vreemd, maar wel de meest praktische toepassing van Thermal Vision. Edit: Op de PS3...
Inderdaad dat is ook de reden dat ik thermal heb. Tevens voor het spotten van tegenstanders in bosjes. Fijne bosjescampers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:57
Kan iemand mij hier vertellen of ik B2K voor de ps3 moet aanschaffen via een PSN card via de PSN store, of dat het ook mogelijk is via battlelog/origin.

kwam namelijk via de battlelog uit op dit:

https://origin.checkout.e.../showPayments?productId=1

of is deze alleen voor de PC?

scheelt namelijk weer 20 euro uitgeven aan een PSN card waar ik maar 15 euro van gebruik!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:17:
Kan iemand mij hier vertellen of ik B2K voor de ps3 moet aanschaffen via een PSN card via de PSN store, of dat het ook mogelijk is via battlelog/origin.

scheelt namelijk weer 20 euro uitgeven aan een PSN card waar ik maar 15 euro van gebruik!
Niet doen!!! dat is voor PC!!

Start je game en in hoofdmenu zie je STORE daar kan je B2K krijgen. PSN card laat je ps3 account mee op en in de PSN store koop je content.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Henkie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:17:

Het gaat vanuit de PS3/PSN Store. Heb je geen CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Laatst online: 08:57
Merci voor de snelle antwoorden! ben niet in het bezit van een CC nee, toch maar eens aanvragen bij de bank dan!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:20:
Merci voor de snelle antwoorden! ben niet in het bezit van een CC nee, toch maar eens aanvragen bij de bank dan!
Je kan tegenwoordig ook via internet je psn card krijgen werkt via ideal en je krijgt meteen de code.

Dus waarom een CC...

www.psncode.nl zeer betrouwbaar heb er al een paar keer een psn card aangeschaft.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Henkie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:20:
koop online? psn-cards.nl oid, via ideal overboeken, per mail voucher ontvangen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-08 09:59
Gisteravond op de xbox een hele gekke bug meegemaakt. Nadat ik de eerste keer dood was gegaan was ik daarna onsterfelijk. Ik had allerlei vuurgevechten waarbij m'n health op 100% bleef staan. Soort godmode, geen idee wat het veroorzaakte. M'n teamgenoten vonden het blijkbaar ook gek, want die begonnen ook op me te schieten.

Sowieso steeds meer gekke bugs op de xbox laatste tijd. Naast veel meer disconnects dan anders ook bugs dat m'n wapen verdwijnt, de countdown die blijft staan waardoor ik niks zie, spawnbeacons hoog in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Rolandp schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:27:
Gisteravond op de xbox een hele gekke bug meegemaakt. Nadat ik de eerste keer dood was gegaan was ik daarna onsterfelijk. Ik had allerlei vuurgevechten waarbij m'n health op 100% bleef staan. Soort godmode, geen idee wat het veroorzaakte. M'n teamgenoten vonden het blijkbaar ook gek, want die begonnen ook op me te schieten.

Sowieso steeds meer gekke bugs op de xbox laatste tijd. Naast veel meer disconnects dan anders ook bugs dat m'n wapen verdwijnt, de countdown die blijft staan waardoor ik niks zie, spawnbeacons hoog in de lucht.
Correct, je word op de IRNV scope helemaal zwart, je naam verdwijnt boven je hoofd, en je kan bijna niet dood, zeer irriterende bug, die volgens mij in werking treed als je in een muur word gerevived... Mannetjes die er misbruik van maken zijn al helemaal irriterend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:28:
[...]

Correct, je word op de IRNV scope helemaal zwart, je naam verdwijnt boven je hoofd, en je kan bijna niet dood, zeer irriterende bug, die volgens mij in werking treed als je in een muur word gerevived... Mannetjes die er misbruik van maken zijn al helemaal irriterend...
als je out of bounds gerevived wordt krijg je dat heb ik ook al een aantal keren gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandp
Hopelijk wordt dat gefixed met de patch van vandaag dan. Volgende keer quit ik gewoon, maar ik had dit niet eerder meegemaakt. Wist ook niet of 't daadwerkelijk een bug was of dat ik gewoon echt veel geluk had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Rolandp schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:32:
Hopelijk wordt dat gefixed met de patch van vandaag dan. Volgende keer quit ik gewoon, maar ik had dit niet eerder meegemaakt. Wist ook niet of 't daadwerkelijk een bug was of dat ik gewoon echt veel geluk had.
Je kan natuurlijk gewoon start > suïcide doen, en gewoon opnieuw spawnen, probleem opgelost lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandp
Dat werkt? Ook dat wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus zeg is iedereen tegelijk die update aan het downloaden voor de xbox?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Rolandp schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:32:
Deze bug heeft te maken met het op een bepaalde manier reviven van iemand. Is op de PS3 al gepatcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:36:
Jezus zeg is iedereen tegelijk die update aan het downloaden voor de xbox?:P
Waarschijnlijk wel hahahaha :D

Moet zeggen dat je bij de PS3 ook raar respawnt, gisteren nog meegemaakt hoog in de lucht maar niet hoog genoeg dat je je para kan activeren dus meteen dood! Zeer iritant

Op zich lossen ze veel op maar er komen toch weer meer bugs bij die er voorheen niet in zaten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandp
Dynamix schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:38:
[...]

Deze bug heeft te maken met het op een bepaalde manier reviven van iemand. Is op de PS3 al gepatcht.
Dan zal dat vandaag voor de xbox ook wel worden gepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Rolandp schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:27:

klopt; je wordt neer geschoten, wacht tot er een medic komt. wacht met opstaan tot je nog een keer wordt neergeschoten. wederom medic die je revived, nu kies je voor opstaan en ben je onsterfelijk

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-09 09:30
maar... als je niet dood kan en niemand je kan killen, waarom zou je dan in godsnaam suicide doen? :'|

www.presio.nl - Online marketing Leeuwarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandp
Maxjee schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:42:
maar... als je niet dood kan en niemand je kan killen, waarom zou je dan in godsnaam suicide doen? :'|
Omdat cheaten voor niemand leuk is. Ik stond er echt raar van te kijken, was deze bug nog nooit tegen gekomen. Anderen hier blijkbaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:22
kan aan mij liggen maar ik krijg helemaal geen update voor de xbox360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayDay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-05-2021
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:43:
kan aan mij liggen maar ik krijg helemaal geen update voor de xbox360?
Momenteel krijg je 'm ook niet van zelf. Start even de game, zoek in de in-game store naar "Multiplayer update".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SayDay schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:45:
[...]

Momenteel krijg je 'm ook niet van zelf. Start even de game, zoek in de in-game store naar "Multiplayer update".
Of download hem hier: http://marketplace.xbox.c...c-553e382af06a?noSplash=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
Rolandp schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:43:
[...]

Omdat cheaten voor niemand leuk is. Ik stond er echt raar van te kijken, was deze bug nog nooit tegen gekomen. Anderen hier blijkbaar wel.
begrijp ik, je hoeft ook niemand te killen. maar ouwehoeren met zo'n 10 enemies om je heen die op je lopen te knallen tewijl jij een of andere jump and prone dans doet, kan ik iig van genieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxjee schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:48:
[...]

begrijp ik, je hoeft ook niemand te killen. maar ouwehoeren met zo'n 10 enemies om je heen die op je lopen te knallen tewijl jij een of andere jump and prone dans doet, kan ik iig van genieten :D
Enige jammere is dat je wel doodging door explosieven. :P Ik heb de twee keer dat het mij overkwam gelijk op suicide gedrukt toen ik het doorhad. Zo een glitch uitbuiten schaar ik onder 'blije kleuter syndroom'. Zo vond ik het altijd erg plezierig om 'blije kleuters' die de glitch misbruikten op te blazen. Het liefst terwijl ze een M-Com armden. :)

Overigens snap ik de lol van wat jij beschrijft helemaal. Ik baal juist van de etter teams die met 2 of 3 van die onsterfelijken recht op een M-Com afliepen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
ik zou me ook een blije kleuter voelen op zo'n moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 minuut dan rennen naar bus xbox starten download staat al in wachtrij en dan gaan we los :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
himlims_ schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:40:
[...]
klopt; je wordt neer geschoten, wacht tot er een medic komt. wacht met opstaan tot je nog een keer wordt neergeschoten. wederom medic die je revived, nu kies je voor opstaan en ben je onsterfelijk
Onzin.

Zodra je wordt neergeschoten en gerevived heb je de keuze om op te staan (X of A) of te denyen (O of B) of gewoon te blijven liggen. Indien je optie B of blijft liggen en je wordt neergeschoten kan je niet meer gerevived worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:52:
7 minuut dan rennen naar bus xbox starten download staat al in wachtrij en dan gaan we los :D
Nog maar 2 minuten!! ;) wat een ongeduld haha :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Omg hahaha, dit gaat te ver. Rustig aan mensen, tis maar een spel ;)

Zag deze nog op imgur vandaag, geen verkeerde manier om BF3 te spelen op 24 monitoren hehe

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6PkQL.jpg

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben echt blij met deze update, scheelt weer irritaties :P

Vriend van mij heeft vrij vaak dat zijn wapens weg zijn en dan ook niet meer terug komen, waardoor een quit noodzaak is. Hopelijk zal dat ook verholpen zijn met de update (zelf vrij weinig last van en anders werkt kniven altijd wel om het terug te krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:02:

Zag deze nog op imgur vandaag, geen verkeerde manier om BF3 te spelen op 24 monitoren hehe

[afbeelding]
WIE HEEFT ER STIEKEM EEN FOTO VAN MIJN COMPUTERKAMER GEMAAKT? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*jaloers*

Zou zelf ook graag op deze spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:02:

[afbeelding]
Ook leuk, maar ik denk dat dit het toppunt is van BF3 spelen:

full video: YouTube: Ultimate Battlefield 3 Simulator - Build & Test (Full Video) - The Gadget Show

Teaser: YouTube: Ultimate Battlefield 3 Simulator - Teaser Trailer - The Gadget Show

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Leuke aflevering idd, al denk ik dat je stuk gaat door die paintballs haha. Dan maar Recon met 12x scope en in de bosjes liggen ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:08:
Leuke aflevering idd, al denk ik dat je stuk gaat door die paintballs haha. Dan maar Recon met 12x scope en in de bosjes liggen ;)
Precies hahaha volgens mij wordt je niet vrolijk! :N

EDIT: ik kan wel weer merken dat ik vrij weinig te doen heb hahaha ga liever naar huis maarja moet toch wat geld binnenkomen he.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Waar is de CITV unlock trouwens heen gegaan? :?

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan bos schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:21:
Ja dat vraag ik me ook af hij is gewoon weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
MRELynx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:17:
[...]

En waarom zou dat waardeloos zijn :

Volgens de BF3 wiki:http://battlefield.wikia.com/wiki/Thermal_Optics zie je HEAT signatures. Met andere woorden zolang iets hitte/warmte afgeeft, is het zichtbaar, dus motoren die in voertuigen zitten, warmte van het menselijk lichaam. Een mijn is gewoon een stuk plasic met een explosief en geeft geen warmte af, dus ook niet zichtbaar. Lijkt me vrij realistisch.
Dat ligt er maar aan... Als je kijkt wat die engineer allemaal mee sjouwt tijdens zo'n potje, dan zal het mij niets verbazen als die mijnen gewoon op een warm plekje in zijn box meegedragen worden. Dus warm... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p.habo schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:30:
[...]

Dat ligt er maar aan... Als je kijkt wat die engineer allemaal mee sjouwt tijdens zo'n potje, dan zal het mij niets verbazen als die mijnen gewoon op een warm plekje in zijn box meegedragen worden. Dus warm... :/
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet dan ook gaan oppassen dat je ze niet in de zon legt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
Inderdaad, een plekje waar de zon nooit schijnt... I rest my case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Affijn, heb de nieuwe maps allemaal al weer gehad, eerste indruk:

+:
Leuke weer nieuwe maps
Brengt het bf2 gevoel beetje terug
Assignements zijn amusant om te doen, ( eerste support wapen al unlocked )

-:
De '' nieuwe '' conquest assault modus faalt HARD
Word alleen maar gebaseraped, want er is geen out of bounds gedeelte voor je thuisbasis.
Extreem veel campers
Alleen maar engineers in de maps omdat alles zo kapot kan, je zit dus nergens veilig...
Veel te weinig tickets in servers, potjes van 10 minuten is geen reet aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Fatal Mind op 13-12-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
*maakt een grapje over warme drollen op de weg*

OT: loopt strike at karkand ook weer helemaal door bij rush bijv.?
bij bf2 had je bij sommige cq servers dat er maar 3 flags waren en bij sommige 5, of is dit afhankelijk van assault (of niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Mensen moeten nog wennen aan de modus, geef het even de tijd.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johan bos schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:21:
Ik zie m op battlelog idd niet meer staan.Maar is ie ingame dan ook verdwenen?

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:59:
Affijn, heb de nieuwe maps allemaal al weer gehad, eerste indruk:

+:
Leuke weer nieuwe maps
Brengt het bf2 gevoel beetje terug
Assignements zijn amusant om te doen, ( eerste support wapen al unlocked )

-:
De '' nieuwe '' conquest assault modus faalt HARD
Word alleen maar gebaseraped, want er is geen out of bounds gedeelte voor je thuisbasis.
Extreem veel campers
Alleen maar engineers in de maps omdat alles zo kapot kan, je zit dus nergens veilig...
Veel te weinig tickets in servers, potjes van 10 minuten is geen reet aan.
Fijn he! Dus je spawnt vaak naast je tegenstander althans dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxjee schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:00:
*maakt een grapje over drollen op de weg*

OT: loopt strike at karkand ook weer helemaal door bij rush bijv.?
bij bf2 had je bij sommige cq servers dat er maar 3 flags waren en bij sommige 5, of is dit afhankelijk van assault (of niet)?
Inderdaad afhankelijk van het soort CQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assignments vind ik wel tof gedaan. Support is too easy. Engineer was te leuk. Uiteindelijk 6 repair tool kills in 1 potje. Ook nog de M-Com defender ribbon mee verdiend. :P Ga eerst alle basis assignments doen denk ik. Houdt de afwisseling wel erin.

De maps heb ik vroeger wel redelijk vaak gespeeld. Maar ben alles vergeten. Plus het feit dat muren nu heel hard kapot gaan maakt ze eigenlijk totaal anders. Bepaalde flank routes zijn nu deathtraps geworden bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:05:
Assignments vind ik wel tof gedaan. Support is too easy. Engineer was te leuk. Uiteindelijk 6 repair tool kills in 1 potje. Ook nog de M-Com defender ribbon mee verdiend. :P Ga eerst alle basis assignments doen denk ik. Houdt de afwisseling wel erin.

De maps heb ik vroeger wel redelijk vaak gespeeld. Maar ben alles vergeten. Plus het feit dat muren nu heel hard kapot gaan maakt ze eigenlijk totaal anders. Bepaalde flank routes zijn nu deathtraps geworden bijvoorbeeld.
Die assignment waarbij je 50 supp fire assists moet hebben duurt wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 10kills/10 heals voor Famas is ook wat mager als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:29:
die 10kills/10 heals voor Famas is ook wat mager als je het mij vraagt
50 revive and heals bedoel je

Btw je moet er nog redelijk wat hebben he, zeker weinig kunnen spelen..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:30:
[...]

50 revive and heals bedoel je

Btw je moet er nog redelijk wat hebben he, zeker weinig kunnen spelen..
Bij mij staat er toch echt 10 / 10 hoor ;-)

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_Lochii schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:32:
[...]

Bij mij staat er toch echt 10 / 10 hoor ;-)
Klopt ik bedoel 10 revives ipv 10 kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik die BTR-90 kan vinden. Ze zeggen op Wake Island maar ik kan hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, revives...maar boodschap blijft hetzelfde ;)

BTR:
Strike At Karkand
Gulf Of Oman
Sharqi Peninsula

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:38:
Inderdaad, revives...maar boodschap blijft hetzelfde ;)

BTR:
Strike At Karkand
Gulf Of Oman
Sharqi Peninsula
Moet ik toch maar eens gaan zoeken, maarja iedereen zal wel naar de BTR zoeken hahaha voor de laatste assignment.

Moet alleen die Scarred Veteran nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
Ligt dit nu aan mij, of is het inderdaad zo dat als je zeg maar 200 uur in stationary weapons gaat zitten, dat je dan nagenoeg slapend kunt ranken?

Stationary Service Medal: Spend 2 hours in stationary weapons.

Oftewel per Medal 10.000 punten...

200 uur = 100 x 10.000 punten = 1.000.000 punten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPM is dan 83.3 , trager dan 'echt'spelen, maar Ja, als dat inderdaad het aantal punten is, dan klopt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p.habo schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:49:
Ligt dit nu aan mij, of is het inderdaad zo dat als je zeg maar 200 uur in stationary weapons gaat zitten, dat je dan nagenoeg slapend kunt ranken?

Stationary Service Medal: Spend 2 hours in stationary weapons.

Oftewel per Medal 10.000 punten...

200 uur = 100 x 10.000 punten = 1.000.000 punten...
Als jij een server kan vinden welke 200 uur op dezelfde map blijft staan dan is het inderdaad makkelijk en slapend ranken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke wapens/machines/dingen vallen onder stationary weapons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 'vaste' racketwerpers.. ik zit totaal op 56 seconden, dus ik moet nog even voor mijn Medal.

waar staat deze trouwens?
Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/profile/bf3/stats/items_512x308/skidloader.png?v=30459350

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Op (sommige?) B2K maps. Hebben er al eens een tour tocht mee gemaakt met 3 man

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Je krijgt er ook een trophy voor als er een kil mee maakt :)

Like a Boss! (Zilver)
• Get a kill with the skid loader

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan bos schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:59:
Op (sommige?) B2K maps. Hebben er al eens een tour tocht mee gemaakt met 3 man
Als je passagier bent en er worden kills gemaakt tellen die dan ook voor jou?

Ik bedoel de BTR-90 jij de skidloader hahaha het kwartje val eindelijk!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:55:
Welke wapens/machines/dingen vallen onder stationary weapons?
Die raketwerpers en de AA guns die her en der staan (zoals bij Damavand Peak Rush bij de eerste deployment area). (Die tweede is trouwens prima voor de emplaced weapon ribbon. De verdedigers hun heli komt bijna altijd direct de heuvels over met 4 man erin. Knal knal kanl = ribbon :P. Hoef alleen nog maar air warfare. Jammer alleen dat ik niet kan vliegen, nul unlocks heb en uberhaupt nooit een attack heli zie. :()

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:56:
die 'vaste' racketwerpers.. ik zit totaal op 56 seconden, dus ik moet nog even voor mijn Medal.

waar staat deze trouwens?
[afbeelding]
Moet je CQ spelen in Oman dacht ik bij B

Hij staat nast een hijskraan en ziet er op de minimap er hetzelfde uit als een jeep. Je moet echter wel zelf rijden en je tegenstander overrijden anders krijg je de trophy niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:04:
[...]

Die raketwerpers en de AA guns die her en der staan (zoals bij Damavand Peak Rush bij de eerste deployment area). (Die tweede is trouwens prima voor de emplaced weapon ribbon. De verdedigers hun heli komt bijna altijd direct de heuvels over met 4 man erin. Knal knal kanl = ribbon :P. Hoef alleen nog maar air warfare. Jammer alleen dat ik niet kan vliegen, nul unlocks heb en uberhaupt nooit een attack heli zie. :()
Oke de AA guns dus ook, das wel fijn dan. Ga die van Damavand Peak maar is proberen dan :) Vliegen gaat mij wel goed, behalve met de Jet, lukt maar niet om de flares te krijgen xD Wordt nu steeds direct uit de lucht geknald door stingers of heat seekers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Iedereen al een duik genomen in het zwembad van Hotel Oman?

[ Voor 6% gewijzigd door Dynamix op 13-12-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jet is wat mij betreft echt ondoenlijk. Air to Ground kills al bijna niet te halen, en Jet vs Air is ook niet al te makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:12:
[...]

Oke de AA guns dus ook, das wel fijn dan. Ga die van Damavand Peak maar is proberen dan :) Vliegen gaat mij wel goed, behalve met de Jet, lukt maar niet om de flares te krijgen xD Wordt nu steeds direct uit de lucht geknald door stingers of heat seekers..
De tip die ik daarover kreeg was om te spotten vanuit je jet. Maar ook om squad leader te zijn en attack/defend orders te geven. Al dat soort punten tellen mee voor de vehicle waar je in zit schijnt het. Je zou dus ook een MAV op een dak in de buurt van tegenstanders kunnen zetten en dan in de jet springen. Of, als dat kan, de jet landen bij een vlag om hem te cappen. :P

Of leren vliegen. Maar dat is een stuk moeilijker! Ik kan nog niet eens rechtdoor vliegen laat staan rakketen ontwijken en op dingen schieten (raak) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:14:
Iedereen al een duik gemaakt in het zwembad van Hotel Oman?
Jazeker was lekker water!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat landen bij een vlag is met die hover dingen van B2k niet eens zo'n slecht plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:16:
dat landen bij een vlag is met die hover dingen van B2k niet eens zo'n slecht plan
Krijg je lekker veel punten als F-35 jet fighter.

SKIDLOADER staat in CQ wake island bij B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Haha, van de week gelachen... Door die gare voicechat dacht een squadmember dat hij van het dak een duik moest nemen. Ik was er namelijk even op geklommen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:19:
[...]

Haha, van de week gelachen... Door die gare voicechat dacht een squadmember dat hij van het dak een duik moest nemen. Ik was er namelijk even op geklommen :D
Hahaha hij dacht moet ik nog schoonspringen ook of klif duiken hahhaa :) _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst ook een lekkere actie op Wake Island. Ik schiet op een tank een RPG en pak mijn repair torch om de tank te vernielen. Sta ik te torchen wordt ik van achter aangereden door die skidloader, dood.

Hoor ik op de achtergrond lachen dat was die gast in de tank zat en vervolgens knalt zijn tank uitelkaar met hem erin door mijn repair torch. Dat vond ie niet leuk ik was meteen een cheater hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:16:
Dat heb ik al wel met de helikopters en tanks gedaan. Echter lijkt het me lastig om met een jet bij een vlag te landen, misschien dan maar op het juiste moment laag overvliegen.. Dat spotten met een jet moet ik ook maar vaker doen, als ik in een tank o.i.d. zit spot ik wel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:29:
[...]

Dat heb ik al wel met de helikopters en tanks gedaan. Echter lijkt het me lastig om met een jet bij een vlag te landen, misschien dan maar op het juiste moment laag overvliegen.. Dat spotten met een jet moet ik ook maar vaker doen, als ik in een tank o.i.d. zit spot ik wel altijd.
F-35 kan stil in de lucht blijven hangen boven een target

WOW Troubles in Luik op het moment.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:30:
[...]

F-35 kan stil in de lucht blijven hangen boven een target

WOW Troubles in Luik op het moment.
makkelijker gezegt dan gedaan ben ik bang :9

off topic: idd, vreselijk nieuws!

[ Voor 8% gewijzigd door Maxjee op 13-12-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:22
Lol idd, dat gaat hoop suicides opleveren hier haha :).
maar wel het proberen waard.

Met choppers doen we dat wel altijd eigenlijk ff hangen, vooral @ caspian border van vlag naar vlag vliegen :D

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyt_ schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:35:
Lol idd, dat gaat hoop suicides opleveren hier haha :).
maar wel het proberen waard.

Met choppers doen we dat wel altijd eigenlijk ff hangen, vooral @ caspian border van vlag naar vlag vliegen :D
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar zie het de "hogere gevogelte" vaak doen en het werkt

Zodra ik in de lucht ben wordt ik er meteen uitgeschoten!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk is die al gepost (maar kon het niet vinden) dus voor de zekerheid post ik hem nog maar een keer, deze moet iedereen zien vind ik :) Dus vergeef me als het een repost is. O+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wrsBDm91zNQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Dynamix schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:14:
Iedereen al een duik genomen in het zwembad van Hotel Oman?
Jah :)
Krijg je trophy voor genaamd "Jaws"

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Kan alleen bij de grote versie van Gulf of Oman, bij de kleine versie (CQ met 3 punten) zit het net in het gebied waar je niet mag komen.

* aramdin heeft het idee dat er druk B2K gespeeld word 8)

[ Voor 20% gewijzigd door aramdin op 13-12-2011 16:18 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Zo ik heb mij ook maar even aangemeld voor GoT PS3 Platoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 1e 10 punten met een jet zijn binnen! Spot assist ftw.

CQ op de nieuw mappen is wel tof zeg. Stuk leuker dan de standaard maps. Vind de LMG die je unlockt met de Support assignmentook tof. Alleen degene die de standaard scope er voor bedacht heeft moet bij Sesam Straat gaan werken :)

Dat hoveren van jets heeft wel wat. Heb een jet destroyed met een jeep. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Heb nog wat langer gespeeld daarnet, en moet nu toch wel zeggen dat het leuker aan het worden is. Toen ik mijn lijstje van daarnet postte had ik een server met kleine maps..

Daarnet een uur in een server gezeten met grote maps, en dat is toch wel zoals het hoort. Grote maps, veel voertuigen, ( helaas ook weer veel campers... )

Helaas wel opgemerkt dat ondanks de verbeterde destruction, er toch nog steeds dingen zijn, die of niet kapot gaan. Of je er simpelweg niet doorheen kan schieten, vind ik toch wel weer erg jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 12:50
Als ik straks thuis kom eerst maar ff de download aanzetten.

hopelijk is het vanavond niet retetraag met downloaden

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Pagina: 1 ... 20 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.